Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : düütschland: lsd (sgaht da nöd um droogä!)

gunner
12.08.2004, 14:18
salü zämä

kännt öper vo eu ä hiphopcombo us düütschland wo lsd heisst? han bis jetzt zwei tracks uf ältärä mixtapes ghört aber no niä irgend än release oder so xeh/gfundä... weiss da öper bscheid? im liäd sägäz sowas wiä "lsd - deutschen hiphopveteran'..." meh chuntmr leider grad nöd in sinn.

merci und susch isch päch xi.

thieu
12.08.2004, 14:22
Was vers Mixtape? Will bi miär liitet da öi nu swo eppis, aber weiss gat nit won i müäss afah süäche? Hä va dene ganz sicher öi swo äs Liäd zring?

Was ver es Umfeld?

gunner
12.08.2004, 14:33
s'sind zwei ziemlich alti tapes, so ca. vom jahr 1995. s'eintä heisst german-skills und s'andärä weissi nüm bzw ich muäs dihei nahluägä. beidi vom tyke one us sh (vermuätlich nöd so bekannt, abr uf hiphopstore giz zur zyt äs paar neueri tapes vo ihm). umfäld weissi leider au nöd genau, muäss nomal genau inälosä (isch scho länger här...) ich glaubs si erwähnäds irgend wo mal no...

ez chuntmr no än teil vomänä hook in sinn...(isch glaubs chli klaut :):
this is a story that must be told about two cool brothers... blablabla

edit: ez stimmt dhook glaubs... so ungefähr...

popel
12.08.2004, 14:36
...yo, han zwei schiibä vo dänä, en ep (6-track, ohne titel) und ihri lp >watch out for the third rail< ...
beidi sind usem 91gi und uf >rhythm attack< ussächo ...
die jungs (sind glaubs es trio gsii?!) räpped uf english (also mer ghöört halt scho rächt guet dassi düütschi sind, he he he) und sind glaubs vo bonn gsih, isch rächt oldskuulig das ganzi ... muesch meh wüssä?

.......gnüüsed s'wätter.........

gunner
12.08.2004, 14:47
ey popel,
merci fürd info! genau das ischäs, s'sind glaubs drü jungs xi; minäs wüssens hänz au ab und zuä düütschsprachigi räps dinä gha... ja scho mr ghörz rächt guät...:) diä zwei tracks won ich kännä sind mehrheitlich düütsch -ussert ebä ein hook-... han numä dänkt vilicht ischs öpertem bekannt. häsch grad no ä träcklist däzuä? wänis würd xeh chämzmr sicher wieder in sinn welli liäder dasäs sind. ebä, ich kännä ja numä zwei... abr beidi chömäd no fresh inä!

popel
12.08.2004, 15:04
..ep:
a) i'dont care a rap
b) (watch out for) the third rail
c) who's doper?
d) offense of the dope overlords
e) verbal penetration
f) accompagnato

..lp:
a) competent
b) rhythm attack
c) blackvinyl on defense condition
d) movin'on
e) poetical justice
f) brand new style
g) bilateral world
h) stop being a fool
i) jazzy move
k) watch this event
l) this beats are legal
m) i don't care a rap
n) can't cope with my dope
o) kickin'the facts
p) criticism
q) king of swing
r) enter the double h
s) the afterword

plus no acht (8) skitts....sie händ au e grossi afinität zum echtä funk kaa (weis nöd öbs die no gitt?!), dä maceo parker isch uf eim track und vom georg clinton händs au züügs gnoh...scho so.....

smooth
06.11.2007, 16:10
tschjea...

gar ned gwüsst hets je en thread geh zu dene..

check www.rickski.de

und am 5 jan esch de herr denn im flössi genau de rechtig ort für die alte herre wo die no kenne :D :D

aber ha mol was ghört es get es neus tape met u.a beginner etc...

@ popel hesch die teils no?

Madsen
06.11.2007, 17:08
die hend doch es album dusse gha... isch en 4 sitige artikel im jubiläums-juice gsi..

irgendwie öbbis mit train und thought glabs oder so... kein plan.. :D

übrigens isch das nidmoll e wirklichi crew gsi.. oder jedefalls hei sech die zerstritte irgendwen.. naja.. kein plan 2.. no umegrüsle vorem fürabe :kiffer:

popel
06.11.2007, 17:19
Original geschrieben von smooth [B]@ popel hesch die teils no? /B]

yes sir, no ume, wieso? :D

the_rawk
06.11.2007, 18:43
Original geschrieben von gunner
s'sind zwei ziemlich alti tapes, so ca. vom jahr 1995. s'eintä heisst german-skills und s'andärä weissi nüm bzw ich muäs dihei nahluägä. beidi vom tyke one us sh (vermuätlich nöd so bekannt, abr uf hiphopstore giz zur zyt äs paar neueri tapes vo ihm). umfäld weissi leider au nöd genau, muäss nomal genau inälosä (isch scho länger här...) ich glaubs si erwähnäds irgend wo mal no...

ez chuntmr no än teil vomänä hook in sinn...(isch glaubs chli klaut :):
this is a story that must be told about two cool brothers... blablabla

edit: ez stimmt dhook glaubs... so ungefähr...

du sprichts vom feature auf dem fader gladiator album: der innere kreis. der track heisst lsd story.
riesen lied.

gunner
07.11.2007, 16:01
Original geschrieben von the_rawk
du sprichts vom feature auf dem fader gladiator album: der innere kreis. der track heisst lsd story.
riesen lied.

hehe.. das glaub ich ja nöd.. wär grabät dänn da no idä tüüfänä vom aight-forum..

genau das ischäs!

danke euch allen!

:D

t-milian
07.11.2007, 19:20
WATCH OUT FOR THE THIRD RAIL ist ein klassiker.ein meisterwerk der produktion.VOLLgepapackt mit dopen breaks und loops.

ein meilenstein des europäischen hip hop.