Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Chille

eMKay
05.01.2006, 14:21
also, mini liäbä Aightz..

ha etz mal so en Chillethread ufgmacht, wo mer chli über d'Chille und so züügs diskutiere chönd!

segets div. erläbnis wo mer i dä Chille gha hät (speziell vellicht mitem Pfarrer oder dä Ministrantä/inä :D) oder süschtigi sache! eifach rund um s'thema Chille! aber ihr dörfet natürli au anderi sache da dri poschte! was eu z.b. a dä Chille stört oder dä lüüt wo det ine göhnd usw. usw. usw.. eifach ALLES!

you know da deal?!

(has unter s'thema politik gno, wili nöd gwüsst ha, wo süscht iiordne:o)

/edit: hoffendli ischs etz düütlicher ;)

eMKay
05.01.2006, 14:22
Original geschrieben von botho!bonobo
ich und d chille und de pfäff sind nie gueti kollege gsi:
ich weiss no genau woni mal als chline bueb de pfarrer gfröget han:

sie herr pfarrer suter, was sind faschteopfer? sind das lüt wo bim faschte gstorbe sind? Haha! Ich lach Träne wenni zruggtänke...gopfertammi! :D

GANZ GANZ ÄS LUSCHTIGS ERLÄBNIS! :D hehehe..

botho!bonobo
05.01.2006, 14:25
Jesus! Jesus! Jesus! Jesus! Jesus! Jesus! :D

Jimi Jones
05.01.2006, 14:27
Was het das mit politik ztua?

JayDee
05.01.2006, 14:27
figg dr papst :brille:

mod
05.01.2006, 14:28
gott ok
chile nei

eMKay
05.01.2006, 14:30
ja okee.. übertrybä muesch äs scho au nöd :D

gahsch ja nöd mal jede sunntig id chille! aber okee, das heisst au nöd, wenn mer nöd jede sunntig id chille goht, dass mer nöd an gott glaubt!

ich find so vorurteil vo lüüt sowieso scheisse!!

PPPFFF!!

aber ueej, für dass das ich nöd id chille gange regelmässig und so, hani vor 2 jahr sogar dörfe z'eisidlä vor meh we 300 leutz i dä chille spreche :D:D grad selber äs :respect: :D

botho!bonobo
05.01.2006, 14:33
was häsch du in eisiedle gmacht? was häsch gschnorred?

Original geschrieben von Planet MK
ja okee.. übertrybä muesch äs scho au nöd :D

gahsch ja nöd mal jede sunntig id chille! aber okee, das heisst au nöd, wenn mer nöd jede sunntig id chille goht, dass mer nöd an gott glaubt!

ich find so vorurteil vo lüüt sowieso scheisse!!

PPPFFF!!

aber ueej, für dass das ich nöd id chille gange regelmässig und so, hani vor 2 jahr sogar dörfe z'eisidlä vor meh we 300 leutz i dä chille spreche :D:D grad selber äs :respect: :D

eMKay
Original geschrieben von Jimi Jones
Was het das mit politik ztua?

chillepolitik, no niä was vo däm ghört? :) aber au süscht, hani nöd gwüsst wo das thema iiordne!

Jollepath
Ou man und ich ha gmeint s gaht ums chille (relaxe, usspanne, umehange...) tssss

Halte nüt vor de „chille“ und bi au ned gläubig...

JayDee
05.01.2006, 14:34
@mk...läck bisch du ibiudet :D:D

...jep, gott ok, chile muess ned si :p

ga eh nie

Andi Kruege
05.01.2006, 14:35
also ich chille recht viel

soundcheck
05.01.2006, 14:36
also ich chille meistens mit nem bier und musik aufm balkon.

Dontom
05.01.2006, 14:37
Original geschrieben von mod
gott ok
chile nei

eMKay
05.01.2006, 14:38
was häsch du in eisiedle gmacht? was häsch gschnorred?

ja, jedes jahr macht mer ebe so ä art chrüzigungswääg vom jesus, bis an berg ufe! und div. männer tüend au sonäs chrüüz trägä und so.. und am schluss tuet mer denn uf däm berg bättä usw.! und nachher gahts denn id chille abe id mäss und mir händ ebe so en text übercho..und denn isch denn i 8 parts unterteil gsi und jede hät müese en part vorläsä! so à la, los uf dini eltere usw. ;) isch min part gsi.. :D hehe.. nüüt sektehafts oder so!!

eMKay
05.01.2006, 14:39
Original geschrieben von JayDee
@mk...läck bisch du ibiudet :D:D

...jep, gott ok, chile muess ned si :p

ga eh nie

jaaa, scho äs bitz..jaa :D:D

eMKay
05.01.2006, 14:40
Original geschrieben von soundcheck
also ich chille meistens mit nem bier und musik aufm balkon.

hahaa.. Kirche = Chille maaan.. nöd Chillä oder so :D

Dontom
05.01.2006, 14:41
ja, jedes jahr macht mer ebe so ä art chrüzigungswääg vom jesus, bis an berg ufe! und div. männer tüend au sonäs chrüüz trägä und so.. und am schluss tuet mer denn uf däm berg bättä usw.! und nachher gahts denn id chille abe id mäss und mir händ ebe so en text übercho..und denn isch denn i 8 parts unterteil gsi und jede hät müese en part vorläsä! so à la, los uf dini eltere usw. ;) isch min part gsi.. :D hehe.. nüüt sektehafts oder so!! Jedi Chile isch e Sekte :rolleyes:

Andi Kruege
05.01.2006, 14:42
Chille nicht gleich Kirche :D

Bibel? neeee
Kirche? neee usser s stirbt wiedermol n kolleg n ma döf an beerdigunga...:rolleyes:
gott? ja existiart sicher, aber glauba nit dra...

JayDee
05.01.2006, 14:44
@mk, hanig aber zerscht ou so verstande :D

@dontom, ääääääuä, du lügsch :D

Jollepath
Katholische Kirche = Grösste Sekte der Welt mitem Razzi als Führer...

:wtf:

wannabe
Mini mère isch katholisch gsi und si hend en so en pfarrer gha wo sich sehr igsetzt hed so für di arme lüüt, speziell für hungerlidendi und so. Hed immer so aläss verastaltet gha und ide chile fliissig spände gsammlet. Sind huere vil spände inecho, wills en rächt gläubigi chilegmeind gsi isch.
Eines tages hed de pfarrer plötzlich en rote ferrari i sinre ifahrt. Hed mini mueter chli verwunderet, will als pfarrer verdiensch jo ned so wahnsinnig und so wältlichi wärtsache setted jo ned oberschti prio si. Hed sich denn usegschtellt, das de gröscht teil vode spände i sini eignig kasse gflosse isch.
Das hed em mami halt ned so passt und si hed sich vo dem verein abgmäldet.
De Vater isch zwor eignetlich no reformiert, zahlt au no chilestüür, aber macht sich au nüt us chile, gott und religion.
Ich bin nie tauft worde und ha nie müesse in religionsunterricht (huere vil frei gha ide primar), defür au nie cash und gschänkli für so kommunionszüg becho.
Ich läbä sehr guet au ohni irgend en glaube an gott. Ich chas zwor irgendwie ned novollzieh, das mä würklich änrschthaft a irgend en dirigänt im himmel cha glaube, aber ich würds niemerem welle usrede. Wemms hilft und wemms öppis git, de heds sicher au guet.
D’idee vo de chile als sozials hilfswärk, chli überspitzt gseit, findi eigentlich scho guet, aber cha mit de chile und regelmässige chilegänger überhaupt nüt afoh. Wenn, denn eher so gospel style.

Al P.
ich schiiss ufd chille und religione...ich glaub ned a gott, ich glaub a mich selber...

eMKay
05.01.2006, 14:45
Original geschrieben von Dontom
Jedi Chile isch e Sekte :rolleyes:

ich säg dem lieber: vereinigung ;)

nee maan.. aber ich säg ja, bi ja au nöd dä chilegänger! 2mal im jahr (wiehnachte & oschtere) und das langet!

diä lüüt wo det inegöhnd, sind eifach zuu struub! :no: also be eus zumindescht..

