Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Gewalt und Hip-Hop

gimma
04.08.2004, 21:01
In der Schweiz scheint alles noch ruhig, die Klischees halten sich noch im Schatten - aber in Deutschland wirds langsam Bedenklich...

so war vor kurzem folgende News zu lesen:
http://www.hiphop.de/home.cfm?p=5962&CFID=1719521&CFTOKEN=88471788

und als ob das nicht schon genug Schande wäre, konnte man hinterher erfahren, um wen es sich bei den Opfern handelt...

http://www.hiphop.de/home.cfm?p=165&pl=2&idf=66,31206,0&CFID=1719521&CFTOKEN=88471788&page=1

soetwas ist echt bedenklich und äusserst tragisch. Wie weit sind wir eigentlich?:confused:

hobgoblin
04.08.2004, 21:37
jo stemmt ebe leider scho. mer ghört emmer meh vo gwalttate wo ede hiphopszene passieret. jedoch muess mer sech au froge wie fescht das ganze puscht werd, esch eine scho ede hiphopszene nome wöll er breiti hose ond es decks cheteli om de hals hed?
osserdem werd jo au oft gärn ergendwelchi tate enere szene zugordnet. z.B. was macht das för en sen wenn sech zwoi de grend ischlönd, d'säge das die beide us de einte oder andere szene gse send. so werd au nomme hass gschüred...

aber schlossändlech muess ech halt au säge, dass die entwecklig eim scho chli zom noodänke verleitet

touni
04.08.2004, 22:25
hm.... das mit em "de szene zueordne" schtimmt scho.... es isch huere schnäll gad igend e gsamt-"gruppe" tschuld....

aber ich find igendwie i dem fall chunts nöd so druf aa das es etz d'hiphop szene gsi isch .... ich finds bedrohlich, dass es vill meh e allgemeini entwicklig isch wo sich i die richtig bewegt.....
ich mein so "NY-style-stadtgebiet-wo-sich-nöd-mal-d'bulle-anegetrouet" wi me immer so schön seit hämmer in züri oder so (es chönnt au enanderi schtadt sii ich wett da nöd wider igendso e kantönligeischt-diskussion azettle) nonig, aber who knows wi langs na wird ga..... hm.....

rm
04.08.2004, 22:47
naja, ich denk es chunt au ufd künschtler druf ah, zum teil hends ämmel würkli überhaupt nüt im grind und handled bevors überlegged, bi villne platzd de chrage eifach z schnäll. Menschä wo sich eifach sinnlos i de gägend umme prügled hend vorallem es psychischs problem, wegeme schpezielle erläbniss oder so.

was mer eifach nanig begriffe het isch das hip hop nie de ander persönlich träffe sött.

damon dash: BUSINESS IS NEVER PERSONAL

Mr. Dip'n'Dick
04.08.2004, 23:33
Ahhhhhhhh, der Lange im Krankenhaus...
Dafür hab ich da noch was von Too Strong Wiedervereinigung gelesen, was mich doch sehr fröhlich stimmt.

Übrigens möchte ich hier zu dem Gewaltding erklären, dass dies durchaus auch in der Schweiz des öfteren vorkommt. Einige Freunde von mir, lieber Gimma, wurden beispielsweise von deinen Limmatthalriders oder Konsorten mit Schusswaffen bedroht. Gerade an Freestylebattles wurde ich schon öfters Zeuge von gewaltigen Übergriffen. Das finde ich sehr amusant, da dort eigentlich die Worte im Mittelpunkt stehen sollten. Einige scheinen die Beleidigungen in einem Battle woll nicht zu verkraften...

Earthworm Jim
04.08.2004, 23:50
Original geschrieben von Mr. Dip'n'Dick
Ahhhhhhhh, der Lange im Krankenhaus...
Dafür hab ich da noch was von Too Strong Wiedervereinigung gelesen, was mich doch sehr fröhlich stimmt.

Übrigens möchte ich hier zu dem Gewaltding erklären, dass dies durchaus auch in der Schweiz des öfteren vorkommt. Einige Freunde von mir, lieber Gimma, wurden beispielsweise von deinen Limmatthalriders oder Konsorten mit Schusswaffen bedroht. Gerade an Freestylebattles wurde ich schon öfters Zeuge von gewaltigen Übergriffen. Das finde ich sehr amusant, da dort eigentlich die Worte im Mittelpunkt stehen sollten. Einige scheinen die Beleidigungen in einem Battle woll nicht zu verkraften...
whut da fuck send d "limmatthalriders"? doch ned öpe en gang?:rolleyes: falls ja, denn bestätigt sech mini theorie, dass es CH-wannabees eifach ned änebringed en coole name usezfinde ond die gangnäme emmer deftig gay send...

das met de stigende gwaltbereitschaft (speziell unter jugendliche) esch ja mit zahle beleid. letscht mal i sonere behämmerte cop-sändig im dütsche TV hends zeigt, dass in dütschland cops, wo nur met jugendliche z tue hend schusswaffe träged ond die ganz ziit schiessüebige möched...

es ged eifach z vel lüüt in europa, wo meined sie läbed in brooklyn oder inere andere hood... :o
"dies ist nicht amerika..."

however, peez

lou
05.08.2004, 00:21
hey näi altä!!!!
limmattalriders si diä voll derbä harley-gängschter miterä pumpi und shirts wo druffschtoot:"honk if you´ve never seen a gun fired from a moving limattalrider", a.k.a si sin ä rapcrew ussem limmattal!!!
zimmli fresh züg möchä si no!!!

und à propos gwalt und hiphop!!!i finds eh truurig was uss derä kultur langsam gmacht wird(duur mediä und was au immer)!!es isch jo entstandä um ebbe genau gwalt vorzbeugä, und jetz wird das gängschter-züüg no vo alnä pusht!!!!
genau 180 grad verchert!!!gwalt und hiphop hett jetz überhaupt nütt mitenand ztuä, und jedä wos gfühl hett das schtimmi nid oder wo wett das sones bild vo hip-hop in der öffentlichkäit entschtoot, duät mer leid!!!
ich wohnä witerhin i dr schwiiz, ha wiiterhin käi gun in dr hosä, ghör witerhin chuäglockä und grillä anstatt sirenä und schüss bim ischlofä und blibb witerhin friedlich!!!!

slü

Earthworm Jim
05.08.2004, 00:24
Original geschrieben von lou
hey näi altä!!!!
limmattalriders si diä voll derbä harley-gängschter miterä pumpi und shirts wo druffschtoot:"honk if you´ve never seen a gun fired from a moving limattalrider", a.k.a si sin ä rapcrew ussem limmattal!!!
zimmli fresh züg möchä si no!!!
sorry, esch ja klar das mer das wüsse müesst, aber weisch, ech wohne halt ned i de chue-hood, no nie vo dene punks ghört!

