Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vertraue?!?

Vitamin A
04.08.2004, 13:37
Ich han mal e Frag a all und würs echt fett finde wenn einigi Lüüt ihri Statements würdet dezue abgä!

Aso wie wiit findet ihr chan e/n Fründ/inn ga dases für oi no okee isch. Zum biispill isches okee wenn sie/er mit kolleg/inne in usgang gaht und mit dene shakt? isches au okee wenn sie/er eifach mit anderne lüüt shakt wo i dem club sind? isches erlaubt e chli zflirte oder sogar handynummer usztusche.. findet ihr mer sött sofesch vertraue oder sinder eher de istellig wenn ge tanze den mit mir? wie wiit därf d iversucht ga wo sind d gränze?

piis

flaboflash
04.08.2004, 13:41
wenn ech mini frau met'me andere typ gseh tanze denn gits schläg ... för beid!
handynr. ustusche ond flirte genau so...

xXel
04.08.2004, 13:44
Original geschrieben von flaboflash

jo .... sho so... vilech nit grad shlo... aber jo... würds nit grad guet finge wenn mini fründin mit anderne umeshaked... flirte au nit... nr. ustushe.. naja.. geit no grad

Map
Vertroue isch guet. Isperre und nid uselo isch besser.

Ziehmutter ZH
wänn de ander typ so guät usxet wiä ich chani si verschta...dänn muss si fasch

Luusmailtli
..irgendwo findi doch,dass mer alli recht jung sind und vo mir us gse mues me in üsem alter enand gwüssi freiheite loh..oft gönnt jo beziehige au usenand wäge iiängig..ich find alles was du dört obe ufglischtet hesch isch ok,wenns au gegesittig isch,d.h wenn min fründ mit ere kollegin usegoht,mues är mir au erlaube mit eme kolleg usezgo..und mir genauso vetraue..und jo..schlussändlich isch doch vertraue viil schöner und aagnähmer als iiversucht..oder was meined die andere?

tbo187
04.08.2004, 13:45
Original geschrieben von flaboflash

aight, dä typ wird aständig g'chlöpft! guet d'fründin würdi nöd gad au mitchlöpfe. het da besseri massnahme, wo für ä frau viil schlimmer sind...:D !

tbo187
04.08.2004, 13:46
Original geschrieben von Luusmailtli18
..irgendwo findi doch,dass mer alli recht jung sind und vo mir us gse mues me in üsem alter enand gwüssi freiheite loh..oft gönnt jo beziehige au usenand wäge iiängig..ich find alles was du dört obe ufglischtet hesch isch ok,wenns au gegesittig isch,d.h wenn min fründ mit ere kollegin usegoht,mues är mir au erlaube mit eme kolleg usezgo..und mir genauso vetraue..und jo..schlussändlich isch doch vertraue viil schöner und aagnähmer als iiversucht..oder was meined die andere?

in usgang gah gaht, aber wänn natel nr. ustuscht werdet, gibts kein halten mehr!

mIkRoFiL
04.08.2004, 13:47
me sött em partner/in immer gnueg freirum loh und vertraue entgägebringe.die ander person mues eifach luege,dass sie nüüt macht wo z'wiit goht und s'vertraue figgt!

stipp
04.08.2004, 13:47
hei jungs.. hend er au scho mol öppis devo ghört, dass mer au mit kollege chan tanze und numere usdusche?

mann, sind doch ned immer so iiversüchtig. schusch löschts oiche fraue sicher schnell mol ab!

tbo187
04.08.2004, 13:50
Original geschrieben von stipp
hei jungs.. hend er au scho mol öppis devo ghört, dass mer au mit kollege chan tanze und numere usdusche?

mann, sind doch ned immer so iiversüchtig. schusch löschts oiche fraue sicher schnell mol ab!

ich han d'erfahrig gmacht, dass d'fraue jewiils iiversüchtiger sind als d'männer und wänn ihre öpis chliises nöd passt, wird es riise theater gmacht! klar chammer miteme kolleg natel nr. ustusche, aber vo eim wo din kolleg isch, häsch nr. meischtens scho und eine wo gad kenneglernt häsch & gaht d'nr. gisch/überchunnsch, säb findi scho chli komisch!

Luusmailtli
04.08.2004, 13:51
Original geschrieben von mIkRoFiL
me sött em partner/in immer gnueg freirum loh und vertraue entgägebringe.die ander person mues eifach luege,dass sie nüüt macht wo z'wiit goht und s'vertraue figgt! jo..ebe so gsehnis au..me mues halt scho wüsse wo d gränze sind..:rolleyes:

Vitamin A
04.08.2004, 13:54
ja villicht mal no miini meinig.. aso ich bin eigentlich eher so de typ gsi das si nöd mit anderene söt tanze und so aber sicher nöd flirte und ersch rächt nöd handy nummere tüsche. naja si isch halt andersch und ich versuech mich natürlich au azpasse will si de freirum eifach brucht. mit kollege shake isch jez ok. aber nöd mit irgendwelche jungs, flirte naja eigentlich nöd unbedingt und handy nummere werdet nöd tuscht. ja ich han echt es problem mit dem shit und vill seget mer ich vertrau ihre eifach nöd aber das isch echt nöd so. ich bin scho recht iversüchtig fräg mi aber nöd wiso, bin eifach so gebore. ich versuech jez chli degege azkämpfe aber es isch echt nöd liecht und wenn den nöd es bits verständnis vo de frau chunt den findi das au shit... naja ich gib mer uf jedefall jedi müeh dasis eifach easy gsehn wenn si mitme kolleg shakt... man eifach kake..

hawaiian
04.08.2004, 13:55
für jede sind d'gränze irgendwo andersch..aber ich meine hallo shake?...das isch ja s'normalschti und nummere ustusche..häsch den grad s'gfühl si machet irgend es date ab zum ihri sexuelle triib usläbä.wohl weniger...me chan ja au lüüt kennelerne..obwohl me en fründ hät...

aber so züüg nervt würkli...

Ziehmutter ZH
04.08.2004, 13:55
ich find mr sött liäbi verbüüte und d'triib beschtimme la....Willkomme imne sexuelle Freischtaat

stipp
04.08.2004, 13:58
Original geschrieben von tbo187
ich han d'erfahrig gmacht, dass d'fraue jewiils iiversüchtiger sind als d'männer und wänn ihre öpis chliises nöd passt, wird es riise theater gmacht! klar chammer miteme kolleg natel nr. ustusche, aber vo eim wo din kolleg isch, häsch nr. meischtens scho und eine wo gad kenneglernt häsch & gaht d'nr. gisch/überchunnsch, säb findi scho chli komisch!

nee, also i find iversüchteleie voll scheisse und unnötig! i meine, wennd de andere person ned chasch vertraue, wieso bisch de mit ihre zäme?

nee, weisch, amigs lernsch öpper kenne anere party oder schusch wo wod voll easy findsch. de möcht halt villicht mol öppis mit dere person unternä (ane party, go boarde, freestylesession oder schusch irgendsowas normals!) und für das bruchsch halt en natelnumere!!

Vitamin A
04.08.2004, 13:59
Original geschrieben von hawaiian
für jede sind d'gränze irgendwo andersch..aber ich meine hallo shake?...das isch ja s'normalschti und nummere ustusche..häsch den grad s'gfühl si machet irgend es date ab zum ihri sexuelle triib usläbä.wohl weniger...me chan ja au lüüt kennelerne..obwohl me en fründ hät...

aber so züüg nervt würkli...

easy ich wür meine shake isch echt okee.. aber handynr. bini eifach anderi meinig. mir isches doch scheiss egal wens en kolleg isch aber nöd eifach irgend en typ.. und für was gischem d handy nummere wenn nie es date wilsch? zum ihm zum geburtstag gratuliere..? ich verstahn dich scho aber den muesch du au die andere meinige akzeptiere.. will ich glaub kein mensch chan für sini iversucht was defür aber er sött luege das er sich so guet wi nur möglich änderet zum bedne das zerfülle wos wend..

tbo187
04.08.2004, 13:59
Original geschrieben von Vitamin A
ja villicht mal no miini meinig.. aso ich bin eigentlich eher so de typ gsi das si nöd mit anderene söt tanze und so aber sicher nöd flirte und ersch rächt nöd handy nummere tüsche. naja si isch halt andersch und ich versuech mich natürlich au azpasse will si de freirum eifach brucht. mit kollege shake isch jez ok. aber nöd mit irgendwelche jungs, flirte naja eigentlich nöd unbedingt und handy nummere werdet nöd tuscht. ja ich han echt es problem mit dem shit und vill seget mer ich vertrau ihre eifach nöd aber das isch echt nöd so. ich bin scho recht iversüchtig fräg mi aber nöd wiso, bin eifach so gebore. ich versuech jez chli degege azkämpfe aber es isch echt nöd liecht und wenn den nöd es bits verständnis vo de frau chunt den findi das au shit... naja ich gib mer uf jedefall jedi müeh dasis eifach easy gsehn wenn si mitme kolleg shakt... man eifach kake..

genau dinere meinig, ha mi au immer voll scheisse gfühlt. aber z.g. isch die ziit jetzt verbii & als single gahts viil meh ab (und wie:D ...)

tbo187
04.08.2004, 14:01
Original geschrieben von stipp
nee, also i find iversüchteleie voll scheisse und unnötig! i meine, wennd de andere person ned chasch vertraue, wieso bisch de mit ihre zäme?

nee, weisch, amigs lernsch öpper kenne anere party oder schusch wo wod voll easy findsch. de möcht halt villicht mol öppis mit dere person unternä (ane party, go boarde, freestylesession oder schusch irgendsowas normals!) und für das bruchsch halt en natelnumere!!

es chunnt au echli us d'umständ drufa, das chasch jetzt so nöd säge, da mir eus nöd kännet!

mida
04.08.2004, 14:01
chund immer uf d'umständ druf a... flirte und shake findi ok...(ich tanze jedoch (wenn mitemen ma) so oder so nur mit mim fründ oder mit min brüeder)

und flirte=> wiso ned?! solang mer weiss wos härz eneghört...

appetit hole chamer überall aber g'esse werd dihei !!

frenchrap
04.08.2004, 14:03
Original geschrieben von Luusmailtli18

ja findi au...sicher gitz fraue wo au iifersüchtig sind..aber das bedütet ja au dasmr de fründ nur fü sich bhalte wänd,und das ish den für de fründ/in es zeiche das de andr sie liebt..aber zu fesht iifversucht chan au alles kapputt mache,entweder du akzeptiersh das wie sie ish ,odewr was sie devo haltet oder du lasches eifach la si,denn het sie di echt nöd verdient..will die meiste fraue das nöd iixehnd das de männer nöd gfallt...na kommunikation ish wichtig inere beziehig,und nöd s umeshlah oder e affigerei...normal diskutiere bringt viiles is liecht.

hawaiian
04.08.2004, 14:06
so isches doch..es muäs ja nöd mal um shake oder natelnummere gah schliesslich chan fründ/fründin überall anderi lüüt kännelerne und easy finde..so lang du aber weisch zu wem du ghörsch....

weisch wiäni meinä..

klar ich fändis au nöd so toll würd min fründ einere sini natelnummere gäh..aber schlussändlich liits nöd i mim rahme ihm z'sägä daser das nöd dörf..und wiä d'stipp scho xeit häsch isch ihfersucht ja unnötig..wenn du ken ahlass drfür häsch

Vitamin A
04.08.2004, 14:11
Original geschrieben von hawaiian
so isches doch..es muäs ja nöd mal um shake oder natelnummere gah schliesslich chan fründ/fründin überall anderi lüüt kännelerne und easy finde..so lang du aber weisch zu wem du ghörsch....

weisch wiäni meinä..

klar ich fändis au nöd so toll würd min fründ einere sini natelnummere gäh..aber schlussändlich liits nöd i mim rahme ihm z'sägä daser das nöd dörf..und wiä d'stipp scho xeit häsch isch ihfersucht ja unnötig..wenn du ken ahlass drfür häsch

ja scho isch scho so.. aber iversucht chunt eifach öb jez en alas hesch oder nöd.. wenn iversüchtig bisch den chasches nöd eifach abschalte..

hawaiian
04.08.2004, 14:15
wenn du vu natur us scho mega ihfersüchtib bisch.nei den scho nöd..aber den söttsch villicht au chli dra schaffe..will irgendwenn wirds ja den eifach gnau ah dem punkt scheitere..:rolleyes:

Ziehmutter ZH
04.08.2004, 14:16
vita....

miner meinig na gits käs schtandard rezept...mängmal chas eim gliich si wänn si mit eim shaket...mr weiss eifach das nüt lauft...andersmal ischs en blick wo eim rasend macht...get me??

however...wänn DU s'gfüül häsch si bout scheiss...musch es nöd mal chönä begründe....und wänn sis partout wiiter wott machä und nöd bereit isch öppis eso für dich ufzgä...figg diä bitch..."if that girl dont participate, theeeen i take her frieeeeend"

PS: chaschs au mit alkohol ignoriärä

MacKah
04.08.2004, 14:17
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
vita....

miner meinig na gits käs schtandard rezept...mängmal chas eim gliich si wänn si mit eim shaket...mr weiss eifach das nüt lauft...andersmal ischs en blick wo eim rasend macht...get me??

however...wänn DU s'gfüül häsch si bout scheiss...musch es nöd mal chönä begründe....und wänn sis partout wiiter wott machä und nöd bereit isch öppis eso für dich ufzgä...figg diä bitch..."if that girl dont participate, theeeen i take her frieeeeend"

hehe :D oder lütisch em 147 a

scope
04.08.2004, 14:19
Word up ZH.... word up Hawi... word up Map.... (-_-)

tbo187
04.08.2004, 14:20
Original geschrieben von mida
chund immer uf d'umständ druf a... flirte und shake findi ok...(ich tanze jedoch (wenn mitemen ma) so oder so nur mit mim fründ oder mit min brüeder)

und flirte=> wiso ned?! solang mer weiss wos härz eneghört...

appetit hole chamer überall aber g'esse werd dihei !!

findi scheisse wänn dä fründ(in) näbetdra hockt und muess zueluege, oder es problem damit hät!
whatever, öffentlich über so frage z'diskutiere bringt eh en scheiss, wills jede andersch gseht & duurezieht...