CroWny
05.01.2006, 14:48
bi im reli unterricht gsi..hätsi gseit mer sölle en bibelfilm mitneh...hani Live of Brian brocht...hets mi usem unterricht kheit..jez bini halt konfessionslos...

auguet...vorallem billig...

und hüroote dueni am strand...ime schwarze chleid...hahahah:hippie: :dance:

CroWny
05.01.2006, 14:49
Original geschrieben von REX
ich schiiss ufd chille und religione...ich glaub ned a gott, ich glaub a mich selber...

Rex isch Gott!!!

buoooo:hmmm:

Jollepath
05.01.2006, 14:50
Original geschrieben von wannabe
Mini mère isch katholisch gsi und si hend en so en pfarrer gha wo sich sehr igsetzt hed so für di arme lüüt, speziell für hungerlidendi und so. Hed immer so aläss verastaltet gha und ide chile fliissig spände gsammlet. Sind huere vil spände inecho, wills en rächt gläubigi chilegmeind gsi isch.
Eines tages hed de pfarrer plötzlich en rote ferrari i sinre ifahrt. Hed mini mueter chli verwunderet, will als pfarrer verdiensch jo ned so wahnsinnig und so wältlichi wärtsache setted jo ned oberschti prio si. Hed sich denn usegschtellt, das de gröscht teil vode spände i sini eignig kasse gflosse isch.
De Vater isch zwor eignetlich no reformiert, zahlt au no chilestüür, aber macht sich au nüt us chile, gott und religion.
Ich bin nie tauft worde und ha nie müesse in religionsunterricht (huere vil frei gha ide primar), defür au nie cash und gschänkli für so kommunionszüg becho.
Ich läbä sehr guet au ohni irgend en glaube an gott. Ich chas zwor irgendwie ned novollzieh, das mä würklich änrschthaft a irgend en dirigänt im himmel cha glaube, aber ich würds niemerem welle usrede. Wemms hilft und wemms öppis git, de heds sicher au guet.
D’idee vo de chile als sozials hilfswärk, chli überspitzt gseit, findi eigentlich scho guet, aber cha mit de chile und regelmässige chilegänger überhaupt nüt afoh. Wenn, denn eher so gospel style.

Haha....strübschtens....huere verlognigs pack.
Pädophili, homos, cheater...was wönds no alles für Pfarrer/Prieschter astelle

Zum glück isch min vater us de chille usträtte, so bini vo geburt a automatisch dusse gsi. Mini mum isch no reformiert aber die gaht eh nie id chille...

Al P.
05.01.2006, 14:50
Original geschrieben von CroWny
Rex isch Gott!!!

buoooo:hmmm:

joa so chaschs au gseh ;)

eMKay
05.01.2006, 14:52

ueeej shiiit.. isch ja huere krass diä story!! :mad:

ja häschs demfall scho cool gha i dä primar.. ich han defür jede reliunterricht müese go bsueche.. isch amigs scho au langwilig gsi!

ich cha mit dä regelmässige chillegänger au nüt afo.. ich cha z.b. lüüt nöd verstoh wo säget "ich muess jede sunntig id chille, ich cha nöd ohni" findi chli struub.. sogar sehr!

aber weisch, mir sind halt mit däm "ufzoge" wordä i däm sinn.. mit därä "story" und denn glaubt mer au nüüt anders.. :)

aber i respektier, dini meinig und we du dänksch..

JayDee
05.01.2006, 14:53
d frei evangelischi chiuche, das isch sekte puuuuur, lumpepack!!! :devil: :ass: :jesus:

steinway
05.01.2006, 14:53
gott existiert für mich nöd. und wenn doch, het er sich vo de welt abgwendet um druf z'schisse. mir gfallts aber trotzdem da...

eMKay
05.01.2006, 14:55
bi im reli unterricht gsi..hätsi gseit mer sölle en bibelfilm mitneh...hani Live of Brian brocht...hets mi usem unterricht kheit..jez bini halt konfessionslos...

hahahaaaa.. dä isch geil!! :D:D

mich händs usem reli usegschmissä, wili immer wiedersprochä han :D bi glaubs chli z'hööch gsi für diä! :p heheheee..

Andi Kruege
05.01.2006, 14:56
.ich glaub ned a gott, ich glaub a mich selber...

wannabe
05.01.2006, 14:58
ach jo, do no en sehr läsenswärte biitrag zu dem thema! gäbed üche sänf dezue!;)

check this (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18483)

eMKay
05.01.2006, 15:00
mir händ vieli lüüt berichtet, dass äs en pfarrer git, wo, wenn du zu ihm füre gahsch zum dis brötli (oder we das ding au heisst) go hole und er sini hand über din kopf tuet, dass du umgheisch :confused: :confused: ich has no niäääää selber gseh.. aber ich wett au mal a sonä mäss zum das z'gseh! ich chas eifach nöd glaube!

oder lüüt, wo uf ei mol hebräisch rede chönd und so seich, obwohl sie das niä händ chönä..

findi krass und unvorstellbar!:wtf:

eMKay
05.01.2006, 15:01
ach jo, do no en sehr läsenswärte biitrag zu dem thema! gäbed üche sänf dezue!;)

check this (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18483)

hahaa.. du bisch hammer!!! :D:D:love:

wannabe
05.01.2006, 15:04
hahaa.. du bisch hammer!!! :D:D:love:

ich weiss:D
wi du mir, so ich dir;)

Dontom
05.01.2006, 15:05
ich säg dem lieber: vereinigung ;)

nee maan.. aber ich säg ja, bi ja au nöd dä chilegänger! 2mal im jahr (wiehnachte & oschtere) und das langet!

diä lüüt wo det inegöhnd, sind eifach zuu struub! :no: also be eus zumindescht..
Jedi Chile isch e Sekte, wüll jedi Chile de glaube vertritt, dasmer Gott söll über alles stelle (Familie, Beziehig usw.) und wer streng nach de Chile lebt de chan au direkt ine "richtigi" Sekte gah...

Natürli chasch au weniger strenge Glaube ha, aber d Chile selber vertritt am Schluss ja de streng glaube, alles andere isch geheuchel vo de Chile.

Din Glaube chasch au ohni Chile ha...So han ichs au und ken gnueg ander lüt wo das au so hend...

JayDee
05.01.2006, 15:07
mir händ vieli lüüt berichtet, dass äs en pfarrer git, wo, wenn du zu ihm füre gahsch zum dis brötli (oder we das ding au heisst) go hole und er sini hand über din kopf tuet, dass du umgheisch :confused: :confused: ich has no niäääää selber gseh.. aber ich wett au mal a sonä mäss zum das z'gseh! ich chas eifach nöd glaube!

oder lüüt, wo uf ei mol hebräisch rede chönd und so seich, obwohl sie das niä händ chönä..

findi krass und unvorstellbar!:wtf:

mythologie, chasmer schlächt vorsteue, aber äuä z gliche phenomen wie das miter heiligi maria wo angäblech bluet grännet u serige scheiss... intressant zum erfahre obs de ou würk so isch, aber gloube glich ned würk ah so sache, äbe: mythologie...

wörum darfme ned figge vorder ehe? das hei die verfluechte katholike u d FEG (frei evangelischi chiuche) so i ihrne spiuregle...sorry aber da muesch düre si... :eek:

eMKay
05.01.2006, 15:11
ich weiss:D
wi du mir, so ich dir;)

alles aight ;)

Jedi Chile isch e Sekte, wüll jedi Chile de glaube vertritt, dasmer Gott söll über alles stelle (Familie, Beziehig usw.) und wer streng nach de Chile lebt de chan au direkt ine "richtigi" Sekte gah...

Natürli chasch au weniger strenge Glaube ha, aber d Chile selber vertritt am Schluss ja de streng glaube, alles andere isch geheuchel vo de Chile.

Din Glaube chasch au ohni Chile ha...So han ichs au und ken gnueg ander lüt wo das au so hend...

okee.. da gibi der rächt!

und dä glaube ohni chile, chan mer würkli haa (so han ichs ja au.. genau we du) aber s'git denn lüüt wo das ebe nöd chönd und denn mit vorurteil chömed! "me glaubi nöd an gott, mer seg ketzer" blablablaaa.. das findi denn truurig!:(

eMKay
05.01.2006, 15:13
Original geschrieben von JayDee
wörum darfme ned figge vorder ehe? das hei die verfluechte katholike u d FEG (frei evangelischi chiuche) so i ihrne spiuregle...sorry aber da muesch düre si... :eek:

ja so mythologie shit isch eh kacke!!

ja das mitem figge isch mer au äs rätsel :wtf:

botho!bonobo
05.01.2006, 15:15

Ja, verwunderet mi absoult nöd, so Sache.

