Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Optik/Kutmasta Kurt

Aurel
11.08.2004, 15:56
Hier wird es immer eine Übersicht über die geplanten Releases bei Optik Records geben:

OUT NOW:
- Caput - Sieben (EP)
- SD - Dirrrty (EP)
- Ercandize - Willkommen im Dschungel (EP)
- Kool Savas feat. Lumidee - Die besten Tage sind gezählt (Maxi-CD/12" Vinyl)
- Kool Savas - Die besten Tage sind gezählt (RMX-Album)/Best of Savas - Euer bester Freund (2xCD/4xVinyl)
- Kool Savas goes Hollywood (Mix-CD)
- Melbeatz feat. Kool Savas & Samy Deluxe (Maxi-CD/12" Vinyl)
- Melbeatz "Rapper´s Delight" Album
- Best of Ercandize (Mixtape-CD)

Coming soon:
- SD/SP - Streetvinyl - "FEINDE FÜR IMMER/V.I.P."
- Optik Records "Sampler" (kleine limitierte Auflage mit ein paar bekannten und neuen exklusiven Tracks)

- Ende 2004 "Remmi Demmi" (Audio/DVD Sampler) mit u.a. Juelz Santana, Fat Joe, Illmatic, Abdel, Optik Army und vielen mehr...

- 16.08.04 KUTMASTA KURT LP "REDNECK OLYMPICS"

- Ende 2004 DJ Nicon - Optische Elemente 3 (DVD/AUDIO)

jetzt zieht euch das fettmarkierte rein... :confused:

rm
11.08.2004, 16:03
Original geschrieben von Aurel

- 16.08.04 KUTMASTA KURT LP "REDNECK OLYMPICS"

jetzt zieht euch das fettmarkierte rein... :confused:

kutmasta hat ja auch da bin da bleib produziert und er ist ja schon ein weilchen bi opik geseignd.
meiner meineung der einzige der was kann bei optik ausser natürlich savas, we will see.

2005 gibt es auch eine neue sav lp, wird so weit ich weis auch von melbeatz produziert.

Aurel
11.08.2004, 16:07
willst du mich verarschen? savas auf kutmasta beats? ich liebe beide. aber der scheiss passt ja wohl hinten und vorne nicht, haha...

übrigens... bald wird auch die schweiz viele optik-fans hervorbringen. denn sie haben sich bereits den zweiten schweizer im köcher... stay tuned..

rm
11.08.2004, 16:10
willst du mich verarschen? savas auf kutmasta beats? ich liebe beide. aber der scheiss passt ja wohl hinten und vorne nicht, haha...

übrigens... bald wird auch die schweiz viele optik-fans hervorbringen. denn sie haben sich bereits den zweiten schweizer im köcher... stay tuned..

zweiten? hoffentlich ist er besser als der erste :)

mit kutmasta kurt hasst du recht, da bin da bleib hat so ein schön chilliger beat aber wenn da savas drüber rappt bekomme ich magengeschwür...

Aurel
11.08.2004, 16:11
und ob der besser ist... kein angst.

rm
11.08.2004, 16:16
und ob der besser ist... kein angst.

dann lass es uns wissen..

:g-smile:

Aurel
11.08.2004, 16:25
Original geschrieben von jaz-o
dann lass es uns wissen..

:g-smile:

ne, das sell er denn selber mache...

K
11.08.2004, 16:29
hey nei
was lauft.. jetz säg scho aurel.. 1. hesch ez scho blöd agfange
2. chunds ja eh use.. und de wärsch doch meeega de head, weisch immer topinformiert und so?! :D :hippie:

Aurel
11.08.2004, 16:32
bini au so... heb de latz du bot noob... :D

ps: es isch ned de dodo!

rm
11.08.2004, 16:37
ps: es isch ned de dodo!

no sonen hammer tip und de chreis schlüüsd sich;)

smooth
11.08.2004, 16:38
haha..ich weiss wer...de BLIGG HAHA...de esch au d möchtegern nummero uno...wie die be optik..:D stimmts? würd uf jede fall passe...

Gate17
11.08.2004, 19:37
kutmasta hat ja auch da bin da bleib produziert und er ist ja schon ein weilchen bi opik geseignd.
meiner meineung der einzige der was kann bei optik ausser natürlich savas, we will see.

muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Big ERC!zieh der mal am erc sini mix-cd, denn chasch mol luegä, dass de savas nid de einzig isch wo was druff het...
"da bin, da bleib" isch jo wohl de hammer, sorry cha dini magebeschwerdä nöd so recht verstoh...

