Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : miles davis beat - möcht gern euri kritik ghörä!!

LKB
17.08.2004, 17:10
Ich woogs nomol än beat vo mir z postä. S letschtä mol häts gheissä, er säg recht billig gmacht, Loop über Loop und ich söll mol mit Reason oder Fruity Loop schaffä...

Leider han i für das kei Geld und wel ich ein Freund des Sampling bin, han i mol äs Lied vom Miles Davis usenand gnoh. Han di geilä Piano und Trompetä Melodiä gsamplet und zimlich starch abgänderet.

Drums und dä Bass han i mit dä Demo-Version vom Reason gmacht. (Uf Wunsch vo dänä, wo gsait händ, i söll mol mit Reason schaffä...)

D Datei isch nöd di bescht Soundqualität, dass äs schneller goht zum abeladä...

Mahatma Ganja
17.08.2004, 17:32
:eek:
findi foll fett

isch geil gmacht! riisst mi grad mit, miles davis isch sowieso kuhl. de ganz beat passt super zämä! drums schön a dmelodie aapasst, und de spannigsufbou isch au guät, scho bidem chliine sample...;) de part wo das "1,2,3 - yeah" und nacher chli schneller trumpete spielt, chunnt ganz guet
:yourock:

LKB
17.08.2004, 18:26
Original geschrieben von Mahatma Ganja
:eek:
findi foll fett

isch geil gmacht! riisst mi grad mit, miles davis isch sowieso kuhl. de ganz beat passt super zämä! drums schön a dmelodie aapasst, und de spannigsufbou isch au guät, scho bidem chliine sample...;) de part wo das "1,2,3 - yeah" und nacher chli schneller trumpete spielt, chunnt ganz guet
:yourock:

Thanx mol für di erscht bewertig. da isch natürlich nur än chlinä usschnitt vom beat. dä afang wör nochli andersch tönä.

I wör aber sehr gern nochli meh bewertigä ghörä! Wa isch denn los mit eu? 23 Lüüt händ sich dä beat abägladä und nur öppert antwortet... Looooss kritisiärät mi!!

MCrobidog
17.08.2004, 18:33
der Beat isch würkli mega geil, vorallem chasch voll flowä drüber! isch geil! PEACE

jayRon
17.08.2004, 19:28
yep, cha michd enä 2 numä aschlüssä
ganz än geilä beat :yeah:

bisch sicher uf äm guetä/richtige weg ä so!!

LKB
17.08.2004, 22:10
Danke vil mol, da isch jo scho fast zu vil des Guten. Sind zwor leider erst 3 Antwortä, aber däfür alli mega guet.

Würd mi eifach huere intressiärä, was alli anderä no so meinät. Mittlerwilä händ scho 45 People dä beat abegladä, aber nur 3 gäbät äs Statement ab. Wa isch mit dä restlichä 42? Isch dä Beat z guet zum än kritisiärä? Oder isch er so schlecht, dass es sich nöd lohnt zum d Tastatur id Finger z neh?
I wär sehr froh, wenns nochli meh Antworte gäb...!!!

konfus
17.08.2004, 22:23
finden gmüetlich, isch no edel zum lose, nur chli zuu schlächti qualität zum richtig kritisierä.;) (in besserer qualität wär kän seich, macht mer immer weh idä ohre, das gespruzzel hehe)
räps drüber wäred zwar dä horror, für das fändin zu überladä/abwächsigsriich oder was au immer:D

Proof
17.08.2004, 22:28
1. find ich dä miles davis andersch geil, mä chan ihn grad erkänne a sim stil , und
2. find ich hip-hop mit jazz-elemänte eifach s'allergeilschte (siehe jurassic 5 und guru) es git aber ebe leider wenig hip-hopper wo das mached... geili sach, wiiter so!
ä frag: känned ihr meh produzente wo das benützed?

:hippie:

look i'm droolin :blingblin

LKB
17.08.2004, 22:28
Original geschrieben von kOnfus
finden gmüetlich, isch no edel zum lose, nur chli zuu schlächti qualität zum richtig kritisierä.;) (in besserer qualität wär kän seich, macht mer immer weh idä ohre, das gespruzzel hehe)
räps drüber wäred zwar dä horror, für das fändin zu überladä/abwächsigsriich oder was au immer:D

I glaub i postä dä beat denn no i besserer Qualität. Denn chaschen au du besser kritisiärä...
Da mit dä Raps han i mir au scho überleit. I dänk än guetä MC wör da scho schaffä... Aber ohni Raps isch au gedigä. I lueg das als Kompliment a, wenn dä beat zu abwechslichsriich isch.

