Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : was hät dich zu hip hop bewoge?

Ändru
16.08.2004, 16:56
hy jungs und mädels..will mal vo euch öbis ghöre..händer nöd scho oft dije Frag müsse beantworte *was hät dich dezue bewegt hip hop z'lose*..am liebste diskutiere mit emene House-möngi / House-tussi über so sache ;) aber nämmt mich au wunder wije ihr zu dem stöhnd?

Drugz&Alkohol
19.08.2004, 19:12
ja aso ich han früener immer so tictactoe und so en müll gloset, denn hed mer en kolleg mal so wutang zeiget, hans huere geil gfunde, han s'irgendwie gpürt, DAS isch mini musig. naja...de rescht chönder eu ja irgdnwie vorstelle. ich bin also eigtnli nur dur zeufall uf hiphop cho. merci mahmud, du bisch min retter!

mc rassko
19.08.2004, 19:16
also ich han eigentlich durch friends agfange hip hop lose, und ja ich finds huere geil, de rest isch müll

magebrot_jimmy
19.08.2004, 19:30
Original geschrieben von Ändru
hy jungs und mädels..will mal vo euch öbis ghöre..händer nöd scho oft dije Frag müsse beantworte *was hät dich dezue bewegt hip hop z'lose*..am liebste diskutiere mit emene House-möngi / House-tussi über so sache ;) aber nämmt mich au wunder wije ihr zu dem stöhnd?

was hed das genau mit house z'tue?
wenn d'scho so begriff wie house-möngi bruchsch, mues ich mech froge, öb du ned es "hip hop-möngi" bisch.

breach
19.08.2004, 19:36
min brüeder hät mer raptapes geh zum lose...ersti beasties, public enemy, nwa etc....aber wo "predator" vom ice cube usecho isch, bini dänn entgültig uf de gschmack cho.

Bschiisär
19.08.2004, 20:00
mir hät immer öppis gfählt und ich han niä chönä säge was..irgendwänn bin ich druff cho, dases musig isch..jedesmal, wännsmer guet gaht, bruuchi sound..jedäsmal wänns mer verschissä gaht bruchi sound..und bi jedäm anderä gfühl, womer so durdä tag dure fühlt, bruuchi ebäfalls sound..
han zerscht so di ganz palletä uusprobiert..es hät sogar düüschteri kappitel drinn und irgendwänn zwüsched blues, jazz und funk bini bi hiphop hangä blibä und süchtig wordä..tja..abschturz hoch drüü..

music_head
19.08.2004, 20:00
Hoppla, ja das isch e längeri Gschicht...

ALSO! (Mut fassen) so afangs mine teeni jahre bini emel voll am skate gsi (hüt nüm). uf jede fall hämmer döt hauptsächli so rock, punk/rock glosd. So blink und millencolin,etc. uf jede fall häts ide skatemusic halt vermehrt hiphop als background gha als ebe rockigers. Die ganz Szene bi eus ide Stadt het sich meh und meh entwicklet und so hämmer halt au vermehrt hiphop während em skate glosd. denn isch halt usem ghetto meh meth man, wu, und so sache cho. uf eimal hätt mich ch-rap ufzmal interessiert. so alts black tiger zeug, gimma, und sk. und denn bini halt no zu franz und ami sache überecho. und da bini immer na bliebe. momentan denki, dassi später immer na rap-musik lose.

nur so am rand: luschtig findi leutz wo punk sind, denn raver und morn skin........

Mano
19.08.2004, 21:03
sens unik sind mal i oisäm dörfli am open-air xi und dä sound hät mer eifach grad gfalle, bin dän grad di beide hiphop-nights ade musikfeschtwuche in winti woni so sache wiä iam, black eyed peas, dynamite deluxe, wreckedmob, fettes brot, dä be äl ii (wo nüm underground isch) doppel g, gleis 2 etc. gseh han. zersch dän eher so schwiizer und dütsche rap glost, bis ich dur ä kollegin zum untergrund ami-rap cho bin, ja und bi däbi blibä!

Map
19.08.2004, 21:12
I bi am 05.11.1984 gebore u sithär bini Hip Hop.

"Me, you, everybody, we are Hip-Hop"

konker
19.08.2004, 21:24
auso folgebdermasse: am aafang han i au so rock und metal glost (ja, bin au mal skater gsi...) bis ich irgendwenn mal uf ere anthrax (metal band) platte "bring the noise" ghört han (e zemmearbet mit publik enemy), das isch denn scho bald mal mis lieblings lied gsi, so wiit bis i denn nur no de teil geil gfunde han wo publik enemy nur über emne beat rapt. also han ich beschlosse ich muess meh vo dere musig ha, und han mer beastie boys und na andere so änglische rap zoge. irgendwenn han i denn gmerkt es wer na geiler wenn i au alles wür verstah wo i los (die wo beasties losed kenne das problem mit em verstah villich...) also han mer mal so chli schwiizer und düütsche hip hop gholt, wobii mer de düütsch denn etlich besser gfalle het, und schlussendlich bin i bi blumentopf glandet. "egal wie ich zum rap kam, ich komm von ihm nicht los"

aSs_ShAkErLi
19.08.2004, 21:44
bi mir isch en film de uslöser gsi... ;)

so öppe mit 12i/13ni bini mitere kollegin "save the last dance" go luege, wott nöd wüsse, wie gross mini auge während em film gsi sind...(-:
s'het mi eifach mega fasziniert, wie die hend chöne tanze, rappe, ezetera...
siit den chani nüm ohni hip hop läbe :)

gelbesMiC
19.08.2004, 21:46
hmmm...hiphop esch eifacht de bescht sound

ech denke wenn kolege au hiphop loset, den loset mer selber au eher de shit!!aber easy es paar seget jetzt ech seig mitläufer aber nee...stimm6t ned ech ha hiphop glichzitig entdeckt wie mini kolege!!könne es vo tv und mah sister!

