Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Der Bozz

Escobar
05.08.2004, 11:21
Wie findeterne? isch chli churz usechoo, aber susch isch phat...s'einzige wasi vermisse si deepe Tragghs à la "Leben" oder "Drama"...

Kush
05.08.2004, 11:29
Original geschrieben von MC Brot
Wie findeterne? isch chli churz usechoo, aber susch isch phat...s'einzige wasi vermisse si deepe Tragghs à la "Leben" oder "Drama"...

find abartig... vorallem au dr sty het abartigi beats druff gamcht... ic hmein finds schaad das er vo charts redet (wennmä überlegt was er no uf em erstä album usegloh het), aber immerhin isch er ehrlich, und es isch au irgendwie nochvollziehbar.... deepe trackz...?! find pheonix oder kopf hoch eigetnlic hscho rächt deep, halt eifach ehner positiv statt wie gewohnt depressiv... het au meh battletext, aber dä siech hets halt eifach druff....

wie d vorgänger ghört das album sicherlich au zu dä favorite was dütsche rap betrifft!!!!

freu mi scho uf d warheit-sapmler und uf dr solo scheiss vo jonesmann und jeyz...booom booom booom

Mr. Dip'n'Dick
05.08.2004, 12:03
Original geschrieben von Kush
freu mi scho uf d warheit-sapmler und uf dr solo scheiss vo jonesmann und jeyz...booom booom booom
Warheit sind der Hammer schlechthin. Ich vorallem aber auch auf ein Soloalbum von Sezai!

Kush
05.08.2004, 12:14
Original geschrieben von Mr. Dip'n'Dick
Warheit sind der Hammer schlechthin. Ich vorallem aber auch auf ein Soloalbum von Sezai!

ohne frage....bringt sezai auc hein solo album? gar noch nichts davon gehört? jez fehlt nur noch solo album von lunafrow! ;-) aber das von sezai wird wohl noch ne weile dauern, wenn man bedenkt was alles noch so in planung ist bei bozz artistz, zumindest was man so höhrt und liest! auf jeden fall kommen gute zeiten....

Mr. Dip'n'Dick
05.08.2004, 13:11
Geplannt sind Soloalben von allen Warheit Mitgliedern. Wie lange das dauert ist eine andere Frage.
Sezai ist einfach mein Liebling.

Kush
05.08.2004, 14:40
die lüt wo bi dr abstimmig schlecht oder so aklicke sölle doch mol bitte au mol ihri gründ nennä...

Escobar
05.08.2004, 14:50
was mer eifach jetz nach espaar mou lose uffaut, isch "judgement day", bzw. d'warheit-crew...finges chli schad, dassi so primitiv rhyme...emu ei part...weiss ou ne, wiener haisst...aber süsch ischs perfekt...

Kush
05.08.2004, 14:58
in unserem namem, schlucke meine samen... und so... aber das isch jeyz... isch scho biz extremer worde, aber es isch no an dr gränze zum alzeptable... nei so in dä mass flashts mi sogar, uf jedäfall störts mi nid....

scope
05.08.2004, 14:58
finge s'album o der hammer.

REFLEKTIONEN (in meinen Augen) fingi der geilst track. Phoenix, peiniger, usw. si aber aui ou hert....

Kush
05.08.2004, 15:01
@mcBrot: "Das Leben ist 'ne Nutte und dann bist du tot, deswegen sind, wenn ich sterbe, beide Mittelfinger oben und meine Augen rot!".....die kriisen ficken mein kopf, isc hfühl mich zum kotzen meine ex ist ne fotze, nur eine r von vielen gründen warum ich türen einBOXE!!!!!
Azad

goht doch so wiiter, brrrr ganz harte track... brutal

Kush
05.08.2004, 15:03
Original geschrieben von scope
finge s'album o der hammer.

REFLEKTIONEN (in meinen Augen) fingi der geilst track. Phoenix, peiniger, usw. si aber aui ou hert....

scho, die sin heftig!!!

aber mein block---bombt am sido si track au wäg... rappt au killah mässig döt druff!

Escobar
05.08.2004, 15:12
in unserem namem, schlucke meine samen... und so... aber das isch jeyz... isch scho biz extremer worde, aber es isch no an dr gränze zum alzeptable... nei so in dä mass flashts mi sogar, uf jedäfall störts mi nid....

wenns nume ei oder zwe lines wär, würds jo ou nüt usmache, aber dr ganz part düre...das schticht grad negativ usem traggh füre...nei, dr hammer isch immerno phönix...sone beat hani nonie ghört...und us zwöits chöme aui angere...;)

@kush
jop, isch us mentale krisen(ou hammer)

Escobar
05.08.2004, 15:15
isch einglech s'toni el shout e verarschig oder ischsne würk?

Kush
05.08.2004, 15:30
isch einglech s'toni el shout e verarschig oder ischsne würk?

nimm mol schwer ah, das es ä verarschig isch....aber froog mi nid wieso und wurum... schnall dä ganzi skit nid so ganz... usserdem hets in minä auge nüt mit pheonix und nüt mit mein block z due, und die köme jo vor und nocher!

weiss öpper meh?