perlon
17.08.2004, 22:31
mir ists ein rätsel, welches stück von miles davies du da auseinandergenommen hast. - aber den geist von davies hast du mit deinem gesampeln sicher nicht getroffen, der hat nie zirkusmusik gespielt, soviel ich wenigstens weiss.

ich mag miles davies, vor allem die musik seiner wilden jahre...und dein stück tut dem mann echt nicht gerechtigkeit an. miles davies in die belanglosigkeit reinzusampeln...hmm, da solltest du ein bisschen mehr respekt vor dem mann haben, finde ich.

sorry, bin dagegen :)

edit/ habe deine andern beats angehört, und die tönen gut. lass miles davies in ruhe :)))) geht auch ohne

LKB
17.08.2004, 22:39
Original geschrieben von perlon
mir ists ein rätsel, welches stück von miles davies du da auseinandergenommen hast. - aber den geist von davies hast du mit deinem gesampeln sicher nicht getroffen, der hat nie zirkusmusik gespielt, soviel ich wenigstens weiss.

ich mag miles davies, vor allem die musik seiner wilden jahre...und dein stück tut dem mann echt nicht gerechtigkeit an. miles davies in die belanglosigkeit reinzusampeln...hmm, da solltest du ein bisschen mehr respekt vor dem mann haben, finde ich.

sorry, bin dagegen :)

Wa wörsch denn zu däm Beat sägä, wennt nöd wüsstisch, vo wem ich d instrumentals gsamplet han?
Da isch jo dä Trick däbi, dass mä nümä ghört vo wäm s original isch. Ich mach leider kei Jazz, sondern Hip Hop...
Und i mach s Lied au nöd für dä Miles Davis, sondern für mi. Übrigens han i sehr vil Respekt vor äm Miles Davis, vil meh Respekt wiä vor allne Hip Hopper.
Trotzdem Dankä für dini Kritik...

LKB
17.08.2004, 22:43
Original geschrieben von Proof
1. find ich dä miles davis andersch geil, mä chan ihn grad erkänne a sim stil , und
2. find ich hip-hop mit jazz-elemänte eifach s'allergeilschte (siehe jurassic 5 und guru) es git aber ebe leider wenig hip-hopper wo das mached... geili sach, wiiter so!

Check mol Sound Providers, die machet sehr sehr jazzigä Hip Hop. Oder natürlich au dä Madlib (vor allem mit äm MF Doom zämä aka Madvillain).

nise
17.08.2004, 22:48
zimmlich feiss. chönnt no chli meh zug ha bzw irgendwie härteri drumms, trumpete chunnt fascht z stark uuse.

aber suscht grusig früsch

edit: chunnt euch das "tüüüt yeaaah" bi sekunde 15 nid bekannt vor?? mir scho, bloss vo woo?

perlon
17.08.2004, 22:51
Original geschrieben von DJ LKB
Wa wörsch denn zu däm Beat sägä, wennt nöd wüsstisch, vo wem ich d instrumentals gsamplet han?
Da isch jo dä Trick däbi, dass mä nümä ghört vo wäm s original isch. Ich mach leider kei Jazz, sondern Hip Hop...
Und i mach s Lied au nöd für dä Miles Davis, sondern für mi. Übrigens han i sehr vil Respekt vor äm Miles Davis, vil meh Respekt wiä vor allne Hip Hopper.
Trotzdem Dankä für dini Kritik...

du hast den beat offen als miles-davies-beat propagiert, also musst du dir gefallen lassen, dass man mit miles davies im hinterkopf dir antwortet.
den beat an und für sich finde ich nicht so gelungen, repetitiv und zu wenig abwechslung. drums sind zu leise.
über die quali mag ich nix sagen, hast ja geschrieben, die sei low. - die andern beats von dir haben eine klangqualität, an die dieser beat lange nicht heranreicht (mix etc.).

respekt für miles davies würde auch heissen, dass man den mann nicht aufs banalste verhunzt, oder was verstehst du unter respekt???

:)

nise
17.08.2004, 22:56
:no:

LKB
17.08.2004, 23:00
du hast den beat offen als miles-davies-beat propagiert, also musst du dir gefallen lassen, dass man mit miles davies im hinterkopf dir antwortet.
Irgend än Titel muen i eifach schribä, i han dänkt so lueget vilicht wenigsten paar lüt min thread a...

den beat an und für sich finde ich nicht so gelungen, repetitiv und zu wenig abwechslung. drums sind zu leise.
Zwenig Abwechslig? Häsch scho mol än Hip Hop Beat ghört? Die Meistä Beats händ no weniger Abwechslig... Über d Lutstärchi vo dä Drums chan mä sich stritä...

