Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mobb Deep

tbo187
11.08.2004, 21:30
hey,
wür mi interessiere was ihr über mobb deep dänket, s'neue album etc.!?
ich meine jetzt händs en kommerzielere wäg igschlage, idems en träck mit em nelly:wtf: (isch z.G. wege heftiger kritik cancelt worde:yeah:) und em lil'jon ufgno hät und dä lil'jon und dä kanye west händ zusätzlich no beats gliferet.
isch doch en zimli stylwechsel, denn früener händ vorallem lüüt us qb (queensbridge) wie infamous mobb, nas (http://www.ntsearch.com/search.php?q=nas&v=56), tragedy etc. bi ihrne schiibe mitgholfe.

ur opinion

tbo187

scope
11.08.2004, 21:46
Amerikaz Nightmare isch grosseteils vom Havoc produziert. lil' jon und kanye hei gloub beid nur ei beat. derzue e hammer RED SPYDA beat, und alchemist het ou 3 öfe bout

aber s'album isch schreckläch scheisse. die chöi gar nid rappe.... aber d'instrumentals si hert.

rm
11.08.2004, 21:51
Original geschrieben von scope
Amerikaz Nightmare isch grosseteils vom Havoc produziert. lil' jon und kanye hei gloub beid nur ei beat. derzue e hammer RED SPYDA beat, und alchemist het ou 3 öfe bout

aber s'album isch schreckläch scheisse. die chöi gar nid rappe.... aber d'instrumentals si hert.

naja, han dasmal d beats sogar schlächt gfunde, win or lose hanni de einzig würkli geil beat gfunde. mobb deep hend ihri ziet gha denki mal.

scope
11.08.2004, 21:53
jep. havoc het evtl. no beatmässig chli talänt fürne chline name z'sii bim produce...

aber wi si rappe? meine güte...

aber twisted maxi lohnt sech scho wägem sicke alchemist beat strub

Aurel
12.08.2004, 00:02
a üchne ussage ah, nimm ich mal ah, ihr hend mobb deep letschthin ned wörklech live erlebt, oder?

Aurel
12.08.2004, 00:04
übrigens, gehört nicht ins swiss hiphop board... ;)

*verschoben*

TomaZ
12.08.2004, 00:07
ich ha se letscht monet zluzärn gseh mit em busta

ha se no rächt heftig gfunde

die alte sache sin zwar scho chli rockiger gsi

:flucht: Retaliation

Earthworm Jim
12.08.2004, 00:11
my opinion

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5726

peez

TomaZ
12.08.2004, 00:17
Shook Ones

:gun: :shooter:

:wixer3: :wixer3: :wixer3: :wixer3:
:dance: :dance: :dance: :dance:

cutastrov
12.08.2004, 08:36
Ich ha d' Whiskey & Liquor Squad am Splash gseh.... e Schand isch das gsi! Gebet dene wieder mol was ahständigs z'esse, es Steak oder so, velliecht hän Sie denn wieder echli biss. Ahjo, und me ka sich ufere Bühni au bewege...:-)
schön, dass nit nur d SR-Crew e schlechti Bühnepräsenz ufzwiese het.

Mobb Deep isch für mich en schlechte Live-Act, trotzdem händ Sie's immer fertig brocht, dass ich Ihri 12" und Lp's kauft ha, und blöd gsait, Heim bi go wixe...hehehe

Just 2 Remember:

Hell on Earth
God pt. 3
Quiet Storm
Shookones
Survival of the fittest

Queensbridge rulz!

Beatstar
12.08.2004, 08:39
Original geschrieben von TomaZ
ich ha se letscht monet zluzärn gseh mit em busta

ha se no rächt heftig gfunde

die alte sache sin zwar scho chli rockiger gsi

:flucht: Retaliation

korrekt!

tbo187
12.08.2004, 10:23
Original geschrieben von Aurel
übrigens, gehört nicht ins swiss hiphop board... ;)

*verschoben*

merci monsieur, ha nöd so gnau anegluegt!

