Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB10 - Outcome

Knight
17.01.2006, 18:47
1. K Slarc (36 Punkte)
2. C spenza (31)
3. Z sei (19)
-------------
4. W kilar (17)
4. H tüli (17)
6. Q Domi (14)
7. S impuls (13)
7. O ICS (13)
9. A dukebeats (10)
9. I kOnfus (10)
11. N jones (7)
12. L Patrock (5)
13. T Ferox (4)
14. U Smörebröt (3)
14. M sam (3)
14. G Knight (3)
17. X the_rawk (2)
18. F stanekk (1)
18. J Ghost (1)
18. V LAN (1)
21. B ruedi snare (0)
21. D minable (0)
21. E chaib (0)
21. P King Cobra (0)
21. R logitech (0)
21. Y Essence (0)

thanks impuls. fehler bitte melden.

gratulation an die gewinner!

aus zeitgründen nur ganz kurz ein paar worte dazu:
für mich ein bisschen überraschendes ergbenis.

danke an alle, die was beigetragen haben. das battle hat spass gemacht, die beats waren geil und ich denke der test des anonymen systems ist ein erfolg. dazu werde ich aber später noch einiges sagen.
was meinen die anderen?

in letzter zeit war nicht mehr viel los, teilweise auch weil ich einfach keine zeit hatte. bald sollte es aber mit dem RB5 weitergehen.

sollen auch die remix battles wenn möglich anonym sein?

Patrock
17.01.2006, 18:54
Gratulation an die Herren Gewinner!

Aber ich muss mich ja schon ein wenig empören... wie kommt's dass ihr meinen lahmen Müllbeat besser gevotet habt als Stanekks oder Jones' Glanzstücke?

Schimpf und Schande...

Naja, für mich war's irgendwie ein komischer Battle, mich persönlich flasht dieses anonyme Voting nicht besonders, wie sieht's bei euch aus? Wollma das beibehalten?

Knight
17.01.2006, 19:01
jones hat mehr punkte als du. :p

Patrock
17.01.2006, 19:02
Ähem... recht so... Aber trotzdem zu wenig...
(Tomaten auf den Augen.)

Smörebröd
17.01.2006, 19:10
Dicki Probz an alle, het wieder hammer stuff debi gha!!

ABER vo mir es FETTES SORRY, han leider kei Zyyt gha um z'Vote oder gschiidi Feedbacks schriibe. *sich schuldig fühl*

Wer noch gefeedet werden will soll mich doch bitte PM'sen.
(dafür gitts es usfüehrlichs)

Und zum anonyme Voting findi cool, mal anderi näme i dä Top 5... obwohls mir nöd vill bracht het, wie immer schön im Mittelfeld untergange ;) ... ch ch...

Anonym = Top
MitNäme = Aber au kein Flop .... he he

PIIIIS

impuls
17.01.2006, 20:29
Gratulation ad Gwünner, speziell an Slarc!...

ich find anonym eigentli geiler... aber eigentli ischs mer egal...

... sozsäge frei nach:

Original geschrieben von Smörebröd
Anonym = Top
MitNäme = Aber au kein Flop .... he he

edit: natürli au propz a ali, hät würkli voll geile shizzle gha... s niveau schtiigt vo mal zu mal! :bluepunk:

I.C.S.
18.01.2006, 08:20
gratuliere au de gwünner!

s`einzige wo mi ned gflasht hed am battle sind d`samples gsi. s`anonüme voting findi voll geil, mer dänkt de ned "boa, das isch vom xy, de mues geil sie" sondern mues sich alles alose und chan denn vill freier entscheide. umbedingt biphalte!

fürs RB hani en accapella vorschlag: uf http://www.beastieboys.com/remixers.php hets en grossi uswahl a beastie boys accapellas, mit bpm agab und völlig legal! denn het mer äntli mal es würkli geils accapella, will mich persönlich händ die bis jetzt ned so gflasht.. beastie boys gfallt doch eh jedem! müest mer nurno en uswahl träffe.

K
18.01.2006, 08:25
hehehe.. so geil

das bewiist widermal dasmer amigs gar nid esoo objektiv gsi isch sondern eher mitem ruef punkt gholt hed... lüüt wo susch immer vore gsi sind sind jetz plötzlich abgschlage..

super sach das anonym ding.

