Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : no detox ????

.kerYjameS
26.03.2004, 10:36
Es scheint so, als würde die seit Jahren heiss erwartete Solo-LP von Superproducer und Rapper Dr.Dre verschrottet werden. Wie unsere Kollegen von SOHH.com berichten, so ist die Westcoast-Legende zusammen mit The Game und Busta Rhymes auf dem neuen Cover des XXL-Magazins (Mai-Ausgabe). In dem langen Bericht und Interview erklärt Dre, dass er nicht mehr mit einem Release von "Detox" plant. Eine Überraschung ist dies ja nicht, da das Album immer wieder verschoben und immer wieder neue Artists gesignt wurden. Dre will sich auf seine Künstler konzentrieren und deren Alben produzieren, unter anderem das Aftermath-Debut von Busta Rhymes, welches womöglich noch dieses Jahr erscheint. Das XXL-Mag mit Dre, Busta und The Game erscheint im April.

fuck das würd mi aber ahschissä...

anschinend wot er sini beats für 50 ode busta rhymes platte bruche, wil er so meh kohoe mache chönt ig het lieber ihn druf ghört, oder wenigstens busta rhymes, aber nid 50 de nuschlet numä wieder d beats kappput

Aurel
26.03.2004, 10:46
ech fends guet, dass er meh ziit i sini jungs investiert... lieber es guets busta-album als es mittelmässigs dre- und es schlechts busta-album... oder so..

Map
26.03.2004, 10:48
Es mittumässigs Dre Aubum hets no nie gä. Busta in ehre, aber mittumässigi Busta Aubum hets scho gä, ömu mire Meinig no.

Darum hoffi scho das Detox glych no chunnt. I meine, lueg The Chronic, The Chronic 2001... Mann, dass sy Meilesteine, Meischterwärch! Usserdäm liebi dr Dre us Rapper.

^dox
26.03.2004, 11:23
obwohl i nix bsundrigs vom dre haute, respektier ich sis wüssä, könne! wie au ig finds kuul, das dr dre zu sine lüüt luegt, um zbeste usezbecho.. bi gspannt / ... see it!

rm
26.03.2004, 14:10
naja ich finds eigentlich zimmli schaisse will i de artists bi aftermath e nöd so mag, aber mer werdeds denn ja gseh...

Aurel
28.09.2004, 00:20
also, das ganze nimmt wohl en wändi. isch wohl nur en promo-gag gsi...

uf jede fall droppt de dre ufem game sim neue track "higher" folgendi ziile:

"You thought Dre retired, left me a 6'4 and his Dayton Wires? These niggas is a waste of rhymin Doc got something to say be quiet: LOOK OUT FOR DETOX"

da (http://69.57.150.70/westcoast2k.net/mm/wc2k/Game_-_Higher_www.westcoast2k.net.wma) no de link, um "higher" sich a'zlose... whoa! "nigga with attitude vol.1"... das wird es album!!!

aDidoN
28.09.2004, 00:30
Original geschrieben von .kerYjameS
aber nid 50 de nuschlet numä wieder d beats kappput

:banana: :handclap: :afro: :dance: :fallfromc :yeah: :jaja: :cooldance :D ...:p

Pablo Escobar
28.09.2004, 12:26
Original geschrieben von Aurel
also, das ganze nimmt wohl en wändi. isch wohl nur en promo-gag gsi...

uf jede fall droppt de dre ufem game sim neue track "higher" folgendi ziile:

"You thought Dre retired, left me a 6'4 and his Dayton Wires? These niggas is a waste of rhymin Doc got something to say be quiet: LOOK OUT FOR DETOX"

da (http://69.57.150.70/westcoast2k.net/mm/wc2k/Game_-_Higher_www.westcoast2k.net.wma) no de link, um "higher" sich a'zlose... whoa! "nigga with attitude vol.1"... das wird es album!!!

wird sicher jäs DETOX ha scho vor 2.5 joht drvo ghört...und wenns so lang gange isch kas jo nur e album si wo s'2001:the chronik-niveau ka phalte....hoff ich

Aurel
28.09.2004, 18:04
das niveau chasch zwar ned erreiche, aber hoffemer s'bescht...

sly saloon
28.09.2004, 18:06
was isch enart mit de auscho lang mol akündigte reunion vo n.w.a mit em snoop a de stell vom easy e?

au versandet?....(bin z ful zum google...de aurel weisses sicher;))

Aurel
28.09.2004, 18:07
also ich weiss nur, dass de snoop und de dre zurziit ned grad die engschte frönde sind... das seid irgendwie scho fascht alles...

samee
12.10.2004, 20:57
hehe also uf cede.ch schtoht das:

dr. dre
detox
Hip-Hop
31.12.2004

wer weiss...

diken
14.10.2004, 10:20
cede schriebt da glaub generell wenns ned genau wüssed wenn das es album use chunnt. uf da chasch glaub ned gah.

