Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Assozional - Snippet

säccu
11.08.2004, 21:07
yo peepz, han mal en churze snippet vom song: "AssoZional" us eusem kommende album: "Big Mama" upgloaded:

shit sorry zäme be zdruff zum meh schriebe....
kritik sch natürli we emmer erwönscht! :D

AssoZional - Snippet (http://www.nailsandbeauty.ch/samples/assozional_snippet.mp3)

MCrobidog
11.08.2004, 21:46
d scretches tönet geil, dini stimm eigetnlich au, aber ich stah halt nid so uf battle!

säccu
11.08.2004, 22:10
Original geschrieben von MCrobidog
d scretches tönet geil, dini stimm eigetnlich au, aber ich stah halt nid so uf battle!
okey merci =)
ja battle das het halt be dem song müesse si wels au no grad de bandname vertritt...

aber isch au scho es "not so poser" mässigs underwegs :D

Wryter24
11.08.2004, 23:39
Album? alte sorry aber lass es sein trainier zuerst mal ein wenig in deinem Keller dan mach mal 1 oder 2 Eps und dann kannste mal wieder über ein Album nachdenken.
Uebrigens apropro Aggro wer nimmt den scheiss überhaupt noch ernst diese Schiene ist abgefahren und sorgt nur noch für gelächter

K
11.08.2004, 23:57
jo wörd wryter.. irgendwie will jede eifach es album usebringe... hehe..
es album usebringe?! mal abgseh devo dasmer sin flow perfekt beherrscht und taktgfühl hed... wie wilsch das astelle? so i dem stil?
also nenns doch nid album sondern eifach es paar internet tracks :)
oder gasch uf kapital wie de ICEMAN MC :D :D :D

säccu
12.08.2004, 06:53
Original geschrieben von de_K

oder gasch uf kapital wie de ICEMAN MC :D :D :D
geg gäld hetti nüt, jo..
das met em album isch au ned wörkli ernst z neh gsi da mer glaub nonimol 1 track wörkli fix fertig hend..

ajo und "aggro style" isch alles anderi als ab de schiene..
get gnue lüt wos losed.. ;)

Hortkind
12.08.2004, 10:54
kommt live bestimmt krass.

der style erinnert mich an unsere Bulgarische-Posse... kennst Du bulgarischen Rap?

säccu
12.08.2004, 11:03
Original geschrieben von Hortkind
kommt live bestimmt krass.

der style erinnert mich an unsere Bulgarische-Posse... kennst Du bulgarischen Rap?
neh kenni ned...
was stimm betrifft ischs halt emmer e gschmackssach. de einte gfallts de anderne ned. wens ned e sone 0815 stemm isch eschs sowieso weder ganz andersch.. be spezielle stemme fend mer si entweder geil oder scheisse, det gets nix zwöschen..

du bisch doch de "deeper as underground" typ, oder?!
ämu die paar songs woni vo der ghört ha fendi au össerscht speziell vo de stemm undem text her. aber s het wörkli no recht geili drunder..

säccu
12.08.2004, 11:16
do send no d lyrics dezue:

written by: säccu

assozional esch zrugg und weder do
bereit dini scheiss familie z verschlo
du missgeburt inzucht weisch was bisch?
uf knöi mul uf mann chum machs mer französisch!

assozional schiebt diner schwöschter de fenger
feggt di nutte zwösche eri geile denger
du hesch doch de spenner du schwule penner
meinsch dezue no du segsch voll de frauekenner

assozional isch das was d frau vo höt brucht
besser als e täsche echli gäld oder magersucht
chömed zu euis me händ platz för alli
wer mer ned passt schecki hei oder verhaui

assozional!, assozional!, assozional!
proportional und international fegge mer dich anal!

Hortkind
12.08.2004, 11:38
was kann "no" in schwitzerdütsch alles bedeuten?

[kayoz]
12.08.2004, 11:57
Original geschrieben von säccu
do send no d lyrics dezue:

written by: säccu

assozional esch zrugg und weder do
bereit dini scheiss familie z verschlo
du missgeburt inzucht weisch was bisch?
uf knöi mul uf mann chum machs mer französisch!

assozional schiebt diner schwöschter de fenger
feggt di nutte zwösche eri geile denger
du hesch doch de spenner du schwule penner
meinsch dezue no du segsch voll de frauekenner

assozional isch das was d frau vo höt brucht
besser als e täsche echli gäld oder magersucht
chömed zu euis me händ platz för alli
wer mer ned passt schecki hei oder verhaui

assozional!, assozional!, assozional!
proportional und international fegge mer dich anal!

sorry, aber so stuff bruchts ächt ned...

ech verstoh vo dem hiphopdeng ned halb so vel wie die meischte do enne, aber so bullshitlyrics (jawohl, mer send mol nätt ond nenned die gequirlte scheisse do obe lyrics) esch eifach nor peinlech...
fluechwörter anenandreihe chönnd nämli au toys...

Aurel
12.08.2004, 12:02
was kann "no" in schwitzerdütsch alles bedeuten?

noch...

säccu
12.08.2004, 12:55
Original geschrieben von [kayoz]

ech verstoh vo dem hiphopdeng ned halb so vel wie die meischte do enne...
wa hesch denn do zsueche?! sorry aber uf kommentär vo so spasstis chani ohni problem verzichte.. :D
fluechwörter anenandreihe chönnd nämli au toys...
denn zeig mol wasd druff hesch.. oder findsch din lyric:

"alles spricht klar dafür sich dem massenmist anzupassen
ich kanns nur einfach nicht lassen mein licht aus mir scheinen zu lassen"

..öbbe geil :bluepunk:

sonix
12.08.2004, 13:08
wa hesch denn do zsueche?! sorry aber uf kommentär vo so spasstis chani ohni problem verzichte.. :D

denn zeig mol wasd druff hesch.. :p

lol, beat chame dürrälaga für intro mässig oder so, dini stimm geit mir ufe sack, und sowieso sheiss aggro cliché.. nobody listen to this bullshit!

suech dir es angers hobbie, oder probiers ine anderi richtig, eue sheiss chas ja nid si oder ?!

boe..