:hmmm:

lou
05.08.2004, 00:32
wohnä eigentli innerä völlig andersch glägänä chuä-hood und weiss nid moll wos limmattal liggt, bi aber glich moll uff der page vorbigsurft, aber ebbä, mä cha jo nid jenschti crews kennä!!!!

peace, muäss go mützä

Earthworm Jim
05.08.2004, 01:03
Original geschrieben von lou
wohnä eigentli innerä völlig andersch glägänä chuä-hood und weiss nid moll wos limmattal liggt, bi aber glich moll uff der page vorbigsurft, aber ebbä, mä cha jo nid jenschti crews kennä!!!!

peace, muäss go mützä
söll mal öpert die site poste, wott mech schlau mache:rolleyes: :brille: :) ;)

peez

BIONIC BOUNCER
05.08.2004, 01:35
hmmmm... i befürworte gwalt überhauptnöd!
A-B-E-R ....s`biispiel vo de freestylebattle isch gad wunderschön: viellicht söttet sich gwüssi lüüt eifach überlege, wa sie wie zu wem sägäed.....
denn nöd nur waffe tüend weh....au en brochene chiffer cha schmerze!!! und wer en dicke hals verfüährt, muess dämit rechne, dass ihm dä zu gegebener zit mol gstopft wird....
think about and shut up

Aurel
05.08.2004, 06:36
Original geschrieben von Earthworm Jim
sorry, esch ja klar das mer das wüsse müesst, aber weisch, ech wohne halt ned i de chue-hood, no nie vo dene punks ghört!

chue-hood? als luzerner nennsch du zürcher chue-hood? und de gimma isch bi de limmatalriders? jungs... höred uf. informiered üch, bevor ehr so 'n scheiss uselönd...

Beatnik
05.08.2004, 07:22
Original geschrieben von Mr. Dip'n'Dick

Übrigens möchte ich hier zu dem Gewaltding erklären, dass dies durchaus auch in der Schweiz des öfteren vorkommt. Einige Freunde von mir, lieber Gimma, wurden beispielsweise von deinen Limmatthalriders oder Konsorten mit Schusswaffen bedroht.

Ha Ha, Funny! Mängisch sind ihr ächt zblöd zum was checke! Wer scheisse laberet und e grossi Frässi schwingt, mues hald dämit rächne das er mal e Drohig an Hals überchunt! Aber es gitt en Underschied zwüsched "Labere" und würklich "mache", you know! Und wenn ihr grad alles ernst nehmed wo useglah wird, DÄNN ISCH DAS AU GUET SO, schliesslich isch Rap au nüüt für Babys, da mues mer au chli istecke chöne, Verbal natürlich, ohni das mer grad uf Hippie Style seit "ui ui ui, diä hend eus mit Waffe droht"!

Und zu dä Battles, also ich bin scho a 3 Battles vo LR gsi, det isch nie was passiert was ich alls Gwalt bezeichne chan! Höchstens es paar MCs wo ussert "fick dini muetter" nöd vill druf händ!

Schlussendlich zählt dä gägesiitig Respekt, au da im Board, aber gwüssi Lüüt tschegget das nöd!

@Gimma, ind ich guet das das Thema agschnitte hesch, obwohl du ja uf diim Cover vom "wiisä Müll" au mit Wafe und so zgseh bisch (messer)!
Sicher, das isch alles nöd so ernst wies usgseht,, aber gwüssi Kids tschegged das doch amigs gr nöd, sind Fans und mached dä shit no nah (ja es isch so, es hett zvill Kiddies wo eifach kein Plan hend)!
Und drumm isch das Gewalt Ding sicher au so Lüüt wie Aggro Berlin zverdanke oder allne wo chli anderscht druff sind, das gitt vilne Kids ohni Perspektive und wo selber nüüt uf Bei stelle chönd, sozäge e Identität a la "wänn ich au so bin bin ich cool"!!!

Und ich redä da nöd vo allne kids, sondern nur es paar wo so züüg eifach wie Benzin isch wo is Füür chunt!!

EphToDaRhyme
05.08.2004, 08:16
Ja han leider scho oft gseh was die Kidz sich in Chopf setzäd.. Han scho es paar ghört wo gseit händ, dass mä nur en Gangstaah isch, wenn me gwaltätig isch und 12, 13 jährigi wo Crews gründed und denn alles göhnd go vollspraye und nacher no am Bahnhof Lüüt göhnd go abschlah.. Die fühled sich ächt wie im Ghetto..

Zu de LR: Haha da fraged ihr am beschtä mal de D-Glay de isch bi LR und ich glaube chuum, dass die anderi Lüüt bedrohed.. :)

Beatnik
05.08.2004, 08:34
Original geschrieben von EphToDaRhyme

Zu de LR: Haha da fraged ihr am beschtä mal de D-Glay de isch bi LR und ich glaube chuum, dass die anderi Lüüt bedrohed.. :)

Grundlos gaaanz sicher nöd!:rolleyes:

paberotti
05.08.2004, 08:54
BIG SHOOT OUTS A DE LIMMATAL RIDAZ!
:kiffer: :kiffer: :kiffer:

Und zu Gwalttate im Hip Hop isch es scho immer cho i wellem zämehang au immer...
Aber früehner isch es einiges Deftiger Gsi a the Hip Hop Partys hätts IMMER Klöpft und dini Schuehe sind au weg cho...REMEMBER?

MacKah
05.08.2004, 09:03
Original geschrieben von touni
hm.... das mit em "de szene zueordne" schtimmt scho.... es isch huere schnäll gad igend e gsamt-"gruppe" tschuld....

aber ich find igendwie i dem fall chunts nöd so druf aa das es etz d'hiphop szene gsi isch .... ich finds bedrohlich, dass es vill meh e allgemeini entwicklig isch wo sich i die richtig bewegt.....
ich mein so "NY-style-stadtgebiet-wo-sich-nöd-mal-d'bulle-anegetrouet" wi me immer so schön seit hämmer in züri oder so (es chönnt au enanderi schtadt sii ich wett da nöd wider igendso e kantönligeischt-diskussion azettle) nonig, aber who knows wi langs na wird ga..... hm.....

du in basel hets zum teil au komischi sache was bulle abelangt.
ich ha zytli lang im gebiet st.johann und klybeck gschafft und in beidne ort isch scho eher chli sghetto vo basel, also es git eifach recht vill kriminelli aktione dört, aber chasch mer glaube döt hinte sehsch du nit halb so vill bulle wie sunscht neume. ich ha glaub 1-2 mol bulle gseh dört, aber wenns drum goht jugendlichi zbiesse, well dr uspuff zlut isch, sin si ganz schnell vorort. also nur mol so vill zu unserer tolle polizei. die suckerz hän doch schiss dört ane zgoh

mIkRoFiL
05.08.2004, 09:44
also i mues säge bis jetzt send bulle be mer immer zur falsche ziit am falsch ort gsi...

aber am splash bini zum erschte mol froh wäge de bulle gsi und danke ihne vo ganzem härz,ihr sind die beschte (gsi:-)

öppe 100-200 idiote händ zält azündet,dixi-wc's umgworfe und fürwärk und fläsche id lüüt gschosse und das alles es paar meter näbe oisem zält,i ha gseh wie lüüt ihres ganze hab und guet wosi am splash debi gha händ verlore händ....so verdammti nuttesöhn!!!!am 1 ide nacht hets agfange und öppe am 4.30 sind den d'bulle cho,ZUM GLÖCK!well oises zält wär nömm lang gstande und mer hätte nüüt degäge chönne mache...