Knight
18.01.2006, 12:34
Original geschrieben von I.C.S.
gratuliere au de gwünner!

s`einzige wo mi ned gflasht hed am battle sind d`samples gsi. s`anonüme voting findi voll geil, mer dänkt de ned "boa, das isch vom xy, de mues geil sie" sondern mues sich alles alose und chan denn vill freier entscheide. umbedingt biphalte!

fürs RB hani en accapella vorschlag: uf http://www.beastieboys.com/remixers.php hets en grossi uswahl a beastie boys accapellas, mit bpm agab und völlig legal! denn het mer äntli mal es würkli geils accapella, will mich persönlich händ die bis jetzt ned so gflasht.. beastie boys gfallt doch eh jedem! müest mer nurno en uswahl träffe.

:D

kei angscht. mir sind beastiger als mer meint.

the_rawk
18.01.2006, 12:45
trotz meines christmas-schnellschuss-beat, trotz der grottenschlechten qualität meiner beat-datei, 2 Punkte erhalten (Danke an den voter) und damit so berühmt berüchtigte Beatbauer-Haudegen wie Ruedi Snare oder LAN hinter mir gelassen. :p
Schade hatte ich in den letzten Wochen nicht mehr Zeit, werde aber vielleicht in der nächsten Zeit meinen Beat nochmals überarbeiten und in einer annehmbaren Qualität hier reinstellen.
und sorry, dass ich nicht gevotet habe, aber die Zeit lies nicht zu alle Beats anzuhören.

Danke für die Organisation, danke für Samples (die gar nicht mein Fall waren...), propz an die Gewinner und alle anderen die mitgemacht haben.
auf ein neues! :cool:

gruss
The_Rawk

jones
18.01.2006, 13:29
danke auch den leuten, die meinem beat punkte verteilt haben.
anonym gefällt mir auch gut. nur schon das raten macht spass. der fokus beim beat hören st schon etwas anders. die objektivität ist gewährleistet.

danke für die organisation!
nun, lieber sieger, bin ich gespannt auf deine (hoffentlich etwas anspruchsvolleren) samples.

fReEMaN
18.01.2006, 13:35
doch finde das anonym voting eigentli objektiver und bässär.. also witerhin so bibhalte..

he mini punktvergab isch nit übl gsi.. mini voting beat baschtler sind uf platz 1,2 und 4..

;)

Röschti
18.01.2006, 13:55
Original geschrieben von the_rawk
(Danke an den voter)

schu recht! :)

gratulation an alli wo öpis gmacht hend! vorallem natürlich anda sieger!
nögschmol bini sicher widr drbi!

zsystem isch eigentlich schu guat, aber irgendwia hets miar nit so gfalla...aber easy...

steinway
18.01.2006, 15:40
Original geschrieben von the_rawk
trotz meines christmas-schnellschuss-beat, trotz der grottenschlechten qualität meiner beat-datei, 2 Punkte erhalten (Danke an den voter) und damit so berühmt berüchtigte Beatbauer-Haudegen wie Ruedi Snare oder LAN hinter mir gelassen. :p

gruss
The_Rawk

was mann? dä beat isch voll witzig. hets fasch i mini top 3 gschafft...

edit: oh und bitte nöd beasty boys. und wenn, denn "intergalactic" (s'original isch zwar eigentlich nöd z'übertreffe...)

peace

sei
18.01.2006, 16:02
merci a all für d'pünkt!
merci au a die wo sich ziit gno händ für es feedback. häts voll uf de punkt bracht mit 'kein rote fade im z-beat' :)
hät würklich spass gmacht das anonyme umerate...

Domi
18.01.2006, 17:21
Gratulation ad Gwinner :D

Wär isch gnau dr Slarc?? hehe.... bi de gspannt uf d'Samples ;)

Öb anonym oder niid isch mir eigäntläch egal :D I has no guet gfunde!!

I wirde rächt viu gfragt weles Sample vo wäm isch.... söui gad ä Liste mache??? :p Oder weit dir witerhin per PM abfrage??? ;)

..:Sat:..
18.01.2006, 19:39
liste :D vo mir natürlech o no ä gratulation a aui u vorauem ad gwinner...

smee
18.01.2006, 22:34
Original geschrieben von ..:Sat:..
vo mir natürlech o no ä gratulation a aui u vorauem ad gwinner...

und jo.. ich hab echt gut geraten..:eek::D

kilar
19.01.2006, 00:18
ja mal merci an die wa fer mich gvotut hent...

bi zwar knapp am podest verbii, aber no nie so wiit vorna platziert gsi...

ich find das anonym-ding en güeti sach...

probs an alli baschtler

pax kilar

tüli
19.01.2006, 21:38
Gratuliärä dä Gwünner!

