Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ä biz vo mir..

sonix
09.08.2004, 11:23
naja.. ha mau was so zämmäkratzt, beat isch klaut, text isch mau so ufgsetzt worde ohni irgendwelchi ussicht uf irgendwas, also losed eifach mau dri, müesst ke kommentar abgäh, -ufnahme si solala, ha paar wörter vrschlückt, will igs nur einisch ufgno ha, und ebe.. s'wird no meh gä vo mir, uf besserem status, aber das hauti euch no vor..

piis..

sonix - bla (http://www.ahs-cru.ch/sonix-bla.mp3)

Kush
09.08.2004, 11:30
Original geschrieben von sonix

aber dä text hesch scho sälber gschriibe, mo lluege wenn ich zyt ha gang ich in dr mittagspause mol go loose...

sonix
09.08.2004, 11:34
Original geschrieben von Kush
aber dä text hesch scho sälber gschriibe, mo lluege wenn ich zyt ha gang ich in dr mittagspause mol go loose...

erm... jo, lol :D

mach das..

iigl
09.08.2004, 11:43
dini stimm isch chli unTÜÜTLI. ha sowiso chli müe g'ha zum's verstooh, als st.galler.

aber töönt gedige! bi uf wiiter's züüg g'spannt...

Kush
09.08.2004, 11:43
ic hmein wenn du seisch: "dä text isch mir so ufgsetzt worde" hörrt sich das ah wie wenn öpper dir ä text gä het wo du sölsch rappe, darum...

aber egal, spiilt eh kai rolle!!

Escobar
09.08.2004, 12:18
isch fresh...aber du hesch e komischi betonig...immer varierend, drum verschlucksch warschinlech au es paar wörter und s'ganze tönt ne so flüssig...verschtohsch...dia. isch natürlech arschgeil;)

sonix
09.08.2004, 19:08
dangöö, erm.. ja, merci für kritik, isch mir bi dem file schomengmol gseit worde, aber ebe wie gseit isch 1:1 ufgno worde, ohni textüebe und weiss ich was.. darum dörft dir no biz warte bis was richtig guets chunnt, -> ebe chli professioneller.. :D

P.Y.R.O.
11.08.2004, 09:16
Find de beat geil! Eifach de bounce snare gfalt mer ned so. Han lieber nur de normalsnare uf jedem 2te 4tel.

T stimme sind chli komisch ufgno oder so... Oder vilicht ischs au s mp3. ufjedefall fähled chli t höchene.

Aber susch hammer :) Piiiis

sonix
11.08.2004, 09:37
dankschön, ja allgemein ischs beschisse ufgno, s'mic isch beschisse gsi.. etc.

und dr beat isch klaut, u nid selber gmacht, we beat kritik wosch abgä muesch scho nach brooklyn ... ;)

Hortkind
11.08.2004, 10:16
... es klingt aber style-mäßig sehr gut.

sonix
11.08.2004, 10:20
Original geschrieben von Hortkind
... es klingt aber style-mäßig sehr gut.

huii danke, das mit den lyrics is hald so en problem ch-deutsch/de-deutsch.. :/ (könnte dir die lyrics auf hochdeutsch übersetzen ?!? :D)

Hortkind
11.08.2004, 10:25
dann halt ich Dich nicht zurück... aber geschrieben Schwitzerdütsch wär auch schon gut.

sonix
11.08.2004, 10:26
dann halt ich Dich nicht zurück... aber geschrieben Schwitzerdütsch wär auch schon gut.

kk, dann mach ich doch das! :D

sonix
11.08.2004, 10:39
*ahs-cru 2004

täxt:
-----

s'isch e gschicht wo leider nie ändet, lüüt sie masseverschwändet, mit guetem gwüssä nach ussä sändet, s'isch dr sonix wo für gueti zwäckä gäld spändet, bländet, vo de negative iflüss vo ussä, bi ni frewillig zum stussä, du meinsch s'igsch z'hert, wie wärs mit wodka-wettsuffä gägä d'russä, mir sie scho amne punkt acho wome scho fast nüm cha stoh, frogsch die wo, vowo, soviel aggresivität wird cho ? also hebed euch fest das isch blanki realität u ke üebigstest, zfest wärde mir gstresst, chönnt me meine mir sige gfesslet, as wärdä mir wie söi gmesstet, immer nur gä u nüt zrugg becho, vieli lüüt sägä, tja das isch hald so, aber wieso chami doch nid nur mit ego's abgäh, chömme si mir d'schreg schloh ig sä, wär jo alles guet u rächt, wemes sich e biz wiit wür asträngä, wot mit dere usag nid drängä, anstatt mir zuezlose gössi liebr is puff ga bitches schwängrä, u meine sie chöngä so d'wält änderä, u alles böse bändige, im schländrigä, ablauf vom läbä wos viel giz erklärä, s'thema gheit uf wie sich die meiste ernähreä, ob sie sich überhaupt durs läbä chönnte bewährä, de wärä, mir scho lang ussem dräck us, mi name sonix liecht g'räpt wie chnuschbr chnuuus..

viel spass bim läsä, häh.. / ha ez lang ka..

Hortkind
11.08.2004, 11:58
Ich gebe mal zu, dass ich Eure Sprache doch nicht ganz perfekt beherrsche... von den Reimen und der Metrik her find ich die Sache aber sehr gelungen.

sonix
11.08.2004, 12:02
Ich gebe mal zu, dass ich Eure Sprache doch nicht ganz perfekt beherrsche... von den Reimen und der Metrik her find ich die Sache aber sehr gelungen.

danke, das mit der sprache gewöhnst du dich schnell drann.. :p

Dämon
11.08.2004, 12:03
hehe sonix styles... kuuli sach, muess säge. ha zwar bis jetzt nur dr text gläse (bi im gschäft und set grad nid sounde) aber fläsht uf jede fau!

ebe, chasch du mir süsch no d kaufme beats schicke? hesch geschter kei link dri do!

thx

sonix
11.08.2004, 12:07
Original geschrieben von Dämon
hehe sonix styles... kuuli sach, muess säge. ha zwar bis jetzt nur dr text gläse (bi im gschäft und set grad nid sounde) aber fläsht uf jede fau!

ebe, chasch du mir süsch no d kaufme beats schicke? hesch geschter kei link dri do!

thx

dänxs.. ups ha gestr im bett no so drüber nochädänkt, asi dir dr link gar nie gschickt ha.. *gg sorry..

link chunnt wieder per PM..