Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BTM metamophose , wo ist die??

inspectorWack
08.08.2004, 20:52
Wo habt ihr hier im shop die metamophose Lp von BTM berlin tikk mophia.
suchfunktion bringt nichts!!!

:hmmm:

Luke
09.08.2004, 13:44
Hey InspectorWack

Die haben wir nicht in unserem Onlinestore.

Was ist das?:hmmm: :hmmm:

TARKAN
23.08.2004, 11:45
han au mol einisch öppis ned gfunde im shop: R.A.P. (revolting allschwil posse). si händ es album (Mittleid, 1999) und en maxi (Summer 1995) am start. ich weiss, über de sound chann mer sich strite, aber ich fend so speziells züüg halt no luschtig. send eifach andersch druf die type...
händ sech au scho öppe 10 mol ufglöst und gseit es wär de letscht uuftritt, han si jetzt aber am letschte friitig am peacemountain weder gseh :D .
also, weiss eine woni die beide schiibe überchume?

merci fürd hilf

gruess tarkan

struubiskillz
23.08.2004, 12:05
Original geschrieben von TARKAN
han au mol einisch öppis ned gfunde im shop: R.A.P. (revolting allschwil posse). si händ es album (Mittleid, 1999) und en maxi (Summer 1995) am start. ich weiss, über de sound chann mer sich strite, aber ich fend so speziells züüg halt no luschtig. send eifach andersch druf die type...
händ sech au scho öppe 10 mol ufglöst und gseit es wär de letscht uuftritt, han si jetzt aber am letschte friitig am peacemountain weder gseh :D .
also, weiss eine woni die beide schiibe überchume?

merci fürd hilf

gruess tarkan

ich hogg do zwar grad im gschäft in allschwil und ha au scho vill über d allschwiler posse ghört, aber die pladdene hani nonieh neume gseh... kai blasse, sorry!

Dr. Dr. Nörgle
23.08.2004, 12:12
sind limitiart xi und ewigs vergriffa. im tolgga musik chur iosch d'summer maxi aber für 90 rappe z'ha... hani xeh....

Luke
23.08.2004, 12:19
Die beide Sache hets scho gäh, isch aber scho länger uusverchauft.

@ Tarkan: chunnsch suscht mol bi mir verbi, also "Mittleid" uf CD hätti i minere Privatsammlig...

Gruess!

TARKAN
23.08.2004, 12:36
Original geschrieben von Luke
@ Tarkan: chunnsch suscht mol bi mir verbi, also "Mittleid" uf CD hätti i minere Privatsammlig...

Gruess!

ok, tönt vernünftig...