Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : kein signal vom midikeyboard

JBR
16.01.2006, 16:35
ich han es midikeyboard namens keystation 49e vo m audio und es isch mitem fruityloops problemlos glofe bis ich eines tages kein Igangsignal meh übercho han im fruity.

Jetz hani ghört dass das Problem mitemene usb aktiv hub glöst chönt werde.. Het öppert s gliche problem au scho gha???

mesi

..:Sat:..
16.01.2006, 16:42
aso i ha nume z'gliche keyboard und o rächt neu, aber das problem hani no nid gha :)
i weiss, i bi ne grossi hiuf gsi ;)

konfus
16.01.2006, 16:47
Häsch überhaupt scho alls mögliche usprobiert, wie Stecker checke, Triiber vilicht aktualisiere usw.

duke_one
16.01.2006, 16:51
han au s'gliiche keyboard, aber keis problem mit reason unter winxp... muesch ja nur ischalte und's wird erkännt...

vilicht muesch im fruity irgend öppis istelle, z.b. das er de midi kanal usb-audiogrät nimmt...

süscht würd i au triiberupdate mache, i-/usstöppsle und chli usprobiere...

viel glück!

M-A-Z
16.01.2006, 16:53
Original geschrieben von JBR
ich han es midikeyboard namens keystation 49e vo m audio und es isch mitem fruityloops problemlos glofe bis ich eines tages kein Igangsignal meh übercho han im fruity.

Jetz hani ghört dass das Problem mitemene usb aktiv hub glöst chönt werde.. Het öppert s gliche problem au scho gha???

mesi

Es isch ja eigentlich gschiider, wänn s'Midi Keyboard per USB grad direkt am PC agschlosse isch!

En HUB bringts nöd, isch ja nur namal e verteilig...

Wänn du's Keyboard ersch aschtellsch wänn's Fruty scho offä hesch, dänn gahts wahrschindlich nöd! (uf all fäll ischs bim Cubase so)

Schusch check mal dini Midi Istellige im Frutyloop!

JBR
16.01.2006, 16:57
JA han scho recht viel usprobiert bi de ischtellige und triiber und alles möglichi aber ich chume irgendwie nöd wiiter..:bluepunk:

M-A-Z
18.01.2006, 11:08
Midi Triiber, neu installiere, namal probiere!
Schusch mal mit me andere USB igang teschte!
häsch d'Midi istellige im Fruty uscheckt?
es bestehnige Midi Track Lade, namal probiere!

mitch
20.01.2006, 12:31
mägem usb, gang doch mol uf dim pc id systemstürig und lueg den geräte-treiber a. fals äs triberproblem bim usb hätisch würs dir mitemä usruefezeichä azeigä.

JBR
20.03.2006, 17:13
ich han jetz glaub wükli alles probiert. treiber neu instaliert, etc. und ich han immer no kein midi signal im mine Programs (z.b. Fruity loops). Jetz het mir eine gseit ich müsse min PC neu ufsetze..

kennt öpper das Problem und het e lösig???

Mesi

dOpe
20.03.2006, 21:11
jo kenn das problem ha aber kei lösig parat,
Han es billigs eMedia Keyboard, het alles guet funktioniert bis vore paar tag, i de systemstürig wirds keyboard und alles problemlos erkennt.