Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MO'SCREWD BEATZ (ideas)

SCREWD
03.08.2004, 11:49
do isch emol e 2. version vo mim 2. Beat wo ihr nid so toll findet.....

EDIT: DAS ISCH DIE 1. VERSION GSIH

http://www.aight-genossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=117676

SCREWD
03.08.2004, 11:52
am afang ghöret i kurz e snippet vo denen 2 samples wo ich verwändet ha.......

was meinet'r?

MacKah
03.08.2004, 11:56
dönt gedige, hesch es jetzt mit em reason gmacht?
aber alles nur gsamplet oder? nüt sälber igspilt?
dönt sunscht aber fat

SCREWD
03.08.2004, 12:09
nö, ich ha erst vor ca 2 mönet agfange mit beatz mache.....

alles samples....

MCrobidog
09.08.2004, 16:50
Tönt echt geil! Wenn mal vorige hesch, immer her damit!
Der Style gfallt mir!

SCREWD
09.08.2004, 16:55
geili sach :-)

danke vielmol.....also, ich mach erst sit öbbe 3 mönet "beatz" d.h. ich versuechs....ich ha nonig viel beatz, villicht öbbe 20 stk...aber die sind nid fertig, nur mol so paar samples gschnitte und zämme gsetzt und bitz veränderet und so.......

de 1. khört scho em Pingu, aber wenn de "dream on" willsch.....dörfsch'n scho ha :-)

cheerz

Hortkind
25.08.2004, 11:42
Original geschrieben von SCREWD
do isch emol e 2. version vo mim 2. Beat wo ihr nid so toll findet.....

EDIT: DAS ISCH DIE 1. VERSION GSIH

http://www.aight-genossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=117676

hab mir nur dei Zweite version angehört... bin ja nich mehr im Urlaub ;-)

Wenn Du echt erst 23 bist, dann RESPEKT MAXIMUM!
Das ist nicht perfekt aber zeigt, wohin Du unterwegs bist stiltechnisch!

SCREWD
25.08.2004, 11:54
danke mann :-) ja bin erst 23....aber das mit beatz machen nehme ich momentan noch nicht so ernst....

da neheme ich das TURNTABLISM schon ein bisschen ernster ;-)

aber danke für diese zeilen, des motiviert

I.C.S.
25.08.2004, 12:18
hehe, bin au "ersch" 23gi :o ..probier mal no eis, zwei samples meh vo andere tracks i dini beatz izbaue, irgend es elemänt wo no chli rythmus vermitled, cha au nur uf es paar bd`s oder so si, eifach was fürd klangfarb! süsch chunds ned schlächt!

edit: und bsorg der mal es neus bd sample :D

spenzasequenza
25.08.2004, 13:04
whow, da bin ja ich als 82er en richtige rookie hiä!! *g
aber, wänns nä tröschtet, ich nimme beides nit so ärnscht, beats und turntablism hehe...

und screwd, wiä immer cools ziig...
abär du darfsch de riäwig fär en track mal meh als zwei samples brüüche, das isch ja z geile am sample, d chasch zämehacke und mache wasd willt...

SCREWD
25.08.2004, 13:32
:-) jo, stimmt scho...ich wird in zuekunft vermehrt dra schaffe mehr samples näh wo zuenand passet, aber ebbe, löhnd mr doch no bitz die freud *g*

sind jo au nur idee....keini FERTIGE beatz....

SCREWD
25.08.2004, 13:48
eifach bitz zämmegschnipplet und so

SCREWD
25.08.2004, 14:01
solangs noch musik tönt isch jo guet, oder *g*

MacKah
25.08.2004, 14:10
dönt alles nit bad, aaabbberr,
wenn scho alles samplisch, denn bring glich no e baseline ine, machts doch e biz meh zu öpisem vo dir.
oder bring au e chli sunscht eigeti intruments dri.
ich weiss ich ha au vill beats mit samples, aber ebbe, denn no e eigeti baseline und so

LKB
25.08.2004, 19:59
:-) jo, stimmt scho...ich wird in zuekunft vermehrt dra schaffe mehr samples näh wo zuenand passet, aber ebbe, löhnd mr doch no bitz die freud *g*

sind jo au nur idee....keini FERTIGE beatz....

Jo Screwd, d Beatz sind scho no easy. Dä MacKah hät aber scho rech. Zumindest ä Bassline mösstisch scho no machä. Süsch tönts chli noch zu wenig.

Aber geil Taktik: S nöchst mol wenn i än Beat postä, säg i au "sind jo nur ideeä". So cha mä sich fein us dä affärä ziä ;)

SCREWD
26.08.2004, 07:45
Original geschrieben von DJ LKB

Aber geil Taktik: S nöchst mol wenn i än Beat postä, säg i au "sind jo nur ideeä". So cha mä sich fein us dä affärä ziä ;)

hmmmmmmm.............es sind würklich nur idee :-) ich zieh mir nid us dr affäre.........

und jo, e bassline fählt, wieso? weil ich find, wenn ichs sälber ispiel tönts scheisse *g* und bim MUSIC MAKER :cool: bi dem programm chönnt scho e bassline innekicke, aber irgendwie isch mr das bis jetzt immer z müehsam gsih, do ich erst öbbe vor emene halbe johr ha afoh SAMPLE z DIGGE...villicht nimm ich mir irgendwenn emol no die zyt und mach d beatz würklich FERTIG...villicht...villicht au nid.....boh? ;-)

dorum sag ich, es sind idee........

