Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : breiti Jeans für Girls

re_intentions
17.02.2006, 16:02
Hey Girls

Bin sit 2 Täg verzwiflet am langi breiti Jeans sueche. Uf www.danielabaumann.ch gits setigi aber möcht doch nöd wie baumann-Tussi umelaufe. Und scho gar nöd eusi ganzi Crew. Wär genial es par Onlineshops z'entdecke wos au sicher öpis druf hät. Wänn möglich e Site us Europa, da chunt dä Versand nöd ganz so tüür.

Merci im Vorus.

Carpe Diem

Re

Phôe
17.02.2006, 16:06
also i mine (lang zruggligende:D) baggy zite hanich das eigentli vill eifacher gmacht: gasch id migros,manor was weiss ich und chaufsch eifach paar stinknormali herre jeans im 44i oder grösser...

subtile
17.02.2006, 16:09
www.dasoul.ch :p

spinas_lexx
17.02.2006, 16:16
Original geschrieben von Phôe
also i mine (lang zruggligende:D) baggy zite hanich das eigentli vill eifacher gmacht: gasch id migros,manor was weiss ich und chaufsch eifach paar stinknormali herre jeans im 44i oder grösser...

herre? :D ich chum det nöd mal ine :D

han etz relativ breiti hose vom h&m, so s'42i, langet au :D

Harris
19.02.2006, 23:52
Original geschrieben von re_intentions
Hey Girls

Bin sit 2 Täg verzwiflet am langi breiti Jeans sueche. Uf www.danielabaumann.ch gits setigi aber möcht doch nöd wie baumann-Tussi umelaufe. Und scho gar nöd eusi ganzi Crew. Wär genial es par Onlineshops z'entdecke wos au sicher öpis druf hät. Wänn möglich e Site us Europa, da chunt dä Versand nöd ganz so tüür.

Merci im Vorus.

Carpe Diem

Re

mhhh....Fraue i Baggys findi voll wüäscht!

eMKay
20.02.2006, 00:03
du findsch über all baggies! lueg chli ume..

gahsch inän hip hop lade, findsch breiti carhartt hose für chicks..

gahsch in skater lade, findsch geili nikita hose für chicks.. kombiniersch sie mit geilä nike or adidas sneakers und äs geils sportlichs oberteil, scho ischs nüm skater like!

lueg chli ume! und z'bern findsch so oder so geili baggies!

ich weiss gar nöd was für äs problem du häsch, zum sötigi hose z'finde.. :hmmm:

@subtile.. ich gseh nur ängi hösli uf därä page.. hehee.. ;)

@harris.. je nach däm öbs einere stoht oder nöd, gsehts nöd wüescht uus! s'hät style.. aber ebe, spielet vieli faktore ä rolle!

Harris
20.02.2006, 00:24
Original geschrieben von Planet MK

@harris.. je nach däm öbs einere stoht oder nöd, gsehts nöd wüescht uus! s'hät style.. aber ebe, spielet vieli faktore ä rolle!

Es git sicher Fraue, denä stoht da und mit de Faktore gib der au recht. Aber da woni amigs im Usgang gseh findi wüäscht. Mini Fründin het au breiteri Hose, aber es sind halt eifacht ned voll Baggys, eifacht locker und gsytlt.

eMKay
20.02.2006, 00:32
Original geschrieben von Harris
Es git sicher Fraue, denä stoht da und mit de Faktore gib der au recht. Aber da woni amigs im Usgang gseh findi wüäscht. Mini Fründin het au breiteri Hose, aber es sind halt eifacht ned voll Baggys, eifacht locker und gsytlt.

hehe..ja da häsch scho rächt! amigs mueni mer an kopf fasse wege gwüsse chicks! ;)

ahaa.. ja verstoh was d'meinsch! so easy style isch au geil.. wenns nöd voooll baggy isch..

Grüeni
20.02.2006, 00:46
Hähä, muass jo so si, dass d'Ex vum berüahmtischta DJ vur Schwiiz a Hip Hop Diva isch :p

SCREWD
20.02.2006, 00:56
1. isch sie mini Frau
2. öhm, berüehmt? hahah merci
3. isch sie eifach e DIVA

Jimi Jones
20.02.2006, 00:57
Original geschrieben von SCREWD
1. isch sie mini Frau

:wixer:

Akkema
20.02.2006, 00:58
1. isch sie mini Frau

:D :D

SCREWD
20.02.2006, 01:00
:D jo jo ich find mich jo au schnüggelig

Akkema
20.02.2006, 01:05
:D jo jo ich find mich jo au schnüggelig

ich dich na viiiiiel meh! :p

...also ich find baggys geil!