Vitamin A
04.08.2004, 14:28
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
vita....

aight Mami scho so.. vo ihre mues ebe scho au wos cho und susch hets echt kein sinn.. gonna talk tonight..

Freeze
04.08.2004, 14:38
Hmmm i dänke we me chli älter isch gseht me das ganze zimlech anders also bi mir isch so dasi mache wasi wot und mini Fründinn macht was ihre passt. I würd ihre nie säge was si söu oder nid oder gar verbiete wäg z ga mit irgendwelche Lüt... denn i wet ou niemals das mini Fründinn mir verbietet mit andere Froue z redä! Ou Nummere em ne andere Typ gä oder irgendöpis, vou ke Stress.

I meine wenn du scho z Gfüehl hesch das si vilech dra dänkt di z betrüge, louft doch öpis falsch oder? I meine wenn e andere Typ mini Fründinn a flirtet findi das eigentlech zimlech amüsant solang er's mit stil macht. Nume bi re dumme amachi würdi sofort igrife ou wöu i genau weiss das mini Fründin sech i däm Momänt über dä Typ ufregt.

Naja i dänke di meischte vo euch wärde das i es paar Jahr ou lockerer gse, es git allerdings ou Lüt wo notorisch Iversüchtig si was zum ne ächte Bezieigskiller cha wärde! I würds ou nid ushalte mit ere iversüchtige Fründinn...

Vitamin A
04.08.2004, 14:42
Original geschrieben von Freeze
Hmmm i dänke we me chli älter isch gseht me das ganze zimlech anders also bi mir isch so dasi mache wasi wot und mini Fründinn macht was ihre passt. I würd ihre nie säge was si söu oder nid oder gar verbiete wäg z ga mit irgendwelche Lüt... denn i wet ou niemals das mini Fründinn mir verbietet mit andere Froue z redä! Ou Nummere em ne andere Typ gä oder irgendöpis, vou ke Stress.

I meine wenn du scho z Gfüehl hesch das si vilech dra dänkt di z betrüge, louft doch öpis falsch oder? I meine wenn e andere Typ mini Fründinn a flirtet findi das eigentlech zimlech amüsant solang er's mit stil macht. Nume bi re dumme amachi würdi sofort igrife ou wöu i genau weiss das mini Fründin sech i däm Momänt über dä Typ ufregt.

Naja i dänke di meischte vo euch wärde das i es paar Jahr ou lockerer gse, es git allerdings ou Lüt wo notorisch Iversüchtig si was zum ne ächte Bezieigskiller cha wärde! I würds ou nid ushalte mit ere iversüchtige Fründinn...

Findi echt geili istellig.. und denk scho das das au mitem alter chunt (ich hoffs mal zumindest) und wenn dinere frau nöd trauesch oder ebe denksch si chänt dich betrüge den wie du seisch bringtses echt nöd drum eifach vertraue.. hmm liecht gseit.. aber sicherlich (für mich) schwer gmacht..

SCREWD
04.08.2004, 14:50
mein gott.........

me cha niemmert zu sim eigetum mache !!!

entweder vertrausch ere person oder nid, wenn nid, denn isch päch...........

nuff said

Danielsson
04.08.2004, 15:09
Original geschrieben von Map
Vertroue isch guet. Isperre und nid uselo isch besser.

:lol:

tysha
04.08.2004, 15:38
ich dänke es chonnt immer druf ah.. uf d situation.

ich finde meh muess es uf beide siite ned übertriibe.

ich bin en Mänsch wo im Mass iversüchtig isch.. aber au mini freiheiete well..
meh muss immer s gliiche vom andere müsse akzepteiere wo mer au selber gern well.

ich flirte für mis lebe gern..und au wenni vergäh bin, sells doch ned sii, das mer uf einisch nümme dörf flirte?? oder was..
.. ich weiss jo wem mis herz ghört!? .. oder hett mer angscht dass dur das was kann kaputt go??. jo denn stimmt eh scho öppis ned.

ich dänk, dass mer s im andere vellecht au ned gra moss under d nase riibe...und wenn mer z 2te weg isch ..sich au chli am rieme riise..

Aber grad bim Tanze..sorry.. was wänder eui Fründinnne ad leine näh und denn ume schubse..do dörfsch und do ned??. isch jo au ned so.. stelled eui vor es isch umgekehrt.. uiui..denn gäbs es riise theater..

blöd gseit.. fliretet mer halt meh..wenn mer mol weder alliege isch im usgang.. und denn gshts de ander ned..

und sorry.. aber wenns um vertraue got..
ich bin alleige weg..lehr öpper känne und bechomme e nommere..denn verzelli vo mim usgang..und säge.. dass i öpper troffe han und so.. oder ächt esser ned..aber denn verschwiigt mer öppis??

hmmm.. schwierigi sach..
naja..wenns vertraue do isch .. isch jo egal.. well schliessslich dörf ich doch neui lüüt kännelerne au wenni vergäh bin.. ond sogar manne..ghöred dete dri

lif
06.08.2004, 08:09
Vertraue isch wichtig. Aber ich find dass ganze het au mit respekt gägenüber de Fründin am Fründ ztue. Wenn mer ja zäme underwägs isch und mer weiss es macht am einte oder de andere müeh denn muemers ja nöd herusfordere. Wenn mer will go tanze und go flirte chamer au allei in usgang.:p
Jedefalls ischs huerä verschissä müessä zuezluege wenn fründ oder fründin abaggeret wird und au no druff igaht, und wenns no wiitergaht au wenn mer er /sie druff ufmerksam macht denn naja ... isch er oder sie sälbergschuld wenn de ander sauer iscch :mad:

drosselbart
06.08.2004, 10:10
das isch immer rächt indivuduell und dorum dänki chamä do nid grundsätz ufschtöuä, wöu jedä isch angersch iversüchtig oder nid..

auso wenn mini fründin würd mit öpperem angers shake, no problemo, aber wenn de das usartet chunt dr schöbberli scho cho vrbiguggsä... massnahme wärdä si kei schoggi und shoppä meh! aber niä niä niä im läbä fraue schloh! das ghörtsech eifach nid...

Vitamin A
06.08.2004, 10:24
Original geschrieben von drosselbart
das isch immer rächt indivuduell und dorum dänki chamä do nid grundsätz ufschtöuä, wöu jedä isch angersch iversüchtig oder nid..

auso wenn mini fründin würd mit öpperem angers shake, no problemo, aber wenn de das usartet chunt dr schöbberli scho cho vrbiguggsä... massnahme wärdä si kei schoggi und shoppä meh! aber niä niä niä im läbä fraue schloh! das ghörtsech eifach nid...

Ja eh ich find au das mer nie e Frau sött schlah, also ich würd das au nie mache... aber ich find wen de typ verprüglisch bringts der au nüt will er hets ja eventuell gar nöd gwüsst.. naja in verprügle duet eifach guet fürs Ego i dere situation aber eigentlich söttsch eifach ga und uf die bede en fuck druf gä will sis nöd wert isch..

chikknhead
06.08.2004, 10:25
mir sind da rächt unkompliziert was das a gaht. nur wil min fründ oder ich mit öpper anderäm tanzt/hängt/shlaft änderät das nüt a dä liebi zwüshet ois. dä mit dä iifersucht unzo hät für mich öppis mit bsitzermächtigung und unfreiheit ztuä und killt eso dliebi. mä sött eifach dä liebi treu bliibä. dass mä sgfühl hät nur wil mä ä person als sin fründ bezeichnät, ihn für sich beaspruchä chan, ish für mich dur dä kapitalismus versüchts bsitz_dänke. aberja, ich weiss..., sgit anderi asichtä und das ish okay so ;)

tbo187
06.08.2004, 10:28
isch eigentli zimli sinnlos dä threat!

Beatstar
06.08.2004, 10:30
zum glöck han ich min chnöppel im kofferraum!

sonix
06.08.2004, 10:38
Original geschrieben von chikknhead
mir sind da rächt unkompliziert was das a gaht. nur wil min fründ oder ich mit öpper anderäm tanzt/hängt/shlaft änderät das nüt a dä liebi zwüshet ois.

das heisst soviel, das dir mit andernä schlafed, u das finged ihr gued so ?! s'dönt nume grad so drno, glaube aber das igs falsch ufgno ha.. odr ni ?

Vitamin A
06.08.2004, 10:40
isch eigentli zimli sinnlos dä threat!

wiso findsch? anschiinend duet das thema vill interessiere und villicht einigi au zbeschäftigä.. unsinnig isches eifach will jede andersch denkt.. aber ich han eifach mal eui gedanke welle wüsse über das thema und somit hani de thread eröffnet.. hmm. ok hesch recht isch scho recht unsinnig :D :D :D :D

mc rassko
06.08.2004, 11:18
ich find das handynr. tusche und so sache scho echli zwiit gönd, aber wänn sie mit kolleginne go shake ga wet, wo mir uus...

Aightli
06.08.2004, 12:03
Das ganze esch Ahsechtsach ond dIfersocht esch vo Mönsch zu Mönsch anders. Wenn me i Usgang wett met anderne go omeshake, denn allei ond ned metem Frönd/mete Fröndin... Natel-Nommere ustuusche esch minere Meinig nah ned "nötig". Klar, jede hets Rächt au enere Beziehig neui Lüüt könne zlerne, aber es esch doch meistens so, dass es grad em Usgang druf usegaht, dass die Person wo du könne lernsch ond dNommer met der ustuuscht, au öpis vo der wet.
Ond vom zäme schlafe - devo redemer gar ned :confused: !
@chikknhead: Hani das rechtig verstande: E üchere Beziehig dörftet bedi vo üch sogar metere andere Person is Bett :eek: ? Ond das wörd wörklech rein gar nüt a üchere Liebi ändere, wenn de ander frömd wörd gah? Freiheit schön ond ok, aber grad so wiit...:hmmm: !
... aber äbe ja.. jedem das Seine ;) !

Aurel
06.08.2004, 12:44
Original geschrieben von kack0r
zum glöck han ich min chnöppel im kofferraum!

nemm de hött obig bösee mit!

chikknhead
06.08.2004, 12:56
Original geschrieben von sonix
das heisst soviel, das dir mit andernä schlafed, u das finged ihr gued so ?! s'dönt nume grad so drno, glaube aber das igs falsch ufgno ha.. odr ni ?

nüt falsh ufgno, freie liebe baby ;)

ich gang jez id feriä >croatia_we're_comin'< en shönä zäme

sonix
07.08.2004, 10:53
struub...

lif
07.08.2004, 15:26
scho struub.. hmm wär nöd so mis ding.. aber jedem das seine wenns klappt ichs schön :)

tysha
07.08.2004, 17:59
Original geschrieben von mc rassko
ich find das handynr. tusche und so sache scho echli zwiit gönd, aber wänn sie mit kolleginne go shake ga wet, wo mir uus...

was hett en handy nummere mit Betrüge ztue... .. bzw..wieso isch das en Vertrauensbruch??

dörf mer denn kei anderi lüüt meh kännelerne.. han vell nummeere vo lüüt..wo für mich ned meh als Kollege für in Usgang freizit, oder zum schwätze sind..
isch doch egal. oder öppe ned

zu de Chicke: Find das okay..wenns für beidi au richtig isch.. denn händ sich die richtige 2 gfunde und den klappeds au

BigBoon
07.08.2004, 18:46
:D :D :D :D :D :D
Ziehmlich witzigä Threat
:D :D :D :D :D :D

Wärum isperrä, wänndi Dame wäg isch isch sie wäg.
isi neh. mer sind ja nöd verhüratet.