[kayoz]
12.08.2004, 13:12

hiphop esch meh als rap...

säccu
12.08.2004, 13:17
Original geschrieben von sonix
lol, beat chame dürrälaga für intro mässig oder so
aha... und weso sött de nur föres intro länge?

dini stimm geit mir ufe sack, und sowieso sheiss aggro cliché.. nobody listen to this bullshit!
öhmm jo... hesch au bruchbari kritik?!

suech dir es angers hobbie, oder probiers ine anderi richtig, eue sheiss chas ja nid si oder ?!
sorry aber du besch es perfekts biespel för eine wo kei ahnig het was feedback oder kritik isch.
gang doch lieber hei und lutsch em mami a de zeze als dassd wieterhin mini wertvoll ziet met dim stuss verschwendisch, merci :blingblin

säccu
12.08.2004, 13:19
hiphop esch meh als rap...
seit eine wo ke ahnig vo hip hop het? :wtf:

sonix
12.08.2004, 13:42
aha... und weso sött de nur föres intro länge?

öhmm jo... hesch au bruchbari kritik?!

sorry aber du besch es perfekts biespel för eine wo kei ahnig het was feedback oder kritik isch.
gang doch lieber hei und lutsch em mami a de zeze als dassd wieterhin mini wertvoll ziet met dim stuss verschwendisch, merci :blingblin

lol, kid gang go schlofe.. für sones file giz ke konstruktivi kritik, es isch eifach nur bullshid, ok ?! i gseh's eso wie viel anderi au.. also heb dfrässi, und für so primtivi sprüch bini scho fast chli z'alt..

säccu
12.08.2004, 13:47
Original geschrieben von sonix
lol, kid gang go schlofe.. für sones file giz ke konstruktivi kritik, es isch eifach nur bullshid, ok ?! i gseh's eso wie viel anderi au.. also heb dfrässi, und für so primtivi sprüch bini scho fast chli z'alt..
i glaub ebe dassd för min sound au z alt bisch und durum meinsch müessisch eine uf "old school" zie.. aber easy, för lüt wo meined si müesse eri klappe för all ufriesse hani eh ned vel öbrig...

wette paar lüt do enn hätte sogar de sido/bushido blöd agfiggt wener vor siner fameness sini lyrics do enne postet hätti... tzz..

Irgendeis
12.08.2004, 14:23
So säccu, mir gfallts leider au nöd so! Ich find dini Stimm zwar no easy und flowsch au no thight aber mir gfallt erstäns dä text nöd und zweitens verstaht mä di nöd.
Ich stell a Battletext grösseri Asprüch als a jeglichi anderi Art vo Text! d. h. Reimtechnisch und Wortwitz!!!! Wo sind bi dir da d'Punches!?! Vo Punches red mä nöd eifach, mä teilt si z'erscht us!

K
12.08.2004, 14:33
usserdem säccu.. bisch ja scho recht am pushe dini sache..
und sovill druck hesch würkli nid ide text das etz scho chöntsch lüt afigge.. und usteile si hend kei ahnig vo hiphop.. battelrap isch au meh als mueter und schwöschter figge.. ebe das ding mit de punchlines..

nene..:bluepunk:

inzion
12.08.2004, 14:37
oder findsch din lyric:

"alles spricht klar dafür sich dem massenmist anzupassen
ich kanns nur einfach nicht lassen mein licht aus mir scheinen zu lassen"

..öbbe geil :bluepunk:

kayoz ich nimms der mal voräg..

1. ischs nöd sin lyric
2. jep dä isch geil
3. dini "musig" isch understi und für so ne scheisse muesmer au kei konstruktivi kritik bringe..

[kayoz]
12.08.2004, 14:42
Original geschrieben von inzion

1. ischs nöd sin lyric
2. jep dä isch geil
3. dini "musig" isch understi und für so ne scheisse muesmer au kei konstruktivi kritik bringe..

jojo, des passt scho ;)

säccu
12.08.2004, 14:47
Original geschrieben von Irgendeis
So säccu, mir gfallts leider au nöd so! Ich find dini Stimm zwar no easy und flowsch au no thight aber mir gfallt erstäns dä text nöd und zweitens verstaht mä di nöd.
Ich stell a Battletext grösseri Asprüch als a jeglichi anderi Art vo Text! d. h. Reimtechnisch und Wortwitz!!!! Wo sind bi dir da d'Punches!?! Vo Punches red mä nöd eifach, mä teilt si z'erscht us!
mir gohts au ned drum do sound för d masse zmache met ergendwelche scheiss liebes text nur demet si be de meischte guet achömed. ob euch de text vom inhalt her passt oder ned isch mir eigetli scheissegal..
und weso verstoht mer mi ned? ich fend ich ryme zemli klar uf dem track also chas höchschtens am "dialekt" legge...
und das chamer jo ned wörkli als kritik brenge. oder seisch wenn eine uf spanisch rymed au: öhh so scheisse, verstoh jo gar nüt ?!?!

und das met de punches liet dodra dasi ned wörkli weiss was "punches" sind.. wär geil wenn das mol öbber churz chönt erkläre..

säccu
12.08.2004, 14:52
usserdem säccu.. bisch ja scho recht am pushe dini sache..
und sovill druck hesch würkli nid ide text das etz scho chöntsch lüt afigge.. und usteile si hend kei ahnig vo hiphop.. battelrap isch au meh als mueter und schwöschter figge.. ebe das ding mit de punchlines..

nene..:bluepunk:
verzell kei stuss huere siech...
les mol genau wasi gschrebe ha bevord au nur dra denksch ergendwie umezmotze..
ich ha niemert agfiggt, das isch de Wryter24 gsi wo agfange het. wenn eine statt kritik eifach meint er müess afoh met beleidigunge de chaner zämepacke, so eifach..

und i ha au zu niemertem gseit er hegi ke ahnig vo hip hop... aber ehrlich gseit eschs mer z blöd mich do jetzt be jedem dubbel z rechtfertige wo eifach z behendered esch zum en text chönne rechtig z verstoh. gönd ed schuel huere analphabete..

poetical
12.08.2004, 14:59
Nid wüsse was Punches si, aber ä grossi Röhre füehre...was stimmt hie nid?? :hmmm:

1. Kritikpunkt: d'Stimm versteit me nid wüu's schlächt abgmischt isch

2. Kritikpunkt: ke Zämehang i de Raps, vorauem im Refrain. "Proportional u international figge mir dich anal" was wosch mit däm genau ussäge?

3. Kritikpunkt: we ke schlächti Kritik chasch ertrage, de steu dis Züüg nid online. Chasch nid erwarte das es aui cool finge.

