Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : eigene vinyl-pladde

jester
25.03.2004, 08:08
hei lütz

ha wöue froge ob mr eine e i-net site cha agäh, wome sech sis eigete vinyl cha lo presse??? (auso zum bispiu e cd ufnäh mittemne track u dä när uf vinyl lo presse...)

mir isches gsi aus hätti sone thread scho mau gseh.. ha aber mit dr suechfunktion nix gefunden u bim google ou nid...

wär froh wenn mr öpper cha witerhäufe...

peez jesta

Stubaehocker
25.03.2004, 08:46
also ich glaub es isch schomol vorcho ime theard aber weiss es au nüm gnau...
das mit de vinyl pressig das gits au aber ich weiss de link au nid grad uswändig am beste luegsch mol uf snatixx die hend eh irgendwo en link oder gosch uf es lable...

piis stubähocker

guru
25.03.2004, 08:50
www.vinylium.ch chasch der so chäschte kaufe.!!!

luege mal nochli witer!!!

duke_one
25.03.2004, 08:57
Zwei Toningenieure mit jahrelanger Erfahrung; Patrick Böhler aka Dj Crazeebo und Dan Suter von der Echochamber hacken Dir dein Sound ins schwarze Gold!

Check:
http://www.unicut.biz

vill spass...

jester
25.03.2004, 08:57
aight... u scho fang mou merci giele... gad mou go uschecke das ganze...

Beatnik
25.03.2004, 10:53
Original geschrieben von duke_one
Zwei Toningenieure mit jahrelanger Erfahrung; Patrick Böhler aka Dj Crazeebo und Dan Suter von der Echochamber hacken Dir dein Sound ins schwarze Gold!

Check:

vill spass...

Die verlangen ja für jede geschnittene Minute 4.- plus den Rohlin 25.-!!!

Ist ein bisschen teuer das ganze, da habe ich schon günstigere Angebote aus Deutschland gesehen die Qualitativ nicht schlechter waren/sind!

Aber ist schon ne geile Sache:D

jester
25.03.2004, 10:58
Original geschrieben von Beatnik
Die verlangen ja für jede geschnittene Minute 4.- plus den Rohlin 25.-!!!

wie lange dauert denn das scheiden in etwa?

pez

Beatnik
25.03.2004, 11:01
Original geschrieben von jester
wie lange dauert denn das scheiden in etwa?

pez

:hmmm: Warscheindlich so lange wie das Material ist auf dem Master Tape:D

sly saloon
25.03.2004, 11:09
wenns der ztüür ishc chasch au e dubplate cutte loh, ds chosted ca. 70.- pro plte, bringsch vier tracks druf. zum uflege und drüber reime (also für gigs, das nöd mitde cd antanze muesch langeds , aber noch 30 mol oder so isch nüt meh druf...

google dich fit

Chraensch Lee
25.03.2004, 11:13
Original geschrieben von sly saloon
wenns der ztüür ishc chasch au e dubplate cutte loh, ds chosted ca. 70.- pro plte, bringsch vier tracks druf. zum uflege und drüber reime (also für gigs, das nöd mitde cd antanze muesch langeds , aber noch 30 mol oder so isch nüt meh druf...

google dich fit

nach 30 mal abspille isch nüt me druf??? was sind denn da für platte?

sly saloon
25.03.2004, 11:16
dub plates, sind 10 inch und schwer, so metallig. die sind ebe v.a. im ragga, dancehall bereich beliebt. chasch tracks ufneh (exxklusiv) paar mal playe und denn schiebe, wenn s nüm on point sind....aber do chönd der d rudeboys meh sägä;)

jester
25.03.2004, 11:17
Original geschrieben von Beatnik
:hmmm: Warscheindlich so lange wie das Material ist auf dem Master Tape:D

*andenkopffass*

stimmt hä.. sött vilech ir zuekunft nüm so viu :rasta:

pez

Beatnik
25.03.2004, 11:31
Original geschrieben von sly saloon

google dich fit

In Germany kenn i eine wo mir e absoluti gueti Platte schniidä chan wo absolut scratchfähig isch und Qualitativ sehr guet! Für 20 Euro nimmt er mir uf jedi Siitä 10min uuf! plus dä versand und dä Rohling sind mer dänn au öppe bi 70.-!