PaX
Booney

Stubaehocker
07.08.2004, 20:42
also ich weiss jo nöd... aber ich vertau relativ wennig lüüt und denne wo ich vertraue das sind die wo ich scho siit johre kenne de rest isch mer eifach zchur zläbig...!!!

no was zurene beziigi..oder au kollegschaft so lang si erlech isch chan ich au vertaue aber wenns denne nüm so isch denne isch 1. mis vertraue weg und 2 ich bin weg!!!!!

schöns weeknd und suffed nid zvil!!! piis

overdoZe
07.08.2004, 23:12
iifersucht isch e liideschaft wo mit iifer suecht was liide schafft! ...eeeeeeeh das isch etz e schlaue satz xi

die ganze --negative-- gedanke us sech use formatiere... wieso BEWUSST no meh problem is eigete läbe iiboue wes süsch scho gnue git?!

u die ganze aggressione... was söu das da gad ga tätschbirene verteile nur wüu 2 seelene mitenand quasle/tanze ... zersch chli s brain iisetze :rolleyes:

Impossibleivo
08.08.2004, 10:31
Also ich finds ok wenn ich verschiedeni Ladys fi**e... chumme grad vo Zermatt! Hä di Lady im Ahang 3, 4x gedingst weil mis eigentlich Babe macht Ferie... (leider chani keis Ganzkörperfoto poste weil das macht me nüd) am Nahmitag holi en ganz andri ufm Bahnhof ab! Tschüüüüüüüüs!!! :)

Fletsch
08.08.2004, 10:37
ai ivo chasch doch nöd mit andere Girlies umepope wenn d e Fründin häsch. :rolleyes:

Inere Beziehig findi sött mer treu sii, denn gits au kei Iversuchtsproblem.

Und susch freie Liebe!!:hippie:

Impossibleivo
08.08.2004, 16:56
Ich bi treu.

breach
08.08.2004, 17:09
Original geschrieben von tysha
was hett en handy nummere mit Betrüge ztue... .. bzw..wieso isch das en Vertrauensbruch??

dörf mer denn kei anderi lüüt meh kännelerne.. han vell nummeere vo lüüt..wo für mich ned meh als Kollege für in Usgang freizit, oder zum schwätze sind..
isch doch egal. oder öppe ned

zu de Chicke: Find das okay..wenns für beidi au richtig isch.. denn händ sich die richtige 2 gfunde und den klappeds au

Wieso geht ihr eine Beziehung ein, wenn ihr rumvögeln wollt? Da gehört schon etwas mehr Verantwortung dazu. Wenn ihr ständig neue Leute kennenlernen und mit ihnen "Erfahrungen" sammeln wollt, bleibt Single.

Impossibleivo
08.08.2004, 17:44
:confused:

iceripperin
08.08.2004, 17:45
Original geschrieben von breach
Wieso geht ihr eine Beziehung ein, wenn ihr rumvögeln wollt? Da gehört schon etwas mehr Verantwortung dazu. Wenn ihr ständig neue Leute kennenlernen und mit ihnen "Erfahrungen" sammeln wollt, bleibt Single.

xsehns au so :yeah: aber erfahrige chamer au inere beziehig sammle.. ich mein entweder vertaut mer dere person oder nöd. wänn er oder sie betrügt, hät er oder sie dich eh nöd verdient, au wänns dänn villicht no so weh tuet, demit muemer läbe. isch gad en bewiis obs ernscht gmeint isch oder nöd. und das mit dä natelnummere, das isch scho ok, solangs nöd so usgaht, dass min schatz di ganz ziit am smsle und mit dere am tel isch und so züüg, das bechunnt mer ja dänn glich igendwie mit. ich wür dänn glaub eifach fröge, ja warum häsch dere ihri natelnummere etz!? am xsichtsusdruck und dä wort merki eh gad ah, was d absicht xsi isch :rolleyes:

tony_flare
08.08.2004, 18:26
Original geschrieben von iceripperin
xsehns au so :yeah: aber erfahrige chamer au inere beziehig sammle.. ich mein entweder vertaut mer dere person oder nöd. wänn er oder sie betrügt, hät er oder sie dich eh nöd verdient, au wänns dänn villicht no so weh tuet, demit muemer läbe. isch gad en bewiis obs ernscht gmeint isch oder nöd. und das mit dä natelnummere, das isch scho ok, solangs nöd so usgaht, dass min schatz di ganz ziit am smsle und mit dere am tel isch und so züüg, das bechunnt mer ja dänn glich igendwie mit. ich wür dänn glaub eifach fröge, ja warum häsch dere ihri natelnummere etz!? am xsichtsusdruck und dä wort merki eh gad ah, was d absicht xsi isch :rolleyes:

do gits eigentlich nüd me hinzuezfüege :) :yeah:
glaub iifersucht isch nüd anders als e nid-vertraue im partner gegenüber. e gwüsses mass an iifersucht isch ganz normal, denn das zeigt au dassmer dr ander wirklich gärn het und liebt, und das eim öpis am andere ligt. aber ebe, wenn me im andere cha vertraue, denn gits kei grund dass richtigi iiversucht entstoht.

ah, fallt mr grad no e zitat i: "eifersucht ist leidenschaft die leiden schaft"

tbo187
08.08.2004, 22:17
wiso findsch? anschiinend duet das thema vill interessiere und villicht einigi au zbeschäftigä.. unsinnig isches eifach will jede andersch denkt.. aber ich han eifach mal eui gedanke welle wüsse über das thema und somit hani de thread eröffnet.. hmm. ok hesch recht isch scho recht unsinnig :D :D :D :D

ebe, gsesch! aber echli gedankeustusch tuet doch au guet, gäll;) !?

tbo187
08.08.2004, 22:18
Original geschrieben von Impossibleivo
Also ich finds ok wenn ich verschiedeni Ladys fi**e... chumme grad vo Zermatt! Hä di Lady im Ahang 3, 4x gedingst weil mis eigentlich Babe macht Ferie... (leider chani keis Ganzkörperfoto poste weil das macht me nüd) am Nahmitag holi en ganz andri ufm Bahnhof ab! Tschüüüüüüüüs!!! :)

ok, scheisse das en betrüger bisch, aber andersiits gnüssisch s'läbe. findi geil so!!! mir sind ja no jung, so sache chasch mit 70ni nümme büüte (zwar:D !....)

Impossibleivo
08.08.2004, 23:54
andersiits gnüssisch s'läbe. findi geil so!!! mir sind ja no jung, so sache chasch mit 70ni nümme büüte

Exakt.

roemer
09.08.2004, 00:03
isch immer chli ä frag vo dä umständ und vom vrtrouä. ig gloub ig würd rächt viu toleriärä, da ig d'fründin nid wott ar "churzä leinä" haltä, doch irgendwo si sicher gränzä. grad so hardcore flirt mit handynr. ustuusch isch zimläch über derä gränzä oder ämu nöch dran - tanzä je nach däm ou... händchenhaltä und so isch jedoch ziimläch über dr gränzä.
dänkä wenn's sött irä beziähig problem gäh wäg so sachä muäss mä sicher drüber redä und när gmeinsam "gränzänä" definiärä oder wenn (är oder si) isch z'wiit gangä liäbär ehrläch sii und ä schlussstrich ziäh...

jawnesse
09.08.2004, 01:44
hm weiss nid, ich find es git 2 arte mitenand ztanzä..
wenn mim fründ jetzt non-stop de arsch vo anderne fraue id händ mues fallä.. hetti sicherlich nid so froid :confused:

und nummere ustuschä.. hm het mer doch irgendwo durre gar nid gross sBedürfnis wenn mer richtig verliebt ish?

aber klar, es isch no lang keis betrüge.. halt schochli schwer zbeurteilä..

tbo187
09.08.2004, 10:07
Exakt.

was meinsch jetzt mit exakt? dass mer no jung sind und euses läbe söllet gnüsse (umeföggle wie d'karnickel)? oder dass mer mit 70ni no heissi stächer werdet sie:D ?

peace

tbo187

Impossibleivo
09.08.2004, 13:25
Ich bi 20. Muess Erfahrig sammle weil ohni das chani ja kei Vergliech mache.

Phôe
09.08.2004, 13:29
Ich bi 20. Muess Erfahrig sammle weil ohni das chani ja kei Vergliech mache.

glaub ned das one-night staands met dire fründin chsch vergliche!oder gads da rein ums poppe?wenn ja werum hesch den en fründin???

Impossibleivo
09.08.2004, 14:07
Original geschrieben von Phôe
glaub ned das one-night staands met dire fründin chsch vergliche!

Nei, drum "teschti" ja dLadys au öfters! Isch scho en Vergliech uf längeri Zit. Nit nur sexuell, logischer Wies. Isch jedoch en wichtige Punkt, gibi zue und hä keis Problem dermit.

[kayoz]
10.08.2004, 08:33
also ech weiss, dass mini fröndin sehr gärn goht go tanze. sie seit zwar, sie tanzt denn ellei, aber sie werd au secher met anderne type tanze.

ehrlech gseit esch es mer z'blöd, denn dehei z'setze oder neumed anderscht im usgang z'sii, ond mer de obe kapott mache z'loh, wel ech mer die ganz ziit vorstelle, met wem min schatz grad am omemache esch.

wenn sie met emene typ tanzt, esch das ok. velfach esch es halt för type ned nor tanze, sondern die wönnd de halt no meh devo. wenn den mini fröndin ehn ned abbletze loht, denn esch es eusi beziehig eh ned wärt gseh.

wenn s'bedörfnis vo ehre siite ome esch, met emene andere typ is näscht z'höpfe, de chan ech das ned verhendere, in dem ech mega iversöchtig be, oder gar ned iversöchtig be.

ha i de vergangeheit ond i vergangene beziehige z'vel ziit demet verbrocht, iversöchtig z'sii ond mini fröndin wäg jedem scheiss az'motze, dass ech veli schöni momänt kapott gmacht ha oder gar ned erscht erläbe ha dörfe.

MacKah
10.08.2004, 08:58
mini ex isch au sehr ifersüchtig gsi. aber am meischte isch si uf mini kolege ifersüchtig gsi, das isch rächt miehsam gsi,
aslo nit well si gmeint ich sigi schwul, sondern, well ich denn halt ame vill zyt mit mine kolege verbrocht ha, statt mit ihre. also nit meh zyt aber öppe glich vill, tja...
das het halt die beziehig kaputt gmacht:rolleyes:

SCREWD
10.08.2004, 09:52
*snif*

jetzt bruch ich es nastüechli........hahahha

Vitamin A
10.08.2004, 09:56
Original geschrieben von [kayoz]
also ech weiss, dass mini fröndin sehr gärn goht go tanze. sie seit zwar, sie tanzt denn ellei, aber sie werd au secher met anderne type tanze.

ehrlech gseit esch es mer z'blöd, denn dehei z'setze oder neumed anderscht im usgang z'sii, ond mer de obe kapott mache z'loh, wel ech mer die ganz ziit vorstelle, met wem min schatz grad am omemache esch.

wenn sie met emene typ tanzt, esch das ok. velfach esch es halt för type ned nor tanze, sondern die wönnd de halt no meh devo. wenn den mini fröndin ehn ned abbletze loht, denn esch es eusi beziehig eh ned wärt gseh.

wenn s'bedörfnis vo ehre siite ome esch, met emene andere typ is näscht z'höpfe, de chan ech das ned verhendere, in dem ech mega iversöchtig be, oder gar ned iversöchtig be.

ha i de vergangeheit ond i vergangene beziehige z'vel ziit demet verbrocht, iversöchtig z'sii ond mini fröndin wäg jedem scheiss az'motze, dass ech veli schöni momänt kapott gmacht ha oder gar ned erscht erläbe ha dörfe.

kayoz ja din komentar gfallt mer.. isch scho sooo..!! Eigentlich söttet mer gar nöd gross drüber nahdenke will entweder isch sis wert oder ebe nöd!

[kayoz]
10.08.2004, 10:04
kayoz ja din komentar gfallt mer.. isch scho sooo..!! Eigentlich söttet mer gar nöd gross drüber nahdenke will entweder isch sis wert oder ebe nöd!

sie esch es ned wärt! (oder är ;))

wenn gnau dröber nohdänksch, esch liebi es extrem vergänglechs gfühl. öberleg doch nor mol, wie vel fraue du i dim läbe "gliebt" hesch ond no "liebe" wersch.

liebi esch es gfühl, vo sech geborge fühle, vo sech verstande fühle, vo sech i de arme vo öper anderem secher fühle ond eifach das gfühl, dass am morge früeh i d'auge vonere person luegsch, wo do esch, om met der de gliich wäg z'bestriite...

...aber en wäg hed etz halt mol verzwiigige ond du wersch uf neui wäggfährte träffe.

hawaiian
10.08.2004, 10:17

wenn gnau dröber nohdänksch, esch liebi es extrem vergänglechs gfühl. öberleg doch nor mol, wie vel fraue du i dim läbe "gliebt" hesch ond no "liebe" wersch.

liebi esch es gfühl, vo sech geborge fühle, vo sech verstande fühle, vo sech i de arme vo öper anderem secher fühle ond eifach das gfühl, dass am morge früeh i d'auge vonere person luegsch, wo do esch, om met der de gliich wäg z'bestriite...

...aber en wäg hed etz halt mol verzwiigige ond du wersch uf neui wäggfährte träffe.

word:yeah:

Vitamin A
10.08.2004, 10:23

hmm ... aso ich find nöd sie/er isch es so oder so nöd wert. ich find für de moment muüenz wert sii und ich wür meine e beziehig mues nöd höre will eine/i en scheiss macht.. mer chan au in friede usenand ga unds no immer guet ha will mer villicht eiach nöm sofescht fühlt für die person und si ja eventuell au.. und ich find den hets sich scho glohnt!