4. Kritikpunkt: dr Flow isch würklech no nid so on point u tönt no nid so sicher winer vo mir usgseh sött si

säccu
12.08.2004, 15:01
Original geschrieben von inzion

1. ischs nöd sin lyric
2. jep dä isch geil

1. mir scheissegal
2. jo huere geil.. :banana:
em 2te part rymet sechs sogar einisch uf lassen (isch zwar 2 mol sglieche wort, aber easy)
3. i glaub du fühlsch di ergendwie vo dem song persönlich agriffe oder so *lol* :D

K
12.08.2004, 15:07
aber ehrlich gseit eschs mer z blöd mich do jetzt be jedem dubbel z rechtfertige wo eifach z behendered esch zum en text chönne rechtig z verstoh.

und i ha au zu niemertem gseit er hegi ke ahnig vo hip hop
nene.. nur eim vode beschte zeichner hie drin (also miner meinig na) wo au voll nöd ufem afiggi gsi isch sondern lediglich d wahrheit gseid hed..

mal abgseh vo dene sache.. du hesch dä shit postet.. häsch feedback übercho.. naja wenn kei einzige hie chunt es sig fätt.. schön wemmer vo sich über¨zügt isch aber du bisch nonig so wiit..au die beschte amateur mc's sind offe für kritik.. wenn die zrugg wisisch und als afigg gsesch.. isch klar das beef bechunsch..

uund: um de text z "VERSTAH" muss mer würkli mega bildet si.. ich meine, isch doch scho deepe shit oder?:rolleyes:

[kayoz]
12.08.2004, 15:08
es war mal eine schnegg
die kroch um einen egg
da kam ein igel und es machte zegg
und die schnegg war weg
fragt sich nur wo bleibt der gäg
das weiss nur die schnegg
und die ist weg...

yeah, damn, ech cha rhyme, sofort album presse ond grossi frässe ha om presänz z'markiere :D :p

Irgendeis
12.08.2004, 15:16
mir gohts au ned drum do sound för d masse zmache met ergendwelche scheiss liebes text nur demet si be de meischte guet achömed. ob euch de text vom inhalt her passt oder ned isch mir eigetli scheissegal..
und weso verstoht mer mi ned? ich fend ich ryme zemli klar uf dem track also chas höchschtens am "dialekt" legge...
und das chamer jo ned wörkli als kritik brenge. oder seisch wenn eine uf spanisch rymed au: öhh so scheisse, verstoh jo gar nüt ?!?!

und das met de punches liet dodra dasi ned wörkli weiss was "punches" sind.. wär geil wenn das mol öbber churz chönt erkläre..

Wieso frögsch dänn nach mä feedback, wänns där scheissegal isch ob er eus gfallt! Und wieso fühlsch di dänn vo minärä Kritik (ich find si konstruktiv) agriffä, wänns där scheissegal isch ob s mir gfallt!?!
Obwohs dä poet scho gseiht hät, verstaht mä dich nöd wills schlächt abgmischt isch! Das cha bi dir Dihei au andersch tönä, aber ich verstah wük' käs Wort da uf minä chlinä Compiböxli! Isch doch Konstuktiv, oder!?! Chöntsch äs ja eifach a neh und versuechä a dem Punkt nochli z'fiilä!

Und jetzt chunt nomal ä ernstgemeinti Kritik: So niveaulos wie din Text isch, so verhaltisch du dich uf mini Kritik...und das bringt im Fall weder dich no mich wiiter!

Nimms a oder nöd, ich has uf jedä nöd bös gemeint sondern ehrlich!

Wryter24
12.08.2004, 15:20
säcu übbrigens wemmer so hart wett sie sett mer villicht ned dhommepage vo dim mami benutze zum werbig für dini krasse texte zmache du ghettoching tatütata

K
12.08.2004, 15:26
Original geschrieben von Wryter24
säcu übbrigens wemmer so hart wett sie sett mer villicht ned dhommepage vo dim mami benutze zum werbig für dini krasse texte zmache du ghettoching tatütata

wuhahaha
zu geil hani gar ned gseh...

BigBoon
12.08.2004, 15:29
Sorry altä tönt wiänän Freestyle und nöd wiänän tegscht. ÜÄBÄ!

:bluepunk:
das sägäd mini Ohrä däzuä

PaX
Booney

säccu
12.08.2004, 15:37
boah lueg do meint eine er heg ahnig vo informatik..
ich ha ned vörig geld för eigete webspace und all die freespace abieter wie geocities etc. fendi lame...
durum liet die page au ufem space vo miner mum erem gschäft... wo liet dis scheiss problem?!

und es isch ned d homepage woni nutze sondern de webspace.. aber easy, me cha jo ned vo allem en ahnig ha, hauptsach du heshc di senf au no chönne dezuegeh, gäll..

Wryter24
12.08.2004, 15:39
säcu ich han keis problem ich lach dich den eifach doppelt us well dich den überhaupt nümm ernst neh chan wenn dis mami es nauilstudio het muahah de dirty und ich chömmet den mol verbi und naglet sie richtig durre:D :D :D

säccu
12.08.2004, 15:40
Original geschrieben von Irgendeis
Wieso frögsch dänn nach mä feedback, wänns där scheissegal isch ob er eus gfallt! Und wieso fühlsch di dänn vo minärä Kritik (ich find si konstruktiv) agriffä, wänns där scheissegal isch ob s mir gfallt!?!
Obwohs dä poet scho gseiht hät, verstaht mä dich nöd wills schlächt abgmischt isch! Das cha bi dir Dihei au andersch tönä, aber ich verstah wük' käs Wort da uf minä chlinä Compiböxli! Isch doch Konstuktiv, oder!?! Chöntsch äs ja eifach a neh und versuechä a dem Punkt nochli z'fiilä!

Und jetzt chunt nomal ä ernstgemeinti Kritik: So niveaulos wie din Text isch, so verhaltisch du dich uf mini Kritik...und das bringt im Fall weder dich no mich wiiter!

Nimms a oder nöd, ich has uf jedä nöd bös gemeint sondern ehrlich!
es chunt emmer drufah wie mer öpis schriebt..
de text vo dir jetzt fendi voll ok und bringt mech au wieter... aber wenn eine meint er müessi eifach nur säge we scheisse das ganze seg de fendis eifach nur förig...

