Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kondens oder Röhremik?

EphToDaRhyme
29.01.2006, 17:19
So nach dem euses Studio etz schomal es Motif ES 8 und en Mackie Mischer mit Fire Wire Interface bsitzt, chunnt als nächschts s'Mic draa..

Eigentli han mer scho fascht s'Rode NT 2000 zoge, wäg dä hammer Priisleischtig.. Allerdings bini jetzt uf es sehr priisgünstigs Röhremik ufmerksam wordä..

Daher d'Frag.. Das:

http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=1_38_445&products_id=21477

Oder das:

http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=1_38_445&products_id=20366

EphToDaRhyme
31.01.2006, 18:20
Okay andersch gfragt.. Normals Kondensmik oder Kondensmik mit Röhre.. Nur damits klar isch :)

Heeeeeeeeeeelp meeeeeeeeeee!

adib
01.02.2006, 09:34
Normals Kondensmik oder Kondensmik mit Röhre..

mic isch immer es heikels thema & schlussändlich gschmacksach! ich chaufe keis mic meh, ohne das echs han chönne teschte!

kenne dini zwei usgsuechte ned sälber & us dem grund halt ich mich vor meinige zrug. was ech der aber wärmschtens chan empfähle eschs

RODE NTK!!

ha das teil teschtet & sofort gmerkt: das werd mis neue mic! esch sehr neutral (en kolleg het näbscht stimme au scho sax mit dem teil ufgnoh!), d'röhre get de gwöscht "warm sound", s'priis-/leischtig stimmt zu 100%!

http://www.musik-produktiv.ch/shop2/shop04.asp?artnr=100010673&sid=

muesch nur luege, ob d'spinne jewiils im priis inkl. esch...

gruess
adib

EphToDaRhyme
01.02.2006, 10:05
Ja ebä ich bin mi chli am frage, obs es Groove Tubes oder es Rode git :)

Lartscho
01.02.2006, 10:15
rode ntk börnt definitiv!

D-Glay
01.02.2006, 10:38
Kei Frag: Kondensmic MIT röhre!! :jaja:

EphToDaRhyme
01.02.2006, 10:48
Logo Lartscho :)

Defian häsch evtl. grad en Erfahrigstipp? Mini Favorite sind sich fascht zu ähnlich :D

Lartscho
01.02.2006, 10:52
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Logo Lartscho :)

Defian häsch evtl. grad en Erfahrigstipp? Mini Favorite sind sich fascht zu ähnlich :D

U SHCÜSCHT WÖU DR SO DR GÄUD SCHISSER HEIT (MOTIF)

CHOUFSCHDER ES NEUMANN TLM 103 BOOOOOOOOM

REFERENZEN: LÜGNER :D

EphToDaRhyme
01.02.2006, 10:55
Original geschrieben von Lartscho
U SHCÜSCHT WÖU DR SO DR GÄUD SCHISSER HEIT (MOTIF)

CHOUFSCHDER ES NEUMANN TLM 103 BOOOOOOOOM

REFERENZEN: LÜGNER :D

Hehehe.. Mal mit em Investor redä ;)

Nei shit Neumann isch definitiv z'tüür.. Später villicht *gg*

Lartscho
01.02.2006, 10:59
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hehehe.. Mal mit em Investor redä ;)

Nei shit Neumann isch definitiv z'tüür.. Später villicht *gg*

naja :D ig meine weme säch ä motif cha leischte *ejem ejem*

legsch no 400 stutz druuf u hesch es mic für immer :D

EphToDaRhyme
01.02.2006, 11:01
Has au grad gseh! TLM isch ja sau günstig.. Ich han jetzt miteme 5'000 fränkige Mik grächnet.. Aber das liit scho no easy drinn.. :) En Kandidat meh hehe!

M-A-Z
01.02.2006, 11:13
han no was gfunde!
ziehs der mal ine!

