Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Suche spezielles Cap

Wildstyler89
17.01.2006, 11:25
aight jungs,
hey, ich suech sones speziells cap, ich bi letzti mal ade hall of fame gsi und ha ame sprayer zueglueget är hät huere tighti 3d letters anegflowet mit dä derbste fadings (dä name säg ich jetzt nöd im internet :bulläsau: bi ja nöd blöd;) ), und är hät für die dünne lightline highlites sones speziells cap brucht woner uhuere dünni linie härebracht hät. es hät mega speziell usgseh shät glaub sones röhrli vornedra gha u komisch ha das nonie gse, aber chasch hammer tighti dünni lines demit write. leider hanimi nöd getrout ihn z fröge woners kauft hät. ich bi dän im sixpack (im sprayer-lade) go fröge aber die händs änöd,jetz hanich oi wele fröge, wüssed ihr womer sötigi caps überchunt? und händer äscho erfahrige demit gmacht?

Kueel
17.01.2006, 23:18
das cap wo du suechsch esch en Skinny. Bsuech mol d'website www.layup.ch

döt hets verschedni grössene

Luken
18.01.2006, 13:28
Du suchst wohl das Needle Cap (auch Junkie Cap genannt), gibt es auf jeden Fall bei ACE Records in Basel (www.acerecords.ch), kannst dort auch bestellen (einfach eine email an basel@acerecords.ch).

sell-out-sucka
18.01.2006, 14:29
http://shop.graffitistyles.com/images/ca009.jpg

sowass?

http://shop.graffiti.ag/index.php/cPath/106_139?osCsid=2a9d6b1177243b265acf69e1a7ce4c19

Wildstyler89
18.01.2006, 17:57
huärä tuff, genaudas hani gsuecht jungs. mässi vielmal, so, bi duss:D

Luken
23.01.2006, 13:35
Original geschrieben von Wildstyler89
und de can2 us basel hät äscho det gwritet. isch sochli gheimtipp die wall, hät nödsoviel lüt und isch vodämher rächt real zum grafittipieces write.

Ist wohl auch absolutes Insider Wissen, dass Can2 aus Basel kommt....

kiMe.
25.01.2006, 15:15
hehe..can2 us basel:D..könn nome dä vo dütschland:D...

no öppis zom cap: met dem z spraye esch den rächt asprochsvoll,wells mega gschnell cha verlaufe wend z nöch ad wand gohsch ond muesch can wörkli scho chly im greff ha...mfg :dance:

konfus
25.01.2006, 18:04
Habe zwei Beiträge gelöscht, regelt solche Dinge bitte per PM oder so, danke.

Peace

MARKER
15.02.2006, 15:52
Yo hola hombre

Das Cap mit em Röhrli wo du anschienend meinsch nennt sich New York Skinny... mi findet si fasch nümme, aber es gits de scho no wenn me suecht (mängisch hets keis Röhrli dra...) früecher han i die no uf de Krylon und Sparvar brucht...(Verstopfe aber megaschnäll)

Aber süsch gits dr Trick mit em Dose deckel i dr Hälfti ufschniede und vorne mit ere heisse Noodle es Löchli mache! Du spraysch den an Deckelinnerand, resp. e bitzli Farb goth denn dür das Noodleloch... Aber vorsicht git e mega Sauerei (weil logischerwies weniger Farb durs Löchli goht als drnäbe... isch halt so!! (aber d'Strich wärde no dünner als mit de Skinnys... so wie bim Airbrush!)

P.S. Muesch aber es Zytli üebe bis im Griff hesch... Dr DEST us Basel molt scho sit Joore mit dere Technik (www.dest.ch)