Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : oldschool nintendo und games (NES, SNES, N64)

PervertedMonk
04.08.2004, 12:25
hi leutz,
diä hütigi videospielsituation suckt zur zyt vou u i möcht mau widr chli i auti spiu itouchä... het öbber vo euch no irgendwelchi sachä i sim estrig am umäligä? egau ob konsolä odr games eifach mau hiä inä postä! danke!

Toratelli
04.08.2004, 17:58
i ha none nintendo, super nintendo

aber z beschte vom beschte isch....

COMODORE 64

hehe das isch eifach none geile compi gsi. mit geile games

spenzasequenza
04.08.2004, 19:36
ha no en nes, und en c64.
und irgendwo schwirrt no so en philips game console umenand... wirklich us gaaanz lang vergangener ziit.
sind so sache wiä space invaders und burgduell und so kitschigi autoränne druf gsi... 2fränggler grossi pixels!! yess..
ich glöibe der gahni mal ga süäche.

--und es pong hani öi no irgendwo..--

Luusmailtli
04.08.2004, 19:53
ich han nintendo 64 und e huffe games dezue..also mine brüedere isch das zu uncool worde,also hän si sich müesse gamecube müesse wünsche...:rolleyes:

PervertedMonk
04.08.2004, 20:23
ja gamecube isch scho easy (super smash bros melee :love:) abr mä cha gloubs scho augemein sägä, dass d'qualität abgnoh het gägänüber dä früächerä games... trotz genialer grafik! deshaub bin i jitz drannä auti games u konsolä us chinderzytä widr z'ufchoufä...

Urs Schmid
15.08.2004, 12:18
Also ich hä scho dermit agfange mini alte Konsole wider zäme zposte...
Hä jetz dr NES mit vile vile Games wider zrug (Probotector II rules!), berchume jetz de nu dr SNES (Rock 'n Roll Racing!!! im 2 Player Modus) und en Nintendo 64 ligt öi nu umcha (müess mal wider Zelda game..)
En C64 häni öi kä, aber weiss nime, wani dene verschärblet hä (und derbi hets soooo vil güeti Games kä... und de immer nu di wolig Spannig, willt nie gwisst hesch, obsch de öi gat löifent oder nid...)

Aber weisch was? Hesch scho mal agfange Emulatore und Roms zsüge? (Git zwar Site, wames chat mache, aber di gänt halb Zit nid... empfähle ses uber Kazaa oder so, da finsch ganz sicher gizippti Packeti mit hunderte va Spil...)

Isch zwar scho nid glich authentisch wie mime Original-Gamepad ine Händ, aber derfir finsch Spil wa hie eh nie sind verchöift worde...
Cha vor allem ganz vili SNES Rollespil empfähle, di fägent greschteteils enorm.

Was uber d Lag vaner Gameszena seisch chani nur teilwis unerschribe; äs chäment immer nu regelmässig Hammergames üsa (güet, spile mittlerwile me PC, chunt billiger und isch flexibler)...
Aber ich müess öi züegä, dass schich zum Teil d Designera damals meh hend miesse la ifalle, will me spilerischi Schwächine eifach nid mit Bombastgrafik het chene kaschiere (güet, wier hei öi mit Bucky O' Hare gstünet, was jetz ehner lachhaft wirkt...)
Isch nämli scho extrem faszinierend, wievil Gspass dass Simpelgames wie Artillery Duel, Trailblazzer oder Street Fighter (güet, isch gar nid so simpel) uber Taga, Woche und Monati hend chene mache...
90s rules!!!

Anerersits weissi scho öi hochkomplexi Rollespil oder extrem stylishi Actiondinger z schätze... wellti beides nid misse.

Biggie
16.08.2004, 14:08
i ha ono dr SNes.. isch im Wohnzimmer immer no agschlossä. aber benutzt wirder öppä au haub jahr einisch,.. naja.. games? viiiu... secret of mana und warriors si mini favoritä!

BigBoon
16.08.2004, 14:23
Commodore 64 ;)

RoCkt that OldSchool MääschiiiiN

slang!head
16.08.2004, 14:28
Original geschrieben von PervertedMonk
hi leutz,
diä hütigi videospielsituation suckt zur zyt

Alte wie chunsch denn uf das??? Bald chunt DOOM 3 und s neue GTA!!!!

hobgoblin
16.08.2004, 14:31
ha ofem snes nome no nba jam, eis vo de geilscht basketgames ever, ond donkey kong contry, eifach mega affigs game:D

Shorty
16.08.2004, 14:35
Han au en nintendo 64 und es paar games, wo verstaubt im egge liegged. Und dänn isch d’x-box cho und hät de nintendo verdrängt!

