Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ring und Schaft eines Stereoklinkensteckers verbinden?

LKB
04.03.2006, 16:29
Weiss öpert wie mä bimänä Stereoklinkestecker dä Schaft und dä Ring mitenand tuet verbindä, damit ich glich mit unsymmetrischer Betriebsart chan wiiterschaffe...

Chunt öpert druss?

bildli däzue:

http://info.pcwebshop.ch/Glossar/images/Klinke.gif

Cyclone
04.03.2006, 16:50
chlini gägefrag: demfall häsch nu 2 kabel fü 3 aschlüss? :hmmm:

Stinkyfingaz
04.03.2006, 16:57
ja das nimmt mich au wunder :)

LKB
04.03.2006, 16:57
Original geschrieben von Cyclone
chlini gägefrag: demfall häsch nu 2 kabel fü 3 aschlüss? :hmmm: falsch!

min compressor hät unsymmetrischi usgäng, d.h. ich müesst eigentlich 2 monokabel verwende. ich han aber nur stereoklinke-kabel. wenn mä jetzt ring und schaft verbindet isch es nocher wie es monokabel. ok?

LKB
04.03.2006, 17:59
chunt jetzt grad niemert meh druss?

nei eigentlich isch es jo klar: ich muen eifach es mega churzes kabeli neh und denn ring und schaft zämämache (löte)... leider han i grad kein lötcholber zur hand.
aber i han eifach dänkt, vilicht weiss öpert, was für äs kabel ich muess neh und so... hät das no niemert gmacht?

Stinkyfingaz
04.03.2006, 18:03
ich glaub ums löte chunnsch fascht nöd ume...

LKB
04.03.2006, 18:09
Original geschrieben von Stinkyfingaz
ich glaub ums löte chunnsch fascht nöd ume... jo das nimm i a ;)
ich chan mir denn scho ein bsorge, aber zersch will i wüssä, was ich für äs kabeli muen neh. do giz sicher au rechti qualitätsunterschiid.

cobbez
04.03.2006, 18:18
cha dr nid halfä abr nur für mini eiget bildig: für was isch de schaft guet? (masse=?). ha gmeint fürs signal sind nume di beide ring, aso ring+spitze nötig? wiso wotsch das zämälöte? :confused:

Stinkyfingaz
04.03.2006, 18:19
bringts es chinch kabel, sich zwar nöd eso gueti quali defür billig

LKB
04.03.2006, 18:29
Original geschrieben von cobbez
cha dr nid halfä abr nur für mini eiget bildig: für was isch de schaft guet? (masse=?). ha gmeint fürs signal sind nume di beide ring, aso ring+spitze nötig? wiso wotsch das zämälöte? :confused: yo cobbez: lueg, ich han vo sowas echt kei ahnig. und i han au gmeint, dass nur d spitze und dä ring fürs signal zueständig sind. tatsach isch aber: i dä beschriebig vo mim compressor stoht, dass wenn mä äs stereokabel hät, mä muen dä ring und schaft verbinde, damit s kabel glich isch, wiä äs monokabel... und äs monokabe brücht i eigentlich.

cobbez
04.03.2006, 20:14
für abschirmig -? what's that?!- +rückleitig zur phantomspisig

da steht was (http://de.wikipedia.org/wiki/Klinkenstecker)
und da (http://www.musiksoft.ch/tipps/audio_tipps.htm)

hesch ja gmerkt, ich chum au nid witr drus, abr nur mal so überleit: aso wenn ring+schaft zämäschlüssisch, heisst das ja eifach, das sozägä de ganz undr teil nur nu masse isch, de ring hed also kä funktion me und das teil gsehd denn us wiene monostecker: was ja i därä beschribig dinn stahd.
was ich mich ez eifach frag, isch öb das überhaupt nötig isch: wil wen das stereoteil bimne mono-igang inemechsch, denn het doch der ring eifach kä aschluss und transportiert also eifach käs signal. d'abschirmig isch abr doch imr nu da, egal was das da ez gnau transportiert wird :) andersch gseit: aso wenn mich fragsch chasch das doch eifach so istecke wies hesch ohni nu irgend was guge lööte... ;) denn hesch eifach en stereoklinke, wo abr de eint kanal eifach nid bruchsch.
die übertribeds i därä aleitig doch eifach :D

konfus
04.03.2006, 20:46
Chauf doch eifach zwei neui Kabel. Für Compressorschlaufe würi eh möglichscht gueti näh und wänns biz komisch lötisch häsch vilicht Qualitätsverluscht nacher.