Ich han sehr gueti Erfahrige gmacht im Religionsunterricht, wo die ganz Ziit nur diskutiert worde isch über d Chille als solches und der Leiter het sich au defür igsetzt, Sache wie Krüzzüg und Missionierig in z.Bsp. Afrika ufzgrife, was ich sehr cool gfunde han. Aber das isch nur en Underricht gsi. Und freiwillig, aber has jedesmal spannend gfunde, obwohl ich nie gern id Chille bin oder gläubig gsi bin.

Dänn hani aber au sehr schlcähti Sache erläbt. D Destination vo minere Firmreis isch Prag gsi. 60 km nördlich liit Theresienstadt (no Tschechie), es ehemaligs KZ vode Nazis. De neu Pfarrer vom Dorf hät ide Einzelchammere dummi, respektlosi Sprüch abglaa (wetti jetz nid nöcher druff iihgaa) und uf de Bode gspoizt, was mich det sehr verletzt hät, obwohl ich nüt mit dem am Huet han. Dadruff han ich mich vode Chille distanziert.

Mini Eltere sind zum Glück im Kommunismus geborä und ufgwachse und det isch Religion nid sehr verbreitet gsi und sie händ mi nie zwunge id Chille z ga oder so, es isch immer mini Entscheidig gsi.
Aber ich hamer im gägesatz zu villne e Meinig gmacht über d Chille und mues nid mit inhaltlose Vorurteil umefigge. D Chille cha au Mänsche hälfe, ich känne e Frau wo zweimal vergwaltiget worde isch und die isch churz vorem Suizid gsi, Psychologe händs nur no schlimmer gmacht. Aber d Bible hätere wieder ghulfe ufzsta...

Tja...es söll jede und jedi sini Erfahrige mache.

JayDee
05.01.2006, 15:17
Tja...es söll jede und jedi sini Erfahrige mache.

word!

ig meine, wärs brucht, nur zue, haute niemer uf, u die wo ned wei, die erfahres speter villecht odr äbe nie!

scheinwerfer
05.01.2006, 15:17
ich chille au gern i de chille...

eMKay
05.01.2006, 15:20
Original geschrieben von scheinwerfer
ich chille au gern i de chille...

scherzkeks :D

hani au immer gern.. woni aber no äs chind gsi bin, so 8ti / 9ni.. hani immer gschlofe i dä chille :p

JayDee
05.01.2006, 15:23
scherzkeks :D

hani au immer gern.. woni aber no äs chind gsi bin, so 8ti / 9ni.. hani immer gschlofe i dä chille :p

...micky maus büechli

Dontom
05.01.2006, 15:23
ja so mythologie shit isch eh kacke!!

ja das mitem figge isch mer au äs rätsel :wtf: Wenn d Ussag wär "Ke Sex ohni Gfühl" oder so wärs ja na halbwegs in Ornig, aber ke Sex vor de Ehe....Eifach dumm, kenn au so Lüt wo voll dere Meinig sind, wenn frögsch wases füren Unterschied macht öb vor oder nach de Hochzit hani aber bis jetzt ke nachvollziehbari oder vernünftigi Antwort becho....

Und MK, ich finds vorallem krass wenn Lüt d Chile über alles stelled, voll drunder lidet wülls eigentli öper usserhalb vo de Chile kenneglernt hend, aber nüt döffed afange und sich denn selber das rechtfertiget mit "Gott wetts nöd suscht wär er ja i de Chile"...So und ähnlichs Züg isch halt...Naja

JayDee
05.01.2006, 15:31
tabu thema sex, das fingi so öppis gschissnigs ir chiuche... sorry aber sex isch MÖNSCHLECH verfluecht nomau... u aui wo säge, sex vorder ehe seg unkeusch hei es gwautigs problem mit sich säuber... vorauem die fromme, ig gibe e figg uf so huere duble!! :mad:

:rolleyes:

eMKay
05.01.2006, 15:31
Wenn d Ussag wär "Ke Sex ohni Gfühl" oder so wärs ja na halbwegs in Ornig, aber ke Sex vor de Ehe....Eifach dumm, kenn au so Lüt wo voll dere Meinig sind, wenn frögsch wases füren Unterschied macht öb vor oder nach de Hochzit hani aber bis jetzt ke nachvollziehbari oder vernünftigi Antwort becho....

Und MK, ich finds vorallem krass wenn Lüt d Chile über alles stelled, voll drunder lidet wülls eigentli öper usserhalb vo de Chile kenneglernt hend, aber nüt döffed afange und sich denn selber das rechtfertiget mit "Gott wetts nöd suscht wär er ja i de Chile"...So und ähnlichs Züg isch halt...Naja

ja ich au nöd! ebe, s'macht gar kein unterschied öb du dini unschuld vor dä ehi, oder nach dä ehi verlüüre tuesch! okee, nach dä ehi häsch denn äs päch, dass denn mit niemertem meh penne chasch :D oder, söscht besser gseit nöd!!! :charhit:

nei würkli.. chile isch würkli, alles schön und guet, aber mer sött doch uf ä gwüssi art no i dä realität bliebe! okee, vellicht wiedersprich ich mich etz da.. ich mein, gott, hani au no niä persönlich gseh, denn noch glaubi a ihn (nöd chli realistisch hää?! :confused: aber ich bi mit däm glaube a ihn ufgwachse und wird au mit däm glaube a ihn sterbe..)

wannabe
05.01.2006, 15:33
Wemmer s’ganze chli im kontext aluegt gsehnis so:

Religione:
Sind verantworlich für en sehr bluetigi vergangeheit und die meischte chrieg, vill meh als imperialismus, wo erscht schpöter ufcho isch. Das liit hauptsächlich am fundamentalismus und de überzügig, das mer ide einzig wahre religion isch und alli devo muess überzüge/ dezue zwinge.
Religion sälber isch eigentlich än gueti sach, will si de mänsche hälfe chan, vorallem wenns eim ned guet goht. Und denn isch de augeblick, womer au am meischte hilf brucht

Chile:
Di katholisch chile isch di gröscht sekte und dere chani am wenigschte positivs abgwünne: gröschti mafia ever (mittelalter), machtbesässe, manipulierend und de hüttige ziit hindedri

Gott:
Di meischte händ eifach di falsch vorstellig vo gott. „du sollst dir keine Bilder von Gott mache“. Mit dem satz isch miner meinig no gmeint, dass me sich gott ned als person, als übermächtigs läbewäse, sondern als en mischig zwüsche schicksal, sälbschterkänntnis, glaube as guete (optimismus) und sinn für gerächtigkeit sell verstoh

Aber äbä, als atheisch hani sicher au chli verzerrti meinig

wannabe
05.01.2006, 15:35

damn!:D

botho!bonobo
05.01.2006, 15:40
„du sollst dir keine Bilder von Gott mache“

nei. ha persönlich mit em bischof grab drüber gredet, und er beharrt ganz ganz fescht druff, sich keis bild zmache vo gott, das heisst kei gstalt, nüt übermächtigs, gar nix, niente. er isch en dumme, dumme siech, de amedee grab wo meint er und sin liibwächter seged real catholics wo mal in himmel chömmed.

ich finde bide religione isch de islam sehr zwiespältig. uf die eint siite findi jihad en riese schiissdräck, aber d kultur und d disziplin uf de andere siite im islam sehr sehr faszinierend.

eMKay
05.01.2006, 15:42
Wemmer s’ganze chli im kontext aluegt gsehnis so:

Religione:
Sind verantworlich für en sehr bluetigi vergangeheit und die meischte chrieg, vill meh als imperialismus, wo erscht schpöter ufcho isch. Das liit hauptsächlich am fundamentalismus und de überzügig, das mer ide einzig wahre religion isch und alli devo muess überzüge/ dezue zwinge.
Religion sälber isch eigentlich än gueti sach, will si de mänsche hälfe chan, vorallem wenns eim ned guet goht. Und denn isch de augeblick, womer au am meischte hilf brucht

Chile:
Di katholisch chile isch di gröscht sekte und dere chani am wenigschte positivs abgwünne: gröschti mafia ever (mittelalter), machtbesässe, manipulierend und de hüttige ziit hindedri

Gott:
Di meischte händ eifach di falsch vorstellig vo gott. „du sollst dir keine Bilder von Gott mache“. Mit dem satz isch miner meinig no gmeint, dass me sich gott ned als person, als übermächtigs läbewäse, sondern als en mischig zwüsche schicksal, sälbschterkänntnis, glaube as guete (optimismus) und sinn für gerächtigkeit sell verstoh

Aber äbä, als atheisch hani sicher au chli verzerrti meinig

Punkto Religion: word!

