Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SVP beleidigt moslems!


$Langstrass$
14.02.2006, 15:20
SVP-Flyer: «Bewusst an der Grenze»

Mit einem Flyer giesst die junge SVP Solothurn Öl ins Feuer der lodernden Islamdebatte. Auf dem Blatt führt sie Koran-Zitate auf und fragt, ob sie ein Aufruf zur sexuellen Gewalt seien.

«Mit dem Flyer gehen wir bewusst an die Grenze», sagt Sämi Eichenlaub, Präsident der Jungen SVP Solothurn. «So testen wir, ob man solche Fragen noch stellen kann, ohne sich in Gefahr zu bringen.» Angeregt durch den Karikaturen-Streit haben die Jungpolitiker im Koran geblättert. Dabei sind sie auch auf diese Stelle gestossen: «Die Weiber sind euer Acker, geht auf euren Acker, wie und wann ihr wollt...» Brisant ist die Frage, mit der dieses Zitat auf dem Flyer kommentiert wird: «Ist das ein Aufruf zur sexuellen Nötigung in der Ehe?»

5000 Flugblätter will die Partei in den nächsten Tagen verteilen – auch mit dem Ziel, die Diskussionen um das Wangener Minarett und das neue Einbürgerungsgesetz anzuheizen.
«Es ist himmeltraurig, mit welchen Mitteln heutzutage Politik gemacht wird», reagiert SP-Kantonalpräsident Manfred Baumann. Einmal mehr werde Fremdenfeindlichkeit und Hass geschürt.

Ismail Amin von der Islamischen Dachorganisation Vioz lässt sich indes nicht provozieren: «Diese Fragen darf jeder stellen.» Der Koran werde nicht beleidigt. Um ihn zu verstehen, brauche es aber mehr als die aus dem Zusammenhang gerissenen Zitate auf dem Flyer. Patrick Marbach


fuck svp fuck svppp!!!huere verfiggti hueresöhn!!sötet ihri chöpff in mueters arsch stecke!!jetz nomee go provoziere!¨fuck ey die welt isch hangeblibener als ich denkt ha!¨:gun: ab was erwartetme vo svp solothurn,isch wol de rechtiste pack vo de ganz schwitz

fReEMaN
14.02.2006, 15:27
isch doch hühnerkacke..

was rägsch di da üf? genau das wällunsch doch.. logisch das na däm karikaturshit so än aktion hät miässu cho..
hani voll ärwartut..

z'niveau vanär svp isch eh zimli teif, also hans wiä heiri was di mächunt..

auso - immer locker bleiben..

K
14.02.2006, 15:41
Original geschrieben von fReEMaN

auso - immer locker bleiben..

also ich finde ebe das das au echli de fehler isch vode schwiz.. immer locker blibe mer nimmt alles eifach so hi obwohls en verdammti schlamperei isch... ich reg mi würkli au tödlich uf ab dene trurige verdammte hundesöhn.

musch mal dra dänke dases nid alli lüüt so chalt lad wie dich und evtl. sogar no lüüt vo dere meinig überzügt?!!

alles locker nä:rolleyes:

fReEMaN
14.02.2006, 15:53
Original geschrieben von de_K
also ich finde ebe das das au echli de fehler isch vode schwiz.. immer locker blibe mer nimmt alles eifach so hi obwohls en verdammti schlamperei isch... ich reg mi würkli au tödlich uf ab dene trurige verdammte hundesöhn.

musch mal dra dänke dases nid alli lüüt so chalt lad wie dich und evtl. sogar no lüüt vo dere meinig überzügt?!!

alles locker nä:rolleyes:

ja chum jätz.. va dä nit a tullu.. *g*

klar is eländ und wiäni gseit ha, z'niveau isch rächt teif bi där svp..
abär was ändrut schich wänt di üfrägsch? willt ga svp zentralbüros abfackle? oder willt n svp fahne vorum bundeshüüs ga vrbrännu..

öi das isch friji meinigsüserig!

und wän lit va där meinig uberzügt sind, dä räd doch mal mit däne druber! di müäsch uberzügu und nit mich..
mich rägt das halt nimmä üf und färtig.. bi friäner öi so wiä iär gsi - aber mit der zit rägsch di eifach nimmä so üf und deichsch dinä teil..

hoffe wenigstens das geisch ga wählu wänt hiä scho so sprich üssa lasch..

Topfchopf
14.02.2006, 15:54
grad d SVP wo ja so progressiv i irem frauebild isch...

I.C.S.
14.02.2006, 15:55
hedmer au fasch eis gä wonas das hüt gläse ha. di jung svp solothurn uflöse und die blöde wixers uf sibirie schicke :o jetzt no go provoziere..

WIE BLöD CHAMER EIGENTLICH SIE?!?!?!?!?!?!?!!?

sly saloon
14.02.2006, 15:57
Original geschrieben von Topfchopf
grad d SVP wo ja so progressiv i irem frauebild isch...

wort

K
14.02.2006, 16:01
Original geschrieben von fReEMaN

bi friäner öi so wiä iär gsi - aber mit der zit rägsch di eifach nimmä so üf und deichsch dinä teil..



ja ich weiss nid aber ich meine, stell der mal vor jede dänkt so wie du.. und niemer wür irgendwie a so hetztereie gegewirke und sich nurno "si teil" dänke.. weisch wie würds usecho? ich finde eifach das isch z passiv und grenzt es biz an ignoranz. aber ich meine ja eigetlich nid nur dich sondern dass das allgemein es biz d istellig vo herr und frau schwizer isch.. hauptsach gmüetlich.

Superseal
14.02.2006, 16:11
Original geschrieben von $Langstrass$
Dabei sind sie auch auf diese Stelle gestossen: «Die Weiber sind euer Acker, geht auf euren Acker, wie und wann ihr wollt...»

Staht das denn würckli eso drinne?
würd mi ächt no wunder neh....

Und, ja es isch ja z'erwarte gsi das d'SVP mir soöbisem chunnt...

Tommy
14.02.2006, 16:26
....das isch warschindli völlig usem zämehang grissä....was da d'svp usegnoh hät....typisch svp Niveu!! Echt schwach! Billigi Promo, das widermal is gspröch chömed!! :wtf:

dä Koran wird oft falsch interpretiert: z.b au diä terrorischte interpretieret de koran völlig falsch!!!

Holla








----------------------------------------------------------------------
www.tommysound.ch - EP OUT NOW !!! CHECK IT OUT !!!

I.C.S.
14.02.2006, 16:28
Original geschrieben von Superseal
Staht das denn würckli eso drinne?
würd mi ächt no wunder neh....

Und, ja es isch ja z'erwarte gsi das d'SVP mir soöbisem chunnt...

das buech isch vor langer ziit gschribe worde. sertigi ussage mues mer eifach im kontext vom damalige zitgeischt gseh und sind keinsesfalls wörtlich z`näh! i de bible stad au extrem vill bullshit dinne.

usserdem: wer glaubt denn wirklich dra dass das buech so vom himmel gheit isch? au mit vill metaphysik chamers eifach ned ärnscht nä, es gid da eidütigi fakte degäge. das buech isch also vo mänsche nidergschribe worde (ob gott dur sie gsproche hed oder ned..) und mänsche möched fähler und änderet gern mal öpis zu ihrne gunste.

ich suech glaub mal hüt abe paar stelle i de bible und schick sie de svp. mal luege was zrugchund.

$Langstrass$
14.02.2006, 16:42
Original geschrieben von I.C.S.
das buech isch vor langer ziit gschribe worde. sertigi ussage mues mer eifach im kontext vom damalige zitgeischt gseh und sind keinsesfalls wörtlich z`näh! i de bible stad au extrem vill bullshit dinne.

usserdem: wer glaubt denn wirklich dra dass das buech so vom himmel gheit isch? au mit vill metaphysik chamers eifach ned ärnscht nä, es gid da eidütigi fakte degäge. das buech isch also vo mänsche nidergschribe worde (ob gott dur sie gsproche hed oder ned..) und mänsche möched fähler und änderet gern mal öpis zu ihrne gunste.

ich suech glaub mal hüt abe paar stelle i de bible und schick sie de svp. mal luege was zrugchund.

sproblem ishc jah das es nur en uschnitt isch,e churtzi zeile wer weis was no staht vilicht imene ganz andere zeme hang,und ide biblie stönd imfal au paar nöd so schöni sache über fraue

slang!head
14.02.2006, 16:52
hehe

apropos gottesbücher falsch interpretieren:

wer kenn der blutige pfad gottes? :D

I.C.S.
14.02.2006, 16:59
Original geschrieben von $Langstrass$
und ide biblie stönd imfal au paar nöd so schöni sache über fraue

ich weis, hani ja au gschribe.. gönd die go digge und mülled d`mailbox vo dene schwachmate zue! :mad:

Rucka
14.02.2006, 17:00
Fick SVP !

TucAzneps
14.02.2006, 17:11
Original geschrieben von de_K
ja ich weiss nid aber ich meine, stell der mal vor jede dänkt so wie du..

weisch wie geil... de gäbs so hezereie gar nüm ersch!! ;)

bSe
14.02.2006, 17:15
Original geschrieben von slang!head
hehe

apropos gottesbücher falsch interpretieren:

wer kenn der blutige pfad gottes? :D

dafoe...burner, sorry für uf topic

fReEMaN
14.02.2006, 17:19
Original geschrieben von de_K
ja ich weiss nid aber ich meine, stell der mal vor jede dänkt so wie du.. und niemer wür irgendwie a so hetztereie gegewirke und sich nurno "si teil" dänke.. weisch wie würds usecho? ich finde eifach das isch z passiv und grenzt es biz an ignoranz. aber ich meine ja eigetlich nid nur dich sondern dass das allgemein es biz d istellig vo herr und frau schwizer isch.. hauptsach gmüetlich.

nee hät ja nix mit hauptsach gmiätli ztüä.. ich sägu mini meinig scho wäns anär zit isch. aber chasch ja nit wägs jedum furz d^wänd hoch ga..
und was bringt das hiä im forum där aggressiv anti svp'ler üssa z'heichu? glöibs hiä gits nit vil pro svp, also siwär doch alli glicher meinig und drum bringts ersch rächt nix.

aber he, ich will ja hiä niämärum ans bei pissu, ich bi ja glicher meinig wiä iär, nur nimm ich das halt äbiz glassunär als iär..das isch alls..

K
14.02.2006, 17:28
Original geschrieben von fReEMaN
glöibs hiä gits nit vil pro svp, also siwär doch alli glicher meinig und drum bringts ersch rächt nix.



das stimmt wiederum au... ich bi glaubs sowiso energischer überecho alsi eigetlich ha welle... :)

fReEMaN
14.02.2006, 17:41
Original geschrieben von de_K
das stimmt wiederum au... ich bi glaubs sowiso energischer überecho alsi eigetlich ha welle... :)

ha di azeig grad numal aglüägt im 20min.. bsunder stupid findi d'frage wasch da ställunt..

ist das ein aufruf zur sexuellen nötigung in der ehe?

ist das ein aufruf zu gewalt an frauen?


richtig dumm!

isch äch das n üfrüäf zu rassistischu gidankä?:rolleyes:

buddhaz
24.02.2006, 20:14
muslime sind gaaaaaaaggi. also das isch natürli nur mini meinig udn evtl triffts jo au nöd uf jede zue. aber ich denk 87 % sind gaggi.

Damien
24.02.2006, 20:22
du bisch gaaaggggiii jo

sell-out-sucka
24.02.2006, 20:23
Original geschrieben von buddhaz
muslime sind gaaaaaaaggi. also das isch natürli nur mini meinig udn evtl triffts jo au nöd uf jede zue. aber ich denk 87 % sind gaggi.



VOLLIDIOT!


S'KUNNT UFE MENSCH DRUFFAH, NID UFD RELIGION.

buddhaz
24.02.2006, 20:38
ja da gibi dir völlig recht. dr mensch isch was zellt!

leider gsend das nöd alli dini muslime-kollege glich. die findet no oft dass ihre religion zellt du arschmann.

usserdem findi dammer die muslimos gar nöd unbeingt als mensche mues bezeichne. (meh cha scho wemmer wott, i wott do niemertem was ufdränge ode röpperem z'nöch trete)

TD#7
24.02.2006, 20:42
Original geschrieben von buddhaz
ja da gibi dir völlig recht. dr mensch isch was zellt!

leider gsend das nöd alli dini muslime-kollege glich. die findet no oft dass ihre religion zellt du arschmann.

usserdem findi dammer die muslimos gar nöd unbeingt als mensche mues bezeichne. (meh cha scho wemmer wott, i wott do niemertem was ufdränge ode röpperem z'nöch trete)

http://www.ex-bones.com/drw/kidding.jpg

mr niceguy
24.02.2006, 20:49
Original geschrieben von buddhaz

leider gsend das nöd alli dini muslime-kollege glich. die findet no oft dass ihre religion zellt du arschmann.

usserdem findi dammer die muslimos gar nöd unbeingt als mensche mues bezeichne.

was lauft eigentlich mit dir????
ich finds e verdammti beleidigung das du de name buddha(z) so in dreck ziesch. söttige müll "muslime sind khei mensche" chasch mit dim onkel adolf diskutiere, aber sicher ned do im forum.

buddhaz
24.02.2006, 20:52
du log, i hon niemert wölle beleidige. i find jede mensch isch glich vil wert. das sich evtl nid so guet überecho.