Escobar
05.08.2004, 15:34
aber s'zwöite skit hetter chönne usseloh...oder us däm geniale instrumental öppis angers mache, aus do näme ufz'zöue...wenns aubum scho so churz isch, de muessers jo nid no mit sötigem vüue...

Kush
05.08.2004, 15:49
aber s'zwöite skit hetter chönne usseloh...oder us däm geniale instrumental öppis angers mache, aus do näme ufz'zöue...wenns aubum scho so churz isch, de muessers jo nid no mit sötigem vüue...

jo stimmt uf ai art scho, ha scho dänggd isch biz schaad um dä geniale beat.... aber ich finds gliich irgendwie stylish, was er halt seit, ich mien di würds au flashä wenn a homie vo dir öppis usebringt und di denn würd erwähne well du ihm wichtig gsi bisch für d verwirkliung vo däm album bzw. sim laber! usserdem rappr er jo au no ganz kurz dört druff.... und scratchez kickt er au no......

Escobar
05.08.2004, 15:52
hhhhmmmmm...klar, aber doch ne so lang...4ehaub min. si chli vüu...und är hätt die näme jo i rhymes chönne verpacke...:p

rm
05.08.2004, 19:52
wie gseit isch geils album , beats sind hammer flow no derber und au verschtändlich.

aber es isch vill z churz!

mIkRoFiL
05.08.2004, 21:31
i wirds mer ide nöchschte täg kaufe...wird sech scho lohne oder?also faust des nordwestens esch voll de hammer und sin uftritt am splash esch au edel gsi...

aber voremene johr ischer in basel im fame ufträtte,sone verschissnigi party hani jo no fascht nie erläbt...s'fame esch voll de schwul club!

rm
05.08.2004, 21:39
Original geschrieben von mIkRoFiL
i wirds mer ide nöchschte täg kaufe...wird sech scho lohne oder?also faust des nordwestens esch voll de hammer und sin uftritt am splash esch au edel gsi...

lohne wirds sich uf jede fall, minere meinig na s beschte azad album aber ebbä z churz für 25.-

mIkRoFiL
06.08.2004, 00:03
Original geschrieben von jaz-o
lohne wirds sich uf jede fall, minere meinig na s beschte azad album aber ebbä z churz für 25.-

wieso z'churz?wieviel tracks hets?

Escobar
06.08.2004, 00:08
wieso z'churz?wieviel tracks hets?

14...inkl. intro, outro und 2 skits...ouso, 10 tragghs...die ganzi cd goht 40 min., es isch scho chli schpärlech, aber lohne tuetssechs!

Kush
06.08.2004, 08:52

isch scho abartigs album, aber "LEBEN" kas niemol toppe, abr wellez dütsche rap album ka das scho???

jo sich scho rächt kurzt, jo und ich ha 21 buckz zahlt, aber mol ganz im ersnt, azad gönn ich das mega.... do zahl ich gern dr priis woner verlangt, well ic hfind dä siech hets veridient, ällei scho duch sini ehrlichkeit!!!

Dirty Fifty
06.08.2004, 09:08
hehe u dir sit öich ja scho bewusst das dr azad wou chum ou nume d häufti vom verchoufspriis würklech überchunt...

Kush
06.08.2004, 09:31
Original geschrieben von Dirty Fifty
hehe u dir sit öich ja scho bewusst das dr azad wou chum ou nume d häufti vom verchoufspriis würklech überchunt...

jo und, isch jo überall so... würds jez 15.- kostre würd er jo no weniger becho... find dä priis isch agm,ässe...
ahjo, und übrigens wüssts nidmol, könnt mr guet vorstelle das er jez au meh isahnt, dos jo über sis eigene label lauft.....

walliserPIMP
06.08.2004, 13:43
ha en 24/7 ständer wäg dem album. isch hammer geil

der bozz & flieh isch geil

Escobar
06.08.2004, 13:46
shit...ha 27.- zaut...aber es het sech glohnt!

Dirty Fifty
06.08.2004, 13:48
jo und, isch jo überall so... würds jez 15.- kostre würd er jo no weniger becho... find dä priis isch agm,ässe...
ahjo, und übrigens wüssts nidmol, könnt mr guet vorstelle das er jez au meh isahnt, dos jo über sis eigene label lauft.....

sis eigete label wo äs sub-label isch und vomene grosse label gäud zur verfüegig gsteut überchunt für ds schaffe und denn aber muess zrüggzahle und abzahle und prozänt abgäh..

cha si das i mi tüüsche so sehr interessier i mi nid für d hingergrund gschicht... dr künschtler verdient im normaufau am wenigschte..

rm
06.08.2004, 14:56
isch scho abartigs album, aber "LEBEN" kas niemol toppe, abr wellez dütsche rap album ka das scho???

jo sich scho rächt kurzt, jo und ich ha 21 buckz zahlt, aber mol ganz im ersnt, azad gönn ich das mega.... do zahl ich gern dr priis woner verlangt, well ic hfind dä siech hets veridient, ällei scho duch sini ehrlichkeit!!!

naja ich find das album eifach sehr vill proffesioneller als die letschte zwei flow isch besser beats sind abwechsligsriecher, klar leben isch es meischterwerk aber bis jetz gfalld mer s neue es bizeli besser.

und ja ich gönn am azad au wenn sich das album guet verchaufd, verdient hetters, aber vorallem als künschtler söttmer halt au dra dänke das 10 tracks für 25.- mager sind...

