Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : XXL Tussy - Chick's

Pleschen
04.08.2004, 23:18
Tussy-Chicks (XXL)
Christio feat. P-Flow - TussyChick's (XXL)

chli müessame link aber gah gad nid andersch wäg em FTP!
-----------------------------------------------------------
(link in paar min wieder online)
-----------------------------------------------------------

Wieder mal äbis üsem Wallis
---------------------------

Beat: P!
Scratche's: Pleschen ...bi im stress gsi wird no anders...:rolleyes:
Produziert: AhorlyRecord's u. ANON SOUNDS

wir werde isch ewi komentär zu herze nä
:p

walliserPIMP
04.08.2004, 23:24
mini propzzz hani ja scho gä :D

P-Flow
05.08.2004, 08:57
huiii, s'geit :D

mal lüöge was d'lit derzüö sägunt.. der pleschen hets ja gseit, wier näme ewi kommentär zu härzu ;)

piis

Pleschen
05.08.2004, 09:42
okay wenn der link bi dir funktiert nimmi mal a es geit!

piis pleschen

diken
05.08.2004, 10:01
ja nei...jetz hani dänkt ich gseh paar schööni chiccas & mammis. aber nei.
jetz muessi no öppis go abelaade!?! pfffffff... :D

I.C.S.
05.08.2004, 10:02
Das Kennwort war unzuverlässig

ich glaube, jetzt isch d`zit für en neue server cho! ;)

Pleschen
05.08.2004, 10:07
scheiss geocitie's... kennt irgent öber freewebspace wo funktioniert???

prophet
05.08.2004, 10:18
chasch mer das teil süss schicke denn chan ders bi mir ufelade!

P-Flow
05.08.2004, 10:37
gsehsch pleschen, verlah di nit uf mich, denn ich ha mi ufe walliserPimp verlah und gmeint, är heiges gsüügt, will är d'neuscht version nu nit het und ich ihm d'alta gschickt ha.... :D

äh? dem müöss nu eper nacho... :confused:

Pleschen
05.08.2004, 12:43
Viel spass bim züelose!

CHECK IT (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/pleschen/xxl.mp3)

piis Pleschen

MacKah
05.08.2004, 13:03
Original geschrieben von Pleschen
Viel spass bim züelose!

CHECK IT (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/pleschen/xxl.mp3)

piis Pleschen
hmmm nit so mi gschmack, händ eifach chli e zhochi pubertierendi stimm, und das aggro getue chunnt au chli fuhl übere. Nit bös gmeint, aber mini ehrlichi meinig

Pleschen
05.08.2004, 13:20
Original geschrieben von McKah
hmmm nit so mi gschmack, händ eifach chli e zhochi pubertierendi stimm, und das aggro getue chunnt au chli fuhl übere. Nit bös gmeint, aber mini ehrlichi meinig

merci, de P! und de Christio werdend bi der negscht ufnahm sicher eh chli chride esse vorem rappe! :p

P-Flow
05.08.2004, 13:27
*drei_mal_leer_schluck* :D

der mim aggrogetue schnalli nit.. isch ämal nit aggro :confused:

PS: pleschen du tussy, fühlsch di nit biz agsproche? :p

piis

Luciano
05.08.2004, 13:46
-> I gang mer jetzt lieber, go Sendig vom Spongebob go aluägä

Pleschen
05.08.2004, 14:00
Original geschrieben von Luciano
-> I gang mer jetzt lieber, go Sendig vom Spongebob go aluägä

:stupid: autsch wenns würd wee tüe...