TD#7
24.02.2006, 20:55
Original geschrieben von buddhaz

"usserdem findi dammer die muslimos gar nöd unbeingt als mensche mues bezeichne."

du log, i hon niemert wölle beleidige. i find jede mensch isch glich vil wert. das sich evtl nid so guet überecho.

wie bitte?

mr niceguy
24.02.2006, 21:00
checki au ned ganz.....

buddhaz
24.02.2006, 21:10
ou legg wie doof sind ihr:

1. ich find jede mensch isch glich viel wert

das wiederspricht sich überhaupt nöd mit de ussag : muslime = nöd mensche

..also ihr sötted zerscht mol mini sätz gnau dureläse bevor ihr mich kritisiered

TD#7
24.02.2006, 21:12
Original geschrieben von buddhaz
ou legg wie doof sind ihr:

1. ich find jede mensch isch glich viel wert

das wiederspricht sich überhaupt nöd mit de ussag : muslime = nöd mensche

..also ihr sötted zerscht mol mini sätz gnau dureläse bevor ihr mich kritisiered

ah jo stimmt, jetzt gseenis. sorry demfall.

:hmmm:

mr niceguy
24.02.2006, 21:17
entweder er sind derb intelektuelli, oder ich peils immer noni....:confused:

übrigens buddhaz woher weisch du das 87% vo allne moslems mongos sind?

MonstA!
24.02.2006, 21:20
Original geschrieben von buddhaz
ou legg wie doof sind ihr:

1. ich find jede mensch isch glich viel wert

das wiederspricht sich überhaupt nöd mit de ussag : muslime = nöd mensche

..also ihr sötted zerscht mol mini sätz gnau dureläse bevor ihr mich kritisiered


ja geil wäg däm isch dini ussag immerno behinderet idiot

"i findä o aui mit bruunä haar si scheisse, wüu diä woni kennä u bruuni haar hei scheisse si...u aui mit blonde haar sowiso"

mongo überleg mau was da usälasch

sell-out-sucka
24.02.2006, 21:28
Original geschrieben von buddhaz
ou legg wie doof sind ihr:

1. ich find jede mensch isch glich viel wert

das wiederspricht sich überhaupt nöd mit de ussag : muslime = nöd mensche

..also ihr sötted zerscht mol mini sätz gnau dureläse bevor ihr mich kritisiered


whuuuaaat?


du kaline bruune fikker.


lueg muslim sin genauso mensche wie mir. egal ob du öppis anders saisch. dohär ischs e widerspruch. dä khasch au nid durch dini ängstirnigkait uflöse.


also halt jetzt d'frässi und vrpiss di!

Proof
24.02.2006, 21:31
ich bin muslim und wenn ich kei brustwarze het denn chan ich dir i dem punkt zuestimme dass ich kein mensch bin :D

coco_a
20.03.2006, 18:17
Original geschrieben von buddhaz
ou legg wie doof sind ihr:

1. ich find jede mensch isch glich viel wert

das wiederspricht sich überhaupt nöd mit de ussag : muslime = nöd mensche

..also ihr sötted zerscht mol mini sätz gnau dureläse bevor ihr mich kritisiered



"ou legg wie doof sind ihr: " ???? LOOL du bisch doch en riese huere nipppelchopf...wa versuechsch gad, irgend en "gedankegang" vo dir üs nöcher zbringe? du bisch dümmer als jede huere spezzler woni kenn, heb doch eifach dä lazz.

weisch s problem isch, dass UUUHUERE viel ch`s oder allg nöd-moslems so denket wie er. i mein wie sus chunnt svp ad macht und wie sus wird so scheiss toleriert?? vorne dure sägät alli "jo bi voll tolerant" und blabla, aber sobalds i ihrem beizli hokket wo nur no gliechgsinnte sind, denn chämät ihri richtige gsichter füre.

==> fazit: diä ghöret nödemol zu dä minderheit.


und zum "buddha" nomol: wa isch, hät di mol en türk verschlage oder hät dir mol irgend en marokkaner d fründin weggnoh, oder wieso bisch so frustriert?? hehe.. du bisch gnau so ein vo i forene fresse bis zum arsch ufriesst aber in echt dä chopf senkt wenn so ein a em verbielauft.



-out-

DaMasta
20.03.2006, 18:23
Original geschrieben von coco_a
"ou legg wie doof sind ihr: " ???? LOOL du bisch doch en riese huere nipppelchopf...wa versuechsch gad, irgend en "gedankegang" vo dir üs nöcher zbringe? du bisch dümmer als jede huere spezzler woni kenn, heb doch eifach dä lazz.

weisch s problem isch, dass UUUHUERE viel ch`s oder allg nöd-moslems so denket wie er. i mein wie sus chunnt svp ad macht und wie sus wird so scheiss toleriert?? vorne dure sägät alli "jo bi voll tolerant" und blabla, aber sobalds i ihrem beizli hokket wo nur no gliechgsinnte sind, denn chämät ihri richtige gsichter füre.

==> fazit: diä ghöret nödemol zu dä minderheit.


und zum "buddha" nomol: wa isch, hät di mol en türk verschlage oder hät dir mol irgend en marokkaner d fründin weggnoh, oder wieso bisch so frustriert?? hehe.. du bisch gnau so ein vo i forene fresse bis zum arsch ufriesst aber in echt dä chopf senkt wenn so ein a em verbielauft.



-out-

ouais mec c'est comme ca!

KLD_SOLDIER
20.03.2006, 18:34
Ihr hend doch all VogelGrippe (SVP)
Lönd euch vomene Vogel Figge..
bin Halb Ch aber voll nütt gege anderi religione..
da muesch schooo durre sie zum so sache segge,
aber SVP chan sich ja numme,
mit moslems u albaner beffasse darum hassi die rasse..

Lucky Luke
20.03.2006, 18:43
Original geschrieben von KLD_SOLDIER
SVP und all Chöpf ide Schwiz wo Geg Moslems sind Chönd eus eins Lulle und Ihr aightgenosse freakz au OKAY moslem isch wohl s beschte religion aber Ihr hend doch kei Ahnig ... verdammti scheisse SVP chasch Rauche...

am beste setztisch dis hirn weder ii und verpissisch di zrug i dis land... so type wie dech chamer ned bruuche

KLD_SOLDIER
20.03.2006, 18:56
Okee HERR BLOCHER

YouSuck
20.03.2006, 19:03
Wenn ir mal eine gsehnd wo so en Flyer verteilt.. lönd eue Frust a ihm us und haued die Sau..
Das mach ich au so bi lüüt wo mich vorsätzlich ahuestet wenn ich e zigi rauche..

jedi Religion het sini nachteil.. und bim islam wird halt gern druf umegritte will die halt was fraue und de starchi glaube betrifft würklich zruggbliebe sind.. das isch so.. und das wird au so bliebe..

!!!!!!!!!!!!!!!!
Ich mein im Koran heissts ja, das de prophet mohammed nachem tod über alli wird richte...

Aber komisch, alli tüend blöd weg Karikature.. wenn de gott würklich so mächtig sött si, wird er die angebliche islamhasser und alli wo geg de islam sind scho selber zur recheschaft zieh..
!!!!!!!!!!!!

ugly cut
20.03.2006, 19:09
Mich störts, dass d Kritik immer ad Moslem selber grichtet isch... Wennd seisch z.B de Iran oder Tunesie oder weiss doch ich für es Land isch hangeblibe, isch mer das egal. Wennd aber seisch Moslems sind scheisse beleidigsch 1 Milliarde Mensche wo zu 99% nüt mit Islamismus und Terrorismus ztue hend. Und Buddha erchlär mer mal wieso du eus scheisse findsch? Ich wette du weisch weniger über de Islam als über s Reglement im Synchronschwümme. De Koran laht sich interpretiere wie mer will. Die Sure wo ide 20 Minute abdruckt worde sind, sind über 1300 Jahr alt und völlig usem Zemehang grisse. Zu dere Ziit isch s Abendland genau so zruggblibe gsi wie s Morgeland, sogar eher no zruggblibener. Meinsch i allne muslimische Länder werded d Fraue so behandlet wies i irgend ere Sure staht... d Türkei het s Frauestimmrecht früener iegführt als Frankrich, und nur bitzli spöter als d Schwiiz. Mer sött sich doch nöd vo so Bananeparteie manipuliere lah wie die jungi SVP. Ich meine die falled ja jede Monat uuf mit irgend welche neue Skandal...

Uf zum Dialog statt zu Gwalt und Hass :bolognais:bolognais

t0aster
20.03.2006, 19:15
Original geschrieben von coco_a
"
weisch s problem isch, dass UUUHUERE viel ch`s oder allg nöd-moslems so denket wie er. i mein wie sus chunnt svp ad macht und wie sus wird so scheiss toleriert?? vorne dure sägät alli "jo bi voll tolerant" und blabla, aber sobalds i ihrem beizli hokket wo nur no gliechgsinnte sind, denn chämät ihri richtige gsichter füre.







-out-

und genau du bisch we so biträg schribsch n dräck besser aus svp-fritzä. wedä schribsch vo UUUUUHUERÄ viu ch's und ALLI säget bi voll tolerant u blabla. machsch genau z glichä wo du ni wosch dses gmacht wirsch und schmeissisch mau au(di meistä) i ei topf. sorry abr für mi isch sonä komentar genau so scheisse aus wen ä schwizer idiot seit: "fasch au moslems si fundamentalistä" odr was weiss ig...

zudämm gits ir schwiiz nid nur svp-wähler... klar isch, dass di flyer scheisse si u nei, i bi ke svp-wähler.

KLD_SOLDIER
20.03.2006, 19:18
Stress ft.Greis & Bligg - FUCK YOU BLOCHER

http://rapidshare.de/files/15989778/Stress_Fuck_Blocher__Featuring_Greis___Bligg_.mp3.html

Daifel
20.03.2006, 19:25
Original geschrieben von Topfchopf
grad d SVP wo ja so progressiv i irem frauebild isch...

du spinnsch doch

Clay-N
20.03.2006, 19:37
Jede söll sini eige meinig haa... logisch gits viel schwiizer idiote do wo scheiss vezeled.. aber die huerre fuck flyer sind würkli eifoch nur scheisse... muesch jo nöd no meh provoziere will die sind würkli extrem gschpasse isch mit dem nööd... also eigeni meinig ha aber nöd meine die mösed alli haaa!!!!!

KLD_SOLDIER
20.03.2006, 19:42
hmm also wen ihr euch 1ti welt nenet und so was zuelönd das,das *überhaupt* no existiert (rassistischi üserige) den sötteder e neus gsetz schriebe wener mit 52`000 sitene ned gnueg hend.D`schwiz wer niemals adem punkt vo si jetzt isch ohni d usländer.Und wen du d` Hip Hop kultur würsch kenne und no sowas da ine schriebsch hesch der jo selber en chopfschuss verpasst(trurigs chindli).








Peace Sokus

mr niceguy
20.03.2006, 20:08
Original geschrieben von KLD_SOLDIER
hmm also wen ihr euch 1ti welt nenet und so was zuelönd das,das *überhaupt* no existiert (rassistischi üserige) den sötteder e neus gsetz schriebe wener mit 52`000 sitene ned gnueg hend.D`schwiz wer niemals adem punkt vo si jetzt isch ohni d usländer.Und wen du d` Hip Hop kultur würsch kenne und no sowas da ine schriebsch hesch der jo selber en chopfschuss verpasst(trurigs chindli).