Kush
06.08.2004, 15:14
wie gseit ich ha 14 euro zahlt, und find das voll in ornig.... und jo eh isch besser produziert und so (teilwies) ich mein s letschtä album isch teilwies schienz sogar bi ntm abgmischt worde und so...... aber ich mien vorallem isch är döt au no meh underground gsi sprich EHER low-budget.... understand? ;)

Doc.Schiwago
06.08.2004, 15:18
das album isch killer, die derbschte battleteggscht über dä geilschte beats. Vom Bass chönntsch der d haar föhne und wer uf härti ehrlichi raps staht wird bi dem album sini wahri freud ha.

peizn Doc

Kush
06.08.2004, 15:22
Original geschrieben von Doc.Schiwago
das album isch killer, die derbschte battleteggscht über dä geilschte beats. Vom Bass chönntsch der d haar föhne und wer uf härti ehrlichi raps staht wird bi dem album sini wahri freud ha.

peizn Doc

!!!Uf ä punkt brocht!!! BRAVO!!!

Beatnik
06.08.2004, 16:44

klar leben isch es meischterwerk aber bis jetz gfalld mer s neue es bizeli besser.

Jetzt aber mal ernsthaft, WARUM isch Leben es Meisterwerk??? Ich verstahs eifach nöd, ich meine, ich verstah au dä Azad det schlächt, sini Skills was Rap's kicke aghat sind det ja wohl ziemlich mies gsi! Meined ihr nur Text oder what? Wo Leben usecho isch hett mich dä Azad en füechte interessiert, will mich das Album Soundtechnisch und vor allem Raptechnisch überhaupt nöd gflasht hätt! Na ja, evtl. Gschamckssach.
Einzig Napalm han ich nöd schlächt gfunde zu dere Ziit, wo nachher dä beef cho isch mit em Samy bin ich natürlich uf em Azad sini Antwort gspannt gsi, drum han ich mir Leben überhaupt zogä, aber das Samy da Bitch isch ja au nöd grad dä bringer gsi?! Mini meinug uf jedefall, dä Punkt für dä Diss gaht an Azad, dä punkt für dä besseri Track klar an Samy!

Faust der Nordwestens und dSingle A hend mich dänn aber vom Azad sini Qualitäte überzüügt, hett es paar würklich gueti Stuck druffe wo flashed, allerdings Rapt er uf dem Album praktisch jede Text im gliiche Flow etc.!

Und sneue Album isch jetzt ändlich mol chli Abwechsligsriicher, er Rapt zwar immerno ziemlich gliich, versuecht aber scho sini Stimm und dä Flow zvariiere, was ich ihm sehr höch arechne! textlich isch es sowiso sehr guet wordä, da gitts nüüt dra zrüttle!

Map
06.08.2004, 16:48
Original geschrieben von Beatnik

Faust der Nordwestens und dSingle A hend mich dänn aber vom Azad sini Qualitäte überzüügt, hett es paar würklich gueti Stuck druffe wo flashed, allerdings Rapt er uf dem Album praktisch jede Text im gliiche Flow etc.!

Nope, cha me nid säge. Scho allei uf Track Bang rappt er jede Part mit emne ganz angere Flow. Är variert sehr derb, scho allei was Tämpo, Schema und Akzäntuierig ageit.

Beatnik
06.08.2004, 16:54
Original geschrieben von Map
Nope, cha me nid säge. Scho allei uf Track Bang rappt er jede Part mit emne ganz angere Flow. Är variert sehr derb, scho allei was Tämpo, Schema und Akzäntuierig ageit.

Ach ja, isch mer hald nöd ufgfalle...he he, mue svilicht gnauer zuelosä, was mer bi andere MC's (MC, nöd Street Rapper;)) hald nöd mues zum dVariatione ghöre :D

Kush
06.08.2004, 16:56
Jetzt aber mal ernsthaft, WARUM isch Leben es Meisterwerk??? Ich verstahs eifach nöd, ich meine, ich verstah au dä Azad det schlächt, sini Skills was Rap's kicke aghat sind det ja wohl ziemlich mies gsi! Meined ihr nur Text oder what? Wo Leben usecho isch hett mich dä Azad en füechte interessiert, will mich das Album Soundtechnisch und vor allem Raptechnisch überhaupt nöd gflasht hätt! Na ja, evtl. Gschamckssach.
Einzig Napalm han ich nöd schlächt gfunde zu dere Ziit, wo nachher dä beef cho isch mit em Samy bin ich natürlich uf em Azad sini Antwort gspannt gsi, drum han ich mir Leben überhaupt zogä, aber das Samy da Bitch isch ja au nöd grad dä bringer gsi?! Mini meinug uf jedefall, dä Punkt für dä Diss gaht an Azad, dä punkt für dä besseri Track klar an Samy!

