Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : NHL

the fouler
12.01.2006, 12:47
ja ich han denkt ich mach male en nhl thread...

momentan rockt ja de gerber mit sine canes deftig! händ vorletscht nacht gäg d red wings gunne... nöd e schlechti leischtig...

und de ilya kovalchuck rockt wie sau!

:hippie:

katensky
12.01.2006, 13:06
ou ja, kovalchuk-savard-hossa... die gönd voll krass ab!!

alfredsson-spezza-heatley händ chli abbaut... de spezza isch isch glaub au verletzt (gsi?)...

was mer aber au bsunders gfallt, isch, dass sich colorado und v.a. de david aebischer ide letschte spiel wider chli gfange händ!

aso ich weiss nöd wies eu gaht, aber ich freu mi uf olympia!!! :handclap:

Grumble
12.01.2006, 13:14
Bin sit jahr und tag vancouver canucks fan! Todd Bertuzzi und Makrus Naslund rocket wiä sau! und natürli di beide Sendin brothers

the fouler
12.01.2006, 14:45
ah da kännät sich doch es paar echli us... :D

ja de spezza und au de alfredsson isch verletzt gsi... i de nächschte spiel söttät beidi wieder zum team stossä!

d avs sind guet dra aebischer isch wieder parat efreut mich au... komischerwiis het er vu dem spiel wieder a gfange guet hebe wo er wiis/ schwarzi schoner gspielt het...:p avs sind aber au guet dankmä starche marek svatos...

Mano
12.01.2006, 15:30
Original geschrieben von Grumble
Bin sit jahr und tag vancouver canucks fan! Todd Bertuzzi und Makrus Naslund rocket wiä sau! und natürli di beide Sendin brothers

heisset die nöd sedin?

the fouler
12.01.2006, 15:36
Original geschrieben von Mano
heisset die nöd sedin?

doch die heisset sedin... daniel und henrik!

aber es git natürli na meh gueti bi de canucks wiä de jovanovski, öhlund, brendan morrow usw.

katensky
12.01.2006, 20:28
aso de todd bertuzzi chani nöd ha! wie eigentlich jede avs-sympathisant halt... sitt sim check gäge de steve moore. vo de üübelschte sorte!

de markus naslund isch geil!

und wer natürli momentan au rockt wie sau: alexander ovechkin! dä siech chasch nöd brämse...

und @ the fouler: ich nimm aa du meinsch de brendan morrison?

the fouler
16.01.2006, 09:35
ja de ovechkin isch de hammer! das isch geil so... langsam chunt au wieder de elias und de st. louis! geil!

ovechkin geile check gäg de vitali visnovshky am samstig!