Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tanzä aus hobby, oder nur zum's bei schwinge..

sonix
08.08.2004, 13:23
äi..

ha denkt mache wiedr mau e thread zum ziitvertrieb! Mi nämmt wunder ob's uf dem forum -> Tanz-talänt-chindr git ?! ig säuber bi scho sit 6i i dem "biz" *chch. giz es paar wo wetkämpfbestritte ? oder nur zum plausch tanze, oder giz wiedrum söttigi wo "tanze" totau vrachte (was äuä NIE dr fau isch.. boe ?). Wunder nähmt mi auno ob's sörigi git wo scho Pokäl ergatteret hei oder meischterschafte gwunne hei, egal i welem tanzstil.. ?!

so, ez woti mau khöre ob ich hie nid dr einzig bi.. ?!

frenchrap
08.08.2004, 13:34
vo 2 jahr hani mal mambo tanzt, mal öppis ganz nois xi für mich und hans zimli kuul gfundä.leider hani den müese ufhöre,weg de blöde arbetsziit wohni ha:mad: aber wenni chönti würdis wieder mache!:D

sonix
08.08.2004, 13:59
yea, mambo cha viuu.. das isch ebe so öppis mit em bügle u glichzittig tanz usfüehrä, i ha au wäg däm grund ghört aber ha au 4 täg ir wuche trainiert, ha natürli nid immer die glich richtig tanzed..! Aber probiers doch nomou, das wäg dr arbeit chasch irichte lah..

Mele
08.08.2004, 14:34
ich han mal gsteppet, das isch no kuhl gsi, aber ich han denn kei ziit meh gha zums wiiterfüärä :(

#ChRüSiMüSi#
08.08.2004, 14:39
hmm han mal balett tanzed.. ja redemer da nöd drübr, und vor 2 jahr mal no hiphop.. aber mit dr ziit isches scheisse gsi und dä hani ufghört. aber pokal und so hani nie gwune.. han au nie uftritt odr so sache gern gha...vo dem her... just for fun

Lance
08.08.2004, 14:46
Was heisst 6 jahr ? Hip hop tanz ?

Ich breake siteme ziitli und s'isch für mich meh als es hobby... kei ahnig

aSs_ShAkErLi
08.08.2004, 15:02
tanze isch eifach öpis vom schönschte.. :dance:

han mit jazz a gfange, isch mer den aber nach knapp 2 jahr verleided, het halt chli balett-style...
sit 3 jahr tanzi flissig hip hop/streetdance..
s'git mer u huere viil, machs abr meh us fun.. :)

Wryter24
08.08.2004, 15:05
ich han 10 johr mit de bulle tanzt isch das au ebbis vorallem demoos tanzschritt sind ziemli kompliziert:
-Tränegas ich bin blind randsteitanz
-Gummigschoss rücken kehrtwende tanz
-Reizgaszurückwerfmove
-Gummiknüppelcapoera

Han au scho zwei Dokument das ich mitgmacht han gwunne

Und zusätzlich hend mit talentscouts a.k.a Kriminalpolizei i ihre Nachwuchstalentdatebank inklusive modefotograffie ufgnoh.

Bin au scho uf 2 bis 3ne Städische Fernsehsender a.k.a ZIVITV ufgnoh worde
plus üses Städliche fernsehe a.k.a Tele füzi het mich au scho usgstrahlt bime tanzfestival um de Reisebüs vom Flughafe Klote als belustigung für üsi Internationali Gschäftsfründe us Israel und Amerika. Leider wart ich bis hüt no uf de Lohn vom Klaus Schwaab a.k.a WEF

Fletsch
08.08.2004, 15:15
G for Real hä!

konfus
08.08.2004, 15:31
hehe, wänn ich tanzä gsehts öppe us wienäs zombie miteme stock im arsch...:dance:

mc rassko
08.08.2004, 16:19
ich pose numme diheime vorem spiegel;)

carpe
08.08.2004, 20:01
hui also ich ha im 99gi imene kurs Breakdance aagfange. Has denn chly us de Auge aber ned usem Härz verlore und ha denn im herbst 01 wideravo gas geh.
Jetzt gämmer fliisig als 3er Showgruppe gas, geschtr simmer z.b. am Prix Walo Sprungbrett in Kreuzlingen gsi.

Anderi Tanzstil sind scho auno cool, aber es gaht eifach scho z'vill ziit fürs BBoying druf um no öppis anders zmache. Ussrdem bini au ned würkli so de Tänzer (Toprocks), ha irgendwie so d'meinig dasi cha aafange tanze üebe wenni mr irgendwie en muskel gschlisse han und kei moves meh cha mache.