W O R D

NA
20.03.2006, 20:11
irgendwie erinneret mich dsvp, a dnazis... nöd so extrem aber scho rächt!!!

coco_a
20.03.2006, 20:25
Original geschrieben von t0aster
und genau du bisch we so biträg schribsch n dräck besser aus svp-fritzä. wedä schribsch vo UUUUUHUERÄ viu ch's und ALLI säget bi voll tolerant u blabla. machsch genau z glichä wo du ni wosch dses gmacht wirsch und schmeissisch mau au(di meistä) i ei topf. sorry abr für mi isch sonä komentar genau so scheisse aus wen ä schwizer idiot seit: "fasch au moslems si fundamentalistä" odr was weiss ig...

zudämm gits ir schwiiz nid nur svp-wähler... klar isch, dass di flyer scheisse si u nei, i bi ke svp-wähler.



nei vielicht isch da so übere cho, aber i han absolut nix gege schwitzer, i bi do ufgwachse und i fühl mi do dihei au wenn min ursprung ganz wo anders liet. und i han au jehnes ch kollege.

aber wani demit wött sägä isch, dass svp nöd umsust gwählt worde isch. und nöd umsust werdet so sache i dä öffentlichkeit toleriert oder so plakat wie "bald sind wir die neger" miteme schwarze usem busch druff. i mein wenns würklich so viel störe wür, würets au was mache degege (und demit meini jetzt diä wo irgendwie i dä regierig tätig sind).

Slang Warrior
20.03.2006, 20:27
Original geschrieben von NA
irgendwie erinneret mich dsvp, a dnazis... nöd so extrem aber scho rächt!!!

jo, verdammt! word
de sämi esch sowiso eine vode gröschte idiote. er (onder anderm) esch mol anere "debatte" gsi be eus ide schuel. het gross ond öberzügend gredt (ähnlich wie hitler), aber debi de gröscht scheiss usegloh.

scho früehner, wie zom bischpel wos drom gange esch ibörgerigsgsetz z ändere, händs jo propaganda gmacht met schwiizer ID's wode bin laden drof esch. was sell das? i ha das flyer jetz ned gseh, aber was het das för en senn? i ha jetz ke nachvollziehbare grond för das chönne useläse, als hass ond verachtig gäg anderi loh ufcho.


ond no öppis: wäg dem buddhaz-typ. ich verstoh ned, wie d moderatore ond administratore do das chönned toleriere. ahänger vonere andere religion als ongnüegend för en mönsch bezeichne, esch wohl absolut gschmackslos und rächtsradikal.

t0aster
20.03.2006, 21:03
Original geschrieben von Slang Warrior
jo, verdammt! word
de sämi esch sowiso eine vode gröschte idiote. er (onder anderm) esch mol anere "debatte" gsi be eus ide schuel. het gross ond öberzügend gredt (ähnlich wie hitler), aber debi de gröscht scheiss usegloh.

scho früehner, wie zom bischpel wos drom gange esch ibörgerigsgsetz z ändere, händs jo propaganda gmacht met schwiizer ID's wode bin laden drof esch. was sell das? i ha das flyer jetz ned gseh, aber was het das för en senn? i ha jetz ke nachvollziehbare grond för das chönne useläse, als hass ond verachtig gäg anderi loh ufcho.


ond no öppis: wäg dem buddhaz-typ. ich verstoh ned, wie d moderatore ond administratore do das chönned toleriere. ahänger vonere andere religion als ongnüegend för en mönsch bezeichne, esch wohl absolut gschmackslos und rächtsradikal.

nomau öbbis: cha ni verstah wi d modeatorä und administratorä lüüt chöi toleriärä wo dr schmid mitm hitler verglichä. :wtf:

zuedämm isch ja dr sämi dr prototyp vomnä svp'ler chch. we sämi mitm hitler verglichsch, mit wäm verglichsch de mörgeli, fuchs, blocher oder maurer?

coco_a
20.03.2006, 23:29
Original geschrieben von Slang Warrior
jo, verdammt! word
de sämi esch sowiso eine vode gröschte idiote. er (onder anderm) esch mol anere "debatte" gsi be eus ide schuel. het gross ond öberzügend gredt (ähnlich wie hitler), aber debi de gröscht scheiss usegloh.

scho früehner, wie zom bischpel wos drom gange esch ibörgerigsgsetz z ändere, händs jo propaganda gmacht met schwiizer ID's wode bin laden drof esch. was sell das? i ha das flyer jetz ned gseh, aber was het das för en senn? i ha jetz ke nachvollziehbare grond för das chönne useläse, als hass ond verachtig gäg anderi loh ufcho.


ond no öppis: wäg dem buddhaz-typ. ich verstoh ned, wie d moderatore ond administratore do das chönned toleriere. ahänger vonere andere religion als ongnüegend för en mönsch bezeichne, esch wohl absolut gschmackslos und rächtsradikal.


hehe jo bi üs sinds au mol id schuel cho, noher hät dä eint vo dä SD (weiss dä name leider nüme) so A4 sitene doppelsitig bedrukkt allne verteilt wo druffstoht dass moslems uf dä ganze welt christe killet und usländer dä ch`s dä arbetsplatz wegnemet und dass ch chinder nöd söttet mit söttige id schuel goh weil da jo nur schädlich seg und so.

pffff diä nutte hani noher anderst obenabe gholt.

vor allem hät er useloh dass diä huere usländer immer noher d frau no do ane holet und so.

DÄBIE hät dä wixxer sini frau über katalog vo thailand do ane bstellt. hehe

beatniquer
20.03.2006, 23:33
Ismail Amin von der Islamischen Dachorganisation Vioz lässt sich indes nicht provozieren: «Diese Fragen darf jeder stellen.» Der Koran werde nicht beleidigt. Um ihn zu verstehen, brauche es aber mehr als die aus dem Zusammenhang gerissenen Zitate auf dem Flyer.


einzig richtigi reaktion. geile siech.

beatniquer
20.03.2006, 23:36
Original geschrieben von t0aster
schmid mitm hitler vergliichä


es geit ums redä. viel rede, wenig guets bringe. = politik.


hitler ish sehr guet in politik gsi, so sheisse das o ish. und viu politiker hüt, si ähnlech wie är. o wes nur i deune sache so ish.

dynamikee
20.03.2006, 23:38
@slang warrior: la nid sone huerä scheiss use. schmid isch fürd svp nume eh haube bundesrat, wiu är oft nid ids schema vor rächte passt.... sorry wen du ihn mit hitler verglichsch hesch ächt ke plan... :wtf: hesch scho mau e hitler red gse`?
übrigens jede politiker redt überzügend, schüsch hätter ja keni wähler....

@coco a: DÄBIE hät dä wixxer sini frau über katalog vo thailand do ane bstellt. hehe

i hoffe du vermuetisch dass nid nume, sonder bisch ganz sicher dasses o so isch. schüsch heissts fasch scho dass aui thailänderinne nuttene si.

Slang Warrior
20.03.2006, 23:50
Original geschrieben von t0aster
nomau öbbis: cha ni verstah wi d modeatorä und administratorä lüüt chöi toleriärä wo dr schmid mitm hitler verglichä. :wtf:

zuedämm isch ja dr sämi dr prototyp vomnä svp'ler chch. we sämi mitm hitler verglichsch, mit wäm verglichsch de mörgeli, fuchs, blocher oder maurer?

@toaster ond dynamikee
ich red ned vom samuel schmid, sondern vom Sämi Eichenlaub (de name chonnt em erschte post vo dem thread vor). :rolleyes: aight? also chömmed weder abe

Talib
20.03.2006, 23:55
ok schmid mit hitler vergliiche isch sehr gwogt..
de maurer, de mörgeli und de blöcher..das sind die lüüt wo mer ufe sack göhnd!

fuck svp mit ihrne scare tactics!

Slang Warrior
20.03.2006, 23:56
lueg 2 biiträg wiiter obe

Talib
21.03.2006, 00:02
Original geschrieben von Slang Warrior
lueg 2 biiträg wiiter obe
yup has gseh ;)

mieze
21.03.2006, 00:36
für die wo's interessiert, cha me sich wohl o mit "frage" is gspräch mitibringe...podium halt. ;)

*******************
Podiumsgespräch zum Thema Koran-Flyer der JSVP Solothurn

Ort: Parktheater, Lindenstrasse 41, 2540 Grenchen-SO
Gemeinderatssaal im 1. Stock
Datum: Samstag 25. März 2006
Zeit: Türöffnung 18:00 Uhr
Beginn: 19:00 Uhr

Teilnehmer Ahmadiyya:
- Tariq W. Tarnutzer (Präsident Ahmadiyya Muslim Gemeinde Schweiz)
- Sadaqat Ahmad (Imam der Mahmud Moschee, Zürich, Missionar Ahmadiyya Muslim Gemeinde Schweiz)
- Dr Yahya Hassan Bajwa (Pressesprecher Ahmadiyya Muslim Gemeinde Schweiz)

Teilnehmer JSVP:
- Sämi Eichenlaub (Präsident Junge SVP Solothurn)
- Pirmin Müller (Präsident Junge SVP Luzern)

Gesprächleitung:
- Michael Scharrenberg, Journalist Blickonline

www.jsvp-so.ch
*******************


--> FRAG: ahmadiyya isch doch so e art reformbewegig innerhalb vom islam, oder....coco ??

coco_a
21.03.2006, 00:58
Original geschrieben von dynamikee
@slang warrior: la nid sone huerä scheiss use. schmid isch fürd svp nume eh haube bundesrat, wiu är oft nid ids schema vor rächte passt.... sorry wen du ihn mit hitler verglichsch hesch ächt ke plan... :wtf: hesch scho mau e hitler red gse`?
übrigens jede politiker redt überzügend, schüsch hätter ja keni wähler....

@coco a:

i hoffe du vermuetisch dass nid nume, sonder bisch ganz sicher dasses o so isch. schüsch heissts fasch scho dass aui thailänderinne nuttene si.



wass?? nee hans zerst gar nöd gwüsst gha imfall. noher hani eifach gseit, wa denn mit dänä schwitzer isch wo ihri fraue vo thailand oder brasilie oder weiss doch i vo wo holet. noher er so: jo i han mini frau zwor scho vo thailand aber da isch was anderes blablabla.

und au wennis behaupte wür, han nie gseit dass alli thai bitches sind, wie chunnsch etz uf da??

coco_a
21.03.2006, 01:09
Original geschrieben von mieze


--> FRAG: ahmadiyya isch doch so e art reformbewegig innerhalb vom islam, oder....coco ??



also han nöd viel ghört vo dänä, aber da woni ghört ha isch eigentlich recht guet gsi. also nöd fundamentalistisch oder so, sondern eifach dä islam wiener isch, friedlich, und sie interpretieret ihn recht guet. aber ebe wie gseit han nöd viel ghört, viellicht tüschi mi.

coco_a
21.03.2006, 01:17
http://www.ahmadiyya.ch/




unter FAQ gizz antworte über...

-stellig vo dä frau,

-was mit JIHAD eigentlich gmeint isch

-und wieso mir kei alkohol trinke dörfet

-und schweinefleisch nöd esse dörfet.



für alli wo drüber abelönd aber selber da no nie schwarz uf wiess gseh händ.



-out-

YouSuck
21.03.2006, 12:02
"Das Schwein gilt als Tier, das schamlos ist. Es ist ein Allesfresser, frisst auch das Fleisch von Artgenossen, es hat zudem Neigungen zu einem ausschweifenden Sexualleben und zur Homosexualität"

das erklärt das: http://www.bauern-kerle.com/49201.html:D



Das Schwein gilt zudem in allen Teilen der Welt als "faules" Tier, sein Name wird als Schimpfwort benutzt, man spricht von Schweinereien und vom schweinischen Charakter.

Was war zuerst da? Das schwein oder das Schimpfwort?:hmmm:

coco_a
21.03.2006, 12:11
Ähnlich wie im Judentum gilt das Schwein im Islam als ein Tier, dessen Verzehr nicht gestattet ist, es sei denn, sein Genuss ist unumgänglich, um jemanden vor dem Hungertod etc. zu bewahren.

Der Koran sagt:

"Verboten ist euch das von selbst Verendete sowie Blut und Schweinefleisch und das, worüber ein anderer Name angerufen ward als Allahs; das Erdrosselte; das zu Tode Geschlagene; das zu Tode Gestürzte oder Gestossene und das, was reissende Tiere angefressen haben, ausser dem, was ihr geschlachtet habt; und das, was auf einem Altar (als Götzenopfer) geschlachtet worden ist; auch dass ihr euer Geschick durch Lospfeile zu erkunden sucht. Das ist Ungehorsam. Heute sind die Ungläubigen an eurem Glauben verzweifelt, also fürchtet nicht sie, sondern fürchtet Mich. Heute habe Ich eure Glaubenslehre für euch vollendet und Meine Gnade an euch erfüllt und euch den Islam zum Bekenntnis erwählt. Wer aber durch Hunger getrieben wird, ohne sündhafte Absicht - dann ist Allah allverzeihend, barmherzig." (5:4)

Dies war der vorletzte Teil aus dem Koran, der dem Propheten Mohammad (saw) offenbart wurde, er starb nur 62 Tage danach.

