Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : KRS ONE vs nelly


smooth
12.08.2004, 15:42
das de krs one de nelly i sini tracks zum teil battle wüsse mer, aber de krs one het nun glaubs de nelly usegforderet, für es richtigs battle...weiss öppert über das battle meh? ...wär sicher no interessant...esch das nur es grücht, oder esch das würklich so?? has ergendwo mol gläse....

Aurel
12.08.2004, 15:43
Original geschrieben von smooth
das de krs one de nelly i sini tracks zum teil battle wüsse mer, aber de krs one het nun glaubs de nelly usegforderet, für es richtigs battle...weiss öppert über das battle meh? ...wär sicher no interessant...esch das nur es grücht, oder esch das würklich so?? has ergendwo mol gläse....

die beide händ scho lang beef und dissed sich scho sit jahre gegesiitig... es live-battle allerdings wäri de absoluti burner...

ich glaub de nelly würdi gwünne...:D

smooth
12.08.2004, 15:50
ich ha äbe ergendwo gläse, das es scho plant esch und au es date geht...esch jo verständlich das de krs one met dem beef het...mer chönte das in Deutschland mache, met absolute beginner vs sido...:D

aber wär sicher hammer so es live battle...was de krs one cha zeigt er jo uf sinere live platte...:respect:

mo'
12.08.2004, 15:55
kompletts unverständnis vo mire site für das battle! i meine, was gits da überhoupt z'diskutiere?? dr KRS het settigs nicht im geringsten nötig u bewegt sech uf emne liecht angere level...!

smooth
12.08.2004, 15:59
nöö ich persönlich finde es gut, wenn wiedermal öffentlich "gefickt" wird..:blingblin

Aurel
12.08.2004, 16:00
Original geschrieben von mo'
kompletts unverständnis vo mire site für das battle! i meine, was gits da überhoupt z'diskutiere?? dr KRS het settigs nicht im geringsten nötig u bewegt sech uf emne liecht angere level...!
wieso ned? king of the old school vs. the king of de new school... :D :D

Gate17
12.08.2004, 16:19
geil mann, nelly!!
hoffentli het er au gnuäg pfläschterli im gsich,
süsch het er jo sowieso kein stich...:D

MacKah
12.08.2004, 16:28
Original geschrieben von Aurel
wieso ned? king of the old school vs. the king of de new school... :D :D
ich hoff bim king of the newschool herrsch ironie :rolleyes: :D

Aurel
12.08.2004, 16:29
Original geschrieben von McKah
ich hoff bim king of the newschool herrsch ironie :rolleyes: :D

erwartisch ja wohl ned wörklech en antwort oder?

MacKah
12.08.2004, 16:31
Original geschrieben von Aurel
erwartisch ja wohl ned wörklech en antwort oder?
ich trau dr vill zue aurel :p neinei isch scho ok ;)

Stylebock
12.08.2004, 18:19
Original geschrieben von Aurel
erwartisch ja wohl ned wörklech en antwort oder?

eh ischs Ironie...King of the New School isch dr Puffy... :D

rm
12.08.2004, 18:35
naja krs one het sich glaub chli z fescht ufgregd. muss nöd umbedingt sie das de kris schüss id richtig nelly git, de nelly ischs nöd wert.

COMANCO
12.08.2004, 18:53
Ich finds jammerschade dass Chris überhaupt jemals reagiert hat. Wenns einer nicht nötig hat dann er. War nicht sehr clever, denn Nelly hat viele Groupies und Fans und jeder der für Parker's Alben Geld ausgibt leistet indirekt einen Dienst an die Strassengemeinschaft. Einfach nur schade, dafür hat er mit KEEP RIGHT wiedermal was rausgebracht, das sich durchaus auch beattechnisch sehen lässt.

Aurel
12.08.2004, 18:54
Original geschrieben von slanGRover
eh ischs Ironie...King of the New School isch dr Puffy... :D

haha... slang du witzbold... de montell jordan hets uf jede fall mal im ernst gseid! hehe...

FicDic
13.08.2004, 08:52
Original geschrieben von COMANCO
Ich finds jammerschade dass Chris überhaupt jemals reagiert hat. Wenns einer nicht nötig hat dann er. War nicht sehr clever, denn Nelly hat viele Groupies und Fans und jeder der für Parker's Alben Geld ausgibt leistet indirekt einen Dienst an die Strassengemeinschaft. Einfach nur schade, dafür hat er mit KEEP RIGHT wiedermal was rausgebracht, das sich durchaus auch beattechnisch sehen lässt.

also iiich find's guät das dä krs dä nelly immär dissd... muäs ja öppär machä... all andärä hohlchöpf würäd sowas gar nöd machä, obwohl's in sehr wahrschiinlich au nöd würkli gern händ...
abär dä krs hät scho rächt, dä nelly isch echt ä pussy...

abär eh, was isch jetz mit dem datum???