also bye peoplez:wixer3: :bolognais

Stylefile
19.08.2004, 21:53
Bi minere Gebort isch en Fette Hip Hop Beat im hendergrond gloffe set do bini en Hip Hop Freak!!!

snub
19.08.2004, 22:01
also zum rap: han am afang eigentlich nume fettes brot, eminem, dre, 2pac und so glost, das isch so mit 12i gsi, dänn dur de koleg gangstarr (de hätt das mit 10i scho glost...lol) känne glernt.. dänn vom brüeder so alti bligg und sk cd becho.. und womer internet becho hend hani no meh über hiphop usegfunde, also ami sache und über hiphopstore au vill schwiizer sache bstellt.. das isch so mit 13/14i gsi... :)

aja, und hiphop hani natürlich durch rap kenneglernt, er hetten mer mal vorgstellt.. =)

Early80s
19.08.2004, 22:26
Bitches , Brew, Juvellery, Durags, Baggypants, Patty Boser's Lifestyle Sendung,
Hip Hop Experten von Viva Swizz, und der Schweizer Illu Bericht über Hip Hop und Streetdance...:hiphop:

breach
19.08.2004, 22:27
Original geschrieben von aSs_ShAkErLi
bi mir isch en film de uslöser gsi... ;)

so öppe mit 12i/13ni bini mitere kollegin "save the last dance" go luege, wott nöd wüsse, wie gross mini auge während em film gsi sind...(-:
s'het mi eifach mega fasziniert, wie die hend chöne tanze, rappe, ezetera...
siit den chani nüm ohni hip hop läbe :)

lol

nafackler
19.08.2004, 22:34
ich han scho im buch vo minere mama bounced und maches hüt no. Ich weiss nöd aber de sound vo hüt lebt meh als alles was cho isch und no cho wird.

:dance:HIPHOP:dance:

Mele
19.08.2004, 23:16
hm...also ich bin nonig so lang am hiphop lose etc...so vor öppä 3 mönet hani no punk und ska und so gloset, aber denn ischmer mald CD vo p-27 id hand cho...und irgednwiä het mer das huerä guet gfalle und de hani mi hald chli umeglueget und erchundet und CDs pöschtelet :D ich los au jetzt amigs no sochli punk und ska, aber eigäntlich ghört mis herz em hiphop :) es isch zwar nöd sooo liächt, will ich bin voll diä einzig wo sich für hiphop interessiärt... aber ich bliib dem sound troi ;)

Wachti
19.08.2004, 23:22
Früehner bini chli uf di falsch bahn grate. Ich bin mit zimlich komische type abghängt und han nüt anders gmacht als als tüte für tüte i mich iegraucht. Nid das nid öbis guets wär. Aber went suscht nüt gschieds machsch, isches eigentlich rächt behinderet. Irgendwenn ahni gfunde so chans nid witer gah. Han dä Kontakt mit denne abbroche.
Eines abend bini dur euses Quartier gloffe oder besser gschwebt. Da dröhnt mir Hip Hop sound id Ohre vom Brokehuss bi eus. Ich höckle vors Brock und han nur welle mini letschti tüte racuche, da macht eine sFeister uf und frögt mich, wer ich seg. Drufabe hätter gmerkt, das är mich vo früehner kennt und hät gfunde ich sell ufecho. Und wer hockt dete. All alte Schuelkollege vo dä Mittelstufe. Sit do bini fascht immer im Brocki gsi und han det au dLiebi für die so vielfältigi Kultur entdeckt.

xXel
19.08.2004, 23:23
jo böö... wie ish das au gsi..?? ah jo.. früecher am skate.. aui uf punk.. i haut au :P de hani eifach mou chlei vo säuber afo rap lose ... ershti albe: bligg - normal... und samy - 2001 ... jo so hets agfange.. am afang hauptsächlech CH/D und shpöter bini no uf angeri shproche cho... und d kolege hani au chönne mitrisse.. muhahaha:P easy.. shiceegau..

peeZ:dance:

Wryter24
19.08.2004, 23:33
muahah early80 ma men isch aber en ganz fine gsi ich enthalt mich dem thema aber lieber vollständig

aXionJaXion
19.08.2004, 23:56
so im '93 mega-rap cd's und söttigi compilations glosä! also direkt vu david hasselhoff zu Räp-musik...und widr zruck!:D
peizZz to mateo...now we smoke weed, like tony montana sniffed the yayo!!!!!

The World Is Yours!

Early80s
19.08.2004, 23:57
hehe;)

Ahh chum jetz....nöd so schüch...Wryter24...

