Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Black Tiger Kontärz am Rhy

Äffli
05.08.2004, 09:24
jo weiss irgendöper wenn das tiger konzärt uf em floss afot odr wie das ablauft ????

danke

ps. wär isch am start?

4053ler
05.08.2004, 09:41
Also Start isch am 20.30, aber ich würd scho friener dört gsi, um no e gepflegte Platz z'bekoh. Brandhärd sött au no kho, so vill ich weiss. Ich bi wahrschynlig au dört, wenns mir no rächtzytig längt.

Äffli
05.08.2004, 09:54
Original geschrieben von 4053ler
Also Start isch am 20.30, aber ich würd scho friener dört gsi, um no e gepflegte Platz z'bekoh. Brandhärd sött au no kho, so vill ich weiss. Ich bi wahrschynlig au dört, wenns mir no rächtzytig längt.

ah easy merci

ALLI AIGHTGENOSSEN MEMBER MIEN E T SHIRT MIT IHREM MEMBERNAME TRAGE ?!:p

Kush
05.08.2004, 10:02
mol luege ob ich am stizzle bi....
aber dä mitem t-shirt ka mä bringe ;-)

wenn kunnt denn brandhärd, denn züpf ich en nämlig :hippie:

mIkRoFiL
05.08.2004, 10:11
wenn kunnt denn brandhärd, denn züpf ich en nämlig

hehe,jäjo d'basler und ihri liebi zu brandhärd,hehe

Äffli
05.08.2004, 10:11
Original geschrieben von Kush
mol luege ob ich am stizzle bi....
aber dä mitem t-shirt ka mä bringe ;-)

abr au nume well de scho eins hesch wo kush druf stoht...:p

Kush
05.08.2004, 10:15
Original geschrieben von Äffli
abr au nume well de scho eins hesch wo kush druf stoht...:p

normaal ;-)

du, gohsch?

mä merkt scho das dini ferie vrbi sin, ha gmient du dänggsch ehsch kai zyt meh in dr neue abteilig....? ;)

isch halt schone sucht, gäll?!?:cool:

prophet
05.08.2004, 10:21
datum?
kosten?

Äffli
05.08.2004, 10:26
normaal ;-)

du, gohsch?

mä merkt scho das dini ferie vrbi sin, ha gmient du dänggsch ehsch kai zyt meh in dr neue abteilig....? ;)

isch halt schone sucht, gäll?!?:cool:

jo glaubs scho...

kumm doch au, ha e demo cd gmacht, kasch lose wenn de willsch:blingblin :D

jo ych bi jo nüm so vil online wie friener, abr ganz e wäg wirdi wohl nie si...:no: :p

Äffli
05.08.2004, 10:28
Original geschrieben von prophet
datum?
kosten?

(hüte)
(gratis)
(am rhy)
(zbasel)
(bi dr mittlere bruck)
äffli e gschänkli mitbringe

das in de klammere isch weniger wichtig vrstoht sich:D

Kush
05.08.2004, 10:32
kumm doch au, ha e demo cd gmacht, kasch lose wenn de willsch:blingblin :D

oh jäh, würd mi ächt wundere....
meinsch kasch mr denn grad ä exemplar mitgeh, miessts denn scho in rueh lose, wenndä willsch wüsse was ich drvo halt...
eigeni beats druff?

Äffli
05.08.2004, 10:34
oh jäh, würd mi ächt wundere....
meinsch kasch mr denn grad ä exemplar mitgeh, miessts denn scho in rueh lose, wenndä willsch wüsse was ich drvo halt...
eigeni beats druff?

jo 10.- und es ghört dir...

jo alles sälber gmacht,6 lieder in und outro freestylesession...

und was lauft bi euch???

scho agmäldet für newcomer jam im soca??

samee
05.08.2004, 10:58
ych bi dört...und nochhär wohrschinlich bir leuefähri...:kiffer:

Kush
05.08.2004, 10:59
jo 10.- und es ghört dir...

aber nid di ärnst....

samee
05.08.2004, 11:27
http://www.imfluss.ch/images/bild_lageplanbasel.gif

Äffli
05.08.2004, 12:28
aber nid di ärnst....

doch wurum nid???

mIkRoFiL
05.08.2004, 12:31
doch wurum nid???

hei demozügs verkauft mer ned! wörd um mach ich zumindescht ned!

piis

rotzlöffel
05.08.2004, 12:36
ha ghört d jungs vo sektion kuchichästli gebe au no ein zum beste ufem floss...weiss öber genauers z.b. wenn das isch ??