Edit: äh moment mal, isches überhaupt nötig, wird dä Schaft bi monogebruch nid eifach quasi "ignoriert"?

logitech
04.03.2006, 21:55
aso äs audiosignal isch ja ä wällä wie ali wüssed. und die wälle sind ja wärt im bezug uf öpis anders. und zwar uf masse. darum, schaft und ring verbindä = monokabel.

äs iisi äs päi

konfus
04.03.2006, 22:03
Original geschrieben von logitech
schaft und ring verbindä = monokabel.

Ja das weisser ja scho...häter ja im erschte Biitrag gschribe, er will ja wüsse WIE am beschte.

Wänn dänn würi eifach e Brugg löte, äs paar Kupferfädeli und völlig zue-zinnä (also im Stecker, une die Spickel wod Kabel drah sind)

Aber ebe...chauf doch Kabel...chasch ja eh immer bruche.

logitech
04.03.2006, 22:08
wie isch minre asicht na völlig egal. eigentli chönters au gar nöd verbindä.. git sicher kei störigä. ussert dä "connector" vodä buchsä müsst s signal sowit vornä abgrifä. und sus eifach es isi chupferdrötli ne.

konfus
04.03.2006, 22:12
Probier mal so

mitch
04.03.2006, 22:30
sali

also was häsch den füren stecker am anderä endi vom kabel?? falses ä stereo klinkä kabel mit je ämänä klinkästecker am end isch, denn gohts au für mono. usem grund well d'buchsä a dä grät nur än spitze und ä massä hät. äs stereokabel hät zwar ä spitze und än ring das isch den bi mono eifach s'gliche.

fals äs kabel bruchsch meld di doch bi mir. i chas zimli billig bstellä, i bester qualität.

gruess mitch

LKB
05.03.2006, 17:03
yep konfus, so wird is au mache... das wort "chaufe" löst äbä bi mir grad angstzueständ us, drum tuen i lieber baschtle... i han scho 3 monokabel, nur eis fehlt mir. und wel ich öpä 4 stereokabel han, woni ehn niä bruche, nimm i eigentlich lieber dä lötcholbä id hand, als dass i äs neus kabel chaufe...

und wäg dä qualität nocher: isch glaubs eh egal, bi däm compressor...chchch
http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=37&products_id=20096

Patrock
05.03.2006, 17:44
soweit ich weiss kannst du doch auch mit nem symmetrisch aufgebauten kabel unsymmetrische verbindungen machen... oder?

mitch
06.03.2006, 12:02
jo, dass goht ohni problem. sofern s'kabel mue mono-mono si und nöd mono(2x)-stereo.
fazit: fals ä mono-mono verbindig bruchsch chasch au ä stereokabel neh.

gz mitch

konfus
06.03.2006, 12:11
Jo dänki ebe eigentlich au dases sött goh.

hehe:
Interaktiver 2-Kanal Expander/Gate/Kompressor/Peak Limiter mit De-Esser, Dynamic Enhancer,
Röhrensimulation:wtf: :D und low Contour-Filter

spenzasequenza
06.03.2006, 12:41
hmm.. also ich ha immer gmeint, zum symetrisch mono fahre brüüchsch äbe genau trotzdem äs Stereokabel:

WIL: uf beidä kanäl löift denn ds Mono signal uber ds kabel, aber uf einem Vo beidä Phaseverchehrt, und Bim neegschte grät wird denn di einti Phase wider Zrugggchehrt, und so bliibt der sound gliich, aber alli störsignal, wo sich irgendwo ufem Kabelwäg igschtröit hent löschent sich üs...

und, wänns das im fall no nit git, und ich nur gmeint ha, das gäbes, de hani das grad erfunne, und lahs la patentiäre!!!

hehe...

aber äbe, de verschtahni nit, warum di type schriibent, dass me der schaft und ring soll zämemeche...
wänn das nämlich mono buchse sind, de chunt am ring eh gar kei kontakt dra, also hesch nur schaft und spitze...
also rächt egal was mit em ring geit...

konfus
06.03.2006, 12:54
Joa ez chumi langsam nüme drus :D er wett doch ebe genau kää symetrischs oder doch? Bräääääää. Aber susch müestisch doch fürs dings no d'Phasene vertuusche, oder funktionert Stereokappäl?

Wäg mono...weiss halt ebe au nöd, FALLS es nöd wür goh so stereo wies ez isch, chöntis ebe drah lige das dä Kontaktabnehmer idä Buchse uf Ringhöchi isch unds dä Schaft nöd breicht.

Also LKB häsch überhaupt mal usprobiert öbs goht so wies isch? :D

Das isch sicher nur ein huere SPAAAMTHREAD! :D

LKB
06.03.2006, 12:56
also spenza: äs isch aber unsymmetrisch nöd symmetrisch ;)

mitch: ahaaaa, jetzt han i di verstande. also i han ä mono-mono-verbindig. vo däm her sött das funtkioniere.