Ersti ''Hip Hop''-CD Vanilla Ice...stimmtz!? :D oder öpe doch MC Hammer...

drosselbart
20.08.2004, 09:21
bi im 98 drzuä cho, woni per zuäfau d'moment of truth kouft ha, wöui unbedingt ä hip-hop-cd ha wöue chaufe;)).. hasä gar nid gloost sondern eifach kouft wöus hip.hop isch gseh, und de hani jo würklich gad ä rächt fetti schibä per zuäfau kouft und hami lo inspierierä vom primo und sinä beats sowiä em guru sinä raps.. das aubum isch dr grundstei gseh zur liebi woni hüt fürä hip-hop ha.. dunktmi mängisch i liebä hip-hop meh aus mini frau!!

peace

drosselbart
20.08.2004, 09:23
ha grad gmerkt dasi scho im 95 die fantastischen vier mit vier gewinnt ständi uf tape glost ha, auso isch diä 98-gschicht eigentlich dr zwöit akt vo däm liebesspiu...

Mora
20.08.2004, 10:06
eigentlich weissi gar ned werum ech zu hiphop cho bin, ech bin langi zit di einzig gsi i min fründeschreis wo das zeug glost het, aber es mues irgenwo bi sens unik, B'n'L und Gleis agfange ha. zerscht CH und denn de rescht vo de Welt.

Toratelli
20.08.2004, 10:08
bei mir warens vor vielen jahren fanta 4. damals war ich gar nicht so im bewusst sein das ich hip hop höre. gleich daraus warens dann die beasty boys und aus schweizer sicht sens unik

dela
20.08.2004, 10:21
...da komm ich ja ins schwärmen...ich denke so richtig bewusst war das 1982, da kam plötzlich alles auf einmal..und als dann kool moe dee rappte "i was walking down the street, rocking my beat, clapping my hand and stopping my feat.." wusste ich, dass da jemand war bzw. das da etwas war. das wort und noch mehr...rap, tanzen, graffiti oder hiphop wie man nun sagt...und dann hatte ich endlich etwas, das mir half, wenn man mich wieder zum einzelgänger machen wollte...ich kann den asphalt heute noch riechen, wenn ich die rock steady crew höre...oder war es doch Grandmaster Flash/Melle Mel mit "new york new york", weil ich die Single im damaligen Thalwiler Plattenladen gekauft habe und mit einem Eschenmoser Plastikplattenspieler sinnlos verscratch habe??..hoho...

Wer den per Zufall den Film "Brown Sugar" gesehen hat, weiss was ich meine...und sonst Feldstrasse 133 gogä losä cho...blubber.

PS: Ich will diesen Asphaltgeruch wieder zurück und zwar hier und jetzt...also warte ich gierig auf einen Jam mit ausgelegten Kartonflächen...

Nörgler
20.08.2004, 10:36
bhm...
ich bin etz grad chli verwirrt... im prinziiip hani dänkt gha das mi ä exfründin dezuä bracht hätt.. abr ich glaube im gnauerer nahdänke hätt diä mi eifach zum freestle und schribä bracht... (also mal zersch nume schribä) und ich ha mer irgenwenn.. abr das muän au öppe um diä ziit umä gsie sie... (vor öppä 4 jahr) d'torch - blauer samt kauft... diä isch mer huärä geil inächo.. dänn B'n'L, gleis2... denn isch scho gli main concept cho und ich bin süchtig gsie...
diä sucht isch denn irgendwenn allerdings echli abgflacht und ich han mi au im rock/punk egge rächt wohl gfühlt... denn hani hiphop grausam vernachlässiget.. bin aber vor hm... knapp emene jahr wider uf dä gschmak cho und etz so mit mittelwäg zwüsched beidne sounds am finde...

abr ebä.. wiä beginner so schön gseit händ..
Und auch auf die Gefahr hin, dass Ihr sagt "Der spinnt jetzt"
Wer Hip Hop macht aber nur Hip Hop hört betreibt Inzest,

und das hani mer denn zu härze gnoh ;) hrhr...

piisn

slang!head
20.08.2004, 10:40
Uf CH-Hiphop bini cho, well mer ganz zuefällig "Brennsprit" id hend gfalle isch..... Für mich (still) best CH-Record!

fonky.one
20.08.2004, 10:49
bin mit hip hop musik ufgwachse.
z basel die geilschti line uf dr welt z gseh becho:D
am NTM konzert in strassbourg gsi...
s buech graffiti.art mit 13 vom ne kolleg usglehnt becho..
git's no öbis anders so aktivs und kreativs wie hiphop, vorallem mit graffiti und breakdance???;)

Äffli
20.08.2004, 10:54
tupac si tod...

und denn s 2 in 1 zu ch rap...

Dirty Fifty
20.08.2004, 10:54
auso..

eines tages hei dr axl rose und dr slash krach übercho... auso ganz feschte wüu chli krach hei die ja geng gha...

när bini am abe gah schlafe u woni am morge bi ufgwacht isch mir längwillig gsi. hani dänkt eh ja machsch mau hiphop.. u 2 tag später bini bi mim däd im outo ghockt u ha raptapes glost und ä bitch het mir eis blase.. die het das aber nid sooo cool gfunge wüu i mit 13ni no gar nid ha dörfe fahre u mir drum nume ufem parkplatz umeposet hei...