ABER TROTZALLEM, danke ich euch, dass ihr euch zyt gnoh und e feedback hinterloh händ.........:hippie:

cheerz

MacKah
26.08.2004, 08:06
hmmmmmmm.............es sind würklich nur idee :-) ich zieh mir nid us dr affäre.........

und jo, e bassline fählt, wieso? weil ich find, wenn ichs sälber ispiel tönts scheisse *g* und bim MUSIC MAKER :cool: bi dem programm chönnt scho e bassline innekicke, aber irgendwie isch mr das bis jetzt immer z müehsam gsih, do ich erst öbbe vor emene halbe johr ha afoh SAMPLE z DIGGE...villicht nimm ich mir irgendwenn emol no die zyt und mach d beatz würklich FERTIG...villicht...villicht au nid.....boh? ;-)

dorum sag ich, es sind idee........

ABER TROTZALLEM, danke ich euch, dass ihr euch zyt gnoh und e feedback hinterloh händ.........:hippie:

cheerz
blabla guete morge screwdi. du bisch eifach e fuhle sack

SCREWD
26.08.2004, 08:12
morge mecca.....jo jo, bla bla...e fuule sack bini sicherlich nid was musik abelangt, do gits anderi...so wie du z.b hehehe

MacKah
26.08.2004, 08:17
morge mecca.....jo jo, bla bla...e fuule sack bini sicherlich nid was musik abelangt, do gits anderi...so wie du z.b hehehe

SCREWD
26.08.2004, 08:40
genau :rolleyes:

MacKah
26.08.2004, 08:59
yeah screwd weisch no das video gescht, ha mit öpis gmacht uf mim neue natel muahahaha

MacKah
26.08.2004, 09:05
ihr miends speichere und bim dateiformat statt mov uf 3gp ändere, well das format ha ich nit chönne ufelade also bsp:
muvee001.mov > muvee001.3gp

SCREWD
26.08.2004, 09:15
heheheheh

yeah, geils video und geile sound.......das isch no e hübsche wo im film vorchunnt.......*lol*

MacKah
26.08.2004, 09:16
heheheheh

yeah, geils video und geile sound.......das isch no e hübsche wo im film vorchunnt.......*lol*
dr fotograph? schwer. aber die ander chrüppelsau miesst nit druf si :D

SCREWD
26.08.2004, 09:19
:fuck: :stonehit: :motz: :fuditätsc :grümbel: :yo:

hehe

Hortkind
26.08.2004, 12:48
Eine Frage noch... mit welcher Software arbeitest Du(abgesehen von coolEdit? (Bitte keine Abkürzungen.)

MacKah
26.08.2004, 12:55
Original geschrieben von Hortkind
Eine Frage noch... mit welcher Software arbeitest Du(abgesehen von coolEdit? (Bitte keine Abkürzungen.) er schafft no mit em windows xp ;)

SCREWD
26.08.2004, 13:24
Eine Frage noch... mit welcher Software arbeitest Du(abgesehen von coolEdit? (Bitte keine Abkürzungen.)

mit dem MAGIX MUSIK MAKER :-) ohne scheiss

Hortkind
26.08.2004, 14:01
mit dem MAGIX MUSIK MAKER :-) ohne scheiss

Das erklärt einiges...

:hmmm: Damit hab ich auch mal rumprobiert...
bin damals zu dem Schluss gekommen, dass es leicht ist, damit einen "gutklingenden" Track zu machen... das hat mich irgendwie abgestoßen.

Aber: Da ich nicht sofort gemerkt habe, dass Du damit arbeitest, nehm ich jetzt nicht Teile meines Lobs zurück.

Denn:
"Das Studium der Rhetorik kann jedem lehren ein guter Redner zu werden, dem alle gerne zuhören.
Beherrscht ein wacher Geist allerdings die Rhetorik in besonderer Weise, so wird niemand bemerken, dass er bestimmten Regeln folgt und Kenner werden ihm umsomehr applaudieren...

SCREWD
26.08.2004, 14:16

Denn:
"Das Studium der Rhetorik kann jedem lehren ein guter Redner zu werden, dem alle gerne zuhören.
Beherrscht ein wacher Geist allerdings die Rhetorik in besonderer Weise, so wird niemand bemerken, dass er bestimmten Regeln folgt und Kenner werden ihm umsomehr applaudieren...

hehehe

du bis ein kleveres bürstchen *g*

tony_flare
26.08.2004, 16:21
ich wünscht ich hätt so vil zitt zum baschtle :rolleyes:

MacKah
26.08.2004, 16:25
Original geschrieben von tony_flare
ich wünscht ich hätt so vil zitt zum baschtle :rolleyes: also wünsch:D

tony_flare
26.08.2004, 18:17
Original geschrieben von MacKah
also wünsch:D

machi nie

MacKah
27.08.2004, 07:48
machi nie
bisch demfall WunschLos glücklich? hmm nei egal jetzt, will jo nit em screwdi sin thread zue spamme. juhuuuuuuuuu hüt am halb 3i weekend, voll gedige :D

tony_flare
27.08.2004, 08:32
Original geschrieben von MacKah
bisch demfall WunschLos glücklich? hmm nei egal jetzt, will jo nit em screwdi sin thread zue spamme. juhuuuuuuuuu hüt am halb 3i weekend, voll gedige :D

*gäähn*...

MacKah
27.08.2004, 08:33
*gäähn*...
hmmm?? :hmmm: