Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FL problem, samples 'id längi zoge'

snub
23.01.2006, 22:27
hallo
han mitem Fruity s Problem das mängisch bide Samples eifach irgendwie d Gschwindigkeit veränderet wird, ich weiss nöd wienis söll usdrucke.. es wird eifach vill längsämer abgspillt, und irgendwie chrosets auno... es tönt fucking hässlich..

bis vor churzem hani das problem eigentlich sältener gha, und es isch nacheme neustart vom FL wieder weg gange, aber hüt hanis scho di ganz ziit, bi gwüsse samples, und es gaht au nöd duren neustart weg..

isch NUME bim FL, alles andere gaht super, also musig lose und so. und au bim FL isches nume bi manche sample...

Domi
23.01.2006, 22:53
Hesch FL5?
De isch wahrschinläch dr Timestretch ine.....
Time muess ganz links si.... de söttis wider normal si....

MainEvent
dir häts wahrschindli eifach s time stretching verschobe. isch bi mir au so. wahrschinlich eifach wills sample im sampleeditor ufgmacht häsch. den duetses glaub automatisch uf de bmp vom beat apasse oder so.

also darum eifach das chnöpfli ganz zrugg uf null drehe(bild)

MainEvent
dir häts wahrschindli eifach s time stretching igfüegt. isch bi mir au so. wahrschinlich eifach wills sample im sampleeditor ufgmacht häsch. den duetses glaub automatisch uf de bmp vom beat apasse oder so.

also darum eifach das chnöpfli ganz zrugg uf null drehe(bild)

snub
23.01.2006, 22:55
jetzt gahts natürlich im moment grad wieder... :/

wirds scho si... merci villmal :D

MainEvent
25.01.2006, 18:50
hrhr zersch gaht de post gar nöd (also ebe wahrschindlich doch) und den ischer zweimal drinn. und den antwortet ersch no öpper gnau s glich vor mir.

man man :hmmm:

impuls
25.01.2006, 19:02
:wtf:

gseht abgschprochä us :confused:

nöd schlächt... :brille:

Domi
25.01.2006, 19:09
Original geschrieben von MainEvent
und den antwortet ersch no öpper gnau s glich vor mir.

Hehe :D sorry

Was hesch du fürne FL-Version? Bi mir gsehts chli anders us....so d'Chnöpf und so :D

MainEvent
25.01.2006, 21:02
Original geschrieben von Domi
Hehe :D sorry

Was hesch du fürne FL-Version? Bi mir gsehts chli anders us....so d'Chnöpf und so :D

ich ha FL6.. :)

aber das chasch glaub au im FL5 umstelle:

Options -> general settings

und den chasch z underst d skins wechsle.. bi mir isch red clock igstellt.
(weiss jez nümm so öbs menu im FL5 au so isch will ich jez im FL6 gluegt han)

am beste isch silent starup den chunt de scheiss start-sound nöd :P