Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nas & premo

Aurel
15.08.2004, 04:12
nachm der fertigstellung des neuen albums "street disciple" (produziert von salam reemi und alchemist) soll anscheinend nas' letztes album veröffentlicht werden. und dieses wird niemand geringeres komplett produzieren als dj premier...was soll man da noch sagen?

NAS IS LIKE!!!

rm
15.08.2004, 11:21
Original geschrieben von Aurel
nachm der fertigstellung des neuen albums "street disciple" (produziert von salam reemi und alchemist) soll anscheinend nas' letztes album veröffentlicht werden. und dieses wird niemand geringeres komplett produzieren als dj premier...was soll man da noch sagen?

NAS IS LIKE!!!

s glieche isch vor zwei jahr mal umegange, wenns dezue wür cho wers hammer, den het de nas mal chli besseri beatschmiedä.

nas & premo / jigga & dre

:bluepunk:

scope
15.08.2004, 12:39
nas u premo
busta u dre
common und kanye
kweli mit kanye, just blaze, usw

i gloub die checke langsam das mir (chundä) nid uf so beats vo unbekannte stöh wo scheisse si.

aber i gloube am nas afe nüm so viu.

tbo187
15.08.2004, 13:42
ja hammer wärs. schad jedoch, dass es sis letschte album sie wird!
falls mer dä grücht glaube schänkt.

LKB
15.08.2004, 13:43
Original geschrieben von scope
nas u premo
busta u dre
common und kanye

i gloub die checke langsam das mir (chundä) nid uf so beats vo unbekannte stöh wo scheisse si.

sorry, aber i will dä busta nöd mit scheiss dre beats ghörä. Früäner isch er vil besser gsi mit jay dee und so. Und wani scho gar nöd will ghörä isch dä common und dä kweli mit fucking kanye west. Da isch i minä auge absturz pur!!! Also ich (Chund) stohn uf beats vo unbekannte produzentä, wo däfür guet sind...
Nas und Premo wär allerdings super!

tbo187
15.08.2004, 13:58
Original geschrieben von DJ LKB
sorry, aber i will dä busta nöd mit scheiss dre beats ghörä. Früäner isch er vil besser gsi mit jay dee und so. Und wani scho gar nöd will ghörä isch dä common und dä kweli mit fucking kanye west. Da isch i minä auge absturz pur!!! Also ich (Chund) stohn uf beats vo unbekannte produzentä, wo däfür guet sind...
Nas (http://www.ntsearch.com/search.php?q=Nas&v=56) und Premo wär allerdings super!

genau, dä kanye verbreitet sich wie ä süchi! ghörsch en jetzt bald uf jedere schiibe (dilated,mobb deep,common,kweli etc etc). geg dä dre channi nüt säge, dä findi no easy!

Moongod
16.08.2004, 11:46

NAS IS LIKE!!!

naja... vorgeschmack gabs ja genug...

N.Y. State Of Mind
N.Y. State Of Mind Pt. 2
Represent
Nas Is Like
Come Get Some
2nd Childhood
etc.

:blingblin

Aurel
16.08.2004, 11:55
du hast ny state of mind pt. III und childhood pt. II vergessen...:D
und es heisst "come get me", von wegen some... hehe...

Aurel
16.08.2004, 11:57
ach ja... "memory lane" und "i gave you power" (oder doch nicht?) wären auch noch...

Moongod
16.08.2004, 12:10
du hast ny state of mind pt. III und childhood pt. II vergessen...:D
und es heisst "come get me", von wegen some... hehe...

ja klar, "come get me"!!! lol

aber "ny state of mind pt. III" & "childhood pt. II" habe ich noch net gehört!!! wo sind die drauf??? :eek:

bei "i gave your power" war ich mir grad net sicher!!!
(scheiße, wenn man in solchen fällen net daheim neben seiner sammlung hockt!!!) :D

Aurel
16.08.2004, 12:12
sind beide tracks auf so ominösen maxis erschienen. das dritte "ny state of mind" mit alicia keys und einem weiteren mc. hab ich grad vergessen. rakim? hmm... weiss nicht mehr. auf jeden fall selber beat wie bei part 1, also nicht seeehr empfehlenswert. "ny state of mind II" ist sowieso einer der grössten tracks aller zeiten, würde ich mal behaupten...
zweites "childhood" klingt auch sehr geil...

slang!head
16.08.2004, 12:41
Ganz geili sach vor allem weg em Premier wo z.B. au am Afu es hammeralbum produziert het.....