Luusmailtli
08.08.2004, 20:16
Original geschrieben von mc rassko
ich pose numme diheime vorem spiegel;) hehe,wenni luscht han,gits bi mir dahay au so tanz-sessions,nur gseht mi denn keine..hehe :D aber jo..tanze isch opis vom geilschte wos git!es chan sooo ufstelle!ich tanze au gern,han aber no nie würkli längeri ziit en kurs bsuecht oder sogar uffüehrige und ähnlichs ka..:rolleyes:

Maightli
08.08.2004, 20:52
han als chliises maightli au ballett tanzt..so 5 jahr lang öppe. den hani ufghört und ez würi huärä gern jazz tanze.. flamenco fändi au no huärä geil hrhr
:dance:

frenchrap
08.08.2004, 22:09
Original geschrieben von sonix
yea, mambo cha viuu.. das isch ebe so öppis mit em bügle u glichzittig tanz usfüehrä, i ha au wäg däm grund ghört aber ha au 4 täg ir wuche trainiert, ha natürli nid immer die glich richtig tanzed..! Aber probiers doch nomou, das wäg dr arbeit chasch irichte lah..

hehe io sicher hans no recht kuul gfunde ussert dem losi gern süd amerikanische sound und so,vo dem her:)io ich shaff ebe iso blödi ziite,drum hani chuum ziit für da:(

aber ha zush jenstes tanzt,au hiphop hani au und breakdance aber da hani gad ufghört,wegem rugge.:dance:

Mora
09.08.2004, 08:56
ech mache ned irgendwie so tanz-zeugs wo feschti schrittfolge beinhaltet, meh so freestyle an parties.
aber ech bin glaub scho chli tanzsüchtig, wenni am weekend han ned chöne go tanze, denn bini die ganzi wuche so zappeli und nervös.
gwüssi lüt säged, ech seig no guet, aber ech chan das ned beurteile, han mi no nie welle im spiegel aluege bim tanze. :-)

sonix
09.08.2004, 10:49
Original geschrieben von Wryter24
ich han 10 johr mit de bulle tanzt isch das au ebbis vorallem demoos tanzschritt sind ziemli kompliziert:
-Tränegas ich bin blind randsteitanz
-Gummigschoss rücken kehrtwende tanz
-Reizgaszurückwerfmove
-Gummiknüppelcapoera

Han au scho zwei Dokument das ich mitgmacht han gwunne

Und zusätzlich hend mit talentscouts a.k.a Kriminalpolizei i ihre Nachwuchstalentdatebank inklusive modefotograffie ufgnoh.

Bin au scho uf 2 bis 3ne Städische Fernsehsender a.k.a ZIVITV ufgnoh worde
plus üses Städliche fernsehe a.k.a Tele füzi het mich au scho usgstrahlt bime tanzfestival um de Reisebüs vom Flughafe Klote als belustigung für üsi Internationali Gschäftsfründe us Israel und Amerika. Leider wart ich bis hüt no uf de Lohn vom Klaus Schwaab a.k.a WEF

sehr intressant.. chch, schad dasmir nid vom gliche rede.. :p

------------------------------------------------------------

d'mehrheit wo tanzfreudig isch, sie scho d'fraue, hingägä d'manne nur breake, giz hie niemer ? wo bizli salsa cha, oder irgend latinische standart ?! oder e frau ?! , hrhr..

sonix
09.08.2004, 10:51
Original geschrieben von Lance
Was heisst 6 jahr ? Hip hop tanz ?

Ich breake siteme ziitli und s'isch für mich meh als es hobby... kei ahnig

mit däm 6i hani gmeint,i ha agfange tanze mit 6i, und tanze scho sit 13 johr..

Wryter24
09.08.2004, 11:22
sehr intressant.. chch, schad dasmir nid vom gliche rede.. :p

------------------------------------------------------------

d'mehrheit wo tanzfreudig isch, sie scho d'fraue, hingägä d'manne nur breake, giz hie niemer ? wo bizli salsa cha, oder irgend latinische standart ?! oder e frau ?! , hrhr..

jaja schint eso :D :D :D :D

sonix
09.08.2004, 11:33
i warte druf bis dr erst sich authed, dasr mol balett tanzed het, mh ? chöit euch eh nid vrstecke . ?! :D

Beatstar
09.08.2004, 11:39
han mol knapp 3 johr breakdance gmacht in luzern... vellech seid eu crazy force crew jo öppis :D
han den aber us zitleche gründ müesse ufhöre.. sit her gangi eigentlech nur no a partys so rechtig ab, gäll aurel... :titts:

im moment hani gad huere fröid a cwalk etc... fends eifach hammer!