Gate17
12.08.2004, 11:01
s neuä album isch definitiv weniger guet als di altä,
under dä altä schiibä gits allerndings paar ganz geili

z.b. "hell on earth" findi ganz geils album aber au "the infamous" mit dä murdertracks "shook ones pt2" und "survival of the fittest"

misko
12.08.2004, 11:11
Mobb Deep celebrated the release of their sixth album Amerikaz Nightmare last night in New York at club Spirit. Raekwon the Chef, Black Thought, M.O.P., the Roots, Treach, Sean Price and Shyheim took to the stage and gave enthusiastic performances. Lil Jon, Talib Kweli, Buck Shot, Grand Master Caz, Styles P., Jadakiss and others were also present. It was also announced that Mobb Deep and M.O.P. would be collaborating on an upcoming untitled album.

live sind die jungs unter aller sau; cutty häsch absolut rächt; sinds scho immer gsi und werdets immer bliibe; zumindest da in europa! uf platte; a whole other story!! hehe

und nomal für die wo eifach drübergfloge sind:

It was also announced that Mobb Deep and M.O.P. would be collaborating on an upcoming untitled album.

wenn das chunnt....boaaaahhh *herzinfarktgfahr*

Aurel
12.08.2004, 11:24
album mit m.o.p.? da säg ich nur: "stompdatshitoutu", hehe...

und wege live... also wer sie in luzern zum erste mal gseh hed, werd vellecht ned überzoge gsi si. wer sie aber vor paar jahre im volkshuus erlebt hed, hed d'show z'luzern wohl au vergliichsmässig de absoluti burner gfunde. aber ebe, das isch au ned schwierig, haha...

misko
12.08.2004, 11:30
ich weiss es isch eini vo dine lieblings kru's...(vo mir ja au)

aber mal ganz ehrlich: au das in luzern isch under jeder sau gsi!!! klar hend sie eifach fucking tuusig bangers wo's chönnd laufe lah und alli händ gänsehuut; lieht aber sicher nöd a ihrem ufträtte; die beatz sind eifach killer; und wär de a.l.c und de noyd nöd ume gsi hettsch gar nöd gmerkt das da öppert uf de bühne staht!

da gits nur scho i de schwiiz tonnenweise peepz wo besser live sind au wenn's halt kei shooke ones sind und au kein god father parat händ;-)))

finds schaad aber isch so; die meter 50 fürz sind live eifach whaack... aber ebe uf platte isch's was gaaaanz anders

Aurel
12.08.2004, 11:33
misk, bisch demfall endi 90er ned im volkshuus gsi, wo nach 40 minute d'stimm vom prodigy verseit hed? das isch no i sine "gnussvolle" ziite gsi, woner echt fast abkratzt isch. sowas weaks hani live no nie erlebt. derom meini au, dass vergliichswiis das in luzern scho fast tight gsi isch. aber ebe, klar gehts schwiizer acts, wo live meh abgönd. aber wie du seisch gehts keine, wo uf schiibe nur halb so guet isch...

cutastrov
12.08.2004, 12:02
Original geschrieben von misko
.....uf platte; a whole other story!!

Ebbe, das will ich nomol unterstrieche, will das isch au mir ganz wichtig:-) Die sind eifach z'dirty! word!

öhm was ganz anderes... ich bi am Sunntig bin Freestyle am See... oder wie das scho wieder heisst. Kunnsch schnell dure wenn nit scho usbuecht bisch? (just 4 fun)

Greetz
Du waisch jo wer;-)

tbo187
12.08.2004, 12:56
find eifach echli scheisse, dass es jetzt afanget mit em nelly und lil' jon z'kollaboriere!
:wtf:
findi s'geile a unbekanntere us queensbridge wie infamous mobb oder tragedy.

Aurel
12.08.2004, 13:36
Original geschrieben von tbo187
find eifach echli scheisse, dass es jetzt afanget mit em nelly und lil' jon z'kollaboriere!
:wtf:
findi s'geile a unbekanntere us queensbridge wie infamous mobb oder tragedy.

nelly feature isch im letschte moment anschiinend droppt worde...
tragedy? de chan ned vell...

könig vo queens isch immer no de ali vegas!

tbo187
12.08.2004, 13:49
nelly feature isch im letschte moment anschiinend droppt worde...

ja,das weiss i. aber dafür sind mobb deep ufem nelly sim neue album druf :wtf: !
dä tragedy khadafi isch voll geil, hät au tracks mit em havoc. d'lp heisst "still reportin'", isch no dope!

misko
12.08.2004, 13:58
mol eh scho aurel...und ebe; das isch def. s'wackste gsi ever; und die show isch nöd 40 sondern öppe 20 minute gange und sie hend 3 mal de drop vom survival oder shook ones verhängt! i rememba, leider nur zu guet...dehte bini rächt ufd welt cho...falls chocolate chees & sounds häsch check mal mini sache deht druff..somewhere findsch en spruch..."you shook? i'm not,...." hahaha...guess who dat was for...hahahaha...young misko am hate gsi....kcchchchch.

und ich han nie gschribe es gäbi niemert ide schwiiz wo uf platte glich guet isch..das häsch du gseit! han nur gseit live .... leg mer kei sache is muul..haha!

cutty: jepp han's gseh: wenni ide city bin chumi eh schnell verbi..tradition! und suscht ghöremer /läsed euis.. und yo..für sowas gits PM..hahahahaha!