Moongod
16.08.2004, 12:42
"ny state of mind II" ist sowieso einer der grössten tracks aller zeiten, würde ich mal behaupten...

ohja...

Aurel
16.08.2004, 12:48
Original geschrieben von **slang!head**
Ganz geili sach vor allem weg em Premier wo z.B. au am Afu es hammeralbum produziert het.....
afu? also "body of the life force" het er um die 4-5 tracks produziert, "life force radio" nur no 2. aber bi beidne albe absolut die highlights. wie wetts au andersch sii... :p

mdms_mo
18.08.2004, 14:00
Wird sicher Geil!

Nas ist ja ach auf dem Producer Album von Premo, schon mal ein kleiner Vorgeschmack!

Aurel
18.08.2004, 14:03
Original geschrieben von mdms_mo
Wird sicher Geil!

Nas ist ja ach auf dem Producer Album von Premo, schon mal ein kleiner Vorgeschmack!

jep, aber zuerst wird auch auf nas' "street disciple" der ein oder andere preem-joint drauf sein...

smooth
18.08.2004, 14:52
Original geschrieben von scope
nas u premo
busta u dre
common und kanye

pha mann...so en blödi ussag...get vell geileri beats al vo dre oder kanye...unbekannt halt..insight z.b. :brille:

send ehner die beats vom dre wo mich närve, ghörsch grad das es dre esch, und !!!!ergendwie!!!! immer s gliche

Aurel
18.08.2004, 14:55
aber smooth.. ehrlich gseid, nach 2-3 albe töned au insight beats ähnlich und verleided, ned? klar, er hed paar absoluti kracher wie "motivated", "ghetto blaster" etc., aber schlussendlich isch's wörklech bi extrem villne producers so. bim einte meh (premo, dre, neptunes), bi de andere weniger (9th wonder, scott storch)...

DeeFly
18.08.2004, 14:55
Original geschrieben von smooth
pha mann...so en blödi ussag...get vell geileri beats al vo dre oder kanye...unbekannt halt..insight z.b. :brille:

send ehner die beats vom dre wo mich närve, ghörsch grad das es dre esch, und !!!!ergendwie!!!! immer s gliche

woooooord up yaaaa!

slang!head
18.08.2004, 14:57

aber über dre beats muemer ois noed striite odr?

smooth
18.08.2004, 15:14
mer der jedefalls ned...

aber smooth.. ehrlich gseid, nach 2-3 albe töned au insight beats ähnlich und verleided, ned? klar, er hed paar absoluti kracher wie "motivated", "ghetto blaster" etc., aber schlussendlich isch's wörklech bi extrem villne producers so. bim einte meh (premo, dre, neptunes), bi de andere weniger (9th wonder, scott storch)...

insight fend ich ned...fend insight album rächt andersch als electric album..aber natürli het jede künschtler sini handschrift, bem dre fend ichs eifach besonders extrem...und langweilig...

einmal erfolgreich, immer erfolgreich...

tbo187
18.08.2004, 19:39

:wtf: dre beats findi no easy, meine "2001" isch doch ä hammer schiibe gsi!

Moongod
19.08.2004, 14:54
...die frage ist: wielange macht es unser primo noch???? :D :confused:

LKB
19.08.2004, 15:00
Original geschrieben von Moongod

D Beats vom Premo sind nochwivor hammer, aber d MC's wo drüber rhymet werdet immer schlechter. (Miner Meinig no...)

Aurel
19.08.2004, 15:02
Original geschrieben von Moongod
mir macht er's das ganze leben lang!:D

drosselbart
19.08.2004, 16:43
nas & premo gäbä es ganz gäbigs päärli ab.. diä zwe mache meischtens geili sache.. dases im nas sis letschtä wird si, bezwiflä sowiä diä gschichtä vom jay-z, aber ebä guet chunnts a bir chundschaft und loht sicher widr s'money lo rouä...

und eigentlich wärs au okei wenn das im nas sis letschtä isch, wöu dä junge muess nach sim 94 und 96 aubum eig. scho nüt und niemerem meh öpis bewiisä..

peace

.kerYjameS
19.08.2004, 16:48

NAS IS LIKE!!!

huuuuuuuuuuuuuuuuuu man i freu mi. nas & premo cha alles!

.kerYjameS
19.08.2004, 16:50
Original geschrieben von **slang!head**
aber über dre beats muemer ois noed striite odr?

scho nid!

tbo187
19.08.2004, 19:16
Original geschrieben von .kerYjameS
scho nid!

logisch nöd, die sind immer no guet!