.kerYjameS
16.08.2004, 14:36
nintendo 64 isch die geilst onsole und mario kart 64 s geilschtä game do chasch uf map z vierte abknalle und bananschale abschiesse und verlürsch immer lebe.
perfekt wenn nüt louft und wenn alli heftig druff si, denn isch lustig :p

.kerYjameS
16.08.2004, 14:37
Original geschrieben von Shorty
Han au en nintendo 64 und es paar games, wo verstaubt im egge liegged. Und dänn isch d’x-box cho und hät de nintendo verdrängt!

verkoufsch mer dr n64 er ?

asteriscsme
16.08.2004, 14:38
Original geschrieben von .kerYjameS
nintendo 64 isch die geilst onsole und mario kart 64 s geilschtä game do chasch uf map z vierte abknalle und bananschale abschiesse und verlürsch immer lebe.

.kery you burn :D

.kerYjameS
16.08.2004, 14:40
Original geschrieben von Luusmailtli18
ich han nintendo 64 und e huffe games dezue..also mine brüedere isch das zu uncool worde,also hän si sich müesse gamecube müesse wünsche...:rolleyes:

verkoufsch mer ne ?? please

:kuss:

:love:

:knutsch

:blumen:

:p

.kerYjameS
16.08.2004, 14:41
Original geschrieben von asteriscsme
.kery you burn :D

i know i'm tooo hotttttttt :p

Shorty
16.08.2004, 14:42
verkoufsch mer dr n64 er ?

Nee sorry...bin ebe au no uf dr’suechi nachem mario kart! Wet das grad zuefällig öpper verchaufe?

.kerYjameS
16.08.2004, 14:43
Original geschrieben von Shorty
Nee sorry...bin ebe au no uf dr’suechi nachem mario kart! Wet das grad zuefällig öpper verchaufe?

easy

Aurel
16.08.2004, 14:51
Original geschrieben von **slang!head**
Alte wie chunsch denn uf das??? Bald chunt DOOM 3 und s neue GTA!!!!

DOOM 3 isch sit letscht wuche au offiziell duss... GTA san andreas chonnd bald. aber der hammer:

TONY HAWK UNDERGROUND II

mit soundtrack vom kool savas....:p

asteriscsme
16.08.2004, 14:56
Ich hab mittlerweile meine alte super nintendo wiedererworben und erfreue mich tagtäglich and en einfachen grafiken von Super MArio allstars, Lion King, Sterix und obélix und diversen fight games :p

poetical
16.08.2004, 15:00

Mario Kart rulet wie Sou!!!! Mir hei nächtelang dä Schisch gspiut u enang abgschosse. Jedi Strecki öppe im Schlaf chöne, vorwärts wie rückwärts. Tja, das waren noch Zeiten.

Aurel
16.08.2004, 15:03
Original geschrieben von poetical
Mario Kart rulet wie Sou!!!! Mir hei nächtelang dä Schisch gspiut u enang abgschosse. Jedi Strecki öppe im Schlaf chöne, vorwärts wie rückwärts. Tja, das waren noch Zeiten.

esch ned schlecht... aaaabeer... die gröbschte beide games aller ziite:

mario party
mario tennis

vorallem tennis hani scho sooo vell stonde gezockt... es hed keine en chance geg mich..:D

hobgoblin
16.08.2004, 15:04
aber jo ned s'guete alte zelda vergässe. das game ghört jetzt no zo mine absolute favorite. chammer natürlech vorstelle dass es ned so loschtig esch wenn mer drofe esch ond jo es esch halt es eispelerspel...

fReEMaN
16.08.2004, 15:08
super nintendo und c16 :D

slang!head
16.08.2004, 15:14
Original geschrieben von Aurel
DOOM 3 isch sit letscht wuche au offiziell duss...

ohni scheiss????

:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

Aurel
16.08.2004, 15:25
Original geschrieben von **slang!head**
ohni scheiss????

:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

ohja.

Klibe
27.08.2004, 20:20
Ich hett no en nintendo 64 z verchaufe mit öppä 4 games undeme stüürrad (für formel 1 hehe...).

interessierti mäldä!

piis

Cerberus
15.09.2004, 15:04
leider hani mi NES verchouft... resp verschänkt aber e N64 hani no im agebot mit so... 16 Games, 2 Kontroller, Expansion Pack, Rumble Pack... und wases aus no so brucht het zum mit Collega Mauro fetti Session z gäh. Wär ne wott söu sech per PM mäude.

cutastrov
15.09.2004, 15:10
ha no dr 8 Bit Sega daheim :-) *in der Nostalgie schwelg*

smooth
15.09.2004, 15:19
das einzig wahre esch gameboy inc mario und paperboy....aight..

aXionJaXion
15.09.2004, 15:26
Freaks!!! :D