Aurel
09.08.2004, 12:08
Original geschrieben von kack0r
sit her gangi eigentlech nur no a partys so rechtig ab, gäll aurel... :titts:

ohja... :kiffer:

dj_magnetic
09.08.2004, 12:11
jedes wochenende:

drunken dancing

sonix
09.08.2004, 19:12
han mol knapp 3 johr breakdance gmacht in luzern... vellech seid eu crazy force crew jo öppis :D
han den aber us zitleche gründ müesse ufhöre.. sit her gangi eigentlech nur no a partys so rechtig ab, gäll aurel... :titts:

im moment hani gad huere fröid a cwalk etc... fends eifach hammer!

mhh.. heisst nid eine vo denne Magic und dr ander.. mhh.. crazy ?!

Lance
10.08.2004, 00:54
cwalk ?

:rolleyes:

Aurel
10.08.2004, 12:07
mhh.. heisst nid eine vo denne Magic und dr ander.. mhh.. crazy ?!

doch. und de dj thaid.

und lance... crip walk!

sonix
10.08.2004, 12:49
heh, yea, mitm crazy hanich mol es train. ka, vor x jahre.. :p

carpe
10.08.2004, 12:53
crazy isch en zwäge siech und scho uhuere lang drbii.

zeusel
10.08.2004, 12:57
hey carpe!

wo isch eigäntlich dä biitrag hicho, wo mal ämänä gwundärfitz ä liischtä mit breaksound gäh häsch?

carpe
10.08.2004, 13:05
http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=2436

und suscht muesch no de FUNK! -thread go sueche

sonix
10.08.2004, 13:09
Original geschrieben von carpe

jop, de bini öppe 13ni gsi odr so.. lol aber chami nume no schwach dra erinnerä..!

zeusel
10.08.2004, 13:10
merci, bin über breakdance abär nöd innä choo.

da no äs paar läckerbissä für dich:

egyptian lover - egypt
world class wreckin' kru - surgery
the unknown dj - 808 beats
information society - running
dj punk roc - my beatbox

vill schpass und don't stop the body rock

Aurel
16.08.2004, 15:32
cwalk ?

:rolleyes:

guggst du hier (http://www.golden-penis.com/details.php?image_id=307) :D

sly saloon
16.08.2004, 15:35
that's the devil, they always want to dance.

ich cha de handspin und e halbi windmühle:p

gängschter
24.08.2004, 19:23
Saletti zäme,

au ich muss wiedermal min sänf dezuegeh...:jaja:

ich han mit 12i inere Jazztanzgruppe agfange tanze. Am afang bini glaub eher umeghamplet we öppis anders. aber mit de ziit hani staktgfühl und de rütmus gfunde. mer sind a jenschti turnfäscht, wettkämpf und eimal sogar ad schwiizermeischterschaft. aber leider nur 6te worde. :no:
A chline Fäschtli we geburtstäg oder Firmealäss hemer au tanzed.

Dur en Kurs i de Schuel hani denn au no zum Hip Hop gfunde, wasi hald im Usgang und diheime i minere chline stube muess üebe.:dance:

E ziitlang bini no inere Hip Hop Gruppe gsi, au es paar uftritt. aber irgendwenn isch mer das "ich bi di bescht" gepose uf de wecker gange.

Irgendwenn hani kei Reiz me gfunde am Jazz, Kei Uftritt me, Kei Ziil wo mer druff anegschaffed hend. Naja. Zerscht mal chli Päuseli gmacht, vill verschiedeni Sache aglueged aber nie srichtige gfunde.

ez bini sitt emene jahr inere musical gruppe. det hemer eigentli alli tanzstyles integriert. modern, jazz, hip hop, balett etc. dezue tümer hald au no schauspielere und singe.

Im Usgang chani mi aber nur würkli zu Hip Hop, ragga, dancehall und reggae bewege. techno-shizzle oder ländler wird schowieder schwieriger. Gfind de Takt ned.:D

Ja, suech eigentli scho lang en Partner wo met mer en Standart-tanzkurs wett mache. mer weiss ja nie, gelled...

bless and keep on shakin'

:hippie:

Lance
31.08.2004, 12:48
ich weiss was cwalk isch danke.

Ich halte lediglich sehr wenig devo.

Ramona
31.08.2004, 16:28
ech han mol ide schuel so sache wie chachacha, jive, merengue, tango, samba, walzer etc gmacht
leider vergesst mer so schrett schnell weder ond för wettkampfniveau hez sowiso öberhaupt gar nie glänget...