SCREWD
20.02.2006, 01:10
ich kenn öbber wo di no viel schnüggeliger findet als du mich... heheh

gruess vom gärtner........ ;)

on topic:

baggys sind sexy, chunnt aber au immer uff de typ frau a...

mini z.b. cha azieh was sie will, ich find sie immer bezaubernd...

hach

RÄGEBOOOOOOGE

MFDY
20.02.2006, 01:16
genau, da gibi de phoe rächt, wännd jeans wetsch.

Aber he, probiers mal mit baumwull baggys,
erstens sinds bequemer zweitens sinds liechter und drittens gsehnds geiler us

:D

piranha
20.02.2006, 11:36
find baggys eigentlich no isi.
finda aber, vorallem bi fraua, altersbedingt. wür glaubs hüt nüma mit baggys umalaufa....weiss au nit. frühaner tagtäglich.
aber dia rota vr baumann sind jo voll fresh!
wenis amigs trait han, hani usgseh wiana junge....määäääää
:(

re_intentions
20.02.2006, 12:04
Original geschrieben von piranha
find baggys eigentlich no isi.
finda aber, vorallem bi fraua, altersbedingt. wür glaubs hüt nüma mit baggys umalaufa....weiss au nit. frühaner tagtäglich.
aber dia rota vr baumann sind jo voll fresh!
wenis amigs trait han, hani usgseh wiana junge....määäääää
:(

Merci

Bisch mal öper Wo d'Site agluegt hät und gseh hät was ich sueche. Also du findsch die Jeans beschisse und würsch es au scheisse finde wänn e Fraue Crew mit däne On Stage isch? Die träg ich i dä Freizit natürlich nöd. Sueche aber immer no, dänn d'Agabe vo dä anderne helfed mir nöd würklich witer. Ich wet ja dä Bund vo dä Hose nöd i dä Chnü une ha. Und anderi find ich natürlich scho easy, aber um die gahts ja nöd.

Di rote sind eifach vo UFO und das mag ich halt nöd so.

Greetz

Phôe
20.02.2006, 12:06
olmo oder metro?

det findsch doch sicher was?!

piranha
20.02.2006, 12:14
Original geschrieben von re_intentions
Merci

Bisch mal öper Wo d'Site agluegt hät und gseh hät was ich sueche. Also du findsch die Jeans beschisse und würsch es au scheisse finde wänn e Fraue Crew mit däne On Stage isch? Die träg ich i dä Freizit natürlich nöd. Sueche aber immer no, dänn d'Agabe vo dä anderne helfed mir nöd würklich witer. Ich wet ja dä Bund vo dä Hose nöd i dä Chnü une ha. Und anderi find ich natürlich scho easy, aber um die gahts ja nöd.

Di rote sind eifach vo UFO und das mag ich halt nöd so.

Greetz

isi. mol on stage isch denk voll isi! eba du seisch jo du traisches nit sus ir freiziit. dän isch jo au isi.
nö finds nit beschissa. voll isi. kanns eifach nüma alega.also piiiiiiiis:D

la Queen
20.02.2006, 13:05
aso möchteder sotig baggies wie die rote?aso so ähnlich?
die giz i allne farbe...olivgrüen sinds na geil.
sind eilich vo amiland aber in thun oder so giz e tanzschuel wo die glaubs verchaufed.
zum tanze sind die hose hammer....gseht voll geil us.
aber in züri chasch die sicher au chauffe....
tätä aber wüki ma ines wahrehuus ga.eifach xxl zie den gsehts ähnlich us und isch billig.

re_intentions
20.02.2006, 16:40
Original geschrieben von la Queen
aso möchteder sotig baggies wie die rote?aso so ähnlich?
die giz i allne farbe...olivgrüen sinds na geil.
sind eilich vo amiland aber in thun oder so giz e tanzschuel wo die glaubs verchaufed.
zum tanze sind die hose hammer....gseht voll geil us.
aber in züri chasch die sicher au chauffe....
tätä aber wüki ma ines wahrehuus ga.eifach xxl zie den gsehts ähnlich us und isch billig.

