Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Dilla-Shirts

snub
17.03.2006, 13:19
Han grad uf stonesthrow (http://www.stonesthrow.com/news/dilla-ts/index.html) es paar links zu t-shirts gfunde. das usde schwiiz (http://www.lowriderteeshirt.ch/Fiche.php?Rub=TSM&ID=63) findi ehrlichxeit nöd so geil... das mitem brush (http://www.thegiantpeach.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=8850) allerdings scho, nume ischde store ide USA.. hät schomal öpper dete bstellt?

Biggie
17.03.2006, 14:33
Ehm, z 2tä us de staate, ehm, ja, aso ds machsch säuber.. bittee.. ds gsesch ja xtrem dses e schablone isch.. simpler geiz nid.. de chönntisches ev. o biz farblecher interesanter gstaute.. wenn nid, i maches, gisch mer.. hmm 20$ + 20$ shipping = 40$.. öppe 55 sFr.. :rolleyes:

cel
17.03.2006, 14:39
Original geschrieben von Biggie
Ehm, z 2tä us de staate, ehm, ja, aso ds machsch säuber.. bittee.. ds gsesch ja xtrem dses e schablone isch.. simpler geiz nid.. de chönntisches ev. o biz farblecher interesanter gstaute.. wenn nid, i maches, gisch mer.. hmm 20$ + 20$ shipping = 40$.. öppe 55 sFr.. :rolleyes:

biggie, machsch mer eis? :)

FONTANASTIC
17.03.2006, 15:06
verschoben-->shopping/mode

Soulclap
18.03.2006, 16:36
Ehm, z 2tä us de staate, ehm, ja, aso ds machsch säuber..

...which will benefit the family fund for J Dilla/Maureen Yancey.

Säubermache würd gloub dr Zwäck verfählä.

kEg2
18.03.2006, 17:22

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=20329

Smörebröd
18.03.2006, 18:09
Original geschrieben von Soulclap
...which will benefit the family fund for J Dilla/Maureen Yancey.

Säubermache würd gloub dr Zwäck verfählä.

han kei gäld zum verschänke... chan mer nur no m-budget ravioli leiste drum

http://www.remindproductions.ch/stuff/dillashirt.jpg

wär au eis will, pm, sägemer 25.- ohni shirt ;)

ps... das mit de ravioli stimmt würklich, also please benefit me to und bstell das shirt

Smörebröd
18.03.2006, 23:37
No chli Offizieller:

Exclusivi Limitierti J-Dilla T-Shirts:

in 2 Versione:

http://www.remindproductions.ch/stuff4all/shirt_dilla1.jpg

http://www.remindproductions.ch/stuff4all/shirt_dilla2.jpg

Wie gseit für 25.- ohni T-Shirt, mit teurer T-Shirt-Farbe bepinselt, "extra abstehend"... lässt sich locker XX-mal waschen, übersteht sogar Lawinen. ;)

farb isch meh oder weniger eu überlah...

Äm ja und ich wohn in Züri & Umgäbig...

Ez zueh schlah.. brräää

Frage per PM please

Smörebröd
19.03.2006, 22:25
i maches, gisch mer.. hmm 20$ + 20$ shipping = 40$.. öppe 55 sFr.. :rolleyes:

wucher!

;) ... he he

Flex2
20.03.2006, 01:18
jeda weiss efangs um was dases mit dillas tot ganga isch, also chauffi sicher eis wo sinnera family was z guat chunnt debi..

C'mon Toys!
20.03.2006, 07:51
es git eifach immer so vögel wo chömme und sage "bla, das chamme au sälber mache. stutz usgeh für e shirt isch dumm, das chönntsch au sälber drucke..."
aber hey wenn ihr das sooo im griff händ wieso mached nid IHR söttigi shirts? es git do halt no e chlins ding namens kreativität wo halt au zahlt wärde will! ich sag jo au nid "die platte do isch scho cool, aber die hättich au chönnte sälber mache"

überleget euch das mol! und in däm fall isches nomol öppis anders, well das wirklich en guete zwäck isch und jede vo euch wo das shirt bootlegt nur um villicht 10$ zspare isch eifach e verdammt arme spast...

guete morge

Smörebröd
20.03.2006, 08:55
Original geschrieben von C'mon Toys!
es git do halt no e chlins ding namens kreativität..."bla, das chamme au sälber mache. stutz usgeh für e shirt isch dumm, das chönntsch au sälber drucke..." und jede vo euch wo das shirt bootlegt nur um villicht 10$ zspare isch eifach e verdammt arme spast...

guete morge

Hesch rächt, aber ich find d'orginal shirts so was vo billig,... was sölli es shirt nur für dä gueti zwäck chaufe, Da design ich mer viel lieber s'eignigs T-Shirt, und ja das brucht viel kreativität und sehr viel zyt.