V-Tee
05.08.2004, 14:37
naja...

also zerscht: d ufnahmequali isch so mies das me d hälfti gar nöd verschtoht!

de erscht mc (christo) het no en interessantä flow nur rappend beidi mc s nöd würkli wunderprächtig zum beat...

den verschtohni d uussag vom track nöd würkli, liit vilicht dra dasi bi wiitem nöd alles verschtandä han, aber ich glaubs ihr hend was gegä geili,gschminkti chicks und so!?:hmmm: häää?!?!?!?:bluepunk:

gliich isches mitem ref, zerscht gohts um chicks und im ref chunt numä xxl!? do hani dä zämähang absolut nid grafft....

fazit:

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Cooltox
05.08.2004, 14:51
ich fend de beat no fresh, jedoch Qualität tuet im Refrain fascht weh i de Ohre :bluepunk:! chasch d'stemm ned chli lisliger mache, das die ned öberschloht? oder isch scho so ufgno worde? Nei easy witer mache, chond guet...

Pleschen
05.08.2004, 16:04
*up*

sorry ha nöd chöne wiederstah :rolleyes:

MacKah
05.08.2004, 16:19
Original geschrieben von Psycoflow
*drei_mal_leer_schluck* :D

der mim aggrogetue schnalli nit.. isch ämal nit aggro :confused:

PS: pleschen du tussy, fühlsch di nit biz agsproche? :p

piis
jo villicht isch das eifach eure dialekt :D :rolleyes: nei ich weiss nit, es chunnt mer so aggro grappt übere, nit wegem tegscht, de ha ich sowieso akkustisch nit verstande, und vom dialekt gar nit afo zrede :D

Pleschen
05.08.2004, 16:25
jo villicht isch das eifach eure dialekt :D :rolleyes: nei ich weiss nit, es chunnt mer so aggro grappt übere, nit wegem tegscht, de ha ich sowieso akkustisch nit verstande, und vom dialekt gar nit afo zrede :D

nöd mal mini mueter versteit da es word und mir wohnet jetzt denn bald scho 12 jahr im wallis! :p :p piis

MacKah
05.08.2004, 16:44
nöd mal mini mueter versteit da es word und mir wohnet jetzt denn bald scho 12 jahr im wallis! :p :p piis
denn chas jo nit an mir ligge. aber de dialekt isch jo wirklich chli gjättet, fidsch nit? obwohl ihr das vo uns sicher au denket :rolleyes:

Pleschen
05.08.2004, 16:45
ich find en näbem bündner dialäkt sicher de 2t geilscht :D

P-Flow
05.08.2004, 18:16
ey pleschen, du verräter !! :D:D

@McKha: der mim aggro schnalli immer nu nit.. wenns nit der text isch wa aggro isch und nit der dialäkt, was de?? :confused: Veli di bitonig vam flow?

christio
05.08.2004, 19:17
Original geschrieben von V-Tee
naja...

also zerscht: d ufnahmequali isch so mies das me d hälfti gar nöd verschtoht!

de erscht mc (christio) het no en interessantä flow nur rappend beidi mc s nöd würkli wunderprächtig zum beat...

also z'erscht mal danke fer das mim interessantu flow:D
ja gäll das isch der erscht track sitdem das ich ärnschthaft rappu und de chani appa nu nit wunderprächtig uber de beat reimu, willi doch nu gnüeg iebig brüechu! aber danke schön fer z'feedback!

peace

Pleschen
06.08.2004, 07:45
@christio: denn chunsch mal mit em P! uf fiesch cho witter ibee...hehe

piis

MacKah
06.08.2004, 08:11
ey pleschen, du verräter !! :D:D

@McKha: der mim aggro schnalli immer nu nit.. wenns nit der text isch wa aggro isch und nit der dialäkt, was de?? :confused: Veli di bitonig vam flow?
jo scho, eifach so chli die ruchi verzerrti stimm.
oder es sn mini pc boxe :D nei eifach so nebebi,
versuechet eher chli smooth zrappe, chunnt chli besser über.
also das isch eifach mi gschmack

christio
06.08.2004, 08:22
@pleschen: ja scho, chumu gäru chu witeriebu!

