Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : NO MIXA SCRATCH PRACTICE 1


SCREWD
10.08.2004, 14:51
isch zwar nid so suuber, aber ha mol dänkt, ich zeig euch, dass es au ohni es Mischpult goht....

check

sonix
10.08.2004, 14:58
yea, aber überwältigend ischs nid, fläsht mi gar nid... :/

cutastrov
10.08.2004, 16:12
Screwd, das het dr Q scho brocht und das waisch au.... hesch nit nötig!

SCREWD
10.08.2004, 17:37
jo ich weiss dass das de Q-Bert au scho brocht hett...ha jo nid gseit, dass ich das erfunde ha???

ich mein, ich ha jo au s scratche nid erfunde, aber machs trotzdem...

bin halt e billige biter

Mahatma Ganja
10.08.2004, 17:47
also ich finds fresh...!!!
und öb etz de q das au scho gmacht het spillt etz ja würklech gar kei rollä...



:respect:

scope
10.08.2004, 17:55
was z.B. het im hiphop bereich no NIEMER gmacht?

finges fresh screwd. aber duesch gschider mit mixer... tönt geiler....

SCREWD
10.08.2004, 18:00
merci fürs feedback....

so als combination chunnts besser, i know....aber glich....für söttigi wo wänd afoh und sich kei mixer chönnet leiste, cha me au so üebe........

cheerz

Cyclone
10.08.2004, 19:08
nöd schlächt fü de afang. weida so:kiffer: :dance: