Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SKYPE (telefonier-programm)


scope
05.08.2004, 00:13
www.skype.com bietet gratis es programm ah, wome dermit gratis cha telefoniere über s'netz.

zieht's euch ine, mäudet nech ah und schribet hie eui nicknames ine... isch no witzig so chli ume-telefoniere...

ig wär: scopernikus

www.skype.com (http://)

EphToDaRhyme
05.08.2004, 08:21
Hans scho ewig.. Bin glaub EphToDaRhyme :)

reezer
05.08.2004, 09:09
zum telefon dienst vom msn-messenger? deht gits das ja au scho lang!

scope
05.08.2004, 14:07
reezer im gägesatz zu dem dienst vo MSN funktioniert das. i ha viu mit MSN tel. aber bi huere viu kollege oder angerne lüt geit das nid....

Vitamin A
06.08.2004, 07:51
aber wemmer skype installiert het den muesches ja go online registriere.. und den muesch doch irgendwie credit uf din account lade.. oder hani das falsch kapiert??

EphToDaRhyme
06.08.2004, 14:56
Nöd das ich wüsst Vita!

scope
06.08.2004, 15:07
Original geschrieben von Vitamin A
aber wemmer skype installiert het den muesches ja go online registriere.. und den muesch doch irgendwie credit uf din account lade.. oder hani das falsch kapiert??

das muesch nur wenn uf handys und festnetz wosch telefoniere. online = 100% gratis und funny

Vitamin A
06.08.2004, 18:07
min name isch

styleskill

Rony
14.12.2004, 01:20
skype het definitiv skills

mi nick..wie könnts au anderscht syy

mc_rony

cutastrov
14.12.2004, 07:25
Mir ist skype sympathischer wie das Add-ON von MSN - bei MSN weiss ich nie, was der alles nach Redmond schickt.

Müsste man fast mal mit einer Firewall oder einem Sniffer untersuchen.

bSkrime
14.12.2004, 08:21
musch do es headset ha? klappt das nit mit normalem mikro und boxe?

eoz
14.12.2004, 12:21
Original geschrieben von bSkrime
musch do es headset ha? klappt das nit mit normalem mikro und boxe?


doch setts eigentli scho!!