:rolleyes:

perplex
20.08.2004, 11:32
woni mit 10ni umzoge bin han müesse am vater sini Chischte mit CD's und Plattene uspacke und han zuefällig d Lauschgift vo dä Fanta 4 i dä hand gha kei ahnig worum mich genau die cd interessiert hät aber ich han sie nachher glost und bin absolut vergiftet gsi han aber kei ahnig gha das jez das hip hop isch ich han sie eifach geil gfunde. spöter hät mer dän d muetter mal no d 4:99 gschänkt. aber usert die beidne cd's hani eigentli nie musig glost. Vor vier Jahr händ dän Kollege Run DMC und Beastie Boys CD mitgno zum Skate und sit döt bin i süchtig.

Wryter24
20.08.2004, 11:43
hrhrh early klar doch ich han die ganzi ziit viva glueget und definier HipHop über e cd woni kauf :wtf:

Zu mine Afäng vo HipHop hets no gar kei fucking Viva geh und mini erst Wicksvorlage sind girls a de Blockparties uf MTV gsi immer vom morge am 6 bis am halbi 8 hrhrhr.

Und Zu HipHop bini ned eifach cho well ich e verdammt beschisseni Cd ineghohlt han und die i mini 3000 Fr superhifialag gsteckt han und denkt han seg cool..

Und mis erste Mag woni i de Händ ghalte han isch 14K und ned Backspin oder Juice .De Zeusel isch tschuld das ich agfange han Bombe hrhrh.

Und erscht den sind mini erste Vinyls,Tapes(Frogshow) und den irgendwenn au mol die erste Cds(CORA E,Too Strong , Stiebers, Boulevard Bou , Torch ,Toni L cho)oder umgekehrt weiss gar nümme was zerscht gsi isch hehehe

struubiskillz
20.08.2004, 11:47
Original geschrieben von Ändru
.... jo ha mol mini boxershorts abzoge und do ich halt ä üpberdimensionale dick ha, und das dr ganze welt ha wellä mitteile, hani dänggt es goht am bestä wenni mini dickgrössi inä raptrack verpack......

perplex
20.08.2004, 11:52
Und Zu HipHop bini ned eifach cho well ich e verdammt beschisseni Cd ineghohlt han und die i mini 3000 Fr superhifialag gsteckt han und denkt han seg cool..

[/B][/QUOTE]

Das muess aber ä huere geili alag gsi si;)

Wryter24
20.08.2004, 12:05
B&O

Nanuk
20.08.2004, 12:21
Hmm findi komisch die meiste hänn irgend e CD glost und denn hetts sä gflasht ! Aber das längt doch nid um zum hip-hop zcho ! Bruchts nid no chli meh ?
Klar au ich ha zerscht MC Hammer und Vanilla Ice Tape becho vom Nochber. Aber denn hesch efang dr Sound ! Aber denn söttsch jo no d Kultur kennelerne, d Grundwert !
Find wär wichtiger zfroge wie zur Hip-Hop Kultur cho bisch ? :confused:

Wryter24
20.08.2004, 12:24
word nanuk bloss das isch für die meiste gar ned wichtig sie nennet sich hiphopper und wüsset gar ned was das mit sich bringt

Nanuk
20.08.2004, 12:33
@ Writer
Ich ha s ganze imene Jugendtreff kenneglernt wo die Eltere breakt & gsoundet hei und mi denn afo intressiere ha fürs ganze. Dr Groove afo spüre und dr zämmehalt vo dene ! Denn bisch an Punkt cho wo dä hesch chönne für di säge: Yes that`s it !
Aber wieso bechömme die Junge das nüm so mit ? Wo isch s Intresse ?

Toratelli
20.08.2004, 12:35
naja, irgendwie musst du ja dazu kommen. und die meisten kommen mit musig dazu. andere mit sprayen, paar mit breaken, und wenige werden direkt dj :)

naja mit der musik hab ich als erstes was von hip hop erfahren. emit der musik habe ich das erste mal einen teil von hiphop erlebt.

ich würde mich jetzt nicht als hiphoper bezeichnen, auch wenn ich mich für vieles interessiere und selber versuchen an meinen platten rumzuwerkeln, oder mit proggis beats zu basteln, oder im internet radio eine session mache.

ich denke es braucht von allem einen anfang. man kann nie alles von anfang an. muss man auch nicht alles können. es sind ja auch nicht nur die 4 grundelemente von hiphop welche hip hop ganz ausmachen, es ghört mitlerweile noch mehr dazu.

für mich sind, solche die nur die musik hören, einfach konsumenten. wer nur die musik hört ist für mich kein hiphoper. der ist konsument eines teils von hip hop

sonix
20.08.2004, 12:36
-> kris kross.. hrhr das waren noch zeiten, mit denne 2 houmb0ys..

fonky.one
20.08.2004, 12:37
@wyter & nanuk
AIGHT! do, cha ich nur zuestimme....:hmmm:

perplex
20.08.2004, 12:39
die meischte händ warschinli ihre erschti kontakt mit hip hop dur ä cd oder äs tape gha und nur das beschribe. d kultur lernt mer ersch mit dä ziit känne. D Musig isch minere meinig dä botschafter vo dä kultur wo am meischte lüt erreicht

DeeFly
20.08.2004, 12:56
ich wür sägä wo mir min Vater 1984 di erschtä Aretha Franklyn Plattä inägwürgt hät, isch das scho rächt usschlaggebänd gsi für min spötärä musiggschmack.