Saletti

nei möcht ebä nöd setig roti sondern jeans wie uf www.danielabaumann.ch

Aber so wies usgseht weiss niemert wos setigi frauehose git. Ussert det bi dä danielabaumann.

re_intentions
20.02.2006, 16:43
Original geschrieben von Phôe
olmo oder metro?

det findsch doch sicher was?!

ok, sueche däm fall mal im olmo oder metro. Im Olmo häts aber leider nöd so viel Sache für d'Girls. Aber versueche chan ichs ja mal. Metro? Hmmm, villicht. Jeans wird wie gseit schwirig werde. Han nämlich scho mal gsuecht det.

Villicht isch din Tipp ja supi, dänn meld ichs dänn :-)

frenchrap
20.02.2006, 19:08
isches de soo shlimm e danielabaumann hose z trägä? i mein shlächt xehnds nöd uus, und shiss druff wenn bitches wie die dete so was träget. es kännet ja nid alli die hose margge (jede fall ich nöd, ussert i ha sie mal bim colombo tanzkürs bim cinemax hinde dra xeh gha das es par ladys die agha händ..) wenns praktisch isch zum träägä, wiiso nöd? vom priis här isch nöd shlächt, ussert du fingsch was billigers..aber dänkes weniger..

wenn keni anderi wahl häsch de würi die hose bstelle und dmarkezetteli vo d.baumann wegneh *g* :D

Dominho
21.02.2006, 22:45
Es isch jo izzy de Baggy style bzw. skate style als chic durezmache.. Abr das mit 13-16 Und ich denk den söt jedi Frau ihren eigne style finde. Wens das isch wo ihre gfallt, Ok.. JEDEM DAS SEINE! Doch wie seit mer so schön: "Kleider machen Leute" Und wen e frau mit 20 Na mit Baggys und me Nikita libli umelauft, dezue na Etnis schue het und farbigi schuebändel, den mached sich d lüüt hald scho ihri eigne Gedanke über die fraue;).. abr ebe, jedem das seine, söll jede so umelaufe winer sich wohl fühlt,^was für stofffätze das au immer sind..

PiiZ:bounzi:

re_intentions
22.02.2006, 09:27
So liebi Lüüt

Han jetzt doch d'daniela baumann Hose bstellt. Und für alli wos nonig gschnallt händ. Ich han die Hose nöd gsuecht zum die i dä Freizit alege sondern für On Stage. Und für das isch es eifach geil. Ich schiss uf das wo anderi säged es gseht guet us oder nöd. Ich finds geil und so isch es au :-)

Merci nomal für eui lieb gmeinte Tipps.

Cya

piranha
22.02.2006, 11:34
Original geschrieben von Dominho
Es isch jo izzy de Baggy style bzw. skate style als chic durezmache.. Abr das mit 13-16 Und ich denk den söt jedi Frau ihren eigne style finde. Wens das isch wo ihre gfallt, Ok.. JEDEM DAS SEINE! Doch wie seit mer so schön: "Kleider machen Leute" Und wen e frau mit 20 Na mit Baggys und me Nikita libli umelauft, dezue na Etnis schue het und farbigi schuebändel, den mached sich d lüüt hald scho ihri eigne Gedanke über die fraue;).. abr ebe, jedem das seine, söll jede so umelaufe winer sich wohl fühlt,^was für stofffätze das au immer sind..

PiiZ:bounzi:

do stimmi diar zua. han aber immer no nikita clothes a :D
hehehehehehehehehe:p
sus aber aständig!:hippie:

JFM
22.02.2006, 12:05
[QUOTE]Original geschrieben von re_intentions
[B]So liebi Lüüt

Han jetzt doch d'daniela baumann Hose bstellt. Und für alli wos nonig gschnallt händ. Ich han die Hose nöd gsuecht zum die i dä Freizit alege sondern für On Stage. Und für das isch es eifach geil. Ich schiss uf das wo anderi säged es gseht guet us oder nöd. Ich finds geil und so isch es au :-)

Merci nomal für eui lieb gmeinte Tipps.

check ds nächscht mau "Da Spot"!
Näbe olmo...
peace jf

CroWny
22.02.2006, 14:57
do hets nomeh...

http://www.frontlineshop.com/SID=sifb0134c1ca30e2ddf78ac283c3841c/index.php?screen=wo.product&TreeNodeID=306684

http://www.frontlineshop.com/SID=sifb0134c1ca30e2ddf78ac283c3841c/index.php?screen=wo.product&TreeNodeID=306683

http://www.frontlineshop.com/SID=sifb0134c1ca30e2ddf78ac283c3841c/index.php?screen=wo.product&TreeNodeID=243979

au wennd scho bsellt hesch...sin no chillleg...

salä