FicDic
13.08.2004, 08:56
muahahahaha

Letzte Woche gab ja KRS-One in einem offziellen Presse-Statement bekannt, dass er nicht ein Beef mit Nelly hat, und das er sich aus diesem Gedisse raushalten will. Doch dieses Statement scheint schon wieder veraltet. Nun erschient Nelly in einem Remix von Freeway's "Roc the Mic" (feat. Ali & Beans), in dem er einige Rhymes gegen KSR-One abschoss. Aber diesmal fiel dwer Name von KRS-One eindeutig.
Hier ein Ausschnitt aus den Lyrics:

"I strike a nerve and old mc's wanting to come back/
I had respect and it lost; and that's that /
K - No one here even said your name /
R - You really feeling guilty about something man /
S - sad to see you really just want this /
One more hit; please please /
You the first old man to get a rapper's pension/
No we ain't system call this mic invention /
Snitchin? Matter fact stay the fuck out the kitchen /
Nelly cookin with too many dimensions /
Mid west, and we aim about mid chest /
Duked on my side, too many in my tribe /
Coupe outside who the fuck want a ride?"

Doch das ist nicht alles. KRS-One erfuhr sofort von dem dies und lies das ganze natürlich nicht auf sich sitzen. Bei einer Live-Performance antwortete er mit einem Track namens "Real HipHop".


und da no d'träcks:

nelly shizzäl
http://urban.mvremix.com/media/rams/rocthemicremix.ram

the real hip hop is over here :) huärä geils mixtape...
http://urban.mvremix.com/media/rams/krsovah.ram

abär ebä... das isch ja scho äs ziitli her... das händ's im jahr 2002 gmacht... vomänä neuä battle (live battle) hani nüt ghört.

MacKah
13.08.2004, 09:02
Original geschrieben von FicDic
muahahahaha




und da no d'träcks:

nelly shizzäl
http://urban.mvremix.com/media/rams/rocthemicremix.ram

the real hip hop is over here :) huärä geils mixtape...
http://urban.mvremix.com/media/rams/krsovah.ram

abär ebä... das isch ja scho äs ziitli her... das händ's im jahr 2002 gmacht... vomänä neuä battle (live battle) hani nüt ghört.

ach verdammt, hätt das gern glost, ha aber kei real player im gschäft :(

Moongod
13.08.2004, 10:45
ich finds peinlich und respektlos von nelly... erst seit ein paar jahren im biz und legt sich mit einer legende an...


wenn es so weiter geht, disst demnächst j-kwon noch lord finesse...:rolleyes:

COMANCO
13.08.2004, 23:24
@FicDic

Für mich ist der Dissende der Hohlkopf. Schweigen würde Chris mehr bringen. Ansonsten kann ich auf deine wenig greifenden Argumente beim besten Willen nicht eingehen.

@Moongod

Leider existiert das Wort "peinlich" nicht in meiner Welt, doch irgendwie fühle ich dich.....Was meinst du was für eine Haltung für KRS besser ist? Schweigen und mehr sagen als mit sämtlichen Worten oder viel Wörter brauchen um nicht viel mehr zu erreichen als seine "Ehre" zu verteidigen?

mc rassko
13.08.2004, 23:39
de nelly dörf höchstens d'schuhe vom one putze

snub
14.08.2004, 00:02
han das nüme richtig in erinnerig, aber hätt das au öppiz mit dere session vom nelly bi sonere radio-show, "felly fel" oder so öppiz ztue? :o
Han das ebe mal ghört, aber weiss nüme um wases dete gange isch..

Moongod
16.08.2004, 10:56
Original geschrieben von COMANCO

@Moongod

Leider existiert das Wort "peinlich" nicht in meiner Welt, doch irgendwie fühle ich dich.....Was meinst du was für eine Haltung für KRS besser ist? Schweigen und mehr sagen als mit sämtlichen Worten oder viel Wörter brauchen um nicht viel mehr zu erreichen als seine "Ehre" zu verteidigen?


Schweigen!!!!

COMANCO
19.08.2004, 18:13
Meine Meinung...!!:jaja:

BIONIC BOUNCER
19.08.2004, 18:20
s`resultat vo dem beef/battle isch s`glich wie wennt e gurke gege en mixer is renne schiggsch....vowege king of de new skool:p

COMANCO
21.08.2004, 18:25
:) Gutes Beispiel. Treffender als "Gurke" geht's nicht!