Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Indizierungen

West_Soldier27
03.01.2006, 01:01
Hey Luete,

auso, i gloub dr Beträff seit scho gnueg :D Im momänt gits ja, vorauem iz in Dütschland sehr viu.. Ja ha mau öii meinige wöue ghöre derzue... Eifach obs der Verstöht, zu de Politiker, Textä vo dä Rapper etc.

Rah-Soul
09.01.2006, 18:25
ich find mer sött fraue- und schwulefeindlichkeit verbüüte, isch ja wüki pervers, aber ebe, das wer denn es grössers problem für de mainstream hip hop
und susch gwalt usw findi chönt mer so im parental advisory style mache das mers abme gwüssä alter chaufä chan(susch wird de bass sultan hengzt arbetslos :p)

hobgoblin
09.01.2006, 19:07
ech halte nüt vo zensur, vorallem zensur vo kunst, es esch sach vo de eltere sech drom z'kömmere was eri chend losed ond ned vom staat. machts nor müehsam das züüg z'beschaffe

poetry
09.01.2006, 19:57
scho, mir sind ja hie nid z china odr so:brille:

und söuet sich würk d eltere drum kümere, sind ja eh die wo motze.....

Andi Kruege
09.01.2006, 20:00
scheiss drauf

index hin oder her

wer 18i xi isch kann sich ds album jo immerno kaufa

ma sött liaber an Index macha für schlechta Rap und das verbüüta...

...guat denn werden fast kai CDs meh released, was allerdings au positiv wär

Caktus Jack
10.10.2008, 05:51
Hey Luete,

auso, i gloub dr Beträff seit scho gnueg :D Im momänt gits ja, vorauem iz in Dütschland sehr viu.. Ja ha mau öii meinige wöue ghöre derzue... Eifach obs der Verstöht, zu de Politiker, Textä vo dä Rapper etc.

alles indizieren

The Blaze
10.10.2008, 10:58
da kommt mir spontan das rap city berlin dvd 1 interview mit frauenarzt in den sinn... :D

scheiss auf index... wers hören will hört trotzdem und z.b. hier in der schweiz klappts ja auch ohne...