Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : stuttgart shopping

fReEMaN
13.01.2006, 09:32
bi am weekend in stuggi town.. hät jemand par shopping tipps?

und damit i nit n nöjiä thread müäs üfmachu, was geit ab im üsgang? irgendwelchi clubs wome unbedingt müäs ga? und s'müäs kei hip hop club si.. im gägusatz zu andru hiä im aight bini rächt offu für jenschtä sound..

botho!bonobo
13.01.2006, 09:38
Original geschrieben von fReEMaN
bi am weekend in stuggi town.. hät jemand par shopping tipps?

und damit i nit n nöjiä thread müäs üfmachu, was geit ab im üsgang? irgendwelchi clubs wome unbedingt müäs ga? und s'müäs kei hip hop club si.. im gägusatz zu andru hiä im aight bini rächt offu für jenschtä sound..

bin vor langer ziit paar mal gsi, det häts no 0711 ge und die händ immer i somene chline chäller partys gmacht, aber die händ eifach jedem en flyer id hand druckt wo es chäppli agha hät. und s hät rächt gfäget, shopping mässig häts paar platteläde, aber ich ha weder adrässe no guets langziit gedächtnis, aber frög di durre bide iheimische, das isch immer gueti methode.

Phôe
13.01.2006, 09:41
im jump hets letschti usverchauf geh, alli nike shoes huere abegsetzt, will de lade glaub zuegaht han mer letschti paar nike premium für 22 euro abgstaubt:blingblin weiss aber ned öber scho zue hed ode rno offe esch, er wär jedefalls ade silberburgstrass, stuggi west, u-bahn station feuersee, rächts de silberburg str. entlang.

früehner bini mal im insane gsi, de hed eifach chleider, mixtapes, cans und so sache...de isch chli versteckt bem galleria kaufhof inere siitegass, aber ich weiss ned öbs de no get.

und susch muesch mal d cel frage, si wohnt ez döt!

viel spasss,
stuggi-onel love:love:

Phôe
13.01.2006, 09:49
clubs: i find s zollamt no easy, das isch aber chli usserhalb, aso s isch eigentli nor ei u-bahn station, in bad canstatt, dete heds drü floors und s isch rächt chillig so met innehof und so, hed glaub meischtens e hiphop e raggae und e dnb floor.

denne gits s romy s. dete isch glaub emmer entweder fr oder sa hiphop, glöaub jewils am samschtig be aber nömm seher.

s rockers 33 isch au na geile club, det semmer a silväschter gsi

s le funk hani no geil gfunde aber das gets glaub au scho weder nömm...susch muesch halt mal im web luege

Phôe
13.01.2006, 09:52
ajo no öppis, de ultimativ stuggi tipp isch de CHINA WOK ade silberburgstrass, de bescht chines, zahlsch 4-5 euro för es menu, es isch andersch fett fein und soooneee riiise portion, da maghsch gar ned ässe, ond si send mega fröndlech , schänked emmer no früehligsrolle und so:-))

aja wenn scho det besch, nemmsch mer bitte nudeln mit knusprigem hähncen met:blingblin

fReEMaN
13.01.2006, 10:05
Original geschrieben von Phôe

und susch muesch mal d cel frage, si wohnt ez döt!

he merci fö.. poet hät öi scho gmeint ich sällä di mal fregu.. also cel, was geit ab? :)

aja wenn scho det besch, nemmsch mer bitte nudeln mit knusprigem hähncen met

aber klar doch! mit flülingslollen?

cool müäsi mär doch gat all dini tipps üfschribu ;) dänksalot

cel
13.01.2006, 10:34
he merci fö.. poet hät öi scho gmeint ich sällä di mal fregu.. also cel, was geit ab? :)

aber klar doch! mit flülingslollen?

cool müäsi mär doch gat all dini tipps üfschribu ;) dänksalot

bisch das weekend döt?

denn muesch am samschtig is romy s. cho..chasch auf uf gäschtelischte ;) hehe...denn chunt de killa kella (beatbox-maschine) oder denn is stereo (das isch bim berliner platz), döt lauft am samschtig au hiphop.
aber chasch mer suscht gern e pm schicke und ich gib dir no paar tipps.

wenn wotsch shoppe isch standard königsstrass..döt sind halt läde wie footlocker und snipes (geili schue). denn hets ebe no de jump, wo bis morn no de krass 50% usverchauf isch...

jauu...

Phôe
13.01.2006, 10:36
Original geschrieben von cel
denn hets ebe no de jump, wo bis morn no de krass 50% usverchauf isch...

jauu...

bisch dir de airforce no ga zieh?

cel
13.01.2006, 10:37
bisch dir de airforce no ga zieh?

wele?:eek:

Phôe
13.01.2006, 10:42
wele?:eek:

de wo hesch welle de schwarzi airforce low!

ach ich wett schowider noii schue!!!!!!!!:no: :no:

cel
13.01.2006, 10:49
de wo hesch welle de schwarzi airforce low!

ach ich wett schowider noii schue!!!!!!!!:no: :no:

de hez ja nüm gha i mire grössi...

bisch scho nüm zfriide mit dim?

es het no en andere gha woni ha welle..aber nur no s 43:mad:

Phôe
13.01.2006, 10:54
de hez ja nüm gha i mire grössi...

bisch scho nüm zfriide mit dim?

es het no en andere gha woni ha welle..aber nur no s 43:mad:

doch doch, de isch scho guet, aber d ele hed sich grad so geili greco supreme kauft und ez bini chli iversüchtig;)

mosch halt im schueh es stuck fleisch hinde ad färse änetue denn ischer nümm z gross, da hends früehner im balett gmacht:D

>>yeah track 2 mim franky isch de hamma!!

cel
13.01.2006, 11:01
doch doch, de isch scho guet, aber d ele hed sich grad so geili greco supreme kauft und ez bini chli iversüchtig;)

mosch halt im schueh es stuck fleisch hinde ad färse änetue denn ischer nümm z gross, da hends früehner im balett gmacht:D

>>yeah track 2 mim franky isch de hamma!!

haha..brucht sie demfall mini grecos nüm?

gäll...dayz of the championz isch hammer...de franky isch geschter au mit im hidden gsi;) haha..

