Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mal ä fraag ;)

RedHair
17.08.2004, 20:59
ich bin ufde suechi nachenem neue mixer, wo ich au nöd allzuviel cash id finger muess näh. han mal e paar vergliich gmacht und vilicht chann mir da öppert wiiterhälfe :) im vergliich stönd : Ecler HAK 310 und Pioneer DJC-3000RV. beides sind mixer mit 2 kanäl. was mir uffallt isch de priisunterschied zude leistig vo dene 2 teils.

Ecler 529.-;
Pioneer 598.-;

Ecler häd zb : für beid kanäl en Gain regler. Verstellbari crossfaderkurve ( was mir persönlich relativ wichtig isch )
und master-regler für jede kanal :S ... Wasmer au no positiv ufgfalle isch, es isch im bsitz vonnenem überdeminsionierte Netzteil. en spezialisch hättmer jedoch eher vo dem teil abgrate wills anschinend es liechts ruusche heg und de crossfader früehner als bi anderne mixers müesi uusgwächsled werde.

Pioneer häd hingäge : e BPM ahzeig, was ich eigendlich nöd schlächt finde, defüür kein Gain regler, und vorallem kei verstellbari crossfaderkurve. defür hätts en Signal/Rausch-Abstand vo 80 dB oder höher ( was ich bim ecler nöd usegfunde han )

Bild : Pioneer dj-m 300 (http://img.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/63/630303.jpg)

Bild : Ecler Hak 310 (http://www.ecler.es/download/img_zenit_hak310.jpg)

Welles vo beidne würded ihr mir empfehle?

poiZ & out :hippie:

LKB
17.08.2004, 21:05
ich bin mit mim Stanton sk six für 350 Frankä immer no voll und ganz zfridä! Dä Crossfader hebät jetzt scho sit 2 johr und i wött nöd behauptä, dass en wenig brucht han.
Mit ecler und pioneer kenn i mi leider nöd so us.
mit äm ecler han i au scho ufgleit, dä isch eigentlich scho no phat. aber wiä guet, dass d qualität isch chan i nöd sägä...

Beatnik
17.08.2004, 21:08
Original geschrieben von RedHair
ich bin ufde suechi nachenem neue mixer, wo ich au nöd allzuviel cash id finger muess näh. han mal e paar vergliich gmacht und vilicht chann mir da öppert wiiterhälfe :) im vergliich stönd : Ecler HAK 310 und Pioneer DJC-3000RV. beides sind mixer mit 2 kanäl. was mir uffallt isch de priisunterschied zude leistig vo dene 2 teils.

Ecler 529.-;
Pioneer 598.-;

Ecler häd zb : für beid kanäl en Gain regler. Verstellbari crossfaderkurve ( was mir persönlich relativ wichtig isch )
und master-regler für jede kanal :S ... Wasmer au no positiv ufgfalle isch, es isch im bsitz vonnenem überdeminsionierte Netzteil. en spezialisch hättmer jedoch eher vo dem teil abgrate wills anschinend es liechts ruusche heg und de crossfader früehner als bi anderne mixers müesi uusgwächsled werde.

Pioneer häd hingäge : e BPM ahzeig, was ich eigendlich nöd schlächt finde, defüür kein Gain regler, und vorallem kei verstellbari crossfaderkurve. defür hätts en Signal/Rausch-Abstand vo 80 dB oder höher ( was ich bim ecler nöd usegfunde han )

Bild : Pioneer dj-m 300 (http://img.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/63/630303.jpg)

Bild : Ecler Hak 310 (http://www.ecler.es/download/img_zenit_hak310.jpg)

Welles vo beidne würded ihr mir empfehle?

poiZ & out :hippie:

Kauf dir dä Ecler!!

LAN
29.08.2004, 03:09
nimm dr ecler, e kolleg vo mir het dä, ds teil isch GOTT! voraum di verstellbari crossfaderkurfe isch ganz edel. was ono cool isch, isch ds monitoring uf de chopfhörer bim ecler.

abgseh dervo findi ds design vom pioneer-teil schwul, insbesondere d bpm azeig. usserdäm brucht me ds ja eh nid, voraum bisch g-arscht, we ei beat 90.4 bpm het und e andere 89.5. ds git nämlech nach de übleche rundigsregle beidi mau 90 bpm uf dr azeig, aber überistimme tuets trotzdäm nid.

fazit: nimm dr ecler!