lange rede kurzer sinn....es git eifach hiphopper wo nüüt im grind händ ossert droge und ihri gwalt sinnlos a unschuldige uslönd,a alli die gibi e dicke sinkefinger!

fuck you!

piis

EphToDaRhyme
05.08.2004, 09:50
Original geschrieben von mIkRoFiL
also i mues säge bis jetzt send bulle be mer immer zur falsche ziit am falsch ort gsi...

aber am splash bini zum erschte mol froh wäge de bulle gsi und danke ihne vo ganzem härz,ihr sind die beschte (gsi:-)

öppe 100-200 idiote händ zält azündet,dixi-wc's umgworfe und fürwärk und fläsche id lüüt gschosse und das alles es paar meter näbe oisem zält,i ha gseh wie lüüt ihres ganze hab und guet wosi am splash debi gha händ verlore händ....so verdammti nuttesöhn!!!!am 1 ide nacht hets agfange und öppe am 4.30 sind den d'bulle cho,ZUM GLÖCK!well oises zält wär nömm lang gstande und mer hätte nüüt degäge chönne mache...

lange rede kurzer sinn....es git eifach hiphopper wo nüüt im grind händ ossert droge und ihri gwalt sinnlos a unschuldige uslönd,a alli die gibi e dicke sinkefinger!

fuck you!

piis

Shiit voll heftig! Aber wie chömed grad 100-200 Lüüt uf die gliich scheisss Idee?

Map
05.08.2004, 09:55
Shiit voll heftig! Aber wie chömed grad 100-200 Lüüt uf die gliich scheisss Idee?

Gruppedynamik...

mIkRoFiL
05.08.2004, 10:05

ich be jetzt zom 3.mol am splash gsi und jedes mol hets am sunntig ide nacht,wos s'splash fertig gsi esch kravall gäh und es sind zält verbrönnt,es esch so wiene kult oder so...und so heftig wie dasjohr esches no nie gsi!

Earthworm Jim
05.08.2004, 10:06
Original geschrieben von Aurel
chue-hood? als luzerner nennsch du zürcher chue-hood? und de gimma isch bi de limmatalriders? jungs... höred uf. informiered üch, bevor ehr so 'n scheiss uselönd...
ok das met de chue-hood esch vermässe gse. send die limmattalriders jez es rap-kollektiv oder was?
aha, jez hanis glaubs chekt, das send d homies vom gimma!
das, wo am splash abgange esch, esch eifach nor hirnlos...

peez

Beatnik
05.08.2004, 10:11
send die limmattalriders jez es rap-kollektiv oder was?

www.limmattalriders.ch
www.focolio.ch

:D

Map
05.08.2004, 10:12
ok das met de chue-hood esch vermässe gse. send die limmattalriders jez es rap-kollektiv oder was?
aha, jez hanis glaubs chekt, das send d homies vom gimma!
das, wo am splash abgange esch, esch eifach nor hirnlos...

peez

www.limmattalriders.ch

[Edit] Fuck, Beatnik isch schnöuer gsi.

stipp
05.08.2004, 10:37
Original geschrieben von mIkRoFiL
ich be jetzt zom 3.mol am splash gsi und jedes mol hets am sunntig ide nacht,wos s'splash fertig gsi esch kravall gäh und es sind zält verbrönnt,es esch so wiene kult oder so...und so heftig wie dasjohr esches no nie gsi!

jo scho! döte bini au mega froh gsi, wo d bulle cho sind! bin doch mega am arsch gsi vom splash und han nur no welle penne!! aber schtatdesse hanis zelt müesse beschütze und luege, das i kei flesche uf de grind bechume oder schusch öppis! schiiittt, das isch gsi wie chrieg! s git echt blödi lüüt uf dere welt! und nochher sinds no go umepose mit all dem, wo sie klauet hend! :stonehit:

EphToDaRhyme
05.08.2004, 10:39
Da chani ja grad froh si, dass ich letscht Jahr ufeme spezielle Zeltplatz gsii bin, wenn das so en alljährliche Bruuch isch! Krass!

Mr. Dip'n'Dick
05.08.2004, 10:49
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
A-B-E-R ....s`biispiel vo de freestylebattle isch gad wunderschön: viellicht söttet sich gwüssi lüüt eifach überlege, wa sie wie zu wem sägäed.....
denn nöd nur waffe tüend weh....au en brochene chiffer cha schmerze!!! und wer en dicke hals verfüährt, muess dämit rechne, dass ihm dä zu gegebener zit mol gstopft wird....
think about and shut up
Na klar, dass esch jo de Gedanke vo Battles sech met Wort z'bechriegge, um Aggressione loszwärde. Hippies, wo das ned verträged, sölled sech deheime isperre. S'Problem esch das emmer meh Spasste a Battles uftauched wo meined, dass seig en loschtigi Kifferrondi ond denn ganz fescht beleidigend send. Lueg mol es Scribble Jam Battle...
Genau so scheiss Gangstaas, wie du sends nähmlech wo zuschlöhnd wenn sech nöm mit Wort chönd verteidige ond genau die labered emmer sone Bullshit vo Wort chönd au verletze.
Vo Type wie der chond mer s'kotze.

MacKah
05.08.2004, 10:54
think about and shut up
chunnt immer ufd situation a, wenn jetzt sone wannabee chunnt die grosse go disse, aber selber e nüt isch, isch klar dass er ufd frässi bechunnt. aber amene battle, wenn di do eine disst, egal wie, denn hesch zrugg zdisse und sunscht gar nüt. au nit dumm go ume stresse, oder was bisch sunscht für e armi sau

Shakal
05.08.2004, 11:04
hm aso find das thema ja ziemli interessant...
sehr lustig find ich au das das eine schribt (wie scho gseit worde isch) wo horror maskene ahzieht und sich mit messer fotografierä laht...da chum ich doch eifach nümä nah...aber wer no interessant wenn du (gimma) mir das mal erklähre würsch!

ich finds eifach irgendwie komisch...all losed krasse ami gangsta hiphop...lossed aggro berlin usw...und wens den mal drunder chömed fangets ah hüle!
ich seg nöd das ich gwalt guet find aber jedä wo seit hiphop und gwalt heg nüt mitänand ztue läbt doch inerä traumwelt!ok mir läbed da ide schöne schwiiz...jedä hät kohle und kriminalität känämer sowieso nöd...aber gönd doch mal is usland...best biespiel isch frankrich...döt däfed scho sit langem fast kei hiphop verahstaltige meh durägfüährt wehrdä wells döt immer zu usschritige chunt!

was auscho gseit worde isch, isch dases früäner ide schwiiz no viel schlimmer gsi isch (oldschool zitä).
im hiphop gaz ja zu 90% drum wer dä herter isch usw...und da muss mäs ich doch echt nöd verwunderä das da au zu gwahlt chunt!
was ich scheisse find sind diä verdammte waffene...mal eis id frässi übercho gat ja...aber all diä pussys wo mit ihrne stellmesser umälaufed wels susch kei chance hettet...eifach nur armselig...

piiis

FicDic
05.08.2004, 11:17
ich säg nur zulu nation und dä sinn dähindär... wer's nöd begriffä hät, hät hip hop nöd begriffä...