@basler bebbi mc kuh oder wient heissusch: wier chenne sus nit jedum rächt machu...

peace

Pleschen
06.08.2004, 08:26
jo scho, eifach so chli die ruchi verzerrti stimm.
oder es sn mini pc boxe :D nei eifach so nebebi,
versuechet eher chli smooth zrappe, chunnt chli besser über.
also das isch eifach mi gschmack

und suscht los mal der ander track in miner signatur!isch chli bla bla träck, aber ebe me cha doch verschideni stylez üsprobiere! mal chli en smoothe track mal chli heftiger, je nach dem was me halt gad z säge hät und ja wennt kei emotione dri bringsch töhnt eh nur lasch!

aber eh bi ja sowiso nur der DJ...piis

MacKah
06.08.2004, 08:30
Original geschrieben von christio
@pleschen: ja scho, chumu gäru chu witeriebu!

@basler bebbi mc kuh oder wient heissusch: wier chenne sus nit jedum rächt machu...

peace
ohhhh bubbi nit brielle :rolleyes:
wie ich heisse? sehsch es jo links obe in mim avatar.
das isch immer links beschribe vo mine biträg, oder de luesch unter mitglieder :rolleyes:
mit em pleschen cha ich wenigstens fachlich diskutiere.
muesch nit öpis ins net stelle, wenn anderi meinige nit willsch ghöre. ich sag nit, dass di anderi meinige mien beiflusse, aber de söllsch se repsketiere

@pleschen nei ich find wenns hart chunnt scho geil, wenn ein chli aggro rap druf het, aber eifach nit mit ere mickey maus stimm. well dr flow an sich wär nit schlächt.
aber ebbe, das isch sgliche wenn sone dünne chäs bleiche, die fettischte hiphop street baggys ahet, es passt eifach nit

MacKah
06.08.2004, 08:32
jo dr ander track isch vo dem her scho besser.

christio
06.08.2004, 08:38
ohhhh bubbi nit brielle :rolleyes:
wie ich heisse? sehsch es jo links obe in mim avatar.
das isch immer links beschribe vo mine biträg, oder de luesch unter mitglieder :rolleyes:
mit em pleschen cha ich wenigstens fachlich diskutiere.
muesch nit öpis ins net stelle, wenn anderi meinige nit willsch ghöre. ich sag nit, dass di anderi meinige mien beiflusse, aber de söllsch se repsketiere

ja säg mann, ich akzeptieru scho was dü schriebsch, ich hä ja öi nur gschriebu mu chenne sus nit jedum rächt machu...
ob dier der track va isch gfallt isch mier so gli ob wenn z'basel eswa en ameisa uber dini birra löift... also mier gfallter!:D

MacKah
06.08.2004, 08:40
ja säg mann, ich akzeptieru scho was dü schriebsch, ich hä ja öi nur gschriebu mu chenne sus nit jedum rächt machu...
ob dier der track va isch gfallt isch mier so gli ob wenn z'basel eswa en ameisa uber dini birra löift... also mier gfallter!:D
es isch mer au nit um dini ussag gange, weg recht mache, sonder um basler bebbi mc kuh, aber lömmer das.
hmm nö das isch mer nit glich, wenn zbasel mir e ameise über dr chopf lauft. vorallem nit zbasel damn :D

Pleschen
06.08.2004, 09:18
chinder nid stritte! hoffe es git no chli meh feedback's !!??!!

*up* :p

piis

dawn
06.08.2004, 12:57
hä zwar dum christio scho mal eswas gseit!

beat:gfalltmer!der bescht wani fa diär bis jetz kehrt hä p-flow!meh sägi niet!sällunt die wa beatz mächunt sägu..

christio:uberrascht fer das das erscht grat agfangu häsch!part kirzeru!der räscht chunt dä scho nu mit der ziet(takt-rappu=lyrics etc...)häsch uf allufäll scho dienä style...

p-flow:ich weiss niet aber iär zwei harmoniäret nit wirklich güät zämu in däm träck!die flows sind rächt unterschiedlich und drum:confused: tehnt ä biz komisch wennt dü nahm christio chunsch!äs mitra aggressivität und dü halt biz chilliger!