MacKah
10.08.2004, 10:24
Original geschrieben von SCREWD
*snif*

jetzt bruch ich es nastüechli........hahahha
wöttsch eins and ohre bürschtli? :D

[kayoz]
10.08.2004, 11:00
hmm ... aso ich find nöd sie/er isch es so oder so nöd wert. ich find für de moment muüenz wert sii und ich wür meine e beziehig mues nöd höre will eine/i en scheiss macht.. mer chan au in friede usenand ga unds no immer guet ha will mer villicht eiach nöm sofescht fühlt für die person und si ja eventuell au.. und ich find den hets sich scho glohnt!

dä han i etz ned ganz gräfft :p

aber wett zo dem nor säge, dass es sehr vel sälbschtdisziplin brucht, dim ex-läbensgfährt vo ganzem härze glöck innere neue beziehig z'wönsche, au wenn du vellecht muesch met aluege, dass sie vel glöcklicher esch, als sies met der je gseh esch ond du der dör das ergendwie menderwärtig vorchonnsch.

d'regel esch halt noch wie vor, dass du dini ex ageftelisch, wel ehre neus glöck ned magsch gönne, so langs der sälber ned besser goht.

(ui, do chömed dänk weder paar z'säckle met ehrne dementis :D)

tbo187
10.08.2004, 11:26
Nei, drum "teschti" ja dLadys au öfters! Isch scho en Vergliech uf längeri Zit. Nit nur sexuell, logischer Wies. Isch jedoch en wichtige Punkt, gibi zue und hä keis Problem dermit.

voll easy! stell du vor, bisch sones mauerblümchen, wo mit z.b. 16 ihren erschte fründ hät und d'beziehig bis öppe 22 haltet und dänn usenandbricht!
du bisch 22 und häsch null erfahrig chönne sammle, geili usgangslag:D ...

MacKah
10.08.2004, 11:27
voll easy! stell du vor, bisch sones mauerblümchen, wo mit z.b. 16 ihren erschte fründ hät und d'beziehig bis öppe 22 haltet und dänn usenandbricht!
du bisch 22 und häsch null erfahrig chönne sammle, geili usgangslag:D ...
stimmt denn muesch dini fründin scho betriege gell :rolleyes: wenn de drang grösser isch spass zha als dini fründin, denn chasch jo schluss mache

tbo187
10.08.2004, 11:58
Original geschrieben von McKah
stimmt denn muesch dini fründin scho betriege gell :rolleyes: wenn de drang grösser isch spass zha als dini fründin, denn chasch jo schluss mache

nei, das mit dä fründin isch scho scheisse (hani au obe schomal erwähnt). um das ischs mer au nöd gange.

malus
11.08.2004, 08:37
ja modis

was würdet denn ihr devo halte wenn eurä schiggo sin :banana: johnny uf ere einschlägigä homepage wie z.B. aightgenossen präsentiert? oder au umgekeht, jungs?:D :p

MacKah
11.08.2004, 09:13
Original geschrieben von malus
ja modis

was würdet denn ihr devo halte wenn eurä schiggo sin :banana: johnny uf ere einschlägigä homepage wie z.B. aightgenossen präsentiert? oder au umgekeht, jungs?:D :p
naja agseh, dass ich sone aktion sowieso chli unnötig find (abgseh de fifty, zu dem paasts jo)
würds es paar and ohre geh :o nei ich weiss nit, wär scho zvill irgendwie, mainsch nit? bisch du eigentlich w oder m?

mida
11.08.2004, 09:13

fendi voll ned cool vo der! meine, easy wen ver. ladys poppe wotsch aber de mueshc au ke fründin ha...
de muesch single blibe somit verletzt isch gfühlsmässig au niemmer...

frog a dich: vogglet dini fründin au met andere type?

malus
11.08.2004, 09:15
naja agseh, dass ich sone aktion sowieso chli unnötig find (abgseh de fifty, zu dem paasts jo)
würds es paar and ohre geh :o nei ich weiss nit, wär scho zvill irgendwie, mainsch nit? bisch du eigentlich w oder m?

i bi sowas zwüschedrin....

he he, nei i bi es meiteli!

ah ja und i has mer echt lang überleit wie i würd reagiere und ja, chas mer z wenig vorstelle isch z unrealistisch!

cutastrov
11.08.2004, 09:17
Euri Meinige sind guet und Recht... aber ei Punkt darf me nit vergesse: Schlussendlich luegt jede /jedi für sich selber... es isch also ganz okey, wenn me mol chli misstrauisch wird... d Zyte wo me treu isch, sind eh verbi.

Mini Erfahrig sait mir, dass 90% vo de Fraue eh immer das verzelle wo Du ghöre willsch.... in dr HipHop szene sinds stoltzi 100%!... Hombrés, sind ruhig chli misstrauisch, aber übertriebets nit!

Sorry ladies!

[kayoz]
11.08.2004, 09:33

übel...ond zwar massivscht! :schlecht

wäge type wie der muess mer sech fascht schäme, en maa z'sii ond sech ständig met vorurteil omeschloh; weli du zwiifelsohni erföllsch.

MacKah
11.08.2004, 09:37
i bi sowas zwüschedrin....

he he, nei i bi es meiteli!

ah ja und i has mer echt lang überleit wie i würd reagiere und ja, chas mer z wenig vorstelle isch z unrealistisch!
was chasch dr zwenig vorstelle, das sälber zmache oder dass es dr fründ macht?

sonix
11.08.2004, 09:39
übel...ond zwar massivscht! :schlecht

wäge type wie der muess mer sech fascht schäme, en maa z'sii ond sech ständig met vorurteil omeschloh; weli du zwiifelsohni erföllsch.

scho fast ja, abr i-cut ha gmeint heigsch site gwächslet *gg..

cutastrov
11.08.2004, 09:39
aha, dr Ivo polarisiert wieder emol.... geili Sau!

malus
11.08.2004, 09:41
was chasch dr zwenig vorstelle, das sälber zmache oder dass es dr fründ macht?

ja das min fründ sowas würd mache, also würd er eh nöd aber ebe, i glaube sowas isch echt am fifty vorbehalte!

ja und sälber mache... neee....

und scho gar nöd ufere page wie das!

MacKah
11.08.2004, 09:44
ja das min fründ sowas würd mache, also würd er eh nöd aber ebe, i glaube sowas isch echt am fifty vorbehalte!

ja und sälber mache... neee....

und scho gar nöd ufere page wie das!

aber evetuell uf ere andere page?? soso so eini bisch du tztztztz :p

malus
11.08.2004, 09:51
aber evetuell uf ere andere page?? soso so eini bisch du tztztztz :p

he he, genauso, bin unter meinbild.ch als mumumuschi din!!

sonix
11.08.2004, 09:54
hehe, meinbild isch wohl absoluti peino-site.. egal dene wos gfallt, söllsne :)

MacKah
11.08.2004, 09:57
he he, genauso, bin unter meinbild.ch als mumumuschi din!!
http://meinbild.ch/index.html?n=471846 die do :D

malus
11.08.2004, 09:58
hehe, meinbild isch wohl absoluti peino-site.. egal dene wos gfallt, söllsne :)

damn, häsch nöd wükli ernscht gnah oder? sus du peino!!!he he:D

nee voll nöd! stimmt doch gar nöd! :rolleyes:

sonix
11.08.2004, 10:04
damn, häsch nöd wükli ernscht gnah oder? sus du peino!!!he he:D

nee voll nöd! stimmt doch gar nöd! :rolleyes:

boe, sgit viel wosech dert wei zeige (pic mässig).. ob du au eini vo denne bisch, boe ?!

malus
11.08.2004, 10:13
boe, sgit viel wosech dert wei zeige (pic mässig).. ob du au eini vo denne bisch, boe ?!

mache mers churz:

NEI:mad:

sonix
11.08.2004, 10:17
mache mers churz:

NEI:mad:

wärsch mir ke rächäschaft schuldig gsi ;)

erm.. bäck to thematik.. :p

malus
11.08.2004, 10:22
wärsch mir ke rächäschaft schuldig gsi ;)

erm.. bäck to thematik.. :p

aber mir sälber:)

Benwick
05.01.2005, 00:34
Also ich weiss nöd.
Naja mini Ex het au mal gmeint sie müess usprobiere. Ja fendi voll dernäbe. Vorallem gaht das ned uf wende seisch du liebsch öber aber so en scheiss machsch. wer mer liebt verletzt mer so nöd. jedefals hani mal denkt ja guet luegi eifach demeti ihre eis iewürg. will i weiss das het si gstört. aber ich bin froh hanis nöd gmacht. für mich isches i mim herz ine nid eifach nur mal chli sport. es esch eigentlech ds absolute vertraue. aber ebe hüt luegt mer ja das andersch a fendi peinlich.

Impossibleivo
05.01.2005, 00:53
rofl dieser Thread ist ja noch immer hier haha... ey Leute keiner von euch will wissen, wie die Sache im Sommer ausging ohhh man aber ich kanns euch gerne erzählen! Freiwillige?

PsyKez
05.01.2005, 00:55
ja verzell mal

nobra
05.01.2005, 00:58
ivo jo vozehl mol um was gohts den überhaupt hät sex miteme geiss gha? :p

burkinafaso
05.01.2005, 01:19
vrtraue isch in ornig, sobalds aber vo einere Siite überschritte wird isch fertig...

vertraue heisst au Freiheit, vorallem ufgrund vo de Fründeskreise wo meistens nit die gliiche sin...ich muess genaugliich vil ziit mit mine Fründe wie mit minere Fründin vrbinge köne..

südländer sin halt nit so scharf druf das ihri Frau vo anderne agrabe wird...kani vrstoh, bi jo sälber au halb sizilianer...abr solangs kollege sin ok...

vrtraue basiert eifach uf gegesitigkeit...sunst gohts dr bach ab...

appetitsatz isch au scho gfalle...

PsyKez
05.01.2005, 01:26
aber vertrau niemertem wo 5 täg lang blüetet ohni dra z'stärbe ;)

Herr Gamus
05.01.2005, 01:52
"Appetit hole chasch osswärts, g'ässä wert dä hää."

Iiversucht isch doch nur Zwiifel a sich selber. Drum au ungsund. Hit Chopfweh, en Ranze und bitters Sperma.

Isch jetzt Liebi e Art vo Vertraue oder Vertraue e Art vo Liebi?

Guet Nacht.

Horni MC
05.01.2005, 02:08
:soap:

*d*dea*
05.01.2005, 10:47
also ich han zwar de thread nur grob überfloge und cha drum sii dasi öpis schrieb wo schomal gseit worde isch...

was s thema iversucht betrifft chani glaub es liedli singe...truurigerwiis irgendwie...

als ersts wetti säge,das ich zum biispiel mega krass iversüchtig bin und das uf so ziemli jedi frau ide nöchi vo mim fründ...bi mir ischs jedoch nöd so das ich ihm nöd würd vertraue sondern das ich dene fützlis wo eifach nöd schnalled das mär d finger vome typ eifach laht wenn dä e fründin hät, nöd trau!
das chunnt sicher eifach mit de erfahrige und ich han halt leider au scho müesse so erfahrige mache wie, das en mittlerwiile ex fründ vo mir mich mit minere eigne cousine ufm balkon i minere wohnig umegmacht het wäred däm ich ide stube gsässe bin...das isch heftig vorallem wennds erst 2 mönet später erfahrsch...tja shit happens oder!?

zrugg zum thema---wie gseit ich bin voll derb iversüchtig
und ich würds nöd chöne verputze,wenn min fründ mitere andere schnitte würd tanze :gun: geschweige dänn d natlnummer ustusche!
:wtf: :no: never...i würd sie grad abebrätsche...hehe
nei eh nöd aber ich müessts echt nöd ha...

sorry aber ich find wennd di würklich mega mega liebsch würkli so vo ganzem herze...denn hesch das alles igerndwie nüm so nötig...denn willsch nur ihn oder sie und das längt...also mir zumindest wobii ich viellicht au s glück han das min fründ die glich meinig het wie ich und mir in sache iversucht sicher i nünt nahstaht!

jaja das wärs gsi mit mim senf zu dem thema...:)

frenchrap
05.01.2005, 11:00
Original geschrieben von *d*dea*

hehe...

aso ich wür sie gad abebrätsche:D

nei nur wenn die sau nöd verstaht das nebe dra d fründin staht und das mit erlebe muess wie die sau ihn amacht, den läbt sie gföhrlich!:D

piis

VJP
05.01.2005, 11:02
i chamr vrtrouä:no:

Benwick
05.01.2005, 11:45
also ich han zwar de thread nur grob überfloge und cha drum sii dasi öpis schrieb wo schomal gseit worde isch...

was s thema iversucht betrifft chani glaub es liedli singe...truurigerwiis irgendwie...

als ersts wetti säge,das ich zum biispiel mega krass iversüchtig bin und das uf so ziemli jedi frau ide nöchi vo mim fründ...bi mir ischs jedoch nöd so das ich ihm nöd würd vertraue sondern das ich dene fützlis wo eifach nöd schnalled das mär d finger vome typ eifach laht wenn dä e fründin hät, nöd trau!
das chunnt sicher eifach mit de erfahrige und ich han halt leider au scho müesse so erfahrige mache wie, das en mittlerwiile ex fründ vo mir mich mit minere eigne cousine ufm balkon i minere wohnig umegmacht het wäred däm ich ide stube gsässe bin...das isch heftig vorallem wennds erst 2 mönet später erfahrsch...tja shit happens oder!?

zrugg zum thema---wie gseit ich bin voll derb iversüchtig
und ich würds nöd chöne verputze,wenn min fründ mitere andere schnitte würd tanze :gun: geschweige dänn d natlnummer ustusche!

sorry aber ich find wennd di würklich mega mega liebsch würkli so vo ganzem herze...denn hesch das alles igerndwie nüm so nötig...denn willsch nur ihn oder sie und das längt...also mir zumindest wobii ich viellicht au s glück han das min fründ die glich meinig het wie ich und mir in sache iversucht sicher i nünt nahstaht!

jaja das wärs gsi mit mim senf zu dem thema...:)

Hmm i würds dir selber nid so tragisch ne. Es legt a de betrachtigs wis. Ich gsehs so wenn mini fründin iversüchtig isch. Denn weissi das ich ihre was bedüte;-)

Liebi isch de wechsel zwüsche glück, si zha und angst über das mer si jedemoment verlüre cha.
ö reimt sich no :-)

@ Gamus du stellsch fetti frage

Mora
05.01.2005, 11:51
sondern das ich dene fützlis wo eifach nöd schnalled das mär d finger vome typ eifach laht wenn dä e fründin hät, nöd trau!

mal d überlegig gmacht, dases immer 2 brucht zum fremdgah?
au wenn die tussis das ned schnalled het immerno din typ d glegeheit zum säge: stopp!