Cools Battle gsi, freu mi ufs nöchstä!

Peace

Fletsch
21.01.2006, 12:22
Gratulation ad Gwünner! Hät paar ganz dicki Beats drunder.

S anonyme System empfind ich als chli wenig persönlich und daher unagnehm.
Fänds eigentlich cooler wenn mer wieder wie gehabt chöndet battles durefüere. Isch doch eh viel z ufwendig. oder nöd?

Ah jo und danke an Knight für d Abhandlg vom Battle. Da schlummeret es Organisationstalent...hehe

Greets

Knight
21.01.2006, 12:53
Original geschrieben von Fletsch
Gratulation ad Gwünner! Hät paar ganz dicki Beats drunder.

S anonyme System empfind ich als chli wenig persönlich und daher unagnehm.
Fänds eigentlich cooler wenn mer wieder wie gehabt chöndet battles durefüere. Isch doch eh viel z ufwendig. oder nöd?

Ah jo und danke an Knight für d Abhandlg vom Battle. Da schlummeret es Organisationstalent...hehe

Greets

merci. guete mentor gha. :D
mues mich scho no chli verbessere..

wäg em ufwand: s'isch scho meh arbet, aber nöd vil und sicher keis problem. also ufgrund vo dem mues mer nöd entscheide.

ich finde s'hät vorteil aber au nachteil, drum isch's mer eigentlich egal. dänke bim nächschte werdemer eifach mache was d'mehrheit wott.

RB5:
isch guet möglich das öppis ganz geils zu stand chunt. momentan ischs aber chli unklar und wichtigi persone befindet sich grad i de ferie. ;)
also ob's inere woche scho wieder los gaht chani nonig säge.

aber, unterdesse:

SRB1 GRIME (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=18885)

i eim monet sind scho 12 remixes für 3 lieder inecho. :rolleyes:
und de grime brucht meh.

konfus
22.01.2006, 22:32
Ähm...suecht dä Grime - mal diplomatisch usdruckt - willigi Produzänte? :confused: :D

Gratulation no an di 3 erschtä!

Ich persönlich finde äs Anönüm Sischteem niid soo dä Kracher, äs wird halt voll tot so und mir machts irgendwie nöd so Spass...finde, wänns än Priis zum günne git chames so mache, aber susch wärs mir herkömmlich lieber wills ja eigentlich ä spassigi Sach söll sii und äs Ergebnis im Prinzip garnöd so wichtig isch. Wännme nämli weiss vo wämm wele Beat isch chame au biz gezielter Feedbacke und hät biz en Vergliich zu elterä Werch undsowiiter...isch eifach biz spannender dunkts mi.

impuls
22.01.2006, 22:43
Original geschrieben von kOnfus
Wännme nämli weiss vo wämm wele Beat isch chame au biz gezielter Feedbacke und hät biz en Vergliich zu elterä Werch undsowiiter...isch eifach biz spannender dunkts mi.

schtimmt scho... aber ich has ez au rächt intressant gfunde, mal ali uf de gliiche ebeni chöne zgse...

slarc
25.01.2006, 11:59
sooodali, salü zema...

sorry, han irgendwia nit chönna biiträg schrieba bis jetzt...

als erscht merci vielmol an alli wo mina beat so gvotet hend... abr muass ehrli sega, as hettend au andri chönna gwinna.. s'het sehr geili beats drunter...z.b. dr 2. (c) vum spenza chunnt auno recht geil inna.. jo recht funky und guats tempo.. guat produziart..
jo au z'Z vum sei isc recht cool.. as het as paar samples dinna, wo miar nit so gfallend.. abr sus natürli au ganz guat.. dia bläserteils hesch recht geil dritua.. döta so bi 30sec...
W: gfallt mr auno guat, schöni harmonia.. jo d'vocals guat benutzt :)
H: Das wär glaub mina erscht platz gsi, gfallt mr sehr guat, sehr geil gschnitta dia samples, vor allem dass sie ruckwärts laufend, das findi voll cool!
No zum Q: sehr chilliga track, schöni harmonia.. würkli cool mit dem piano! denn no dia striicher im hintergrund.. sehr schön.. au ruckwärtssamples? Cool.. numma so bi 2min.. dä tail gfallt mr nit asso.. fascht z'krass 'breakt' für mina gschmack.. :)

abr würkli au witerhina, no cool beats.. würkli respect!