outro

m

Aurel
12.08.2004, 13:59
ich kenn "still' reportin" und es isch zwar ned sini ersti lp, aber mit abstand die besti... aber er gfallt mir ned so wörklech als mc, naja...

samee
12.08.2004, 14:14
nas (http://www.ntsearch.com/search.php?q=nas&v=56), tragedy etc. bi ihrne schiibe mitgholfe.

würd mol di pc biz reinige...:D

Aurel
12.08.2004, 14:16
mol eh scho aurel...und ebe; das isch def. s'wackste gsi ever; und die show isch nöd 40 sondern öppe 20 minute gange und sie hend 3 mal de drop vom survival oder shook ones verhängt! i rememba, leider nur zu guet...dehte bini rächt ufd welt cho...falls chocolate chees & sounds häsch check mal mini sache deht druff..somewhere findsch en spruch..."you shook? i'm not,...." hahaha...guess who dat was for...hahahaha...young misko am hate gsi....kcchchchch.

ja ok, sinds halt 20 minute gsi, chan au sii. isch zu lang här für mis versiffte hirn, haha...
und ebe de schochi, chäs und musig sampler hani leider ned, gfindsch ja absolut nienet meh... aber du heschen sicherlich no deheim ned? hehe...

und ich han nie gschribe es gäbi niemert ide schwiiz wo uf platte glich guet isch..das häsch du gseit! han nur gseit live .... leg mer kei sache is muul..haha!

ich han au ned gseid, du heigschs behauptet. aber ich säg das...:D

cutastrov
12.08.2004, 14:48
...suscht ghöremer /läsed euis.. und yo..für sowas gits PM..hahahahaha!

Du saisch es...verhängt!

Cheers u!
B.

tbo187
12.08.2004, 15:30
Original geschrieben von samee
würd mol di pc biz reinige...:D

word, min pc isch momentan voll im arsch:D ! wird sobald i ziit ha, behobe.

piment
12.08.2004, 16:31
mobb Ne***z sind die beste für mich scho die reim technic vo prodigy isch de hamer ...
de album isch geil scheiss egal ob komerz-----:mad:

Aurel
12.08.2004, 16:33
Original geschrieben von piment
mobb Ne***z sind die beste für mich scho die reim technic vo prodigy isch de hamer ...

hellyeah... piment aka da greatest queens fan on earth... hehe...

Map
12.08.2004, 16:40
album mit m.o.p.? da säg ich nur: "stompdatshitoutu", hehe...

Jo scho aber das isch jo CNN und M.O.P. gsi.

Aurel
12.08.2004, 16:41
Original geschrieben von Map
Jo scho aber das isch jo CNN und M.O.P. gsi.

oohhhjaaa... sorry, voll verwechslet...

Map
12.08.2004, 16:42
oohhhjaaa... sorry, voll verwechslet...

Eeasy. QB und Brooklyn, das blybt ömu.

piment
12.08.2004, 17:05
immer...

Original geschrieben von piment

ApFeLsChOrLe
12.08.2004, 17:10
öbs komerz sind oder nid weissi nöd! aber am Splash sinds derb abgange! Shook Ones isch eifach dä hammer gsi

rm
12.08.2004, 18:32
wenns den tatsächlich es album mit mop git hoffi das beidi gruppe 100% gebed will ebbe, amerikaz nigthmare...

tbo187
13.08.2004, 10:15
Original geschrieben von jaz-o
wenns den tatsächlich es album mit mop git hoffi das beidi gruppe 100% gebed will ebbe, amerikaz nigthmare...

aight, werdets hoffentli! vo siite vo m.o.p. wird das sicher gwährleischtet sie, denn ihres letschte album isch scho älteren datums (merci roc-a-fella:fuck:)!

Moongod
13.08.2004, 10:28

was? :D irgendwie verschläft der seinen durchbruch, hab den zum ersten mal auf dem "in too deep" soundtrack gehört, seitdem warte ich auf mehr von dem...

tragedy verkörpert aber QB zu meiner vollsten zufreidenheit...

die QB-größen sind für mich noch big noyd, infamous mobb etc. und warte ab... bars & hooks kommen noch dickst raus!!! :D

Aurel
13.08.2004, 10:30
aight, werdets hoffentli! vo siite vo m.o.p. wird das sicher gwährleischtet sie, denn ihres letschte album isch scho älteren datums (merci roc-a-fella:fuck:)!

isch grad marxmen-album am start, ganz neu im handel erhältlich...

und @ damaja... ali vegas ist der härteste, bringt endlich seine erste lp. aber alte tracks wie "queens anthem" oder voraaaallleeem "CRITICS" (geilster track aller zeiten aus queensbridge, gaaanz sicher) flashen mich zu tode... ich schwörs dir. nas' nachfolger!!!