Nörgler
12.08.2004, 15:40
hm... shätt noniämert gseit... darum sägichs etz..

opfer... abr härtischtens..

buäb, was bisch so agro... wenn di eine aafiggt dänn nimms zershc ma friedlich und überlegg der wiso... wenn du ä anderi meinig vertrittsch, abr all um IHRI meinig gfrögt häsch, nüztz ja nüd go diskutiärä zgah, sondern alles mal uuschegge, dänn luägsch was chasch ernscht näh und was nöd...
usserdemm gebed irgendeis und dä poet hammrfeedbacks und du figgsch no so umä...

au zu demm das dä kay0z so aafiggsch muäni eifach eis säge...
ARME SIÄCH..
häsch der sini sketches inäzoge????

und dä text.. ähm.. ishc das dä ganzi text? also ich chann im gschäft das nüd lose und bi dihei grad nüd im netz, also ähm.. ebä.. chli churz... darum ma dä text vervollständige... das mitem aggro züügs isch aasichtssach, abr ich dänke eifach das rap wo es bitz niveau hätt allgemein meh aaklang findet als muäterfiggerstyles...

und ebä.. wiä dä poet scho gseit hät (und dadruf hetti ächt gern no ä antwort)
was wettsch mitem reffrain uussäge??!?!?!

piis, und rauch snöchscht ma eis befor da inäpostisch...
nörgler

säccu
12.08.2004, 15:43
de dirty und ich chömmet den mol verbi und naglet sie richtig durre:D :D :D
glaubi der ufs wort... so geil we si för eres alter no usgseht wördet sogar type wie du si no fegge *lol* ... armi sieche..

ich muess ned emene ghetto ufgwachse si demet i d lizenz ha zum öbber afigge sorry, wenn du das bruchsch denn duesch mer leid....

ich säge, mache und fegg ah wer ich wott.. :kiffer:

Dirty Fifty
12.08.2004, 15:44
aschliessend gits de no ä manikür.. *g*

wryt und dirt die herte sieche!!

Wryter24
12.08.2004, 15:46
das seit jo niemert baby boy aber weisch den du wie das überhaupt goht so rumficken ich glaub ned dasen höchbringsch
darum musch jo soviel drüber rappe.

Uebrigens chasch mol mit dim mami en termin usmache

Dirty Fifty
glaubi der ufs wort... so geil we si för eres alter no usgseht wördet sogar type wie du si no fegge *lol* ... armi sieche..

i däm momänt würdi gäud derfür verlange und ihre zuehäuter wärde... he i meine big pimpin oder?

de cha sie tag u nacht am gliche ort schaffe.. steusch mau fäudbett ine u so...

säccu
Original geschrieben von Nörgler
hm... shätt noniämert gseit... darum sägichs etz..

opfer... abr härtischtens..

buäb, was bisch so agro... wenn di eine aafiggt dänn nimms zershc ma friedlich und überlegg der wiso... wenn du ä anderi meinig vertrittsch, abr all um IHRI meinig gfrögt häsch, nüztz ja nüd go diskutiärä zgah, sondern alles mal uuschegge, dänn luägsch was chasch ernscht näh und was nöd...
usserdemm gebed irgendeis und dä poet hammrfeedbacks und du figgsch no so umä...

au zu demm das dä kay0z so aafiggsch muäni eifach eis säge...
ARME SIÄCH..
häsch der sini sketches inäzoge????

und dä text.. ähm.. ishc das dä ganzi text? also ich chann im gschäft das nüd lose und bi dihei grad nüd im netz, also ähm.. ebä.. chli churz... darum ma dä text vervollständige... das mitem aggro züügs isch aasichtssach, abr ich dänke eifach das rap wo es bitz niveau hätt allgemein meh aaklang findet als muäterfiggerstyles...

und ebä.. wiä dä poet scho gseit hät (und dadruf hetti ächt gern no ä antwort)
was wettsch mitem reffrain uussäge??!?!?!

piis, und rauch snöchscht ma eis befor da inäpostisch...
nörgler
yes do gets eine wo mol chli meh als nur strichmännli cha zeichne.... und jetzt?! sölem eis blose oder was...

i weiss voll ned was zeichne met mim track oder söscht öpisem ztue het...

usserdem zeichni selber comix

Nörgler
12.08.2004, 15:47
dirty... nüd so voreilig.. hütt bisch no ä frau!!

Dirty Fifty
12.08.2004, 15:48
auso i gloube ja dä tegscht über bitches etc. het är ja für sini mom gschribe...

weisch machsch mau wi 2pac - dear mama... hehe

nörgi: nur im chat... *g*

Nörgler
12.08.2004, 15:49
yes do gets eine wo mol chli meh als nur strichmännli cha zeichne.... und jetzt?! sölem eis blose oder was...

i weiss voll ned was zeichne met mim track oder söscht öpisem ztue het...

usserdem zeichni selber comix

guät...

1. nei, abr wenn du chunnsch und wäge fame umäfiggsch dänn söttsch lüüt wo anderschumä fame gnüssed au nüd aafigge.. oder was lauft? leben und leben lassen.. scheisse muäs ich en naivä siäch si dasi sonen spruch bringe... damnnn!!!

2. han der ä frag gstellt.. weiss nöd öb so wiit cho bisch mit läse bevor scho wider graschtet bisch und häsch müässe umäfigge.. ich han ders doch huärä sachlich gseit..
also WO VERDAMMTNOMAL LIIT DIS PROBLEM?

damn... sones dumms chind wiä dich hetteds früäner gschlage!!

[kayoz]
12.08.2004, 15:49
säccu are you member of TFL? :p

Dirty Fifty
12.08.2004, 15:50
säccu:

no zu dire letschte line

"wäms nid passt dä verhoui"....

MIR PASSTS NID.....

I WARTE!

säccu
12.08.2004, 15:51
das seit jo niemert baby boy aber weisch den du wie das überhaupt goht so rumficken ich glaub ned dasen höchbringsch
darum musch jo soviel drüber rappe.

kennsch mi jo nedmol persönlich du homo.. also setz der weder s hüetli uf und gang zrugg en egge

Nörgler
12.08.2004, 15:53

whoa geile siäch.. das chönnt shco dä grund für dä ganz chindergarte sii..
TFL 2nd action!

säccu
12.08.2004, 15:53
was isch TFL?

Nörgler
12.08.2004, 15:54
au ufd gfahr hii das sich diä type etz aagfiggt fühled...

---lüüt wiä du!!!!!---

Dirty Fifty
12.08.2004, 15:55
kennsch mi jo nedmol persönlich du homo.. also setz der weder s hüetli uf und gang zrugg en egge

zum glück kenne mir di nid.. drum verstecke mir üs ou hingr nicknames.. man mir wei doch nid stress mit dr nuttemafia... nei nei MERCI!!! geit grad *bibber*

wenn schlahsch mi iz? weisch nume wäg vrbandschaschte parat haute u so....