Escobar
05.08.2004, 11:20
sehr lustig find ich au das das eine schribt (wie scho gseit worde isch) wo horror maskene ahzieht und sich mit messer fotografierä laht...da chum ich doch eifach nümä nah...aber wer no interessant wenn du (gimma) mir das mal erklähre würsch!

das chaschem jetz ne vorwärfe...hesch nonie es mässer ir hand gha? dasch zwar jetz chli übertribe, aber was het das drmit z'tue, öb är jetz gwaut verschisse fingt? gwaut isch verschisse, aber mängisch bruuchts se(leider...) aber wäg däm cha ärsech jo mit mässer fotografiere loh...wennsem schpass macht...es isch haut ou pr...wenn gimma ghörsch, dängghsch sofort, dasch doch dä schpinner...dasch ahut si style...aber he, bi ne dr gimma, dä söu sech säuber rächtfertige...:rolleyes: ;)

Fletsch
05.08.2004, 11:25
Olla. So lang s Lüüt git wo s Ghetto uhuere cool finded und alles versueched zum so z sii wie die angebliche "Gangsters" wo d Medie präsentiered, so lang wirds au Idiote geh wo sich Waffe chaufed und sich dänn männlicher vorchömed. ;)

Früener händ d Rapper na versuecht us em Ghetto weg z cho und öpis us ihrem Läbe z mache. Und hüt versueched d Kiddies scho vo chli uf Ghetto z si. hehe, scho na Kooomisch :rolleyes:

Wie scho gseit worde isch i dem Thread. praktisch all wo Prügled und so händ doch irgend öpis weg z mache...sigs Minderwertigkeitsgfühl, Existenzproblem, irgendwelchi Traumas...etc.

mer sött da würklich Psychiater ischalte anstatt d Bulle
;)

Kush
05.08.2004, 11:25
Original geschrieben von gimma
In der Schweiz scheint alles noch ruhig, die Klischees halten sich noch im Schatten - aber in Deutschland wirds langsam Bedenklich...

...d dunkelziffer isc hgrösser als alli dängge

Map
05.08.2004, 11:30
Original geschrieben von Shakal

Gwaut thematisiere/illustriere steit jo nid im Widerspruch drzue, gäge Gwaut z sy. Mi cha byspieuswiis ou nid säge, dr Jack Nicholson sig e gwautätige Psychopath, nur wieu er dr Jack Torrance gspieut het.

Aber zum Thema: Es geit gloub nid nur um Gwaut und Hip Hop. Es geit um Gwaut i üsser Gsöuschaft und wie sie sech im Hip Hop widerspieglet.

hobgoblin
05.08.2004, 11:35
[QUOTE]Original geschrieben von Fletsch

...Früener händ d Rapper na versuecht us em Ghetto weg z cho und öpis us ihrem Läbe z mache. Und hüt versueched d Kiddies scho vo chli uf Ghetto z si. hehe, scho na Kooomisch :rolleyes: [QUOTE]
es rechtig decks WORD

ha die öberlegig au scho gmacht:brille:

Kush
05.08.2004, 11:43
...und ihr meined wenn dr do diskutiered und philosophiered giz denn weniger gwalt oder wie?

MacKah
05.08.2004, 11:45
Original geschrieben von Kush
...und ihr meined wenn dr do diskutiered und philosophiered giz denn weniger gwalt oder wie? jo denk, was meinsch denn du :D de forum kontrollier die ganz weltherrschaft :D :rolleyes:

Shakal
05.08.2004, 11:49
gönd doch eifach mal uf gimma.ch und ziend eu diä bilder ihne!
ich mein ich chan au ä maske ahzieh und es messer id händ ne...isch sicher nüt schlimms däbi...aber wasmä dämit ussäge will isch ja glaub klar...dä sido hät au kein totechopf ah wel dä ihn vor dä sunneschützt!
ich find dä gimma ja eingtli fett...es gatmer jez nur um das thema...das isch nöd geg dä gimma gmeint...ich finds eifach recht wiedersprüchlich!

Da Gersta
05.08.2004, 11:53
Original geschrieben von Shakal
gönd doch eifach mal uf gimma.ch und ziend eu diä bilder ihne!
ich mein ich chan au ä maske ahzieh und es messer id händ ne...isch sicher nüt schlimms däbi...aber wasmä dämit ussäge will isch ja glaub klar...dä sido hät au kein totechopf ah wel dä ihn vor dä sunneschützt!
ich find dä gimma ja eingtli fett...es gatmer jez nur um das thema...das isch nöd geg dä gimma gmeint...ich finds eifach recht wiedersprüchlich!

Dä Gimma dä falsch Siech!! Er isch tschuld a derä Gwalt!!! Durch die Bilder und sini Stripteas!!

Do wirsch aggressive!!!

mo'
05.08.2004, 12:14
Läset doch bitte mau dr fougend Uszug us dr "Declaration of Peace" wo vo de Mitinitiatore vo däm Ganze isch verfasst worde, da bekanntlech die ursprünglechi Houpt-Idee hützutags doch eher weniger zum trage chunnt.

Twelfth Overstanding
Hiphop Kulture does not intentionally participate in any form of hate, deceit, or theft at any time. At no time shall Hiphop engage in any violent war within itself.

Thirteenth Overstanding
Hiphop Kulture rejects the immature impulse for unwarranted acts of violence, and always seeks diplomatic, non-violent strategies first in the settlement of all disputes. Revolution is preserved as a final solution, when all other means of diplomatic negotiation has failed repeatedly.

Declaration of Peace (http://www.templeofhiphop.org/dop.htm)

PS isch nid Hiphop unger angerem o aus Alternative zur Gwaut entstange...?

Gate17
05.08.2004, 12:17
Original geschrieben von Da Gersta
Dä Gimma dä falsch Siech!! Er isch tschuld a derä Gwalt!!! Durch die Bilder und sini Stripteas!!

Do wirsch aggressive!!!

lägg bisch du en idiot!! :rolleyes:

hobgoblin
05.08.2004, 12:24
zitat:
------------------------------------------------------------

Do wirsch aggressive!!!

entweder scheiss domm oder en geile siech

ech hätt öpis ähnlechs welle schriibe, aber be mer weiss ech emmerhin das es ironie wär.
ech bitte om erklärig

BIONIC BOUNCER
05.08.2004, 12:46
@ mr dip`n`dick: scheiss hippies und gängsters glichzitig??
CHLI ZVIEL VERWÜTSCHT? :D genau sertig wie du sinds jewiils, wo anderne uf de sack gönd und uusteiled bis zum geht nich mehr, wenns aber für ihres gelabber müend gradstoh, immer s`gliche z`ghöre überchunnsch: has jo nöd so gmeint......
wenn eine e mic id hand nimmt und kein plan het, muener halt dämit rechne, dass ihm de plan den eröffnet wird!
es goht au nöd drum, dass jede verprüglet wird, wo heftige style abloht....mer merkt schnell, wer was cha und wer nöd
und wer nüt cha söll au nöd a battles goh! RESPEKT ime gsunde mass isch halt doch au gsundheitsfördernd!
nice day

