Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : T F L banna god dos? gods no?

mark faloon
04.08.2004, 18:21
er chennt TFL banna, esch gleech,
denn tuet halt TFL funky line painte ...

ech ben ned TFL sonder TFL WestSide,
ond stahn hinder mine brueder!

esch velecht scho betz übertrebe gseh,
ech vur westside han mech aber au zemlech zrügg gnoh.

... reezer, chan doch ned jede banne, wo scheisse schrebt,
denn müesst er ja jede banne, vor allem i dem graff-thread.

... reezer, wenn do wüsstesch!

also! ech als TFL-Memba WestSide protestiere im name vor muetter-posse ganz fescht. also wer esch toy?

reezer, muesch mech ned banna, ech werde mech weeter he zrügg halte. wött aifech ehrlech see ond eure meinige wösse.

[Kampf(V)ilbe]
04.08.2004, 18:40
i stoh voll hinter dera bann-aktion. Es cha jo nöd si dass so einzelni spasties pro tag 2 threads mit nur müll müend öffna und dia andera members mit ihrera fake-chinder scheisse ufrege

@reezer thumb up!

weitermachen... ;)

scope
04.08.2004, 18:43
i finges ou guet so.... guet das si banned si

Wryter24
04.08.2004, 18:45
ich find de mark fallon set mer grad au no banne nämlich eine meh wo so es futze treath schisding ufmacht weg damit

stefano3000
04.08.2004, 19:11
nüt gäge toys... jedä hett mau agfange...

aber die suckers händ numme sinnlos gstusset.

thanks reezer!

sha
04.08.2004, 19:31
reezer gutes mensch!

aber müend jo sälber säge, lostig gsi sends

[Kampf(V)ilbe]
04.08.2004, 19:34
aber müend jo sälber säge, lostig gsi sends [/B][/QUOTE]

chasch du mir erklära was a so chlina glangwiilta, pubertierenda kiddies luschtig gsi isch?

din humor möcht i mol ha, denn würd i viellicht de bush no luschtig finda...

Danielsson
04.08.2004, 19:34
Banned die huärä shizzl TFL-S U C K E R S

sha
04.08.2004, 19:39
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
chasch du mir erklära was a so chlina glangwiilta, pubertierenda kiddies luschtig gsi isch?

es esch lostig gsi, wie all sech öber tfl ufgregt hend, aber glich no i eri "tfl-äigene" threads inepostet hend (han i au äinisch, ok) - ond es paar sogar mehrmols...

ond du glaubsch ned ärnsthaft, das das kiddies send? das send es paar mongos gsi, wo sech en spass drus gmacht hend, aight-genossen.ch chli of trab z brenge - ond gschafft hend sis emel...

klar heds mängisch gnärvt, aber muesch jo eri biträg ned läse, chansch si jo of d ignorier-liste tue, ond de gsesch eri biträg nömme (glaub i emel, wens ned so esch bett ech om ufklärig) ond chansch ganz normal witerdiskutiere...

ond das met em bush lostig fende esch glaubs chli zemlech sennlose verglich, wel was dä macht, ond was die do gmacht hend, hed jo absolut käi zämehang...

rm
04.08.2004, 19:44
ich wür mich ehrlichgseit au ufrege wenn so chliini pissers fasch alli threads zur sau mached. i de letschte ziet sind threads im graffiti bereich eifach nur scheisse gsie will gwüssi lüüt gmeint hend sie mönd zickig tue und scheisse lalle!

:banned:

[Kampf(V)ilbe]
04.08.2004, 19:45
i hans anart so gmeint: :cool:

wenn ich so en deplazierta humor het, würd i viellicht de bush no luschtig finda

chli missverständlich usdruckt

- sorry

sha
04.08.2004, 19:52
easy, ech hätts warschinli au ned so lostig gfonde, wens em rap-forum gsi wär, aber so zwöschetine mol weder go luege, was die domms useglo hend, ond wie das sech all dröber ufgregt hend esch emel lostig gsi...

äh fuck it, hauptsach, si send bannt ond nomol props a reezer för die handlig

peace

hermanndes
05.08.2004, 16:20
TFL wäg, so au mi signatur!

guet gmacht reezer!