JayJay
14.10.2004, 10:31
Original geschrieben von diken
cede schriebt da glaub generell wenns ned genau wüssed wenn das es album use chunnt. uf da chasch glaub ned gah.

das isch genau so...

het jenschti albene uf cede.ch wo eifach 31.12.2004 drinne steit, wüu si nid wüsse wenn dases use chunnt...

subtile
14.10.2004, 10:57
Chunnt schono, het jo schliesslich au sini zit brucht bis 2001 usecho isch... also eifach geduld ha :kiffer: vilicht denn im 2011 :p

FlinkerFinke
09.05.2005, 18:32
da hets en gaanz chlinä Schnipsel vom Detox, aber öbs jetzt würkli usechund?? :confused:

http://www.rapbasement.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1185

mod
09.05.2005, 21:43
Original geschrieben von FlinkerFinke
da hets en gaanz chlinä Schnipsel vom Detox, aber öbs jetzt würkli usechund?? :confused:

http://www.rapbasement.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1185

tönt aber na fresh

FlinkerFinke
09.05.2005, 21:48
yep finds au na guet, aber verwunderet mi das erscht jetzt öpper uf das gschtosse isch (snippet isch glaubs scho sit em Januar in netz)
jänu, vilicht klappts ja doch no mit dem 50mal verschobene Album.

cLinton
09.05.2005, 22:10
de dre söt lieber eifach 15-16 fetti beats mache, und nachher es paar rookies vor westcoast la drüber style anstatt so schwule 50 cent scheisse

nise
09.05.2005, 22:33
eh wirds detox gäh...
är hets scho uf mehrere tracks akündigt (unter anderem au no uf dr special version vo "where i'm from" vom game). är chönnt sich das gar nid leiste das nid usezbringe... news das es titelsite git :)

Damien
10.05.2005, 02:43
2006 sötts usecho

hobgoblin
20.10.2005, 22:41
be ede onändleche wiite vom internet ond sinere grauzone of detox-the millenium of aftermath gstosse! mol luege öbs werklech das erwartete detox esch. aber das lod doch no en hoffnig offe das detox werklech mol veröffentlecht werd:dance:

The Blaze
22.10.2005, 18:44
Ich bi mer sicher dases usächunnt...

Zudäm Dre seits sälber i dä Liäder "Higher" (The Game feat. Dr. Dre) und "Here we go again" (The Game feat. Dr. Dre).

...

hobgoblin
23.10.2005, 15:30
Original geschrieben von hobgoblin
be ede onändleche wiite vom internet ond sinere grauzone of detox-the millenium of aftermath gstosse! mol luege öbs werklech das erwartete detox esch. aber das lod doch no en hoffnig offe das detox werklech mol veröffentlecht werd:dance:

es esch also ned das albom gse. "nome" es mixtape met wärk vo dre ond omgäbig(busta,gamesnoop,...) aber es esch no gmüetlech

casa
24.10.2005, 16:33
hoff das teil chunnt no! wär schad drum! aller guten dinge sind drei, seit mä jo!

The Blaze
23.07.2008, 20:24
so... fast 3 jahre später... :D

dre hat sich wiedermal zu wort gemeldet...

im besten fall kommt detox ende jahr...

http://www.billboard.com/bbcom/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1003830469

"the chronic 2001" hat mittlerweile 7x platin... nicht schlecht!

Deimos
23.07.2008, 21:01
lol :D ich glaub nüt und niämer chönt dene erwartige no grecht werde womer nach dere laaaaaange ziit hät!
wenn doch, wird das s beschte album quer dur alli musigstil dure :D

The Blaze
23.07.2008, 22:57
doch doch, das wird schon! ich hab ein gutes gefühl!

Thomy
24.07.2008, 08:55
Original geschrieben von The Blaze
Ich bi mer sicher dases usächunnt...

Zudäm Dre seits sälber i dä Liäder "Higher" (The Game feat. Dr. Dre) und "Here we go again" (The Game feat. Dr. Dre).

...

"Watch out for Detox!" aber wie lang isch das scho wieder her ?:D 4jahr? egal

Dr. Dre Gives Release Date & Guests For Detox Album

The first news on Dr. Dre's long awaited album, Detox, has finally came from Dr. Dre himself. Recently Dre talked to USA Today where he says "I'm just now -- over the last couple of months -- starting to feel that it's going to be right and it's something I can be proud of, and everybody is going to love it." After a six-year wait, Dre mentioned a possible release date saying "In a perfect world, I'm shooting for a November or December release."

Dr. Dre even went on to talk about the drum work that is derived from live instrumentation saying "We have an entirely new thing going with the drums that's incredible, and we're still developing that." So, who will be on the album? Jay-Z, Lil Wayne and Nas are among the rappers who Dre tapped to appear on the album.

What will happen after Detox? “...I’m going to put this record out, promote it, and then become a hermit,” Dre explains. “I’m going to stay in the studio and produce. All I want to do is sit in the studio with that person (a new artist) for a year and try to create another masterpiece.” Dr. Dre Gives Release Date & Guests For Detox Album

The Blaze
24.07.2008, 20:10
@Thomy: schau mal wann ich diesen beitrag geschrieben habe... ;)

deekay *OS*
24.07.2008, 20:34
geilie fred...:D
"2006" sötts usecho..
:D :D :D

LKB
25.07.2008, 10:33
ech fends guet, dass er meh ziit i sini jungs investiert... lieber es guets busta-album als es mittelmässigs dre- und es schlechts busta-album... oder so.. oh ja, das kann ich so unterschreiben.

und...
no detox? no news!

ATLRS
25.07.2008, 11:12
ech fends guet, dass er meh ziit i sini jungs investiert... lieber es guets busta-album als es mittelmässigs dre- und es schlechts busta-album... oder so..

naja das Busta Album wurde dann wirklich nur knapp überdurchschnittlich, darür war The Documentary ein Classic.

Also Detox kann fast nur noch eine Entäuschung werden...

LKB
25.07.2008, 11:47
Original geschrieben von ATLRS
[B]naja das Busta Album wurde dann wirklich nur knapp überdurchschnittlich[B] also wenn du the big bang meinst, dann bin ich mir nicht sicher, ob bei dir die selben tracks drauf sind, wie bei mir ;)