D-Glay
01.02.2006, 11:14
Bin halt ned so de Harry Hirsch in sache Equipment aber das wo mir bruched isch de Killer! :jaja: Choschtepunkt um di 2 rise.

Wiso fragsch ned my man Z wegem Mic? De wür Dich 1A berate unds der grad na hei lifere. :yeah: Wür die Glegeheit nutze wenn se scho hesch. ;)

Greetz!

adib
01.02.2006, 11:25
Hehehe.. Mal mit em Investor redä

chasch mer mol d'adrässe gäh;)

versuche am beschte die mic's mol chönne uszlehne und tescht die gute dinger im zämespiel mit dim equipment, set der sicher hälfer bi dim entscheid!

EphToDaRhyme
01.02.2006, 11:38
@Adib: Sicher kein Seich! Thx..

@Defian: Ich schriib der na ;)

chritz
01.02.2006, 21:38
hmmm...isch scho es heikus thema. aber ig aus elektriker ha vo beidnä technike e ahnig. ig würd numä kondensator empfälä.
ou bi verstärker bini gäg röörä. 1.technik isch gschiid aber verautet. 2. viel zu teuer!!! 3. zu heikel für professionellen gebrauch (auch mics) 4. elektronischi schautige si hüt viu schneuer und genauer.....isch mau so mis statement.

peace

adib
02.02.2006, 09:47
tach wohl!

da kann ich die meinung von chritz nicht ganz teilen... aber jeder hat seine ansicht!

die röhrentechnik wird heute noch oft angewendet. es ist für mich kein argument, dass diese dinger veraltet sind. wie jedes gerät haben auch diese "ihren klang", was manchmal gewünscht ist oder eben nicht. ob röhre oder nicht spielt keine rolle! ich habe das RODE NTK in ein SPL CHANNEL ONE PREMIUM gestöpselt & danach beim YAMAHA 01X eingesteckt. ich möchte zur zeit diese "röhren-kombination" nicht mehr tauschen. in vielen studios sind immer noch "alte legenden von equipment" im einsatz, die aus dem grund "ihres eigenen charakters, klanges" immer noch zum einsatz kommen (beispiel URAI LN1178)

hatte aber auch schon röhren-comp. bei denen die röhre weggelassen hätte werden können:p

adib

konfus
10.02.2006, 19:22
Ich wür glaub äs GrooveTube näh...die händ schiinz no glatti Leischtig. Aber i däre Priisklass würi eh mal nach Vergliich umefröge oder besser sälber mal abchecke ime Lade oder so..weiss doch au nöd :D

mike-cr
11.02.2006, 13:09
Ja Ja, die Röhre / nid Röhre Diskussion...:D
Also was ich mir nie würd atue isch e Röhre Power-amp!! wär will scho en Trafo im Signalwäg? leider sehr viil Lüt :D

Im pre-amp und Effeckt beriich (z.B. Schaltige mit zueschaltbarer Röhresättigung usw.) cha d Röhre Interessant sie. In gwüsse Kombinatione chan me e schöne "sound" erziele! wär aber es unvervälschts, linears, schnälls usw. Signal will... lieber kei Röhre!
Bimene Mic au lieber nid, mini Meinig! aber Teste bringt viil, in Kombination mit dim Equipment natürlich:D

Original geschrieben von chritz
hmmm...isch scho es heikus thema. aber ig aus elektriker ha vo beidnä technike e ahnig. ig würd numä kondensator empfälä.
ou bi verstärker bini gäg röörä. 1.technik isch gschiid aber verautet. 2. viel zu teuer!!! 3. zu heikel für professionellen gebrauch (auch mics) 4. elektronischi schautige si hüt viu schneuer und genauer.....isch mau so mis statement.

peace

konfus
11.02.2006, 17:54
Original geschrieben von chritz

peace

Hm...gschiid aber veraltet..haha seisch das zum Vinyl au? Oke, chunnt immer uf dä Ahspruch durfah.