Und sneue Album isch jetzt ändlich mol chli Abwechsligsriicher, er Rapt zwar immerno ziemlich gliich, versuecht aber scho sini Stimm und dä Flow zvariiere, was ich ihm sehr höch arechne! textlich isch es sowiso sehr guet wordä, da gitts nüüt dra zrüttle!

also leben isch für mi ä meisterwerk... erstens hammer beats, egal iob trackz oder skits, und d skits find ic hau voll fett bsp. "mensch belibt mensch"!! isch scho überlegt... denn zweitens ka ich mi am bestä identifiziere mit rap vo azad, uf leben bezoge vorallem FREIHEIT, LEBEN, denn no track 2 und track (weiss nid uswändig wie si heisse)! drittenz verstand ich ihn zum grösste teil perfekt, au scho uf LEBEN, und wenns denn mol öppis git woni nid verstand, ka ich immer no im booklet nochluege, er seit jo au vo sich sälber, das er sehr nuscheled..... denn vierte^ns wfind ich si flow und si stimm au sehr geil--> aber das isch scho eher gschmacksach, do hesch rächt......!!
längt das als begründig :D :p

ahjo, und das du seisch, das er uf Faust des Nordwesten immer dr glichi flow het, denn verstand ich di au nid ganz.... loos mol Bang bang bang (oder wie das heisst) oder schemrz ah..... ich find er flowt scho rächt unterschidlich, aber halt gliich irgendwie immer typisch azad!!!!!

so das mi statement drzueh......

Kush
06.08.2004, 16:58
Original geschrieben von Map
Nope, cha me nid säge. Scho allei uf Track Bang rappt er jede Part mit emne ganz angere Flow.

shiit, isch mr widr mol eine zvor cho ;-)

Beatnik
06.08.2004, 17:02

so das mi statement drzueh......

Scho easy, ich lah mich amigs au gern vom Gägeteil überzüüge! Ich find eifach für es "Meisterwerk" bruuchts meh, aber jedem sein Meisterwerk:D

piis

Kush
06.08.2004, 17:12
Scho easy, ich lah mich amigs au gern vom Gägeteil überzüüge! Ich find eifach für es "Meisterwerk" bruuchts meh, aber jedem sein Meisterwerk:D

piis

hehehe... ebä, und das ich mi ä zytlang vorallem sehr guet drmit ha köne identifiziere (wie scho gseit) isch sicher ä grosse faktor, das es für mi ä meisterwärk isch....

verzell... was für di so ä meisterwärk uf ä dütschsche sprochruum bezoge...?!

Beatnik
06.08.2004, 17:44

verzell... was für di so ä meisterwärk uf ä dütschsche sprochruum bezoge...?!

Das wär jetzt Off Topic:D

Escobar
06.08.2004, 19:34
und es isch sis debüt gsi...vil. hets ou chli mit däm z'tue...

Nils
07.08.2004, 10:50
Wie ja im Booklet steht, werden Jones und Jeyz jeweils eine Mix-CD veröffentlichen.

Ansonsten:
Jeyz arbeitet an seiner Solo-LP und an dem Album zusammen mit seiner Schwester.
Jonesmann hat ja erst seine Kollabo-EP mit Pal One "Gesucht/Gefunden" veröffentlicht und arbeitet derzeit an seinem Rap-Debut, sowie an seinem Gesangsalbum.
Chaker arbeitet mit Manuel an einem Instinkt-Album.
Sezai und Luna arbeit jedoch nicht an Solo-LPs.

Sti hat diverse Projekte am laufen. Z.B. "Critical Mass" ein Produzentenalbum. Dann noch eine "Club of Romes"-CD mit Mnemonic und Dek UND ein Rap-Album.

Azad arbeitet auch schon wieder an einem Solo-Album.

DJ Kitsune wartet auf den letzten Track für seine "Victory - The Black Album"-Mix-CD und wird danach sein "Forces of Nature 4"-Tape in Angriff nehmen.

Beatnik
07.08.2004, 11:10
und es isch sis debüt gsi...vil. hets ou chli mit däm z'tue...

Sicher, aber ich find er hett sich doch rächt gsteigeret, mit jedem Album! Vo dem her chan mer säge, Leben isch en Klassiker, ok! Aber es meisterwerk? Egal, off Topic:D

Der Bozz find ich uf jedefall sehr Fresh, ghört sicher zur Elite im Düütsche Rap, obwohl mer so lüüt wie dä Azad, oder Kool Savas, oder beginner oder Samy nöd mitenand chan vergliiche, alli hend en andere Style, und i ihrem Style sinds jewiils di beschte!

Gate17
12.08.2004, 12:09
endli, hüt hanis becho!
ha erscht chli inäglost aber wani bis etzt sägä chan
findis ä guets album, azad burnt!!
het sehr deepi trax druff aber au sotigi wo chli meh
abgönd, aifach geil...

