Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wer hätte mer Respekt verdient?

smooth
13.08.2004, 10:40
tja...ihr kenne das sicher...er fende en crew voll geil, aber niemand kennt de scheiss (also fasch niemand) und ihr chönd das würklich ned so verstoh...ha mol wölle froge, wer denn nach eurem gschmack, sötte me respekt becho, oder au eifach bekannter si...

be mer fend ich soundproviders so en fall, asheru kenne jo ahnscheined au ned so vell, wie ich immer gmeint ha, denn au no Time machine, word association!!:bluepunk: !!! kennt glaubs fasch niemand... electic und/oder insight...

Map
13.08.2004, 10:44
Die Bitch wo im Büro Vis-A-Vis vo mir hockt, hätt meh Respäkt verdient. Aber nix da. Bruch se nur us Wixvorlag und i reduziere se uf Titte-Arsch-u-Blowjobmuu! :respect: für :blowjob:

FicDic
13.08.2004, 10:45
lewis parker...

smooth
13.08.2004, 10:50
huiui...super beiträge..:brille:

Map
13.08.2004, 10:51
Original geschrieben von smooth
huiui...super beiträge..:brille:

DITO! Remember: Es isch Frity. Nix Niveau meh.

scope
13.08.2004, 10:51
Big L - begriffet daser der dopest isch!

Scott Storch (producer) aui rede vom kanye west und är produziert glich die deftigste clubbeats (don't say nuthin' vo roots, LEAN BACK vo terrorsquad)

Brother Ali (het 2-3 hammerschibene dusse)

Eminem - dä siech wird soviu aus Scheisse häregsteut obwohl er GANZ KLAR eine vo de beste isch

Map
13.08.2004, 10:54
Original geschrieben von scope

Eminem - dä siech wird soviu aus Scheisse häregsteut obwohl er GANZ KLAR eine vo de beste isch

Tue s "Eine vo de Beschte" i "Dr Bescht" abändere und du hesch mini Meinig. Was nid söu heisse du söusch mini Meinig anä.

smooth
13.08.2004, 10:55
Brother ali ha ich erst eine scheibe ghört und ned so de hammer gfunde..muss ich denn mol no meh lose...

an Map...:rolleyes:

Map
13.08.2004, 10:58
A Smooth... :jaja:

Mora
13.08.2004, 10:59
definitiv ich!

nei, all wo hiphop ned missbruched und verstönd um was es gaht, nämli ned um geld, droge, gwalt oder autos, bitches und blingbling!

drosselbart
13.08.2004, 10:59
insight!!!

smooth
13.08.2004, 11:00
Original geschrieben von drosselbart
insight!!!

aiiiiight.....kennsch electric au??? esch jo au insight, kenne aber einegi ned...

Aurel
13.08.2004, 11:06
eminem isch eine vo de gröschte, aber z'wenig respekt? haha... verchauft am meiste platte vo allne, was willsch meh?

aber sound providers muessi zuestimme. sowas voneme sidefine album am start, nachdem ich jahrelang nix meh ha ghört vo ihne. insight sowieso, mit sinere electric company.
denn vielleicht no lüüt wie de m-boogie. aber vo dem hani au scho ewigs nüt meh ghört...
aaaabbbeeer... 7L & ESOTERIC, jean grae, goup home, jeru (da chief), joe budden (ohja, sis album isch viiieeel besser, als es dargstellt wird) und no öppe tuusig anderi meh...

smooth
13.08.2004, 11:09
Original geschrieben von Aurel

aaaabbbeeer... 7L & ESOTERIC, jean grae, goup home, jeru (da chief), joe budden (ohja, sis album isch viiieeel besser, als es dargstellt wird) und no öppe tuusig anderi meh...

group home fend ich ned umbedingt...jean grae sowieso...guet chunt jo es neus album prod. by 9th wonder, uf okayplayer...secher geil...joe budden ,cha ich au ned so vell afange, 7l + esoteric!!aight...neus album duss, wie esch das so?

Aurel
13.08.2004, 11:11
han erst 2-3 tracks ghört... aber die burned. neui lp sell anschiinend "soul purpose" und "dangerous connection" beid übertreffe... muessmers allerdings mal hole...

Dämon
13.08.2004, 11:14
vo mir us xehh ganz klar the motherfucker himself TIM DOG...

Moongod
13.08.2004, 11:20
canibus & ras kass!!! unterdrückt und hintergegangen von der industry...

als producer: joey chavez!!!!! unbedingt!!!!

smooth
13.08.2004, 11:21
Original geschrieben von Dämon
vo mir us xehh ganz klar the motherfucker himself TIM DOG...

haha stimmt..de ha ich selber scho vergässe....he ergend 2 maxi vo dem..

Aurel
13.08.2004, 11:28
Original geschrieben von Moongod

als producer: joey chavez!!!!! unbedingt!!!!

oohhjjaaa... dieser typ steuert bei jedem dilated-album die derbsten joints bei und seine eigenen releases sind einfach unbelievable... LIKWIT!!!

apropos... defari könnte man auch mehr repsekt zollen. vorallem wenn man bedenkt, dass sein debüt "focused daily" eines der grössten classics überhaupt ist...

Moongod
13.08.2004, 11:31

apropos... defari ..."focused daily" ...

:love:

mein lieblingslehrer!!! :D

smooth
13.08.2004, 11:32
das stimmt, aber das neue zeugs met babu fend ich ned soooo de burner...aber s alte zeugs:grossaug:

Map
13.08.2004, 11:34

apropos... defari könnte man auch mehr repsekt zollen. vorallem wenn man bedenkt, dass sein debüt "focused daily" eines der grössten classics überhaupt ist...