Nina
05.01.2005, 11:54
Original geschrieben von frenchrap

nei nur wenn die sau nöd verstaht das nebe dra d fründin staht und das mit erlebe muess wie die sau ihn amacht, den läbt sie gföhrlich!:D

wieso hesch nöd zuegschlage?:D

frenchrap
05.01.2005, 11:58
Original geschrieben von Nina
wieso hesch nöd zuegschlage?:D

*ggggg* nene fals das mal wük so wird si egal ob ich sie kenn oder nöd, den wirds sicher mal geh dasi usflipe :D:D

Benwick
05.01.2005, 13:15
das isch nur realität verschobe. i weiss es esch schwer. aber disi trift eigentli kei schuld. da din fründ verantwortig het und nid disi.

pAme
05.01.2005, 13:46
Original geschrieben von Benwick
das isch nur realität verschobe. i weiss es esch schwer. aber disi trift eigentli kei schuld. da din fründ verantwortig het und nid disi.

chasch ou ned gad säge... s ghöre emmr zwöi derzue... mire meinig no...

ond was iiversocht betrefft... echli esch vellech ned mou so schlächt... brengt zwösche döre chli der salz in d suppe... abr öbrtriibe söttischs nöd...

vellfach eschs jo so das ned der glich kollege chreis häsch ond de ou met de andere halt dini zyt vrbrenge wellsch... fend ech ou ned schlemm. em gägeteil fend ech sogar rechtig... (eifach ned öbrtriibe!)

natelnr. ustuusche fend ech ou nor denn schlemm, wenns us eidütige grönd mache tuesch, sprech nor d absecht häsch öpis met dere person azfange... was s tanze betrefft naja... hätt aso ou mini problem met däm wenn ez eini sech so wör a min schatz äne schmeisse das s gfühl bechomsch se zied sech gad no of der tanzflächi för ehn us. abr sonscht... esch doch es komplimänt, ergendeswie...

tuet mer för jede leid wo rächt iivrsöchtig esch... abr esch sechr ou of ergendeswelchi erfahrige zrogg zfühäre... was nöd heisst das all froue / manne glych sen.

tja mini meinig...

Impossibleivo
05.01.2005, 17:52
Original geschrieben von nobra
ivo jo vozehl mol um was gohts den überhaupt hät sex miteme geiss gha? :p

Ne man aber das Blondi vo Zermatt het mis Natel abcheckt und da SMS vo mim eigentliche Schatz gfunde! De het sie one day later mim Schatz aglüte!!! :eek: Min Schatz isch im Flugzüg gsi heider khört vo dem fascht abstürzte Flugzüg??? Hahaha nei man isch es mega Theater losgange lange Rede kurzer Sinn: Sid churzem häni beidi nüm aber äs git ja jenschti Muschis.... zum Glück! :)

xXel
05.01.2005, 19:04
Ne man aber das Blondi vo Zermatt het mis Natel abcheckt und da SMS vo mim eigentliche Schatz gfunde! De het sie one day later mim Schatz aglüte!!! :eek: Min Schatz isch im Flugzüg gsi heider khört vo dem fascht abstürzte Flugzüg??? Hahaha nei man isch es mega Theater losgange lange Rede kurzer Sinn: Sid churzem häni beidi nüm aber äs git ja jenschti Muschis.... zum Glück! :)

hahaha:p ne seich... de no vüu erfoug uf der jagd

peas

xXel
05.01.2005, 19:05
Original geschrieben von Herr Gamus
Isch jetzt Liebi e Art vo Vertraue oder Vertraue e Art vo Liebi?

i glaub beides ish richtig... wil ohni vertraue ke liebi. ebe

Escobar
05.01.2005, 20:50
Original geschrieben von Benwick
Hmm i würds dir selber nid so tragisch ne. Es legt a de betrachtigs wis. Ich gsehs so wenn mini fründin iversüchtig isch. Denn weissi das ich ihre was bedüte;-)

Liebi isch de wechsel zwüsche glück, si zha und angst über das mer si jedemoment verlüre cha.
ö reimt sich no :-)

@ Gamus du stellsch fetti frage

word up, meh chani nid drzue säge...

könne chum eie wo so iiversüchtig cha wärde wie ig...aber isch vo natur us. drum bruchi haut ou e fründin wo iiversüchtiger isch aus ig, süsc funzt's irgendwie ned so...

mc rassko
05.01.2005, 21:10
handy nr. tüschle und flirte, isch scho z'vil, dänn staht si nüm uf dich

Benwick
05.01.2005, 21:28
firte = öber amache
wemer beziig het ghört sich das au nid darum ja

nobra
05.01.2005, 21:36
schad man ivo das isch doch dini bebe gsi vo au uf dä pics vo dinere hp sind oder?.. ones gone next come ;)

dnea
du lallsch aber recht müll- wenn du crazy uf frau bisch vo din typ amached häsch du null vertraue zu dim fründ well du bisch jo nöd immer mit em zäme und den gits au situatione wo en fraue amached.. zum schluss isches IMMER din fründ vo entscheidet öb er a di denkt oder nöd.

und bi mir tanzt dfrau nur mit mir nummer tusche nix
allei furtgoh isi aber lieber wenn wer debi isch woni kenn zwecks sicherheit

if ya keep it real with me ill keep it real with u

*d*dea*
06.01.2005, 10:55
Nobra :
dnea
du lallsch aber recht müll- wenn du crazy uf frau bisch vo din typ amached häsch du null vertraue zu dim fründ well du bisch jo nöd immer mit em zäme und den gits au situatione wo en fraue amached.. zum schluss isches IMMER din fründ vo entscheidet öb er a di denkt oder nöd.

wo isch er?:rolleyes:

burkinafaso
06.01.2005, 23:21
Original geschrieben von nobra
schad man ivo das isch doch dini bebe gsi vo au uf dä pics vo dinere hp sind oder?.. ones gone next come ;)

dnea

und bi mir tanzt dfrau nur mit mir nummer tusche nix
allei furtgoh isi aber lieber wenn wer debi isch woni kenn zwecks sicherheit

if ya keep it real with me ill keep it real with u

uuuaaaaoooo

da nobra iz got some feelingz...

bukka...

Aidemo
07.01.2005, 08:56
BLA BLA BLA!

d fraue sin zum figge do und fertig! :blingblin

sonix
07.01.2005, 09:02
Original geschrieben von Aidemo
BLA BLA BLA!

*DRSH, meh sött di grusig abschlah, pussy!

Aidemo
07.01.2005, 10:12
d fraue sin wirglich nume zum drüber go do!? nit?

sonix
07.01.2005, 10:17

wede wük so dänksh ? duesch mir ächt leid..! wäg söttnige wie dir, hei d'fraue zumteil so krassi asichte vode männer!

e frau isch uf jedefau nid nume do zum voglä, we du bisher numä das becho hesh, hesh bis ez sehr sehr viel verpasst..! oder du chasch mit fraue eifach nid umgo..!

Nina
07.01.2005, 10:18

:rolleyes: wie alt bisch? 14? 15? 16? denn würi mi nöd über dini pubertäri ussag wundere

abr hey, waisch was? gahn wiitr mit dere istellig durchs lebe:D

wirsch sichr glücklich:D

pussy...

Nina
07.01.2005, 10:24
BLA BLA BLA!

usserdem chasch dankbar si, dass üs fraue git, will dini mama hett dich ufd dwelt gstellt

und ich denk ez mal, din vater hett au nöd die istellig gha, vu wäge: fraue sind nur zum figge da, will ich bezwiifle das dich suscht gäbti...

vilicht bisch au en unfall xi... wer weiss

Aidemo
07.01.2005, 10:28
hehehe !! :blingblin

@Nina
:kuss:

Nina
07.01.2005, 10:31
hehehe !! :blingblin

@Nina
:kuss:

:confused:

:wtf:

tysha
07.01.2005, 10:35
naja ..so ich au nomol schnell..grad ächli was gläse

flirte findi im rahme ganz cool...flirte muss ned grad heisse..dss mer de ander well abschleppe..überhaupt ned.

meh chan au guet zäme flirte..wenn beidi vergäh sind... s läbe sell doch spass mache und wer bim flirte zwüsche dure ned chan lache.. de macht glaub was falsch :)

.. vo wäge iversucht...im herte rahme, wie jetzt do es paar girls gschriebe händ..
isch scho no krass..well ich glaub dass gitt im partner es gfühl ,vo ich chan der ned rächt vertraue..udndas isch jo au ned grad de hit.
.. und immer nomme säge..wenn im usgang bisch,luegsch kei anderi ah..eredsch mit keiner eund tanze sowieo nomme mit mir.. ja JESSES.... do würdi glaub nümme mit de fründin oder em fründ in usgang..well ein falsche blick und denn gits bösi wort..und das schaded nomme..

s gitt scho immer weder shclechti erläbnis unddarum isch mer au misstrauisch..aber hey... mitere ständige paranoia und angscht ha dass was passiert machts nomme no schlimmer!!

vertraue isch alles inere beziehig..do mussmer halt über alles chönne rede und enend ned vorwürf mache,, vo aäge.. du hesch ned mit der z tanze oder hey..was luegsch si ah...

ich find au... weiss nümme wers gschriebe hett..vo wäge s isch es kompliment... s isch doch ufen art au schön,wenn fraue mit em fründ flirett aber er ganz klar zu dir hebed..... findi überhaupt nüd schlechts.

pAme
07.01.2005, 10:37
wede wük so dänksh ? duesch mir ächt leid..! wäg söttnige wie dir, hei d'fraue zumteil so krassi asichte vode männer!

e frau isch uf jedefau nid nume do zum voglä, we du bisher numä das becho hesh, hesh bis ez sehr sehr viel verpasst..! oder du chasch mit fraue eifach nid umgo..!

mer tuet är ächt ou leid...

froue sen abr mängisch ou ned bessr... ech dänke nämlech jedi frou esch es miststück... chond eifach emmr chli drufa i wellere situation... ond esch ou abhängig vo de erfahrige wo me gmacht hed...

vellech esch das jo ou be der der fall gse... eifach schad das als in glych topf iegheisch... abr dänke das als was du machsch of egendenart ond ergendeswenn wedr of dech zrogg chond... sprech wenn dech de wöki mol verliebsch ond dänksch das esch se ez... för se ändere ich mini ganz iistellig... chomsch met ehre zäme ond de chond der hammr... se dänkt so wie du vorhär ond praktiziert das ou so... ond verletzt dech de so...

weisch wasi mein...

piis

Nina
07.01.2005, 10:41
naja ..so ich au nomol schnell..grad ächli was gläse

flirte findi im rahme ganz cool...flirte muss ned grad heisse..dss mer de ander well abschleppe..überhaupt ned.

meh chan au guet zäme flirte..wenn beidi vergäh sind... s läbe sell doch spass mache und wer bim flirte zwüsche dure ned chan lache.. de macht glaub was falsch :)

.. vo wäge iversucht...im herte rahme, wie jetzt do es paar girls gschriebe händ..
isch scho no krass..well ich glaub dass gitt im partner es gfühl ,vo ich chan der ned rächt vertraue..udndas isch jo au ned grad de hit.
.. und immer nomme säge..wenn im usgang bisch,luegsch kei anderi ah..eredsch mit keiner eund tanze sowieo nomme mit mir.. ja JESSES.... do würdi glaub nümme mit de fründin oder em fründ in usgang..well ein falsche blick und denn gits bösi wort..und das schaded nomme..

s gitt scho immer weder shclechti erläbnis unddarum isch mer au misstrauisch..aber hey... mitere ständige paranoia und angscht ha dass was passiert machts nomme no schlimmer!!

vertraue isch alles inere beziehig..do mussmer halt über alles chönne rede und enend ned vorwürf mache,, vo aäge.. du hesch ned mit der z tanze oder hey..was luegsch si ah...

ich find au... weiss nümme wers gschriebe hett..vo wäge s isch es kompliment... s isch doch ufen art au schön,wenn fraue mit em fründ flirett aber er ganz klar zu dir hebed..... findi überhaupt nüd schlechts.

ja das stimmt sicher alles was du schriebsch, abr du muesch eifach au xeh, dass die mädels wo das gschriebe hend, wahrschinlich es stuck jünger sind we du und nöd die erfahrig und die riifi mitbringend ine beziehig.

ich denke eifahc au, dass ifersucht en mangel a selbschtbewusstsi isch und es zwiifle a de liebi und a eim selbr.

ich selbr bin au ifersüchtig, abr ich denk imne gsunde rahme. ich finds nöd tragisch, wenn min fründ mal was mit sine kollege macht odr alai unterwegs isch. isch doch schön. sfreuit mich für ihn.

mr cha mit ifersucht sehr vill kaput machce. will mr am partner da dure ja irgendswie sgfühl git, ihm nöd richtig zvertraue. das isch scheisse.

hingege wott ich nöd unbedingt miterlebe wie min fründ mitere andere flirtet odr mit ere andere tanzt. wenn er das macht, denn wilis nöd wüsse:)

Aidemo
07.01.2005, 11:08
nina... :love:

Nina
07.01.2005, 11:12
nina... :love:

:asskick:

Aidemo
07.01.2005, 11:31
:wixer2:

Nina
07.01.2005, 11:34
:wixer2:

:nuggi:

Aidemo
07.01.2005, 11:44
hesch jo rächt!