üfnahmqualität brücht mu ja niet gross sägu!weisch aj sälber P-flow das das bald besser wird!;)

out:cool:

P-Flow
06.08.2004, 15:32
Original geschrieben von dawn
üfnahmqualität brücht mu ja niet gross sägu!weisch aj sälber P-flow das das bald besser wird!;)

jo das da! huii, cha scho nimme warte bis mal der bode dri isch und ich z'material cha installiere.. :D

christio
06.08.2004, 19:24
Original geschrieben von dawn
hä zwar dum christio scho mal eswas gseit!

p-flow:ich weiss niet aber iär zwei harmoniäret nit wirklich güät zämu in däm träck!die flows sind rächt unterschiedlich und drum:confused: tehnt ä biz komisch wennt dü nahm christio chunsch!äs mitra aggressivität und dü halt biz chilliger!
wieso komisch? das wer en unerschiedliche style und flow hei macht doch der ganz track viel abwägsligsricher! veli wirkt mine part öi fer sumi aggressiv, willi nit gad liislig in z'mic hä grappt!aber jedem das seine... aber danke schön fer z'feedback!

nu es paar feedbacks wäri easy!
@mckah: sorry, de hän ich dich falsch verstannu, peace mann!

thieu
06.08.2004, 20:19
Sorry nit falsch verstah, bi unfähig der Track z lose, geit eifach nit! Cha mer der umbedingt e swells annersch eswiä schicke... Verspreche öi en Kommentar:D

wichtlprinz
06.08.2004, 20:58
oke ebe ich find beidi flows interessant... es isch öpis anders... und jedem chamers eh nie rächt mache, wills immer haters git wo um jede priis wänd umefigge! de beat isch de burner, ächt!

ich losen gern wäni aggro bin :D hehe

fazit, gfallt mer! und ziehnd eues ding dure egal was anderi säged... konstruktivi kritik isch immer guet.. de rescht spüele!

ich dänk zu de quali gits nix zsäge.. bringtz nöd wänn das jede widerholt.. mer git sbeschte.. irgendwänn chönderen neu ufneh, ime studio oder mitme bessere sälberkaufte mic oder was au immer... cristio schick mer eifach dän (falls git) neui trackz...

p0iz out

Pleschen
07.08.2004, 09:31
Original geschrieben von thieu
Sorry nit falsch verstah, bi unfähig der Track z lose, geit eifach nit! Cha mer der umbedingt e swells annersch eswiä schicke... Verspreche öi en Kommentar:D

Für alli wo z *.wma File us unerklärliche Gründ oder wills keis XP händ nid geit!

no mal viel spass bim lose!
Klick Hier (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/pleschen/tussychicks.mp3)

piis Pleschen

thieu
07.08.2004, 11:21
Aslo z ersta mal der Beat finni nu richtig hibsch pumpend! Aber va miär üs chäntisch ne während de Stroffe em bitz minimaler halte! De chämi d Stimme em bitz klarer üssa!

Algemein finni der Efekt wo uf e Stimme isch em bitz ubertribe, em bitz weniger längti öi...

Christio: Finni recht luschtig, aber ich hä z Gfüähl me kehrt das eine vo de erschte Texta isch, aber nit im Negative, ver das is verdammt güät! Di Doppel iner Stropha sind nit immer gat so süber gsetzti, würdi nu dra umcha schnipsle.

P: Dü chusch vill gmiätlicher druber... Finne d Abwechslig zwische eiw nu recht cool, würdis aber mit me churze Parts da nu em bitz me abwegsle, git me me Lebe! Susch finni der Text technisch scho recht cool, hä aber immer nu em bitz miäh alles z verstah wild summs verschlicksch (kenne wer ja afu)

Und ja ebe wenn di Quali generell nu es bitz astänniger wird, de wirds sicher öi eifacher ver nit "Wauissär" z verstah!