Hmm, aber die andere sind in Züri, isch hald scho praktisch!!!:hmmm:

Razor Cut
25.03.2004, 17:19
:hmmm: tönt no interessant ... Muess mer grad es paar sache zämestelle (damit ich denn mit dene scratche chan, z.B. i like scratching ... my balls ;) ).
Thanx für die siite, echt de hammer!

peace

technician
25.03.2004, 19:21
jo so im notfall müasstisch hald abiz kohla spahra, weisch wia fett so as teil dahei ! :no: http://www.vestax.com/products/vrx2000.htm

grüzzends

wurschtli
25.03.2004, 19:45
susch kasch au mal bi monorecords in zh verbii ga, glaub die hend det vo irgendwo es geils agebot umehänge...

jester
26.03.2004, 07:35
yeah, isch fett jungs.. merci für d'tips... jetzt heisst afo ufnäh...

pez

jester
26.03.2004, 15:59
yo lütz,

mou no schnäu e angeri frog...

gits e scratch pladde mit dütsche (edit ;) ) samples??? oder eher nid...

u wenn jo, wie heisst si, u vo wäm...

wär nech huuuuere dankbar wenn dr mr chöntet witahäufe...

pez

Beatnik
26.03.2004, 16:02
yo lütz,

gits e scratch pladde mit dütsche toolz??? oder eher nid...

pez

Du meinsch mit "Deutsch" Sprach Samples?? Han i glaub au no keis Battle Tool gfunde wo das druff hett! Aber kenne ja nöd alli, chan scho sii das es das gitt!

Oder nimmsch eifach dAcapellas vo dä Düütsche 12" Maxis! :dance:

ciro
26.03.2004, 16:07
bei ebay.de unter rap etc vinyl gibts da einen der macht das für 25€

10 minuten je seite.. also 20 min

hab da mal 3 schneiden lassen fürn kollegen.. bisjetzt halten sie glaub noch und es sind keine dublates, welche nach kurzer zeit im arsch sind

Socom
26.03.2004, 16:07
Ich kenn es paar battletoolz wos dütschi Samplez druf hät aber meischtens nume 2 oder 3 de rescht isch änglisch. Uf de Def Cut breaks oder so isch sogar "Basel City" druf :D

sly saloon
26.03.2004, 17:21
ich han en altii maxi vo immun. det hets hinnedruf samples vom züri date..hure geil zum mixe....mit de patty boser und so:p

jones
26.03.2004, 17:55
ich känn nur es paar tüppe vo Öschtriich (also nöd persönlich). diä berächned das ganzi chli andersch als das woni bis jetzt gläse han. und sind billiger als das woni bis jetzt gseh han. vilicht lonht sichs ja, obwohls in öschtriich isch.

check:www.drdub.com

greetz

dr. dub
05.04.2004, 17:23
WIR BRINGEN DEINE MUSIK AUF VINYL
http://www.drdub.com/up_down/drdub_avatar.jpg

du schickst oder mailst uns deine tracks (wav, cd, dat, md etc.) und wir schneiden dein eigenes vinyl.

dr. dub's platten haben folgende merkmale:
- satte höhen & tiefe bässe
- scratchbar, loops und battle tracks möglich
- excellente haltbarkeit (keine "dubplates")
- auf 2mm starkem vinyl (kein billigmaterial sondern eine handverlesene vinyl/pvc mischung)
- jedes exemplar ein einzelstück
- hergestellt auf analog equipment ohne digitales gezirpe

DJ's - Battletrax - Backup - Promo

max 12 m in pro seite um die dynamik zu erhalten

... und dass wir aus oesterreich kommen koennen wir nix und ist eigentlich ein vorteil...:)
www.drdub.com

jester
09.04.2004, 19:30
aight... und danke für die tips... werd ich sicher abchecken...

peez

L_Badmann
28.07.2006, 10:20
Original geschrieben von duke_one

Check:

vill spass...

wir haben da mal ein paar dubs schneiden lassen. leider sprang die nadel auf den platten wie griot fans an konzerten...

ich würd mir nen scratchable cd-player kaufen und gut is...

crazeebo
31.07.2006, 14:16
tja .....hetsch sie innerhalb vo es paar tag beanschtandet, hett ich sie dir gern nomal gschnitte........

das ghört zu mim service.........hey und bi mir chasch debi sii.....ich glaub au nöd so wücki dass ich tüürer wär als die in oesterich/tütschland/england.

mittlerwiile han i ca.2500 platte gschnitte mit zfridne chunde wo siit jahre chömed und ebe nölä jahre schpöter isch halt eifach tumm, wänd weisch das ich si nomal gschnitte het:D

Deck
02.08.2006, 23:03
jo es git e dütschi! uf mzee.com gits eini vom dj crates / german cutz nennt sich das ding... isch no cool findi...
peace

yo lütz,

gits e scratch pladde mit dütsche (edit ;) ) samples??? oder eher nid...

pez