:knutsch

*d*dea*
07.01.2005, 11:49
also ich möcht dänn doch au nomal was däzue säge..

1. denki irgendwie het iversucht sicher au chli was mitm alter z tue..aber da ich au scho mini 22 lenze ufm buckel han und somit sicher au meh we gnueg erfahrige idere beziehig gmacht han chani das für mich persönlich nöd verwerte... ;)

2.vowege mangelnds selbstbewusstsi,sich selber z wenig liebe...naja trifft sicher uf en grosse teil zue und ich würd wohl lüge wenni würd säge,dass das nöd au es stuckwiit uf mich zuetrifft...wär ja krasss,wenni so vo mir selber überzoge wär,dasi nüme müesst iversüchtig sii..denn chaner ja grad gah... (jaja ich weis das het keine/keini gseit... ;))

3.sorry aber ich bin eifach ganz klar dä meinig wennd inere beziehig bisch und mär enand liebt vo ganzem herze(!),dänn bruchsch das nummere ustusche,tanze miteme andere typ odere andere frau, eifach nüme!!!denn willsch doch eifach nur no din typ oder dini frau!!!?:knutsch also i minere beziehig isch das jedefalls so! klar gits usnahme,wie dä best fründ oder di best fründin wo er oder sie scho sit x jahr kennt,denn muessi au säge,findis okay wenns mal zäme weg gönd!flirte naja wie d nina au scho seit ich müessts au nöd grad gseh aber ich glaub das bruchsch au chli wennd inere beziehig bisch,pusht s ego chli wennd merksch dassds nonig verlernt hesch :D *g* (also bim flirte muess es dänn aber bliibe,kei nr ustusche oder so züg ;) )

4. rede rede rede...s allerwichtigst inere beziehig...ich möcht wüsse was er gmacht het wenn er im usgang gsi isch und genauso umgekehrt! (chunnt halt au ufd beziehig a!)
vorallem grad denn wennd sehr iversüchtig bisch oder au dä partner,findi muesch erst recht chöne überalles mitenand rede!

@nina: ich find nöd dass mär sim partner s gfühl git,dass mär ihm nöd vertraut nur will mär iversüchtig isch.
also ich weiss ja nöd wie oft du die erfahrig gmacht hesch,irgendwelchi fraue im grössere bekanntekreis vo dir z ha,wos nöd chönd lah din fründ azgrabe und ime schwache moment oder wie au immer dänn au überchömed was wennd!?also ich scho zu oft!(öpe genau so oft hani min kollegechreis gwächslet und vorallem und natürlich au de typ!!)
aber es isch nunmal so,dassd ine neui beziehig eigentlich vorwiegend s schlecht vo de letschte mit nimmsch!u know what i mean ;) drum chani vo mir behaupte,das ich z aller erst immer de wiiber nöd über de wäg trau...natürlich nöd allne! :)
so habe fertig...:hippie:

Nina
07.01.2005, 11:53

@nina: ich find nöd dass mär sim partner s gfühl git,dass mär ihm nöd vertraut nur will mär iversüchtig isch.
also ich weiss ja nöd wie oft du die erfahrig gmacht hesch,irgendwelchi fraue im grössere bekanntekreis vo dir z ha,wos nöd chönd lah din fründ azgrabe und ime schwache moment oder wie au immer dänn au überchömed was wennd!?also ich scho zu oft!(öpe genau so oft hani min kollegechreis gwächslet und vorallem und natürlich au de typ!!)
aber es isch nunmal so,dassd ine neui beziehig eigentlich vorwiegend s schlecht vo de letschte mit nimmsch!u know what i mean ;) drum chani vo mir behaupte,das ich z aller erst immer de wiiber nöd über de wäg trau...natürlich nöd allne! :)
so habe fertig...:hippie:

ahm, ich ha nöd vill fründinne, ich cha mit fraue aifach nöd so guet:) abr mit dene woni befründet bin, mit dene würi ihn sogar im gliiche bett schlafe lah. ich bin mr meh als sichr,dass die min fründ nie würed alange.

ahm, ich cha mr guet vorstelle,dass anderi fraue min fründ amached. abr sowiit vertrau ich ihm, dass er nüt mit dene afangt.

*d*dea*
07.01.2005, 12:01
Original geschrieben von Nina
ahm, ich ha nöd vill fründinne, ich cha mit fraue aifach nöd so guet:) abr mit dene woni befründet bin, mit dene würi ihn sogar im gliiche bett schlafe lah. ich bin mr meh als sichr,dass die min fründ nie würed alange.

ahm, ich cha mr guet vorstelle,dass anderi fraue min fründ amached. abr sowiit vertrau ich ihm, dass er nüt mit dene afangt.

öhm...na dann gehts dir ja wie mir... ;)

tysha
07.01.2005, 14:03
[B]

3.sorry aber ich bin eifach ganz klar dä meinig wennd inere beziehig bisch und mär enand liebt vo ganzem herze(!),dänn bruchsch das nummere ustusche,tanze miteme andere typ odere andere frau, eifach nüme!!!denn willsch doch eifach nur no din typ oder dini frau!!!?:knutsch also i minere beziehig isch das jedefalls so! klar gits usnahme,wie dä best fründ oder di best fründin wo er oder sie scho sit x jahr kennt,denn muessi au säge,findis okay wenns mal zäme weg gönd!flirte naja wie d nina au scho seit ich müessts au nöd grad gseh aber ich glaub das bruchsch au chli wennd inere beziehig bisch,pusht s ego chli wennd merksch dassds nonig verlernt hesch :D *g* (also bim flirte muess es dänn aber bliibe,kei nr ustusche oder so züg ;) )

[B]

ähm.. häääää
wenn du also en fründ hesch..hesch mit dim umfeld abgschlosse und lehrsch kei neui lüüt känne?? was selldenn das.. denn chasch jo au grad hürote und dich diheime isperre..

wenni mit öpperem rede..tanze oder denn vellecht sogar d nommer tusche, kann das ganz vell gründ ha..und münd ned uf e beziehig uselaufe...
und das hett nüd mit beschte fründe vo frühner z tue..

en mensch isch es gwonderigs wäse..meh well immer weder neuis entdecke und so au lüüt kännelerne..
und was du do obe gseit hesch..vo wäge
sorry aber ich bin eifach ganz klar dä meinig wennd inere beziehig bisch und mär enand liebt vo ganzem herze(!),dänn bruchsch das nummere ustusche,tanze miteme andere typ odere andere frau, eifach nüme!!!
chani ächt ned glaube!!!
neui lüüt kännelerne hett doch GAR .. aber au GAR nüd demit z tue..wie fescht du din Partner Liebsch!!

Superseal
07.01.2005, 14:08

wenni mit öpperem rede..tanze oder denn vellecht sogar d nommer tusche, kann das ganz vell gründ ha..und münd ned uf e beziehig uselaufe...

Glaubs mer...Wenn du mitme Typ anere Party d'Nummere Usstuschisch , denn möcht de genau nur 1....:p :D

tysha
07.01.2005, 14:17
Original geschrieben von Superseal
Glaubs mer...Wenn du mitme Typ anere Party d'Nummere Usstuschisch , denn möcht de genau nur 1....:p :D

ihr händ shco en eigeartigi asicht vo usgang und lüüt kännelerne..aber egal...
..

.... han scho paar mol nummere ustuuscht..wos um vell anders gange isch als um... EBE.. SEX

mister bergdietikon....... chasch jo suscht mol verbii cho *gg*

*d*dea*
07.01.2005, 19:00
ähm.. häääää
wenn du also en fründ hesch..hesch mit dim umfeld abgschlosse und lehrsch kei neui lüüt känne?? was selldenn das.. denn chasch jo au grad hürote und dich diheime isperre..

en mensch isch es gwonderigs wäse..meh well immer weder neuis entdecke und so au lüüt kännelerne..
und was du do obe gseit hesch..vo wäge
sorry aber ich bin eifach ganz klar dä meinig wennd inere beziehig bisch und mär enand liebt vo ganzem herze(!),dänn bruchsch das nummere ustusche,tanze miteme andere typ odere andere frau, eifach nüme!!!
chani ächt ned glaube!!!
neui lüüt kännelerne hett doch GAR .. aber au GAR nüd demit z tue..wie fescht du din Partner Liebsch!!

wie du meinsch...
jedem das seine gäll...jedoch muesch deswege nöd grad usflippe ;) wenn das für dich so nöd gaht okay,aber es git lüt die finded das guet!bin sicher nöd di einzig und zudem hani nie gseit gha das mir kei neui lüt meh kännelerned!?
:rolleyes: wär tragisch wenns so wär!

mir verbüüted enand au nünt mir mached gwüssi sache eifach nöd...das passiert ja im gegesiitige iverständnis!

ich han das:
sicher nie gseit gha!(wenn du das so ufgfasst häsch...easy)

und das:
sorry aber ich bin eifach ganz klar dä meinig wennd inere beziehig bisch und mär enand liebt vo ganzem herze(!),dänn bruchsch das nummere ustusche,tanze miteme andere typ odere andere frau, eifach nüme!!! ...
hani uf de usgang bezoge (logischerwiis...ursprünglich ischs ja glaub um die situatione gange!?)!:hmmm:
Ich gang doch nöd in usgang wenni en fründ han,go neui type kännelerne?das mach ich eifach us respekt mim fründ gegenüber nöd!ich gang in usgang zum fun ha,chli abwechslig usw. und nöd zum neui kontakt chnüpfe!?die usgangsbekanntschafte fruchted eh grössteteils nöd!:alk: zudem glaubi findeds doch sicher di wenigste manne geil wenn ihri fründin mitme andere typ tanzt!?also wieso sölled mir fraue denn nöd au eusi schwierigkeite dämit ha?

und das nummere ustusche...für was muesch denn d nummere tusche mitme typ wod im usgang kennelernsch,wennd en fünd dähei häsch???
naja muess jede für sich selber entscheide (oder mitm partner ;) )

peace

damir
07.01.2005, 19:42
und das nummere ustusche...für was muesch denn d nummere tusche mitme typ wod im usgang kennelernsch,wennd en fünd dähei häsch???

true, true...

ähm.. häääää

Viellicht denket die bewegte Metroboyz so, mit dene du für gwöhnlich umehängsch. Wenner mal en richtige Typ kriege würded, hettet ihrs au nüm nötig jedem Halbgay wo echli nett isch z eu, d Nummere z geh:p Das gilt au für eu Type wo jedem paar Bei münd hinedri luege: Sueched eu mal e Frau mit Selbstbewusstsi und keis Huscheli wo Carry us Sex And The City zum Idol hät. Und wenner denn nach paar Jahr endli Selbstachtig gfunde händ, wird eu de Orgasmus au besser inecho:D

$Langstrass$
07.01.2005, 20:00
wen mini fründin amene ander NR git???aiaia den gitz totttiii...wen si mit im shaked genau au und wen si mit im flirtet au!was lauftt??wen sis nötig het anderi type kenelerne den mus si garnöd mit dier zeme si?den söt si lieber solo blibe od öpe nö??ich meine das sind sache wo me mahct weme solo isch?..den nimsch und figsch und ciaoo..wen ich e frünid han den isch si nur mierr und nöd no a 10 anderi wo ihre nr gno hend od si ge hät!ich meine sinde rnacher froh das dini frünin imer am natel isch mit dene type?od was?od das si nacher sogar mit dene abmacht?'sory ab den weisch ja ganz genau öpis lauft..od si flirtet mit dene?den chasch damit rechne das ihri gfül für dich weniger werdet wen ihre de ander afangt me gfalle!kollege ?ok ab nru die wo ich au kenn..udn zu dene hei scho garnödd..ich mein wen ihre kolleg en EX vo ihre isch ischs au nüme lustigg..od wen si mit dene kollege scho öpis kah het!also ich bin SIZILIANER und halb LIBYER vilicht lits da dra das ichs o iversüchtig bin...od vilihct lits eifach da dra das ich keim mensch uf de welt trauee!!sisch so wen nöd verarscht wotsch werde''trau keim mensche''..und sgit nöd nur playboyss..sgit au huere vil playgirlss..also ufpasse wem dier als fründin od fründ machsch..peace

Superseal
10.01.2005, 09:01
ihr händ shco en eigeartigi asicht vo usgang und lüüt kännelerne..aber egal...
..