Odds and Evens isch äbefaus eis vo mine Lieblingsaube. Finge är burnt über Beats vom Evidence wie nüt. Finge ihn us MC ou um Länge besser aus dr Evidence und de Iriscience u glych bechunnt Dilated meh Ufmerksamkeit. Aber dr Track Los Angelinos... Goddamnit, wie liebi das Lied.

Und no e Amerkig zu däm: Phil da Agony isch jo ou bös. Byspieuswiis Blunted... Heilandstärne, serige Shit sött pusht wärde!

Aurel
13.08.2004, 11:35
das stimmt, aber das neue zeugs met babu fend ich ned soooo de burner...aber s alte zeugs:grossaug:

wasssss ned? die beide maxis, vorallem die neuer, sind todesburner! ich chan ned gnueg becho devo...

Aurel
13.08.2004, 11:36
Original geschrieben von Map
Aber dr Track Los Angelinos... Goddamnit, wie liebi das Lied.

ohhjjaa... du zeigsch guete gschmack.. hehe...
bi dem lied chönnti fascht afange hüle. zu sidefin, eifach wunderschöni ode a sini stadt. de tod!

Map
13.08.2004, 11:39
ohhjjaa... du zeigsch guete gschmack.. hehe...
bi dem lied chönnti fascht afange hüle. zu sidefin, eifach wunderschöni ode a sini stadt. de tod!

Und immer wieder:

"For any given reason like fraud types caught for treason
Or just in the line of fire its Duck Season
Use words wisely on the phone lines could be hot
Trees don't need to cop Cause I already got
My fire gets lit I'm that Jim Morrison shit
And right after we light another JAY for Jam Master"

Ungloublech dä Track.

smooth
13.08.2004, 11:40
guet, ha erst 1 maxi glost, dänke die älter, esch scho es zietli här...

@map, so beschisse esch das thema ned oder?:D

kennt niemand word association????

Map
13.08.2004, 11:46
guet, ha erst 1 maxi glost, dänke die älter, esch scho es zietli här...

@map, so beschisse esch das thema ned oder?:D

Ha nie gseit s Thema isch beschisse, nur mini Antworte sy zum Teil beschisse
wieu s mer so i de Fingere juckt wieu i no 6 Stung muess ufs Weekend usharre.

Wär mire Meinig no äbefaus ungerschetzt wird, oder unger sim Wärt verchouft: Obie Trice.
Kört mire Meinig no ganz ufe, wieu sini Lyrics, sy Flow... Cheers het zwar e gwüssi Beachtig becho,
es tüecht mi aber dr RESPÄKT wird em no zu unrächt verwehrt.

Usserdäm... RA The Rugged Man!! Zmingscht uf üsem Breitegrad. Töu Sache vo ihm sy jo würkli sick.

smooth
13.08.2004, 11:59
all natural inc, wär no öppis....freu mi rächt ufs royal openair, denn gseh ich die siäche mol...hehe...kenne der? fend ich no geil,

Moongod
13.08.2004, 12:02
Und no e Amerkig zu däm: Phil da Agony isch jo ou bös. Byspieuswiis Blunted...

oja... und classical hits mit planet asia!!! (prod. joey chavez) :D

toniqe77
13.08.2004, 12:04
aso dr aurel hätti schu äs bitz me respekt verdiänt...

das isch ja äs herts stugg arbet dasmä uf sovil biträg chunt, gell du

Moongod
13.08.2004, 12:04

Usserdäm... RA The Rugged Man!! Zmingscht uf üsem Breitegrad. Töu Sache vo ihm sy jo würkli sick.

ui, ich liebe den... soundbombing 1 "till my heart stops" mit adolf "8-off" agallah!!! hammer track!!!!:love: :love:

übrigens "8-Off" agallah ist auch so ein name... nicht nur ein geiler rapper, sondern auch phatter producer (das efx, boot camp clik etc.)

Aurel
13.08.2004, 12:08
all natural inc, wär no öppis....freu mi rächt ufs royal openair, denn gseh ich die siäche mol...hehe...kenne der? fend ich no geil,

naja... die letschti lp hedmi weniger überzüügt. aber mal sehn... vielleicht gangi au an s'royal...

und tonique... alde, da hesch du sowas vo recht...:D

moongod du arsch, "classical hits" ist DER BURNER SCHLECHTHIN... maaann... ist aber phil da agony, nicht?

und du meinst wohl 8-off agallah... hehe... der ist aber burner. zieh dir "crookie monster". todestrack. beat vom alchemisten...

Map
13.08.2004, 12:09
"till my heart stops"

Du seisches! Ruffe Shit u das Sample bi däm Beat... Do blybt sogar bi mir dr Gloube a Untergrund beständig.

scope
13.08.2004, 12:10
aurel:

es git immerno lüt wo säge EMINEM ISCH WHACK. und ig finge JEDI PERSON söt ihn respektiere. auso müesst e steigerig passiere... dasne jede respektiert. auso häter us mire sicht meh verdient.

Map: tja... das si gschmäcker. aber uf infinite fingi ne brutau pervers sick fresh. aber Big L isch haut mi gott. r.i.p.

smooth
13.08.2004, 12:11
mol no öppert vo Deutschland wo chli untergot:

FIVA MC...die frau esch hammer...freestylt uhure geil, album esch au hammer...

Stylebock
13.08.2004, 12:13
also ganz klar meh Respekt het dr Aurel verdiant...;)

wer schribt do Big L? mol dia maista wo i kenna finden ihn mega dope, wüsst nit wer na scheisse findat...

eminem...drüber reda bringts nit, losend sini Raps, denn wüssender wer dr King of Rap isch...

dr Fabolous, wenn er amol über andari Thema rappa wür, denn er hättis no recht druf...