K
was isch tfl?
dini crew *g*

säccu
Original geschrieben von Dirty Fifty
säccu:

no zu dire letschte line

"wäms nid passt dä verhoui"....

MIR PASSTS NID.....

I WARTE!
jo meinsch i lauf der noche oder was.... chunsch mer feng vor we sone dummi bitch wo meint alli männer chöme z seckle wenn si rüeft..

säccu
12.08.2004, 15:57
zum glück kenne mir di nid.. drum verstecke mir üs ou hingr nicknames.. man mir wei doch nid stress mit dr nuttemafia... nei nei MERCI!!! geit grad *bibber*

wenn schlahsch mi iz? weisch nume wäg vrbandschaschte parat haute u so....
meinsch ernsthaft do gebs no öpis zum verbinde nochher :blingblin

[kayoz]
12.08.2004, 15:57
whoa geile siäch.. das chönnt shco dä grund für dä ganz chindergarte sii..
TFL 2nd action!

sie händ eus jo no gwarnt, dass sie met mörder mc's uffahred, wo alli rhymes ficked, wo die wält je z'ghöre becho hed :p

sin
12.08.2004, 15:58
wak MC cha 0815 battle texschtä nid la si!

Mit so ufgwermtä scheiss chunnsch niäne härä.

säccu
12.08.2004, 15:58
dini crew *g*
wow, etz hani scho 2 crews..

Wryter24
12.08.2004, 15:59
säcu dis mami rüft noch dir muahaha.

frog moll dis mami eb sie uf anal stoht
für en 50er derfsch au zuluege
Hrhrh hesch din Papi scho gfroget eb vo ihm bisch???

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:00
säccu rächt hesch.. da gits nüm z verbinde.. i vergrabe di gschider grad.. eigentlech hani di wöue pflege das wenigschtens is paraplegiker-zentrum chasch.. nun denn...

we bitches di name rüefe rennsch du da bini ganz sicher... nume mache sis nid...

weisch we si arschloch, wixer oder muettersöhnli schreie wei si normalerwiis nid vogle...

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:03
säcu dis mami rüft noch dir muahaha.

frog moll dis mami eb sie uf anal stoht
für en 50er derfsch au zuluege
Hrhrh hesch din Papi scho gfroget eb vo ihm bisch???

hehe wryt we dr pöschteler dr glich sprachfähler het äuä chum..

[kayoz]
12.08.2004, 16:06
weisch we si arschloch, wixer oder muettersöhnli schreie wei si normalerwiis nid vogle...

:auslachen

säccu
12.08.2004, 16:25
lol.. er reged euch öber mini texte uf aber meined er seged d kingz wener mini mum fertigmached *lach*

er hend all ke ahnig er möchtegern pimpz :kiffer:

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:28
lol.. er reged euch öber mini texte uf aber meined er seged d kingz wener mini mum fertigmached *lach*

er hend all ke ahnig er möchtegern pimpz :kiffer:

aha hesch ke zyt meh zum stritte... hets mami gseit nachem guetnacht-gschichtli uf SF1 sig fiirabe he...

Wryter24
12.08.2004, 16:28
wer regt sich den uf ab dine texte nö die hani ned mol glese han numme welle froge eb no e schwöster hesch und dere ihri Mumu chöntsch poste

Nörgler
12.08.2004, 16:29
aber buäb, zeig dim mami(wenn mer scho bi dim mami sind) ma dini signatur.. ich schwör diä haut di ungschpizt in bode iä.... hrhrh

Map
12.08.2004, 16:29
Ey... DU HUND!!!

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:30
chum säccu mir mache äs spiu:

wär vo üs beidne der herter isch.. was meinsch...

afa tüe mir beidi mitemne foto vo üsem schwanz... :D :D :D

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:33
ah und no zu dim avatar... wenn si de du und die assoziale uf tour?

säccu
12.08.2004, 16:39
wer regt sich den uf ab dine texte nö die hani ned mol glese han numme welle froge eb no e schwöster hesch und dere ihri Mumu chöntsch poste
jo isch guet ich poste mal es pic vo miner mum und es pic vo miner schwöschter erer mum *Doh!*
wenn dummheit wörd weh tue chöntisch du be refused metspele

säccu
12.08.2004, 16:40
ah und no zu dim avatar... wenn si de du und die assoziale uf tour?
das ...on tour het ned bedütig vonere "tour" vonere band oder so... das isch em öberträgene senn gmeint..

aber kei angscht wemer de mol uf tour sind chömemer au e dis buredorf und fegge dini crew..

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:41
jo isch guet ich poste mal es pic vo miner mum und es pic vo miner schwöschter erer mum *Doh!*
wenn dummheit wörd weh tue chöntisch du be refused metspele

DUMME SIECH!!! MUMU ISCH Ä FOTZE.. SCHIEB DIR ÄS BLEISTIFT I ARSCH VO HOMO HESCH MEH AHNIG AUS VO FROUE...

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:43
säccu hahahaha du figgsch mini crew... muahahahahaha bring zersch mau ä cd und äs video use u de rede mir drüber...

muahahahahahahahahaha das dorf heisst süsch BERN und isch d houptstadt.. für de weniger biudete da ine.. ah ja u wie du mir in bärn uf d füess steisch woti gseh...

chasch mir no dr übertragnig sinn vo "on tour" erkläre? *g*

säccu
12.08.2004, 16:44
DUMME SIECH!!! MUMU ISCH Ä FOTZE.. SCHIEB DIR ÄS BLEISTIFT I ARSCH VO HOMO HESCH MEH AHNIG AUS VO FROUE...
jööö we härzig... do esch sech öbber am ufrege... :D

oder besch sone fetti schwuchtle dassd dini wurschtfinger nöm vo de shifttaste wegbrocht hesch?! :ass:
und chauf der es lexikon de muessi der nöm di ganz ziet als erkläre..

Map
12.08.2004, 16:45
jööö we härzig... do esch sech öbber am ufrege... :D

oder besch sone fetti schwuchtle dassd dini wurschtfinger nöm vo de shifttaste wegbrocht hesch?! :ass:

Capslock...