hawaiian
20.08.2004, 13:08
da muäni grad mal chli retour dänke..es isch ungefähr im 97i xi,won ich öpper kenneglernt han....und nah dis nah hani vo dere person sache glernt,sache erfahre..so meh odr weniger diä ganzi gschicht..vu der entstehig vum hip hop...vo de zulu nation..vu de parties..etc..und mich hät das detä scho fasziniert,han mini erschte cds detä au übercho..und sit dem ziitpunkt..bini dem ganze eifach treu..nöd willi z'gfühl han ich muäs..sondern eifach wills das isch wo mer guät duät..egal i wellere situation..es giit immer wiidr nüüi sache..wo drzuä chömet..und es chan eim extrem vil gäh.danke hüt no dere person..wo mich uf de "wäg"gleitet hät..wills für mich..genau dr richtig xi isch...

tay
20.08.2004, 13:31
me us zuefall mal s'tape "Bulhonne Mindstate" vo de la soul kauft, tusig mal ue und abe gloset und sither en hoffnigslose junkeee..hehe..

nik
20.08.2004, 14:16
ich säg nur: ist es die da....

und cris'cross :kiffer:

TiDAL
20.08.2004, 14:28
hmm, kei ahnig, ich han eifach scho immer cypress hill glosd... wieni derzue cho bin kei ahnig meh, und halt au RAGE against the Machine...<<< hed sicher was derzue bitreit...

mues sege, für mich s wichtigste bi hiphop isch und blibt eifach de text... denn nur wenn der en sinn hed, findis goil, drum kacki uf so 50(euro)cent poser zügs...

aber derzue chund, ich lose eigentlich nid nur hip hop, sondern au hc/punk à la complete, lack und refused, emo/hc à la tidal, fuego, standstill, amanda woodward, funk, soul, blues, DnB, triphop,ska usw.

lüüt wo sich jetz fragend was ich denn i dem forum mache..., sölled eifach tolerant si, wil ich finds en geniali siite, wo wennscho de *aightgenössisch hiphop* chle fördered...

churz gseid bin en mensch wo zimli alles losd wo chle sinn dehinder steckt, aber mit so kack à la dj tatana und so chani echt nix afange...

s einzig was mi stört isch das es vill zu vill posers ide hiphop szene gid... es söll doch endlich mal en krassi crew wo hiphop oder crossover macht geh, wo chle gsellschaftskritischi text anebringt... (ich selber bin immer chle am schribe, aber chan nid rhyme und so, glaub defür isch mis hirn ds langsam...) aber wenn wer mal was möcht, eifach melde, oder mer es thema geh, en vorschlag, dasi chle mini gedanke chan mache, und die nah ufs blatt bringe... ^^

:hippie:

smooth
20.08.2004, 16:31
mein älterer bruder...

AiGhTgeNoSSiN
20.08.2004, 16:39
Aso da muessi guet überleggää.. Abr glaub..
..bi mir isch das idä Mittelstufä xi- min Brüder hät do son Kolleg heibracht wo halt uf Hiphop xi isch. Und will ich dä Kolleg halt au sehr ahziehend gfundä han;) hät mich wunder gno, was er so lost und tja- dänn hani mr dänn zimli schnell mal was kauft wills mer halt eifach gfallä hät! Und sit do bini eigntlich nüm dävo wäg cho

dela
20.08.2004, 16:58
ergänzend chani no säge, dass die verschiedeni element genau im richtige zitpunkt i mis lebe cho sind und au immer wieder chömed. ich definier hiphop als e möglichkeit mich usdrücke s'dörfe ab und zue isch es au es wort, wo eim davotärge tuet, ab und zue isches liebi oder au hoffnung oder en guete alte kolleg wo für mich da isch.

Hempalizer
20.08.2004, 18:07
bi mier isches liecht im bluet gsi.
nach schlagzügspile (beat) und breakdance und dä beastieboys bin i mim früehe alter (irgendwenn primarschuelziit) zu run dmc cho und näbe rock und reggae au sprechgsang (u. a. vo dä fantas) glost. zeichnet han i scho immer gärn! und so nach em comicskurs au zu carries male cho. ich bin denn immer no mi selbscht gsi. ha mi nie als hiphopper identifiziert, weil i nöd so en fanatischä gsi bin. vom chleidigsstil her hetmer chöne dänke ich wäri id 80er zruggkatapultiert worde :cool:
all sind immer demit cho: "was!? du losisch hiphop...hesch doch eh kei ahnig etc." und denn doch no meh ahnig gah han als sie selber...jaja...vill wo nur s'üsssere bewertet.
naja egal...das isch no das woni mi erinnere chan.
was i weiss: ich han mi scho immer sehr für musig interessiert............

JackSpliff
20.08.2004, 18:20
aso de hip hop isch i mis lebe cho wohni uf samade umzoge bin, det hani grad es bitz schlechti ziite erlebt ka und den emol bim kolleg es bitz sound dri kick und isch hip hop gsi, de beat und de flow han n fett gfunde und de text het eigentli minere damalige situation recht àhnlich tönt, den hni agfeange hip hop lose
tja , und den hani sogar na selber agfange texte.

robbin' rood
20.08.2004, 18:28
ich bin recht stark vo de andere, vo de "coole" uusgrenzt worde.
'hiphop' het mr chraft, selbstvertraue und allgemein halt geh.
nur, das isch nid dr ueblichi 'hiphop' wo de uf dr stoos xehsch den es wie als hetti das gfühl (hiphop) sich in mis herz gschosse wie irgend emne gangster e chugele...das ganze isch bim spraye passiert, wie sicher no bi villne andere.