Grand Agent..."By Design" isch eini vu da fettista Platta...

Promoe...as kennen scho nit alli Looptroop, aber ihn allai no viel weniger...

Moongod
13.08.2004, 12:13

1. moongod du arsch, "classical hits" ist DER BURNER SCHLECHTHIN... maaann... ist aber phil da agony, nicht?

und du meinst wohl 8-off agallah... hehe... der ist aber burner. zieh dir "crookie monster". todestrack. beat vom alchemisten...

1. ja, phil. hab die "smokefest" album. der track ist mit planet asia... glaub dürfte auf deiner cd sein, oder???

2. ja. aber von dem habe ich einige schreibweisen gesehen: "agallah" & "aguilar" naja...
jo, "crookie monster" muss ich mir reinziehen...
dir empfehle ich: "Sun You Know How It Go" ebenfalls von alchemist... :D

Moongod
13.08.2004, 12:15
Original geschrieben von slanGRover

Promoe...as kennen scho nit alli Looptroop, aber ihn allai no viel weniger...

hehe hiphops jesus... :D hab "government music"... gefällt mir ganz gut!!!

nik
13.08.2004, 12:15
ich ha ned me respäkt für de em als für anderi au...

schlussändlich isch är au nur döte woner jetzt isch weler pusht worde (natürlich chaner rape) und es isch fürd platteindustrie langsam ziit worde en white boy as mic z'loh ... blingbling ...

de gotthelf het me respäkt verdient...und jede vo eus au...

peace :hippie:

3st :kiffer:

diken
13.08.2004, 12:16
ali vegas..
aber weiss eine vo eu öb de hirsch mal weg chunnt vo dem scheiss mixtapeproduktione-hoste?!

smooth
13.08.2004, 12:18
Grand Agent..."By Design" isch eini vu da fettista Platta...

Promoe...as kennen scho nit alli Looptroop, aber ihn allai no viel weniger... [/B][/QUOTE]

yes man...grand agent hammer album....looptroop und promoe...s alte album esch aber einiges besser als neue..fend ich...

Map
13.08.2004, 12:18
Big L isch haut mi gott. r.i.p.

I ha no nie i mim ganze Läbe öpper troffe, wo gseit het dr Big L sig Wack oder är sig nid guet. S Problem isch eher, dass ne vieu Lüt nid kenne wieu er nid so usgschlachtet wird wie dr 2Pac. Aber är isch gloub unbestritte, bi dene wo scho mou öppis vo nem kört hei.

@SlanGRover: Yeah am Promoe sis "These Walls don't lie" isch ganz es hinterhäutigs Lied. Das isch mer jetzt die ganz Wuche im Chopf umegeischteret, abartig. Die Melodie... Heilandstärne. Ganz fiis so öppis.

diken
13.08.2004, 12:20
dr Fabolous, wenn er amol über andari Thema rappa wür, denn er hättis no recht druf...

word!

er und de bödden joe flowed extrem udn wie du seisch vorallem de FAB muess chly sies niveau lüpfe.. süsch verchunnter no zum ny-nelly :D :p :D

smooth
13.08.2004, 12:20
haha..das stimmt...kenn sogar öppert wo gmeint het de big l sig so en fette gangstar rapper...sehrwahrscheinlich verwechselt mit big punisher oder fat joe..:D

und wie vell kenne würklich vell tracks vom big l....

scope
13.08.2004, 12:25
eh lö mer das wägm big L. heit scho recht...

auso meh respect a:

Mr. Schnabel

Azad

Consequence (brand new album out now)

A.G.

Proof (aus Solo-Artist)

LLoyd Banks söt vo de sogenannte reale headz meh respect becho. wöu är rappt geil.... egau bi welere crew är derbi isch.

scope
13.08.2004, 12:28
joe budden & fabolous: STIMMT!

i finge z'viu ghöre eifach e R'n'B hookline oder e clubbeat und steckes id schublade.

über d'MC qualitäte vo dene 2 Herre giz nüt z'diskutiere...

haut geng chli s'gliche thema... aber isch itz i mine ouge nid so schlimm. lieber party raps und party beats aus deppro raps und lullo beat

Stylebock
13.08.2004, 12:33
eh lö mer das wägm big L. heit scho recht...

auso meh respect a:

Mr. Schnabel

Azad

Consequence (brand new album out now)

A.G.

Proof (aus Solo-Artist)

LLoyd Banks söt vo de sogenannte reale headz meh respect becho. wöu är rappt geil.... egau bi welere crew är derbi isch.

Azad definitiv...Schnabel passt mr nit so, irgendswia an langwiiliga Style, kenn aber nur dia eint Schiba, weiss nit ob er scho meh het...

Germany goht meh Respect an:

Tone...
Jonesmann...
Pal-One...
Lunafrow...

diken
13.08.2004, 12:35
haut geng chli s'gliche thema... aber isch itz i mine ouge nid so schlimm. lieber party raps und party beats aus deppro raps und lullo beat

hett scho was. nur irgendwenn hett mers de au ghört wele drink, welli jewelz gad "inn" sind, und weli schueh zu wellem trikot passe... und das sini chiccas di geilste ärscher händ isch mer amigs au klar.

aber dope find en uf jede fall. halt deftigi beats und mörder flow...

Aurel
13.08.2004, 12:35
Original geschrieben von diken
ali vegas..
aber weiss eine vo eu öb de hirsch mal weg chunnt vo dem scheiss mixtapeproduktione-hoste?!

wie gseid, chonnd nächstens es album...

@ scope: ich weiss... leider. aber jede, wo immer no de eminem ned mag... de söll sich up in smoke inezieh... denn wird de hinterscht und letschti überzoge sii!!!