Punkto Chile: nöd nur diä katholisch chile isch i gwüsse sache hinedry! gaht mer wieder zu dä religion ue, fröögsch di lieber, was für ä mafia dä islam isch!?

Punkto Gott: najaaa..ich cha mer gott irgendwe immer we en geischt vorgstellt wo überall isch, alles sy chan und du en nöd gsehsch.. dennoch er diä freud bereitet (okee, en geischt bereitet dir z.b. nöd immer freud) aber ihr wüsset scho was ich meine! :)

eMKay
05.01.2006, 15:45
damn!:D

NÖD SPÄMÄ!! :D:D:D hehehehee..

eMKay
05.01.2006, 15:48
nei. ha persönlich mit em bischof grab drüber gredet, und er beharrt ganz ganz fescht druff, sich keis bild zmache vo gott, das heisst kei gstalt, nüt übermächtigs, gar nix, niente. er isch en dumme, dumme siech, de amedee grab wo meint er und sin liibwächter seged real catholics wo mal in himmel chömmed.

ich finde bide religione isch de islam sehr zwiespältig. uf die eint siite findi jihad en riese schiissdräck, aber d kultur und d disziplin uf de andere siite im islam sehr sehr faszinierend.

hmm.. dä islam isch scho faszinierend, gibi der rächt.. aber nach dänä regle müese läbä, chennt ich nöd!:eek:

wannabe
05.01.2006, 15:51
Punkto Religion: word!

Punkto Chile: nöd nur diä katholisch chile isch i gwüsse sache hinedry! gaht mer wieder zu dä religion ue, fröögsch di lieber, was für ä mafia dä islam isch!?

Punkto Gott: najaaa..ich cha mer gott irgendwe immer we en geischt vorgstellt wo überall isch, alles sy chan und du en nöd gsehsch.. dennoch er diä freud bereitet (okee, en geischt bereitet dir z.b. nöd immer freud) aber ihr wüsset scho was ich meine! :)

chile: klar, bi immer no mit de gendanke bim chrischtetum und "chile" isch für mich christetum. islamischi prediger sind notürlich zum teil no vil schlimmer! bin emel lieber imne chrischtliche als islamische land dehei

gott: äbä, jede sells so handhabe winer/sie gseht. so gsehn ichs und so chönnti mer immerhin no öppis unter gott vorstelle

wannabe
05.01.2006, 15:55
hmm.. dä islam isch scho faszinierend, gibi der rächt.. aber nach dänä regle müese läbä, chennt ich nöd!:eek:

als frau sowieso no vil weniger:(

eMKay
05.01.2006, 15:56
als frau sowieso no vil weniger:(

word!! :(

eMKay
05.01.2006, 16:04
leutz.. we stohts mit kirchlich hüürate??

:love: :D:D

botho!bonobo
05.01.2006, 16:07
natürli klassisch!
sie ganz in wiss!
und ich mit smoking!

und dänn wird sie entjungeret :D :D :D

Dr.Houmi
05.01.2006, 16:07
also i han kai bock gha dä ganzi naivi billshit vu es paarna ds läsa...trotzdem

bevor so lüüt wia dr danton söttig urtail fällen, söttens doch zerscht mol d bibla läsa.

echt...euerei biträg sin sowas intolernant...dia maischta posts schtrotzen ja nur so vu ifältigkait.

i main klar wär hät das nonia gsait, d kircha seg doch di gröscht sekta etc etc...

i han ja sälber au nit dahnig vur biblischa gschicht, und glauba aunit anen gott wianer inder bibla schtoht...aber so schprüch wia vum danton sind doch oberdämlich. Glauba isch immerno a uslegigssach, und es sin au nit alles so fundamentalischta.

edit: sorry danton han bi dim post dkircha allg. mitem glauba vertuscht. dont take it personal

Und vuwäga religion isch tschuld am massamorda. händer z gfühl d menscha würden sich nid bekraiga, hettis nia religiona geh? sait eu nationalismus nüd? Irak? I main "gründ" zum kriag füahra gits immer,ob mit oder ohni religion.

Und i finds aifach dermäba so schprüch usazloh. Will es git soviel uf dera welt, wo überhaupt nüt hän...und chömen mr jetz nid vuwäga selbschtiniazitiva goht verlora oder so...es git lüt soviel lüüt dia hän 0 ussicht uf es bessers läba. ds ainziga wos hän isch dr glauba zu gott und dHOFFNIG wosi wiiterläba lot.
i han sälber schu mit sötig lüüt bekanntschaft dörfa macha, und immerno häns en lächla im gsicht...ir schwiiz hetten worschinlich alli schu selbschtmord gmacht, willma ja an nüt me glaubt; geschweige denn an sich sälber :hmmm:

hermanndes
05.01.2006, 16:09
ich will beerdigt wärdä in dr kirche....

aber i will au, dass denn e feti party stiegt...

in de kirche schwarzi dicki frauä, wo ghospel singä wie nummä öbbis..
und nacher alli fett inä klub.. kollegä söllä hiphop bis zur verblödig machä und alli sturzbsoffe feschtä für mi...

boradea
05.01.2006, 16:12
Glauba, egal wela: Wers brucht, warum au nid.
Kircha: Ne, lass ma stecken.

Han für dä verein nüt übrig, übergläubigi Kirchgänger sind verblendeti Menscha und d Weltreligiona stönd dia maischta im krassa widerspruch zur Wüssaschaft.

Got für mi überhaupt nid klar, dass es 'n allmächtiga Gott söll ge, do muass i miar dr Buddhismus loba, wo nid zwingend vumna Gott oder anara höchara Macht usgot.
Dia wo dra glaubend; voll isi, beläschtigend mi aifach nid drmit :) Eu eura Gott, miar mini Welt. leba und leba lo, aber nid anderi mit eurem Glauba wella manipuliara. merci.

Ah suscht findi chilla und relaxa natürlich au voool korrekt :hippie:

eMKay
05.01.2006, 16:14
natürli klassisch!
sie ganz in wiss!
und ich mit smoking!

und dänn wird sie entjungeret :D :D :D

och schaaade :(:( etz passemer definitiv nüm fürenand!:lätsch: :D:D

Shorty
05.01.2006, 16:23
mier händ früehner sones büechli becho, wo de pfarrer amigs drin underschriebe hät, wämer i chille isch. Insgesamt 24 underschrifte i 3 oder 4 Jahr hesch möesse sammle, damit konformiert wirsch.

Ich han de am schluss 3 underschrifte gha, bin abr glich konformiert worde...:p de pfarrer het de eifach gseiht ich söll defür mal is altersheim e chueche go bringe...hanem de gseiht machi grad am wuchenänd nach de konf...:angel:

es paar sind eifach zum katholische pfarrer, wono zimli jung gsi isch, de het de eifach so underschriebe :D

und vor es paar jahr, bini bi de kollege dihei gsi und die sind proteschtante (odr so) inere katholische chile in thalwil, wo amigs au e italienischi mäss gha händ. ich eifach mitgange...am pfarrer gseiht segi katholisch (die lueged no streng druf dete...hehe) und de eifach mal mitgmacht...han kes wort verstande und die andere bede händmer amigs churz vorher gseiht wasi moess mache. shett und hegi recht viel fehler gmacht wie zum bischipeö ds brot z'früeh gässe (ich nüt debi dänk eifach i fressi gstopft, luegi so ume...all händs i de hand und mached da das bechrüzige, woni aunie richtig gmacht han)
uf jedefall händ d'lüüt no de plausch gha...(ossert depfarrer häts nöd luschteg gfunde..hehe)

so das wärs auscho gsi vo minere chilleerfahrig...und fallsers nonig gmerkt händ...bin nöd würkli gläubisch...abr für die chohle wo bechunsch zur konf lohnt sich de ufwand scho :D

ps: ich hoff ich ben no im topic :P

wannabe
05.01.2006, 16:34
leutz.. we stohts mit kirchlich hüürate??