Wryter24
12.08.2004, 16:47
Zum glück weisch das dini Dummheit wahnsinig weh macht hrhrhr und chum du nume nimsch no es paar kollege mit us dinere City zwüschet Obermuhhhhhhhhhhhhhhh und Undermuhhhhh hrhhr wer isch jeze de Buur vo üs!!

säccu
12.08.2004, 16:47
Original geschrieben von Map
Capslock...
nei shift... capslock muesch nur einisch dröcke zum alles grosschriebe :kiffer:

Map
12.08.2004, 16:49

Chasch ou nach jedem Buechschtabe 2 mou Capslock drücke. De ischs wie Shift, nur dopplet.

Dirty Fifty
12.08.2004, 16:50

ganz ä gschide he...

on tour steit nid im duden... i warte uf d erklärig.. du albert einstein du.. gutschigutschi

Map
12.08.2004, 16:54
Zum glück weisch das dini Dummheit wahnsinig weh macht hrhrhr und chum du nume nimsch no es paar kollege mit us dinere City zwüschet Obermuhhhhhhhhhhhhhhh und Undermuhhhhh hrhhr wer isch jeze de Buur vo üs!!

I ha vom Schaffe us 15 Minute und i bi bi ihm doheime vor dr Türe...

Nörgler
12.08.2004, 16:55
@map...
bi wemm???

Map
12.08.2004, 16:56
@map...
bi wemm???

Bim Säccu.

Nörgler
12.08.2004, 17:02
hm... du kännsch ihn...
dänn erchlär ihm mal wiä mer am beschte uf aightgenossen.ch zrächt chunnt...

ich wünnsch eui es schööns wuchäänd
und ähm säccu, befor etz seisch:"ähhh es isch ersch dunnschtig!!" ich han etz wuchäänd!

piisn
nörgi

Map
12.08.2004, 17:05
hm... du kännsch ihn...
dänn erchlär ihm mal wiä mer am beschte uf aightgenossen.ch zrächt chunnt...

ich wünnsch eui es schööns wuchäänd
und ähm säccu, befor etz seisch:"ähhh es isch ersch dunnschtig!!" ich han etz wuchäänd!

piisn
nörgi

Hey kei Scheiss!!! I kenne dä jetzt äuä. I weiss nur wo ner wohnt und dass das Kaff nur grad 15 Minute vo dört wäg isch woni jetzt grad bi wenni schaffe. I kenne dä nid. I schwöre. Keini Ungerstellige. I chas bewiese. I schwöres.

Fletsch
12.08.2004, 17:33
Gut Kritik:

Der Beat ist alles andere als für einen Battle Track passend! Das luftige Synthi-Instrument würd ich eher in einem Gutenachtsong unterbringen.

Wenn du solche Tracks in's Netz stellst must du wohl oder übel mit negativen Kommentären wie hier rechnen...

Denn der Track tönt irgendwiewie dahin gefurzt *g* pardon.. Ich meine wer würde ein Album kaufen das durchwegs so tönt?

Ist ja schon recht das du übst und Tracks postest, aber den Gedanken an's Album würd ich mal schnell wieder verwerfen. Zuerst noch recht an allem feilen und dann weiter sehen...

P.s. Aggrostyle ist wirklich langweilig, monoton, und ausgelutscht...
Es sei denn es kommt wirklich knallhart überzeugend rüber. Und nicht weil du gerne SIDO und co. immitieren möchtest aber gar nicht so bist!!! :rolleyes:

So long...

nise
12.08.2004, 23:14
jä wenn ich gwüsst hät dass ich di und din fründ (=crew) am splash atroffe ha, denn hätt ich dir scho dört dini eier usegrisse dass nümm so schrecklichi hodechrämpf hesch. isch jo trurig wie du do in dr öffentlichkeit liide muesch...

säccu
13.08.2004, 06:46
*gähn..*
öh yes... de thread het mer no gnue idee geh för en nöchschte track :D

Dirty Fifty
13.08.2004, 06:59
*gähn..*
öh yes... de thread het mer no gnue idee geh för en nöchschte track :D

ds fingi toll... aber bitte verschon üs dasmau dermit..

säccu
13.08.2004, 07:54
ds fingi toll... aber bitte verschon üs dasmau dermit..
ja sicher.. wott jo ned dassd no brüelend be mim mami atanzisch :hippie:

Hortkind
13.08.2004, 10:23
was hier zu säccu´s Track gesagt wurde ;-)

Ausnahme: Das er "uns" mit seinem neuen, durch diese vernichtende Kritik ( :mad: : ich glaube ich bin jetzt gar nicht mehr: "the most dissed" auf aightgenossen.ch...)inspirierten Track verschonen soll.

Her mit dem Track! Ich bin sicher, er wird besser! Und da hier alle REAL sind... musst Du auch nicht versuchen, ihn unter nem anderen Namen zu posten... sicher ein bisschen wird Dir dieser Fehlstart immer anhängen, aber das motiviert Dich doch doppelt, oder?

Und schon für den Mut, einen zweiten Versuch zu machen... Probs von mir!

Dirty Fifty
13.08.2004, 10:29
ja sicher.. wott jo ned dassd no brüelend be mim mami atanzisch :hippie:

hmmm... villech blast si mir ja de eis.. weisch das mache mami's wemä bobo het... aber du kennsch das ja...

i hoffe du hautisch wenigschtens dis wort und verschonsch üs würklech dermit...

Dirty Fifty
13.08.2004, 10:32
Und da hier alle REAL sind...

ich glaube du bist der letzte der sich hier ein urteil darüber machen kann wer den nun real ist und wer nicht... auch wenn du das ganze (hoffentlich) ironisch gemeint hast...

es gibt hier sehr viele leute die sehr viel erreicht haben in der schweiz.. und rap ist kampf.. also kämpf oder lass es bleiben...

nise
13.08.2004, 10:47

Her mit dem Track! Ich bin sicher, er wird besser! Und da

ja her damit!
wenns was gutes ist ists umso besser und wenn du rap in dreck ziehst gibts halt wieder mutti aufs blutti...

aber vergiss den mit dem bushido porno rap, ist einfach nur äzend langweilig. wenn ich mich mit fluchwörtern beschallen lassen will mach ich das mit den alten kks tracks, der rest ist unbrauchbar...

säccu
13.08.2004, 11:31

Ausnahme: Das er "uns" mit seinem neuen, durch diese vernichtende Kritik ( :mad: : ich glaube ich bin jetzt gar nicht mehr: "the most dissed" auf aightgenossen.ch...)inspirierten Track verschonen soll.

Her mit dem Track! Ich bin sicher, er wird besser! Und da hier alle REAL sind... musst Du auch nicht versuchen, ihn unter nem anderen Namen zu posten... sicher ein bisschen wird Dir dieser Fehlstart immer anhängen, aber das motiviert Dich doch doppelt, oder?