Moongod
13.08.2004, 10:37
isch grad marxmen-album am start, ganz neu im handel erhältlich...

und @ damaja... ali vegas ist der härteste, bringt endlich seine erste lp. aber alte tracks wie "queens anthem" oder voraaaallleeem "CRITICS" (geilster track aller zeiten aus queensbridge, gaaanz sicher) flashen mich zu tode... ich schwörs dir. nas' nachfolger!!!

das sagen sie von saigon auch!!! :D bin mal auf beide gespannt...

aber marxmen ist kein offizielles album, mixtape mit unreleased tracks...

übrigens: wer es sucht... hier (http://cgi6.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&include=0&userid=damaja22&sort=2&rows=25&since=-1&rd=1) biete ich es mit anderen interessanten cds an!!! :p

Aurel
13.08.2004, 10:38
Original geschrieben von Moongod
das sagen sie von saigon auch!!! :D bin mal auf beide gespannt...

aber marxmen ist kein offizielles album, mixtape mit unreleased tracks...

übrigens: wer es sucht... hier (http://cgi6.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&include=0&userid=damaja22&sort=2&rows=25&since=-1&rd=1) biete ich es mit anderen interessanten cds an!!! :p

kann man auch beim hiphopstore bestellen... hehe...
hab nur eine maxi. a-seite hammer premier-joint. b-seite... endlich habe ich das instrumental von "my mind is playin tricks on me" von den ghetto boys... :D

Moongod
13.08.2004, 10:40
mir ist grad erst aufgefallen, daß du mich oben noch als damaja angesprochen hast... :D

Aurel
13.08.2004, 10:49
mir ist grad erst aufgefallen, daß du mich oben noch als damaja angesprochen hast... :D
weil ich deinen namen vergessen habe... *schäm*...:p

tbo187
13.08.2004, 10:59
was? :D irgendwie verschläft der seinen durchbruch, hab den zum ersten mal auf dem "in too deep" soundtrack gehört, seitdem warte ich auf mehr von dem...

tragedy verkörpert aber QB zu meiner vollsten zufreidenheit...

die QB-größen sind für mich noch big noyd, infamous mobb etc. und warte ab... bars & hooks kommen noch dickst raus!!! :D

aight, wie hani dä big noyd chönne vergässe? häsch s'neue infamous album "blood thicker than water v1"? eifach en burner!!!

Moongod
13.08.2004, 11:34
aight, wie hani dä big noyd chönne vergässe? häsch s'neue infamous album "blood thicker than water v1"? eifach en burner!!!

klar habe ich es, vorallem die dvd ist geil!!! :love:

tbo187
13.08.2004, 13:14
klar habe ich es, vorallem die dvd (http://www.ntsearch.com/search.php?q=dvd&v=56) ist geil!!! :love:

ha d'cd ebe nöd uf legalem weg becho, drum hani d'dvd nöd mitgliferet becho.schad:( !

cheeba-cheeba
13.08.2004, 13:21
Also, i han etz erscht emol i das Album ingelost, aber bis jetzt gfallt mir nume "Win or Lose" und "Bustin Ya Hammer" het es hammer sample!

Aber was söll die s"it umfrog? mobb deep isch de hammer, a living legend! aber trotzdem isch s'album nöd grad berüehmt, ich wog sogar z'behaupte, unterdurchschnittlich, im verglich was die beide susch so druff hend. hend wohl au de zenit überschritte. schad :hmmm:

tbo187
13.08.2004, 13:26
Original geschrieben von cheeba-cheeba
Also, i han etz erscht emol i das Album ingelost, aber bis jetzt gfallt mir nume "Win or Lose" und "Bustin Ya Hammer" het es hammer sample!

Aber was söll die s"it umfrog? mobb deep isch de hammer, a living legend! aber trotzdem isch s'album nöd grad berüehmt, ich wog sogar z'behaupte, unterdurchschnittlich, im verglich was die beide susch so druff hend. hend wohl au de zenit überschritte. schad :hmmm:

ich ha mit dere umfrag nöd welli in frag stelle, obs mobb deep nöd druf hät! sondern ha viilmeh über ihri entwicklig eui meinige welle ghöre.

cheeba-cheeba
14.08.2004, 01:32
ich ha mit dere umfrag nöd welli in frag stelle, obs mobb deep nöd druf hät! sondern ha viilmeh über ihri entwicklig eui meinige welle ghöre.

oke, :sorry:

sha
14.08.2004, 02:17

tragedy chan sehr vel! los der mol die lieder a: t.m, stay free feat. littles oder they forced my hand met em cormega

er esch äifach en mc wo sehr of ussag bezoge esch, das esch s gäile anem, los mol sine text zue

aber om of mobb deep zroggzcho: hammer album, schäissegal öb sech ere style veränderet hed

Y'ALL NIGGUZ GOT IT TWISTED, HUH?