:love: :D:D

muesi ned umbedingt ha. wär jo au chli hüchlerisch irgendwie, fascht scho biz arm.
würds aber mache, wenn d'frau umbedingt druf bestoht:rolleyes: umbringe würds mi ned. aber ich hätt lieber en hochziit imne chli usglassenere rahme:dance:

botho!bonobo
05.01.2006, 16:40
muesi ned umbedingt ha. wär jo au chli hüchlerisch irgendwie, fascht scho biz arm.
würds aber mache, wenn d'frau umbedingt druf bestoht:rolleyes: umbringe würds mi ned. aber ich hätt lieber en hochziit imne chli usglassenere rahme:dance:

so swingerclub mässig? :D

eMKay
05.01.2006, 16:44
Original geschrieben von Shorty
mier händ früehner sones büechli becho, wo de pfarrer amigs drin underschriebe hät, wämer i chille isch. Insgesamt 24 underschrifte i 3 oder 4 Jahr hesch möesse sammle, damit konformiert wirsch.

Ich han de am schluss 3 underschrifte gha, bin abr glich konformiert worde...:p de pfarrer het de eifach gseiht ich söll defür mal is altersheim e chueche go bringe...hanem de gseiht machi grad am wuchenänd nach de konf...:angel:

es paar sind eifach zum katholische pfarrer, wono zimli jung gsi isch, de het de eifach so underschriebe :D

und vor es paar jahr, bini bi de kollege dihei gsi und die sind proteschtante (odr so) inere katholische chile in thalwil, wo amigs au e italienischi mäss gha händ. ich eifach mitgange...am pfarrer gseiht segi katholisch (die lueged no streng druf dete...hehe) und de eifach mal mitgmacht...han kes wort verstande und die andere bede händmer amigs churz vorher gseiht wasi moess mache. shett und hegi recht viel fehler gmacht wie zum bischipeö ds brot z'früeh gässe (ich nüt debi dänk eifach i fressi gstopft, luegi so ume...all händs i de hand und mached da das bechrüzige, woni aunie richtig gmacht han)
uf jedefall händ d'lüüt no de plausch gha...(ossert depfarrer häts nöd luschteg gfunde..hehe)

so das wärs auscho gsi vo minere chilleerfahrig...und fallsers nonig gmerkt händ...bin nöd würkli gläubisch...abr für die chohle wo bechunsch zur konf lohnt sich de ufwand scho :D

ps: ich hoff ich ben no im topic :P

du bisch z'viel!!! :D:D:D:D:D :lol: :lol:

Shorty
05.01.2006, 16:45

:D :D stellder das ma vor...am schluss seiht de pfarrer (oder werau immer) "Sie dürfen die Braut etz so richtisch rannehmen...hehe

und am schpötere abig werded partner gwäschlet wie fussballchärtli...so wer hat noch nicht wer will nochmal ...*loool*

:D

wannabe
nei, ich gsehs so: standesamt isch de offiziell teil, de ander isch d'hochziitsparty. und die muess jo ned umbedingt ide chile si, weni sälber ned hinter dere organisation stoh, wennd waisch wani main;)

weisch, eher so im style vo de apu hürot in simpsons, eifach uf min style...

eMKay

und du bisch dräckig! :D:D:asskick: hehehee..

aber ueej, so anem strand uf dä maledive hochzyt haa.. wär scho hammer:love: :love: :love:

huuuiii.. geschter hät mer mini cousine grad äs pic zeiget i ihrem hochzyts chleid (sie hüüratet etz im summer) bi grad au uf dä gschmack cho.. nur fählt mer no dä passendi maa.. :(:(

wannabe
05.01.2006, 16:46

aber ueej, so anem strand uf dä maledive hochzyt haa.. wär scho hammer:love: :love: :love:

chunt scho eher ane:) hochziit grad mit de flitterwuche verbinde:p

spinas_lexx
05.01.2006, 16:48

haha, die bescht :D

ich weiss na, mir hend i de 6te und 7te klass in "JuGO" (Jugendgottesdienscht, nume dass es kei Missverständnis git), insgesamt 24mal i dene 2 Schueljahr. meh het au id chille chönne ga, aber s'het der eh weniger bracht :D en JuGo isch nämli nume e halbstund gange, i de chille e stund :cool: i de dritte denn hani konf-unti gha, aber naja, konf-fiir isch extrem beschisse gsi,wennd eifach weisch, dass dini eltere nöd debi sind, wills hässig gmacht hesch... aber s'beschte im konf-unti isch eifach gsi, dass mer im lager uf em jakobsweg gloofe sind, und das im tüüfschnee und ganz im dunkle, wo meh sich eifach nume na uf das besinnt het, wie's so isch underwegs und zum na grüble, was ^dich huere beschäftigt...

eMKay
05.01.2006, 16:48
chunt scho eher ane:) hochziit grad mit de flitterwuche verbinde:p

du seisch äs! :D

aber vorher, erscht dänn no d'gäscht loswerde.. :p

scheinwerfer
05.01.2006, 16:52
hoochziitstag:
aufstehn
blowjob
frühstück mit ei und speck
fernseh
blowjob
bier
zmittag
bier
schlafe
fernseh
sex
schlafe
uusgang inen swingerclub wos nur nackti geili fraue het
inre limousine heifahre
blowjob
schlafe

eMKay
05.01.2006, 16:53
hoochziitstag:
aufstehn
blowjob
fernseh
blowjob
bier
zmittag
bier
schlafe
fernseh
sex
schlafe
inre limousine heifahre
blowjob
schlafe

das hämer etz mal "überläsä" ;)

CroWny
05.01.2006, 17:01
hoochziitstag:
aufstehn
blowjob
fernseh
blowjob
bier
zmittag
bier
schlafe
fernseh
sex
schlafe
inre limousine heifahre
blowjob
schlafe

wotsch mi hürote??
;)

FlinkerFinke
05.01.2006, 17:01
Was mir a de Chillä nöd gfallt isch das:

de Papscht en (indirekte) Massemörder isch, indem er Gummis ablehnt und genau wäg so scheisse find ich d'Chillä eifach dumm...

all die, vorallem kath. Pfarrer, kei Beziehig dörfed ha und drum fangeds ah zu Psychos werde...

Was i guet findä:

D'Chillä git viilnä Lüüt Hoffnig, Chraft und Halt.

Ich sälber bin nie in Konf-Unterricht und i d'Chillä, nur in Religionsunterricht, und das isch eigentli e zimli neutrali Sach gsi. Bin au nie konformiert worde und bin somit konfessionslos, was ich au guet findä...

Jede sött sich sin eigene Glaube bilde.

botho!bonobo
05.01.2006, 17:02
Wenn ich mal sött hürate, dänn früeschtens mit 30i, also hani no 10 Jahr Ziit für anderi Inträsse.
Und wenni dänn hürate dänn hani au mini Vorstellig, ja Maledive töned guet, ich han mal gse wie in Südamerika imene Stamm vo Indios zwei Mänsche uf ihres gmeinsame Läbe vorbereitet worde sind, so mit Ritual und Zeremonie, und das hät mr no rächt guet gfalle. Ener so öppis exotischs, esoterischs muesi säge. Dänn müend au nid umbedingt Ring zueta werde, es Tatoo oder e Brandmarke wär für mich vill meh Wert (wenni au die richtig Frau han verstat sich). Ich wett eifach e gwüssi Zeremonie ha debi.