Und schon für den Mut, einen zweiten Versuch zu machen... Probs von mir!
*lol* natürlich werd ich meine zukünftigen tracks weiterhin hier posten.. natürlich unter selbem account, ich steh hinter dem was ich mache.

ich hab heute nochmal den kompletten thread durchgelesen und muss zugeben dass ich zum teil wirklich zu aggro reagiert habe..
war auch nicht so mein tag gestern... da bin ich irgendwie gerastet als mein track einfach als voll scheisse etc. abgestempelt wurde.

also sorry wenn ich ein paar leuten auf den sack getreten bin (vor allem: wryter, kayoz etc. --> special soz)

werd mich in zukunft respektvoller gegenüber den einzelnen user verhalten denn:
1. gefällt mir die community eigentlich recht gut und ich konnte auch schon viele tipps etc. für mich selber nutzen
2. sitzen wir ja alle im selben boot und wollen alle einfach geile musik machen..

ich fänd es einfach noch gut wenn ein paar leute hier nicht gleich alles als scheisse hinstellen würden nur weil ihnen vielleicht der text inhalt etc. nicht so gefällt..
ich find die aussage ziemlich zutreffend von Hortkind dass "falsch geschrieben" kritik wirklich sehr deprimierend sein kann.. also versucht doch einfach eure kritik so zu umschreiben, dass der andere sie nicht falsch in den hals kriegt.. so sind beide seiten zufrieden und kommen weiter..

ich weiss es ist nicht einfach, aber einen versuch ist es auf jedenfall wert :hippie:

Hortkind
13.08.2004, 11:40
ich glaube du bist der letzte der sich hier ein urteil darüber machen kann wer den nun real ist und wer nicht... auch wenn du das ganze (hoffentlich) ironisch gemeint hast...

es gibt hier sehr viele leute die sehr viel erreicht haben in der schweiz.. und rap ist kampf.. also kämpf oder lass es bleiben...

Ist schon recht... ich kenne tatsächlich kaum jemanden hier. Und ja!, es war ironisch( vielleicht auch eine Prise sarkastisch?) gemeint, ALLE(!!!) "real" zu nennen.

Das Rap Kampf ist, kann ich nicht 100%ig unterschreiben... aber es ist was dran. Die Frage ist ausserdem, in welchen Kategorien, dieser Kampf ausgefochten werden sollte...

Respekt an Dirty Fifty für´s klare statement!

Dirty Fifty
13.08.2004, 12:31
respekt an dich das du meine meinung akzeptierst und deine ergänzungen zufügst ohne mich irgendwie anzuficken..

bin halt ein direkter mensch

säccu
13.08.2004, 12:44
respekt an dich das du meine meinung akzeptierst und deine ergänzungen zufügst ohne mich irgendwie anzuficken..

bin halt ein direkter mensch
jeder hat seinen eigenen charakter... wahrscheinlich hätte ich auch nicht so überreagiert wenn ich dich besser kennen würde... ich werd bestimmt noch einige zeit brauchen die leute hier besser kennenzulernen, aber das ist es mir wert

Dirty Fifty
13.08.2004, 12:59
jeder hat seinen eigenen charakter... wahrscheinlich hätte ich auch nicht so überreagiert wenn ich dich besser kennen würde... ich werd bestimmt noch einige zeit brauchen die leute hier besser kennenzulernen, aber das ist es mir wert

säccu:

mi comment wär für z hortchind dänkt gsi und trifft uf di in keinster weise zu...

säccu
13.08.2004, 13:48
säccu:

mi comment wär für z hortchind dänkt gsi und trifft uf di in keinster weise zu...
easy.. I go jetzt eis go :kiffer:

säccu
13.08.2004, 23:18
do no en neue beat vo mir, wie findet eren?

gugsch du hier.. (http://www.nailsandbeauty.ch/samples/beat.mp3)

köbi
13.08.2004, 23:55
drfür isch aight.ch doch da, mä cha sech entwickle mit "konstruktiver" kritik lehre umdsgah, usstusch mit lüüt wodi eignetlech nid kenne, dini hommies säge sowiso geng dases huere geil isch u ume egge lache si sech z tod :D
finge dä träck nid so geil, d stimmm isch ds lisli, dr akzänt söt bärnerischer si (low, bass, meh äää aus iii und üüü), dä wo "fuck soubrother" figget isch ds luut, dr beat isch freaky... abr schüsch no rächt ok, ussert... dr tegscht isch nid so geil, vrsuech mau doppurhymes u nid so basic-basic-rhymes ds spitte, obwou mä ä spur vo flow cha erkenne isch dä träck rächt jung, eifach draneblibe u dr nächscht träck imne haube jahr poste, di meischte hie hei eh keh aghnig auso los nid uf mii, u solang dr di schaiss passt isch ja aus rächt u guet, wiu jedä wosech das züüg hie i däm forum abeladet isch o säuber tschoul wener nid e master-superdupperjudihuigeile-träck fingt

eigentlech fingi nume krass, das viu so weni aforderige a sich steue u dänke si chöne eifach so schnäu ä träck ufnäh wi kks...

äs louft grad ds lifeaubum vo tafs.....geili sach....

DRANEBLIBE...DRANEBLIBE...DRANEBLIBE...

konfus
14.08.2004, 16:07
uääh... älso töne tuets no easy, aber dä tegscht.*pfui-wäh*
:eek: haut mi ez nöd grad um...das isch kei battle, finds eifach niveaulos, sorry.
aber dä beat gfallt mer.

konfus
14.08.2004, 16:20
wette paar lüt do enn hätte sogar de sido/bushido blöd agfiggt wener vor siner fameness sini lyrics do enne postet hätti... tzz..

haha, die würi au ez no ahfigge! und du bisch i mine auge eine meh vo däne wo aggro alles nahäfft.
wett di nöd blöd ahmache, mir gfallts nöd und was du schlussändlich machsch isch mir scheissegal...sotige räp seit soviel us wie en meter fäldwäg

:p

sonix
15.08.2004, 11:59
i glaub ebe dassd för min sound au z alt bisch und durum meinsch müessisch eine uf "old school" zie.. aber easy, för lüt wo meined si müesse eri klappe för all ufriesse hani eh ned vel öbrig...

