Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rane Serato Probleme

soko
09.01.2006, 23:10
Hey

Hab einige Probleme mit meinem Rane Serato, eigentlich schon von anfang an.

1.Neue Tracks sind immer sehr laut, muss die lautstärke in der Serato softwar ganz runterschrauben.

2. Ist die qualität einfach scheisse, egal bei was für einem file. Hat vielzuviel bass usw.
Hab es auch schon an verschidenen anlagen ausprobiert -> immer das gleiche.

Kennt jemand diese Probleme und kann mir helfen?

danke

el gato
09.01.2006, 23:13
Original geschrieben von soko
Hey

Hab einige Probleme mit meinem Rane Serato, eigentlich schon von anfang an.

1.Neue Tracks sind immer sehr laut, muss die lautstärke in der Serato softwar ganz runterschrauben.

2. Ist die qualität einfach scheisse, egal bei was für einem file. Hat vielzuviel bass usw.
Hab es auch schon an verschidenen anlagen ausprobiert -> immer das gleiche.

Kennt jemand diese Probleme und kann mir helfen?

danke

muss an den mp3`s liegen, habe das problem nicht

soko
10.01.2006, 08:29
chamers fasch nid vorsteue dases ade files ligt, ha sicher über 50 usprobiert. Grippti files vo CD töne schono besser aus säuber recordets, aber immerno katastrophal.

Ade istelligä chas ämu nid ligä, oder? sötma ja eigentlech nüt müese isteue.

Chönnts ä hardware mässig ä defekt si?

Dj Riddla
10.01.2006, 09:19
hesch d'software enigermasse kalibriert?

weli version hesch? 1.4?

soko
10.01.2006, 10:31
ja hani gmacht, eifach im setup, mitde grüne kreise, müese ja lut handbuech rund si, u d prozänt müese müglechscht bi 100% si.

hani aues gmacht, aber tönt immerno verschisse.

version hani eifach di nöischti.

chaschmer süsch mau ä printscreen vo dire setup config a mwerthle@gmail.com schicke?

Dj Riddla
10.01.2006, 10:37
hmm...si dini nadle abgfigget???

wüsst süsch nid a was es ligt...i ha no nie problem drmit gha...

cha dir am abe süsch scho es printscreen schicke...

soko
10.01.2006, 10:50
nei, has scho bi insgesamt 4 turnes probiert u immer dz gliche....scho vo afang ah, langsam aber sicher dänki das hardwaremässig am serato öppis defekt isch.

ja wär cool wedmer das chönntsch schicke....thx

soko
12.01.2006, 08:21
has geschter nomau mit mim notebook probiert, u dört hets komischerwis grad vo afang ah klappet!

Aber mues immerno:

1. D Lutsterchi bim Serato, auso nid d master lutsterchi, sonder die für d turns separat, ganz achedräihe

2. bim mixer dr bass ganz ache, u mid u high ganz ufedräihe.

De tönts einigermasse, aber cha ja no immer nid ganz normau si?

I.C.S.
12.01.2006, 08:27
hesch mal waves usprobiert? a de nadle chas ja fasch ned ligge.. support vo rane mal aglüte?

ich han drum für eusi ep vomene kolleg s`final scratch usglehnt und mit mp3`s usem wavelab hets richtig kagge tönt, waves händ vieeel sind viel besser gsi (nei, a de quali isches ned gläge)

Dj Riddla
19.01.2006, 15:05
hmm..isch scho komisch..ha bis iz nie problem gha egau ob pc oder laptop...has sicher scho uf 4 verschidene grät usprobiert...nie problem...i würd mau luege obs vilecht mitere euter software version (1.2, 1.3) besser isch...süsch isch äuä würkech öpis am ssl defekt...

ps: agschlosse heschs o richtig? phono-phono, line-line?

charles
31.05.2006, 19:28
han das problem au gha... lösig: dnadle usene und kontakt butze... serato isch empfindlicher als turntables normal...

han au müse am support alüte :-)

cheers

Vadder Abraham
31.05.2006, 21:46
hast du den scheiss überhaupt richtig eingepluggt? gibt ne tolle zeichnung dazu, hat mir mein super guter dj kumpel DJ tripleclickflarecut gesagt, der bringt jetz auch ein dopes mixtape raus übrigens. so watchaut.

Rino
01.06.2006, 01:02
mir händ s'glichä au gha...

isch alles richtig gerdet?
dräckigi timlineplattene?
und wiä scho gseit, dnadle butzä..!

dänn söt alles klappe, lauft sogär mit voll abgfaggte 96kBits/s mp3s ohni komischer bass...etc. usgab, halt so guät wiäs mp3 isch.