@ livio: leider isches bim grand agent nach "by design" (hammer, kei frag) recht bergabg... live hani ihn au 1000 mal gseh, s'erscht isch na s'bescht mal gsi...
promoe isch europe's finest, kei frag. "government music" isch es hammer-album, au "long distance runner" isch ned schlecht, für min gschmack allerdings z'fescht ragga aghuucht. und de fabolous gfalltmer irgendwie ned so...
aber ebe, ich han eh am meiste respekt verdient..:p

@ moongod: die cd, die du mir gegeben hast? ich müsste mich täuschen, aber ich glaube, der track ist nicht drauf. aber ist wirklich absoluter burner.

@ nik: nei, de eminem isch ned nur det, weller pusht worde isch, sondern well er eifach en absolute usnahme-mc isch. kei diskussion... ebe au du, lueg "up in smoke"!!!

@ smooth... han beid big l-albe... er isch gott. nebem biggie eine vo minere absolute lieblings-mc's ever...

smooth
13.08.2004, 12:36
the justus league crew (little brother und UMFELD)

Stylebock
13.08.2004, 12:40

@ livio: leider isches bim grand agent nach "by design" (hammer, kei frag) recht bergabg... live hani ihn au 1000 mal gseh, s'erscht isch na s'bescht mal gsi...
promoe isch europe's finest, kei frag. "government music" isch es hammer-album, au "long distance runner" isch ned schlecht, für min gschmack allerdings z'fescht ragga aghuucht. und de fabolous gfalltmer irgendwie ned so...
aber ebe, ich han eh am meiste respekt verdient..:p

Mein Reden bi "Long distance Runner"! wo i ds Intro mim ersta Track zerstmol ghört han hets mr zfest tua, hammerstark! aber dr Rest schwiift zu sehr ab, obwohl er au uf da Ragga Tracks geil flowt!
Grand Agent hani nur das einta Album, ds andra het mr nüm so gfalla!

smooth
13.08.2004, 13:35
meh respect an black tiger... ich fende zwar sis album relativ schlecht, und au am mos def konzert het er mech überhaupt ned überzeugt, be ned so de ch-hiphopfan, aber das mer en so en herr uspfifft verstoh ich ned so rächt, de ma het hiphop i de ch so lang prägt wie niemand, dänkt an "klassiker" drooge oder groovemeister und so..

gimma
13.08.2004, 14:03
hm...

definitiv 1000 tonna meh respect verdiant händ dr copywrite und dr cage!
händ dr eminem killt live und uf wax und zwor bis dato als einzigi miner meinig noh
händ 7l und esoteric sowas vo burnt
und händ d'demigodz zerrissa und grad no verplütscht ;-)

i han no nia vo öpperem sona todesstrecki erlebt.

cage übrigens am friitig 17.9.04 in chur inkl. tame one und as sona paar def jux vögel...!!!!!!!!!!

Aurel
13.08.2004, 14:06
gm du seisches. aber allgemein eastern conference shizzle. ich säg nur nighthawks...

gimma
13.08.2004, 14:24
gm du seisches. aber allgemein eastern conference shizzle. ich säg nur nighthawks...

cage isch nüm EC... er isch uf defjux. nighthawks und leak brothers (mim tame one) sind aber über EC kho...

und dr copywrite... naja... dia planend mit dem buab glaub definitv dr major move, als zweita wiisa rapper in da staata. am talent fehlts jo nid...

rm
13.08.2004, 14:56
big jaz: ( au zimmli id scheisse griffe )
torch: ( ja ihr hend richtig ghört )
dj scratch: ( dj produzer wo geili beats macht )
ric rock: ( früeherä roc a fella produzent, jetz nömm sovill tätig, het aber hammer tracks produziert )
ferris mc: ( guet isch gschmacksach aber er het hammer schtück und bruuchd kei sones scheisws image zum schocke )

naja gäbd no vill meh aber ebbe...

Stylebock
13.08.2004, 16:01
Original geschrieben von gimma
hm...

definitiv 1000 tonna meh respect verdiant händ dr copywrite und dr cage!
händ dr eminem killt live und uf wax und zwor bis dato als einzigi miner meinig noh
händ 7l und esoteric sowas vo burnt
und händ d'demigodz zerrissa und grad no verplütscht ;-)

i han no nia vo öpperem sona todesstrecki erlebt.

cage übrigens am friitig 17.9.04 in chur inkl. tame one und as sona paar def jux vögel...!!!!!!!!!!

Cage in Khuuuur? hell yeah, hesch du das wieder organisiart Gimma? wenn jo liab i di! du als Vorgruppa?

breach
13.08.2004, 16:09
Esham

Phôe
13.08.2004, 16:14
joe budden (ohja, sis album isch viiieeel besser, als es dargstellt wird)

ouuu YEAH! s werd glaub nur uf "pump it up" reduziert hanis gfühl!

"walk with me" esch eine vo dene womer grad under d hut fahrt!!

Phôe
13.08.2004, 16:21
denn natürlech:
-waxolutionists ( skratching fo life man!! und de manuva mc för s feature "wenn es nacht wird über deiner
stadt"!!!)

-gravediggaz!!

-phaderheadz!

- encore, för de track "it`s time ode to break atoms"

- styles p (vo the LOX werd ja emmer nur de jada en vordergrund gstellt!)

Aurel
13.08.2004, 16:21
Original geschrieben von gimma
cage isch nüm EC... er isch uf defjux. nighthawks und leak brothers (mim tame one) sind aber über EC kho...

und dr copywrite... naja... dia planend mit dem buab glaub definitv dr major move, als zweita wiisa rapper in da staata. am talent fehlts jo nid...

man... ich find eifach def jux irgendwie dreck. zb mr. lif würd au lieber über insight als über el-p rappe... ischmer eifach zu abstrakt. blockhead gfalltmer da scho besser...
aber copywrite major move? bini ja mal gspannt... aber ebe, talent wär vorhande, kei frag.

