Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Geilstä Fuessball Schueh

tumen
24.02.2006, 01:08
Postet mal die Fuessball , also töggeli schueh woner am Geilstä findet !

PapaBeer
24.02.2006, 01:26
spiel zwor scho lang kei fuessball meh, aber für mich wirds immer dä copa mundial bliibä... isch halt en classic... :p

http://www.mrfootball.it/abbigliamento/scarpe/calcio/adidas/adidas_copa_mundial.gif

ashitaka7
25.02.2006, 12:17
copa mundial sind scho geil, aber nur am afang wenns leder no schön fiin isch. sobald z'leder hert wird sisi nümm so guät. aber vorallem gö si o rächt schnäll kaputt.

also ig schwörä im bereich fuässball eh uf adidas. spilä scho jahrelang mit predator. isch vo mir us gseh die besti serie.

nike isch mr irgendwie bi fuessballschuäh nid so sympathisch. vili lüüt woni kennä hei viu am afang wod schuäh neu si gsi problem mitnäh gha (blasen und füass tüänd weh), und das ischsmer nid wärt 3hundert stutz uszgäh für dasi när immer problem dermit ha.

auso chouf dr adidas, ischs bescht

xXel
02.03.2006, 00:17
Original geschrieben von ashitaka7
copa mundial sind scho geil, aber nur am afang wenns leder no schön fiin isch. sobald z'leder hert wird sisi nümm so guät. aber vorallem gö si o rächt schnäll kaputt.

also ig schwörä im bereich fuässball eh uf adidas. spilä scho jahrelang mit predator. isch vo mir us gseh die besti serie.

nike isch mr irgendwie bi fuessballschuäh nid so sympathisch. vili lüüt woni kennä hei viu am afang wod schuäh neu si gsi problem mitnäh gha (blasen und füass tüänd weh), und das ischsmer nid wärt 3hundert stutz uszgäh für dasi när immer problem dermit ha.

auso chouf dr adidas, ischs bescht

i gseh das totau angersh.. adidas gha zimlech lang... die letshte 2 modäu woni gha ha simer nach churzer zit kaput gange. sithär uf nike gwächslet.. nis jetz ke problem gha, super shueh

James
14.03.2006, 12:08
hmm? Also bi ziemli viu düregange
us chlyne Bueb, het mer Muetter immer "billigs" kouft:
bsp. Diadora (und i muess säge, es geit :-) ) die Schutschue sie hüt no ganz!

denn woni chli grösser bi gsi, het es paar Nike (Nocke) und es paar Lotto (ZACKEN-Style :eek: ) gä ... Nike isch schnäu schrott gsi, was gloub i dere Zyt ender a mir het gläge.
denn Addidas, het guet ghäbt, aber nach 1.5 Saisons z'chly gsi.

denn isch er cho mi Lieblings-Schueu:

KAPPA "Rossa" direkt import us Barcelona, hammer Läder, super verarbeitig, prima Feeling, wahrschiinlich für die meischte z'schwär

denn hani 3 mau Nike ga:
aui 3 i eire Saison gschlisse (Sohle trännt sich vom Oberschueu - Oberscheueu geit sowieso kaputt)

u drum hüt wieder uf Adidas umgstige (finde nieme Kappa Schueu :-( ), Addidas = chly z'schwärere Läder, aber häbt besser...find i

no z'probiere wär no de Puma-King vor auem de Stolle, aber mi Lotto isch eifach immer no ganz :rolleyes:

peace

katensky
14.03.2006, 15:42
Also ich setzä sitt 2, 3 Jahr uf dä Copa Mundial (Adidas), han no kän besserä Schueh gha. Sitzt perfekt, fühlt sich guet aa, hebt gnueg lang, choschtet "nur" 160 Stutz. Wasi au no sehr chan empfehle, isch dä Puma King, für dä gilt bi mir öppe s'gliiche wie bim Copa Mundial. Also wänni mal kän Copa Mundial finde (was glaub ehnär unwahrschinlich isch, dä wirds wohl immer gäh), dänn wirds wider dä Puma King sii.

Mit Nike Schueh han ich au ehnär Problem gha, dauernd Blatere und so, zimli müehsam!

Onkel_Agathe
16.03.2006, 10:19
speil sit em zweitä predator numä no jewils mit em neuste predator modell und bi z fridä.

stollä eifach world cup...

dew
22.03.2006, 20:01
De da

piranha
30.03.2006, 10:43
i han dä:

Delije
30.03.2006, 10:50
bests modäl ever esch ganz klar de copa mondial vo adidas, no nie problem gha met dem schueh, setzt guet ond got ned zschnäll kabot... has mol met nike probiert, send zemli liecht, fendi no geil, aber wennd chli breiteri füess hesch esch de schueh gar nix, nie meh nike fuessballschueh... näb adidas mache puma ond diadora no gueti, bequemi schueh, wösst jetzt aber ned grad we di modäll heisse...

ched
28.04.2006, 16:39
für torjäger.. mercurial vapor/vapor cobra..
für kampfsaue.. total 90III..
für veteidiger.. copa mundial mit riise stolle :-K
f50 tuneit serie.. gseht eifach geil us :D

wär meint i heg kai anig hät kai anig :-K

piiiiz

50cent92
29.04.2006, 12:23
ich lueg nöd uf tschue ich meine ufs usehe chunts nöd druf ah wenigstens chammer spiele:D :D :) :)

eMKay
29.04.2006, 12:50
spiele au sit langem kei fuessball meh, aber diadoraschuhä werdet für mi mini #1 bliebe! :brille: niä problem gha mitem schuhä, huere liächt isch er, bequäm, eifach top halt!

50cent92
30.04.2006, 16:58
ich kaufmer die schuh die sind geil

Peacemaker
23.05.2006, 13:20
i schwöre sowieso uf adidas... copa mundial isch guet aber het nid ganz zu mim fuess passt, han en nur en halbi saison dreit... sit 5 johr setz i nun uf d predator serie. egal ob nocke oder stolle! isch sbeschte, jedefaus für mi!

globi S.
31.05.2006, 12:46
nike 90III

the fouler
01.06.2006, 09:06
Nike Vapor
adidas Tunit 50+
adias Predator