Also i bin irgendaswo im internet uf das beatbeaubattle vu eu gstossa, und han denn denkt, do machemer au mol mit...
jo bin ab und zua so als hobby chli am beats baschtla, und jo.. das isch dabi ussacho :)
jo asso gmasteret isch min beat würkli himmeltruurig.. au das mitem hall hani erscht nochträglich feschtgstellt.. do hendr jo recht
;)

also denn, an gruass usem schöna graubünda :)

Röschti
25.01.2006, 12:47
yeah, dr BBB gwünner isch bündner!
das freut natürlich umso meh! hehe...

big up!

I.C.S.
22.02.2006, 08:19
Original geschrieben von Knight
in letzter zeit war nicht mehr viel los,

word :D

bald sollte es aber mit dem RB5 weitergehen.
wo bliebt de hure battle :D :cool:

Patrock
22.02.2006, 08:29
Recht hast du... Ich werde Slarc mal auf die Pelle rücken dass er die Samples parat machen soll.

I.C.S.
22.02.2006, 09:57
Original geschrieben von Patrock
Recht hast du... Ich werde Slarc mal auf die Pelle rücken dass er die Samples parat machen soll.

wär ned offiziell es RB dra? wär mir au sympathischer.

Smörebröd
25.02.2006, 13:00
Original geschrieben von I.C.S.
wär ned offiziell es RB dra?

*langsamabersicherstriggelisinnigwerd*

:banana:

Sinder all am boarde oder wa...?

Patrock
25.02.2006, 16:01
Also, wie sieht's aus? Den RB5 können wir noch nicht starten, aber für den BBB11 wär jetzt alles klar... habt ihr Bock auf nen BBB, auch wenn's theretisch eigentlich Zeit wäre für nen RB?

Sagt mir eure Meinung.

Domi
25.02.2006, 16:05
Original geschrieben von Patrock
habt ihr Bock auf nen BBB, auch wenn's theretisch eigentlich Zeit wäre für nen RB?

Ja :D
Wider anonym?

Knight
25.02.2006, 19:15
am mäntig chas mit grosser wahrschinlichkeit miteme hammer rb witergah.

und suscht wieder en anonyme bbb mit coole samples.

I.C.S.
25.02.2006, 20:21
also ich wär für en anonyme RB. ABER BITTE ES ACCAPELLA WO CHLI ROCKT, UND NED IRGEND SONEN 0815 89BPM SHIZZLE. danke :D

Knight
25.02.2006, 20:25
hehe. no kei ahnig wie schnells isch. :p
aber wird glaub scho es cools ding.

I.C.S.
27.02.2006, 08:30
wieso nämemer ned es beasty boys accapella?!? die dinger gfalled de meischte und sind hammer geil! zudem chamer sie uf ihrere site legal downloade..

konfus
27.02.2006, 15:20
brrrrrrä!

goht do ez was? han tatedrang!

xdope
27.02.2006, 15:50
whaa...los los! start the funky show ...aiiight??

flaboflash
27.02.2006, 16:05
jup, hau die samples rein!!!

Knight
27.02.2006, 17:09
90% chance dases hüt los gaht,
9% morn,
1% dasis wieder verhäng. :p

Knight
27.02.2006, 22:59
... warte uf es wichtigs mail ...

hmm gseht halt so us als obs morn würd werde. :(

I.C.S.
28.02.2006, 00:29
90% chance dases hüt los gaht,
9% morn,
1% dasis wieder verhäng. :p

:bluepunk:

jetzt isch morn, also, wo sind die samples!? :D

Knight
28.02.2006, 10:27
nene, keine samples. ich hab jetz das acapella. :cool:

coole arbeit von reezer. heute nachmittag gehts los!

Hortkind
28.02.2006, 10:44
Ein klares Votum für die Anonymität! Vote 4 beats not for names!

I.C.S.
28.02.2006, 11:36
na de bini mal gspannt.

-kaput-
28.02.2006, 13:38
oh ja

ich au

katensky
28.02.2006, 16:09
de namittag isch ja scho fascht wider värbii... :(

Smörebröd
28.02.2006, 17:06