Aurel
13.08.2004, 16:24
Original geschrieben von Phôe
ouuu YEAH! s werd glaub nur uf "pump it up" reduziert hanis gfühl!

"walk with me" esch eine vo dene womer grad under d hut fahrt!!

genau so isches leider... mich flasht "fire" mitem bus-a-bus bsonders... hammer-track zum cruise, hehe...

und encore... da säg ich nur "fight club"... und isch er ned au uf "situation" vom pep love?

Phôe
13.08.2004, 16:30
genau so isches leider... mich flasht "fire" mitem bus-a-bus bsonders... hammer-track zum cruise, hehe...

und encore... da säg ich nur "fight club"...

ähh fuck scho weder eine vo dene felme woni ipennt ben!

poetical
13.08.2004, 16:31

-gravediggaz!!

Word, das hani mer äbe vori o grad dänkt.

Phôe
13.08.2004, 16:34
Original geschrieben von poetical
Word, das hani mer äbe vori o grad dänkt.

gäll sind die eigentlech scho in vergässeheit grate? voralem för`s "six feet deep" hättets scho chli meh a respäkt verdient!!!

Aurel
13.08.2004, 16:37
ähh fuck scho weder eine vo dene felme woni ipennt ben!

hahaha... ich mein demit aber weniger de film als de track...;)

Phôe
13.08.2004, 16:41
hahaha... ich mein demit aber weniger de film als de track...;)

:-) he he ...ach so han gmeint de track seig ufmen
"fight club" film-soundtrack!

nee de kenni demfall ned ebe nur de "it`s time..." suech ebe scho lang album oder sowas, find aber nüt!

Aurel
13.08.2004, 16:52
ne isch glaubs ned ufem soundtrack. de film hingege han ich no nie gseh, hehe...

deefac
13.08.2004, 16:58
vo mir us geit meh respect a:

bcc
son doobie
gravediggaz
yumouth
dru down
e-40
celly
usw....

Aurel
13.08.2004, 17:02
ohja... boot camp clikk chönnti für ihres "think back" küsse... oder au "and so"..

poetical
13.08.2004, 17:02
gäll sind die eigentlech scho in vergässeheit grate? voralem för`s "six feet deep" hättets scho chli meh a respäkt verdient!!!

Säg mer nüt. Ig finge die Giele öppis vom dopste wo's git bzw. i eim Fau gä hett.

Moongod
13.08.2004, 17:08

stimmt, die habe ich voll vergessen, das waren schon die ersten weißen, die vor em gerulet habe...
nighthawks, high & mighty & copywrite's alben finde ich richtig geil. die 3 EC sampler eh...

zieht euch mal "stank MC's" von smut peddlers feat. kool keith rein, das burnt euch alle weg... :D

Moongod
13.08.2004, 17:10

-gravediggaz!!

auf jeden!!! leider gibts die nemma... war allerdings auch net jedermanns ding!!! :D

sha
13.08.2004, 17:19
Original geschrieben von Mora
definitiv ich!

nei, all wo hiphop ned missbruched und verstönd um was es gaht, nämli ned um geld, droge, gwalt oder autos, bitches und blingbling!

schäiss-antwort, sorry. aber so lüt wie de tomahawk, gleis 2 ond anderi tuntene mached das au ned, ond verdiened glich käi respäkt...

aber sösch mues i äidütig säge:

brother ali (shadows on the sun esch es mäisterwärch)

albino

7l/esoteric

busdriver

me chömed mer spontan ned i senn

Phôe
13.08.2004, 17:20
auf jeden!!! leider gibts die nemma... war allerdings auch net jedermanns ding!!! :D

gibts die gar nich mer?also ich mein machen die andern nichts mehr?

warn halt n bisschen "hardcore" aber soooooo dope!!

an dieser stelle R.I.P Poetic!

Aurel
13.08.2004, 17:30
Original geschrieben von sha
schäiss-antwort, sorry. aber so lüt wie de tomahawk, gleis 2 ond anderi tuntene mached das au ned, ond verdiened glich käi respäkt...

sorry, aber wenn du de gleisers kei respekt zollsch, denn machsch eidüütig was falsch. und chomm ned mit ussage wie "ja s'erschte album isch scho easy gsi, aber nachher voll scheisse... blablabla". danke.

bei den gravediggaz ist ja einer gestorben... damn... wer war das nochmal. freaky tah? oder bring ich da etwas durcheinander?

deefac
13.08.2004, 17:32
sorry, aber wenn du de gleisers kei respekt zollsch, denn machsch eidüütig was falsch. und chomm ned mit ussage wie "ja s'erschte album isch scho easy gsi, aber nachher voll scheisse... blablabla". danke.

bei den gravediggaz ist ja einer gestorben... damn... wer war das nochmal. freaky tah? oder bring ich da etwas durcheinander?

also aurel freaky tah war doch von den lost boyz, die hgaben meiner meinung auch zu wenig respect bekommen

Stylebock
13.08.2004, 17:36

Freaky Tah isch Lost Boyz..R.i.P.

dr Poetic isch vu da Gravediggaz an Krebs gstorba, leider...isch eina vu da dopsta gsi miner Meinig noh..
dr RZA heg na schiinz nia im Spital bsuacht, Prince Paul sig regelmässig verbiganga und dr Frukwan so guat wia immer döt gsi...

Aurel
13.08.2004, 17:41
logisch, poetic isch's gsi. sorry, wieder mal völlig verwechslet... aber ebe, gravediggaz wennd sheanzmasaiz au en reunion dorefüehre... aber ich glaubs, da werded mehr vorher no en tribe-, en n.w.a. plus en epmd-reunion erlebe... hehe...