Andi Kruege
13.01.2006, 11:03
meinsch bisch krass will bändeli ahesch?

fReEMaN
13.01.2006, 11:05
hehe.. weiber.. sofort beginnt der hänger :D

cel und dä zum ässe? wo is cool üser bim china wok?

fReEMaN
13.01.2006, 11:06
Original geschrieben von Andi Kruege
meinsch bisch krass will bändeli ahesch?

mmhh any problems?

cel
13.01.2006, 11:11
hehe.. weiber.. sofort beginnt der hänger :D

cel und dä zum ässe? wo is cool üser bim china wok?

buahhhhhhhhhhhhhhh

ich cha dir s beschte ässe empfehle!!!

restaurant NIRVAN! das isch es persischs restaurant, au voll billig..und aaaaabartig lecker...voll frisches züüg mit gmües und riis..aber git natüürli au fleisch :) isch so chli ähnlich wie griechisch....

und suscht chani der de chines natürli wärmschtens empfehle..

de "beschti" kebap gits bim KÖNIG..

Andi Kruege
13.01.2006, 11:12
mmhh any problems?

hunderti!

Phôe
13.01.2006, 11:15
haha..brucht sie demfall mini grecos nüm?

gäll...dayz of the championz isch hammer...de franky isch geschter au mit im hidden gsi;) haha..

heheh jaaa, döf ich si ha? hehee nei scheiss....

ah han grtad vgester a dich dänkt so: ah ez isch si sicher im hidden hehe, bisch mitem M gsi?;)

fReEMaN
13.01.2006, 11:22
buahhhhhhhhhhhhhhh

ich cha dir s beschte ässe empfehle!!!

restaurant NIRVAN! das isch es persischs restaurant, au voll billig..und aaaaabartig lecker...voll frisches züüg mit gmües und riis..aber git natüürli au fleisch :) isch so chli ähnlich wie griechisch....

und suscht chani der de chines natürli wärmschtens empfehle..

de "beschti" kebap gits bim KÖNIG..

wää bi hiä z'bäru mal ima persische restaurant gsi.. nit so miis ding.. aber glich merci füre tipp ;)

ich wärdu sicher mal bim börger könig verbi lüägu ;)

cel
13.01.2006, 11:24
heheh jaaa, döf ich si ha? hehee nei scheiss....

ah han grtad vgester a dich dänkt so: ah ez isch si sicher im hidden hehe, bisch mitem M gsi?;)

mir hend abschied gfiiret vo de marie...ich, gesa & marie & de beni....die andere sind nid cho

hesch s ganze days of the champions?

de back up vom frank isch nienets meh ume:eek:

cel
13.01.2006, 11:27
wää bi hiä z'bäru mal ima persische restaurant gsi.. nit so miis ding.. aber glich merci füre tipp ;)

ich wärdu sicher mal bim börger könig verbi lüägu ;)

ächt? nid gern?

was hesch denn no so gern..dasi dr cha tips geh

burger king - haha

aber SUBWAY isch au lecker....hrhr

Phôe
13.01.2006, 11:27
mir hend abschied gfiiret vo de marie...ich, gesa & marie & de beni....die andere sind nid cho

hesch s ganze days of the champions?

de back up vom frank isch nienets meh ume:eek:

ah ok.

ja de marlon hets mer mal gschickt wiler ja a paar beats gmacht hed.

@liv: mer duet eigentli ned so persöhnlechi sache ines forum poste, aber heshcs ja ez gänderet;)

fReEMaN
13.01.2006, 11:37
ächt? nid gern?

was hesch denn no so gern..dasi dr cha tips geh

burger king - haha

aber SUBWAY isch au lecker....hrhr

yes subway isch lecker.. und dä so thailändisch, mexikanisch, indonesisch, balinesisch, vietnamesisch, indisch etc. ;)

cel
13.01.2006, 11:42
yes subway isch lecker.. und dä so thailändisch, mexikanisch, indonesisch, balinesisch, vietnamesisch, indisch etc. ;)

aight..

mexikaner kenni ganz en guete...muessi aber nacher schnell abchecke, wie d stross heisst...ide nöchi vom schlossplatz uf jede fall...

Chris
13.01.2006, 14:29
hauptsach ned zvill glüehwii, gäll celi!!! ;)

cel
13.01.2006, 14:35
Original geschrieben von Chris
hauptsach ned zvill glüehwii, gäll celi!!! ;)

:cool: :cool: :cool: :cool:

die ziite sind verbi:D christkindlmärt isch ja au passeee...meh cha nid mal meh schlittschueh laufe:mad:

Chris
13.01.2006, 14:36
:cool: :cool: :cool: :cool:

die ziite sind verbi:D christkindlmärt isch ja au passeee...meh cha nid mal meh schlittschueh laufe:mad:

jo jetzt isch weder jogge agseit!!! oder so... ;)