Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hatwear: Wie reinigt ihr eure kopfbedeckung?


ano-pseudo
15.03.2006, 09:41
hallo

habe ne komische frage:

was tut ihr, wenn eure caps mal ein wenig dreckig sind? vorallem bei weissen hats passiert es schnell, dass sie mal 'nen flecken haben.

wenn ich sie mit der waschmaschine wasche, sind sie nacher ja total verformt. handwäsche war auch erfolglos, hatte trotzdem eine wellenartige form zur folge...

habe mal gehört, dass einige es mit der abwaschmaschine machen (ja, die, mit der man das geschirr wäscht).

wia macht ihr das so?

vielen dank.

hypnos
15.03.2006, 09:51
in den usa und glaubs sogar mal im migros gabs diese netten geflechte, diä die form stabilisieren sollten.... allerdings gabs damals auch nicht so verschiedene formate....

Biggie
15.03.2006, 10:19
Alege, unger t Duschi, u rible! luege ds dr visor nid z vescht nass wird..

eh-dr
15.03.2006, 10:22
ja i ha früener sonä stabilisator gha, när chasch z cap drufspannä u i gschirspüeler mit däm schäiss :p
aber irgendwiä isch mr das ding abhandä cho..

Nina
15.03.2006, 10:24
also eini wo ich kenne die tuet das immr in gschirrspüehler... isch glaubs DIE lösig uf dem gebiet:)

piranha
15.03.2006, 10:27
Original geschrieben von Nina
also eini wo ich kenne die tuet das immr in gschirrspüehler... isch glaubs DIE lösig uf dem gebiet:)

hehehe so fresH!:D

reezer
15.03.2006, 10:52
i dä staatä gits so wiä es "gerüst" wo mär chan s'cap drii spannä damit d'form bhaltät. ich dänk chasch bestimmt au im netz irgendwo bstellä... i dä schwiiz han ich das no niä gseh.

mit dem tails chasch es dänn glaubs i d'wöschmaschinä schmeissä... ob das mitäm gschiirspühler stimmt weiss ich nöd... chönt aber scho no funktionierä... würs vellicht s'erschtä mal nöd grad mit dim lieblings-cap usprobierä...

The Blaze
16.03.2006, 02:54
Original geschrieben von ano-pseudo
hallo

habe ne komische frage:

was tut ihr, wenn eure caps mal ein wenig dreckig sind? vorallem bei weissen hats passiert es schnell, dass sie mal 'nen flecken haben.

wenn ich sie mit der waschmaschine wasche, sind sie nacher ja total verformt. handwäsche war auch erfolglos, hatte trotzdem eine wellenartige form zur folge...

habe mal gehört, dass einige es mit der abwaschmaschine machen (ja, die, mit der man das geschirr wäscht).

wia macht ihr das so?

vielen dank.

1. gar kes wisses choufä, und wenn:

2. neus choufä...

;)

Jimi Jones
16.03.2006, 02:59
i kauf zgliicha in neu denn ischs schu greinigt. BLING

re_intentions
16.03.2006, 15:19
das cap isch doch us stoff oder nöd? wieso gisch es nöd i di chemischi Reinigung? D'Form isch nachher di glichi und suber isch es au no.


:rolleyes: