Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : j'aime la bö part II

spenzasequenza
13.08.2004, 00:49
Sooooo. also jetz di definitivi und vil bessäri version vam scheem la bö! diz mal inklusive chupa capra!! und sogar där thiö und där spenza chumunt z wort (odär so)! äs sugus fär z ohri!
check ça!!

www.gantlihof.ch/SOUND/scheemlaboe.mp3

hiitu het d schtubu gebrännt!! fiiiaaaaa!!¨hehe...
vil gschpass mit dem ding

thieu
13.08.2004, 00:53
*sing* pütä schäm le thiö...

Nei im Ernscht, isch es wilds teilti worde.... und hät öi en paar Sache dri wo vorer si kritisärt worde... Oder z mindets der Versüäch...

Und ich hä öi nu eppis derfä höire!!!!!!! :cool:

scope
13.08.2004, 01:05
der franzos passtmer nid so. lose ou süsch nid sehr gern franzrap.

aber der beat isch killer! respect (und zwar mad respect) a dä wone bastlet het....

der erscht schwizerdütschrapper fingi o guet.

när wider di französische cheibe... passe mer geng no nid so

aber isch uf jedefau e wunderschön clubtouglechi sach. und i würd mer auso d'maxi zieh wenns es instrumental druff hät.

fazit: cooli partynummere. aber mi aus nid-französisch-loser (hörer nicht verlierer) chunt das züg haut chli unpassend ufne sone wunderschöne beat

thieu
13.08.2004, 01:19
@Scope

Der erst Part isch Franz, der zweite Tiitsch und der dritt Part isch portugisisch... Nur so nebebii!

Ah und Röfrä sind eigentli öi nu Welch... Me oder weniger...

FunkyAdmin
13.08.2004, 01:32
Hammergeiler track !! :D Is echt hammer , der franzose gefällt mir eigentlich ganz besonders aber franz rap iss mir halt auch näher weil bin ja eigentlich n genfer ... iss echt n burner der typ , putain ta une grosse voie man !! j'aime la beeeuuuh , put1 jaime la beu , YEAH ! Wie heisst der ? der schwytzer iss auch fett aba der franzose bringt den track mehr so richtig in fahrt..

der beat iss erste sahne , mag eigentlich nicht so den club mässigen scheiss aber das iss echt cool..würd ich auch gern mal im club hören , hehe...

Urs Schmid
13.08.2004, 09:50
So Hächte, mal wider en 1A-Buttischiittler üsem Tal!

Beat het gigwune, ds Dävi öi numal sit der letschte Version... und dr Chupa chunt äbefalls gidige (uber z Willi müess me appa eh nix säge... jaja, und öi z Mitgigröhl vam Thieu und Spence passt.)

Rundi Sach wie en formvollendete Schnuderpöge, das!

Näbebi:

Der Wälsch Typ isch dr 45 Degree (oder wie öi immer me dass üf Wälsch schribe mag) - aber der wird schi appa eh nu sälbsch z Wort mälde...

Also ich bi zfride mit ew...

fReEMaN
13.08.2004, 12:19
gopf isch där hammer!

bi fasch vam hockär kit..
dope shit usär baschtlstubu..

willi, dävi und chupa brännunt rächt..

und där beat, tja, was solli da nu sägu.. geils didge :D

hammer spenza!

marcoke
13.08.2004, 12:51
hammerkrass, komplimänt

git nüüt uszetzä

chömed doch widr mal in holästei glarus mit denä tracks! isch ja nöd wiit;)

FicDic
13.08.2004, 13:10
@spenzasequenza: isch de beat vo diär? wänn ja:
du bischän. ich schwör! nei, ich schwör grad drü mal. wirsch du eigäntlich nanig gsuächt? vor alläm ab 3min 17 gseht mär dasäs eifach im griff häsch...

s'einzigä wo chli z'bemängälä wär, isch d'abwächslig im beat sälbär... also hmmm, wiä chammär das erchlärä...
dä beat isch au im refrain no glich (ussärt da das striichändä grüsch im hintärgrund)
äs stört zwar voll nöd, abär mär chönnt sichär no was machä.

Ruedi Snare
13.08.2004, 13:30
uaahhh spenza! würkli würkli fädd schissn! beat und raps (au dä franzschprächänd, wo am eintä oder andärä nöd zgfallä schiin...). balsam für mini arg schtrapaziärtä ghörgäng...

45°
13.08.2004, 15:22
yo lit! merci und öi merci dier spenza und dävi und chupa! ier sid mini jungs! Der track gfallt mer rächt güet vor allem will er so crazy isch!(vorallem am schluss) Das passt genau z'isch jungs!
ouaich refré, simer pour ce que ta dit! Ca me fais chaud au coeur d'entandre que q'elle q'un qui parle le c-fran me trouve quilletran au m.i.c!
peace
ps:spenza ha nur no welle säge LALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! aight!!! :D

K
14.08.2004, 11:07
:eek: ich ha gmeint das sig nüm steigerbar.. aber zeigsches wider mal :) ich seg scho lang du musch mal ernschter öbbis mache!

und no was: findes voll scheisse, das bi so hammer sachene im forum grad mal 10 antworte chämed.. aber det, wos ernschthaft öbbis azfigge und so git, grad 100! egal wie scheisse de track isch! :gay: aber ohni lache. voll schwul!
typisch
:(

Edit: spenza, :yourock:
dine fan ;)

xXel
14.08.2004, 15:14
yeah.. geit jo hert ab.. *sing* schem la bö, lalala *sing*

das wo der chef ober mir seit shtimmt leider:(

aber fetti props a euch... daaamn ;)

:dance: :yourock: :dance:

dergent
14.08.2004, 22:47
:eek: :eek: :eek: :eek:
damn derbe stuff jungs. räps burnend sowieso und d beat isch electronique nach minem gschmack :)

vorallem nach dene agsprochene 3:12 merkt meh dr spenz weiss, was es beditet ehn ahspruchsvolle beat z machä. spenz dü willsch jetzt nit nu eu in konkurrenz zu rjd2 tretä? :)

probs!

spenzasequenza
17.08.2004, 11:12
updaiiight!