An anderer Stelle im Koran finden wir als Begründung dafür, warum das Essen von Schweinefleisch verboten ist, die Aussage, dass das Schwein "unrein" ist (6:146).

Dieses Verbot gründet sich nicht allein auf die Möglichkeit, dass das Schweinefleisch durch Trichinen verseucht sein kann, was in den heissen Ländern, in denen Islam sich zuerst verbreitete, oft der Fall ist. Hingegen liegt dem Verbot eine Ernährungsphilosophie zugrunde, die davon ausgeht, dass jedes Nahrungsmittel auf eine gewisse Weise bestimmte Moralverhalten im Menschen stärke oder schwäche. Konkret, dass durch die Aufnahme von Nahrung das moralische Verhalten des Menschen beeinflusst wird. Das Schwein gilt als Tier, das schamlos ist. Es ist ein Allesfresser, frisst auch das Fleisch von Artgenossen, es hat zudem Neigungen zu einem ausschweifenden Sexualleben und zur Homosexualität.

Westliche Wissenschaftler haben die "Unreinheit" des Schweinefleisches in dem Sinne bestätigt, dass sie herausgefunden haben, dass das Schweinefleisch vom Ernährungsstandpunkt aus gesehen die niedrigste Qualität von allen Fleischsorten hat.

Das Schwein gilt zudem in allen Teilen der Welt als "faules" Tier, sein Name wird als Schimpfwort benutzt, man spricht von Schweinereien und vom schweinischen Charakter. All das macht deutlich, dass das Verbot des Verzehrs von Schweinefleisch philosophische und ernährungstechnische Ursachen hat. (H. Hübsch , Islam 99)



*muess wiedermol übertriebe* :cool:

buddhaz
09.04.2006, 20:21
hihi finds voll gay dass d'terrorischte kei schweins esse dörfed.

ich mein, hallo?! ..es guets wienerli het no keim gschadet.

Fletsch
09.04.2006, 21:16
Also bitte.

Es git au Schimpfwörter wie: du dummi Chue, du dummi Gans oder du Pfergegebiss! Und trotzdem dörf mer die ässe`?

Zudem gits i jedere Tiergattig homosexuelli Beziehige. Staht ja au immer wieder öpis i de Ziitig vo schwule Pinguin...Schwule Schwän, schwule Affe, etc. und dass will Tier Sex zum Stressabbau benutzed und denn gar nöd gross druff achtet ob männlein oder weiblein.

Vom Wüsseschaftliche Standpunkt her finsch i jedere Fleischsorte irgend öpis wo ungsund isch.

S Schwein gilt übrigens im Buddhismus und anderene Asiatische Lehre als öpis positivs und isch sogar es "Sternzeiche"

Und weles Tier isst schon nöd Fueter wo's Restfleisch vo anderne Tier und Artgenosse drin hät??

Ich find eifach das ganze Züüg isch veraltet.
Aber trotzdem ischs natürlich jedem sini sach was er isst. Git na viel Moslems wo trotzdem Schwein ässed - und die läbed glich glücklich. ;)

Shit hey....wend kei Rahmschnitzel und Bratwurst me dörfsch ässe!! Wür grad öpis fehle.

coco_a
10.04.2006, 00:21
Original geschrieben von Fletsch


Zudem gits i jedere Tiergattig homosexuelli Beziehige. Staht ja au immer wieder öpis i de Ziitig vo schwule Pinguin...Schwule Schwän, schwule Affe, etc. und dass will Tier Sex zum Stressabbau benutzed und denn gar nöd gross druff achtet ob männlein oder weiblein.




häsch schomol en normale mensch gseh wo pinguin isst oder schwän oder affe?

also ich nöd.

es goht do um essbari tier.


aber whutever

zonobono
10.04.2006, 00:29
chinesen essen ziemlich alles tierische, punguine würden sie glaube ich als bereicherung gerne akzeptieren.

sie deshalb als nicht normal zu bezeichnen...pass auf was du sagst, es gibt mehr chinesen als moslems:cool:

Fletsch
10.04.2006, 08:35
Original geschrieben von coco_a
häsch schomol en normale mensch gseh wo pinguin isst oder schwän oder affe?

also ich nöd.

es goht do um essbari tier.


aber whutever

das sind nur bekannti Biispil gsi wo letschti i de Medie gstande sind.

Aber lueg ich han der da au na offizielli Veröffentlichunge:

http://www.geo.de/GEO/natur/tiere/287.html
http://www.3sat.de/3sat.php?http://www.3sat.de/nano/cstuecke/15832/

Usserdem häsch überhaupt scho mal Schwein beobachtet?? Die sind nöd all schwul sondern wie all andere Tier. Es git eifach einzelni wo näbed de rolle tanzed wenn grad niemer vom andere gschlächt ume isch. Eusi Hasewiiibli hocked au immer ufenand ue
:D

Tja...d Wüsseschaft deckt immer meh Lüge uf wo eusi Weltreligione verbreited...! Sinnlos denah z läbe...schränkt nur unnötig ih!

coco_a
10.04.2006, 15:22
Original geschrieben von Fletsch


Tja...d Wüsseschaft deckt immer meh Lüge uf wo eusi Weltreligione verbreited...! Sinnlos denah z läbe...schränkt nur unnötig ih!


ok, alkohol isch verbote weil denn sache machsch wo normalerwies nöd würsch mache, oder weil denn chance verdammt viel grösser isch dass mit öpe vier witeri insasse uf dä autobahn gruuusig ine wand inebrätschisch -----

---- sinnlosi ischränkig?? ok..haha!

i mein hützutags chasch e religion eh nöd zu 100% usüebe wie dozmol, aber i wür nie behaupte dass e religion UNNÖTIG und SINNLOSI ischränkige macht. es hät immer irgend was dähinter wo halt zeigt, dass es nur guet gmeint isch und dass nöd drum goht amne mensch meh freiheite zneh nur damit er eifach weniger freiheit hät.

aber ebe, halte mi jo au nöd an alli reglene vom islam. aber diä wos chönnd: respekt.



-out-

The Slicer
10.04.2006, 15:25
aightgenossen stönd uf und veänderet dWelt....

$Langstrass$
10.04.2006, 15:40
nur zum sege en schwein isch suberer als en mensch(innerlich),genau wie bim hund wen en hund dich bisst hets weniger bakterie als wen dich en mensch bisst..die meiste moslems issed kein schwein wils eifach es grusig tier isch, wo sich im schlam umwelzt usw,und eifach ja schweinisch duet..ab skomische isch halt wiso geflügel?ich meine geflügel werdet au nöd grad besser ghalte usw usw,han mic scho immer gfrögt:p ab ebe jed sini sach,ich iss au fast kei schweine fleisch obwoli kein moslem bin

Lucky Luke
10.04.2006, 22:30
idemfal dörftet die moslems au kein rüebli kartoffel usw fresse... die sind au schön dreckig:hmmm:

coco_a
11.04.2006, 02:11
Original geschrieben von Lucky Luke
idemfal dörftet die moslems au kein rüebli kartoffel usw fresse... die sind au schön dreckig:hmmm:

???

schnallsch es nöd so hä..

Lucky Luke
11.04.2006, 22:49
doch doch. i fend das eifach e zemli beklopti regle...i muess jedesmol för eusi putzneger extra choche. aber jedem das seine.

aber wennd jetzte e moslem frögsch wiso si kei schwein dörfed fresse müends emol no recht öberlege. also so esches emol bi dene gsi wo ich kene

coco_a
12.04.2006, 13:57
Original geschrieben von Lucky Luke
doch doch. i fend das eifach e zemli beklopti regle...i muess jedesmol för eusi putzneger extra choche. aber jedem das seine.

aber wennd jetzte e moslem frögsch wiso si kei schwein dörfed fresse müends emol no recht öberlege. also so esches emol bi dene gsi wo ich kene


whutever...da thema hängt mir scho zum hals use.

ich als moslem han überhaupt kei problem demit dassi schwein nöd esse dörf, wüsst also nöd wieso öper anderes wo kein moslem isch demit problem ha sött oder sich drüber ufrege sött.

lönd über sache abe wo eu direkt betreffet. i lieb jede part vo minere religion, weil ich als moslem (frau sogar no) weiss, dass mir nöd "igschränkt" werdet, sondern dass dsache schlussendlich en guete zwekk händ. und i weiss dass ä frau abartig gschäzzt wird im islam au wenns für eu anders überechunnt wegem schleier und so. i fühl mi voll wohl als frau im islam, uf üs wird vo allne site ufpasst und mir händ en spezielle status.

aber ebe, i chan eu no viel verzelle wenn ihr da nöd verstönd, bringts es eh nöd.


-out-

ReXuS
12.04.2006, 14:20
Original geschrieben von coco_a
whutever...da thema hängt mir scho zum hals use.

ich als moslem han überhaupt kei problem demit dassi schwein nöd esse dörf, wüsst also nöd wieso öper anderes wo kein moslem isch demit problem ha sött oder sich drüber ufrege sött.

lönd über sache abe wo eu direkt betreffet. i lieb jede part vo minere religion, weil ich als moslem (frau sogar no) weiss, dass mir nöd "igschränkt" werdet, sondern dass dsache schlussendlich en guete zwekk händ. und i weiss dass ä frau abartig gschäzzt wird im islam au wenns für eu anders überechunnt wegem schleier und so. i fühl mi voll wohl als frau im islam, uf üs wird vo allne site ufpasst und mir händ en spezielle status.

aber ebe, i chan eu no viel verzelle wenn ihr da nöd verstönd, bringts es eh nöd.


-out-
True words...!

Es zwingt mich KEINE, kei Schweinefleisch ässä oder KEI Alkohol ztrinke, aber wieso machi das nid?

Ich gseh wie d'Lüüt druf sind wen sie Alkohol gha hend, und ich find de gschmack vo Schweinefleisch eifach grässlich. Im zämmehang mitem islam grad e gueti Kombination und bi jetz 19 joor alt, nonie i mim läbä Alkohol trunke! so what?

Jede cha sich das für sich selber entscheide, es isch nur als e guetgmeinte Root zverstoh. Ich nimm gern de Root a und bliib so wini bin. Was sölli den die andere Lüüt füres Problem mit dem ha??

Ich halt mich au nid an alles was Im Koran stoht will mir mi Vater selber seit, es wäri besser für dich und dis Läbä, aber wen du es anderscht gsehsch den machsches halt, selber tschuld.


Mir sötte die Religions-Diskussione unterloh, will es nüt bringt do jede es viel viel andersht gseht. Me muess sich eifach gegesiitig Akzeptiere, was wenigi mache, oschte wie in weschte. Alles kackvögel!

Ufgwachse mit 4 beschti Kollege.

2 Moslems
1 Römisch Katholisch
1 Alevit (Kurdish)

...und jede akzeptiert de andere und macht keini Faxe wen eine öppis nid will wäg religion.

doppelD
12.04.2006, 14:31
[QUOTE]Original geschrieben von ReXuS


Ufgwachse mit 4 beschti Kollege.

2 Moslems
1 Römisch Katholisch
1 Alevit (Kurdish)

...und jede akzeptiert de andere und macht keini Faxe wen eine öppis nid will wäg religion. [/QUOTE

word.... so sell's au sie.

coco_a
12.04.2006, 14:58
Original geschrieben von ReXuS
True words...!

Es zwingt mich KEINE, kei Schweinefleisch ässä oder KEI Alkohol ztrinke, aber wieso machi das nid?

Ich gseh wie d'Lüüt druf sind wen sie Alkohol gha hend, und ich find de gschmack vo Schweinefleisch eifach grässlich. Im zämmehang mitem islam grad e gueti Kombination und bi jetz 19 joor alt, nonie i mim läbä Alkohol trunke! so what?

Jede cha sich das für sich selber entscheide, es isch nur als e guetgmeinte Root zverstoh. Ich nimm gern de Root a und bliib so wini bin. Was sölli den die andere Lüüt füres Problem mit dem ha??

Ich halt mich au nid an alles was Im Koran stoht will mir mi Vater selber seit, es wäri besser für dich und dis Läbä, aber wen du es anderscht gsehsch den machsches halt, selber tschuld.


Mir sötte die Religions-Diskussione unterloh, will es nüt bringt do jede es viel viel andersht gseht. Me muess sich eifach gegesiitig Akzeptiere, was wenigi mache, oschte wie in weschte. Alles kackvögel!

Ufgwachse mit 4 beschti Kollege.