P-Flow
07.08.2004, 12:49
danke scho mal ver d'feedbacks..

@Thieu: das wägem dopple isch zimlich neu ver mich. aber trotzdem hani d'meuschte unsübre doppels äxtra gmacht, dass irgendwie nu dräckiger oder deftiger tönt. aber stimmt scho, summsch isch fascht ubertribe, aber genau das gfallt mier äbu :D
und zum beat: öi da hesch rächt, der chännti während der strophe rüöhiger ghalte wärde. aber da der christio an rächt lange part het, hani ine beat zu schinem part abwäxlig dri gikickt, so dass der ganz part nit eintönig tönt. und wäge der schlächt qualität, wani im momänt nu ha, darfi nit power vam beat nä, wills suscht schitter tönt wägem rüsche und allem..
aber das mit der schlächt qualität wird spetestens ima monat vergangeheit sii, will de bi mier im GZ z'neu studio steit :D hehe

piis

Brooklyn
07.08.2004, 13:14
sohoo :hmmm: :hmmm:
Naja mache mich jetzt mal nix so wichtig, kurzes fiitbäck,

Ich findes dr bescht Track woni vo P-flow und Anhang bisher kört ha- dr beat find ich ghuul und vom dialekt her verstah ich keis Wort aber das isch ja nix nöis.

:dance: XXL, das isch XXL well ich shit verzell :dance:

aber ich finds glunge
gäääll Pascii (kein brillen-smilie) *fg*

Spoel_C
07.08.2004, 13:42
also i find beidi tracks recht fett vorallem de beat vo glaubich nicht isch huere geil ! aber dmcs sind auno geil de dj hets glaun no recht im chaschte :) jo isch chli churz aber me chani dezue au nöd sege :)

konfus
08.08.2004, 13:36
isch no fetts lied!

1.räper: doppelspuur törft chli synchroner sii! suscht findis guet, schön druckvoll!

2.räper: törft chli meh druck ha, p - räp mal chli emozionaler! aber suscht au guet.:D

beat: flasht mi! cutz chömed au guet ine.

christio
08.08.2004, 21:06
Original geschrieben von V-Tee
naja...

den verschtohni d uussag vom track nöd würkli, liit vilicht dra dasi bi wiitem nöd alles verschtandä han, aber ich glaubs ihr hend was gegä geili,gschminkti chicks und so!?:hmmm: häää?!?!?!?:bluepunk:

gliich isches mitem ref, zerscht gohts um chicks und im ref chunt numä xxl!? do hani dä zämähang absolut nid grafft....

nei, gägu geili fröie hei der p-flow und ich nix!:D
und gägu gschminkti fröie öi nit!chaisch der appa scho deichu an wer dass das geit... *arrogantitussys*
dü hesch gseit, dü schnalleschus nit wills ja zersch um chicks geit und nachher wier va xxl-rappe... veli liegt das da dra das wier xxl-möpse meine, wier säge ja im röfrä öi 75D:D

peace

Pleschen
09.08.2004, 07:26
merci leutz für d feedback's mir werdets eus zu herze nä!

@christio: aber doppel D hätti besser passt aus wenn sichs nid greimt hätti *g* piis

P-Flow
09.08.2004, 09:31
"Doppel D"? wiso chunt mier das so bikannt vor? christio, chasch mer da wiiterhälfu?