MacKah
12.08.2004, 12:12
hammer album, findi sgeilschte vo dene drei albe.
vorallem track 10, dä boxkampf, isch ächt e hammer track und notürlich mein block.

Gate17
12.08.2004, 12:18
Original geschrieben von McKah
hammer album, findi sgeilschte vo dene drei albe.
vorallem track 10, dä boxkampf, isch ächt e hammer track und notürlich mein block.

mein block isch hammer!
dä boxkampf het en geilä text, dä beat isch aber nöd würkli min gschmack...

piis

MacKah
12.08.2004, 12:27
Original geschrieben von Gate17
mein block isch hammer!
dä boxkampf het en geilä text, dä beat isch aber nöd würkli min gschmack...

piis
ich ha en öppe 5 mol miesse lose, bis er mi gflasht het, und denn ha ich dr bass im auto voll ufeschrubt, und denn het mi das ding voll e weg burnt :D

Gate17
12.08.2004, 12:31
ich ha en öppe 5 mol miesse lose, bis er mi gflasht het, und denn ha ich dr bass im auto voll ufeschrubt, und denn het mi das ding voll e weg burnt :D

hehe,
denn mueni mer zerscht no ä auto chaufä:D
"phoenix" und "flieh" findi au ganz fresh,
aber wiä scho gsait isch soweiso äs hammer-album

MacKah
12.08.2004, 14:11
hehe,
denn mueni mer zerscht no ä auto chaufä:D
"phoenix" und "flieh" findi au ganz fresh,
aber wiä scho gsait isch soweiso äs hammer-album
phoenix isch echt dr hammer, wenn in dr nöchi vo basel wohnsch, chasch jo mol bi mir mit fahre :D

Gate17
12.08.2004, 17:16
phoenix isch echt dr hammer, wenn in dr nöchi vo basel wohnsch, chasch jo mol bi mir mit fahre :D

bi glägäheit gern, endlich mol inen richtigä pimpschlittä inähoggä ;) :D

MacKah
12.08.2004, 17:20
hmm zwar e scheiss bildquali aber me erkennt en e biz.
ha halt leider nur en 1000 watt subwoofer und e 600 watt verstärcher, aber me cha scho chli luut lose :rolleyes: :D

Gate17
12.08.2004, 17:24
hmm zwar e scheiss bildquali aber me erkennt en e biz.
ha halt leider nur en 1000 watt subwoofer und e 600 watt verstärcher, aber me cha scho chli luut lose :rolleyes: :D

hehe, tönt sicher geil!
langsam wirds chli offtopic, würd mi mäldä falls
i mol noch chemie-city chumä...;) :D

MacKah
12.08.2004, 17:25
hehe, tönt sicher geil!
langsam wirds chli offtopic, würd mi mäldä falls
i mol noch chemie-city chumä...;) :D
oh jo sorry. easy ich schaff imfall au bi dr chemie, also passisch uf was de seisch :D

Aurel
12.08.2004, 17:27
s'bozzcamp verfüegt über en neue artist... das isch niemer gringers als de:

STI

au bekannt vo mars & sti. en hammer produzent und au mc, mit englischem akzent. wer alti sache vo ihm kennt, weiss, dass das nur en beriicherig für bozz wird si... uf em neue azad-album hed er au öppe 3 tracks produziert...

rm
12.08.2004, 20:14
am meischte gfalshd het mi de jonesmann ufem azad album kopf hoch isch eifach en hammer track. übrigens hanni d beats vo Fda no geil gfunde, rundi sach.

Stylefile
14.08.2004, 21:52
am meischte gfalshd het mi de jonesmann ufem azad album kopf hoch isch eifach en hammer track. übrigens hanni d beats vo Fda no geil gfunde, rundi sach.

De Rafrain isch aber vol Schwull

Escobar
15.08.2004, 13:56
eh ne isch dä schwul! dä passt emu huere...

Oschtkaffsiech
15.08.2004, 16:28
find de refrain au nöd gad so guet...:rolleyes:

roemer
15.08.2004, 18:27
dr refrain gfallt mr ou nid würkläch und ig cha nid soo vil mit däm sound aafa. wiä ou d'abstimmig zeigt - entweder du fingsch äs scheisse oder hammer.

piis

rm
15.08.2004, 20:24
Original geschrieben von Stylefile
De Rafrain isch aber vol Schwull

s ghad aber de text isch hammer wird übrigens die 2.single.

Djerba
15.08.2004, 20:45
De Text vom Azad isch de ober börner!!!

Escobar
15.08.2004, 21:46
wele teggscht? wiso het de dr azad scho es video zu "mein block" gmacht?

rm
15.08.2004, 23:10
wele teggscht? wiso het de dr azad scho es video zu "mein block" gmacht?

s video vo mein block wirsch nur übers internet gseh, also kei richtigi single, die richtig single isch phoenix di 2 single wird kopf hoch sie, mein block hetter eifach übers internet release.

Stylebock
06.09.2004, 18:31
---du bist ein Opfer Junge, reiss dir deinen Kopf ab,Junge - einfach weil ich Bock hab,Junge---

AZAD DER BOZZ

klasse Album, bitz wenig Tracks aber dia wo druf sind flashend anders...

