Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SIZZLA - Live in Zug

DJ Ben G
04.08.2004, 13:18
Hey Partylüüt!!

Alles klar? Im Momänt gahd ja einiges in Sache Hip Hop und Dancehall!! Es sind massewiis fetti Konzärt plant und organisiert!

Ich han en Frag a Euch:

Was haltet ihr vom Sizzla?

Wie würdeders finde, wenn de Sizzla live in Zug z'erläbe wär?

Ich wür mi freue uf euichi Feedbacks!!!

Schribed euichi Meinig is Forum oder per E-Mail a mich!!!
benjamin.peter@miag.com

fresh
04.08.2004, 13:28
wooaaah, wär dä haaammmer!
...aber lieber in bade.. :D

TARKAN
04.08.2004, 14:13
und au do wäri defür,
aber in baden wärs würkli besser :p

hüppnoss
04.08.2004, 14:22
wer scho geil dä mal live gse... meinsch wissi dörfted au as konzert?

DJ Ben G
04.08.2004, 14:24
Original geschrieben von hüppnoss
wer scho geil dä mal live gse... meinsch wissi dörfted au as konzert?

Ich bin au wiiss und ich würd das Konzärt verastalte, egal, was füren Huutfarb oder Glaube oder Nationalität,...
es isch geili Musig und die söll för all zuegänglich sii!!!

giiger
05.08.2004, 09:58
läck miär, dieser Titel liess mein Herz sofort um einiges schneller schlagen, und dann wieder sowas:rolleyes:

SIZZLA KALONJI gehört zu meinen absoluten Top-Artists!
Seine ja mittlerweile (fast) unzähligen Alben, ah einfach herrlich, und live ist er eh BOMBASTISCH. Das einzige Problem ist jeweils, dass er soviele Big Tunes hat, dass er an einem Konzert eigentlich nie alle spielen kann!
und SIZZLA in Zug fände ich GROSSARTIG!!!

aber jetzt mal ehrlich DJ Ben G: ich weiss ja nicht wer du bist oder was du machst, aber ich mache mir überhaupt keine Hoffnungen, SIZZLA live in Zug erleben zu dürfen. Denn wenn er wieder mal in die CH kommt, möchte ja vermutlich jeder REGGAE-Konzertveranstalter (anscheinend ja auch noch andere)sich diesen Topact unter den Nagel reissen. Und dann wird es solche geben, welche gewisse Referenzen aufzeigen können, oder noch besser, ihn persönlich kennen! Und da wirst du es vermutlich sehr, sehr schwer haben! Aber ich möchte dich ja nicht entmutigen, denn mehr Konzerte in der Innerschwiiz wären ja schon angebracht! (Mal abgesehen vom letzten Wochenende) Doch da hast du dir vermutlich ein zu hohes Ziel gesetzt, ausser vielleicht dein Vater ist Millionär (solls ja geben im Zugerland)

Aber wie heisst's doch so schön: "NICHTS IST UNMöGLICH!"

blessed:jamaika:

diken
05.08.2004, 10:02
ich gang mal off-topic!
isch mer nämli gad ufgfalle dasi scho sit ewigkeite nümm mit rizzla papes ha müesse rolle :D :kiffer:

DJ Ben G
05.08.2004, 10:06
@ giiger:

Also los, ich chan dini Zwiifel verstah! Und ich garantier jetzt au nunig, dass er chund, aber es isch möglich!!!

Min Kolleg und somit au Partner in Sache Events, hed de Manager vom Sizzla känneglehrt und hed mittlerwiile gueti Kontäkt zu ihm, dä wiederum hed Connections zu allne Top Acts i dere Musigstilrichtig!!!

Finanziell isch es ufwändig und weder min Vater no suscht öpper vo minere Verwandtschaft isch Millionär! Aber mir hend es Konzept erstellt, wie das mit de Finanze chönnt laufe (mir möchted ja au Ticketpriise ned all zu höch aasetze, so dass jungi Lüüt au chönd cho!!)!!!

Das wo ich da inne mach, isch nur mal en Umfrag, wie das anderi Lüüt gsähnd und öbs überhaupt chönnt rendiere (100 Lüüt sind zwenig oder?!!!)

Also warts ab, ich wirds uf jede Fall da ine schribe, wenns definitiv isch und es wird ide ganze Schwiiz Werbig geh!!!