.... han scho paar mol nummere ustuuscht..wos um vell anders gange isch als um... EBE.. SEX

mister bergdietikon....... chasch jo suscht mol verbii cho *gg*

Ich ha ja nöd gseit dasss ICH so bi....;)
Nur das es bi 95% a de Party's scho nume um dass gaht...

Also sägemers mal so...Mer dänkt viellicht nöd grad dra, aber im hinderchopf isch es immer wemmer e frau kännelernt...;)

Ahhaa...Du kännsch Bergdietikon...Demfall bi ich ja au es "Landei im AG":D

tysha
10.01.2005, 11:06
Ich ha ja nöd gseit dasss ICH so bi....;)
Nur das es bi 95% a de Party's scho nume um dass gaht...

Also sägemers mal so...Mer dänkt viellicht nöd grad dra, aber im hinderchopf isch es immer wemmer e frau kännelernt...;)

Ahhaa...Du kännsch Bergdietikon...Demfall bi ich ja au es "Landei im AG":D
ha au ned gseit dass du so bisch..aber halt dini ussag hani uf das bezoge..

jaja landei.. berdietike..über de hügel und einisch rechts..

anna*
10.01.2005, 12:05
i finge es chunnt uf d lengii vor Beziehig a...
..Jahrelangierfahrig:cool: hehe...

Nei i weiss nid i cha no nid soo viu derzue säge.. aber i flippe scho wenn er mit öperem angers i Usgang geit.. aso wenns öper wiiblechs isch woni nid kenne..

iceripperin
10.01.2005, 12:45
vertraue muemer halt eifach ufbaue und ich dänke es hät au was mit erziehig ztue! mä därf ruhig chli iiversüchtig sii, das isch doch au es guets zeiche. aber mä mues es ja nöd übertribe oder aso das 'risiko' muemer halt iigah und vo ziit zu ziit hät mer immer meh d sicherheit dass dä ander nix macht. und wänn dä ander betrügt, wäg mit dem ganz eifach. ich mein wänn mer scho nach 2 wuche e beziehig afangt, logisch weiss mer nöd wie de ander isch. step by step oder...!! aber au nachere 3 jährige beziehig chame plötzlich mal en usrutscher ha. aber das isch dänn en usrutscher womer, find ich, au chan verzeihe, je nach dem mit wem wänn wo wie etc...

cöri
10.01.2005, 13:02
hm ja i üssere mi jez au mal drzue: also i finge vertraue an und für sich isch dbasis vonere beziehig, iiversucht ghört sichr au dezue, abr zviel salz chan dsuppe au versalze. wenn öper extrem iiversüchtig isch, denn heisst da für mi, dass eifach zwenig vertraue ume isch, abr wa isch dra so schlimm wenn de partner/partnerin im usgang öperem sini nr git? es heisst jo würkli nid, dass di person dänkt: oh was geil, dem hani mini nummere geh, jez lahni mi auf uf öpis ii! usgang isch für mi immr im zämehang mit neue lüüt kännezlerne, und nid irgend es chrums ding dreie. mr fragt sich sicher was dehindersteckt, wenn de partner/dpartnerin sini nummere wem git, abr so sache chamr im gspröch jo easy kläre, oder nid? i glaub sowieso, dass mr innere beziehig offe über so sache sett chönne mitenad rede, da isch ämel jo au wiedr en vertrauensbestätigung... i mein wa sölli mi übr so sache ernsthaft ufrege wenni vertraue i min partner han? wer sich drüber ufregt, wie wenn da heisst dass mit em ustusch vor nummere grad fremdgange wird dem fehlts vertraue, söller zerschd mal da ufbaue bevor er sich ir iiversucht verlürt...

Superseal
10.01.2005, 13:03
ha au ned gseit dass du so bisch..aber halt dini ussag hani uf das bezoge..

jaja landei.. berdietike..über de hügel und einisch rechts..

Hmmm....Widä, berikä,!?!?
Ich bi no nie guet gsie i Geografie...:rolleyes:

lif
10.01.2005, 13:04
Es bitz iversucht isch ganz okay zeigt eim irgendwie au chlei dass am partner öpis a dir liegt und umgekehrt:liebe:, isch mer emal lieber als wenn garkei emotione chömed dass chan so müehsam sii:devilburn solangs nöd chrankhaft wird das ganze iversuchts ding

Naja klar wird eim scho chlei mumlmig wenn partner eifach mit anderne ladies in usgang gaht und du hesch kei ahnig wers isch denn gaht eim jenschtes dur de chopf und mer würd am liebschtä :asskick: aber ihm gahts ja denn nöd anderscht wennis au würd mache:p Drum so verbliebä dass er mini lüüt eh kännelernt und umgekehrt, han ja schliesslich au nüt zversteckä:angel:

Benwick
10.01.2005, 13:53
fremd gah isch kei usrutscher will fremd ga bewusst isch. und sorry was bisch du ihm wert. wenn er mal so seit a shit mir isch en fehler passiet. er chan sich nid zeme ne um dir treu zii egal wie lang d beziig gaht. je länger desdo me verstahnis nöd. will relativ setzt er den ja für en klinere bruchteil en grosse brocke us spil. sprich wenn 5 jahr zeme gsi bisch und das weg vielleicht 5 stunde den zerbricht. nur wills en usrütscher isch.

aber mer machts sich eifach und schibt mal alles drufab das dese scho vertreit.

darum wäri befrömd go für todes straf. oder so en art haftpflicht. will fremd gha esch en schade a 3.ti und trifft die beteiligte eigentli nöd will sis hend welle aber ebe die 3. person isch die wo alles darf usbade.

tbo187
10.01.2005, 14:11
Original geschrieben von iceripperin
vertraue muemer halt eifach ufbaue und ich dänke es hät au was mit erziehig ztue! mä därf ruhig chli iiversüchtig sii, das isch doch au es guets zeiche. aber mä mues es ja nöd übertribe oder aso das 'risiko' muemer halt iigah und vo ziit zu ziit hät mer immer meh d sicherheit dass dä ander nix macht. und wänn dä ander betrügt, wäg mit dem ganz eifach. ich mein wänn mer scho nach 2 wuche e beziehig afangt, logisch weiss mer nöd wie de ander isch. step by step oder...!! aber au nachere 3 jährige beziehig chame plötzlich mal en usrutscher ha. aber das isch dänn en usrutscher womer, find ich, au chan verzeihe, je nach dem mit wem wänn wo wie etc...

also mit usrutscher meinsch, das miteme andere is bett gasch!? so öpis würsch du dim partner verzeihe? ich chönnt das minere fründin nie verzeihe, denn ich has nach dem gfühl ich seg die ganz ziit nur luft für sie gsi...

lif
10.01.2005, 14:23
Usrutscher sind kei usredä gibi dir rächt. Jede isch für sis handlä sälbscht verantwortlich muass sich aber au bewusst si was er/sie ufs spiel setzt. Finds extrem verletzend wennd ussäfindsch dass dir eifach dhörner ufsetzt und mer über längeri ziit au beloge wird, verzeihi ned..:mad: aber müehsam isch denn wenn dich wieder uf öpis ilahsch dass Vertraue zfinde u schwer isch als ders süscht gfalle isch :( ...

so lang mer singel isch chamer ja mache was mer will aber wenn mer mit öpere zäme isch denn söll mer au bi dere person bliebä süscht tschüss blieb doch singel.:brille:

tysha
10.01.2005, 18:07
Hmmm....Widä, berikä,!?!?
Ich bi no nie guet gsie i Geografie...:rolleyes: jo fascht.... nochli wiiter... dete wo d suva stoht..
aber ebe offtopic

und vo wäge..usrutscher... es isch kei unfall..well ja..entweder loht mer sich druf ih oder ned..meh wir jo ned zwung..
tja... und wenn da passiert isch eh was falsch.... do chasch no so vell säge.. ich tanz mit niemeretem anders oder red mit andre lüüt.wie de wellsch..
wenn merksch , dass eine nomme dini nommere well us eim grund..und du hesch en fründ,, denn gisch sie au ned.. und suscht. .tja.. selber schuld wenn was passiert..
aber ebe..wie scho mängisch obe erwaähnt.. muss es ned grad heisse, das was lauft....

$Langstrass$
10.01.2005, 18:21
ich seg nurr..TRAU KEIM MENSCHE..wen ihr gsehnd zu was mensche fähig sindd..peace..ab ebe wie gseit wen Fründin Nr tushct od mit anderi shaked od flirtet den gits totii..ich meien das sidn dache wo me macht weme solo ishc ..und nöd weme öpert liebt!!!udn nur im eigtnlich ghöre sött..meinsch ich wot das no anderi 3 4 type ihr nr hend und si amached usw..od was weis ich..ich seg nur eiss lönd euri fründin in usgangg...ab wehee si Nr tüschlet od mit en andere tanzt od wen si umeflirtet..den isch das e bitch!!!!!!!!dönd vlicht hertt ab so eini als fründin nei..eimal fige und witerschigge..udn wen ihr jetz denket ich seg nivouloss..ichhan schomal en text drüber gschribe 1-2 site vorher..kei bock ales wiederholee..http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=213538#post213538 da ungefehrr 9.antwort bin ich(ja eifach $Langstrass$)..peacee..

tysha
10.01.2005, 18:40
sorry aber wieso dörf mer kei nommere. becho... bzw neui lüüt kännelerne..wenn mer en partner hett??
isch mer denn abgschirmt und dörf kei neui lüüt kännelerne..
wie obe scho gseit.. meh muss jo ned neh..wenn mer weiss ,was d absicht isch...
aber wieso heissts immer..wenn mer vergäh isch.. hett mer das nümme z mache..das dörf mer wenn mer solo isch??.. was sell denn das..
isch mer , inere beziehig denn nümme Gsellschaftsfähig.. msus mer sich denn immer weder mit de gliiche lüüt abgäh?

tbo187
10.01.2005, 18:43
Original geschrieben von lif
Usrutscher sind kei usredä gibi dir rächt. Jede isch für sis handlä sälbscht verantwortlich muass sich aber au bewusst si was er/sie ufs spiel setzt. Finds extrem verletzend wennd ussäfindsch dass dir eifach dhörner ufsetzt und mer über längeri ziit au beloge wird, verzeihi ned..:mad: aber müehsam isch denn wenn dich wieder uf öpis ilahsch dass Vertraue zfinde u schwer isch als ders süscht gfalle isch :( ...

so lang mer singel isch chamer ja mache was mer will aber wenn mer mit öpere zäme isch denn söll mer au bi dere person bliebä süscht tschüss blieb doch singel.:brille:

also singel oder single:D!?

frenchrap
10.01.2005, 18:48
ich ha eis glernt und zwar:

schänk dis vertraue niemals so shnell a einem oder einere wo du nur churz kännsh!
wenn sho den wirsh merke wie weh dases tuet wen dis "vertraue" shlächt behandlet worde ish und du e grösseri enttüschig häsh vom ganze wens nöd mit dem oder derä klappt.

Benwick
10.01.2005, 19:47
ich han eis glernt. trau nur dir selbst.

Superseal
11.01.2005, 08:54
Original geschrieben von frenchrap
ich ha eis glernt und zwar:

schänk dis vertraue niemals so shnell a einem oder einere wo du nur churz kännsh!
wenn sho den wirsh merke wie weh dases tuet wen dis "vertraue" shlächt behandlet worde ish und du e grösseri enttüschig häsh vom ganze wens nöd mit dem oder derä klappt.

Das isch nöd nur bi Persone wo mer sitt chuzem kännd...

Ich bi au scho vo lüüt entosche worde wo ich sitt em chindergarte känn....und zwar Gröbstens entosche...

Aber möcht jetzt nöd wiiter druff igah...

Ich möcht demit nur säge, "Ihr chönnd öperem no soo vertraue, aber es cha immer passiere dasbroche wird..au vo soo lüüt wo ihr scho eues ganze läbe lang känned...."

cöri
11.01.2005, 09:11
sorry aber wieso dörf mer kei nommere. becho... bzw neui lüüt kännelerne..wenn mer en partner hett??
isch mer denn abgschirmt und dörf kei neui lüüt kännelerne..

wahrschienli will si es total veraltets frauebild händ, i mein isch jo klar: fraue händ chlini füess demits nöcher an herd chömed...
findes no rächt erstunlech, dass meh manne dere meinig sind, werum ächt?

Superseal
11.01.2005, 09:27
Hmmm....

Ich glaub wenniger, dass das mit em vertraue öbis mit dem ztue hät...

Die wo eifach kei vertraue zu ihrne fründin/Fründ het sind..

1. Scho mal zimmli verarscht worde, und wännd nöd das das nomal passiert...

2. Sind viellicht charackterlich so verahlahgt...

Ich muess säge dass ich vommene zittli au heftig verarscht worde bi..und bis ich wieder vertraue zunere frau finde chas no es wiihli gah...