Ich ich han eu das Agebot mit minä Shirts ghmacht, welli fast 3Stund dämit verbracht han d'Schalone für dä Print uszschnide um mir es Shirt z'mache, es paar Täg spöter hani gseh das uf Aight Dilla-Shirts gsuecht werdet, denn hani d'Print-Vorlag uf Aight postet und für die Usschniidfuhle hani mis Agebot zum bstelle inne ghaue.

also ich han mini Shirts mit gueten Gwüsse au ahbüüte, ihr müend ja nöd uf s'orginal Shirt verzichte, chaufed das für's guete Gwüsse und denn chömmed zu mir... ;)

t-shirts bootlege, tssss... sälber designe gopfertammi :D
he he...

Piis ich gahn mal go chrööse, d'Sunne shinnt...

Biggie
20.03.2006, 11:45
Original geschrieben von C'mon Toys!
es git eifach immer so vögel wo chömme und sage "bla, das chamme au sälber mache. stutz usgeh für e shirt isch dumm, das chönntsch au sälber drucke..."
aber hey wenn ihr das sooo im griff händ wieso mached nid IHR söttigi shirts? es git do halt no e chlins ding namens kreativität wo halt au zahlt wärde will! ich sag jo au nid "die platte do isch scho cool, aber die hättich au chönnte sälber mache"

I würd mer äuä au tag es Shirt mache so vouer Ideene stecki.. leider fäut da z Material, Zit und gäud.
Die huuere Farb odr Airbrush choschtet, und shirts i mire grössi gits leider i üsere schöne schwiz o nid zum tiefschtpris. Shirts chumi z stück für 2-3 sFr (l-2xl) über, ha näbäbi scho isii viu shirts designet für angeri woni no zit ha gha..

u ja, du hesch rächt, "me chönnt ja das säuber mache" isch no schnäu gseit... äbä weni zit hät, de würdis o mache...
näbebi isch auso ds 2tä tshirt o nid wück kreativ..
u no einisc näbäbi, aues Dilla züg verchouft sech iz prächtig, wie kreativ dses o isch.. dr tod git de verchoufszahle e rächte schub.. trurig (für ihn) aber wahr..

egau..

Grumble
20.03.2006, 11:48
ausverkauf à la 2Pac
sind bereits wieder zwei neue alben von dilla angekündigt....naja

Grumble

scope
20.03.2006, 12:07
grumble... du findest es fragwürdig.
ich als dilla-fan bin froh kommt noch was.
kommt noch was das nicht wie DONUTS ist. hoffe ich auf jeden fall.

denn das gefühl nie mehr einen neuen technoiden dilla beat zu hören hätte mich sonst umgebracht.

Vor allem war ja das "the shining" album angeblich schon FAST fertig.

also ich freue mich. aber irgendwie doch nicht. denn alles was jetzt noch kommt könnte das letzte sein...

Grumble
20.03.2006, 12:38
Original geschrieben von scope
grumble... du findest es fragwürdig.
ich als dilla-fan bin froh kommt noch was.
kommt noch was das nicht wie DONUTS ist. hoffe ich auf jeden fall.

denn das gefühl nie mehr einen neuen technoiden dilla beat zu hören hätte mich sonst umgebracht.

Vor allem war ja das "the shining" album angeblich schon FAST fertig.

also ich freue mich. aber irgendwie doch nicht. denn alles was jetzt noch kommt könnte das letzte sein...

ja ich weiss das das shining album beinahe fertig war und dieses sollte man auch noch veröffentlichen.genau so wie bei old dirty...aber wie gesagt es sind bereits weitere releases angekündigt inkl. dvd und allem schnick schnack. es gibt plötzlich t-shirts, nächstens wirds ne biographie geben etc..da frag ich mich doch obs wirklich nur um das andenken von dilla geht oder doch nicht nur um die eigene brieftasche?!denn nichts lässt sich besser verkaufen als musikmaterial von kürzlich verstobenen...