2.räper: törft chli meh druck ha, p - räp mal chli emozionaler! aber suscht au guet.
meh druck? ok, das isch megli.. aber emotionaler? ok, veli versteisch mi ja nit, dass merksch, dasi bi minem text nit voller emotione darf rappe.. z'einzige wani an emotione darf dri bringe, isch högschtens an verspottende style.. und das hani so güöt wie megli probiert..
aber ich glöibe, bi dier chunt "meh druck" und "emotionaler" üser gliich chischte.. s'isch noch zäme und doch epis ganz anners...
naja, egal..

piis

christio
09.08.2004, 13:41
"Doppel D"? wiso chunt mier das so bikannt vor? christio, chasch mer da wiiterhälfu? piis
z'natersch gits sogar eso en gangster wa öi in doppel d würdi passu:D

peace

Pleschen
09.08.2004, 20:05
"meh druck" und "emotionaler" üser gliich chischte.. piis

suscht tähnts eifach beschisse!:rolleyes:

P-Flow
09.08.2004, 20:16
z'natersch gits sogar eso en gangster wa öi in doppel d würdi passu:D

peace

dü meinsch nit per züöfall der wa nie schini droge zahlt? doppel d und XXL der typ! so an typischi tussy :D

konfus
09.08.2004, 20:21
meh druck? ok, das isch megli.. aber emotionaler? ok, veli versteisch mi ja nit, dass merksch, dasi bi minem text nit voller emotione darf rappe.. z'einzige wani an emotione darf dri bringe, isch högschtens an verspottende style.. und das hani so güöt wie megli probiert..
aber ich glöibe, bi dier chunt "meh druck" und "emotionaler" üser gliich chischte.. s'isch noch zäme und doch epis ganz anners...
naja, egal..

piis

ich mein, äs tönt eifach so chli "langwiilig". emozional isch eigendlich nöd äs richtig wort, do häsch rächt. eigendlich meini eher chli meh charisma, eifach irgendwie überzogner. dä druck isch dänn beinhaltät. aber suscht wie gseit chunnt cool.

aight

K
09.08.2004, 22:46
also de erscht mc, mal abgseh vode qualität,
hätt ja eigetlich no en easy flow druf, also ich chönt mer vorstelle, das wenner mal bizeli texte cha( reims sind nid grad DAS ding), aber zum teil sache mit flow womer durchus gfalle hend.

jetz seg ich mal üebe üebe üebe! :)

fReEMaN
10.08.2004, 13:45
auso..

vam xxl där beat isch rächt güät.. flasht mi ämel bös..
ubäru christio bini scho ärstüünt, wämu bideicht das dass schinä erschtusch üfgnummu part isch.. probs.. trotzdem müäs nu giäbt wärdu, das alls äbiz wenigär gizwungu teent.
refrain isch vär mich jätz zvil gibriälut..

p-flow chunt va track zu track bässär düücht mi.. diz mal häsch sovil flow dri wiänu niä.. aber öi das cha nu bässär wärdu..

im grossu und ganzu findi der track ok..
im wallis löift äpis :D

P-Flow
10.08.2004, 20:03
@freeman: also ich müöss säge, dasi sälber vam christio erstünd bi gsi.. ich find schine flow geil und schine style gfallt mer bös.. und das ver schine erscht richtig track.. chappeau!

das wili de schwer hoffe, dass im wallis epis geit :D

christio
10.08.2004, 21:39
@freeman: ja danke schön das der nu gad zit hesch gnu eso es feedback z'schriebu!finni wirkli fett va dier!dü gisch mu öi immer besser!da gibi mini props an dich witer!

@p-flow: ja öi da gibi "di blüeme" an dich witer, also wenni da so dini erschtu üfnahme keru und di va jez, ja da hesch di scho extrem verbessrut!dini stimm finni nu fett und flowmässig gisch mu öi immer besser! isch fett! chumu immer wieder gäru ins ahorly:D props!

peace jungs

Pleschen
23.08.2004, 16:23
hät eigentlich äber vo ew beide bock der track no inner aständige version üfznäh? (quali meini)

piis

Hortkind
23.08.2004, 17:03
Tussychicks kann ich leider nicht hören... datei kaputt.