2 Moslems
1 Römisch Katholisch
1 Alevit (Kurdish)

...und jede akzeptiert de andere und macht keini Faxe wen eine öppis nid will wäg religion.


thats whut im talkin bout


witer obe hani au gschriebe, "sinnlosi ischränkig" = kei alkohol trinke??? gwüss sinnlos..sinnvoll isch demfall sternhageldicht uf dä autobahn ines auto inezrase wos füf insasse hät und alli wege dir ums lebe chämät.


und jo, mini schwöster woni nie gha (aka hammer kollegin) ha isch ä aramäerin, d.h. diä isch orthodox. und mir zwinget üs zum teil gegesitig wenn fastemonat isch oder so, dass sich di ander dra haltet und so. sie dörfet jo denn kein fisch esse i därä zit. und jedes mol im mäc wenn sie denkt, ah chum hüt gönni mir en fishmäc, bin ICH diä wo sie fast verprüglet und seit NEI :D

aber finds ebe recht isi so, wieso nöd eifach dä ander mit allem akzeptiere wo er mit sich bringt? verstohs voll nöd wieso dlüüt immer was a moslems uszsetze händ, mir motzet jo au nöd über eu, im gegeteil. und mir schränket eu au nie ii, wieso stört eu denn üses kopftuech?


-out-

Damien
14.04.2006, 14:35
Original geschrieben von ReXuS
Ufgwachse mit 4 beschti Kollege.

2 Moslems
1 Römisch Katholisch
1 Alevit (Kurdish)


alevite sind au moslems nur so nebebie

jedefalss zrugg zum thema schwein :D

vo de 3 weltreligione (islam judetum und christetum) isset 2 kei schweinefleisch. frog sött ned sie warum essisch du kei schweinefleisch sondern, warum essisch du schweinefleisch?

wenns mir die frog stellet antwort ich immer mit, ich esse ned alles was sich bewegt. und scho isch es guet

und noch was. religion isch öppis zwische dir um em Gott das goht e drittperson ned a. jedem das seine

buddhaz
14.04.2006, 23:04
nöd vergesse goh dörf bi dere ganze sach natürlich die schädliche wirkige vo alkohol und schweinefleisch. alkohol zerstört s'hirn und d'leber und isch für zimli de ganz körper ungsund und wennd ordentli bisch go schütte hesch en riisekater.

schweinefleisch isch fettiger und somit ungsünder als anders fleisch. nöd z'vergesse isch ebe wie scho gseit dass alli schwein homosexuell, also folglich dreckig sind.

coco_a ich stimme dir völlig zue. islam isch e gsundi religion.




ich han allerdings müe demit wemmer so gsund lebt und sich denn id luft sprengt. ich mein denn hesch de ganz ufwand betriebe für nix.

und wegem alk, irgendwie chas der glich si wennd paar milliönli hirnzelle verlürsch und defür s'lebe lang easy druff bisch.

apropos muslime: han glese die wuche seged huere viel islamischte i irgendsome land voll graschtet wils de playboy im kiosk z'chaufe geh het. findi voll luschtig, huere d'ottos weg sowas go ustigge.
ich mein, bi üs hets au heftli im kiosk woni nid so guet find, aber i gangs nid go burne weg dem. isch jo au schad ums geld. i mein, wennds scho chaufsch denn lisischs au!

gruss buddhaz

steinway
14.04.2006, 23:21
Original geschrieben von NA
irgendwie erinneret mich dsvp, a dnazis... nöd so extrem aber scho rächt!!!

volltreffer, matlock:rolleyes:

Lucky Luke
15.04.2006, 00:02
do chamer jetzt dröber diskutiere... d svp het eifach mängisch/meistens echli e churmmi meinig zu de thmene respektive e rechti meinig. aber vorallem het d svp eifach die 3 lüüt wo met abbstand am meiste scheiss schnorred (blocher murer mörgeli)

$Langstrass$
15.04.2006, 00:36
jaja die svp wend mache das es in zh verbote wird e moschee baue,si übernehmed dschwitz erobert platz neneds als grund,dabi hets grad mal 2 richtigi moschee ide schwitz mit minarett 1 in zh 1 in genf boah rise bedrohig..demfal sind budhiste christe orthodoxe jude und weis wa sich au bedrolich?hend nemli me als nur 2 gotteshüser,,naja svp..chönd den wider go ume lestere wens am 1 .mai randale vo secondos git

Lucky Luke
15.04.2006, 00:44
Original geschrieben von $Langstrass$
jaja die svp wend mache das es in zh verbote wird e moschee baue,si übernehmed dschwitz erobert platz neneds als grund,dabi hets grad mal 2 richtigi moschee ide schwitz mit minarett 1 in zh 1 in genf boah rise bedrohig..demfal sind budhiste christe orthodoxe jude und weis wa sich au bedrolich?hend nemli me als nur 2 gotteshüser,,naja svp..chönd den wider go ume lestere wens am 1 .mai randale vo secondos git

stimmt scho. aber esch jo scho chli beknakt go fensterschiibe ischloh... wiso het mer öberhaupt am tag der arbeit frei???:confused:

coco_a
15.04.2006, 12:42
Original geschrieben von buddhaz
nöd vergesse goh dörf bi dere ganze sach natürlich die schädliche wirkige vo alkohol und schweinefleisch. alkohol zerstört s'hirn und d'leber und isch für zimli de ganz körper ungsund und wennd ordentli bisch go schütte hesch en riisekater.

schweinefleisch isch fettiger und somit ungsünder als anders fleisch. nöd z'vergesse isch ebe wie scho gseit dass alli schwein homosexuell, also folglich dreckig sind.

coco_a ich stimme dir völlig zue. islam isch e gsundi religion.




ich han allerdings müe demit wemmer so gsund lebt und sich denn id luft sprengt. ich mein denn hesch de ganz ufwand betriebe für nix.




aha, und du schlaus bürschtli stemplisch durch das dä islam ab? du bisch richtig arm, gohsch dir bim negativste bispiel ä meinig über ä gruppe zbilde.

zum glükk sind mir moslems wenigstens so schlau und stemplet nöd dä rest vo dä welt noch dir ab.




Original geschrieben von buddhaz


und wegem alk, irgendwie chas der glich si wennd paar milliönli hirnzelle verlürsch und defür s'lebe lang easy druff bisch.


mhm di dumme fühlet sich wohl weils nöd schnallet dass dumm sind. kennsch es jo irgendwoher gel...


bi dir märkt mä dass du mit dir selber unzfriede bisch.

löl

coco_a
15.04.2006, 12:52
Original geschrieben von $Langstrass$
jaja die svp wend mache das es in zh verbote wird e moschee baue,si übernehmed dschwitz erobert platz neneds als grund,dabi hets grad mal 2 richtigi moschee ide schwitz mit minarett 1 in zh 1 in genf boah rise bedrohig..demfal sind budhiste christe orthodoxe jude und weis wa sich au bedrolich?hend nemli me als nur 2 gotteshüser,,naja svp..chönd den wider go ume lestere wens am 1 .mai randale vo secondos git


d SVP sind alles nazis, do chönder sägä was ihr wönd, isch mir scheissegal. bi üs i dä ost-schwiz häts jehnsti vo dänä chöpf. und i huere vielne fabrike und gschäfter händs regle gmacht, dass kein usländer für lehr dörfet neh bis nöd alli schwitzer goofe abdekkt sind. hehe

und denn go sägä usländer passet sich nöd ah und so...fukk off.

und skrässist isch jo bi dä ibürgerig. do frogets di ab, muesch jehnsti sehenswürdigkeite chönne ufzele i dä ganze schwiz, muesch wüsse wases für bedütige händ und so scheiss wo kein einzige schwizer goof weiss. wtf? wa söll da überd ahpassig sägä?

Fletsch
15.04.2006, 12:59
Original geschrieben von coco_a

zum glükk sind mir moslems wenigstens so schlau und stemplet nöd dä rest vo dä welt noch dir ab.


S git au sötig wo gern säged. Scheiss Weste, Scheiss Schwiizer, scheiss Christe...uuundsoowiiter! Hät i jedem Näscht Idiote!

So what....Religione sind eh für d Chatz!

coco_a
15.04.2006, 13:04
Original geschrieben von Fletsch
S git au sötig wo gern säged. Scheiss Weste, Scheiss Schwiizer, scheiss Christe...uuundsoowiiter! Hät i jedem Näscht Idiote!




jo ebe sägi jo, aber denn gohsch dir nöd ä meinig bi dä idiote go bilde sondern bi dä normale cheggsch.


und dini zweit ussag lohni als gläubigi eifch mol so komentarlos im ruum stoh...

Knight
17.04.2006, 02:59
Original geschrieben von coco_a
und dini zweit ussag lohni als gläubigi eifch mol so komentarlos im ruum stoh...

glaube isch nöd gleich reiligion. findes sehr schad das das immer als synonym verwändet wird. ich känn vil gläubigi lüüt, wo d'problematik vo de religione igsänd und drum au oft kritisiered. nur scho zB im rap gits das ja sehr oft.
du sälber machsch ja überhaupt nöd de idruck, das du d'prinzipie vom islam blind verfolgsch und dir kei gedanke machsch - und für das hani grosse respekt. soo religiös bisch ja also gar nöd. :p

näbebi: d'svp und co. sind keineswegs die einzige wo fremdefeindlichkeit i sich händ. vil anderi händs au oder gsänd zum teil halt vorteil drin, verhalted sich halt vil versteckter und lönd kei rassistisch und nationalistisch scheisse use - gföhrlich sinds au.

ugly cut
17.04.2006, 03:23
D Freiheit vo jedem gaht so wiit bis sie die vo anderne iischränkt. Aber wenn ich kei Schwein esse schrenk ich d Freiheit vo keinem ih, also ischs doch schlussendlich scheissegal... oder söllemer ezt en thread uufmache, um vegetarier zum fleisch esse z bekehre, oder chinese, zum uufhöre alge z esse:rolleyes:

Lucky Luke
17.04.2006, 12:38
Original geschrieben von ugly cut
D Freiheit vo jedem gaht so wiit bis sie die vo anderne iischränkt. Aber wenn ich kei Schwein esse schrenk ich d Freiheit vo keinem ih, also ischs doch schlussendlich scheissegal... oder söllemer ezt en thread uufmache, um vegetarier zum fleisch esse z bekehre, oder chinese, zum uufhöre alge z esse:rolleyes:

das stört mi scho lang...das met dene schlitzauge:D

CanavaR
17.04.2006, 12:56
Original geschrieben von buddhaz



ich han allerdings müe demit wemmer so gsund lebt und sich denn id luft sprengt. ich mein denn hesch de ganz ufwand betriebe für nix.



gruss buddhaz

das findi s'truurige!!!wän ami's und brite iraker foltered seit mer nöd dass es christe gsi sind. aber sobald en moslem öpis macht, macht er's will er moslem isch. ja, er seit er machts us glaube zu gott, cihat, und so fuck. aber es isch nöd de sinn vo cihat eifach nödmosleme z'kille, oder anderi zum islam z'bekehre, sondern i erster linie sin glaube z'veteidige. das isch nur extremismus, minere meinig na. de bush schnurrt bi sine redene au immer vo jesus und gott, und macht eis uf gläubig. das isch genau s'gliiche. die missbruuched iri religion zum zu dem zcho was si wänd. mini meinig...

Lucky Luke
17.04.2006, 12:57
ich sägs emmer weder...religione send doch förn arsch

5ive
17.04.2006, 15:35
ALLAH U AKBAR:D

CanavaR
17.04.2006, 15:55
appropo schwein. i de rs hämmer mal ufme heuhuufe über eme schweinestall müesse schlafe. glaub mer's. es giit nüüt uf dere wält, nüüüt, wo soo penetrant stinkt winen schweinestall. das säg ich jetz nöd wil ich moslem bin. die tier stinked abartig, pfläg sie so guet du wotsch, sie werded nie ufhöre stinke. und ich wird nie ufhöre kä schweinefleisch z'ässe:).und schwein findi sind die tier wo di hässlichste luuut vo sich gänd. vedammt. das isch e langi nacht gsi glaub mers. :mad:
ich han mer nöd d'ohre und d'nase gliichziitig chöne zuehebe:D

Lucky Luke
17.04.2006, 19:41
Original geschrieben von CanavaR
appropo schwein. i de rs hämmer mal ufme heuhuufe über eme schweinestall müesse schlafe. glaub mer's. es giit nüüt uf dere wält, nüüüt, wo soo penetrant stinkt winen schweinestall. das säg ich jetz nöd wil ich moslem bin. die tier stinked abartig, pfläg sie so guet du wotsch, sie werded nie ufhöre stinke. und ich wird nie ufhöre kä schweinefleisch z'ässe:).und schwein findi sind die tier wo di hässlichste luuut vo sich gänd. vedammt. das isch e langi nacht gsi glaub mers. :mad:
ich han mer nöd d'ohre und d'nase gliichziitig chöne zuehebe:D

för was hend er s guete alte stgw 90???