MacKah
05.08.2004, 12:54
@ mr dip`n`dick: scheiss hippies und gängsters glichzitig??
CHLI ZVIEL VERWÜTSCHT? :D genau sertig wie du sinds jewiils, wo anderne uf de sack gönd und uusteiled bis zum geht nich mehr, wenns aber für ihres gelabber müend gradstoh, immer s`gliche z`ghöre überchunnsch: has jo nöd so gmeint......
wenn eine e mic id hand nimmt und kein plan het, muener halt dämit rechne, dass ihm de plan den eröffnet wird!
es goht au nöd drum, dass jede verprüglet wird, wo heftige style abloht....mer merkt schnell, wer was cha und wer nöd
und wer nüt cha söll au nöd a battles goh! RESPEKT ime gsunde mass isch halt doch au gsundheitsfördernd!
nice day
ajo du bisch jo als talent uf dwält cho, nur wells jetzt ein nit druf het, söll er grad devo seckle wenn er merkt das die andere besser sin oder wie :rolleyes:

BIONIC BOUNCER
05.08.2004, 12:57
Original geschrieben von McKah
ajo du bisch jo als talent uf dwält cho, nur wells jetzt ein nit druf het, söll er grad devo seckle wenn er merkt das die andere besser sin oder wie :rolleyes:
wenns eine nöd drufhet, hetter ame battle au nüüt verlohre!

MacKah
05.08.2004, 12:58
wenns eine nöd drufhet, hetter ame battle au nüüt verlohre!
nur wer seit wer öpis druf het oder nit? das muesch jo irgendwenn au usefinde oder nit?
und gschmackssach isch au no sones ding

gimma
05.08.2004, 13:04
okay... do sich schiinbar lüüt dafür interessiarend, nimi kurz zu miar stellig.

i bin khai truurigs kind xi früaner und mag eui do nid gschichtli verzella, aber wenn bi miar an text an ernschta inhalt hät, denn merkt ma das und denn schnallt ma das au. wenn öppis überrissa isch au. biischpiil: i rap davo dasi mit knarra bedroht worda bin: true. i rap dasi mitara ak47 an d'slangnacht seggla und alles verbrösmala - witz. ma merkts glaub, oder? ;-)
zu minara erschiinig: i bin tätowiart, han metallzäh und gsehn kli abgfuckt us und spiil au gern damit. anderi händ piercings ir fressi und laufend in lack und leder uma. isch hald as lifestyle ding.
zur maska und zum messer: das isch a referenz an jason voorhees us friday the 13th und hät für mi und dr grafiker guat passt, do ma das a) mim wiissa müll asoziiara kann und b) das mini liablings-horrorfilm-serie isch. mer händs eifach no bitz speziell wella ha, drum ischs khai hockeymaska.
und i mach viil aggressivi, zynischi und öpa au schwer nochvollzüüchbari musik - das passt, well so bini, so denki au. heisst nid, dasi als mensch as riisa arschloch muas sii. wasi vo gwalt wia im beschriebena fall halta merkender jo.
isch das verständlich gnuag?
müand nid wiiter drüber unterhalta - go back to topic - isch nämli interessanter und vor allem wichtiger denki.

BIONIC BOUNCER
05.08.2004, 13:12
das ding namens gschmacksach ersetzt respekt i keim fall!
und öb öpper was druf het oder nöd, sötter sich viellicht voreme battle klarwerde(mit e chli ehrlichkeit zu sich selber merkt mer dass scho;) )
nice day

MacKah
05.08.2004, 13:13
Original geschrieben von gimma
okay... do sich schiinbar lüüt dafür interessiarend, nimi kurz zu miar stellig.

i bin khai truurigs kind xi früaner und mag eui do nid gschichtli verzella, aber wenn bi miar an text an ernschta inhalt hät, denn merkt ma das und denn schnallt ma das au. wenn öppis überrissa isch au. biischpiil: i rap davo dasi mit knarra bedroht worda bin: true. i rap dasi mitara ak47 an d'slangnacht seggla und alles verbrösmala - witz. ma merkts glaub, oder? ;-)
zu minara erschiinig: i bin tätowiart, han metallzäh und gsehn kli abgfuckt us und spiil au gern damit. anderi händ piercings ir fressi und laufend in lack und leder uma. isch hald as lifestyle ding.
zur maska und zum messer: das isch a referenz an jason voorhees us friday the 13th und hät für mi und dr grafiker guat passt, do ma das a) mim wiissa müll asoziiara kann und b) das mini liablings-horrorfilm-serie isch. mer händs eifach no bitz speziell wella ha, drum ischs khai hockeymaska.
und i mach viil aggressivi, zynischi und öpa au schwer nochvollzüüchbari musik - das passt, well so bini, so denki au. heisst nid, dasi als mensch as riisa arschloch muas sii. wasi vo gwalt wia im beschriebena fall halta merkender jo.
isch das verständlich gnuag?
müand nid wiiter drüber unterhalta - go back to topic - isch nämli interessanter und vor allem wichtiger denki.
simmer jetzt jo dra, aber messi trotzdem für dis statement ;)
das weg de metallzehn isch jo im griot au scho ufgfalle :D

Ich rauch, suff und kiff nit/
du bisch nit zwäg - und irgendöpis stimmt mit dim gebiss nit/
drum schloh ichs dr uss - wenn mi sehsch muesch absekkle/

muahahaha :D neinei Gimma, mer wänn jo nit wider das ganze drama ufmische

MacKah
05.08.2004, 13:15
das ding namens gschmacksach ersetzt respekt i keim fall!
und öb öpper was druf het oder nöd, sötter sich viellicht voreme battle klarwerde(mit e chli ehrlichkeit zu sich selber merkt mer dass scho;) )
nice day

ha nit gseit dass es sich ersetzt, aber muess nit eim drohe nur well er newcomer isch unds aber au druf het.

nice day too

Escobar
05.08.2004, 13:46
und öb öpper was druf het oder nöd, sötter sich viellicht voreme battle klarwerde(mit e chli ehrlichkeit zu sich selber merkt mer dass scho )

damn, weisch du was du do für schissi useloohsch? dir ischs mic id wiege glait worde? nei sorry, heshs natürlech scho ir hang gha wo uf d'wäut bisch cho...wie wots öpper lehre, wnner ne anes battle "darf"? egau i welem fred, du wirsch immer blöd aagfigget...aber wenn du das wosch...überleg dr eifach zersch, bevor so shit anepostisch, ougghey?

Marook
05.08.2004, 13:56
klar sehts leider in dr Realität so us, dass Gwalt und HipHop eifach zämmeghöre. KLar isch's in de Oldskool-Zite schlimm gsi (nur ischs denn eifach tatsach, dass es dört no realer gsi isch???)
Fakt isch aber au- und ich weiss, dass das scho paarmol ahtütet worde isch- dass die ganzi HopHop Kultur us dr Motivation use entstande isch, Konflikt unter Jugendliche Gwaltlos z'lööse.
E witere Fakt isch halt eifach au, dass d'Masse generell sehr dumm isch und us däm Grund au nid fähig isch, d Wurzle vo dere Kultur richtig z'interprätiere. HipHop isch vor allem durch dr Rap sehr populär worde, nur wüsse die wenigschte "HipHop-Fäns" (cha leider nid anderscht sage), um was es in dere Bewegig eigentlich goht.
Au in de Internet Forene wir immer wider übere reale, ursprüngliche HipHop diskutiert. Nur was isch denn das? Sin das d'Grundgedangge vo dr Zulu-Nation oder gohts um das, was HipHop im Momänt isch?
Für mi ischs klar! Ich verabscheu generell Gwalt und wänd au sälber keini ah, erscht rächt nid amene Freestylebattle... wenn mi eine disst diss i zrugg, wenn är meh g'rockt het als ich, denn hanen halt ich zooge. Ich trainier und mach en vilicht s'neggscht mol platt.