Phôe
13.08.2004, 17:41

du lesen in meine beitrag obe dini!

sha
13.08.2004, 17:45

dued mer läid, aber s gläis han ech no nie chönne lose, ech hans scho emmer schäisse gfonde, aber jede sel das lose wonem passt, aber s gläis esch äini vo de erste crews i de schwiz won ech druf verzechte chönnt (näb sehr vel andere)

Stylebock
13.08.2004, 17:47
logisch, poetic isch's gsi. sorry, wieder mal völlig verwechslet... aber ebe, gravediggaz wennd sheanzmasaiz au en reunion dorefüehre... aber ich glaubs, da werded mehr vorher no en tribe-, en n.w.a. plus en epmd-reunion erlebe... hehe...

Nightmare in a Minor isch jo usakho, glaub nur Frukwan und Poetic...aifach ufgnoh wo er no glebt het, dr Rest zämagmixt...

glaub nit dass dia nomol öppis machend, dr RZA het eh für nüt Ziit wema ihm glauba döf...ma sött dr U-God und dr Masta Killa froga wia lang dass sie scho hend müassa warta bis dr RZA ihres Züg produced...

wohrschinlicher isch a Reunion vum Eko mim Savas...

Aurel
13.08.2004, 17:48
du lesen in meine beitrag obe dini!
lol... sorry, bin wohl z'hastig gsi...

BigBoon
13.08.2004, 17:48
dini Muätär

(het meh Respäkt verdient!!!)

Aurel
13.08.2004, 17:50
oha, ganz en lustige...

Phôe
13.08.2004, 17:58
Nightmare in a Minor isch jo usakho, glaub nur Frukwan und Poetic...aifach ufgnoh wo er no glebt het, dr Rest zämagmixt...

vom nightmare in a minor heds ja 2 verschednigi uskoplige gäh..ha zwar ned ganz gschnallt werum d tracks send nur i chli anderer reihefolg und bem zwoite heds glaub na ei track weniger.... böhh?

aber glich au geil!

Moongod
13.08.2004, 18:38
gibts die gar nich mer?also ich mein machen die andern nichts mehr?

warn halt n bisschen "hardcore" aber soooooo dope!!

an dieser stelle R.I.P Poetic!

RZA & Prince paul sind nach dem 2. album wegen den niedrigen verkaufszahlen ausgestiegen...

während dem 3. "nightmare in-a-minor" ist Poetic an krebs gestorben...

danach brachte frukwan seine solo-scheibe "Life" raus, welche das ende von gravediggaz besiegelte...(tragisches ende einer gruppe)

gerüchte sagen aber:
gravediggaz soll nächstes Jahr im Form von RZA, Frukwan, Shabazz The Disciple & Killah Priest wieder auferstehen!!!

diese besetzung hatten wir auf dem jahrhunderttrack "A diary of A Madman"!!!!!!

Gate17
13.08.2004, 18:39
ganz klar Paolo77...

sha
13.08.2004, 18:47
gerüchte sagen aber:
gravediggaz soll nächstes Jahr im Form von RZA, Frukwan, Shabazz The Disciple & Killah Priest wieder auferstehen!!!

diese besetzung hatten wir auf dem jahrhunderttrack "A diary of A Madman"!!!!!!

SHABAZZ & KILLAH PRIEST?!? ICH LIEB DIE BEIDEN!

meine absoluten wu-fam-favoriten! (mit shyheim zusammen)

Moongod
13.08.2004, 18:50
Original geschrieben von sha
SHABAZZ & KILLAH PRIEST?!? ICH LIEB DIE BEIDEN!

meine absoluten wu-fam-favoriten! (mit shyheim zusammen)

ja, vorallem shabazz rockt!!! ebenfalls 2 die kaum geachtet werden!!!! :(

Phôe
13.08.2004, 18:51

Shabazz The Disciple

denn hab ich ja glatt vergessen, der gehört natürlich auch noch auf meine liste der "wer hätte mehr respekt verdient"...

nämlich für den track "organized rhyme pt.2".....den findich auch ganz dope!vorallem der beat! (my heart goes boom, when i hear that YES!)

rm
13.08.2004, 18:54
Original geschrieben von Gate17
ganz klar Paolo77...

jep ich seg nur falsche 50ziger...

doofs chend
13.08.2004, 19:08
ich fende de kool herc, bam, grandmaster flash, ond alli andere wo agfange haend met dem zueg soette meh raspaekt becho, wel die maeischte vo dene kommerz-trend hiphopper kenned die gar noem. aber denn au breaker wie de papa crazy vode crazy force crew soet bekannter sih ede schwiz onder de luet, wel de cha aefach so edel breake ond er esch naett =)

fReEMaN
13.08.2004, 19:18
kyoto jazz massiv..
kännt wahrschinli öi niämär.. isch ja kei hip hop, aber so geilä sound zum dance und chicks azmachu..