...mit rap het aber das ganze no nuet z'due gha, rap het mi den nonig intressiert, das isch den villicht so 3 joor spöter cho und min sound gschmack isch sich au dauernd am ändere, am sich wiiterentwickle (so hoff ich zumindest....).

Headshock
20.08.2004, 18:30
Rap han i vo mim brueder här kenneglernt, crisscross(die wo dhose verkehrt ah kha hän*g*) isch dr erst rap gsi wo mini ohre ins schwinge brocht het.. denn naughty by nature usw... aber sälber aktiv worde bin i mit beatboxe, e koleg vo mim ältischte brueder hetz derb druf und denn han i halt au ahgfange uszprobiere und so bin i stück für stück in die szene grutscht.. bla bli bla bla früehner isch alles besser gsi bla bla bli bli....

toniqe77
20.08.2004, 18:46
Original geschrieben von magebrot_jimmy
was hed das genau mit house z'tue?
wenn d'scho so begriff wie house-möngi bruchsch, mues ich mech froge, öb du ned es "hip hop-möngi" bisch.

genau so ischs.
hiphop isch lang nüd alles und wird erst nuch vu tag zu tag weniger...

Hempalizer
21.08.2004, 12:47
...da sind natürli au no d'händ vo mine brüedere im spiil gsi.
de eint het mi mit fugees und NBN bekanntgmacht...
und de anderi het mi d'faszinazion ad a tribe called quest geh...
ha grad echli die alte cds dure glost, nach dem i geschtert echli vo minere hiphop-biographie bekannt geh han.

stönd zu dem, woner selber gstartet hend...!!!

konker
22.08.2004, 12:57
@ w24 & nanuk: villich si ja gar ned all daine söttig wo sich als hiphopper bezeichned... ich zum biispil wür ned sege das i hiphopper bi, eher nume en writer, wo chli hiphop lost (oder bin ich etz weg dem doch hiphop oder ebe ned oder eifach es bitzli :confused: :confused: )
c what i meen?

iceripperin
22.08.2004, 17:06
bi mir isch das ganz eifach gange vor 5 jahr i dä 1. sek hät eine wiederholt gha, mit dem hani mi mega guet vertstande, nachene han ich per zuefall mal sin discman iipackt, dihei d cd "bambule" vo beginner.. ich han dänkt, was isch dänn das!? und dänn glost, sit deet losi nur no hip hop ...

Daifel
22.08.2004, 20:24
Fm4.....

lizzle mizzle
22.08.2004, 20:26
ich bi vor ca 7 jahr mal dihei am tv luege xi und denn hett de nachber huere luut sound gloset und ich has voll geil gfunde...und bin denn go frege waser gloset hett und er hett mir gseit, dases funkmasta flexx xi isch und so bin ich denn uf de hip hop cho!!!

Proof
28.08.2004, 14:48
Original geschrieben von lizzle mizzle
ich bi vor ca 7 jahr mal dihei am tv luege xi und denn hett de nachber huere luut sound gloset und ich has voll geil gfunde...und bin denn go frege waser gloset hett und er hett mir gseit, dases funkmasta flexx xi isch und so bin ich denn uf de hip hop cho!!!

ich bin sin nachbar

beatniquer
28.08.2004, 15:20
Original geschrieben von Proof
ich bin sin nachbar

di nachbar isch widerum cousin vo mim nachbar, ^de hets vo mir....auso, was hesch du wöue säge?

nei, i ha eismau mtv gluegt, isch usher cho..u sit denn bini absolut fän...

ParaMC
28.08.2004, 19:05
I ha mer öppä mit 10i mi erscht discman gchouft (so im Usverchouf chli biuiger), när hetts dört so CDs gha für irgendwiä 5 Schtuz, eifach so Aktionä...dört hani mer sonä CD zogä wo "Allstars 96" gheissä het, dört hets vom 2Pac "Changes" druff gha...das het mer irgendwiä huärä gfauä, ha aber denn no ke plan gha, das das Rap isch und vo Hip Hop hani eh no niä öppis ghört gha...när hani diversi Abstächer i aui Richtigä gmacht u bi irgenwenn wider zu därä CD cho (scho chli euter gsi u langsam gwüsst, was rap isch), ha mer sä wider mau inäzogä u gseit, he das Züg isch ja eifach nice, när hetts agfangä, sithär bini starch abhängig und ha nid mau bock uf entzug :P

Stylebock
28.08.2004, 20:19
mini erst CD isch Snoop Doggy Dogg - Doggystyle gsi..sit döt bin i eigentlich dabii, durch mini 3 Johr älter Schwöster kennaglernt...dia lost mittlerwiila andra Sound, aber bin immerno am Stizzo!