Moongod
14.08.2004, 08:26
Original geschrieben von sha
tragedy chan sehr vel! los der mol die lieder a: t.m, stay free feat. littles oder they forced my hand met em cormega

hehe genau meine favs!!! :D

tbo187
14.08.2004, 10:02
Original geschrieben von sha
tragedy chan sehr vel! los der mol die lieder a: t.m, stay free (http://www.ntsearch.com/search.php?q=free&v=56) feat. littles oder they forced my hand met em cormega

er esch äifach en mc wo sehr of ussag bezoge esch, das esch s gäile anem, los mol sine text zue

aber om of mobb deep zroggzcho: hammer album, schäissegal öb sech ere style veränderet hed

aight, genau dere uffassig bini au;)!

magebrot_jimmy
16.08.2004, 17:39
ali vegas ist der härteste, bringt endlich seine erste lp. aber alte tracks wie "queens anthem" oder voraaaallleeem "CRITICS" (geilster track aller zeiten aus queensbridge, gaaanz sicher)

en geile qb track findi au "bloody money" vo CNN - hammer sample, kommt ohne bass aus
und natürlich d'klassiker vo mobb deep wie z.b. "drop a gem on 'em"
oder de interlude vom cormega uf em piece maker vom tony touch (beat glaubs vom alchemist) esch fett qb style

vo mobb deep hani alles uf "the infamous" und "hell on earth" geil gfunde, nachher 's zügs ehner scheisse oder zumindischt nüt im vergliich zu ebe gnannte.

piment
16.08.2004, 17:51
gönd suscht uf www.urbanvideoz.com chönd ali hiphop videoz abe lade....au infamous thugs...:hmmm:

Aurel
16.08.2004, 19:06
Original geschrieben von magebrot_jimmy
en geile qb track findi au "bloody money" vo CNN - hammer sample, kommt ohne bass aus
und natürlich d'klassiker vo mobb deep wie z.b. "drop a gem on 'em"
oder de interlude vom cormega uf em piece maker vom tony touch (beat glaubs vom alchemist) esch fett qb style

vo mobb deep hani alles uf "the infamous" und "hell on earth" geil gfunde, nachher 's zügs ehner scheisse oder zumindischt nüt im vergliich zu ebe gnannte.

ich weiss scho, was für hits queensbridge bereits an start bracht hed... au the firm teilwiis ("affirmative action") oder weiss ich wer... aber ziehnd üch mal was vom ali vegas ine... de burnt alles!

tbo187
16.08.2004, 21:17
händ er eigentli gwüsst, dass dä prodigy sichelzelleanemie hät (erchrankig vo dä erythrozyte)! chan susch no usfüehre für die wo nöd gnau wüsset was das isch.
jedefalls isch das ä rächt delikati sach:( !

Aurel
16.08.2004, 23:57
händ er eigentli gwüsst, dass dä prodigy sichelzelleanemie hät (erchrankig vo dä erythrozyte)! chan susch no usfüehre für die wo nöd gnau wüsset was das isch.

han ebe gmeint, dass heiger nömm, sit er nömm kifft und suufft... oder verwechsle ich da was...?

tbo187
17.08.2004, 11:58
han ebe gmeint, dass heiger nömm, sit er nömm kifft und suufft... oder verwechsle ich da was...?

sichelzelleanämie hät nüt mit suufe & kiffe z'tue. die chrankheit isch rezessiv vererbbar, drum hätter eifach päch gah, den es chunnt sehr sälte vor (und vorallem bi schwarze)!

magebrot_jimmy
17.08.2004, 14:11

drum hed de tupac ihm au mol gseit "you got sickle cell, you're barely living, see me on stage and pass out" oder so.

"drop a gem on 'em" esch en diss song gäg de tupac.

tbo187
17.08.2004, 18:03
drum hed de tupac ihm au mol gseit "you got sickle cell, you're barely living, see me on stage and pass out" oder so.