...Phönix...
...Reflektionen...
...Peiniger...
...Mein Block...

so viel geil Tracks..

---wer hat jetzt den geilsten Block in Deutschland?---

wer echt? dr Azad denk, Sido kasch ipacka...

---ich bau nen Joint, und zieh ein / zweimal - lehn mich zurück,denk nach wie's noch vor eim' Jahr war ---

er het an bitz an neua Style entwicklat, find dr Flow wo er het mega geil...au sehr dütlich, isch vu Album zu Album besser worda...

Kush
08.09.2004, 16:04
Original geschrieben von slanGRover
[B
---ich bau nen Joint, und zieh ein / zweimal - lehn mich zurück,denk nach wie's noch vor eim' Jahr war ---
[/B]
...schlief en jahr lang in der gesangskabine, alles um mch herum war kriise!!!!

AZAD isc hund bliibt könig, ghört absolut zu mine lieblingrapper....

alli 3 albe vo ihm BURNER!!

also peace ic hzüpfen muess zum arzt!!

immer dra dängge: dein charakter bestimmt dein schicksal!!!!!!

[kayoz]
08.09.2004, 16:07
mer gfallt eigentlech nor "phoenix"...
s'album hed mi voll ned vom hocker gresse...
hätt meh features erwartet...

P-Flow
08.09.2004, 16:16
nixx fer mich..

:nuggi:

slang!head
14.09.2004, 12:05

---wer hat jetzt den geilsten Block in Deutschland?---

wer echt? dr Azad denk, Sido kasch ipacka...

Allei vum Track her burnt am sido sin block am meiste in düütschland! Isch zwar uf ultra heavy rotation uf viva und mtv gsi, aber de beat und em sido sin Flow sind eifach geil uf dem Track! Am Azad sin Track "mein Block" isch eher nachdenklicher und..... eifach noed sooo fett wie dä vum sido..

piis

Brooknow
15.09.2004, 12:03
azad isch uf jedefall vo beats,text und gsamtstimmig her dä einzig in düütschland wo blindchäuf erlaubt für mich!! vilicht sind battletracks au nüme so fresh wie au scho, aber das mached ebä dä flow und beatz und ebä die nachdänklichere tracks wieder wett!!

Kush
15.09.2004, 12:23
Original geschrieben von **slang!head**
Allei vum Track her burnt am sido sin block am meiste in düütschland! Isch zwar uf ultra heavy rotation uf viva und mtv gsi, aber de beat und em sido sin Flow sind eifach geil uf dem Track! Am Azad sin Track "mein Block" isch eher nachdenklicher und..... eifach noed sooo fett wie dä vum sido..

piis

bi do nid dinerä meinig! find am azad sin isch vill ehrlicher!! jo, und dr clip isc hschienz no geil vo sido, hannen nid eimol gseh... ich lueg ebä niehm mtv oder viva! aber azad het au video zu mein block... das video muss schien zganz heftig si... würdi den nscho gärn mol gseh....

Al Bana
17.09.2004, 19:49
azad spricht mi nid aa, är und sido hei so viu niveau wi murda INC/shady aftermath ... so beschisse puff ga afaa, das aues numme wäge promo?

schiss druf ey, azad isch ä schiss sorry ächt, und wär meint är chönnt samy az bei pisse, de tüscht sich, sit em samy deluxe diss gäg ihn hani nie meh öppis vo azad wöue lose, me disst nid dr king!!!!!

Stylebock
17.09.2004, 20:04
Original geschrieben von Albaner
azad spricht mi nid aa, är und sido hei so viu niveau wi murda INC/shady aftermath ... so beschisse puff ga afaa, das aues numme wäge promo?

schiss druf ey, azad isch ä schiss sorry ächt, und wär meint är chönnt samy az bei pisse, de tüscht sich, sit em samy deluxe diss gäg ihn hani nie meh öppis vo azad wöue lose, me disst nid dr king!!!!!

Sido het an Diss wägara Promo gmacht? hmmm het er nit öppis über am Azad sini Muater gsait und für das Schläg kassiert...:hmmm:

a Schiss? Samy = King? na ja, jedem sis Ding, dia Sach zwüscham Samy und am Azad isch scho lang g'essa ( wer "Faust des Nordwestens" het weiss wasi meina )

isch dr Savas dr "König von Deutschland"?
isch dr Samy Deluxe "der beste Mzee" ?
isch dr Azad "der Bozz" ?

"dr Best" gits nit, aifach viel guati...aber wenn du saisch dr Azad sig scheisse weiss i denn nit, sicher eina vu da besta...bin au kai grossa Samy-Fan aber gibs au zua dass er verdammt guat isch...

Escobar
17.09.2004, 20:42
bi do nid dinerä meinig! find am azad sin isch vill ehrlicher!! jo, und dr clip isc hschienz no geil vo sido, hannen nid eimol gseh... ich lueg ebä niehm mtv oder viva! aber azad het au video zu mein block... das video muss schien zganz heftig si... würdi den nscho gärn mol gseh....

irgendöima uf www.urban.de (urban) isches...s'phönix au.