Äffli
05.08.2004, 12:38
Original geschrieben von mIkRoFiL
hei demozügs verkauft mer ned! wörd um mach ich zumindescht ned!

piis

würdsch du das eifach so vrschänke...

hesch dr mol übrlegt das programm pc mic sampels cd drucker und und und au öpis koschtet???

mein gott 10.- für 8 tracks isch doch nid vil und userdäm isch mir das eso empole worde

SCHEISS HATERS

samee
05.08.2004, 12:38
23.08.2004
Mo.
Sektion Kuchikäschtli & Band
„Nur So Am Rand“ Tour 2004 „Neben der Nusstorte etwas vom Besten, womit uns das Bündnerland verwöhnt“

www.imfluss.ch

Kush
05.08.2004, 13:14

hesch dr mol übrlegt das programm pc mic sampels cd drucker und und und au öpis koschtet???

mein gott 10.- für 8 tracks isch doch nid vil und userdäm isch mir das eso empole worde

SCHEISS HATERS

jo alte, ic hweiss au vo wen... vom urs... stimmts?
das het er mir nämli au empfohle, has aber au nieh gmacht.... usserdem hanich dir au scho stuff vo mir zeigt, hätt drs au gäh wenn dä gfrogt hesch... aber verkaufe... alde, us prinzip nid!
wenn denn 80 rp. fürs rohling! :)

sorry, aber dä kush jo ächt nid bringe... schiess kapitalischt!

verlangsch gliichvil wie dr griot fürs street tape und döt sin 18 trackz druff, überleg dr das ämol, usserdäm könntsc hdi bi mir au uf ö konstruktivi kritik gfasst mache, was dir jo denn au öppis bringt (je nach däm halt), also söttsch ehner no du mir öppis zahle :p

nei ,en, check mrs eifach mol ab, ich loos dri und gib drs widr zrugg..... aight?!

Äffli
05.08.2004, 15:00
jo alte, ic hweiss au vo wen... vom urs... stimmts?
das het er mir nämli au empfohle, has aber au nieh gmacht.... usserdem hanich dir au scho stuff vo mir zeigt, hätt drs au gäh wenn dä gfrogt hesch... aber verkaufe... alde, us prinzip nid!
wenn denn 80 rp. fürs rohling! :)

sorry, aber dä kush jo ächt nid bringe... schiess kapitalischt!

verlangsch gliichvil wie dr griot fürs street tape und döt sin 18 trackz druff, überleg dr das ämol, usserdäm könntsc hdi bi mir au uf ö konstruktivi kritik gfasst mache, was dir jo denn au öppis bringt (je nach däm halt), also söttsch ehner no du mir öppis zahle :p

nei ,en, check mrs eifach mol ab, ich loos dri und gib drs widr zrugg..... aight?!

ych ha di gfrog öb de mir dini brennsch und du hesch gseit nei weisch ych will au echli stutz mache...

wie got dä shit wer im glashaus sitzt sollte nicht mit steinen werfen...:rolleyes:

schad, das het mi jez entdüscht kush

Kush
05.08.2004, 15:12
hani voll nid gseit, zu dir zumindest nid, oder?
also wenn denn hanis wirggli vergässe ,duets mr leid, ebä black tiger het das au zu mir gseit, und isch mr halt schomol im kopf umegschwirrt...
jo denn mache mr halt ä tusch aka. tauschgeschäft? ich gib dr shiiisch vo uns und du mir shiisch vo dir... aight?

so näbebii, ha gmeint du kasch nid ins netz? ;-)

mIkRoFiL
05.08.2004, 15:17

SCHEISS HATERS

i ha mer das schomol öberleggt,well ich das au grad am mache bin.
aber öpperem wo sälber rappt,womer kennt und wo eim konstruktivi kritik git wördi nie gäld abzocke.I wörd höchstens erwarte dass mer die ander person den halt au vo sich en demo cd git...

sind alli beats sälber gmacht?

dis scheiss haters hätsch der au chönne spare!

piis

Kush
05.08.2004, 15:27
ah jo... no nä andere ounkt... du hesch mi jo zumindest schomol ghört rappe verschiedenes züg halt, und wenndäs denn würdsc hkaufe wüsstisch ungfähr was di erwartet....

ich hingegä hano kai einzige muckz vo dir ghört, was rap betrifft, und sorry, aber mol im ernst meinsch ich kauf öppis woni nid ml driigloost ha?!?