Proof
29.08.2004, 00:27
Original geschrieben von beatniquer
di nachbar isch widerum cousin vo mim nachbar, ^de hets vo mir....auso, was hesch du wöue säge?

nei, i ha eismau mtv gluegt, isch usher cho..u sit denn bini absolut fän...

nei eigentlich ischs genau vor 4 jahr gsi, won ich ä cd für en fründ ha müsse bränne... dänn han ich eifach die lieder downloaded: es isch vorallem Jurassic 5 gsi, und dänn bin ich en freak gsi... ah ja vo minere schwöschtere han ichs au, aber numme wil sie mich überzügt het, dass Greenday, Offspring usw. doch scheisse isch (schäm, JA ich has gern GHA!!!)

naight

LAN
29.08.2004, 00:43
vor 4 jahr ir achte klass im huswirtschaftsunterricht:
dert heimer zum ufrume und putze dörfe musig lose, und irgendeinisch het eine sones tape mitbracht mit rächt geilem sound. di zwöi stück womi denn am meischte gflasht hei und woni hüt immerno cool finde: Freddie Foxxx feat. Mykill Miers - Wanna be an MC und Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper
auerdings het dr kolleg ds tape o vomne kolleg bicho sprich är het ke ahnig gha vo wäm ds die tracks si und wie si heisse -> hetmer ke uskunft chönne gä.

i ha denn auso ke plan gha vo nüt, aber ds isch dr istig gsi. nach öppe 2 Jahr hani de mau usegfunde wie z ersche lied (wanna be an mc) gheisse het und dases vom foxxx isch. und z andere lied hani ersch vor knapp ere wuche dür eine usem forum usegfunde vo wäm dases isch. (siehe rate-thread)

aber im Priiiiinzip heimer die diskussion scho mindeschtens 2 mau gha vo däm här ;)

Stylebock
29.08.2004, 12:11
nei eigentlich ischs genau vor 4 jahr gsi, won ich ä cd für en fründ ha müsse bränne... dänn han ich eifach die lieder downloaded: es isch vorallem Jurassic 5 gsi, und dänn bin ich en freak gsi... ah ja vo minere schwöschtere han ichs au, aber numme wil sie mich überzügt het, dass Greenday, Offspring usw. doch scheisse isch (schäm, JA ich has gern GHA!!!)

naight

Greenday han i au mol guat gfunda...muama sich für das schäma :D ?
bin mol im Bandroom gsi vu däna Typa wo i sie gar no nit kennt han in San Jose, mir Schwöster Ufenthalt gmacht in Amerika und durch an Bekannta dia Peeps kennaglernt! :D

TiEZ
29.08.2004, 14:43
han vor 8 johr metal etc glosd denn hani emmer bbc 1 (hüt bbc1xtra) glosd und die hend halt au en rapshow gha

es het mer denn sher guet gfalle und darum losi vorallem eng rap, und selten DE oder CH, ich hab aber die ganze zeit über jazz funk triphop etc. gehört also mich nicht nur auf rap versteift

unterdessen esch mer de sound echli zlasch (ned dasi rap ned guet fend) aber mer gfallt elektronische sound im moment besser...techno dnb electronica triphop etc.

Oishim
29.08.2004, 15:00
naja...isch zwar chli billig, aber i bi düre eminem zu hiphop cho...
isch scho e zitli här...het mi dür alli phase begleitet, und ha mi immer wiiter id materie gwagt...
und ziit es paar johr hani mi vom 50cent und so komerzzüügs distanziert, und konzentriere mi meh ufd szene i minere umgäbig!

bätschmändoo
29.08.2004, 15:10
Original geschrieben von slanGRover
Greenday han i au mol guat gfunda...muama sich für das schäma :D ?
bin mol im Bandroom gsi vu däna Typa wo i sie gar no nit kennt han in San Jose, mir Schwöster Ufenthalt gmacht in Amerika und durch an Bekannta dia Peeps kennaglernt! :D

Nei, für Greenday guet z'findä muesch di doch nid schäme. Di mache nämlech rächt gueti Musig, has früecher aube rächt viu glost. Bi eh immer scho rächt tolerant gsi, was di verschiedene Musigstyle abelangt. Aber s'isch mr irgendwiä verleidet...
Mini erschtä Berüehrige mit HipHop hani dür s'Album "Black Sunday" gha, wo dennzumals "Insane in the Brain" d'Radiostatione uf und abgloffe isch...

Stylebock
29.08.2004, 15:15
Original geschrieben von Oishim
naja...isch zwar chli billig, aber i bi düre eminem zu hiphop cho...
isch scho e zitli här...het mi dür alli phase begleitet, und ha mi immer wiiter id materie gwagt...
und ziit es paar johr hani mi vom 50cent und so komerzzüügs distanziert, und konzentriere mi meh ufd szene i minere umgäbig!

Billig? wieso billig? Eminem isch vilicht komerziell, aber raptechnisch immerno eina vu da besta!