Al Bana
17.09.2004, 20:47
naja slangrover, würk jedem si scheiss... aber i meine dä ganz puff, entweder sis idiote ( was mr bi sido und azad chönnt guet vorsteue) oder de betriibe si publicity-shit, und ds isch no blöder

i ma eifach nid läse wi 2 "MC"'s irgendwie es trouble hei, ds chunnt mr immer so vor aus wei si irgendwie uffaue, das ja nid längt nur so musik-mässig

Bescht MC in germany isch eifach samy für mi, savas naja isch ok, aber azad isch vou nid mi style

Stylebock
18.09.2004, 17:27
Albaner...das mim Sido/Azad isch schiinz so gsi...

dr Sido het am Hip Hop Open Stuttgart uf dr Bühni gseit:

*Bringt mir ein Bett auf die Bühne dann ficke ich Azads Mutter*

1. wenn das aina über mi sait schlohn i na au ab
2. isch dr Azad Kurd, döt ischs no viel schlimmer mit so Beleidigunga!

aber eba...jedem sis, i find alli fresh, Azad kunnt mr eifach am ehrlichsta, bi ihm fühlsch dr Schmerz wo er beschriibt scho fast, finds aifach Hammer-Sound

peace

[kayoz]
23.09.2004, 12:01
dr Sido het am Hip Hop Open Stuttgart uf dr Bühni gseit:

*Bringt mir ein Bett auf die Bühne dann ficke ich Azads Mutter*

Am Samstag, dem 10. Juli 2004 kam es im Backstage-Bereich zu einer Auseinandersetzung zwischen den Künstlern Azad und Sido. Einige der von Aggro Berlin geschilderten Vorfälle entsprechen nicht den Tatsachen, was Anlass für diese Gegendarstellung ist. Augenzeugen schildern die Begebenheiten gleichermassen.
Für die Eskalation der Handgreiflichkeiten sind die Begleitpersonen von Sido / Aggro Berlin verantwortlich, die eingriffen, um Sido vor Schlimmerem zu schützen, alles bis zu diesem Zeitpunkt Geschehene war eine persönliche Angelegenheit zwischen beiden Künstlern. Insgesamt waren auf beiden Seiten gleichmässig viele Beteiligte zu finden (Die Zahl lag pro Seite übrigens unter zehn, von den von Aggro Berlin erwähnten 15 Leuten kann keine Rede sein.). Desweiteren ist die Begleitung von Sido für den Einsatz von Waffen (Messer & Schlagstock) verantwortlich, es waren auf der anderen Seite keinerlei Waffen in Benutzung. Es entspricht nicht den Tatsachen, dass die involvierten Frankfurter aufgaben, vielmehr war das Gegenteil der Fall, nachdem auch Sido sich nach einiger Zeit den Geschehnissen fluchtartig entzog. Sicherheitskräfte und Polizei trafen erst nach Beendigung der Vorfälle ein. Die Ereignisse entstanden nicht aus der von Sido im direkten Vorfeld auf der Bühne geäusserten Bemerkungen, sondern sind das Resultat deutlich aggressiverer Anspielungen und öffentlicher Beleidigungen, die im Vorfeld der HipHopOpen auf der Sandboard WM getätigt worden sind, wie von anderen Medien richtigerweise berichtet wird. Gerade Sido, der auf seinem aktuellen Album einen Song seiner Mutter gewidmet hat, sollte wissen, dass Beleidigungen in dieser Form eine gewisse Grenze des Anstandes deutlich überschreiten. Wäre von Sidos Seite aus dieses Tabu nicht gebrochen worden, wäre es zu obengenannten Ereignissen nicht gekommen.
Dass sich von Seiten von Aggro Berlin so schnell um eine Pressemitteilung bemüht wurde, zeigt, wem das öffentliche Interesse und die damit verbundene Promo tatsächlich am Herzen liegt. Wie unschwer zu erkennen ist, baut Aggro Berlin seit Jahren ihre Künstler mit zahlreichen Kontroversen und provokativen Images auf; eine Pressemitteilung in der erst die Eskalation einer Auseinandersetzung bedauert wird, dann mit den Worten "Aggro bleiben!" abzuschliessen, spricht in diesem Zusammenhang Bände.
Dass es in der Veröffentlichung von Aggro Berlin in erster Linie um Meinungsmache geht, ist in denen von Ihnen benutzten Anspielungen auf Song-Namen von Azad ebenso zu erkennen, wie in den "Schönmalereien" und Unwahrheiten. Eine solche Art der Abhandlung der Ereignisse steht für Unseriösität und Unehrlichkeit gegenüber der Öffentlichkeit und Fans. Auch diese Gegendarstellung ist nur aus Bedarf einer Richtigstellung von der von Aggro Berlin verbreiteten Meldung entstanden.