OPTIK BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Aurel
11.08.2004, 19:44
Original geschrieben von Gate17
muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Big ERC!zieh der mal am erc sini mix-cd, denn chasch mol luegä, dass de savas nid de einzig isch wo was druff het...
"da bin, da bleib" isch jo wohl de hammer, sorry cha dini magebeschwerdä nöd so recht verstoh...

OPTIK BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

da muessder recht geh, erc und au de sd sind wohl de hammer. übere caput chamer sich striite... aber optik burnt ned nur wegem savas, im gegeteil...

Gate17
11.08.2004, 19:53
da muessder recht geh, erc und au de sd sind wohl de hammer. übere caput chamer sich striite... aber optik burnt ned nur wegem savas, im gegeteil...

caput gfahlt mer au nöd würkli, aber äbä isch gschmacksach.
erco, staatskapelle dresden und dä savas sind hammer, wobi mer de ercandize fascht no besser gfallt als de savas. guet han au früener abs huerä tight gfundä und das zum grossteil wegem ercandize.
optik findi momentan zimli s geilschtä im düütschä hip-hop und freu mi uf alli neuä releases...

gruess

rm
11.08.2004, 22:11
also die drei eps von sd erc und caput fand ich nicht wirklich gut und da bin da bleib schau dir nur mal das video an, das passd einfach nicht....

kann auch sein das mir dieser optik boom ein bisschen auf die eier geht aber finde es ein bisschen über-hyped.

Gate17
11.08.2004, 22:25
also die drei eps von sd erc und caput fand ich nicht wirklich gut und da bin da bleib schau dir nur mal das video an, das passd einfach nicht....

kann auch sein das mir dieser optik boom ein bisschen auf die eier geht aber finde es ein bisschen über-hyped.

ha s video no gar niä gseh vo da bin da bleib, finds uf all fäll en dami geilä song.
zieh der mol "strassen" vom Ercandize feat. inferno, eifach geil...

so denn goh der no chli uf d eier:
OPTIK BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

rm
11.08.2004, 22:27

so denn goh der no chli uf d eier:
OPTIK BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

:rolleyes:

scope
11.08.2004, 22:51
kutmasta u sav passt. da bin da bleib isch wunderschöne track.

und wägem 1. und 2. optikartist.... auso wenn der DEZMOND DEZ der 1. isch fingis schwirig, none bessere z'finge... wöu wele passt süsch besser dert häre? finge dez würd super zu optik passe. und rappt super.

grus superscope

Aurel
12.08.2004, 01:06
caput gfahlt mer au nöd würkli, aber äbä isch gschmacksach.
erco, staatskapelle dresden und dä savas sind hammer, wobi mer de ercandize fascht no besser gfallt als de savas. guet han au früener abs huerä tight gfundä und das zum grossteil wegem ercandize.
optik findi momentan zimli s geilschtä im düütschä hip-hop und freu mi uf alli neuä releases...

gruess

apropos abs... die werded es neus album release... so nebedbii...

Gate17
12.08.2004, 11:52
apropos abs... die werded es neus album release... so nebedbii...

Im ernscht?? Release datum??
abs isch eifach hammer, chinderspiel isch sonä geils album
gsi, ein burner track am anderä...
08/15, Poleposition...:blingblin :blingblin

Aurel
13.08.2004, 17:45
maaannn... ich ghei dore... :no: :no: :no: :no:

Kutmasta Kurt: Producer Album über Optik Records!

Oha, Kutmasta Kurt über Optik Records!! Was sich schon darin angedeutet hat, dass der gute Kurt Savas' letzte Maxi "Da bin, da bleib" produziert hat, bestätigt sich jetzt tatsächlich:

Optik Records wird am 30. August das Kutmasta Kurt Produzenten Album "Redneck Olympics" veröffentlichen!
Dass dabei durchaus etwas größeres auf uns zukommen mag (wenngleich da schon extrem viel an bekanntem Material dabei ist sowie "nur" Remixe), beweist die Gästeliste, die ist nämlich mit Namen wie Beastie Boys, Dilated Peoples, Mos Def, Kool Keith, PMD, Blackalicious, 7L & Esoteric, Motion Man, Rasco, Planet Asia und einigen Savas Specials ziemlich dick!