- 1. sry, z'alt bini für nix was "sound" ageit. Mh.. findsch nid sido u so hei scho alles gseit ?! u du machsch ez eine uf swiss-copy! naja, ebe wie gseit nid mis ding, und weni säg es passt viel andernä au nid, isch das e feststellig gsi.

- 2. i lose sältä was us dr altä schuel.

- 3. meinsch d'lüüt wei ghöre, wieviell fluechwörter das kennsch ?! alles guet u rächt, aber.. i finge das wo du/dir darstöued isch absolut dekonstruktiv, also verlangts au nid nach konstruktiver kritik!

- 4. wenn das dis ding isch, boe ?! vomir us.. i rate dir nur drvo.. -> sowie dr köbi scho gseit het, uf mi muesch nid losä!

- 5. mire meinig na: isch din sound totau unintressant und längwillig..!

Hortkind
18.08.2004, 21:55
und: der geht ab!:kopfnicke
Ich werd´s am Freitag auf unserer HK-Posse-Party auflegen.

Auf jeden Fall ein Hoffnungsschimmer... geh mal in die Richtung und versuche den Text vom beat inspiriern zu lassen.

Und wichtig: Vergiss Musik aus Städten, in denen Du nicht aufgewachsen bist! (Berlin, Hamburg, ...)

säccu
19.08.2004, 15:37
und: der geht ab!:kopfnicke
Ich werd´s am Freitag auf unserer HK-Posse-Party auflegen.

Auf jeden Fall ein Hoffnungsschimmer... geh mal in die Richtung und versuche den Text vom beat inspiriern zu lassen.

Und wichtig: Vergiss Musik aus Städten, in denen Du nicht aufgewachsen bist! (Berlin, Hamburg, ...)
öhh yes, geil =)
woher bisch du eigetli hortkind?

Hortkind
19.08.2004, 16:01
öhh yes, geil =)
woher bisch du eigetli hortkind?

Im Gegensatz zu vielen anderen habe ich mein Profil ausgefüllt... und auch noch wahrheitsgetreu...
Real bleibt REAL!:yo:

säccu
19.08.2004, 16:10
Im Gegensatz zu vielen anderen habe ich mein Profil ausgefüllt... und auch noch wahrheitsgetreu...
Real bleibt REAL!:yo:
*lol* ok, dort werd ich gleich mal reinschauen...
hab grad noch nen anderen beat gemacht.. mit piano drin:

checkt mal ab:
PianoBeat (http://www.nailsandbeauty.ch/samples/pianobeat.mp3)

edit:
hab grad dein profil angeschaut... schade dass du aus deutschland bist sonst hätten wir mal was zusammen machen können :D

Hortkind
19.08.2004, 22:30
Gutes Piano... die Cymbal könnte auf die Dauer etwas nervig werden. Ich würde etwas gewagteres mit der Bass-Trommel versuchen und mindestens noch ´n hihat oder ne snare dazu.

Fazit: Wenn Du es schaffst Agro-style abzuschalten, finde ich, bist Du auf dem richtigen Weg.

säccu
20.08.2004, 06:50
Gutes Piano... die Cymbal könnte auf die Dauer etwas nervig werden. Ich würde etwas gewagteres mit der Bass-Trommel versuchen und mindestens noch ´n hihat oder ne snare dazu.

Fazit: Wenn Du es schaffst Agro-style abzuschalten, finde ich, bist Du auf dem richtigen Weg.
okey, danke für die tips.. kann am pianobeat leider keine änderungen mehr vornehmen da ich ihn mit der demo version von fruity erstellt habe (kein speichern).

hmmm.... mir gefällt halt der aggro style.. darum find ich ist es nicht leicht mich davon zu lösen.
aber eigentlich hat das ja nur auswirkungen auf den songtext oder? man kann ja kein "aggro style" beat machen, oder?

also meinst du einfach dass ich bei den lyrics ein bisschen weniger auf aggro machen sollte?
ich kenne eben leute denen gefällt genau dieser aggro style.. klar hat es vielleicht was von aggro berlin etc. aber na und? hauptsache ist doch es gefällt und nicht ob es so etwas ähnliches schon gibt. denn ich denke jeden song könnte man irgendeiner band oder einem genre zuordnen, es ist praktisch unmöglich etwas völlig neues zu schaffen..

(sogar deine songs, hortkind, erinnern mich stark an "paniq". ist ja auch ne deutsche band, oder?

Hortkind
20.08.2004, 11:49

also meinst du einfach dass ich bei den lyrics ein bisschen weniger auf aggro machen sollte?
ich kenne eben leute denen gefällt genau dieser aggro style.. klar hat es vielleicht was von aggro berlin etc. aber na und? hauptsache ist doch es gefällt und nicht ob es so etwas ähnliches schon gibt. denn ich denke jeden song könnte man irgendeiner band oder einem genre zuordnen, es ist praktisch unmöglich etwas völlig neues zu schaffen..

(sogar deine songs, hortkind, erinnern mich stark an "paniq". ist ja auch ne deutsche band, oder?

Yo, man sollte nie "auf etwas machen" und schon gar nicht,
auf etwas man nicht ist.

Ich kenne auch Leute, die Aggro gut finden... die kennen das aber nicht aus ihrem Leben, sondern aus dem Fernsehen.

"Ich erzähl aus meinem Leben,
es könnt spannenderes geben.
Das was ich Euch sagen will,
steht dazwischen, steht daneben." F4

Yo, man sollte das Fernsehen nicht nutzen, um sich selbst zu entdecken.

Übrigens kenne ich paniq nicht...

ich generell nicht Musik-TV, weil das irritiert
und man dadurch die Zeit verliert,
die man brauch, um die Chance zu haben,
man selbst zu werden, einzig auf Erden!

Peace man!

Schreib einfach mal Deinen Lebensablauf als Rap! (ohne vorrangig auf Skills zu achten fürs erste)

säccu
20.08.2004, 12:11
ja aber ich kann mir nicht vorstellen dass mein lebenslauf interessannt ist.
ich war in der schule und stecke momentan im 3ten lehrjahr als informatiker.. boahh...
da erzähl ich lieber von den letzten paar jahren..

edit:
do no en neue loop:
ReverseLoop (http://www.nailsandbeauty.ch/samples/reverseloop.mp3)

Hortkind
21.08.2004, 01:57
Übrigens: Deine Signatur ist fürchterlich!

Den neuen Loop find ich Scheisse! Klasse statt Masse!
Prinzipiell: Experimentieren solltest Du trotzdem weiter.

... hab auch mal mit shareware von fruity loops rumgedallt ;-)