I.C.S.
18.04.2006, 17:38
Original geschrieben von ugly cut
oder söllemer ezt en thread uufmache, um vegetarier zum fleisch esse z bekehre, oder chinese, zum uufhöre alge z esse:rolleyes:

als erschts set mer mal mit dene unglaubich dumme veralgemeinerige und verhetzige schluss mache. es hed ganz sicher ned d`svp moslems beleidigt. imm allerschlimmschte fall isches en mehrheit. aber so formluliert schliest das JEDES svp mitglied i. :rolleyes:

sind doch bitte froh dases i dem land gstattet sich z`säge wasmer dänkt. de mehrheit vo de mänsche uf dem planet isch das nämli ned vergönnt. usserdem wili ned wüsse wie kaputt üsi wirtschaft wär wenn nur die linke s`säge heded. also sind froh dases d`svp als gägepol gid.

Lucky Luke
18.04.2006, 18:08
Original geschrieben von I.C.S.
als erschts set mer mal mit dene unglaubich dumme veralgemeinerige und verhetzige schluss mache. es hed ganz sicher ned d`svp moslems beleidigt. imm allerschlimmschte fall isches en mehrheit. aber so formluliert schliest das JEDES svp mitglied i. :rolleyes:

sind doch bitte froh dases i dem land gstattet sich z`säge wasmer dänkt. de mehrheit vo de mänsche uf dem planet isch das nämli ned vergönnt. usserdem wili ned wüsse wie kaputt üsi wirtschaft wär wenn nur die linke s`säge heded. also sind froh dases d`svp als gägepol gid.

danckeschön!!!!!!! wod recht hesch hesch recht..... get jo au gueti svp politiker..fend de sämi ganz chillig. ähm wo esch de ogi scho weder gsi bi welere partei?

Topfchopf
18.04.2006, 18:17
erlaubt ist was nicht stört.

d meinig würd solang toleriert, we's nume e meinig isch und kei folge nach sich zieht.

falls d gfahr dänn würkli da isch, chame dänn immrno mit dä schwere gschütz uffahre. die ade macht sind ebä scho nöd dumm, wie's das mached. d meinigsfreiheit isch so nume e taktischi entscheidig, genau wie d demokratie.

Fletsch
18.04.2006, 19:23
Töpfli wie machsch das denn i dim Superkommunismus System wenn paar säged scheiss Moslems und die wend agriife? (Ja es wir dimmer sötig geh wo öpis gäge anderi händ) - aber du häsch ja denn gar kei Polizei?? :eek:

Topfchopf
18.04.2006, 19:53
Original geschrieben von Fletsch
Töpfli wie machsch das denn i dim Superkommunismus System wenn paar säged scheiss Moslems und die wend agriife? (Ja es wir dimmer sötig geh wo öpis gäge anderi händ) - aber du häsch ja denn gar kei Polizei?? :eek:

dä superkommunismus isch halt ebä keis system wo idiote am laufband produziert.

und häsch du s gfühl d moslems wärded da vo de bulle beschützt?

abr ebä.. superkommunismus-bulle sind natürli au liebi bulle, wels d gsellschaft als ganzes beschützed und nöd nume di riiche.

vo däm her wers im superkommunismus grad dopplet besser für die situation.

Proto
18.04.2006, 20:15
Original geschrieben von Topfchopf
dä superkommunismus isch halt ebä keis system wo idiote am laufband produziert.

abr ebä.. superkommunismus-bulle sind natürli au liebi bulle, wels d gsellschaft als ganzes beschützed und nöd nume di riiche.


HAHAHAHAHAHA.. I VERECKA!!! DR GAILSCHTI POST EVER EVER EVER EVER IN DÄM FORUM!:dance:

rip_gäpper
18.04.2006, 21:48
Original geschrieben von Swiss_Aight
Jede söll sini eige meinig haa...

Word! Mini Meinig esch, dass dr Freeman e ganz hässliche Dialekt hed. schrib doch bitte ab jetzt uf hochdütsch schösch chönnt öper wo met dere fascht eignigr Sproch ned vertraut esch dini wort no falsch interpretiere ond somit sache wie die solothorner svp's uslöse! plzkthx


Original geschrieben von Fletsch
Also bitte.

Es git au Schimpfwörter wie: du dummi Chue, du dummi Gans oder du Pfergegebiss! Und trotzdem dörf mer die ässe`?

ah, essisch du rossgebess?

Fletsch
18.04.2006, 22:07
Original geschrieben von Topfchopf
dä superkommunismus isch halt ebä keis system wo idiote am laufband produziert.

und häsch du s gfühl d moslems wärded da vo de bulle beschützt?

abr ebä.. superkommunismus-bulle sind natürli au liebi bulle, wels d gsellschaft als ganzes beschützed und nöd nume di riiche.

vo däm her wers im superkommunismus grad dopplet besser für die situation.

haha...du bisch scho en Träumer Töfli ;)

Du wirsch warschindlich mal na d Evolution neu erfinde :D Im Töfliland gits denn nur na gueti Mänsche und keine tanzet näbed de Rolle...!

coco_a
18.04.2006, 23:17
Original geschrieben von I.C.S.
als erschts set mer mal mit dene unglaubich dumme veralgemeinerige und verhetzige schluss mache. es hed ganz sicher ned d`svp moslems beleidigt. imm allerschlimmschte fall isches en mehrheit. aber so formluliert schliest das JEDES svp mitglied i. :rolleyes:

sind doch bitte froh dases i dem land gstattet sich z`säge wasmer dänkt. de mehrheit vo de mänsche uf dem planet isch das nämli ned vergönnt. usserdem wili ned wüsse wie kaputt üsi wirtschaft wär wenn nur die linke s`säge heded. also sind froh dases d`svp als gägepol gid.


im grosse und ganze isch diä mehrheit KRASS gross, au wenns etz ein zwei hät wo anderst sind, aber svp isch nöd umsust rechts, darum sägi SVP isch SCHEISSE.

stimmt scho, es muess es gliechgwicht geh, sus chunnts nöd guet, linki -- rechti, ying yang blabla, aber wege dem findi di rechte gliech SCHEISSE. für immer und ewig.

und jo, wär jo no akzeptabel wenn suuberi politik gführt werde wür, aber doch nöd mit so sache wie da mit dä moslems oder sus diä TUSIGE vo sache wod svp sich erlaubt hät. nur scho mit plakat. oder dass bi üs es paar firmene (woni devo weiss, wött nöd wüsse wieviels no gitt wonis nöd weiss) gseit händ, dass kei usländer goofe meh dörfet istelle bis nöd alli schwizzer goofe abdekkt sind.

i mein...wtf? sowas brucht keis land, gliechgwicht hin oder her.


fikk svp

-out-

I.C.S.
19.04.2006, 09:17
Original geschrieben von coco_a
im grosse und ganze isch diä mehrheit KRASS gross, au wenns etz ein zwei hät wo anderst sind, aber svp isch nöd umsust rechts, darum sägi SVP isch SCHEISSE.

stimmt scho, es muess es gliechgwicht geh, sus chunnts nöd guet, linki -- rechti, ying yang blabla, aber wege dem findi di rechte gliech SCHEISSE. für immer und ewig.

und jo, wär jo no akzeptabel wenn suuberi politik gführt werde wür, aber doch nöd mit so sache wie da mit dä moslems oder sus diä TUSIGE vo sache wod svp sich erlaubt hät. nur scho mit plakat.
okey, demfall überlömmer s`zepter de linke parteie, ich säg mal i spötischtens 5 jahr isches fertig mit üsem sozial staat.

weisch, d`svp isch ned nur rächts. es gid dete au sehr vili wo eifach mitglied sind will sie en parteil wänd wo ned nur macht was bärn ine seid, es gid dete vill wo drinne sind will sei sich eifach en parteil wünsched wo chli meh ufd schwiz luegt und ned s`ganze land a grosskonzern verscherblet (nur 2 bispilt, ich känn die lüt, es gid sie also und ich weis dases vill lüt gid wo glich dänked wie sie)

ich känn au lüt wo en fick uf d`svp und de blocher gänd aber trozdem am liebste alli usländer us dem land würdet schmeisse.

Original geschrieben von coco_a
oder dass bi üs es paar firmene (woni devo weiss, wött nöd wüsse wieviels no gitt wonis nöd weiss) gseit händ, dass kei usländer goofe meh dörfet istelle bis nöd alli schwizzer goofe abdekkt sind.

woher hesch denn das? quelle? glaubi ned.. hed villich mal irgend en idiot gseid, aber das isch sicher ned a de tagesornig.

lueged der doch bitte mal s`parteilprogramm a bevor da so polemik verbreitisch. svp isch nämli absolut ned gleich svp, das variert vo kanton zu kanton rächt. schlussändli machsch DU genau s`gliche wie d`svp mit ihrne plakat kampagne (wo du ja so arg kritisiersch) ich empfile dir en chli differenzierterie wahrnehmig vo de realität.

übrigens: d`svp kampagne sind eigentli genial, sie schaffets nämli immer wider dass die ganzi schwiz über sie redet. das isch denn ebe genau s`ziel vo dem.

coco_a
19.04.2006, 11:22
Original geschrieben von I.C.S.
okey, demfall überlömmer s`zepter de linke parteie, ich säg mal i spötischtens 5 jahr isches fertig mit üsem sozial staat.

weisch, d`svp isch ned nur rächts. es gid dete au sehr vili wo eifach mitglied sind will sie en parteil wänd wo ned nur macht was bärn ine seid, es gid dete vill wo drinne sind will sei sich eifach en parteil wünsched wo chli meh ufd schwiz luegt und ned s`ganze land a grosskonzern verscherblet (nur 2 bispilt, ich känn die lüt, es gid sie also und ich weis dases vill lüt gid wo glich dänked wie sie)

ich känn au lüt wo en fick uf d`svp und de blocher gänd aber trozdem am liebste alli usländer us dem land würdet schmeisse.


lueged der doch bitte mal s`parteilprogramm a bevor da so polemik verbreitisch. svp isch nämli absolut ned gleich svp, das variert vo kanton zu kanton rächt. schlussändli machsch DU genau s`gliche wie d`svp mit ihrne plakat kampagne (wo du ja so arg kritisiersch) ich empfile dir en chli differenzierterie wahrnehmig vo de realität.

übrigens: d`svp kampagne sind eigentli genial, sie schaffets nämli immer wider dass die ganzi schwiz über sie redet. das isch denn ebe genau s`ziel vo dem.


i han jo gseit, es brucht ä gegesite, han di grüene au scho rede ghört und ha möse sägä...mmm.. :/ aber lueg, tatsach isch dass sich einiges veränderet hät sit svp a dä macht isch.

Original geschrieben von I.C.S.

woher hesch denn das? quelle? glaubi ned.. hed villich mal irgend en idiot gseid, aber das isch sicher ned a de tagesornig.


hehe du häsch kei ahnig kolleg. sie hänket dir sogar knallhart eifach ab am telefon wenns din usländische name ghöret (ussert bi italos). vo so fäll chani dir zviel nenne echt. und quelle? di eint wo i därä fabrik schafft, schwizzerin, häts gad letschti minere ma verzellt.

und andere fakt isch au, dass bi üs fast alli schwizzer ä lehr gfunde händ und öpe zwei usländer. weiss nüme gnau i welem ort da gsi isch, isch aber rechts gspröchsthema do gsi.

lueg es isch eifach so. svp lehnt sich zwiet usem fenster. sie sind ä rechti partei und darum magi svp eifach nöd, isch mir egal. du chasch nöd vomene usländer verlange dass er uf svp stoht, wirtschaft hin oder her, sie arbeitet voll gege üs.

und usserdem SCHIESSI ufd wirtschaft wenn debie rassene diskriminiert werdet oder gwüssi natione abgrenzt oder so.

und thema wirtschaft und schwiz: hehe..chum meinsch echt schwizzer wirtschaft isch SOOOO am arsch, dass es en blocher brucht oder wa? schwiz isch immerno riech wie nüt anders. schulde sind eh au nöd so gross wie sie sie ahbäbät.

coco_a
19.04.2006, 11:26
bla

I.C.S.
19.04.2006, 12:00
Original geschrieben von coco_a
i han jo gseit, es brucht ä gegesite, han di grüene au scho rede ghört und ha möse sägä...mmm.. :/ aber lueg, tatsach isch dass sich einiges veränderet hät sit svp a dä macht isch.
ah so, was hed sich denn gross veränderet?