über die quali mag ich nix sagen, hast ja geschrieben, die sei low. - die andern beats von dir haben eine klangqualität, an die dieser beat lange nicht heranreicht
Da isch nöd dä Beat wo ä schlechti Soundqualität hät, sondern nur dä Usschnitt, damits nöd so lang goht zum abeladä. I werd aber bald än usschnitt mit besserer Qualität wo chli länger isch postä!
respekt für miles davies würde auch heissen, dass man den mann nicht aufs banalste verhunzt, oder was verstehst du unter respekt???
Ich glaub du häsch än Komplex.
Machsch du selber au Beats?

LKB
17.08.2004, 23:02
Original geschrieben von nise
HA, noch 5min digge in dr plattesammlig hanis gfunde: people under the stairs het das YEEAH au klaut......

S One, two, three und s yeah chund übrigens vom James Brown.
Än Hiwis an perlon: I han au Respekt vor äm James Brown und trotzdem han is i mim Beat benutzt!

perlon
17.08.2004, 23:08
Ich glaub du häsch än Komplex.

nein, ich hab keinen komplex. das james-brown-sample find ich ok, weil dus nicht verhunzt hast. - und was ich über deine art, mit davies umzugehen denke, weisst du ja.

sehrwahrscheinlich liegts daran, dass wir RESPEKT verschieden definieren. was solls...

mach weiter, kommt schon gut

perlon

flaboflash
18.08.2004, 11:52
oh yeah, de beat rockt!

walliserPIMP
18.08.2004, 12:37
wenns s frutiy loops bruuchsch chanters gratis bsorge :D

LKB
18.08.2004, 12:49
Original geschrieben von walliserPIMP
wenns s frutiy loops bruuchsch chanters gratis bsorge :D

ohni scheiss?
ane mit!!

LKB
18.08.2004, 12:57
Uf wunsch vom Konfus han i dä beat jetzt no i besserer Qualität zum abeladä. S isch sogar chli än längerä usschnitt...

Speichern unter....
Beat (ftp://lupo.besonic.com/audio_003/0779/111/160220MDB.mp3)

SCREWD
18.08.2004, 13:44
respekt für dini arbet.....du bisch nid numme bim scratche mit härz und seel drbi, sondern au bim beat mache.....

findi ächt gepflegt, so lüüt gits nid soviel........

big upz ma friend

LKB
19.08.2004, 11:51
Original geschrieben von SCREWD
respekt für dini arbet.....du bisch nid numme bim scratche mit härz und seel drbi, sondern au bim beat mache.....

findi ächt gepflegt, so lüüt gits nid soviel........

big upz ma friend

Naja, mit dä Beats isch es eher so äs auf und ab. So 1 Beat vo 10 isch vilicht guet oder so und bim scratche bin i au nöd grad dä chef im Verglich zu Anderä i däm Forum.
Aber wenn so schöni Feedbacks chömät, denn mues mä eifach drablibä! Thanx

SCREWD
19.08.2004, 11:56
dänk mann........das wo ich vo dir khört ha isch geil.....also eifach wiiter so ;-) s chunnt guet....

LKB
19.08.2004, 13:27
Original geschrieben von perlon

Peinlich peinlich, dä perlon hät recht: s isch würklich kei miles davis lied gsi! Sisch äs stan getz lied... naja, er isch jo au ä jazzlegende und di meischtä händ nünt gmerkt.

perlon
19.08.2004, 15:22
:g-smile:

spenzasequenza
19.08.2004, 18:14
stan getz ruult aber öi !!
bossa siäch....

Hortkind
24.08.2004, 11:10
Mir gefällt´s...schön gemütlich.
Ich glaube auch, dass solche Tracks mit einem gewissen Grundrauschen besser rüber kommen als in 1 A Studioquali.

... obwohl an dem Perlon-Spruch zur "Zirkusmusik" schon was dran ist. Da ich aber nicht so´n großer Miles Davis-Fan bin und Mut meist für wichtiger halte als einen distanzierten Umgang mit Idolen: Yo! Yo! Yo! Weiter so!

Mr. Brez
25.08.2004, 09:00
ueh junge..do i jo kein lasche siech bin u.glich chli time gfunde han zum mol was z'write schrieb dor gad was über din beat wo würkli sehr easy isch wen mä da so sägä chan...:dance: so gang i ab wen or lauft ..bisch hüt obig ume??mol än che i dä kanti od!?

peace...

LKB
25.08.2004, 11:06
Wow, ich glaubs nöd, din erschtä Biitrag!! Jo mä gseht sich hüt obig mol, wohrschinli. Bis dään.

FicDic
26.08.2004, 09:41
Original geschrieben von Proof

lewis parker...