Für mi isch Gwalt nüt anders, als d'Unfähigkeit e Konflikt z'Löse!!!

Da Gersta
05.08.2004, 13:56
Original geschrieben von hobgoblin
zitat:

Do wirsch aggressive!!!

entweder scheiss domm oder en geile siech

ech hätt öpis ähnlechs welle schriibe, aber be mer weiss ech emmerhin das es ironie wär.
ech bitte om erklärig

Jetzt im ernst? Heti das Köpfli müesä anä tue? :rolleyes: Bin ich jetzt en geile Siech?! Yeah!

MacKah
05.08.2004, 14:18
Original geschrieben von Marook
klar sehts leider in dr Realität so us, dass Gwalt und HipHop eifach zämmeghöre. KLar isch's in de Oldskool-Zite schlimm gsi (nur ischs denn eifach tatsach, dass es dört no realer gsi isch???)
Fakt isch aber au- und ich weiss, dass das scho paarmol ahtütet worde isch- dass die ganzi HopHop Kultur us dr Motivation use entstande isch, Konflikt unter Jugendliche Gwaltlos z'lööse.
E witere Fakt isch halt eifach au, dass d'Masse generell sehr dumm isch und us däm Grund au nid fähig isch, d Wurzle vo dere Kultur richtig z'interprätiere. HipHop isch vor allem durch dr Rap sehr populär worde, nur wüsse die wenigschte "HipHop-Fäns" (cha leider nid anderscht sage), um was es in dere Bewegig eigentlich goht.
Au in de Internet Forene wir immer wider übere reale, ursprüngliche HipHop diskutiert. Nur was isch denn das? Sin das d'Grundgedangge vo dr Zulu-Nation oder gohts um das, was HipHop im Momänt isch?
Für mi ischs klar! Ich verabscheu generell Gwalt und wänd au sälber keini ah, erscht rächt nid amene Freestylebattle... wenn mi eine disst diss i zrugg, wenn är meh g'rockt het als ich, denn hanen halt ich zooge. Ich trainier und mach en vilicht s'neggscht mol platt.

word, ussert wege gwalt, es git scho situatione wo ich au mol muess dri schloh, aber dass het denn anderi gründ, will aber jetzt nit über das diskutiere

hobgoblin
05.08.2004, 14:19
tuet mer jo laid... ech ha weder mol vergässe mer mini ironie ond doppelironie nome cha verstoh wenn mer mech könnt.:sorry:

Da Gersta
05.08.2004, 14:26
Original geschrieben von hobgoblin
tuet mer jo laid... ech ha weder mol vergässe mer mini ironie ond doppelironie nome cha verstoh wenn mer mech könnt.:sorry:

Null problemo!

Zrug zum Gwaltproblem: Wer zeigt dä Gimma ha? Ich machs süscht scho.

Oder zerschmol en Lesebrief in Blick?

Escobar
05.08.2004, 15:12
@gersta
de würdimi aber zersch im zügeschutzprogramm aamäude...es isch immerhin dr gimma...:topicsuck

Gate17
05.08.2004, 15:35

Endli mol einä wos uf dä punkt bringt!!
Merci!

bi aber trotzdem glicher meinig wiä dä McKah, dass es mengisch nöd ohni gwalt goht, tönt hert isch aber so.
i gwüssnä situatione chasch oder magsch di aifach nüm nur mit wort wehrä. oder sind der no niä d sicherärigä durägangä??

Greuss

misko
05.08.2004, 17:52
paar kuuli ahsätz da inne; vor allem de mitm battle, wenni halt schlechter gsi bin denn gani hei und burn next time alli...so müessts laufe....

einigi säget; amix gaht's nöd anderscht als mit gwalt...???

ich finde gwalt die aller aller aller aller aller letscht lösig (nei ehrlich geist; eigentlich isch gwalt immer KEI lösig)..de wo drischlaht isch öppert wo sich anderscht nöd zhelfe weiss, und eine wo scho drihschlaht wenn eimal es "dini mueter" gfalle isch findi en armseligs ding, und ich weiss es hät huere mit ehre und stolz und familie-ehr und südländer-temperament und kultur ztueh...blablabalalalala.... bin selber vom balkan und weiss scho um was es gaht;ABER; wenn jede sis eigene hirni würd bruche und nöd eifach irgendwelche behinderte traditione und pflogeheite würd folge(weisch min gross bruder hat mer gseit ich muss drischlah wenn de wixxer mini mueter beleidigt...get my point?) denn hettsch das problem gar nöd.... mer muess eifach rede mitenand...wemmer nümm chan rede denn lauft mer weg (nei mer schlaht denn nöd dri, will problem häsch denn au nöd glöst) und ja; ich praktizier das selber eso, au wenn ich denn pussy und nöd hert bin und alles... ich hett scho 1 mio. mal am liebschte drigfuschtet, aber was bringts.... die ganzi ufregig isch eh fürn arsch...locker bliibe suscht gits mit 35 scho es magegschwüür und das wämmer doch nöd, oder?---

nur no eis: gwalt erzügt immer gägegwalt; fuscht, denn messer, denn knarre, denn gwehr, denn panzer, denn flüger, denn a-bombe (ich weiss isch überrisse) und irgendwo im chindgsi hani mal sonen spruch ufgablet...de gschider git na!???! ahh stimmt... isch ja nöd real....

wenner eui wennd mässe; battle; homey battle!.... egal i wellem element es git nur das...alles andere isch armselix geschwaffel vo lüüt wo meischtens nöd wiiter gsehnd als sie chönd pisse (und das isch meischt au nöd sehr wiit)

gwalt isch fucked up! lueg mal was sie nur scho i eusere generation ahgrichtet hätt; mir sind nöd generation x sondern generation chrieg nur merkeds leider nur die wenigste....

sind friedlich!

dä pazi-misk

Marook
05.08.2004, 17:53
Original geschrieben von Gate17
Merci!

bi aber trotzdem glicher meinig wiä dä McKah, dass es mengisch nöd ohni gwalt goht, tönt hert isch aber so.
i gwüssnä situatione chasch oder magsch di aifach nüm nur mit wort wehrä. oder sind der no niä d sicherärigä durägangä??

