Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mikrofil-Track

mIkRoFiL
06.08.2004, 11:23
moinmoin

so,das wär jetzt min 1000 itrag i däm forum,drom hani dänk hänki do mol e track vo mer ine....

i hane vor öppe 1 1/2 johr gschrebe,also bitte ned öber fählendi doppelreims...etc reklamiere,I know!

piis out!

.kerYjameS
06.08.2004, 11:28
und wo ischer ?

mIkRoFiL
06.08.2004, 11:30
hei fuck,es wott de track ned speichere...i versuechs nomol...

mIkRoFiL
06.08.2004, 11:33
also i mues schaffe und ha jetzt kei ziit för de shit....

do wär de link wome de track au cha lose,er esch eifach huere gross...aber i versueche öber de mittag do no en komprimierti version inezhaue...

http://www.blacksheep.li/fredi/hiphop_academy.mp3

piis

Fletsch
06.08.2004, 13:19
isch eigentlich gaaar nöd so schlecht! aber mer merkt halt scho das es eine vo de erste Tracks isch. Zum Teil streksch du d Wörter damit d Ändige uf de Beat passed.

Ich meine das es kei Doppelrhymes hät isch halb so wild, Aber d textusfüllig zum Beat bzw. dä Flow würdi nachli apasse.

Dranneblibe :kiffer:

mIkRoFiL
06.08.2004, 13:49
so i chas file ned ufe aightserver lade,has jetzt aber ufen andere glade,has vo 6 uf 1.2 mb abe komprimiert,d'qualität esch halt nömm so de burner aber chekets us,jetzt gohts ned lang zom abelade!

piis

PhrazeFive
06.08.2004, 13:53
- völlig monotone flow
- inhalt mängisch sehr platt
- d'lines sind nöd suuber gfüllt
- schöne beat pickt :D

konfus
07.08.2004, 23:26
gfallt mer nöd so. isch reimtechnisch z.t. rächt "billig" und vom inhalt her nöd so guet durchdacht.
"tüüf dä sinn..." "kiffe hinterem chinderhort" irgendwei passt das nöd so zäme. aber isch jo scho älter häsch gseit, hoffendlich isch dä neu shit doper, n´amean?:D

aber dä scheiss kicksch, eifach drablibe,
ha nur ein tip, eifach lang fiilä...

mIkRoFiL
09.08.2004, 09:31
merci förd kritike!

es paar sache wirdi mer z'härze näh...

das mitem kiffe hinderem kinderhort esch ned min part,ich rappe die erschte 2...

piis