PhrazeFive
05.08.2004, 15:53
haha - es "demo" unter kollege verchaufe isch nöd eue ernst?
*chläpf an grind*

Kush
05.08.2004, 16:09
Original geschrieben von Pingu
haha - es "demo" unter kollege verchaufe isch nöd eue ernst?
*chläpf an grind*

nei eh nid... bisch duure... das isch glaub alles biz ä missverständniss!
...us minerä sicht zumindest!

Äffli
06.08.2004, 12:26
nei eh nid... bisch duure... das isch glaub alles biz ä missverständniss!
...us minerä sicht zumindest!

jo jo fü mi isch es au easy...

dr hermandez het gseit är will eini (scho länger här) und dir zeigis eifach und wenn de se willsch nimmsch se,odr zahlsch odr mir düschle irgendwie so

ä ä ä aff aight:D

Sad
06.08.2004, 14:35
Ihr sind jo scho zwei truurigi Gstalte. Händ dir Euch vilicht scho mol überlegt das me au us respäkt vor dr Arbet vom andere gärn emol 10 stutz für e Tape zahlt au wenns nid fucking 18 Tracks druff het. Das isch jo wohl s normalschte vo dr Wält das me e bitz Gäld brucht um es Tape könne z finanziere und vilicht denn au no kli meh verdient das me denn halt wider mol eins ka mache oder sich e neus Tool zum sounde ka kaufe.
Nur so ka me sich au entwickle und het immer wider au d Mittel zur verfüegig, witer öppis z mache. 10 Stutz versuffsch in 5 minute inere Beiz in dr Stadt, also hör uf z sage das isch tüür für e Tape.

Das isch genau die verblödedeti pseudo-underground Metalität wo eigentlich nur gwüsse Lüt drzue dient, z'verstecke wie wack sie eigentlich sin. Hip Hop bedütet au Respäkt und dä Respäkt bringt me dene entgege, wo öppis leischte.
Ich gib lieber mol 10 stutz öpperem wo mit vil härzbluet e Demo gmacht het, wo halt nonig so fett druckt, als das ich schnäll für ei Konzärt 70 Stutz itritt zahl.
Überlegged Euch das mol. Fucking Faschos bruche mir z'letscht in unserer Szene.

Kush
06.08.2004, 14:45
Original geschrieben von Sad
Ihr sind jo scho zwei truurigi Gstalte. Händ dir Euch vilicht scho mol überlegt das me au us respäkt vor dr Arbet vom andere gärn emol 10 stutz für e Tape zahlt au wenns nid fucking 18 Tracks druff het. Das isch jo wohl s normalschte vo dr Wält das me e bitz Gäld brucht um es Tape könne z finanziere und vilicht denn au no kli meh verdient das me denn halt wider mol eins ka mache oder sich e neus Tool zum sounde ka kaufe.
Nur so ka me sich au entwickle und het immer wider au d Mittel zur verfüegig, witer öppis z mache. 10 Stutz versuffsch in 5 minute inere Beiz in dr Stadt, also hör uf z sage das isch tüür für e Tape.