Original geschrieben von coco_a
hehe du häsch kei ahnig kolleg. sie hänket dir sogar knallhart eifach ab am telefon wenns din usländische name ghöret (ussert bi italos). vo so fäll chani dir zviel nenne echt. und quelle? di eint wo i därä fabrik schafft, schwizzerin, häts gad letschti minere ma verzellt.

und andere fakt isch au, dass bi üs fast alli schwizzer ä lehr gfunde händ und öpe zwei usländer. weiss nüme gnau i welem ort da gsi isch, isch aber rechts gspröchsthema do gsi.

lueg es isch eifach so. svp lehnt sich zwiet usem fenster. sie sind ä rechti partei und darum magi svp eifach nöd, isch mir egal. du chasch nöd vomene usländer verlange dass er uf svp stoht, wirtschaft hin oder her, sie arbeitet voll gege üs.

und usserdem SCHIESSI ufd wirtschaft wenn debie rassene diskriminiert werdet oder gwüssi natione abgrenzt oder so.

und thema wirtschaft und schwiz: hehe..chum meinsch echt schwizzer wirtschaft isch SOOOO am arsch, dass es en blocher brucht oder wa? schwiz isch immerno riech wie nüt anders. schulde sind eh au nöd so gross wie sie sie ahbäbät.
ja und? ich bin au scho vo usländer verschlage worde wili schwizer bin. hani wäge dem es problem mit usländer? was hesch du denn mit de svp z`tue am telefon? wer isch sie?

nei, mer chan vomene imigrant ned verlange d`svp z`möge, ich mag sie ja au ned.. aber trozdem chamer es bizli differenziert a die ganzi sach anega, sin chopf bruche und ned jede scheiss glaube.

schlussändlich isches doch so dass politiker eifach wänd widergwählt werde und das die meischte immer schön ihres fähnli in wind hänked. usländer bashing isch hald es thema wo bimene hufe lüt guet achund. zitige wänd übrigens au immer en möglichscht höchi uflag, de journalismus und d`richtigkeit vo de informatione sell au scho schade gno ha..

coco_a
19.04.2006, 13:22
Original geschrieben von I.C.S.
ah so, was hed sich denn gross veränderet?


ja und? ich bin au scho vo usländer verschlage worde wili schwizer bin. hani wäge dem es problem mit usländer? was hesch du denn mit de svp z`tue am telefon? wer isch sie?

nei, mer chan vomene imigrant ned verlange d`svp z`möge, ich mag sie ja au ned.. aber trozdem chamer es bizli differenziert a die ganzi sach anega, sin chopf bruche und ned jede scheiss glaube.

schlussändlich isches doch so dass politiker eifach wänd widergwählt werde und das die meischte immer schön ihres fähnli in wind hänked. usländer bashing isch hald es thema wo bimene hufe lüt guet achund. zitige wänd übrigens au immer en möglichscht höchi uflag, de journalismus und d`richtigkeit vo de informatione sell au scho schade gno ha..


es händ sich jehnsti sache veränderet thema diskriminierig und so. hüt chame jo öffentlich es plakat ufhänge wo en schwarze druff isch und denn unedra stoht "bald sind wir die neger -- svp". i mein wtf? früener hät mä so üsserige öffentlich NIE dörfe mache. mir händ da gnau i dä schuel diskutiert. du chunnsch als schwizzer natürlich nöd so viel mit über dött dure, usländer scho.

eis bispiel.

wani mit dä svp am tel ztue ha?? ich no gar nüt, uf mi wartet uni, mi betriffts nöd direkt jetzt. aber i ghör echt vo allne site so bispiel.

i mein muesch mi nöd falsch verstoh, i bi voll nöd diä usländerin wo nur d usländer gseht und sus nüt, i bi do ufgwachse und schwiz isch mis dihei, darum gsehni immer beidi site. da dass di usländer verprüglet händ weil CH bisch, da sind eifach dummi sieche und fertig, i hass so lüüt selber, han selber gnueg CH kollege und find so ussage "scheiss schwitzer!" echt überflüssig. aber isch halt scho so dass usländer immerno di billig arbetskraft sind und mä erinneret üs gern immer wieder dra.

und jo, han au scho svp-ler gseh wo enart no gschieds züg glallt händ. i mein svp isch halt wirtschaftsfixiert. aber kei ahnig, mir sind eifach dlüüt wichtiger als d wirtschaft. am beste isch immer mittelmass i dem fall.

Knight
19.04.2006, 13:38
Original geschrieben von I.C.S.
als erschts set mer mal mit dene unglaubich dumme veralgemeinerige und verhetzige schluss mache. es hed ganz sicher ned d`svp moslems beleidigt. imm allerschlimmschte fall isches en mehrheit. aber so formluliert schliest das JEDES svp mitglied i. :rolleyes:

sind doch bitte froh dases i dem land gstattet sich z`säge wasmer dänkt. de mehrheit vo de mänsche uf dem planet isch das nämli ned vergönnt. usserdem wili ned wüsse wie kaputt üsi wirtschaft wär wenn nur die linke s`säge heded. also sind froh dases d`svp als gägepol gid.

es sind doch alli froh das e gwüssi meinigsfreiheit da isch. aber was hät das demit z'tue? beklage tuet sich niemmer drüber.
nur wil meinigsfreiheit da isch heisst das nöd das jedi meinig geil isch. also mues mer au kritisiere.

die argumentation vowäge nöd de ganze svp macht nöd vil sinn. e partei bestaht ganz eifach us ihrne mitglieder und hät volli verantwortig drüber, isch nämli au i de lag, lüüt wo nöd de partei-politik folged usz'schlüsse, was au ab und zue gmacht wird.
beleidiget es paar lüüt vo de sp jude, sinds nüm mitglied. passiert das nöd wil d'mehrheit vo de sp antisemitischisch , isch d'sp sälber antisemitisch. au wänn paar wenigi nöd sind. da gits nüt dra z'rüttle.

unnötigi verallgemeinderige sind scho scheisse, zB wänn mer "linki" verallgemeinderet, wie du's machsch. :p
aber e partei selber ISCH e verallgemeinderig vonere politik.

und wäg de linke politik findi d'aschauig vom "gägepol" chli komisch wil die linki bis jetzt i de schwiz nie parlamentarischi macht gha händ und gar nie mehrheite händ chöne bilde. volksbastimmige sind da chli andersch, aber vil z'wenig iflussriich.

es gid dete vill wo drinne sind will sei sich eifach en parteil wünsched wo chli meh ufd schwiz luegt und ned s`ganze land a grosskonzern verscherblet

hehe, die lüüt mueses würkli gäh, suscht wär d'svp chum die gröscht partei. aber wär wäg so öppisem svp wählt mues ächt en riese pächvogel si, isch ja unglaublich dumm. :D

coco_a
19.04.2006, 13:54
Original geschrieben von Knight
es sind doch alli froh das e gwüssi meinigsfreiheit da isch. aber was hät das demit z'tue? beklage tuet sich niemmer drüber.
nur wil meinigsfreiheit da isch heisst das nöd das jedi meinig geil isch. also mues mer au kritisiere.

die argumentation vowäge nöd de ganze svp macht nöd vil sinn. e partei bestaht ganz eifach us ihrne mitglieder und hät volli verantwortig drüber, isch nämli au i de lag, lüüt wo nöd de partei-politik folged usz'schlüsse, was au ab und zue gmacht wird.
beleidiget es paar lüüt vo de sp jude, sinds nüm mitglied. passiert das nöd wil d'mehrheit vo de sp antisemitischisch , isch d'sp sälber antisemitisch. au wänn paar wenigi nöd sind. da gits nüt dra z'rüttle.

unnötigi verallgemeinderige sind scho scheisse, zB wänn mer "linki" verallgemeinderet, wie du's machsch. :p
aber e partei selber ISCH e verallgemeinderig vonere politik.

und wäg de linke politik findi d'aschauig vom "gägepol" chli komisch wil die linki bis jetzt i de schwiz nie parlamentarischi macht gha händ und gar nie mehrheite händ chöne bilde. volksbastimmige sind da chli andersch, aber vil z'wenig iflussriich.



hehe, die lüüt mueses würkli gäh, suscht wär d'svp chum die gröscht partei. aber wär wäg so öppisem svp wählt mues ächt en riese pächvogel si, isch ja unglaublich dumm. :D


messi.

Proto
19.04.2006, 13:55
was? d SVP isch andr macht? hoppla.. hani aber biz öpis verschlofa :brille:

I.C.S.: as git schu bispiel wias d coco_a agsprocha het: D schwiz wird im moment überfluatet vu dütschem pflegpersonal und ärzt. das usem grund, dos indr schwiz viel besser isch zum dä bruaf z erlerna. dia maischta spitöler indr schwiz beforzugen binara stellbsetzig bi zwei glichguat klassifiziarta bewerber (1 dütscha und 1 schwizer) dr schwizer, will i mol gläsa han dass sus öpa in 15johr alli spitöler vu zunderscht bis zoberscht nur no mit dütscha bsetzt wären.

jetz isch natürlihc d frog... isch das schlimm?

coco_a: du verallgemeinerisch sehr stark. du saisch links - rechts wianis no im kindergarta gsait han :p und ähm mainsch du würklich usländer wenn usländer saisch. oder nur balkanstaata? tönt nämlich eher biz noch letschterem.

denn: was bisch du für a nation? welli partai findsch in dinem heimatland am beschta? nämti mi no wunder.

cheers

Proto
19.04.2006, 14:01
Original geschrieben von Knight
aber e partei selber ISCH e verallgemeinderig vonere politik.

wil die linki bis jetzt i de schwiz nie parlamentarischi macht gha händ und gar nie mehrheite händ chöne bilde.



1. Stimmt schu mol sicher nit!

2. SVP 56 Sitz in NR, SP 52 Sitz.. d FDP kunnt erscht mi 40 als 3. gröschti Partaifraktion.

vorem grossa SVP ufstig inda letschta johra, het d SP mit abstand am maischta sitz kha.

soviel zu dem

coco_a
19.04.2006, 14:15
Original geschrieben von Proto
was? d SVP isch andr macht? hoppla.. hani aber biz öpis verschlofa :brille:

I.C.S.: as git schu bispiel wias d coco_a agsprocha het: D schwiz wird im moment überfluatet vu dütschem pflegpersonal und ärzt. das usem grund, dos indr schwiz viel besser isch zum dä bruaf z erlerna. dia maischta spitöler indr schwiz beforzugen binara stellbsetzig bi zwei glichguat klassifiziarta bewerber (1 dütscha und 1 schwizer) dr schwizer, will i mol gläsa han dass sus öpa in 15johr alli spitöler vu zunderscht bis zoberscht nur no mit dütscha bsetzt wären.

jetz isch natürlihc d frog... isch das schlimm?

coco_a: du verallgemeinerisch sehr stark. du saisch links - rechts wianis no im kindergarta gsait han :p und ähm mainsch du würklich usländer wenn usländer saisch. oder nur balkanstaata? tönt nämlich eher biz noch letschterem.

denn: was bisch du für a nation? welli partai findsch in dinem heimatland am beschta? nämti mi no wunder.

cheers


ich verallgemeinere überhaupt nöd EIGENTLICH, aber han würklich kei bokk zum do vo dä ussag is detail zgoh, noher vom detail wieder is detail und so witer. für mi gizz überhaupt nöd nur rechts links i dem sinn, aber isch schneller gseit so (i mein mir händ jo im gymi dä ganz shizzle duregnoh wome gnau gseh hät wie breit sich ä partei usstrekke cha vo dä meinige her).

wenni usländer säg, meini demit allg. usländer, aber halt vor allem balkanstaate, logisch, weil mä diä am wenigste gern hät do.

i bi vo bosnie. partei woni unterstütz dune isch HDZ. wieso? weil dä oberchopf Fikret Abdic gsi isch, en hammer ma. er hät en riese konzern vorem krieg ufgmacht wo er eifach nur armi lüüt igstellt hät. und ihm sind arbeiter immer an erster stell gsi. wieso interessiert di da?

coco_a
19.04.2006, 14:21
i weiss gar nöd was do so gross zdiskutiere gitt.

i find svp scheisse und da werdi au immer finde, au wenn jetz es paaaar dötte nöd sooo bös sind, isch mir scheissegal, wegdem sinds gliech scheisse. au wenn ihr findet ich verallgemeinere irgend was oder kei ahnig, whutever: svp isch und bliebt scheisse für mi, i weiss wieso. i erwarte au nöd vomene schwizzer dass er sie scheisse findet, weil für en schwizzer sinds jo recht passend eigentlich, kümmeret sich um ihri wirtschaft und so.
aber für usländer halt nöd, darum sinds scheisse, ganz eifach.

-amen-

Knight
19.04.2006, 14:28
Original geschrieben von Proto
1. Stimmt schu mol sicher nit!