01. Beastie Boys – Body Movin’ Remix
02. Dilated Peoples – Work The Angles
03. Mos Def & Diverse – Wildin Out Remix
04. Linkin’ Park – In The End Remix
05. Del & Mr Lif – 360 Degrees Remix
06. Planet Asia – Golden Age
07. Titan feat. Motion Man – 1,2,3,4 Remix
08. Rasco – Ready 2 Rock W/ -Us
09. Blackalicious – Redemption Remix
10. Grand Agent – Every Five Minutes
11. PMD (of EPMD) – Straight From The Heart
12. 7L & Esoteric – Rest In Peace
13. Planet Asia & 427 – Bringin It Back Remix
14. Motion Man – Show Up For Practice
15. Resorte – Brota Remix
16. Kool Keith – I Don’t Believe U Remix

min lieblingsproducer nachem premo, gottverdammt... das wird en knüller...

mod
13.08.2004, 19:29
ich wots mal so sege .. optik records eschs mass aller dinge in düütschland !!!! vo wege nur savas esch öppis ... de savas esch dope das staat userd frag ... wer best of ercandize ghört het ... ja ebe erco isch dope ... sdsp wird hammer und de amar ... de jungi ma us rumänie het talent. + kutmasta kurt ..... dreamteam
optik boom

Gate17
10.09.2004, 16:16
refresh, dä thread törff nöd undergo...

het öper d redneck olymoics scho checkt? aurel?!?

tictic booooooooooooooom

Aurel
10.09.2004, 16:18
fuck, release isch ja scho gsi schiints... voll versifft. nei han leider no nüt ghört.

Gate17
10.09.2004, 16:25
fuck, release isch ja scho gsi schiints... voll versifft. nei han leider no nüt ghört.

has äbä au voll versifft...

han aber gad gseh dasses ufem hh-store bereits
erhältlich isch

muess mer dä shit glaubs scho züchä

Aurel
10.09.2004, 16:26
ich sowieso au... als grosse kurt-fan...

optik boooom!

Gate17
10.09.2004, 16:26
Kutmastas’ Produzentenalbum ft. Beastie Boys, Dilated Peoples, Kool Keith, Mos Def, Linkin Park, PMD, Grand Agent, Del & Mr.Lif, Blackalicious, 7L & Esoteric, Motion Man, Rasco und anderen!!!

01. Beastie Boys – Body Movin’ Remix
02. Dilated Peoples – Work The Angles
03. Mos Def & Diverse – Wildin Out Remix
04. Linkin’ Park – In The End Remix
05. Del & Mr Lif – 360 Degrees Remix
06. Planet Asia – Golden Age
07. Titan feat. Motion Man – 1,2,3,4 Remix
08. Rasco – Ready 2 Rock W/ -Us
09. Blackalicious – Redemption Remix
10. Grand Agent – Every Five Minutes
11. PMD (of EPMD) – Straight From The Heart
12. 7L & Esoteric – Rest In Peace
13. Planet Asia & 427 – Bringin It Back Remix
14. Motion Man – Show Up For Practice
15. Resorte – Brota Remix
16. Kool Keith – I Don’t Believe U Remix

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002LHQ9U.03.MZZZZZZZ.jpg

order at: http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5687

Aurel
10.09.2004, 16:33
japp... isch öppe ziemlich die gliiche tracklist, wieni obedra postet han... :D

aaaabber... mir isch grad ufgfalle, dass meh oder weniger all tracks alt sind... han eigentlich alles uf vinyl. usser "rest in peace" isch ufem zweite 7l & esoteric album und das hani nienet gfunde... also muess die kurt schiibe doch chaufe...:p

Gate17
11.09.2004, 11:14
hehe, sorry ha denggt tracklist cha au ä zweits mol nöd schade:D

stimmt, hät recht vili alti tracks druff, kenn aber sicher nöd meh als d hälfti

demfall mueni si mer fascht züchä, hehe

ps. wa söll dä scheiss mit linkin park??
diä willi jetzt überhaupt nöd uf dä cd...
sonen chabis, was geiht?!?!:wtf:

Aurel
11.09.2004, 12:47
au de linkin park joint isch jahre alt. und ned mal sooo schlecht.
tracks 1,5,9,15,16 sind die einzige, woni grad vom titel her ned kenn... muess ned heisse, dass sie unreleased sind. aber de rescht isch ganz sicher bereits veröffentlicht. aber ebe, all die classics uf eim album... sidefin! :p

Gate17
11.09.2004, 13:10
au de linkin park joint isch jahre alt. und ned mal sooo schlecht.
tracks 1,5,9,15,16 sind die einzige, woni grad vom titel her ned kenn... muess ned heisse, dass sie unreleased sind. aber de rescht isch ganz sicher bereits veröffentlicht. aber ebe, all die classics uf eim album... sidefin! :p

ha mers jetzt mol bstellt, we´ll see...