KONFUS: also dä "röhresimulation" chasch meh als rauche! s hät eifach so än chnopf, wo dä röhreklang söll simuliere. aber tönt voll scheisse... susch ischs aber scho no ä lustigs spiilzüüg ;)

peace

KONFUS zum Zweite: jo, es funktioniert scho so... (das han i jo no gar nöd erwähnt.) i weiss aber nöd, ob ev. d qualität besser wär, mit monokabel...

spenzasequenza
06.03.2006, 14:28
ööh, wännwer grad scho am fachsimple sii:

wänni vo miiner Motu soundhcarte mit jacks uf di jack-igäng vone Monitore gah, isch där Sound liisliger, als wänni mit Jack-Xlr adapter in d XLR-Igäng vone monitore gah...
??? was geit da? machi irgendwas futsch so??
sound qualität isch gäbig, aber eifach lüter als vorher???

konfus
06.03.2006, 14:38
Hehe, hurn schreeg?!?! Muesi au mal usprobiere...hm moment...häsch du XLR adä Alesis?

spenzasequenza
06.03.2006, 14:41
ja, also di neutrik xlr-jack combu- buchse... kei ahnig, viliicht hani de öi eifach irgendwlchi komische Jack-xlr-adapter...
aktivi, oder so hahaaa

konfus
06.03.2006, 14:44
Original geschrieben von spenzasequenza

aktivi, oder so hahaaa

Muahaha! Sheeett, das wär no e Marktlücke...aktivi Adapter! :D

Ich weiss garnid öb ich au XLR han...han glaub e Fälschig kauft *g*

duke_one
06.03.2006, 14:59
Original geschrieben von spenzasequenza
ööh, wännwer grad scho am fachsimple sii:

wänni vo miiner Motu soundhcarte mit jacks uf di jack-igäng vone Monitore gah, isch där Sound liisliger, als wänni mit Jack-Xlr adapter in d XLR-Igäng vone monitore gah...
??? was geit da? machi irgendwas futsch so??
sound qualität isch gäbig, aber eifach lüter als vorher???

@spenza: ich glaub das hät demit z'tue, dass XLR (bzw. Jack symmetrisch) mit +4db schaffet und jack asymmetrisch mit -10db... aber das söttsch chönne umstelle bzw. d'charte sött das sälber merke, je nach kabel wo du bruchsch...
isch wahrschinli alles e frag vo symmetrisch/asymmetrisch.

hoffe ich ha chönne hälfe... gruess duke

LKB
06.03.2006, 19:34
aprospos fachsimple und +4db und -10db.
was muen mä do istelle? wenn ich min compressor uf +4db istelle, han i vil besseri ergebnis. why that?

spenzasequenza
06.03.2006, 21:45
de isch ds signal im vergliich zum rüüsche vom kabel eifach lüüter, also signal to noise abschtand grösser, dasch no gäbig...

aber das bi miine monitore isch def. keis -10 / +4dB problem, der unnerschied isch vil chleiner als das... isch eifach wirklich nur e biz lüüter...

aber damn, ich verchöife jetz de aktivi adapter! das chunt gross!!!

MarcoCALALLI23
10.03.2006, 13:47
Da nimmsch eifach es Monokabel. genau das häsch nämlich wänn dä Ring und dä Shaft verbindisch.

MarcoCALALLI23
10.03.2006, 13:49
...oder es Insertkabel. Entweder iehaue oder löte.

LKB
10.03.2006, 14:10
Original geschrieben von MarcoCALALLI23
Da nimmsch eifach es Monokabel. genau das häsch nämlich wänn dä Ring und dä Shaft verbindisch. hehe, du bisch chli än spasstie... wennt würdisch lese, wüsstisch, dass ich weiss, dass es stereokabel mit zämäglötetem schaft und ring amene monokabel entspricht.

MarcoCALALLI23
11.03.2006, 14:59
Und wänn du dä Film Shaft gse hetsch würsch so Frage gar nöd stelle und wüsstisch dass Off-Slice 97 längstäns ver- und begriffe isch.

hobgoblin
12.03.2006, 12:39
Original geschrieben von Patrock
soweit ich weiss kannst du doch auch mit nem symmetrisch aufgebauten kabel unsymmetrische verbindungen machen... oder?

das hätti ich auch gesagt. (man kann ja auch mit einem porsche 40 fahren;) ) stimmt das jetzt, oder welche vorbehalte sind zu beachten (hab irgendwie den faden verloren)?

daLouys
17.03.2006, 21:10
eifach mono signal uf die beide stereo aschlüss oder? :D