2. SVP 56 Sitz in NR, SP 52 Sitz.. d FDP kunnt erscht mi 40 als 3. gröschti Partaifraktion.

vorem grossa SVP ufstig inda letschta johra, het d SP mit abstand am maischta sitz kha.

soviel zu dem

1. erklär doch mal, wil für mich ischs bis jetz immer so gsi. partei het es programm wo alli mitglieder dehinder stönd.

2. ich red vo mehrheite. s'verhältniss i de parlament isch i de letschte jahr immer ca. 3/5 zu 2/5 mit vorteil für die bürgerliche gsi. sp und grüeni händ nur chöne mehrheite bilde mit kompromiss mit de mitti-parteie. fdp und cvp sind vilicht mittlerwile vil chlinner als svp und sp aber doch bis jetz IMMER effektiv am hebel i de legislative gsi. im moment mit bündnis mit rechts, vor es paar jahr eher mit links, etc. aber s'chunt uf s'gliche use.
oder häsch bispil so zeiged das d'sp linki initiative i de legislative durebringe chan?

I.C.S.
19.04.2006, 17:03
Original geschrieben von coco_a
i weiss gar nöd was do so gross zdiskutiere gitt.

was für en partei würdsch du denn bevorzuge?



Original geschrieben von Knight
1. erklär doch mal, wil für mich ischs bis jetz immer so gsi. partei het es programm wo alli mitglieder dehinder stönd.

2. ich red vo mehrheite. s'verhältniss i de parlament isch i de letschte jahr immer ca. 3/5 zu 2/5 mit vorteil für die bürgerliche gsi. sp und grüeni händ nur chöne mehrheite bilde mit kompromiss mit de mitti-parteie. fdp und cvp sind vilicht mittlerwile vil chlinner als svp und sp aber doch bis jetz IMMER effektiv am hebel i de legislative gsi. im moment mit bündnis mit rechts, vor es paar jahr eher mit links, etc. aber s'chunt uf s'gliche use.
oder häsch bispil so zeiged das d'sp linki initiative i de legislative durebringe chan?

1 stasch du hinder jedem volksentscheid wo s`schwizer stimmvolk trifft? nein, ich au ned. genau nachem gliche prinzip werdet parteiprogrämmer beschlosse..

zweitens set mer sich frage warum dass so isch mit de machtverhältnis. schliesslich hed die parteie ja mal öper gwählt.. also WENN überhaupt öper agfiggt wird, denn bitteschön d`wähler wo blöd sind und sich lönd blände.

wer isch de grösseri thor? de thor oder de thor wo im folgt?

Fletsch
19.04.2006, 17:12
Original geschrieben von Knight
1. erklär doch mal, wil für mich ischs bis jetz immer so gsi. partei het es programm wo alli mitglieder dehinder stönd.

2. ich red vo mehrheite. s'verhältniss i de parlament isch i de letschte jahr immer ca. 3/5 zu 2/5 mit vorteil für die bürgerliche gsi. sp und grüeni händ nur chöne mehrheite bilde mit kompromiss mit de mitti-parteie. fdp und cvp sind vilicht mittlerwile vil chlinner als svp und sp aber doch bis jetz IMMER effektiv am hebel i de legislative gsi. im moment mit bündnis mit rechts, vor es paar jahr eher mit links, etc. aber s'chunt uf s'gliche use.
oder häsch bispil so zeiged das d'sp linki initiative i de legislative durebringe chan?

CVP isch immer meh links gsi....und d FDP schwankt momentan ständig hin und her.

aber das alles so rechts isch chasch echt nöd säge ;)

cutpreme
19.04.2006, 18:19
Es het sicher ziite geh wod dsvp nöd sonen gschlossnigi linie gah hed, das heisst verschideni meinige umegsisind, aber sid Blocher,M(N)örgeli und konsorte so am pushe sind, schmeissi au all svpler i ei topf. Denn wens würkli so viel svpler gebd wo ned derer meinig wäred wär doch scho lang öpis passiert.Aber die pissers mached was wend, und glaubeds mer ich weisses us eigener erfahrig svpler=hurensohn. Natürli gids au schüst idiote wo eifach irgendwelche Quatsch nahquatsched, aber selberdänke isch ned jedem id wiegi gleit!
Ich wohn ide konservativste gmeind vode schwiiz, bin schwiizer, aber da wirsch scho als schwuchtle und dealer abgstämpfled wen dhose und scap chli andersch ahesch.Da sind scho so behinderti sache abgange, damn, bin selber ned politisch aktiv, stell mi au ned uf en siite, han halt eifach mini eignig meinig.

min einzig politisch biitrag isch eigentli, das jedes svp-plakat woni gse, grad wieder weg isch!!hehe

Knight
19.04.2006, 23:34
Original geschrieben von I.C.S.
1 stasch du hinder jedem volksentscheid wo s`schwizer stimmvolk trifft? nein, ich au ned. genau nachem gliche prinzip werdet parteiprogrämmer beschlosse..

zweitens set mer sich frage warum dass so isch mit de machtverhältnis. schliesslich hed die parteie ja mal öper gwählt.. also WENN überhaupt öper agfiggt wird, denn bitteschön d`wähler wo blöd sind und sich lönd blände.

wer isch de grösseri thor? de thor oder de thor wo im folgt?

1. es stück wiit stimmt das scho, d'parteimitglieder sind sicher ab und zue uneinig. aber de unterschid zum volksentscheid isch, das ich en schwizer bin, egal was abgstumme wird (abgseh vilicht vo so sache wie "immigrante dritter generation verlüred de pass" ;)). d'parteimitglieder sind aber völlig freiwillig i dere partei und das nach em ursprüngliche sinn eigetnlich wil sie ebe die politk wo im parteiprogramm staht als ideal händ. findsch du öppis amene programm scheisse gahsch eifach nöd i die partei, und umgekehrt werded lüüt wo's programm nöd verfolged usegschosse. alles andere macht doch kein sinn.

2. stimmt scho. aber ich gseh nöd gnau was demit säge wotsch.
d'wähler sind schlussändlich defür verantwortlich das sie sich nöd richtig informiered oder halt egoistischi ziil verfolged (natürlich i mine auge). aber für mich als linke isch s'programm vo de svp trotzdem schlächt und ich mues es kritisiere. anderi lüüt devo abzhalte d'svp z'wähle isch ja schliesslich s'ziel vo sonere kritik. das sich d'svp sälber änderet erwart ich i de meischte fäll nöd, wänns dänn aber zu rassistische ussage oder ähnlichem chunt ischs au wieder öppis anders.

fletsch, cvp isch sicher die linkscht bundesratspartei näbe de sp, aber würkli link macht sie das nöd. ;)
isch schlussendlich eifach brügerlichi politik wo uf christliche wert basiert und drum e gwüssi moral hät wo ab und zue mit linke idee übereinstimmt. aber d'cvp folgt au dem nöd immer. han scho fäll gseh wo cvp stimme usschlaggebend defür gsi sind das bestimmti entiwckligshilfsprojekt nöd in agriff gnoh worde sind. :(

aber fdp links? hani no nie gseh. natürlich, sozial eher progressiv aber wirtschaftlich verfolgeds ja e klar neoliberali linie.

Lucky Luke
20.04.2006, 00:41
ich ben de meinig mer sette e partei gründen---> VAP--> Vereinigte aightgenossen party äh sry partei


ich persöndlech han tendenz ehner zu rechts, also i sympathiere ehnder met de svp als met de grüene( die send wörklech ned decht sry) oder de sp. aber ich muess au säge das d svp (vorallem d zürcher svp) ned emmer gschiids useloht. apropo zürcher. das send jo die lüüt wo am rechtischte igstellt sind vo allne kantön, wenn ich jetzt die zh freaks met de berner vergliche (blocher vs. Schmid) nemmeds d berner ehnder chli chilliger, und neiged ned zum nationalismus rassimus.
fend eifach svp esch ned gleich svp. oder het de sämi schmid schomol en moslem beleidigt oder en jugo disst? d svp werd teilwiis eifch extrem rechts schubladiesirt dank so persöndlich keite wie ueli murer, mörgeli und chregi blocher( alles zh oder?) die riissed eifach d schnorre am wiitischte uf.
esch eifach mini meinig..dancke fürs lesen:D

samu l
20.04.2006, 00:50
svp esch ned gleich svp, aber svp esch gleich scheisse.

Lucky Luke
20.04.2006, 01:08
Original geschrieben von samu l
svp esch ned gleich svp, aber svp esch gleich scheisse.

jedem das seine...

Fletsch
20.04.2006, 09:36
FDPeeeee Alleez allez alleeeez

I.C.S.
20.04.2006, 10:20
Original geschrieben von Knight
1. es stück wiit stimmt das scho, d'parteimitglieder sind sicher ab und zue uneinig. aber de unterschid zum volksentscheid isch, das ich en schwizer bin, egal was abgstumme wird (abgseh vilicht vo so sache wie "immigrante dritter generation verlüred de pass" ;)). d'parteimitglieder sind aber völlig freiwillig i dere partei und das nach em ursprüngliche sinn eigetnlich wil sie ebe die politk wo im parteiprogramm staht als ideal händ. findsch du öppis amene programm scheisse gahsch eifach nöd i die partei, und umgekehrt werded lüüt wo's programm nöd verfolged usegschosse. alles andere macht doch kein sinn.
wenn du willsch id politik bliebt der eifach ned vill anders übrig als dich anere partei azschliesse. mer chönt natürli als parteilose aträte, aber d`ussicht dete erfolg z`ha isch eifach no chlinner. du chasch nur biträte und hoffe dasds mal ad spitze schaffsch, will dete chasch würkli öpis verändere. ich känn sertigi lüt, das isch jetzt ned eifach so dehärgschribe..


Original geschrieben von Knight
2. stimmt scho. aber ich gseh nöd gnau was demit säge wotsch.
d'wähler sind schlussändlich defür verantwortlich das sie sich nöd richtig informiered oder halt egoistischi ziil verfolged (natürlich i mine auge). aber für mich als linke isch s'programm vo de svp trotzdem schlächt und ich mues es kritisiere. anderi lüüt devo abzhalte d'svp z'wähle isch ja schliesslich s'ziel vo sonere kritik. das sich d'svp sälber änderet erwart ich i de meischte fäll nöd, wänns dänn aber zu rassistische ussage oder ähnlichem chunt ischs au wieder öppis anders.

was ich demit will säge: es wird ständig gäge diesi und jeni partei umegfiggt, voralem gäge d`svp. aber warum händs sovil sitzt überal und chönd dur das ihri politik durezie? wills gwählt wärdet. lüt und gruppierige setet wenn scho ihri energie lieber in arbet stecke wo d`gründ änderet dasd lüt svp wähled. so chönt mer ine nämli würkli s`wasser abgrabe. es wird immer nur gjammeret, aber es stellt fascht niemerts mal die richtige frage und zied die richtige schlüss drus. so dreid mer sich hald nur im chreis..

Knight
20.04.2006, 13:28
Original geschrieben von I.C.S.
wenn du willsch id politik bliebt der eifach ned vill anders übrig als dich anere partei azschliesse. mer chönt natürli als parteilose aträte, aber d`ussicht dete erfolg z`ha isch eifach no chlinner. du chasch nur biträte und hoffe dasds mal ad spitze schaffsch, will dete chasch würkli öpis verändere. ich känn sertigi lüt, das isch jetzt ned eifach so dehärgschribe..

da häsch rächt. d'ussicht uf erfolg isch chlinner. und ich persönlich wird wohl au de sp biträte obwohl mich einiges a ihne stört.
aber im grund dänk ich isch das nöd de richtig wäg. wämmer ganz eigeni idee hät, mues mer au die versueche durezbringe und kei kompromiss igah. wänn nötig schlüsst mer sich keinere partei ah und hät am afang kei erfolg, aber schlussendlich händ alli grosse parteie mal ganz chli müese afange.
i de schwiz nöd so es grosse problem, aber i de USA zB fänd ich's unmöglich de demokrate oder de republikaner bizträtte, und sehr vil händ das ja au scho igseh.

was ich demit will säge: es wird ständig gäge diesi und jeni partei umegfiggt, voralem gäge d`svp. aber warum händs sovil sitzt überal und chönd dur das ihri politik durezie? wills gwählt wärdet. lüt und gruppierige setet wenn scho ihri energie lieber in arbet stecke wo d`gründ änderet dasd lüt svp wähled. so chönt mer ine nämli würkli s`wasser abgrabe. es wird immer nur gjammeret, aber es stellt fascht niemerts mal die richtige frage und zied die richtige schlüss drus. so dreid mer sich hald nur im chreis..

das gsehni scho i. aber trotzdem: wämmer mitere politik nöd iverstande isch, ghört kritik vo dere politk sehr wohl zum versuech, wähler devo abzhalte, die partei witer z'wähle.