jayRon
13.08.2004, 19:42
CROSS MOVEMENT
AMBASSADOR
KJ-52
L.A. SYMPHONY
GRITS
GOSPEL GANGSTAZ

und dä mope mit sim neverending story beat!! :yeah:

köbi
13.08.2004, 20:10
meh respekt:
eminem (ömu vo mir)
IG :D
Bärn (Cheftapler, SIXPACK si d newcomers u stö ufemne nivo wo d schwizz no nid viu het gseh)
minderheite wo iz mehrheite si u trotzdäm si vrgässe worde
walliser hiphop (odr eifach aus wo nid vo züri u basu chunt)
streetartists:
miro
tfl :D
Im-mord-tal (rise potenzial, abr scho 3 mau pikkt u nid so viu a de strasse vrträtte, isch gloubs iz legau druf)
¨
u aui wo sech für hiphop dr arsch ufrisse u trotzdäm nid so bekannt si, z.b. d lüt bi hiphop.ch, beatbastlers...
abr die wo respekt vrdiene bechömene meischtens o

white america isch dr geilsch track überhoubt

köbi
13.08.2004, 20:16
Original geschrieben von doofs chend
ich fende de kool herc, bam, grandmaster flash, ond alli andere wo agfange haend met dem zueg soette meh raspaekt becho, wel die maeischte vo dene kommerz-trend hiphopper kenned die gar noem. aber denn au breaker wie de papa crazy vode crazy force crew soet bekannter sih ede schwiz onder de luet, wel de cha aefach so edel breake ond er esch naett =)

GENAU, WORD, POINT, TOUCHE, WASOIMMER

Gate17
13.08.2004, 20:36
Original geschrieben von jaz-o
jep ich seg nur falsche 50ziger...

eifach hammer, d schlampe-ep...
hoff mol do chunt wieder mol näbis vo ihm!:blingblin

rm
13.08.2004, 20:46
eifach hammer, d schlampe-ep...
hoff mol do chunt wieder mol näbis vo ihm!:blingblin

yeah oder e wider vereinigung vo 77 flash

deny, illo, paolo und mixwell

:blingblin

c-moo
13.08.2004, 20:48
wie wärs mit:
-eyedea&abilities
-Latryx
-Visionaries
-Dan the Automator
-mf doom

und es gibt noch soo viele mehr...

aber leider auch viel http://www.st-enterprise.de/images/news/ehr-scheisse.jpg

Gate17
13.08.2004, 20:59
Original geschrieben von jaz-o
yeah oder e wider vereinigung vo 77 flash

deny, illo, paolo und mixwell

:blingblin

het er überahupt ä neus label gfunde??
eimsbush gits jo nüm so viels mer isch...

illo77 isch au verdammi geil, denyo eingentli
au, vo mixwell kenni allerdings nünt..:confused:

rm
13.08.2004, 22:11
het er überahupt ä neus label gfunde??
eimsbush gits jo nüm so viels mer isch...

illo77 isch au verdammi geil, denyo eingentli
au, vo mixwell kenni allerdings nünt..:confused:

mixwell isch de dj vom samy deluxe gsie, jetz glaubs nüm, jede falls eine vo de beschte dejays in dütschland. het au mixtapes useghe und so und de illo naja kei ahnig ob de jetz sis label gfunde het ich hoffs uf jede fall.

PA-DOUBLE
13.08.2004, 23:07
People under the stairs
Critically Acclaimed
J-Live
Lootpack
Edan
Starvin Artists Crew
Kombo
Insight / Scum / Electric
Ugly duckling
Kashal-Tee
Raw Produce
ond
ond
ond........

Stylebock
14.08.2004, 17:02
meh Respekt sötts au für da AZ geh..

"From the cradles to the stiff coffin, legit fortune
I lean for them corner fiends, crip-walking
Wedding-bells I'm out of that shell of slick talking
Honeymoon, deep scuba diving, kissing the dolphins
I lived though, I quit flossing, I forgive though this shit's costing
At the crib with the kids often, coasting"

oder dr Bubba SparxxX...

"So on the brink of death I still manage livin life
Cause so rarely in this world are these chances given twice
I indeed sold my soul, without glancing at the price
No instructions when I was handed this device"

oder eba dr Fabolous...

"But I'm a fly nigga that don't do much to pull her and dick her
Everyday I'm poppin a tab and pullin a sticker
Everyday I'm switchin the tags and pullin up sicker
Every "K" I'm loadin the mags with bullets to flicker
And I aint hesitatin homie I'm pullin it quicker
So you can act tough After a few pulls on some liquor"

Stylebock
14.08.2004, 19:10
oh jo und in dr Schwiiz no dr Spooman...

viel hassend na, einigi liabend na...aber so viel wia dä Typ het selta mol öpper für Mundart-Rap gmacht!

Respekt an Köbi uf Lu-Town!

kevp
14.08.2004, 23:35
ich sage nur "spirit of the sun" - eines der besseren alben, die ich besitze...

tip: "compost records presents: fueled for the future" - eine compilation von mixes mit z.b. kyoto jazz massive, dj spinna, ufo...

cheers

k.

Original geschrieben von fReEMaN
kyoto jazz massiv..
kännt wahrschinli öi niämär.. isch ja kei hip hop, aber so geilä sound zum dance und chicks azmachu..

LKB
15.08.2004, 00:08
tja...ihr kenne das sicher...er fende en crew voll geil, aber niemand kennt de scheiss (also fasch niemand) und ihr chönd das würklich ned so verstoh...ha mol wölle froge, wer denn nach eurem gschmack, sötte me respekt becho, oder au eifach bekannter si...

be mer fend ich soundproviders so en fall, asheru kenne jo ahnscheined au ned so vell, wie ich immer gmeint ha, denn au no Time machine, word association!!:bluepunk: !!! kennt glaubs fasch niemand... electic und/oder insight...

soundproviders, asheru, insight kenn i au.
d soundproverds stöhnd bi mir au ganz obä uf de liste!

wer für mich sehr vil respekt verdient hät isch ganz Stones Throw Records. Vorallem Madlib, Oh No, Wildchild, Medaphoar, Kazi, Peanut Butter Wold und süsch gits au no so lüt wiä MF Doom, Jurassic 5, Rasco wo sehr vil Respekt verdiänt händ i minä auge...