Und wenni nid hürate isch au glich.

eMKay
05.01.2006, 17:03
wotsch mi hürote??
;)

was chasch mer büütä? :D:love:

CroWny
05.01.2006, 17:05

sry will di nit vorä chopf stossä abr hadr schinwärfer gmaint...
bin hetero...

eMKay
05.01.2006, 17:05
ich han mal gse wie in Südamerika imene Stamm vo Indios zwei Mänsche uf ihres gmeinsame Läbe vorbereitet worde sind, so mit Ritual und Zeremonie, und das hät mr no rächt guet gfalle. Ener so öppis exotischs, esoterischs muesi säge. Dänn müend au nid umbedingt Ring zueta werde, es Tatoo oder e Brandmarke wär für mich vill meh Wert (wenni au die richtig Frau han verstat sich). Ich wett eifach e gwüssi Zeremonie ha debi.

Und wenni nid hürate isch au glich.

jööööööö.. :D töönt aber uu huere interessant!

Shorty
05.01.2006, 17:07

sowiet ich weiss dörfed lesbe und schwuli i de schwiiz nonig offiziell hürate...abr bin nödso i dem metier

CroWny
05.01.2006, 17:09
ich glaub ebbe si dörfe jez oder nit??

hermanndes
05.01.2006, 17:11
Original geschrieben von spinna_lexx
haha, die bescht :D

ich weiss na, mir hend i de 6te und 7te klass in JuGO

was du bisch firehner mängmol inä jugo? du als frau?
wie goht denn das????

sly saloon
05.01.2006, 17:12
ich glaub ebbe si dörfe jez oder nit??

chasch partnerschaft registriirä loh und bisch i gwüssne belang (globs stüür- und erbrecht, güterrecht) de ehepaar glichgstellt. anderi sach wie adoption oder so sind hingege nöd erlaubt...

:hmmm:

scheinwerfer
05.01.2006, 17:12
bin hetero... neee, lehne baslerinne grundsätzlich ab. bin zürcher weisch

edit: isch ironisch gmeint... für all die wos ned cheggt hend. ihr münd mer kei pm schicke ich seg iibildet, merci, han gnueg fan-post.

spinas_lexx
05.01.2006, 17:13
Original geschrieben von hermanndes
was du bisch firehner mängmol inä jugo? du als frau?
wie goht denn das????

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

och mann, ich säg nüt meh hüt, wird eh nume na falsch verstande :no: :lätsch: :motz:

eMKay
05.01.2006, 17:14
bin hetero...

hahahahaaa.. :lol: :lol:
sry, bi au hetero.. ha was meeega derb falsch verstande! :D nüüt für unguet!

hermanndes
05.01.2006, 17:15

och mann, ich säg nüt meh hüt, wird eh nume na falsch verstande :no: :lätsch: :motz:

:p
sorry

:D :hippie:

CroWny
05.01.2006, 17:16

los di nit abeputzä...:hippie:
:kiffer: :dance:

spinas_lexx
05.01.2006, 17:17
sorry

:D :hippie:

weisch, han genau gwüsst, wenni hinedra kei erchlärig aneschriib, denn chunt zu 100% so en scheiss spruch, aber du heschn natürli müesse bringe :rolleyes:

croWny, chch, ich chan mich doch dureschlah, gopfertammi, han gnueg ruggedeckig ;)

CroWny
05.01.2006, 17:18
neee, lehne baslerinne grundsätzlich ab. bin zürcher weisch

edit: isch ironisch gmeint... für all die wos ned cheggt hend. ihr münd mer kei pm schicke ich seg iibildet, merci, han gnueg fan-post.

was en zürcher mit basler hass...ha gmeint dasisch nur umgekehrt eso...:hmmm: :wtf:

hermanndes
05.01.2006, 17:20
weisch, han genau gwüsst, wenni hinedra kei erchlärig aneschriib, denn chunt zu 100% so en scheiss spruch, aber du heschn natürli müesse bringe :rolleyes:

jo und ich hätt eh nüt gschriebä, wenn DU nit
gschriebä hättsch nit falsch verstoh... aber
so ha i das doch eifach schono wellä ufe tisch
bringä...;)

aber ebbä, los di durch so sachä nit underkriegä;)
machsch du scho recht....

CroWny
05.01.2006, 17:21

croWny, chch, ich chan mich doch dureschlah, gopfertammi, han gnueg ruggedeckig ;)

so isch rächt...maaan
:wtf: :D

spinas_lexx
05.01.2006, 17:25
jo und ich hätt eh nüt gschriebä, wenn DU nit
gschriebä hättsch nit falsch verstoh... aber
so ha i das doch eifach schono wellä ufe tisch
bringä...;)

aber ebbä, los di durch so sachä nit underkriegä;)
machsch du scho recht....

du hesch mini schwachstell systematisch durchschaut, du schwein :D :p

doch, shit, etz schiebi 8 stund krise, bin nume na am hüüle und so :rolleyes:

crowny ja man :D

eMKay
05.01.2006, 17:25
sowiet ich weiss dörfed lesbe und schwuli i de schwiiz nonig offiziell hürate...abr bin nödso i dem metier

la dä unsinn.. ha mi ja entschuldiget gha :D ha glaubs z'viel arbet.. bi chli verwirrt.. hehehee.. :D

scheinwerfer
05.01.2006, 17:27
was en zürcher mit basler hass...ha gmeint dasisch nur umgekehrt eso...:hmmm: :wtf: hehe. es isch nöd so dass zürcher irgendwen würed hasse, sie sind eifach i sich selber verliebt :knutsch :D :jaja:

hermanndes
05.01.2006, 17:28
du hesch mini schwachstell systematisch durchschaut, du schwein :D :p

doch, shit, etz schiebi 8 stund krise, bin nume na am hüüle und so :rolleyes:

crowny ja man :D

krass mann, scho widr e frau zum hülä brocht...:)

eMKay
05.01.2006, 17:32
okee.. etz wieder chli bitte ONTOPIC :D zuu viel seich, lohni da etz au nöd zuä!

kiddies: taufe oder nöd taufe?

spinas_lexx
05.01.2006, 17:33
krass mann, scho widr e frau zum hülä brocht...:)

:charhit: gott, ich schwiig etz denn bis a mis lebensendi, aber echt...

CroWny
05.01.2006, 17:35
hehe. es isch nöd so dass zürcher irgendwen würed hasse, sie sind eifach i sich selber verliebt :knutsch :D :jaja:

selbschterkenntniss isch dr beschti wäg zur besserig...
;) :dance:

hermanndes
05.01.2006, 17:36
:charhit: gott, ich schwiig etz denn bis a mis lebensendi, aber echt...

hör uf... das wer jo dr abartig höhpunkt vo minnerä brueflichä, private und spwiso karriere... e frau zum schwiegä bringä, bis an
ihres läbensändi??? geil.. du machsch mi glücklich...
also wer das so ohni gwalt und so vo sich ka behaupte.. chapeau..
vodemher chapeau vo mir selber, merciiii;)

und taufä scho, sunnscht hän sie jo kei namä... aber nit in
dr kirche... ich tauf mi kind wiene schiff.. i schiess e
flaschä champagner dr gegä, hehe:D

CroWny
05.01.2006, 17:39
hör uf... das wer jo dr abartig höhpunkt vo minnerä brueflichä, private und spwiso karriere... e frau zum schwiegä bringä, bis an

:charhit: het das di mami mit dir au gmacht??!!

eMKay
05.01.2006, 17:40

sie händ au en name, ohni dass du sie taufe muesch defür! wiä nennsch denn dis chind wenns gebore wird? Baby? Chind? gisch dem sicher en name?! ;)

du bisch sooo öpis vo dräckig :D:D im büro luegets mi scho aa, weso ich soo luut lache!

spinas_lexx
05.01.2006, 17:42

:brille:

Shorty
05.01.2006, 17:45
mk: statt dim gespame hetschmer ma chöne zruggschriebe :D

:afro:

hermanndes
05.01.2006, 17:48
sie händ au en name, ohni dass du sie taufe muesch defür! wiä nennsch denn dis chind wenns gebore wird? Baby? Chind? gisch dem sicher en name?! ;)

du bisch sooo öpis vo dräckig :D:D im büro luegets mi scho aa, weso ich soo luut lache!

hehe, jo nei aber wenn du öbbisem e namä gisch, denn taufsches
au grad... mittlerwielä isch taufä nüm gleich kirche und pfarre
und sunnschtigä scheiss... aber isch oke, ich has doch nur wellä
sagä.... :p

und jo ebbä, könntsch jo au eifach bits lisliger lachä,
denn würde di nit alli so blöd a luegä...
was au e möglichkeit wer, denä lüt d'zverzellä wiso,
s'büroläbä isch einäwäg viel viel zu öde.... findsch nit?

bits lockeri stimmig machä im büro...

wie ich, ha grad widr mol dr locher durchs büro gschossä...
stuhn mängmol sälber ab mir, wie ungschickt ich mi ka aschtellä...
naja, kunnt villicht vom :kiffer: , eeeeeeegal;)

hermanndes
05.01.2006, 17:49

:brille:

:bigeye:

:bad:

scheinwerfer
05.01.2006, 17:53
ich bin nödd tauft, und han trotzdem en name... sheini F. Baby, or call me GOD

hermanndes
05.01.2006, 17:56
soviel zu dem thema:

Papst Benedikt XVI wird mit einer Luxus-Limousine vom Flughafen abgeholt.
Nachdem der Fahrer sämtliches Gepäck des Papstes verstaut hat, merkt er, dass Ratzi noch immer nicht im Auto sitzt und spricht ihn darauf an:

"Eure Heiligkeit, würde es ihnen etwas ausmachen, sich ins Auto zu setzten, damit wir losfahren können?"