drümolhopdbäse
29.08.2004, 15:31
ersti berüerig au durch changes vom tupac gha, öppe mit 12i aber det no kein blasse schimmer gha was das esh, het mer eifach galle, den eis jahr später mitem kolleg die erste wu tang albene glost, het mer ned alles gfalle, uf jede fall simmer de uf cypress hill (hello my name is dr. greenthumb) gstoose und hend selber afo liedli dichte für de sound... naja nach öppeneme halbe johr het mer den dr kolleg mol es tape us france zeigt (cut killer, saian, passi , oxmo puccion...usw.) wo zemli old school gsi esh, und s het mi emmer mo afo s^flashe,. uf jede fall beni den be all mine kolegas verbi und ha nach rap albene gfrögt, und sie mer den ufe pc kopiert, esh den au zemli lang gange bes i mol alles glsot han, und über alles bscheid gwösst han (grad bi dem wu shit) uf jede fall esh den mit de dynamische zwei der esti schwyzer hip hop imis läbe cho, mit creuzfeld jakob der erste dütschi träck... nachher bligg und lexxx........(danke bösi)
uf jede fall hani mi emmer me für alles afo interessiere, bes so circa vor eim, zwei johr, det hani die erste berüerige met minimal, electro goa und house gha, gfallt mer ned alles, aber zum shake esh es meilestei em hiphop vorus, jenu my favorit esh und blibt jungle wels eifach die beide element mitenand verbindet die krass elektronische beats (wo trzodem no nach dem dedomdomdätsh prinzip funktioniere) und fetti rhymes oder party mc ...

ben duss und für mi esh schluss

Proof
29.08.2004, 15:42
früehner het dä eminem mit High and Mighty und Royce da 5'9" öppis gmacht, und jetzt uf em Royce sis fascht noie album disst Royce D12, wil sie ihn angeblich disst händ... obwohl es uf em gliiche album 3-4 tracks mit em Em zämme het... dä Em het aber hüt ä geileri stimm als früehner (bsp... alt: Dr. Dre feat Eminem - forgot about Dre mit em geile beat hehe)
ja aber es isch komisch dass es er en wiise isch, wo kommerzielles produziert, jede gseht ihn als wiisse rapper, aber mä merkt nöd ob er wiis isch wän mä sini musig hört...so isch es au mit Jedi Mind Tricks, Atmosphere, High and Mighty, 7l & esotoric, Aesop Rock und Cage. all die find ich eifacht hammer. :blingblin

Piece of Peace

Gate17
29.08.2004, 15:44
so scheisse und peinlich wiäs tönt, aber mini erschtä hiphop songs sind vo dä bravo hits gsi.
die erscht würkli hip hop cd woni kauft han isch denn dr. dre gsi...

Stylebock
29.08.2004, 15:48
früehner het dä eminem mit High and Mighty und Royce da 5'9" öppis gmacht, und jetzt uf em Royce sis fascht noie album disst Royce D12, wil sie ihn angeblich disst händ... obwohl es uf em gliiche album 3-4 tracks mit em Em zämme het... dä Em het aber hüt ä geileri stimm als früehner (bsp... alt: Dr. Dre feat Eminem - forgot about Dre mit em geile beat hehe)
ja aber es isch komisch dass es er en wiise isch, wo kommerzielles produziert, jede gseht ihn als wiisse rapper, aber mä merkt nöd ob er wiis isch wän mä sini musig hört...so isch es au mit Jedi Mind Tricks, Atmosphere, High and Mighty, 7l & esotoric, Aesop Rock und Cage. all die find ich eifacht hammer. :blingblin

Piece of Peace

aber dr Royce het sich noch sim Album dafür entschuldigt, i glaub das Beef gits nüm. isch jo drum ganga dass dr Em statt dr Royce pusha het er D12 pusht, aber wemmer ehrlich sind hätti dr Royce ohni Em wohrschinlich au nia öppis uf dBei gstellt!

au no dr Promoe, Looptroop allgemein, RedRama us Finnland...alles Wiisi wo fett rappa könnt, as goht au nit um das...dr Bubba Sparxxx rappt au geil, Everlast isch jo mit House of Pain scho recht früah dabii gsi, jenes bevor ma dr Eminem kennt het...
und nit zvergessa Beastie Boys natürlich!!!

Proof
29.08.2004, 15:54
Original geschrieben von slanGRover
aber dr Royce het sich noch sim Album dafür entschuldigt, i glaub das Beef gits nüm. isch jo drum ganga dass dr Em statt dr Royce pusha het er D12 pusht, aber wemmer ehrlich sind hätti dr Royce ohni Em wohrschinlich au nia öppis uf dBei gstellt!

au no dr Promoe, Looptroop allgemein, RedRama us Finnland...alles Wiisi wo fett rappa könnt, as goht au nit um das...dr Bubba Sparxxx rappt au geil, Everlast isch jo mit House of Pain scho recht früah dabii gsi, jenes bevor ma dr Eminem kennt het...
und nit zvergessa Beastie Boys natürlich!!!

ich säg ja mä merkt dä unterschied nöd! sie hend all anderi talent, ihre stil usw. dä einzig unterschied liit viellicht i dä wurzle

roemer
29.08.2004, 18:50
ig bi so uf umwägä über jazz / funk zum hiphop cho. primär ou wäg dä beats, wo mir aus drummer scho immer üssärscht wichtig gsii si - mini erschti schibä isch gloub ä eini vo public emeny und ä uuuralti vo cypress hill. denn bin ig äuä so knapp 10i gsii - aber ganz genau weiss ig ds ou nüm.
piis

LAN
29.08.2004, 19:25
haha public enemy isch scho ganz bös, itz louft gd bi mir party for your right to fight ^^ hammerhert.

Stubaehocker
15.09.2004, 23:44
be mer isch das i de 4te klass gsi bin kolleg deheime sin grosse brüder naja cypress hill style hald und siit her keep it alive!!!!!

Hempalizer
15.09.2004, 23:59
verdammt...wen mer da mp3 chenti druflade, hetti die hammer träks...burned