Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : beschte koenschtler

doofs chend
13.08.2004, 02:13
aso, ich schribe jez de ganz shit zom dritte mol, wel ich be ergendwie ned faehig da z poste ohni en fehler ond wemer denn "zrogg" klickt esch de ganz kack waeg =)

waeis jo ned oeb da schomol gfrogt worde esch oder so, aber ich froge jez glich =)

wer fendet ehr de bescht rap-koenschtler oder di bescht rap-crew?

aso ich --<DILATED PEOPLES>-- :respect: :yeah: :yo:

wooooooohhooohhooooo het de babu bombestyle, ond woooohhhhooohoooo haend de rakaa ond de evidence hammerflow ond smoothi lyrics ond fetti rhymes, wooooohhhohooo!!

ond soscht fode schwiz esch t sektion ond tafs foll di grotte, ond au live! :respect:

ond soscht alli andere schwizer koenschtler wo ussagechraeftigi tracks haend, aber au alli koenschtler met loschtige tracks, die send au guet =) wiezombischbel s greis eis album, uuuhh, fett!! s esch ziit zom piramiide cheere!

ond vo duetschland fendi de curse hammer (ned alli lieder, aber zom bischbel feuer ueber deutschland esch edeledel) ond de topf. ond denn de track adriano-letzte warnung esch aefach hammer, hammer teggscht!

jo, da waers glaeb oeppe, meh chontme grad ned en sen, osser das alli art vo blackmusig hammer esch, fascht alles =)

EphToDaRhyme
13.08.2004, 02:39
Git massehaft däre Threads.. Suechfunktion benütze.. DANKE :)