Proof
15.08.2004, 18:07
nüt unbekannts söll bekannt werde. nänned mir en kommerzielle rapper, wo nöd eimal übers gäld rappet.
trotzdem glaub ich, dass dilated echli en schritt backwards mache söll
Big L R.I.P.

tbo187
15.08.2004, 18:18
Original geschrieben von Proof
nüt unbekannts söll bekannt werde. nänned mir en kommerzielle rapper, wo nöd eimal übers gäld rappet.
trotzdem glaub ich, dass dilated echli en schritt backwards mache söll
Big L R.I.P.

word, findi au! sind echli abhobe uf ihrem letschte album. mit em kanye, please...

Escobar
15.08.2004, 21:53
hmm, dängghe mau Non Phixion het scho chli me verdient...und die ganzi uncle howie records-crew. und sowiso...

konfus
15.08.2004, 22:08
meh respekt...chunnt drufah was me dodrunter verstoht.
wänn öpper chli unbekannter isch als dä 50cent häter wäge dämm jo nöd weniger respekt, nur ebä vo anderne lüt. chunt mer meh so vor als meinsch wer sötti bekannter sii für das woner eigendlich chan.

min rehspäck hät US3 verdient, vo dämm her oder so. so oder so oder so. oder so.

Moongod
16.08.2004, 11:50
meh Respekt sötts au für da AZ geh..

ohja, net zu vergessen...

mo money, mo murder, mo homocide..... mo respect!!! :D

lou
17.08.2004, 15:30
und.....
und.....
und.....
und.....
immortal technique, garantiart!!!da fläsht mi sehr hart, und chuum ein hett moll ghört vo denä....
vor allem do in nid!!!

Stylebock
17.08.2004, 15:32
Original geschrieben von lou
und.....
und.....
und.....
und.....
immortal technique, garantiart!!!da fläsht mi sehr hart, und chuum ein hett moll ghört vo denä....
vor allem do in nid!!!

jo scho, dä het ma glaub bis jetz vergessa...

Stylebock
17.08.2004, 15:37
kennt öpper dr Karibik Frank no...jetz Franky Kubrick...losend mol in das Album ina, finds ganz fresh...

---

rm
17.08.2004, 15:41
kennt öpper dr Karibik Frank no...jetz Franky Kubrick...losend mol in das Album ina, finds ganz fresh...

---

klar kennt me de bin scho sit sinere erscht ep fan vo ihm psychisch frank isch hammer gsie und rücken zur wand isch au derbe, minere meinig na eine vo de wenige freshe mzees in dütschland zurziet!

Aurel
17.08.2004, 15:47

---

ebe, han dihei au nur die erschti maxi usem 2000 oder so... "psychisch frank/staatsfeind nr. 1"... a-siite burnt wie sau, b-siite voll füren arsch. han paar neui tracks ghört... sicherlich öppis vom früschischte in germany zurziit...

Stylebock
17.08.2004, 15:52
ebe, han dihei au nur die erschti maxi usem 2000 oder so... "psychisch frank/staatsfeind nr. 1"... a-siite burnt wie sau, b-siite voll füren arsch. han paar neui tracks ghört... sicherlich öppis vom früschischte in germany zurziit...

garantiert...Track über ehemoligi Superstars, dä isch genial...

- back in the days machten Rapper wie Mase und MC Hammer n Haufen Cheddar und Papes -
doch heut weiss keiner den ich kenn' was bei Hammer noch geht -
was er so treibt; ob er noch reimt und ob der Penner noch lebt -
Hammer was geht?...

- dein Tanzschritt und die Frisur waren vielleicht leicht crazy -
doch alle fandens cool und schrien : ice, ice baby...

I.C.S.
17.08.2004, 16:55
Moqui Marbles für die dopste raps und beatz in d-land. kännt au fasch niemer.. oder die l.p., x-trem eigne style, roh und direkt. hammer.

Aurel
17.08.2004, 17:02
naja... moqui marbles finid ned so hammer... wie sie die ganz ziit mit ihrne samy deluxe-caps umeposed. musikalisch gfalltsmer au weniger...
da rüehr ich lieber en andere dütsche name in d'rundi:

KC DA ROOKEE

GOT THAT THAAAANG!!!!!

MacKah
17.08.2004, 17:05

---

jo sneue album chunnt voll geil.
s'cover mit em clock work orange style chunnt au fresh übere :D

scope
21.08.2004, 01:53
LOON het uf jedefau o meh respect vo "realheads" verdient....

mc rassko
21.08.2004, 02:32
big up for tupack:D

rm
21.08.2004, 13:18
LOON het uf jedefau o meh respect vo "realheads" verdient....

dämm sis album isch sowas vo scheisse gsie, und en überragende rapper ischer ja au nöd grad aber easy, s git da en andere vo bad boy wo meh respect verdient het:

G DEP

Mr. Dip'n'Dick
21.08.2004, 18:35
Och da gibts ja so viele...
Eyedea (allein wie er den "grossen" Eminem in Grund und Boden gebattlet hat, so schön)
Nobs
Losaka
Noah23
Sage Francis
Sole
Mac Lethal
Prinz Porno
LoDeck
Jak Progresso
ADeeM
Adverse
Phlegm
Awol One
Circus
2Mex
Cryptic One
Nach
Baracuda72
The Grouch
Eligh
Alias
Kunga
LMNO
Juice
Blockhead
Buck65
Sixtoo
Boom Bip
Sezai
Pal One
Tibelius
Mnemotrauma
Justus
Marcello
Sichtbeton
Mr. Dibbs
Fat Jack
Qwaazar
McEnroe
Mike Nardone
...

samee
21.08.2004, 19:18
:love:

mein lieblingslehrer!!! :D

dafari im soca dä friehlig...abartigs konzärt gsy...

COMANCO
21.08.2004, 19:27
Endlich wieder mal ein Lächeln..;)