Zu "Glaub ich nicht!"... Beat 10/10
Hauptwitz: "Wir sind die 2 lustigen 3..." : uuuuralt!!
Simpsons sind immer gut, d.h. Samples auch top.
Sampling ist auch gut.

Tja, zum Text kann ich nicht viel sagen... aber der Votrag könnte etwas mehr Abwechslung vertragen... so ist´s aber auch schon hörenswert.

christio
23.08.2004, 19:17
@pleschen: mal hängi scho bock! ich sägu dum p! öi mal...

peace

Pleschen
24.08.2004, 14:58
ja voll easy, mis equitment steit bereit! alles schön studiomässig und sound-qualitativ top, isch öi gnüeg geld dervir drüff gange!

@p: so bald dasi z gold XLR kabel han chäne wer bi mir wieder üfnäh güet wir chäne öi mit minem mic üfnä isch ja öi scho chli besser als dis am laptop *g*!

piis

Pleschen
24.08.2004, 15:01
Original geschrieben von Hortkind
Tussychicks kann ich leider nicht hören... datei kaputt.

Zu "Glaub ich nicht!"... Beat 10/10
Hauptwitz: "Wir sind die 2 lustigen 3..." : uuuuralt!!
Simpsons sind immer gut, d.h. Samples auch top.
Sampling ist auch gut.

Tja, zum Text kann ich nicht viel sagen... aber der Votrag könnte etwas mehr Abwechslung vertragen... so ist´s aber auch schon hörenswert.

danke für die props! also wegen dem XXL track am anfang von diesem thread hats ne version zum downloaden, die ist aber ein *.wma file (funktioniert nicht bei jedem) und in meiner signatur ist der gleiche track noch als *.mp3 file und die sollte bei jedem funktionieren!

piis

Hortkind
30.08.2004, 13:39
in meiner signatur ist der gleiche track noch als *.mp3 file und die sollte bei jedem funktionieren!

piis

Ähem... das mp3-file geht nicht... nach wie vor... da kommt nur n zerissene´s Bild.

Also Schluss mit Faulheit und schick mir den Track an die schon angegebene Adresse... ich weiß, ihr könnt ohne meine Meinung nicht länger leben!!!!!!!!!!!!1

Cerberus
30.08.2004, 20:40
Isch chli gaggi!!!

christio
30.08.2004, 20:47
Original geschrieben von Cerberus
Isch chli gaggi!!!
der track oder das dier nit geit?:D

peace

Hortkind
31.08.2004, 15:42
Merci beaucoup!!!!!! Jetzt hab ich den Track auch endlich...

und ich find ihn ziemlich gut:
Detail:
der erste M.C.(christio?)kommt sehr intensiv... energiegeladen rüber. (Stimme gewöhnungsbedürftig aber ok.)
Leider versteh ich fast nix vom Text (damit bin ich wohl in guter/schlechter Gesellschaft;-)

der zweite (P-Flow?) ist eine gute Abwechslung dazu...

na und der Refrain knallt auch voll! ... da wär ich gerne beim Konzi dabei :yourock:

Also sag ich mal: bloß nicht anders abmischen... lasst es ruhig rough klingen. Das passt zum Lied(ähm... keine Ahnung ob´s zum Text passt... aber ich denke mal ihr habt Euch sicher nicht sooo sehr im Tonfall vergriffen oder.)

Peace... keep on rockin´ tha M.I.C.!!!!

christio
31.08.2004, 19:01
@hortkind: danke schön für dein feedback, hat mich sehr gefreut!:D

peace

thieu
31.08.2004, 19:24
Original geschrieben von Hortkind
da wär ich gerne beim Konzi dabei :yourock:

Ich gsengi das öi gärä mal live, spiiled ihr öi Konzert? Also jetz wirklich in vollem ernscht!

christio
31.08.2004, 20:22
@thieu: ja chunt de veli scho nu...aber ja würdi mi scho nu flashu es tagsch denu uf der bühnu ga z'rappu:D
mal lüegu...

peace