Quelle: www.bozz-music.de (http://www.bozz-music.de/)

pAme
23.09.2004, 12:21
[QUOTE]Original geschrieben von [kayoz]
[B]Am Samstag, dem 10. Juli 2004 kam es im Backstage-Bereich zu einer Auseinandersetzung zwischen den Künstlern Azad und Sido. Einige der von Aggro Berlin geschilderten .......

fendes no heftig... vo beidne syte chonsch e anderi darstellig vo dere aglägeheit öber....

Am Samstag, 10.07.04 wurde sido im Backstagebereich von Azads Clique angegriffen.
Unmittelbar nach seinem Live-Auftritt wurde er von ca. 15 Leuten überfallen. Es kam zu einer Schlägerei zwischen den Frankfurtern und den Aggro Berlinern. Die Security und die Polizei schritt erst dann ein, als die feigen Angreifer bereits aufgegeben hatten und vom Gelände geflohen sind. In der Juice 07/04 hatte Azad sido im Interview gedisst, ohne dass es einen Grund dafür gab, somit hatte er den Streit begonnen. Es hätte in Stuttgart die Möglichkeit gegeben, dieses Thema in einem Gespräch zu klären, doch die “1-Mann-Armee“ zog es vor, mit einer Gruppe anzurücken und den Streit dadurch eskalieren zu lassen. Da der Frankfurter in der Vergangenheit zu den Veröffentlichungen seiner Alben Streit mit anderen bekannten deutschen Rappern gesucht hat, liegt die Vermutung nahe, dass auch in diesem Fall ganz kalkuliert Promotion für sein anstehendes Album gemacht
werden soll. Letztendlich wurde bei der Auseinandersetzung kein Berliner ernsthaft verletzt; sido gab kurz danach Interviews und Autogramme und hatte mit seiner Crew einen schönen Abend in Stuttgart. Der Auftritt des Frankfurter Rappers am Sonntag, 11.07.04 wurde von Seiten der Hip
Hop Open Veranstalter verboten. Aggro Berlin bedauert, dass dieser unnötige Vorfall auf diesem Niveau angekommen ist.

quelle: aggroberlin.de

do söll no eine druscho...

ech be am hip hop open gse ond ech ha mech eifach nor z tod ufgregt das de azad hed mösse verzechte...
ha de sido bes döt äne no isi gfonde. abr noch dere aktion...

s albom vom azad esch de absoluti oberhammer. ged eigentlech ke track wo ned iifahrt... abr das esch jo scho bi de ältere cds so gse...
eifach e geile siech...!

[kayoz]
23.09.2004, 12:28
eigentlech send beides nöss...
ech meine schlossändlech sends musiker, also chönnds dä shit au bimene battle uf de bühni usträge.

pAme
23.09.2004, 14:30
Original geschrieben von [kayoz]
eigentlech send beides nöss...
ech meine schlossändlech sends musiker, also chönnds dä shit au bimene battle uf de bühni usträge.

jo da stemmt scho. sen beides hüäner!

abr ech weiss de ned wie das wör usecho... azad gäge sido...

vo de lyrics här cha de sido secher gad iipacke!
wenn ez mou de shit verglichsch wo beid scho so brocht händ... abr äbe s esch haut scho gschmacksach...

piis

Al Bana
02.11.2004, 19:42
ok.. i ha mr itz der Bozz würk guet innezoge u muess säge Azad vrdient Respäkt.. sis Aubum isch mindestens 2x so guet wi verdammtnochma.. Azad isch real, Azad cha d Stimmig vom Beat genau unterstriche, er zieht mi i bann inne u teilwiis macht er eim sogar Angscht, übertriibe gseit

ds einzig woni cha kritisiere isch das er nid so variiert, ds macht "Der Bozz" chli öd, abr nid wiiter schlimm, vo däm Style übrchumm i nie gnue

köbi
02.11.2004, 20:11
who cares we die dert äne chli stritte, für mi chunts uf d releases drufah, u we iz dr azad dr sido prüglet ischmer des eigentlech egau, luschtig isch nume daser so fronts geng vor sine releases uselaht... abr schüsch fingine nid schlächt.u sido hani ehrlächgseit no gar nie ghört, nume einisch 'mein block' im radio u denn am spläsh, isch nüt schlächts, vilech chly übertribe, abr au angere si ds oh.

Stinkyfingaz
02.11.2004, 20:42
Oke ich wür sege de Azad hett echli en eigeständige style aber er isch ehrlich und hett geili beats

christio
03.11.2004, 22:18
mol hä mer das album öi gizogu und finnu sus der hammer! eifach en bomba!mier gfallunt vellig viel tracks!
azad het eifach en geili stimm, fette flow, ehrlichi texta, burner beats, was will mu meh?!

peace

lord zy
04.11.2004, 00:09
ich find en eidütig de bozz.

text und flow = :bluepunk:

the fouler
04.11.2004, 23:22
ja also ich finds album krass dä börner! er het hammer tegscht!

Lartscho
04.11.2004, 23:41
kopf hoch remix isch eifach hammer damness

VJP
10.11.2004, 15:27
isch eifach geil. andrsch ischmrsäch's o nid gwöhnt.fertig und aus.