Greuss

Was wär denn das konkret für e Situation? Ich will jo jetzt do au nid als Blüemlimensch drhär cho, aber ich cha mr kei so Situation vorstelle...nach mine Erfahrige Bechunnsch, wenn de Gwalt ahwändisch immer no meh Problem, als dass de vorhär gha hesch. Äntwäder du wirsch vo dimi ehemalige Opfer und eventuell sine Kollege, Brüedere etc. mol elei verwütsch, oder es zeigt di eine ah. Schlussändlich muesch doch erkenne, dass de s Problem nid glöst, sondern nur in e anderi Richtig verschobe hesch...
can't understand ya

Mr. Dip'n'Dick
05.08.2004, 18:44
Original geschrieben von misko
wenner eui wennd mässe; battle; homey battle!.... egal i wellem element es git nur das...alles andere isch armselix geschwaffel vo lüüt wo meischtens nöd wiiter gsehnd als sie chönd pisse (und das isch meischt au nöd sehr wiit)

Das esch es! Demet esch eigentlech alles gseid.

Gate17
05.08.2004, 20:01
Was wär denn das konkret für e Situation? Ich will jo jetzt do au nid als Blüemlimensch drhär cho, aber ich cha mr kei so Situation vorstelle...nach mine Erfahrige Bechunnsch, wenn de Gwalt ahwändisch immer no meh Problem, als dass de vorhär gha hesch. Äntwäder du wirsch vo dimi ehemalige Opfer und eventuell sine Kollege, Brüedere etc. mol elei verwütsch, oder es zeigt di eine ah. Schlussändlich muesch doch erkenne, dass de s Problem nid glöst, sondern nur in e anderi Richtig verschobe hesch...
can't understand ya

klar, im nochhinein gseh isch gwalt niä di richtig lösig und bringt di au niä würkli witer.
i mein au nöd das i mer dehai stundelang überleg dä verschlohn i hüt, gang zunem ane und hauem eis id fressi. ha meh gmeint, dasses mengisch aifach passiert, welld eifach kein anderä usweg me gsesch. natürli, wennd zerscht echli würsch drüber nodenke denn würsch au merke dasses nöd di richtig lösig isch. aber es passiert denn vielicht aifach, unüberlait und spontan...
ya know what i mean??

gruess

Escobar
05.08.2004, 22:06
es si haut es paar verbünftiger aus angeri...es bringts jo ou ne, weme no lang drüber schtrite...

MacKah
06.08.2004, 08:08
Original geschrieben von misko
paar kuuli ahsätz da inne; vor allem de mitm battle, wenni halt schlechter gsi bin denn gani hei und burn next time alli...so müessts laufe....

einigi säget; amix gaht's nöd anderscht als mit gwalt...???

ich finde gwalt die aller aller aller aller aller letscht lösig (nei ehrlich geist; eigentlich isch gwalt immer KEI lösig)..de wo drischlaht isch öppert wo sich anderscht nöd zhelfe weiss, und eine wo scho drihschlaht wenn eimal es "dini mueter" gfalle isch findi en armseligs ding, und ich weiss es hät huere mit ehre und stolz und familie-ehr und südländer-temperament und kultur ztueh...blablabalalalala.... bin selber vom balkan und weiss scho um was es gaht;ABER; wenn jede sis eigene hirni würd bruche und nöd eifach irgendwelche behinderte traditione und pflogeheite würd folge(weisch min gross bruder hat mer gseit ich muss drischlah wenn de wixxer mini mueter beleidigt...get my point?) denn hettsch das problem gar nöd.... mer muess eifach rede mitenand...wemmer nümm chan rede denn lauft mer weg (nei mer schlaht denn nöd dri, will problem häsch denn au nöd glöst) und ja; ich praktizier das selber eso, au wenn ich denn pussy und nöd hert bin und alles... ich hett scho 1 mio. mal am liebschte drigfuschtet, aber was bringts.... die ganzi ufregig isch eh fürn arsch...locker bliibe suscht gits mit 35 scho es magegschwüür und das wämmer doch nöd, oder?---

nur no eis: gwalt erzügt immer gägegwalt; fuscht, denn messer, denn knarre, denn gwehr, denn panzer, denn flüger, denn a-bombe (ich weiss isch überrisse) und irgendwo im chindgsi hani mal sonen spruch ufgablet...de gschider git na!???! ahh stimmt... isch ja nöd real....

gwalt isch fucked up! lueg mal was sie nur scho i eusere generation ahgrichtet hätt; mir sind nöd generation x sondern generation chrieg nur merkeds leider nur die wenigste....

sind friedlich!

dä pazi-misk

jo das stimmt eigentlich scho, und ich muess dr öpis sage, ich find das rächt geil vo dir, dönt jetzt blöd, aber dass das mol eine seit wo vom balkan chunnt, well ich kenn so wenig wo so denke wie du, wo ebbe vo dört sin.
sött villicht meh vo dene geh wie du, denn gäbts sicher au weniger rasse konflikt.

misko
06.08.2004, 09:43
meh vo dene geh wie du, denn gäbts sicher au weniger rasse konflikt.

---> eigentli sött mer ja bi euis (hiphoppers) genau so sache eifacher chönne kläre; aber da bruchts ebe verständigung, das isch min 1. schritt gsi deht anne; han mer gsestert lang überleit ob ich überhaupt söll poste; aber ich finds wichtig das mer da im board nöd nur über belangloses züx redet sondern au sache ahpacked wo dich & mich täglich beschäftiget...

ich denke s'wichtigste isch: respekt am andere ufbringe; bsp: mer seit amene türk, jugo, albaner, araber eifach mal nix gege sini familie, au nöd us witz, will die meiste denn ebe so reagiere werdet wie en azad!!! gliichziitig muess ich und alli andere secondos euis bemüehe das unsereins verstah lernt das mer nöd eifach dä schwiizer als bünzli und als pussy chan bezeichne, und das gwalt immer wird konsequenze ha egal ob jetzt gegegwalt oder (no viel eher) ahzeigt werde!

gönd chli meh ufenand ih: lerned verstah warum de eint so handlet oder warum eine so schnell rastet bi gwüsse sache; erchläred denne denn das mer nöd jedes wort söll sooooooo ernst näh oder lerned ihne sich z'verständige (aka wenn de typ denn rastet will öppert sini mueter beleidiget; zeiged ihm en andere wäg als schlah oder brüedere zämmetrummle...)

ich weiss tönt alles sehr lehrbuechmässig und naiv; aber (meistens) sind sache simpel, mer redet eifach zwenig these dayz!

no was: verlanget vo eune ussländische mitbürger nöd unmöglichi sache; eine wo gad usseme chriegsgebiet chunnt; oder suscht eifach imene system vo korruption und gwalt glebt hätt chan nöd eifach so uf euse lifestyle umstelle..da bruuchts arbet...vo beidne siite... und wenn de blocher was anders verzellt...drihschlah! hahaha... joke...mir verstönd euis oder?

i dem sinn... gnueg glaberet; lönd eu (alli wo das läsed) das mal chli dur de chopf gah: jede chan was verändere, i siim umfäld...denn wirds vielicht scho bald meh vo dene geh wie du, denn gäbts sicher au weniger rasse konflikt.

wer weiss, wer weiss.....

scheene tach

der miskerl

FicDic
06.08.2004, 09:58
Original geschrieben von Gate17
Merci!

Greuss

hmmm, also in indiä sind mär mal (s'drittä mal i mim läbä) d'sichärigä duräbrännt...

