Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mein erster beat

nise
12.08.2004, 22:50
nach däm i gescht s erscht mol biz ärnsthaft mit reason umegspielt ha und irgend öbber mol gfunde het es wird z wenig zeugs postet, hani dängt ich due euch mol chli mit emene dwyck remix terrorisiere. ha irgendwie kei bessers accapella gfunde und dr beat isch au noni das wahre, aber s klavier sample het mr irgendwie gfalle :)

aregige? (oder sölli s reason besser wieder lösche und iebe cutte?)

i love file size restrictions (http://rmx.artcore.ch/nise-dwyck-remix96.mp3)

Fletsch
12.08.2004, 22:53
Geile Beat! passt herrlich zum Abig für zum ischlafe. schön still und ruhig..! *schnarch*

nise
12.08.2004, 23:00
du bisch jo tönder undgeduldig...
dä scheiss do bi aighgenossen hets file nid welle frässe also hanis bi mir sälber miesse ufelade!

also, wenn noni ipennt bisch, suuuuuuuge ;)

ich fühl mi richtig guet, s alldonstigliche besüfniss in dr kupple mit ere kreative session gwächslet, hehe

Fletsch
12.08.2004, 23:13
De Beat findi na rächt chillig!! Aber wie du gseit häsch, S Acapella passt irgendwie nöd so dezue!

Mus morn mal na gnauer drilose für bessers Feedback! Aber s Reason lösche würdi sowieso nöd ;) Chunt scho guet..!

nise
12.08.2004, 23:17
wobi bim guru sim part tönts eigentlich guet wenn mi frogsch...

nise
13.08.2004, 12:11
ini mini meini mooo

you wish that you could come into my neighborhood...

Stylebock
13.08.2004, 12:17
voll easy dä Beat, gmüatlich aber kunnt scho guat! witerso!

Hortkind
13.08.2004, 12:55
Ich find´s geil... wieviel bpm hat das Teil?

#ChRüSiMüSi#
24.08.2004, 12:40
aso dä beat älei findi nöd übel.. ne eigenlti finden guet =)
wiiter so

SCREWD
24.08.2004, 14:54
ich find de beat au geil....hett öbbis speziells wo flasht....glaub es isch das piano oder so :-) chunnt guet so, ich würd dir empähhle, eher mit em beatproduce wiiterzmache *g*

konfus
29.08.2004, 04:04
er isch eigendlich nöd schlächt, aber huere langwiilig arrangiert. törft nochli spezzials drin ha. gueti ahsätz sind jedoch vorhande!

LAN
29.08.2004, 10:56
ds isch sone chillout-outro-beat. aber aus beat zum rappe bis itz nonid z bruche.
wie obe scho gseit worde, sött no chli abwächslig dri, s paar breaks oder ja, weiss onid, eifach mau chli probiere ^^

aber är isch sehr schön und usgliche, da muesme säge: props

spenzasequenza
29.08.2004, 22:28
ich finds vorallem luschtig dass en hiphop beat quasi ganz ohni snare drum üs chunt! *g du hesch eifach di kicks uf 1, 2, und 4 gsetzt (??) und (!!!) plus das offbeat klaviär-> genau reaggea styles...

nise
30.08.2004, 10:07
ich ha nie öbbis drvo gseit, dass es söll en hiphop beat si.
sowieso hiphop dies hip hop das. d musig,dasch dr spass
;)

s sample isch ¨übrigens au vonnere reggae platte...

Hortkind
30.08.2004, 10:47
Original geschrieben von nise
ich ha nie öbbis drvo gseit, dass es söll en hiphop beat si.
sowieso hiphop dies hip hop das. d musig,dasch dr spass
;)

s sample isch ¨übrigens au vonnere reggae platte...

Ist zwar n hiphop-forum... :hmmm:

aber trotzdem:
WORD!!!!!!!!!:yeah:

nise
30.08.2004, 17:28
beat nr2 (http://rmx.artcore.ch/nemo-here.we.go.remix.mp3)
do nomol e beatIDEE.
z.t. die gliche samples, no keis arangement.
chli experimental styles.

und dr beat hinkt am schluss hindedrii, aber isch so e schnäll schnäll aktion gsi, ha grad kei zyt me alles no 3x z mache :/

peez

nise
31.08.2004, 00:09
nur dr beat (ohni dr urs, hans und fritz)

Proof
31.08.2004, 00:14
Original geschrieben von nise
nur dr beat (ohni dr urs, hans und fritz)

mir persönlich gfallt das gequitsche nöd, aber suscht isch vorallems klavier no geil! söttsch vielliecht das gequitsche usenäh! jetzt chan ich fascht nöd schlafe... aber zum glück gits das klavier! hehe

naight foorP

nise
31.08.2004, 12:52
hehe, dä ton hani irgendwie krass gfunde, de premier het doch in eim beat au so e shokker dinne. aber är isch no chli luut in däre version, hanen jetzt liesliger gmacht, so dass är nur no unterbewusst ufmerksamkeit verursacht, hehe ;)

vom klavier gäbts no die ganz melodie, aber ich weiss nid öbi die sample cha, geil wär wenni öbber finde würd wo se cha yspiele, ha weder keyboard no entsprächendi skills...

isch vom joe hisaishi vom kids return (empfehlenswerter film!) soundtrack