"drop a gem on 'em" esch en diss song gäg de tupac.

scho:hmmm:, hani nöd mitüber cho!

magebrot_jimmy
18.08.2004, 01:31
oh nein, jetzt hab ich grad das "got it twisted" video gesehen...soll das ein witz sein? dieser beat? so billig! im vergleich zum alten mobb deep zeug wie das solarium zur sonne! mann dieser beat ist sooooooo schlecht! das gibts ja nicht! haben die keinen stolz? ein 5min beat und die jungs kommen irgendwie kacke daher! das alte zeug fand ich ja geil, aber das neue zeug ist einfach scheisse. ist das denen nicht peinlich?

tbo187
23.08.2004, 17:20
oh nein, jetzt hab ich grad das "got it twisted" gesehen...soll das ein witz sein? dieser beat? so billig! im vergleich zum alten mobb deep zeug wie das solarium zur sonne! mann dieser beat ist sooooooo schlecht! das gibts ja nicht! haben die keinen stolz? ein 5min beat und die jungs kommen irgendwie kacke daher! das alte zeug fand ich ja geil, aber das neue zeug ist einfach scheisse. ist das denen nicht peinlich?

strange, je meh ich mir dä track aloos, umso besser find en!aber im vergliich zum alte stuff, isch es aber scho kein vergliich.

LKB
23.08.2004, 17:29
oh nein, jetzt hab ich grad das "got it twisted" video gesehen...soll das ein witz sein? dieser beat? so billig! im vergleich zum alten mobb deep zeug wie das solarium zur sonne! mann dieser beat ist sooooooo schlecht! das gibts ja nicht! haben die keinen stolz? ein 5min beat und die jungs kommen irgendwie kacke daher! das alte zeug fand ich ja geil, aber das neue zeug ist einfach scheisse. ist das denen nicht peinlich?

I han ebä "got it twisted" au gseh und i muen sägä s isch eifach meeega schlecht. I weiss jo nöd, wiä di anderä Lieder tönet, aber wenns verglichbar sind, denn sind Mobb Deep für mich dä Absturz des Jahres...

Aurel
23.08.2004, 21:42
tja... wie sich die geschmäcker doch scheiden...

LAN
23.08.2004, 23:46
beats vo americaz nightmare findi mit vilech zwöi usnahme füre arsch. und raps, ja bü. haut scho sehr standardmässig grappt, bi rächt enttüscht vo däm album, flasht mi überhoupt nid, nidmau chopfnicke.... ehja

hate.biz
24.08.2004, 00:26
das neue teil... schwer enttäuschend... unter jeder sau!

tbo187
24.08.2004, 16:12
aber lüüt, es sind immer no mobb deep! die händ sich mit ihrne früerige albe eifach ä z'höchi hürde gstellt, isch halt schwer d'qualität immer bizebhalte.
und sie bruuchet ganz eifach stutz, wills i letschter ziit no ganz so guet gloffe isch...

LAN
24.08.2004, 17:34
ds album deklassiert se in keinschter wis, wüu ires züg süsch isch geil. aber äbä.. haut ds album isch füre arsch, wayne, irgeneinisch chunnt de es neus, bessers album und ds wird me vergässe.

drosselbart
21.10.2004, 08:28
i glaub mä muess zitmässig ungerscheidä!

von 93 - 99 top
von 2000 - flop

krass ausgedrückt!

schaade schaade!

JayJay
21.10.2004, 08:46
Original geschrieben von drosselbart
i glaub mä muess zitmässig ungerscheidä!

von 93 - 99 top
von 2000 - flop

krass ausgedrückt!

schaade schaade!

isch schlussändlech aues gschmackssach...

ig finge sä immer no hammer!!!

drosselbart
21.10.2004, 08:59
@jayjay: das isch klar, fingä eifach dr nöi shit niä meh so geil, u i glaub mir si üs einig das si vom 95-99 diä beschtä johr hei kha... peace

Brooknow
21.10.2004, 10:18
ich find mobb deep händ nur hammeralbene mit usnahm vo infamy, scheiss druf obs no so töned wie vor 10 jahr...das wott doch niemerd, aber sie mached jez halt eifach grimey shit made in 2004!!

amerikkaz nightmare gfalltme huere!!

peacer

drosselbart
21.10.2004, 14:30
scho klar, du hesches ou nötig:D :D

Aurel
22.10.2004, 10:41
Vor kurzem kamen einige Gerüchte um das Queensbridge Duo Mobb Deep auf: Angeblich sollen sie sich aufgrund von Streitigkeiten und Unstimmigkeiten getrennt haben. Bei den Streitigkeiten zwischen Alchemist, Prodigy, Havoc und Ex-Manager Littles soll es unter anderem um Song-Instrumentals gegangen sein, die gleichzeitig an mehrere Rapper verkauft wurden. Gestern meldete sich die Mobb Deep-Jungs zu Wort, versuchten Klarheit in die Sache zu bringen und mit den Gerüchten endgültig aufzuräumen. Havoc und Alchemist wiesen die Gerüchte als völlig falsch zurück.

