Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : chopfhörer sind z lislig..

logitech
02.02.2006, 09:34
guete morgä!
ich han e terratec ews88/MT. Die lauft eigentlich iwandfrei. uf de einte outs (out3/out4) hani mini aktivmonitore und uf de out5/out6 wotti mini chopfhörer. d chopfhörer hani per chinch-klinkä - klinkä adapter - chopfhörer agschlossä. ez sind die aber viiiil z lislig. Han aber d outs überall maximal offe und überhaupt voll volium igstellt. :eek:
aber trotzdem sinds extrem lislig. und ich ghörä guet!:)
Dän hani dänkt s chönt si, dass en verstercher brüchti. okee, hani mini stereoalag per aux draghänkt. und es isch immerno extreem lislig.
wer weiss wieso? mit de stereoalag hets ja müässä ga?!

im grund willi ja chopfhörer azie, im prgramm uf die richtige outs zum über d chopfhörer de biit z ghörä zum ufneh. und zum abmische wieder ufd monitore umschaltä..
giz en trick?

merci villmal! isch nämli vool müäsam so..

Patrock
02.02.2006, 09:45
http://www.terratec.com.tw/images/photo/images/EWS88MT_Board_lage.jpg

ist das auf der steckkarte ganz oben nicht ein kopfhörerausgang? versuch doch den mal.

logitech
02.02.2006, 11:01
de chani ebe nöd awälä im programm.. ich han na e zweiti soundchartä im pc. ich chönt au über die ga, aber ebe leider isch die au nöd awählbar, wüli mitem triber vodä ews schaffä..
isch es huärä züüg... de usgang isch en monitor usgang. heisst emel eso. aber ebe. eigentlich sött de usgang ja trotzdem awählbar si, aber er ischs nöd. any ideas?

Patrock
02.02.2006, 11:11
nimm die zweite soundkarte raus, installier den treiber neu. es kann ja nicht angehen, dass du deine karte nicht richtig ansteuern kannst.

logitech
02.02.2006, 12:13
liegt warscheinlich sogar nur am treiber.. ich hab den nämlich hundertmal hin und her gewechselt.. heute abend gleich ausprobieren.
DANKE!

Jahkri
02.02.2006, 21:38
Ich gib am Patrock rächt,

nimm diä zweit Charte uuse (will grad, wänns ä günschtigeri isch, chas si, dass sich die zwei Charte nüüd verträged.

Triiber neu installiere isch au immer guet (häsch Windows-Audio-Settings abchecked? ->Start->Programme->Systemsteuerung->Sound und Audiogeräte->Audio->Soundwiedergabe->Lautstärke...

Dänn öffnet sich dä Windows-Mixer. Check mal dert, ob ä Iischtellig nüüd schtimmt.

Wahrschiinlich hät dini Terratec-Soundcharte en eigene Mixer, aber ich würd gliich mal dä Windows-Mixer abcheckä.

Peace

Jahkri

logitech
02.02.2006, 23:57
aaalso...
ich han deinstalliert und wieder installiert.
sowit so guet..

im programm(cubasedemo)chani under geräte-geräte konfigurieren - VST-Audiobay dänn zwüsched 4 Master-asio-treiber uswählä.
- Asio directx full duplex driver
- Asio for EWS88MT
- asio multimediadriver
- creative asio

d latenze sind logischerwis verschidä..
dä reihefolg na vo obä..
- 230ms
- 64ms
- 110ms
- 52ms

ich möcht ja möglichst chlini latenze ha, vorallem zum mini midi sachä ispille.

nimm ich also de asio for EWS88MT chani nacher bidä outputs nur die entsprächende ports vodä EWS88MT soundcharte awählä, ohni de besagti monitorusgang.
problem dadebi isch, dass ich wie ich ahnime en verstärcher brüchti da s viiil z lislig isch zum chöne dezuä ufneh.

nimm ich de asio for multimedia chanich all ports vo beidne soundchartä uswählä.
de monitorusgang vodä ews isch aber kei spur lüter als die chinch usgäng vom böxli. ich chönt somit d chopfhörer uf die alti soundchartä tuä zum ufneh, da die gnuäg lut isch.

isch halt d frag, obs is gwicht fallt, wäni die latänze nöd so chli sind.
aber ich weiss immernanig wieso die chinch usgäng so lislig sind..

händer en idee wie ich das chan händle?
merci!

edit: s midi züg bruchi ja eigentlich nur im fruity..und detä chani bi midi inputs lediglich ews88 midi ne..
aber was mi na wünder neh wür; was füren controller typ nimmt me im fruity?

logitech
06.02.2006, 19:08
no ideas?