...versteh mich nicht falsch.ich fand dilla auch dope aber alles was jetzt kommt ist nich mehr aus dillas feder...da haben 20 andere leute ihre finger im spiel und schlussendlich kommt das raus was sich am besten vermarkten lässt...wirst sehen...

Grumble

Harris
20.03.2006, 12:41
http://www.stonesthrow.com/news/dilla-ts/index.html

JIG-JIG
20.03.2006, 12:42
stimmt schon grumble.

aber ein fettes dilla-RIP-shirt würde ich mir trotzdem kaufen.

DILLA RIP

snub
20.03.2006, 15:05
Logisch isches irgendwie Gäldmacherei, aber du muesch au bedänke, das am Dilla sini Muetter die letzte paar Jahr/Mönet ah ihrem Sohn gwidmet (und wahrschinlich nöd gschaffed) hät.

Und d Behandlig isch schiinz verdammt tüür xi, hani gläse.
Und au sone Beerdigung mit allem wo dezue ghört isch verdammt tüür… Dafür sind ja ua. au d Donations wome ufde ST Siite chan mache.

Aber dases jetzt alles nume fürs Gäld isch, das chanichmer nöd vorstelle. Vom Dilla chöntmer wahrschinlich no 20 Albene veröffentliche, sovill hät de a sine beats baschtlet. Das Züüg wird de Fans zlieb veröffentlicht, und es würd mich nöd wundere, wänn nach dene 2 no meh Albene würdet folge, mit sache wo vode ST lüüt, oder vom Questlove zämegstellt worde sind. Zum Tribut zolle a eini vode Kreativste Persone wo ois d Musig jemals beschert hät. Ich glaub au wänns nachem Dilla würd gah, würd er wele, das das Züüg usechunt...

C'mon Toys!
20.03.2006, 16:00
Original geschrieben von Smörebröd
Hesch rächt, aber ich find d'orginal shirts so was vo billig,... was sölli es shirt nur für dä gueti zwäck chaufe, Da design ich mer viel lieber s'eignigs T-Shirt, und ja das brucht viel kreativität und sehr viel zyt.

Ich ich han eu das Agebot mit minä Shirts ghmacht, welli fast 3Stund dämit verbracht han d'Schalone für dä Print uszschnide um mir es Shirt z'mache, es paar Täg spöter hani gseh das uf Aight Dilla-Shirts gsuecht werdet, denn hani d'Print-Vorlag uf Aight postet und für die Usschniidfuhle hani mis Agebot zum bstelle inne ghaue.

also ich han mini Shirts mit gueten Gwüsse au ahbüüte, ihr müend ja nöd uf s'orginal Shirt verzichte, chaufed das für's guete Gwüsse und denn chömmed zu mir... ;)

t-shirts bootlege, tssss... sälber designe gopfertammi :D
he he...

Piis ich gahn mal go chrööse, d'Sunne shinnt...

:yeah:

Smörebröd
20.03.2006, 21:33
BIGGIE check mal PM

dyon
11.04.2006, 18:29
Original geschrieben von Smörebröd
No chli Offizieller:

Exclusivi Limitierti J-Dilla T-Shirts:

in 2 Versione:

http://www.remindproductions.ch/stuff4all/shirt_dilla1.jpg

http://www.remindproductions.ch/stuff4all/shirt_dilla2.jpg

Wie gseit für 25.- ohni T-Shirt, mit teurer T-Shirt-Farbe bepinselt, "extra abstehend"... lässt sich locker XX-mal waschen, übersteht sogar Lawinen. ;)

farb isch meh oder weniger eu überlah...

Äm ja und ich wohn in Züri & Umgäbig...

Ez zueh schlah.. brräää

Frage per PM please

lösch mal chli im postiigang me cha der nüm schicke..

Habib
18.04.2006, 12:01
wenn nid, i maches, gisch mer.. hmm 20$ + 20$ shipping = 40$.. öppe 55 sFr.. :rolleyes:

Hesch jedes Shirt i dr Schwiiz chönne choufe... :rolleyes: Ha z'Donuts grad anne... für 29.00 >double:rolleyes:< Step your game up fellas :D