Littles, der Ex-Manager der Gruppe und Ex-Vizepräsident von Infamous Records, berichtete allerdings von einigen Problemen bei Mobb Deep. Ohne ihn zu Fragen hätten sie einen Management-Deal mit Chris Lighty abgeschlossen, dem Besitzer von Violater. Littels erklärte:

Zitat:
"Die Dinge änderten sich massiv. Auf der Bühne stand einer am einen Ende, der andere am anderen Ende. Es war nichts mehr so wie es früher war. Das Label wurde gespalten. Deswegen bin ich gegangen. Ich kann mich doch nicht auf eine Seite stellen, da trete ich lieber zurück und mach mein eigenes Ding.

Chris Lighty wies die Anschuldigungen von Littles zurück und sagte, dass weiterhin alles OK ist:

Zitat:
"Ich kann mich da Havoc nur anschließen, Mobb Deep bleibt weiter zusammen, es gibt keine Probleme. Es kommt doch in jeder Familie mal zu kleinen Streitigkeiten, das ist doch ganz normal."

mzee.com

tbo187
22.10.2004, 19:38
Vor kurzem kamen einige Gerüchte um das Queensbridge Duo Mobb Deep auf: Angeblich sollen sie sich aufgrund von Streitigkeiten und Unstimmigkeiten getrennt haben. Bei den Streitigkeiten zwischen Alchemist, Prodigy, Havoc und Ex-Manager Littles soll es unter anderem um Song-Instrumentals gegangen sein, die gleichzeitig an mehrere Rapper verkauft wurden. Gestern meldete sich die Mobb Deep-Jungs zu Wort, versuchten Klarheit in die Sache zu bringen und mit den Gerüchten endgültig aufzuräumen. Havoc und Alchemist wiesen die Gerüchte als völlig falsch zurück.

Littles, der Ex-Manager der Gruppe und Ex-Vizepräsident von Infamous Records, berichtete allerdings von einigen Problemen bei Mobb Deep. Ohne ihn zu Fragen hätten sie einen Management-Deal mit Chris Lighty abgeschlossen, dem Besitzer von Violater. Littels erklärte:

Zitat:
"Die Dinge änderten sich massiv. Auf der Bühne stand einer am einen Ende, der andere am anderen Ende. Es war nichts mehr so wie es früher war. Das Label wurde gespalten. Deswegen bin ich gegangen. Ich kann mich doch nicht auf eine Seite stellen, da trete ich lieber zurück und mach mein eigenes Ding.

Chris Lighty wies die Anschuldigungen von Littles zurück und sagte, dass weiterhin alles OK ist:

Zitat:
"Ich kann mich da Havoc nur anschließen, Mobb Deep bleibt weiter zusammen, es gibt keine Probleme. Es kommt doch in jeder Familie mal zu kleinen Streitigkeiten, das ist doch ganz normal."

mzee.com

en stei fallt mer vom herze;)! meci, für d'ufchlärig!

Al Bana
22.10.2004, 19:46
en stei fallt mer vom herze;)! meci, für d'ufchlärig!

du seisch es.. uuu..

tbo187
22.10.2004, 21:06
Original geschrieben von Albaner
du seisch es.. uuu..

na ja, will ich ha ghört das dä havoc and prodigy beidi solo-able wönd veröffentliche und drum bin mer nüm so sicher gsi, ob's mobb deep i ihrere ursprüngliche formation geh wird.

Foxhound
23.10.2004, 01:01
sorry aber mobb deep isch ächt wack worde!! vom krasse depro deep queens beat u deftigi rhymes zum dirty south jiggy commercial shit mutiert!!
mobb deep isch vo mire fame lischte gschtriche... schad,
ä herbä verluscht füre hip hop...

drosselbart
23.10.2004, 11:55
@foxhound: bi o eher chlei derä meinig wiä du, was obänochä scho gsehsch i mini biträg zum thema, doch es isch haut so dassech zit veränderet u mit irä o mobb deep! fingäs scho immer guet wennsech musiker "witerentwicklä" absolut, aber ä dr aut shiat chunnts eifach niä niä niä ane... pace