Peace out!!!

giiger
05.08.2004, 10:31
so so wotsch miär wieder Hoffnigä machä!!
und wo möchtest du denn sowas in Zug organisieren???? Galvanik finde ich zu klein, oder villeicht grad ä so Rächt, nein ich denke zu klein.
Damit ihr eure Ausgaben senken könnt, ich würde freiwillig helfen kommen ( bin zwar eigentlich unbrauchbar!!)

aber eigentlich bleibe ich dabei, das wird wohl nichts, lasse mich aber zu gerne überraschen!

Viel Glück.....

DJ Ben G
05.08.2004, 10:34
Besten Dank für dein Angebot, dass du uns helfen würdest!
Wir haben jedoch genug Leute! Galvanik ist zu klein!!
Entweder Spinnihalle oder Shedhalle!!

Lass dich überraschen! Peace

Shidda
05.08.2004, 10:56
Ja man, würd i voll fett finde.... Für SIZZLA gäbt i mis letschtä hemd...!
SIZZLA Fi live!

DJ Ben G
05.08.2004, 10:59
@Shidda

Du bisch en geile Siech!!!
Geili Iistellig!!!

gängschter
05.08.2004, 18:44
suppi idee....

hänk mi em giger ah, chämt au go hälfe...ich hingäge wär aber bruchbar
kännti scho es paar lütli wo di würed abäte, wennd de sizzla würkli da id nöchi chämt.

Chömed am 15te 10te id Galsche, denn hend er 3 hammer DJs, de Carpe und sini Crew dörfed er au live erläbe und NBC hend ihri Filmpremiere vom 5te Snöbifilm.

Flyer coming soon.

bless :hippie:

DJ Ben G
06.08.2004, 11:36
@gängschter:
Merci au dir för dis Angebot! Vilicht chasch mir als Sponsor chli hälfe (WELCOME)? Mir hend öis ja geschter Abig känneglehrt am See!! Mini Fründin heisst glich wie du und du hesch vo de Welcome-Party verzellt und ich han dir d'Nummere vom UB gäh!!! Do you remember?
Ich muess ez verschiedenschti Abklärige träffe und denn isches möglich, dass SIzzla afangs 2005 in Zug es Konzärt gid!!!
Liebs Grüessli

carpe
06.08.2004, 12:29
Original geschrieben von gängschter
de Carpe und sini Crew dörfed er au live erläbe ...

huii da wird d'werbetrommle heftig grüehred =)

nur witer so!

gängschter
06.08.2004, 13:43
[QUOTE]Original geschrieben von DJ Ben G
[B]
Mir hend öis ja geschter Abig känneglehrt am See!! Do you remember?

so, so. that's u gangsta.

:dj: hi,hi

Ja ez isch alles klar.

nice to meet u. :hippie:

cya

bless :dance:

Herbalist
14.08.2004, 03:01
ich chan da em Giiger nur rächt gäh!!

Ich glaub nöd das Du dä Sizzla nach Zug chasch hole...

Und abgseh dävo muesch gar nöd fröge wie d Lüüt das würed finde, wännd dä Sizzla holsch isch GARANTIERT Full Up!!!

my 2 cents

Dämon
20.08.2004, 10:20
ig glaube, wenn dr sizzla würcklech i d schwiiz würd cho würds ihn wahrschindlech nach geneva zieh (asher selector het gueti konegschens) und är wär jo scho im märz ir usine xii... het denn aber abxeit.

vo däm här glaub ig ischs fasch unmöglich ihn z organisiere!

aber trotzdäm d idee wär guet...

bless u.

DJ Ben G
20.08.2004, 12:45
Original geschrieben von Dämon
ig glaube, wenn dr sizzla würcklech i d schwiiz würd cho würds ihn wahrschindlech nach geneva zieh (asher selector het gueti konegschens) und är wär jo scho im märz ir usine xii... het denn aber abxeit.

vo däm här glaub ig ischs fasch unmöglich ihn z organisiere!

aber trotzdäm d idee wär guet...

bless u.

Da hesch du bestimmt rächt, das asher selector gueti connections hed, aber die hend mir au, min Kolleg heds mit ihm und ihm sim Manager ghängt amene Open Air in DE und hed dNummere und alles vom Management vo ihm und hed ihn au scho uf das agsproche!! S'einzige Problem wird dFinanzierig si, aber au das isch machbar!!!

Ihr werded uf jede Fall no vo mir ghöre, spötischtens wenns fix isch!!!

Merci förd Comments!!

Peace

Radical
20.08.2004, 13:28
Höööööööööö, ich glaub mich trifft der Schlag! Das wäri natürlich die Bombe! Also ich würdi mir de Sizzla au nie entgah lah, und au ich kennä vill Lüüt, wo sich das au nöd würded!

giiger
08.04.2005, 21:34
war wohl nichts:mad: :D :D