Der Papst antwortet: "Um ehrlich zu sein, im Vatikan darf ich nie mit einem Auto fahren. Möchten Sie mich nicht fahren lassen?"

Der Fahrer antwortet ihm, dass dies nicht möglich sei, da er sonst seinen Job verlieren würde.

Ratzi: "Ich würde Sie dafür auch fürstlich entlohnen".

"Na gut", denkt sich der Fahrer und steigt hinten ein.

Der Papst setzt sich hinters Lenkrad und braust mit quietschenden Reifen davon.

Als die Limousine mit 150 km/h durch die Stadt fährt, bereut der Fahrer seine Entscheidung und bittet: "Bitte, eure Heiligkeit, fahren sie doch etwas langsamer!"

Kurz darauf hört er hinter sich Sirenen heulen.

Der Papst hält an und ein Polizist nähert sich dem Wagen.

Der Chauffeur befürchtet, seinen Führerschein zu verlieren.

Der Polizist wirft einen kurzen Blick ins Auto, geht zurück zu seinem Motorrad, nimmt sein Funkgerät und verlangt seinen Chef zu sprechen. Als sein Chef am Funkgerät ist, erzählt der Polizist ihm, dass er gerade eine Limousine mit 150 km/h aufgehalten hat.

Der Chef: "Na, dann verhaften Sie ihn!"

Polizist: "Ich glaube nicht, dass wir das tun sollten. Die Person, die drin sitzt, ist ziemlich wichtig."

Sein Chef antwortet darauf, dass es ihm völlig egal sei, wie wichtig die Person ist. Wenn jemand mit 150 km/h durch die Stadt fahre, gehöre er auf der Stelle verhaftet.

"Nein, ich meine WIRKLICH wichtig", antwortet der Polizist.

Chef: "Wer sitzt denn in dem Auto? Der Bürgermeister?"

"Nein", antwortet der Polizist, "viel wichtiger"

"Bundeskanzler?", fragt der Chef.

"Nein, noch viel wichtiger."

Chef: "Gut, wer ist es denn?"

Bulle: "Ich glaube, es ist GOTT!"

"Warum denn glauben Sie, dass es Gott ist?", fragt der Chef.

Darauf antwortet der Polizist: "Er hat den Papst als Chauffeur!"

machets guet, scheenä obä

eMKay
05.01.2006, 18:14
mk: statt dim gespame hetschmer ma chöne zruggschriebe :D
:afro:

machi wenni hei chume.. für dich nimmi mer ebe immer EXTRA VIEL ZYT! ;)

hehe, jo nei aber wenn du öbbisem e namä gisch, denn taufsches
au grad... mittlerwielä isch taufä nüm gleich kirche und pfarre
und sunnschtigä scheiss... aber isch oke, ich has doch nur wellä
sagä.... :p

und jo ebbä, könntsch jo au eifach bits lisliger lachä,
denn würde di nit alli so blöd a luegä...
was au e möglichkeit wer, denä lüt d'zverzellä wiso,
s'büroläbä isch einäwäg viel viel zu öde.... findsch nit?

bits lockeri stimmig machä im büro...

wie ich, ha grad widr mol dr locher durchs büro gschossä...
stuhn mängmol sälber ab mir, wie ungschickt ich mi ka aschtellä...
naja, kunnt villicht vom :kiffer: , eeeeeeegal;)

nei gaht nöd! wenn ich vo tüüfschtem herze lache, denn lach ich!! und kichere nöd, oder süschtige shizzle! ;):D you know?!

s'büroläbä isch nix da öde! also zumindescht nöd be mir! weiss ja nöd wes be eus uusgseht! :D hehehee..

äähm.. mir gheit im büro immer dä spiegel us dä hand! :D hani scho erwähnt, we luschtig ichs im büro han? :lol:

also etz wieder ONTOPIC.. ebe, mer chan au ohni dass mer tauft isch en name haa! und was ich blöd find, isch, dass dä Ratzinger gwählt wordä isch! er isch 78gi.. krass uusdruckt, aber, sini zyt isch scho cho..i 2 jahr müendmer sicher wieder en neue papscht wählä! und stellet eu vor, dä Ratzinger treit PRADA SCHUHÄ!! oder ischs doch GUCCI gsi??!?:confused:

Al P.
05.01.2006, 20:49
soviel zu dem thema:

Papst Benedikt XVI wird mit einer Luxus-Limousine vom Flughafen abgeholt.
Nachdem der Fahrer sämtliches Gepäck des Papstes verstaut hat, merkt er, dass Ratzi noch immer nicht im Auto sitzt und spricht ihn darauf an:

"Eure Heiligkeit, würde es ihnen etwas ausmachen, sich ins Auto zu setzten, damit wir losfahren können?"

Der Papst antwortet: "Um ehrlich zu sein, im Vatikan darf ich nie mit einem Auto fahren. Möchten Sie mich nicht fahren lassen?"

Der Fahrer antwortet ihm, dass dies nicht möglich sei, da er sonst seinen Job verlieren würde.

Ratzi: "Ich würde Sie dafür auch fürstlich entlohnen".

"Na gut", denkt sich der Fahrer und steigt hinten ein.

Der Papst setzt sich hinters Lenkrad und braust mit quietschenden Reifen davon.

Als die Limousine mit 150 km/h durch die Stadt fährt, bereut der Fahrer seine Entscheidung und bittet: "Bitte, eure Heiligkeit, fahren sie doch etwas langsamer!"

Kurz darauf hört er hinter sich Sirenen heulen.

Der Papst hält an und ein Polizist nähert sich dem Wagen.

Der Chauffeur befürchtet, seinen Führerschein zu verlieren.

Der Polizist wirft einen kurzen Blick ins Auto, geht zurück zu seinem Motorrad, nimmt sein Funkgerät und verlangt seinen Chef zu sprechen. Als sein Chef am Funkgerät ist, erzählt der Polizist ihm, dass er gerade eine Limousine mit 150 km/h aufgehalten hat.

Der Chef: "Na, dann verhaften Sie ihn!"

Polizist: "Ich glaube nicht, dass wir das tun sollten. Die Person, die drin sitzt, ist ziemlich wichtig."

Sein Chef antwortet darauf, dass es ihm völlig egal sei, wie wichtig die Person ist. Wenn jemand mit 150 km/h durch die Stadt fahre, gehöre er auf der Stelle verhaftet.

"Nein, ich meine WIRKLICH wichtig", antwortet der Polizist.

Chef: "Wer sitzt denn in dem Auto? Der Bürgermeister?"

"Nein", antwortet der Polizist, "viel wichtiger"

"Bundeskanzler?", fragt der Chef.

"Nein, noch viel wichtiger."

Chef: "Gut, wer ist es denn?"

Bulle: "Ich glaube, es ist GOTT!"

"Warum denn glauben Sie, dass es Gott ist?", fragt der Chef.