Aber ebe, wenn mehr kei vertraue hät isch de partner meistens sowieso de falsch...

cöri
11.01.2005, 09:35
ja abr wenn de erschd punkt iitrifft und mr würkli vom schlimmschde verraschd worde isch, denn loht mr sich jo au nid grad wiedr uf en beziehig i, und wenn doch, dänn sött mr da de neue partnerin/em neue partner au vom afang a klar mache, und wenn die/de da nit animt isches jo vo afang a klar, dass da nid srichtige isch, und de chunds jo au nie sowit, dass mr en szene mache muen z.Bsp. wägeme ustusch vor nummere...

Superseal
11.01.2005, 09:41
Allso wenn ich e fründin hät...und die würd anere Party mit me typ d'Nr. usstusche würd mich das eigentlich nöd gross stööre, aber wenn sie denn im nacher meh schriebt als mir, würd ich mir denn scho mal langsam gedanke mache...

Es sind eifach genau so sache wo eim ebä schochli nachdänklich mached..ich mein wenn sägemer mal din fründ anere party isch und det mit einere d'nr. tüschlet...1 monet spöter hät er dich betroge mit dere Person..., würdsch wahrschindlich au anders über das Thema rede oder?

:hmmm:

Benwick
11.01.2005, 09:56
mal am superseal props git

Shorty
11.01.2005, 10:04
mitme andere tanze --> NEII :devil:
flirte --> :fuck:
nummere ustusche --> :fuckyou:

gottseidank bin ich nöd iversüchtig...

piis

Herr Gamus
11.01.2005, 10:18
hui!

niemertem vertraue! alles baschtarde und baschtarderesse!
am beschte tut mer sich iigle und redt gar nüme mit öppertem. nur no im internet. döt chammer schnell uslogge. und nur sich selber traue. alles anderi sind schlechti iiflüss!

bitte, klar isch es scheisse wemmer enttüscht oder betroge wird und/oder sis vertraue usgnutzt wird. aber was mache? sich wege dem gross gedanke mache im vorfeld? so isch nun mol s'lebe, chasch nid alles plane, au wenn das de mensch gern würdi..

de mensch brucht de kontakt. brucht s'gschpröch. brucht lüüt wonner chan vertraue. villicht brucht er aber au ab und zue öppert wonem das vertraue zerbricht.

blablablub, ich sött nid scho am morge früh ins forum spamme... :D

cöri
11.01.2005, 10:20
Es sind eifach genau so sache wo eim ebä schochli nachdänklich mached..ich mein wenn sägemer mal din fründ anere party isch und det mit einere d'nr. tüschlet...1 monet spöter hät er dich betroge mit dere Person..., würdsch wahrschindlich au anders über das Thema rede oder?

:hmmm:

das will ich jo au garnid abstriite, abr i gang jo nid mit dem gedanke dra, klar es isch mögli, je nach person au dänkbar, abr wenn ich vertraue zunere person han–und da isch jo nid eifach da, das duet sich jo au uf gwüssi vorkommnis stütze–dänn söller nach eigenem guetdünke handle, wenn er mich nachär mit dere person betrügt, wa chani de säge? i het em en szene machä sölle und da ganze drmit no akurble? odr ihm vo afang a klar mache dassi sowas nid dulde? en gwüssi freiheit ghört hald dezue... mini asicht.
i mein mal sones chlises biispiel: mini mam chund am abe hei und verzehlt mir und mim vater si heig hüt am nami amne bekannte an arsch glanged will si nid häd chönne wiedrstoh, jo wa söll de min vater dänke? also er findets sichr nid in ornig, abr heisst da denn dass sie grad mit dem bekannte is bett springt?! (jo isch chli es verschütts biispiel...)
es isch sowieso schwer zerkläre für mi wie sich da mit beziehige bi mir verhalted, will naja wie sölli säge? i würs gspühre wenn was nid in ornig wär, ihr dänked jez viellicht ja da dänkt wohl jede/jedi wil sie/er de meinig isch de partner zkänne, abr es verhalted sich hald doch andersch.... hoffe häschmr no so einigermasse chönne folge.

Superseal
11.01.2005, 10:35
Das mit de Muetter und em Vater isch echli es struubs biispiel, aber ich ha der chönne folge...:p

Aber ebä, was wär släbe ohni soo zwüschefäll...LANGWILLIG..:D

frenchrap
11.01.2005, 10:50
Das isch nöd nur bi Persone wo mer sitt chuzem kännd...

Ich bi au scho vo lüüt entosche worde wo ich sitt em chindergarte känn....und zwar Gröbstens entosche...

Aber möcht jetzt nöd wiiter druff igah...

Ich möcht demit nur säge, "Ihr chönnd öperem no soo vertraue, aber es cha immer passiere dasbroche wird..au vo soo lüüt wo ihr scho eues ganze läbe lang känned...."

hehehe...ja das isch mir au klar dasmr au i längeri ziit enttüscht werde cha..da chash den au nüt mache,wen etz mit einere zämä bish und si monatelang oder jahrelang nöd chash vertraue den ish das au es problem..so sache passieret,das ischs risiko.aber ich red ehner vom Afang wo du eini kännelernsh und sie gfallt der wük und alles.den sinder inre kennelernphase und genau ideri zit entwicklet sich au d inträsse ,und genau ideri situation wär eifach besser,wenn du dis vertraue wo so wertvoll ish,nöd eifach einerä "shänke"wo du nur siit 3 wuche oder chürzer oder länger känsh,will du und sie wüssets ja nööööööd so richtig(falss d fall ish)ob sie doch was vo dir wett,als nur fründshaft.das meini,dän hähs e wenigeri enttüshig wen du dich duesh so vorbereite..weish etz wini mein?das ish nur es*training*..ich hans etz so glernt gha und muess sägä es fallt mr liechter weni eine känne lerne und den merki de wott nüt aber hanem mis wertvolle vertraue nonig ganz gshänkt..den fallts mr liechter ih und muess au nöd hülle voller enntüschig.gut das ish etz nüm de fall ich han mine ja :D:D

aight?:D

Kimian
11.01.2005, 11:45
so ich han mich jetzt au mal dur dä ganzi thread durre kämpft...

und ja ich geseh irrgendwie s problem ned ganz... ich meine wenn din partner (wobi das wort DIN scho weder falsch esch well mer ja immer no en leibeigene isch) mit eppert anderem tanz was sells... es het ja en grund das din partner mit der zäme isch... vellecht well du ihm eppis chasch gäh wo suscht niemert chan...
und das werd din partner sicher ned eifach uf gäh für bi emen tanz mit eppertem anderscht...

und suscht würd ich eh sege (also uf mich bezoge) denn wärs de falsch partner.

und flirte sett ja wohl keis problem sii¨
(jungs: ned jedi frau denkt grad an affetanz im bett wenn sie mit eim flirtet... die sind ned so wie die meischte vo eus jungs ;))

so kritik und meinige ah minere ussag erwünscht :D

iceripperin
11.01.2005, 12:24
Original geschrieben von Kimian
(jungs: ned jedi frau denkt grad an affetanz im bett wenn sie mit eim flirtet... die sind ned so wie die meischte vo eus jungs ;))

:handclap: :respect: :banana:

würi au säge hehe :D und no zum rest vo dinere meinig, das find ich au. wasi au no ha wele säge, wie scho anderi xseit händ, mä chan sich immer wieder i öperem tüsche, au öper womer sis läbe lang kännt, aber das isch nöd es tüsche wo vo eim chunnt sondern vo de andere person, wil die sich tüschend veränderet hät. eifach wil er oder sie inä anders umfeld cho isch etc. aber schlussendlich hät jede sin individuelle charakter und dä änderet sich nie. eimal betrüge- immer betürge, isch öpe s glich. han au no gläse gha vom superseal, ganz rächt häsch du da mit dä vergangeheit chas au viel ztue ha, dass mer eifach angst hät die person zverlüre. aber ich mein wänn dich die ander person sehr gern hät oder liebt, dänn verlürt mer die person nöd eifach so, wänn er oder sies garnöd macht, dänn bringts es ja sowieso nöd oder...

Shorty
11.01.2005, 13:18
es het ja en grund das din partner mit der zäme isch... vellecht well du ihm eppis chasch gäh wo suscht niemert chan...
und das werd din partner sicher ned eifach uf gäh für bi emen tanz mit eppertem anderscht...

und dänn gaht din partner villicht mitem tanzpartner no a d'bar eis go suffe und merkt dänn, dass die frau/de ma dier das au chan geh...so so nimmts sin lauf!
ich han kei paranoia devor dass mis vertraue broche wird und bin au nöd so iversüchtig...guet scho zimli aber was sölli mache...und iversucht im agmässene rahme isch für mich wichtig inere beziehig wil das zeigt ebe scho dass du dim partner öppis bedütisch! also ich fändis hert wänn ich mitere frau tanze und mini fründin staht dänäbed und interessierts nödmal...

gern gscheh!:p

Superseal
11.01.2005, 13:35
Original geschrieben von Shorty
und dänn gaht din partner villicht mitem tanzpartner no a d'bar eis go suffe und merkt dänn, dass die frau/de ma dier das au chan geh...so so nimmts sin lauf!

Hmmm hät öbis....:hmmm:

Es gwüsses Risiko bestaht halt immer, au wenns volle vertraue da isch...

Kimian
11.01.2005, 13:58
Original geschrieben von Shorty
also ich fändis hert wänn ich mitere frau tanze und mini fründin staht dänäbed und interessierts nödmal...
ja da wär scho hert... aber ich würd au ned er warte vo ihre das sie sich grad ah min hals werft...

Shorty
11.01.2005, 14:03
ja da wär scho hert... aber ich würd au ned er warte vo ihre das sie sich grad ah min hals werft...

ich würdi erwarte dass mini fründin dere eis brätscht! fraue-schlegereie sind eifach kuuuhlll! :D

breach
12.01.2005, 04:30
din partner (wobi das wort DIN scho weder falsch esch well mer ja immer no en leibeigene isch)

dis mammi chunt entweder us em femifaschistische sp egge oder du bisch eifach en riese vollidiot. s wort partner beinhaltet sowieso scho, dass de mensch nöd dir ghört. susch wär's nöd din partner, sondern z.B. EN SKLAV.
bisch du au eine vo dene wo vorem restaurantbsuech zu sich seit:
"ich freu mich bereits uf die feine spiise und getränk!"
luegsch denn verlege di wiibliche mitbürger um dich ume a und seisch:
"oh tut mer leid, ich meine natürlich ich freue mich bereits uf die feine spiisinne/spiise und getränkinne/getränk."

Kimian
12.01.2005, 07:28
Original geschrieben von breach
dis mammi chunt entweder us em femifaschistische sp egge oder du bisch eifach en riese vollidiot. s wort partner beinhaltet sowieso scho, dass de mensch nöd dir ghört. susch wär's nöd din partner, sondern z.B. EN SKLAV.
bisch du au eine vo dene wo vorem restaurantbsuech zu sich seit:
"ich freu mich bereits uf die feine spiise und getränk!"
luegsch denn verlege di wiibliche mitbürger um dich ume a und seisch:
"oh tut mer leid, ich meine natürlich ich freue mich bereits uf die feine spiisinne/spiise und getränkinne/getränk."
lol du bisch eifach nur arm und schwach meh ned... btw schrib mer de scheiss doch via pm und blib bim thema...:Offtopic:

UND SORRY WENN ICH MICH NED IMMER SO REAL US DRUCKE WIE DU MY LIL'GANGSTA!:fuckyou:
ps find du doch zerscht mal use wer dini eltere sind bevor da eifach uf minere family ume hacksch ;)

breach
12.01.2005, 08:06
lol du bisch eifach nur arm und schwach meh ned... btw schrib mer de scheiss doch via pm und blib bim thema...:Offtopic:

UND SORRY WENN ICH MICH NED IMMER SO REAL US DRUCKE WIE DU MY LIL'GANGSTA!:fuckyou:
ps find du doch zerscht mal use wer dini eltere sind bevor da eifach uf minere family ume hacksch ;)

Hä? Bisch du würkli so dumm oder häsch eifach nur bis zu "dis mami" gläse? Real Usdrucke? Nei mann, du drucksch dich us wienen Real Schüeler. Dementsprechend isch au dini Kenntniss über Wörter wie z.B. "Partner". Aber ich chas dir scho per PM erkläre...ich bring dir au Dütsch in Privatlektione bi, wenn's dir leiste chasch.

tysha
12.01.2005, 09:16
Hmmm hät öbis....:hmmm:

Es gwüsses Risiko bestaht halt immer, au wenns volle vertraue da isch...

es risiko bestoht immer... au wenn verhürotet bisch..
de mensch hett auge..de mensch hett gfühl..do chan immer was passiere..

öb guet oder schlecht

Superseal
12.01.2005, 09:29
Ebä wie scho gseit..."Ohni Risiko wärs Läbe langwillig";)

Supremedjgm
12.01.2005, 09:33
Vertraue nie einer Schlange....

Kimian
12.01.2005, 09:34
naja aber di dere ahglegeheit isch s risiko eifach immer mit schmerz verbunde....

und naja ich kenne bis jetzt no niemert wo uf de schmerz abfahrt..