Das isch genau die verblödedeti pseudo-underground Metalität wo eigentlich nur gwüsse Lüt drzue dient, z'verstecke wie wack sie eigentlich sin. Hip Hop bedütet au Respäkt und dä Respäkt bringt me dene entgege, wo öppis leischte.
Ich gib lieber mol 10 stutz öpperem wo mit vil härzbluet e Demo gmacht het, wo halt nonig so fett druckt, als das ich schnäll für ei Konzärt 70 Stutz itritt zahl.
Überlegged Euch das mol. Fucking Faschos bruche mir z'letscht in unserer Szene.

eh klar... voll dinerä meinig!! aber, es sött kai muess si! ic hha bispilswiis bi demos immer gseit si sölle loose und je nach dem wenns ihne öppis wärt isch mir so 5-10 stutz drfür z geh.... und das mache si denn au meistens, voirussgsetzt es flasht sä.... aber es söll kai muess si! und vorallem wenn mä däm rapper wos WILL verkaufe sini raps gar nid kennt, und dä vo afang ah seit---10s stutz, denn find cih das scho bis fräch.....youknowI'msaying?!?!

--> übrigens, kenne mir uns?!?

zeusel
06.08.2004, 14:49
hohoho, easy jungs.

demo-züüg prinzipiell gratis, wil demo isch promo und i dä aafäng bisch no uf konschtruktivi kritik agwiesä.

mix-tapes, gmastäräti live-mitschnitt, ep-cd's etc. sichär für 10 schtutz und meh, will arbät git lohn.

und dänn chasch au d'amortisation vom equipment rächtfertigä, abär demos untär fründä?

ich zeig där miis, du zeigsch mär diis...

kush: punchline, nöd punshline :D

Kush
06.08.2004, 14:51
jo jo fü mi isch es au easy...

dr hermandez het gseit är will eini (scho länger här) und dir zeigis eifach und wenn de se willsch nimmsch se,odr zahlsch odr mir düschle irgendwie so

ä ä ä aff aight:D

jo das dönt guet.... und wenn si mi flasht gib dr denn no fettä j drzueh!! ah nie du kiffsch jo nüm....

Kush
06.08.2004, 14:53
Original geschrieben von zeusel

kush: punchline, nöd punshline :D

ühh shiit, isch mr nonie ufgfalle...

isch halt ä typischi kushline... na'mean ;-)

Äffli
06.08.2004, 14:58
jo das dönt guet.... und wenn si mi flasht gib dr denn no fettä j drzueh!! ah nie du kiffsch jo nüm....

jo simrs wird einig...

nei bi kai:kiffer: meh:D

scho meh als e joor nüm...

ah und ych bi amene nid lehrlings pc nid das de di frogsch wurum schribt är jez widr...:confused: :D

Kush
06.08.2004, 15:02
jo simrs wird einig...

nei bi kai:kiffer: meh:D

scho meh als e joor nüm...

ah und ych bi amene nid lehrlings pc nid das de di frogsch wurum schribt är jez widr...:confused: :D

weiso schribsch du jez widr? :confused: :p

jo easy, mä seht sich jo eh widr bald in dr schuel, ode rswunscht vorher ämol....

apropoz schuel... bi übrigens in B-Profil gfloge..... due huesöhn hän mi vol verarscht! egal....

zeeyah

Äffli
09.08.2004, 12:17
weiso schribsch du jez widr? :confused: :p

jo easy, mä seht sich jo eh widr bald in dr schuel, ode rswunscht vorher ämol....

apropoz schuel... bi übrigens in B-Profil gfloge..... due huesöhn hän mi vol verarscht! egal....

zeeyah

jä???

mir hets glängt...

trotz emene 3.7 schnitt:hmmm:

Kush
09.08.2004, 13:24
jä???

mir hets glängt...

trotz emene 3.7 schnitt:hmmm:

jo, ha nur 2 gnügendi note gha, und no brief becho wäge zvill absenzä.... und siit hüt wän die hue'söhn mi nitmol meh an dr schuel ufnäh....

..."probierä sis z liestal im KV"...... scheisse man, ghey voll duure, söllä mi doch grad uf d stross setzä.... verrrdammmti schwanzluschter!!!

mIkRoFiL
09.08.2004, 13:38
jo, ha nur 2 gnügendi note gha, und no brief becho wäge zvill absenzä.... und siit hüt wän die hue'söhn mi nitmol meh an dr schuel ufnäh....

..."probierä sis z liestal im KV"...... scheisse man, ghey voll duure, söllä mi doch grad uf d stross setzä.... verrrdammmti schwanzluschter!!!

dääämm,what da fuck?sind jo verdammti mamischiebers...i han au stress mit de kv schuel,...esch doch immer s'gliche!

suckers!