Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lycon - Soundseduction Vol. 1

Stubaehocker
31.03.2004, 11:53
hey lüüt

ich han mol en frog nime a die wo abundzue chli uf bauers.ch ume surfe und kenned sicher lycon.. ich bin jetzt wiider mol uf de gschmack cho han mer platte scho mol welle zie han aber kei ziit und cash gha... bin nid mol dezuecho zum drilose drum mol mini frog wer kennt salbum und was isch euchi meinig??

ich han bis jetzte nur dsnippeds glost und die flashed no recht!!!

piis stubähocker

don_erwäter
31.03.2004, 12:00
also i han si grad zu rgliche ziit glost wie dachstube, und mue säge mit em kleiner lord als mc chani meh afange als mit em lycon, d'beats gfalled mir uf beidne platte sehr guet, aber ebä mit em lycon sinere stimm und sim flow chani mi ned so richtig afründe, aber im grosse und ganze isches sicher empfehlenswert

en guete

Chraensch Lee
31.03.2004, 12:04
d'beats sind geil, aber de lycon tönt chli strub, hett igendwie en akkzent, chunt mer ufalfäll komisch ie, sell lieber i sinere muettersprach räppe (mich dunkts s'^dütsche wie "ufgsetzte")

Stubaehocker
31.03.2004, 13:14
mhmh also ich los mom grad de snipped vo "ich will ans meer" und ich find di düütsch sproch nid so schlimm und au nid grad ufgsetzt sonder relativ passend.. flow mässig hani ebe scho zwenig ghört zum es konstuktivs urteil zfälle!!!

dabu lego
31.03.2004, 14:15
ich find är rappt äs huärä entspannts hochdüütscht...und gar nöd uufgsetzt. ussärdäm isch doch düütsch sini muättärsprach...wänn au dialekt.

Flow-Joe
31.03.2004, 17:00
Hey jo!

ich finde de lycon macht huere gueti muusig. mir gfallt sin flow MEGA, es isch s'bescht wo zur ziit i de schwiiz uf hochdüütsch lauft!

word up!

tisear
31.03.2004, 17:01
beats sind ächt fet.. raps gwöhnt mer sich dra.

fazit: kaufe

nico
31.03.2004, 22:13
i find au die pladdä lohnt sich uf jede... wie obä scho erwähnt worde isch hammer beats! -punkt-

piis

R.T.
31.03.2004, 22:17
jep die platte isch nice to have :)
dr letscht track druffe isch no guet
aber die angere überzüge inhautlech nid so
will ans meer isch no chillig
zu de beats het me jo gnue gseit

FoS
31.03.2004, 22:25
ha mer diä platte nur wäg "darf ich euch bitten" zoge. phuaa dä track findi ächt phät,chani 20mal nachenand lose. diä andere tracks findi weniger guet...

franzerl
02.12.2004, 11:09
@ DON ERWÄTER:

Die Dachstube hat ein neues Album draussen... könnte
Dich vielleicht interessieren, wenn Du den kleinen Lord als
Rapper schätzt. Hörproben gibt's auf www.dachstube.de
oder direkt hier:

http://www.pluszeichen.de/download/SnippetHipHop.mp3

http://www.dachstube.de/audio/zweiseiten/express.mp3

Greatz,
Franzerl