Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : effektiv

fanatik mc
12.08.2004, 23:38
So han dänkt es isch mal Zyt worde eina vo mina Text is netz z'tue. Ich würd gern mal eui Meinig ghöre...
:kiffer:
Ich bin effektiv/meh als produktiv/und ich setzä ä hörbars zeichä/stellä mich dä Gfahr vo Haters, doch werdä nöd us weichä/blibbä felsäfescht uf minärä Spur/luegä uf d'Uhr/es isch Auguscht 2004/das isch das wonich lieb und präsentiar/
Hiphop fürs Herz vo Herzä/nimm Kritik inchauf sowiä schmerzä/.....

natürli gaht dä text na witer(3,4strophana), doch mag nöd dä ganz text ina tippa(mit mim 3Fingersystem:).

---------------------------------------------
FANATIK mc

chaib
13.08.2004, 00:45
Original geschrieben von fanatik mc
natürli gaht dä text na witer(3,4strophana), doch mag nöd dä ganz text ina tippa(mit mim 3Fingersystem:).

---------------------------------------------
FANATIK mc

:wtf: was wötsch denn do huere minimalischt ? sorry aber was erwartisch ?

natürli würdi ez gern kritik schribe, aber mag jetz nöd alles tippe.. mit mim 10-fingersischtem....

:nutkick:

PS: sorry aber jo...

sha
13.08.2004, 01:14
scho mol öppis vo chli attraktiverer gstaltig ghört?

scho mol öppis vo zilelängi ghört?

scho mol öppis vo double-rhymes ghört?

scho mol öppis vo sinn ghört?

scho mol öppis vo "ech sett ned frömdwörter benötze, wen ech die au em normale rede ned bruche ond si scho gar ned inetue, das ech äifach mol 2 frömdwörter em text han, wo sech sogar no (es berebetzli) räimed?

jo, das wär so zemlech was i z säge hätt

dizz
13.08.2004, 07:16
nnnnaja...
erschtens! : sauchurz.
zweitens wiä scho agsproche zielelängi au aluege und double rhymes dribringe.. und wsichtigscht, dass de huere tegscht au sinn macht. i mein, über was willsch du i dim text was ussege? dass du de geilscht rapper uf de welt bisch und eifach spass am räppe hesch?..
i würd zersch mol no es paar textli meh schriebe und halt das zu herzä ne was anderi do ine a dim text kritisierend, denn.. nocheme zytli wenn du selber zgfühl hesch, du hegsches chli besser im griff stellsch en ganze (!) text ine, mit meh als nur 4-5 lines. und immer drablibe.. üebe üebe üebe.
und au luege wiä das ganze würd töne wenns rappsch. bi dim textli chani mir dass jetzt ned würkli guet vorstelle :wtf:
aber eifach drablibe. mini kritik söll nöd irgendwiä e aficki si, sondern halt eifach kritik!
peace out