Jigga
31.08.2004, 16:41
only pimpin´ on the floor

carpe
31.08.2004, 18:46
Original geschrieben von gängschter

Ja, suech eigentli scho lang en Partner wo met mer en Standart-tanzkurs wett mache. mer weiss ja nie, gelled...

uuuui also ich ned =) bi scho gnueg am tanze ... ahja, hetts dr gfalle am samschtig? grad ide erschte reihe ... smile.

byebye

Deni
01.09.2004, 20:46
am weekend fett go abshake....das befreit, macht glücklech und d jungs horny.....:D :p :D :p

sonix
01.09.2004, 23:30
Original geschrieben von Deni
am weekend fett go abshake....das befreit, macht glücklech und d jungs horny.....:D :p :D :p

de bisch nanie mit mir ga shaken.. det mach ich di a.. :D *gg

tony_flare
02.09.2004, 13:35
ich tanz gar nid, das seht nur so us wili im vollsuff probier, grad stoh z'bliibe ;)

Beatstar
02.09.2004, 13:41
Original geschrieben von carpe

crazy isch de H A M M E R :cool:

Aurel
02.09.2004, 13:41
ich weiss was cwalk isch danke.

Ich halte lediglich sehr wenig devo.

ah ok, sorry...
aber ich finds absolut de hammer, hehe...

Beatstar
02.09.2004, 13:43
C-WALK IS NOT A DANCE!!

Aurel
02.09.2004, 13:56
C-WALK IS NOT A DANCE!!

was denn?

sonix
02.09.2004, 14:09
Original geschrieben von Aurel
was denn?

frogi mi au ?!

Beatstar
02.09.2004, 16:16
hed agfange endi 80er johr wo alli oder die meischte gangs in amerika (c-walk isch vo l.a.) en gang-spezifische "tanz" oder besser gseid erkennigsmerkmol gha hend. das heisst wenn mer i de falsch hood en falsche "tanz" gmacht hed das rechte beef zwösche dene gangs chönne gä.
die real gang hed sich "crip" oder "crips" gnennt und mer erkennt si au dra dass crips sich total in blau kleidet. mer seid usserdem das immer wenn sie eine killt hend sie nocher äbe dä "c-walk" uf de liche vollfüehrt... drom hends das nocher au a de meischte (oder a allne) schuele vo amerika verbote! us dem isch den nocher de "clown-walk" entstande, genau das selbe osserd das sich de "tänzer" en clownmaske öbergstölpt hed so gseht das öppe us (http://www.golden-penis.com/details.php?image_id=308)
es hed denn no witeri ableitige etc gä zbsp Old Man Walk, Toe Walk, Carlton Walk, Heel to Toe, Harlem Shake...

sooooooooo, chond mer ergendwie nüd me i sinn... äbe, ich find de cwalk gseht eifach geil us! aber mer ghörts ebe ned gärn wenn das als tanz gwertet werd wenn mer kei plan vo de gschicht hed! (guckst du kurupt video!!)

peace

Aurel
02.09.2004, 16:24
adolf weiss zu berichten, hehe...
aber trotzdem schnallis ned wörklech, dass es kei tanz söll sii... abör egal...
hauptsach de WC wirdmi au hütt nachem schaffe, wenni heichom wieder flashe... :D

Beatstar
02.09.2004, 16:25
Original geschrieben von Aurel
adolf weiss zu berichten, hehe...
aber trotzdem schnallis ned wörklech, dass es kei tanz söll sii... abör egal...
hauptsach de WC wirdmi au hütt nachem schaffe, wenni heichom wieder flashe... :D

ohhh ja, das wird ich au ned bezwifle :)

radaya
16.09.2004, 21:26
i ha mol ballet tanzt,wen i chliner gsi bi...für öppe 6johr,ha den au uftritt kah..so lustig gsi :D!!den han i ufghört weg em beschissene neue tanz lehrer!!ha den eifoch so agfange mol breake...mit de kollege wo selber tüänd..ha paar sache glernt..aber cha nümm vieles..nu wenigs züg..
den han i mol mit hip-hop agfange...ha ufghört wil i mit volley agfange ha..ha paar uftritt no kah mit kollegine..eifoch so us spass..!shake aber uuuh gern..vor allem a patrys :D finds geil wen jungs druff hend..und vor allem wens breaket WOW!!:no:

peaz

Lance
17.09.2004, 15:39
Für mich isch en Tanz härts training in erster linie. So härt dasmer jahre brucht mit normalem Training bis mer überhaupt mal neuemet anechunnt. Denn isches no en riiseteil a eigekreativität, wo JEDI tanzform mitbringt... De Cwalk bzw. Clownwalk isch für mich höchschtens en undergruppe vo HipHoptanz... e schrittfolg allerhöchschtens, ich find s'gseht schwul us, da du überhaupt kein eigete style chasch iflüsse lah wills scho en style isch, aber das muen jede für sich selber wüsse nu wills mer nöd gfallt würdis nöd nöd als tanz ireihe. Aber en Tanz... Ich weigere mich ebefalls das uf di glich stufe zstelle wie das womir 5 täg ide wuche mached und härt defür trainiered sorry, dadefür findis way z'billig.