[EDIT]: was vilech chli gwöhnigsbedürftig isch bim ecler, isch d EQ-Anordnig. i ha am afang rächt müeh gha dermit wüus grad gspieglet isch, aber i ha ds rächt schnäu im griff gha. und dr monitoring-cue-umschalter, dert chas passiere, dasde dr kanal 1 wosch lose aber immer beidi ghörsch, när merksch ersch, das no ds monitoring igstellt isch. aber ds si aues details, vo däm här chill und ecler choufe.

[EDIT2]: dr ecler het e hamster-switch, ds macht no zuesätzlech fröid. fazit zum dritte: ecler choufe :D

Beatnik
29.08.2004, 03:23
Original geschrieben von LAN
nimm dr ecler, e kolleg vo mir het dä, ds teil isch GOTT! voraum di verstellbari crossfaderkurfe isch ganz edel. was ono cool isch, isch ds monitoring uf de chopfhörer bim ecler.

abgseh dervo findi ds design vom pioneer-teil schwul, insbesondere d bpm azeig. usserdäm brucht me ds ja eh nid, voraum bisch g-arscht, we ei beat 90.4 bpm het und e andere 89.5. ds git nämlech nach de übleche rundigsregle beidi mau 90 bpm uf dr azeig, aber überistimme tuets trotzdäm nid.

fazit: nimm dr ecler!

[EDIT]: was vilech chli gwöhnigsbedürftig isch bim ecler, isch d EQ-Anordnig. i ha am afang rächt müeh gha dermit wüus grad gspieglet isch, aber i ha ds rächt schnäu im griff gha. und dr monitoring-cue-umschalter, dert chas passiere, dasde dr kanal 1 wosch lose aber immer beidi ghörsch, när merksch ersch, das no ds monitoring igstellt isch. aber ds si aues details, vo däm här chill und ecler choufe.

[EDIT2]: dr ecler het e hamster-switch, ds macht no zuesätzlech fröid. fazit zum dritte: ecler choufe :D

GENAU: Nimm dä Ecler...ich han mich vo dene Dinger au überzüüge lah! Also min nächste Mischer isch netweder en Ecler, oder dä neu Vestax 007, sicher chli tüür für das wo er büütet, aber ich find hald eifach das Teil hett Style:D

Dj Icon
09.09.2004, 14:39
uf jeden es ecler s pioneer isch es klassisches techno house mixerli und nöd zum scratche. zudem tönts besser als s djm300
Alternative gits eigendlich erst würkli ab 1000.- hak 360 oder allen&heath Xone:02 ev. na de technics für 649.- tönt zimli am beste und hät jetzt au alps fader!

Ansonsten Ecler Chaufe!
Ps: s Vestax 007 tönt nöd so guet wie s hak 310 ha ha

Beatnik
09.09.2004, 14:55
Original geschrieben von Dj Icon

Ps: s Vestax 007 tönt nöd so guet wie s hak 310 ha ha

Ja aber isch scho easy das Teil! Obwohl ztüür für das wo er büütet! Vorteil: sind sini Fader etc. gaanz locker zum ustuusche (siehe Bild 1)

http://djservice.com/data/grafix/Produkte/vestax/07/PMC-007_offen_2.jpg

http://djservice.com/data/grafix/Produkte/vestax/07/PMC-007_2.jpg

LAN
09.09.2004, 19:09
ds design isch nid geil

Beatnik
09.09.2004, 19:14
Original geschrieben von LAN
ds design isch nid geil

Also mir gfallts eigentlich rächt guet.

spenzasequenza
09.09.2004, 19:14
da der rane mischer mit em optische crossfader isch geil! *g

LAN
09.09.2004, 19:23
Original geschrieben von Beatnik
Also mir gfallts eigentlich rächt guet.

bö es isch sicher nid schlächt, aber dr hak 310 düechtmi rein optisch am geilschte

Beatnik
09.09.2004, 19:32
Isch easy, Vestax, Ecler, Rane etc. es gitt es paar Marke wo geili pults mached! Schlussendlich chunts uf dä geldbüütel ah, und Ecler hend hald scho ganz geili Pults für en günstige Priis!

cabal
10.09.2004, 09:22
Original geschrieben von spenzasequenza
da der rane mischer mit em optische crossfader isch geil! *g

[Klugscheissmodus ON] Rane's new proprietary magnetic fader is the fastest, most accurate, and long lasting on the planet. The design uses non-contact magnetic position sensor technology previously reserved for the most demanding aerospace and industrial applications. [Klguscheissmodus OFF] :brille:

Optisch? =) Abr isch ja glich geils pult, hoffentlich hani baud mau cash