Al Bana
24.10.2004, 13:13
Original geschrieben von drosselbart
@foxhound: bi o eher chlei derä meinig wiä du, was obänochä scho gsehsch i mini biträg zum thema, doch es isch haut so dassech zit veränderet u mit irä o mobb deep! fingäs scho immer guet wennsech musiker "witerentwicklä" absolut, aber ä dr aut shiat chunnts eifach niä niä niä ane... pace

das isch definitiv eso...! ja entwicklig, abr prodigy würkt eifach vou nümm bi dr sach, früächär (ah i rede wi ne aute maa) het er sini rhymes vom härze uus ghout, hüt ischs so schnäu öppis häre grappts.. und havoc hmm... dä het z'niveau nid ganz ghaute im vrgliich zu früächr, abr ja nid so krass nacheglaa wi prodigy

double-u
28.10.2004, 23:30
Im 1995 händs mit äm 2.Album "The Infamous" äs hammer Album usebracht, mit Klassiker wiä "Survival of the Fittest" und "Shook Ones Pt. II" druf. Und au dä Prodigy hät äs guäts Solo-Album gmacht. Aber susch is nach äm 95 nur na abwärts gange, au wänn am Afang nonig so extrem und irgendwänn ischs hald dänn nume na umd Kohle gange! Wenn mär seit das isch hald ihri Entwicklig gsi stimmt das nöd ganz, dänn wänns heted welä würdeds jetz noime andersch stah(äs git Crews diä händ scho im 91 Erfolg gha, aber sind hüt au wänns hammer blibe sind nöd würkli bekannt). Ihräs grosse Problem isch, das au nach über 10 Jahr im Game immerna übers Ghetto reimed und sich as di härtischte Gangsters us gänd au wänns underzwüsche i Villäne wohned.Zu ihrnä letschte beidne Albene sägi ganz eifach:"No Comment"

JayJay
29.10.2004, 08:42
ig schissä uf dä scheiss wo hie verzeut wird.. isch ja jensits, aui huärä am umäjammärä: früecher isch no besser gsi, blablabla...

loset gschider mau dr aktuell shit richtig düre, anstatt dr ganz tag hie im forum umä z'gränne - är börnt genau so!!!

OUT

tbo187
29.10.2004, 11:06
Original geschrieben von JayJay
ig schissä uf dä scheiss wo hie verzeut wird.. isch ja jensits, aui huärä am umäjammärä: früecher isch no besser gsi, blablabla...

loset gschider mau dr aktuell shit richtig düre, anstatt dr ganz tag hie im forum umä z'gränne - är börnt genau so!!!

OUT

du schissisch druf, dänn muesch ja kein bitrag schriibe! din scheiss interessiert au niemmert, scho mal überleit?

Moongod
29.10.2004, 15:26
Original geschrieben von double-u
Im 1995 händs mit äm 2.Album "The Infamous" äs hammer Album usebracht, mit Klassiker wiä "Survival of the Fittest" und "Shook Ones Pt. II" druf. Und au dä Prodigy hät äs guäts Solo-Album gmacht. Aber susch is nach äm 95 nur na abwärts gange...

das stimmt so net!!! auch "hell on earth", aber vorallem "murda muzik" & "infamy" hatten böse klassiker gehabt!!! die scheiße ging erst mit dem ganzen mixtape-zeugs los!!! (free agents, infamous allegiance Pt. 1 & 2)

double-u
29.10.2004, 18:28
"hell on earth", aber vorallem "murda muzik" & "infamy" hatten böse klassiker gehabt!!!
Da gib där völlig rächt!So Problem isch meh, si händ mit "The Infamous Mobb" äs bedütänds Album i dä Hip Hop Gschicht gmacht. Händ aber niämeh a das Level, über äs ganzes Album gseh, chöne achnüpfe.Das isch nöd nur äs Problem vo ine sondern vo vilnä andere MC's wo mal äs herusragends Album gmacht händ! Sicher isch au klar, wänn mär eimol so öpis usäbracht hät, wird mär immer dra gmässe.

tbo187
29.10.2004, 18:30
das stimmt so net!!! auch "hell on earth", aber vorallem "murda muzik" & "infamy" hatten böse klassiker gehabt!!! die scheiße ging erst mit dem ganzen mixtape-zeugs los!!! (free agents, infamous allegiance Pt. 1 & 2)

richtig, die mixtapes waren im vergleich eine echte enttäuschung!

KAY PROBLEM
25.03.2008, 06:44
SEID IHR AUF DROGEN????

ausnahmslos jedes mobb deep ALBUM hat klassiker drauf. sogar das gunit ding.
hoert mal richtig hin.

und neben evidences weatherman lp ist
return of the mac fuer mich DAS album des jahres 07 (obwohl es eigentlich ein mixtape ist). the kush hat auch ein paar gute sachen drauf obwohls zugegebenermassen meine erwartungen auch nicht erfuellt hat.

so long...

deekay *OS*
27.03.2008, 13:42
ich find aus blood money zimmli geil!!
sinds eig. immer na bi g unit oder nöd? hend doch iri proyekt usserhalb gmacht??

Sound Provider
27.03.2008, 13:49
"have a party" und "pearly gates" gefielen mir auf dem g-unit-album, der rest weniger.
und "the weatherman" fand ich echt enttäuschend schwach.