äs isch drum gangä mini schwöschtär in spital z'bringä bevor si stirbt... und de netti taxifahrär wo gseit hät er weiss genau wo dä spital liit und er welli au "nur" 200 rupies für deiä strecki hät genau nöd gwüsst wo dä spital liit und isch 2 stund lang eifach umägfahrä... d'situation isch dänn immär kritischär wordä (vo minärä schwöschtär und zwüschäd äm taxifahrär und miär)
ja uf jedä fall, nachdem miär (äs sind glaub sogar 2.5h gsi) umägfahrä sind und ändlich ämalä (nach 200mal ahaltä und nachäm wäg frögä) zum hospital cho sind, bini usgstigä und er hät dänn no gseit er weli jetz sini 200 rupies.. naja und dänn häts eifach nur no *bzzzzzzzzzt* gmacht i mim chopf...

da ich jedoch einä bin wo TOTAL gägä gwalt isch, han ich de so strub agluägät (als ob ich in sehr wahrschiinlich i dä näschschtä 10 sek. zerrissä würi) han äm anstatt denä 200 nur 50 geh und gseit er söli sich schnällschtäns värpissä... ja uf jedä fall han ich mich no chönä beherrschä detä.

wasi dämit will sägä:
1. ich han bis jetz 3 mal i mim läbä än raschtär gha
2. wänn ich än raschtär han, dänn isch das än momänt wo ich nümm värstahnä...
3. diä raschtär sind ämigs ä so schlimm, das mär eifach angscht vo miär bechunnt
4. ich wür trozdem niämärtäm öppis machä.

fazit: lüt wo drischlönd sind lüt wo sich nöd beherrschä chönd...

iär händ sichär au scho mal dä wunsch gha ä axt i d'hand z'neh und all go abämetzlä... abär händär's gmacht? chum odär.
und jetz sägäd mär mal wer sich d'freiheit dörf neh andäri go ab z'schlah? ich meinä eigäntlich isch das ja s'glichä wiä mit dä axt...

Gate17
06.08.2004, 10:12
Original geschrieben von FicDic
hmmm, also in indiä sind mär mal (s'drittä mal i mim läbä) d'sichärigä duräbrännt...

äs isch drum gangä mini schwöschtär in spital z'bringä bevor si stirbt... und de netti taxifahrär wo gseit hät er weiss genau wo dä spital liit und er welli au "nur" 200 rupies für deiä strecki hät genau nöd gwüsst wo dä spital liit und isch 2 stund lang eifach umägfahrä... d'situation isch dänn immär kritischär wordä (vo minärä schwöschtär und zwüschäd äm taxifahrär und miär)
ja uf jedä fall, nachdem miär (äs sind glaub sogar 2.5h gsi) umägfahrä sind und ändlich ämalä (nach 200mal ahaltä und nachäm wäg frögä) zum hospital cho sind, bini usgstigä und er hät dänn no gseit er weli jetz sini 200 rupies.. naja und dänn häts eifach nur no *bzzzzzzzzzt* gmacht i mim chopf...

da ich jedoch einä bin wo TOTAL gägä gwalt isch, han ich de so strub agluägät (als ob ich in sehr wahrschiinlich i dä näschschtä 10 sek. zerrissä würi) han äm anstatt denä 200 nur 50 geh und gseit er söli sich schnällschtäns värpissä... ja uf jedä fall han ich mich no chönä beherrschä detä.

wasi dämit will sägä:
1. ich han bis jetz 3 mal i mim läbä än raschtär gha
2. wänn ich än raschtär han, dänn isch das än momänt wo ich nümm värstahnä...
3. diä raschtär sind ämigs ä so schlimm, das mär eifach angscht vo miär bechunnt
4. ich wür trozdem niämärtäm öppis machä.

fazit: lüt wo drischlönd sind lüt wo sich nöd beherrschä chönd...

iär händ sichär au scho mal dä wunsch gha ä axt i d'hand z'neh und all go abämetzlä... abär händär's gmacht? chum odär.
und jetz sägäd mär mal wer sich d'freiheit dörf neh andäri go ab z'schlah? ich meinä eigäntlich isch das ja s'glichä wiä mit dä axt...

eignetli häsch scho recht, aber wiä du gsait häsch gits eifach situationä wos beherschä nüm goht. au wenn der z.b. einä eis inäschloht und er macht das meh oder weniger grundlos, wa machsch denn??
grundlos driischolh stoht sowieso nöd zur diskussion i red meh vom zruggschloh oder äbä dass ein so ein scheiss macht,dass gad raschtisch...

ha di aber scho verstandä, gwalt isch sinnlos ohni frog, i säg au nöd dass mer jedäs wucheend d sicherigä so duräbrennäd, dass i mi nüm beherrschä cha...

hoff dinerä schwöschter gohts wieder guet:rolleyes:
isch echt krass wa i so länder alles passiert, ha au scho ghört, das lüüt zum teil im spitol nöd behandlet werded nur wells kai geld uf dä tisch haued oder s versicherigschärtli nöd debi hend...

gruess

FicDic
06.08.2004, 11:17
muäsch där nur äs judä spital suächä... hehe, so strub's au tönt... diä sind übärall uf dä wält guät...

abär back to topic

ehrlich gseit luäg ich das ich scho gar nöd erscht gschlagä wird... und wänn scho... äs schlägli uf dä chopf värtreit mär scho no... tuät ja nöd so weh... (han au scho eini igfangä) stupidärwiis han ich dänn gfrögät öb ich dörf zrugg hauä... naja, er hät das nöd welä... (glaub er isch chli gschockt gsi das ich immär no gstandä bin... han ebä ä fetti platzwundä übär dä rächtä augäbrauä becho... hät abär voooool nöd weh ta...) ja uf jedäfall hät's bluät nur so umägsprützt... ja dänn bini ebä au mal so graschtät... wills halt so total unbegründät und sinnlos gsi isch... ja uf jedäfall bini dänn widär so komisch wordä das er glaub angscht becho hät und gangä isch... han äm sogar no chönä nuttäsohn hindänahbrüälä ohni das er widär chert gmacht hät... (und das bi ämänä albanär...)

ja uf jedä fall chan mär eigäntlich gar nüt gägä gwalt machä... will äs git eifach immär idiotä wo's niä werdäd värstah... diä werdäd nöd ussterbä... und miär werdäd eus dänn au immär chönä übär diä ufregä... isch doch toll

Gate17
06.08.2004, 12:08
i glaub mer lönds gschider, so diskussione führed meischtens niänäd ane, aber i glaub mr verstönd üs;)

du häsch sicher recht mit dem wo du seisch, isch hald aifach mengisch schwierig zum dä vernünftig si.
isch aber no ä gueti idee zum eifach stoh blibä wenn der einä eis inäschloht, schockt en vermuetli echt meh als wennd em eis zruggschlosch...

also piis

BIONIC BOUNCER
06.08.2004, 12:17
i gib eu allne recht und es het au würkli gueti überlegige drunder......aber d`realität gseht leider anders us!
nice day

gimma
06.08.2004, 12:27
i danka allna für dia guata diskussiona und asätz. i denk etz wär dr ziitpunkt zum dä thread schlüüssa, oder?

Aurel
06.08.2004, 12:42
gesagt, getan!