Darauf antwortet der Polizist: "Er hat den Papst als Chauffeur!"

machets guet, scheenä obä

dä geilscht mann :auslachen danke :D

eMKay
05.01.2006, 21:36
dä geilscht mann :auslachen danke :D

ja dä witz isch scho dä geilscht.. ich han mi vergrööhlet!! :D:D ajajaa.. :lol:

CroWny
05.01.2006, 21:42
Der Papst stirbt und kommt an die Himmelstür. Petrus begrüßt ihn und fragt nach seinem Namen.
"Ich bin der Papst."
"Papst, Papst", murmelt Petrus. "Tut mir leid, ich habe niemanden mit diesem Namen in meinem Buch."
"Aber ich bin der Stellvertreter Gottes auf Erden!"
"Gott hat einen Stellvertreter auf Erden?", fragt Petrus verblüfft. "Komisch! Hat er mir gar nichts von gesagt."
Der Papst läuft krebsrot an. "Ich bin das Oberhaupt der katholischen Kirche!"
"Katholische Kirche? Nie gehört!", sagt Petrus. "Aber warte mal einen Moment, ich frag den Chef."
Er geht nach hinten in den Himmel und sagt zu Gott: "Du, da ist einer, der sagt, er sei dein Stellvertreter auf Erden. Er heißt Papst. Sagt dir das was?"
"Nee", sagt Gott. "Kenn ich nicht. Weiß ich nichts von. Aber warte mal, ich frag Jesus. Jeeesus!"
Jesus kommt angerannt. "Ja, Vater, was gibt's?"
Gott und Petrus erklären ihm die Situation.
"Moment", sagt Jesus, "ich guck mir den mal an. Bin gleich zurück."
Zehn Minuten später ist er wieder da, Tränen lachend. "Ich fass es nicht", jappst er, "erinnert ihr euch an den kleinen Fischerverein, den ich vor etwas über 2000 Jahren gegründet habe? Den gibt's immer noch!"

Dr.Houmi
05.01.2006, 21:53
hahaha
hihihihi

bbbmuuuuahaha

hey voll dr überhammer! ahjo und dr anderwirtz isch dr gailscht!

übrigens...i glaub i kriag zwenig ufgerksamkait:rolleyes:
:o

...sorry aber hätt hald au müasa si :bluepunk:

VinniePaz
05.01.2006, 22:26
Original geschrieben von Jollepath
Ou man und ich ha gmeint s gaht ums chille (relaxe, usspanne, umehange...) tssss

WORD:D

Talib
05.01.2006, 22:53
Original geschrieben von Dr.Houmi
also i han kai bock gha dä ganzi naivi billshit vu es paarna ds läsa...trotzdem

bevor so lüüt wia dr danton söttig urtail fällen, söttens doch zerscht mol d bibla läsa.

echt...euerei biträg sin sowas intolernant...dia maischta posts schtrotzen ja nur so vu ifältigkait.

i main klar wär hät das nonia gsait, d kircha seg doch di gröscht sekta etc etc...

i han ja sälber au nit dahnig vur biblischa gschicht, und glauba aunit anen gott wianer inder bibla schtoht...aber so schprüch wia vum danton sind doch oberdämlich. Glauba isch immerno a uslegigssach, und es sin au nit alles so fundamentalischta.

edit: sorry danton han bi dim post dkircha allg. mitem glauba vertuscht. dont take it personal

Und vuwäga religion isch tschuld am massamorda. händer z gfühl d menscha würden sich nid bekraiga, hettis nia religiona geh? sait eu nationalismus nüd? Irak? I main "gründ" zum kriag füahra gits immer,ob mit oder ohni religion.

Und i finds aifach dermäba so schprüch usazloh. Will es git soviel uf dera welt, wo überhaupt nüt hän...und chömen mr jetz nid vuwäga selbschtiniazitiva goht verlora oder so...es git lüt soviel lüüt dia hän 0 ussicht uf es bessers läba. ds ainziga wos hän isch dr glauba zu gott und dHOFFNIG wosi wiiterläba lot.
i han sälber schu mit sötig lüüt bekanntschaft dörfa macha, und immerno häns en lächla im gsicht...ir schwiiz hetten worschinlich alli schu selbschtmord gmacht, willma ja an nüt me glaubt; geschweige denn an sich sälber :hmmm:
guet gschriebe..

i go zwar säuber sehr säute id chile (wiehnachte und oschtere)
ou i ha immer dänkt und gseit..jo i muess jo ned id chile, i gloube ou so a gott und so sache. de pfarrer het zwar einisch öpis gseit gha dass mer glich id chile sött. het sogar gueti argumänt gha..

mer brucht de gott ou meischtens wenn mer inere scheiss situation isch..und de dänkt, scheisse wieso ich... mer sötte ebe ou sösch ane dänke und so..und ned nur wenns eim scheisse goht :hmmm:
i finds ou guet dass mer a öpis gloubt, das get de lüüt hoffnig.

aber isch easy wenn der das anderscht gsähnd..

Knight
06.01.2006, 00:19
Original geschrieben von Dr.Houmi

hmm die zwei statements sind genau so naiv. isch absolute bullshit.

1. klar sind chrieg wäg religion gfüert worde. wänn nur es bitzli vo de gschicht vo de mänschheit kännsch, sött das klar si. wie sölls ohni religione chrüzzüg gäh ha? islamische fundamentalismus? etc., da gits ja ächt tusigi vo vorfäll.
s'stimmt scho bi es paar vo dene chrieg (aber nie allne) d'religion als rächtfertigung und vorwänd verwändet worde isch, aber au das zeigt, das ohni chile söttig chrieg vil schwerer duerchfüerbar gsi wäred.

das au chrieg wäg andere theme gfüert werded hät ja überhaupt nüt demit z'tue.

2. was hät dänn das mit de sprüch genau z'tue? die arme sind nöd arm wil d'chile a ifluss verlürt, im gägeteil. religion isch immerno uf vilne ort uf dem planet es machtinstrumänt, wo hilft bevölkerig z'underdrücke, indem mer ihre irgendwas vonere höhere macht, wo mer sälber de vetretter isch, vorschnurrt. en papst chönt millione vo lüüt rette, indem er de bullshit vowäge kondom isch öppis schlächts nüm witerverbreite würd, da die millione arme wo a alles glaubed wo de papst verzellt dänn vilicht nüm i jedere generation für 10 nachkomme sorge und aids nüm witervrebreite würd - und so überläbe würde.
glaube isch sicher öppis wo vilne lüüt chraft git, aber ohni religion würded nöd meh lüüt sterbe uf dere wält.

d'armuet uf de wält müsst au gar nöd da si - es git gnueg ässe/trinke/unterkunft/etc. für ALL. de grund, das nöd all devo chönd läbe, lit im momentane mächtesystem wo's mächtigi, wohlhabendi, und machtlosi, armi git. und darin, das die mächtige natürlich nöd uf ihri macht wänd verzichte. s'lit dra, dases en wschte git wo im überfluss ertrinkt und wo jährlich so vil für kafi usgit wie's in niger millione vo chinde rette chönt. und au dadra, das d'lüüt allgemein naiv und dumm sind, blind igrendwelchne medie vertraued und amene populismus folged, und drum nüt gäg die herrschende system, wo das machtverhältniss ufrächt bhaltet, unternämed.

Dr.Houmi
06.01.2006, 00:42
ja knigh das ischmr alles au klar. häsch schu recht recht, min post isch aifach um 18o grad dräht im verglich zu dem vum danton oder so.

Mit dr erschta ussag hani nur wella, dass es gemetzel nit nur wäg religion git. chrüzüg sin schu übel aber in dera ziit isch di ganz welt doch so druff gsi, sogar miar liaba "schwizer" ;)

bim punkt 2 schtimmi diar au überi.

i bin ja sälber vilicht vor 2 johr ds letschta mol ir kircha gsi, und dass dr papscht kondom verbütet etc. findi au voll chrank.
i han aigentlich au nur mol bits di positiva aschpekt vur "chircha"-aigentlich bini viel zfescht ufen glauba abgschwaift, i waiss- wella ufzaiga.

i will nur säga, dass dchircha bzw. dr glauba an gott au positivi und nit NUR negativi siita hät.

peasen

Knight
06.01.2006, 00:54
guet guet, da häsch natürlich scho rächt. aber das früener all so gsi sind lahni ebe nöd als entschuldigung für s'negative gälte, nur vil früener all gmordet händ macht das mord au nöd guet. ;) hehe