Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MPC 2000XL + MIDI Keyboard

Mc Tadeus
12.02.2006, 13:45
Hallo,
han mer vor chorzer ziit es keyboard (M-Audio Keystation61 es) zuegleit... han jetzt vor d samples wo uf em mpc send met dem keyboard azstüüre. nor chom i ned drus was i vör istellige am mpc mues mache ond wien i es sample vom mpc uf d taschte vom keyboard lade... chan mer öpper hälfe?

I.C.S.
12.02.2006, 14:24
also bi mir gad das so: keyboard a de mpc istecke (midi out keyboard uf midi in mpc) denn bim keyboard no de kanal festlege wos sändet, voila, funzt.

alternativ hilft dir s`handbuech witer! isch würkli ned schwär..

Mc Tadeus
12.02.2006, 14:50
am mpc mues i demfall kei konfiguration vorneh? ond wie lad i es sample uf d taschte vom keyboard?

Mc Tadeus
12.02.2006, 16:13
noch langem omeprobiere han is äntlech gschafft s samples vom mpc uf s keyboard z lade... ABER wie stell ich ih, das 1 sample i d verschedene tonhöhine uf em keyboard esch?

Luciano
12.02.2006, 16:46
Da musst du mit Programmen arbeiten, dann kannst du das Sample mit dem Keyboard individuell einspielen.

-> Schau mal im Handbuch nach.

I.C.S.
13.02.2006, 08:42
-> nomale: uf dim keyboard hets KEI sounds, du triggerisch demit lediglich d`samples uf de mpc!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-

für verschideni tonhöchene mues mer d`"16 level" (oder so) taste uf de mpc drücke. stad aber alles im handbuech..

Original geschrieben von Mc Tadeus
noch langem omeprobiere han is äntlech gschafft s samples vom mpc uf s keyboard z lade... ABER wie stell ich ih, das 1 sample i d verschedene tonhöhine uf em keyboard esch?